quote:Of gespiegeld.
Op maandag 1 december 2003 18:19 schreef DemonRage het volgende:
Ik denk dat je je gekloond mag voelen.
quote:ik denk dat het pannekoek was
Op maandag 1 december 2003 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
Oh wat leuk, heeft Koekepan weer een nieuwe kloon aangemaakt?
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:23 schreef thaleia het volgende:
Bah. Het leven haalt al tijden een rotgeintje met me uit. Het geeft me allerhande goede dingen, maar net niet die paar dingen die ik echt nodig heb.
Ontopic:
Ik voel me ziekerig, yuk, al de derde keer dit seizoen.
Ik heb echt geen idee hoe ik hiermee moet omgaan.. ik zie het allemaal ff niet meer zitten..
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 01-12-2003 22:48]
Hoor ik daar engelen zingen???
Behoorlijk slecht.
quote:jij zegt het,
Op dinsdag 2 december 2003 02:09 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
[serieus]Behoorlijk slecht.
En weer last van mijn rug door de spanning voor vandaag..
Voor de rest.. tja eerst maar eens wat uurtjes lol maken op school, en dan zien we wel weer verder..
quote:don't worry, komt allemaal wel weer goed
Op dinsdag 2 december 2003 08:38 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me wel goed,
ben beetje moe, moet nog wat dingen doen, mis iemand en maakt me ook beetje zorgen om die persoon![]()
ot:
voel me goed alleen beetje moe
Maar ben nog aan het twijfelen of ik zal solliciteren op een bepaalde baan.....
Sigrid, ik mis je
quote:Ondanks de droefheid, 'fijn' dat vooral de mooie memories overheersen. Sterkte op deze dag
Op dinsdag 2 december 2003 09:51 schreef Peregrijn het volgende:
Ik weet niet precies hoe ik me voel. Het is vandaag de sterfdag van mijn zus. Ergens voel ik na zeven jaar nog wel wat droefheid, maar de mooie herinnneringen overheersen, waardoor ik hier nu met een soort wrange glimlach op mijn gezicht zit.Sigrid, ik mis je
DarkElfje lekker rustig aan doen dan hé? Niet gaan poetsen, boodschappen doen of stressen *streng kijkt*
Ik ben wakker ondanks dat ik maar 4 uurtjes slaap heb gehad. Als klap op de vuurpijl was ik om 8 uur vanmorgen al aan het trainen in de sportschool
Verder maar een kort dagje therapie, dus lekker
dat verwoord het wel een beetje..
net gehoord dat mn tentamen wiskunde, waarvan ik dacht dat het wel een 8 was ofzo, een vette onvoldoende blijkt te zijn... godverdomme..
ik kan ook gewoon niets op die kutschool
Op zoek naar een goedkoop mini-kunst-kerstboompje
Ontopic: moe en verdrietig...Dit is een van de dagen waarop mijn begeleider zorgt dat ik mijn stage minder leuk vind en de dagen waarop hij me laat voelen alsof ik niks kan... Verdorie hartstikke mijn best gedaan op een verslag, krijg ik kritiek van alle kanten wat er allemaal niet goed aan is (ik leg geen verbanden, het is te chaotisch/niet overzichtelijk genoeg e.d.)... En nu moet ik het aanpassen voor half 3 want dan gaan we het weer bekijken...:( Bah !
Op deze manier krijg ik ook stagedipjes. Ben blij als het 12 december 17.00 is want dan hoef ik hem iig een paar weken niet te zien (ben blij dat hij al een week eerder vakantie heeft dan ik, lekker rustig hier). Ik werk me uit de naad en ik heb echt behoefte aan kerstvakantie...
Maar heb wel beste weekend van mn leven gehad.. maarja dat resulteerde in 4 avonden niet voor 5 uur naar mn bed en vooral zondagnacht toen ik bleef slapen bij die meid die ik al een paar maanden erg leuk vind, vrijwel geen slaap... is blijkbaar slecht voor je weerstand ofzo, zo'n weekend
[Dit bericht is gewijzigd door Jape op 02-12-2003 12:41]
Hier gaat het goed, want voor zover ik er als leek iets over kan zeggen geneest de wond voortvarend, en gaat de dokter morgen zeggen dat ik gerust weer mag lopen
quote:
ze heeft een raar lichaam en is dik etc.
godverdomme
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:52 schreef Faithy het volgende:
dat je je echt klote kan gaan voelen door reacties van ene texelonia..raar, dacht dat ik daar wel enigszins boven zou staan, maar als iemand je op lichamelijk gebied gaat pakken...
[..]
nee, ik ben niet perfect en ja, ik ben ontzettend onzeker over mn lichaam etc. en als je dit dan weer leest zakt het helemaal weer in, ondanks dat je iemand hebt die je lichaam wel mooi vindt...
godverdomme
Nog 7 weken en 4 dagen...Still counting...
quote:Bovendien is het een reactie van een jaloerse vrouw/vriendin.
Op dinsdag 2 december 2003 12:55 schreef LWaS het volgende:
Echte schoonheid zit van binnen
quote:en toch doe je het, omdat je ex het schijnt te zeggen, en daar mag je toch wel van verwachten dat hij je vriend is geweest omdat hij je leuk vond....
Op dinsdag 2 december 2003 13:05 schreef Frenkie het volgende:[..]
Bovendien is het een reactie van een jaloerse vrouw/vriendin.
daar trek je je toch niks van aan
quote:Je deed toch onderzoek naar hoogbegaafde kinderen, is het niet?
Op dinsdag 2 december 2003 12:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Pff, net gezellig geluncht met mijn begeleiderGaat 'ie wéér over dat verslag praten...Voor de rest stilte...brrr...Hij denkt ook nog dat ik nauwelijks pauze neem (tja, als er meer collega's gaan ga ik altijd mee en anders eet ik iets op kantoor) en vervolgens vraagt hij of ik nooit overspannen ben geweest of een burnout heb gehad door het harde werken...Pff, wat moet ik hier nou weer mee...
Nog 7 weken en 4 dagen...Still counting...
quote:ik wil niet slijmen, maar ik vind die texelonia stukken lelijker als jou!
dat je je echt klote kan gaan voelen door reacties van ene texelonia..raar, dacht dat ik daar wel enigszins boven zou staan, maar als iemand je op lichamelijk gebied gaat pakken...
[..]
nee, ik ben niet perfect en ja, ik ben ontzettend onzeker over mn lichaam etc. en als je dit dan weer leest zakt het helemaal weer in, ondanks dat je iemand hebt die je lichaam wel mooi vindt...
godverdomme
quote:Nee, dat moet nog beginnen...eerst mijn stage nog afmaken (t/m 6 februari) en daar worstel ik nogal mee de laatste tijd...daarna begint mijn onderzoek maar ook daar is nog geen enkele duidelijkheid over omdat ik geen reacties krijg op vragen die ik mensen op de universiteit stel...Zucht.
Op dinsdag 2 december 2003 13:14 schreef thabit het volgende:[..]
Je deed toch onderzoek naar hoogbegaafde kinderen, is het niet?
Hij gaat dus lekker
quote:Wat doe je nu dan precies voor stage?
Op dinsdag 2 december 2003 13:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Nee, dat moet nog beginnen...eerst mijn stage nog afmaken (t/m 6 februari) en daar worstel ik nogal mee de laatste tijd...daarna begint mijn onderzoek maar ook daar is nog geen enkele duidelijkheid over omdat ik geen reacties krijg op vragen die ik mensen op de universiteit stel...Zucht.
Hij gaat dus lekker
quote:Ik loop stage (als toekomstig psychologe) op een schooladviesdienst. Het begin ging hartstikke goed en vond ik geweldig, maar ben een tijdje niet fit geweest en t lijkt wel alsof ik steeds minder (goed) kan (krijg steeds meer verantwoordelijkheid en merk dat ik bepaalde dingen gewoon moeilijk vind, is ook niet erg, maar t loopt gewoon niet zo).
Op dinsdag 2 december 2003 13:45 schreef thabit het volgende:[..]
Wat doe je nu dan precies voor stage?
T is zelfs zo erg dat ik steeds vaker twijfel of dit alles wel iets voor mij is...ik vind de studie psychologie en het werken met kinderen geweldig, maar altijd als het op de praktijk aankomt heb ik het gevoel dat ik het niet kan..., terwijl t toch steeds beter zou moeten gaan Ik heb ook geen idee wat ik anders leuk zou vinden of iets waar ik goed in ben (ben een type dat in veel dingen een beetje goed is, maar nergens in uitblink).
Voldaan dus
quote:Een dipje hoort bij studeren denk ik. Ik heb tijdens m'n afstudeeronderzoek ook heel wat dipjes gehad. En ook daarvoor wel. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen
Op dinsdag 2 december 2003 13:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Ik loop stage (als toekomstig psychologe) op een schooladviesdienst. Het begin ging hartstikke goed en vond ik geweldig, maar ben een tijdje niet fit geweest en t lijkt wel alsof ik steeds minder (goed) kan (krijg steeds meer verantwoordelijkheid en merk dat ik bepaalde dingen gewoon moeilijk vind, is ook niet erg, maar t loopt gewoon niet zo).
T is zelfs zo erg dat ik steeds vaker twijfel of dit alles wel iets voor mij is...ik vind de studie psychologie en het werken met kinderen geweldig, maar altijd als het op de praktijk aankomt heb ik het gevoel dat ik het niet kan..., terwijl t toch steeds beter zou moeten gaan
Ik heb ook geen idee wat ik anders leuk zou vinden of iets waar ik goed in ben (ben een type dat in veel dingen een beetje goed is, maar nergens in uitblink).
quote:Ja, maar dit is dus de praktijk, hier zou ik na mijn studie ook kunnen gaan werken en de laatste dagen bevorderd niet echt mijn zelfvertrouwen dat ik dit zelfstandig zou kunnen over een paar maanden...
Op dinsdag 2 december 2003 14:42 schreef thabit het volgende:[..]
Een dipje hoort bij studeren denk ik. Ik heb tijdens m'n afstudeeronderzoek ook heel wat dipjes gehad. En ook daarvoor wel. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen
.
Lichtpuntje van deze dag is dat mijn definitieve scriptie af is! Morgen in zoveelvoud afdrukken, inbinden en inleveren. Nu alleen nog mijn afstudeercolloquium volgende week vrijdag.
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 02-12-2003 15:57]
En ik voel me goed!
Vandaag voor het eerst alleen gewerkt, en het ging goed. Collega's zijn aardig, en zelfs de mensen op straat zijn aardig Net lekker gegeten, en vanavond eten we hamburgers
OE! Nog beter: Micha smst net dat 'ie nu al naar huis komt
Voel me gewoon goed dus
quote:Mensen die zoiets zeggen zeggen dat alleen omdat ze zelf onzeker zijn. En er op die manier zich beter proberen te voelen..
Op dinsdag 2 december 2003 13:14 schreef Faithy het volgende:[..]
en toch doe je het, omdat je ex het schijnt te zeggen, en daar mag je toch wel van verwachten dat hij je vriend is geweest omdat hij je leuk vond....
quote:Dat vond ie ook en ws vindt ie dat nog steeds vandaar dat het op die manier even flink ontkracht moet worden tbv onzekere huidige vriendin
Op dinsdag 2 december 2003 13:14 schreef Faithy het volgende:[..]
en toch doe je het, omdat je ex het schijnt te zeggen, en daar mag je toch wel van verwachten dat hij je vriend is geweest omdat hij je leuk vond....
Maak je niet druk, jij bent gewoon jij en jij bent leuk
Donderdag naar de arts.. 19 december mn eerste gesprek met een psycholoog.. Gister naar mn werk geweest om te praten..
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 16:11 schreef milagro het volgende:[..]
Dat vond ie ook en ws vindt ie dat nog steeds vandaar dat het op die manier even flink ontkracht moet worden tbv onzekere huidige vriendin
Maak je niet druk, jij bent gewoon jij en jij bent leuk
maar ik blijf er toch mee zitten gvd
vanavond lekker Gilmore Girls kijken, relaxen en lekker douchen mn haar is vet
Kan ook iets te maken hebben met het feit dat het weer bijna vijf uur is. Maar toch heb ik stiekum een beetje het gevoel dat het vanaf nu weer drastisch gaat verbeteren.
Nu nog even een half uurtje nasuffen dan zien we morgen wel weer verder!
quote:Nou, lachen.
Op dinsdag 2 december 2003 16:03 schreef texelonia het volgende:
Moet wel een beetje lachen om iets![]()
Ontopic:
Snotterig.
quote:Wat een lage streek zeg
[..]
godverdomme
Feefbeep, probeer je er niets van aan te trekken (weet het, is makkelijk gezegd). Je bent een leuke meid om te zien
Ik ben blij weer thuis te zijn, lekker bij de beestjes. Zo leuk als je thuiskomt: twee gekke honden en twee lieve katten die me bij de gangdeur al staan op te wachten
Ik word gemist
Peregrijntje succes morgen met klussen
OT: moe, koud en zeer slaperig
quote:Of jij je mond wel weer houdt moet je helemaal zelf weten.
Op dinsdag 2 december 2003 16:45 schreef texelonia het volgende:
Beetje flauw dat als je een keer een negatievere mening over iemand hebt je het maar absoluut niet mag laten merken. Maar goed, ik hou mijn mond wel weer
Vanochtend twee uur gefitnesst, vanmiddag druk aan het knutselen geweest met surprise, zo ff lekker koken en vanavond bij volleybal van mn vriend kijken Jeej, 't gaat weer wat beter allemaal
Voel me prima vandaag
quote:en Gilmore Gilrs uiteraard
Op dinsdag 2 december 2003 17:06 schreef milagro het volgende:
Ik voel me okay, aanzienlijke rugpijn/nekpijn en dus hoofdpijn dat wel, maar dat hoort erbij, eten is al klaar, texelonia is een kutwijf en vanavond lekker Sex and the City kijken![]()
![]()
voel me opzich wel goed, hard aan school gewerkt en net even iets gedaan wat ik al heel lang moest doen. zit alleen nog wel beetje met school, moet nog langer wachten voordat ik weet of ik in mijn groep mag blijven.. en dat is niet fijn
en ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij met m'n vriendin
alwayzz look on the bright side of live ....right *zucht*
ltrs
lekker gedouched, kleertjes aan, beetje voor school recensies opzoeken over Oesters van Nam Kee (voor Nederlands ) en dan lekker relaxen met the Gilmore Girls
jullie Fok! peopletjes hier in RP zijn wel speciaaltjes enzo
voor degenen die zich aangesproken voelen
quote:Jij ook.
Op dinsdag 2 december 2003 19:35 schreef Faithy het volgende:jullie Fok! peopletjes hier in RP zijn wel speciaaltjes enzo
![]()
![]()
voor degenen die zich aangesproken voelen
een goede vriend van me is verliefd... en ik weet niet zo wat ik daar mee aan moet.. en nee, hij is niet verliefd op mij
bwegh...
ga maar proberen te slapen...
quote:Klinkt alsof jij verliefd op hem bent? Of dat je bang bent de vriendschap te moeten opgeven? Of allebei?
Op dinsdag 2 december 2003 22:02 schreef Faithy het volgende:
moeen beetje bang..
een goede vriend van me is verliefd... en ik weet niet zo wat ik daar mee aan moet.. en nee, hij is niet verliefd op mij
![]()
bwegh...
ga maar proberen te slapen...
ot: lekkere releases luisterend biertje drinkend..
quote:denk allebei...
Op dinsdag 2 december 2003 22:09 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Klinkt alsof jij verliefd op hem bent? Of dat je bang bent de vriendschap te moeten opgeven? Of allebei?
ot: lekkere releases luisterend biertje drinkend..
quote:gewoon blij voor hem zijn
Op dinsdag 2 december 2003 22:13 schreef Faithy het volgende:[..]
denk allebei...
gatverdamme
ik heb hoofdpijn mijn rechteroog zit gewoon dicht ervan
zo maar
quote:tuurlijk zal ik wel blij voor HEM zijn, uiteraard, anders zou ik geen echte vriendin zijn..
Op dinsdag 2 december 2003 22:19 schreef milagro het volgende:[..]
gewoon blij voor hem zijn
je zult zien, dan voel jij je ook het beste uiteindelijkik heb hoofdpijn
mijn rechteroog zit gewoon dicht ervan
zo maar
maar ergens koesterde ik altijd nog dat sprankje hoop...
en ergens nog steeds wel, want misschien dat we allebei na een relatie zoiets hebben van: tussen ons klikt het toch beter... en ja, het is/was net iets meer dan alleen vriendschap...
quote:ik bedoel, er in mee gaan, in je "rol" opgaan dan wil het nog wel eens zo zijn dat je zelf ziet dat het zo beter is.
Op dinsdag 2 december 2003 22:27 schreef Faithy het volgende:[..]
tuurlijk zal ik wel blij voor HEM zijn, uiteraard, anders zou ik geen echte vriendin zijn..
maar ergens koesterde ik altijd nog dat sprankje hoop...
en ergens nog steeds wel, want misschien dat we allebei na een relatie zoiets hebben van: tussen ons klikt het toch beter... en ja, het is/was net iets meer dan alleen vriendschap...
Een hele goede (platonische) vriend is onbetaalbaar, weet je.
Kan veel meer waarde hebben dat een vriendje, die komen en gaan toch vaak
Dus zie het positief
Bedtijd!!!!
wel even gedeeld over de foon uiteraard want ik moest bijval hebben!
.
Misselijk dus
Ach ja, morgen weer een dag.. En volgende maand ook
DAMN! maar ja ik blijf positief denken het komt allemaal vast op zijn pootjes terecht
...
Heb vrij lang geslapen, maar toch voel ik moe..
Voor de rest, zometeen een paar uurtjes naar school, en daarna maar eens beginnen met de inhaalslag Doordat ik de afgelopen 2 weken niks gedaan heb.. loop ik nu achter..
training gister... auw.. heb nu typegebrek
voel me verder wel goed, op die pijnlijke vinger na..
mis ook iemand
En voor de rest voel ik me nog steeds klote. Daar zal ik het maar bij laten, wat heeft het ook voor zin.
Ik mis t om iemand echt lief te hebben...
quote:Die paar dagen zijn toch wel afzienbaar? Anders ga je iets leuks doen voor jezelf, breien bijvoorbeeld
Op woensdag 3 december 2003 08:59 schreef thaleia het volgende:
Ongeduldig
Wat nou "rustig aan blijven doen" en wat nou "zoveel mogelijk die voet omhoog"? Ik ben jong, ik wil vanalles, en achter de geraniums zitten heeft niet bepaald mijn voorkeur
quote:Bij tijd en wijle overvalt het gevoel mij ook wel eens, maar dan bedenk ik me weer dat ik mijn prioriteiten scherp in het zicht moet houden. Ik heb afstuderen en een baan als doel gesteld. Misschien stage afronden jouw doel?
Op woensdag 3 december 2003 10:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik mis t om iemand echt lief te hebben...
Tenzij het je ineens overvalt natuurlijk , maar waarom zou je alles gaan compliceren door een dwangmatige zoektocht
OT:
Aangezien ik nu pas aan het werk ga: uitgeslapen! Verder afwachtend, aangezien ik op korte termijn respons verwacht op een sollicitatiebrief die ik nog heb lopen. Reuze spannend, helemaal omdat er bijna geen vacatures zijn. Ik heb mijn idee van Midden-Nederland maar laten varen en nu gesolliciteerd op een baan in Steenwijk. Helemaal grappig, omdat daar de roots van mijn familie liggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 03-12-2003 10:13]
quote:BREIEN?
Op woensdag 3 december 2003 10:07 schreef Peregrijn het volgende:
Die paar dagen zijn toch wel afzienbaar? Anders ga je iets leuks doen voor jezelf, breien bijvoorbeeld
Succes met solliciteren!
Ik voel me: slaperig, en aangezien ik toch niets kan of mag kruip ik maar gewoon weer effe in bed, waarom ook niet
quote:Het is geen dwangmatige zoektocht hoor
[b]Op woensdag 3 december 2003 10:07 schreef Peregrijn het volgende:Bij tijd en wijle overvalt het gevoel mij ook wel eens, maar dan bedenk ik me weer dat ik mijn prioriteiten scherp in het zicht moet houden. Ik heb afstuderen en een baan als doel gesteld. Misschien stage afronden jouw doel?
Tenzij het je ineens overvalt natuurlijk
, maar waarom zou je alles gaan compliceren door een dwangmatige zoektocht
Beetje fokken op het werk en daarnaast af en toe wat werk verzetten... Mja, eigenlijk voel ik me wel goed ondanks iets meer dan 1 uur slaap.
Treinuitval: ----> Lekker belangrijk, begin ik wel wat later vandaag...
VIP Afspraak verzet: ----> Prima hoor, bel maar als je in de buurt bent...
Massaal zieke collega's: ----> Heerlijk al die rust...
Oftewel, vandaag doet niemand mij iets...
quote:Klinkt goed
Op woensdag 3 december 2003 13:07 schreef DarkElf het volgende:
tevreden, heb meer rust in me door uitsluitsel van het gak, heb meer tijd gekregen voor therapie en voel me beter doordat ik mijn medicatie zelf regel nu.
zal er wat inscannen en in FOT plaatsen
quote:kut das waar ook moet nog steeds me ov ophalen
Op woensdag 3 december 2003 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie eruit als n hoertje op m'n nieuwe OV
quote:Zien!!!
Op woensdag 3 december 2003 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie eruit als n hoertje op m'n nieuwe OV
quote:idd..
Op woensdag 3 december 2003 17:19 schreef WattaFakka het volgende:[..]
kut das waar ook moet nog steeds me ov ophalen
ot:
voel me super
Ik ga namelijk voor het eerst na drie dagen binnenzitten en geen stap mogen verzetten DE DEUR UIT! Naar een plek waar ik vervolgens weer geen stap mag verzetten, maar wel in het aangename gezelschap ben van prettig gestoorde mensen en een lekkere maaltijd.
quote:Moet je eens gaan parachutespringen. Dat is helemaal ge-wel-dig!
Op woensdag 3 december 2003 18:25 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me als een deltavlieger.
Ontopic:
Ik voel me goed. Niet zoveel bijzonders gedaan, maar wel oké.
Trek me eruit, verder.. nog verder!
quote:* Stereotomy trekt, harder, HARDER!!
Op woensdag 3 december 2003 20:36 schreef hardsilence het volgende:
Het het koud, ben moe.
Opgelucht over de goed verlopen en gezellige middag.Trek me eruit, verder.. nog verder!
Ben aan het twijfelen over mijn lief...
quote:HELP! Ik zit met mijn dikke reet vast in m'n stoel. Dus zo komen we ook niet verder. Toch vriendelijk bedankt.
Op woensdag 3 december 2003 20:39 schreef Stereotomy het volgende:* Stereotomy trekt, harder, HARDER!!
Ben aan het twijfelen over mijn lief...
Twijfelen moet je niet doen, indien mogelijk altijd opheldering vragen.. samen sta je sterk.
lekker warm thuis, alleen mag mn zusje zo wel stoppen met vioolspelen
Vanmorgen om 7.15 uur van huis naar mijn werk gegaan en ik was om 20.45 uur pas terug
Nog niet super.. maar daar moet ik nog een paar daagjes op wachten denk ik Heb nu alweer zin in volgend weekend! Maar ach, dit weekend wordt ook wel leuk
Vrijdag lekker gourmetten, zaterdag shoppen in Groningen en zondag al mijn huiswerk bij werken.. das dan wat minder maja
en ben dingen een beetje zat aan het worden..
ik ben altijd maar degene die het initiatief toont, altijd maar degene die WEL met bepaalde dingen zit... en altijd degene die afgescheept wordt... maar waarom ben ik dan in vredesnaam verliefd op die jongen
welterusten
deze jongen is blij en een beetje vlinders in de buik
quote:Dikke reet? Mijn favoriet!
Op woensdag 3 december 2003 20:55 schreef hardsilence het volgende:[..]
HELP! Ik zit met mijn dikke reet vast in m'n stoel. Dus zo komen we ook niet verder. Toch vriendelijk bedankt.
Twijfelen moet je niet doen, indien mogelijk altijd opheldering vragen.. samen sta je sterk.
Ik vraag dus om opheldering, maar dan zegt ze dat ik weer teveel vragen stel, en stelt ze mij doodleuk een vraag over een ander onderwerp. Ik heb het idee dat we niet goed aan het communiceren zijn, en dat ik wellicht teveel aan het bijsturen ben en zij juist te weinig.
Maargoed, daardoor voel ik me nu nog klaarwakker.
(roar)
Maar eerst de werkdag weer overleven...
Zometeen naar school, heb ik opzich wel zin in
Ben alleen nog steeds niet met mijn inhaalslag begonnen.. zal van het weekend wel worden dan..
quote:I second that
Op donderdag 4 december 2003 09:29 schreef SEMTEX het volgende:
I feeeel goooood
quote:Daar heb ik nou ook last van...zeker als t nog zo lekker warm is in je bed en t buiten nog donker is...
Op donderdag 4 december 2003 09:15 schreef Koningin het volgende:
Tja, het opstaan met dit weer wordt steeds moeilijker.....
Ot: Wel goed , net koffie gedronken (ook al vind ik t vies), werkte wel: iets wakkerder en ondertussen maar verder met stagedingen enzo...
Zin in het weekend, maar dat duurt nog 2 daagjes...
quote:
Op donderdag 4 december 2003 10:35 schreef CherryLips het volgende:
ugh... moe...
wist je dat de vogeltjes ook in december al om 3 uur 's nachts beginnen te fluiten?
ot: druk drukker drukst, zo veel te doen, zo weinig tijd, places to be, people to see
en die 3 is wel eerlijk, omdat de rest van mijn jaar op de een of andere manier achter de opgaven was gekomen
Ztraks lekker en gezellig eten bij mijn zus, heb ik wel zin in .
lekker aan het msn-en met goeie vriend, glaasje ranja zonder rietje, kaarsje aan, Nightwish op..
ik kom de avond wel door
En baal ervan dat ik op de laatste dag mijn surprise nog moet afmaken en cadeaus moet kopen.
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 04-12-2003 20:42]
Voel me dus weer zwaar klote..
quote:hmm zo voelde ik me ook paar weken geleden. En het komt ook om de aantal weken terug!
Op donderdag 4 december 2003 21:46 schreef DaFrenk het volgende:
Het begint weer.. einde van de dag, eindelijk rust en dan.. alle negatieve gedachten komen weer terug. En zo kom ik de laatste tijd de avonden door.. tot diep in de nacht praten of nadenken.. ik breng mijn dagen door als een zombie.. en waarom? Daar laat ik mij hier maar niet over uit..Voel me dus weer zwaar klote..
Ik voel me nu relaxed en beetje moe. Morgen weer school, das dan wel weer ff balen... Zal ik van de avond genieten of vroeg slapen om morgen fris eruit te gaan? das mn gedachte:P
quote:Ik ken het, ik zit te twijfelen of ik het blowtje wat hier nog ligt op ga roken. Of dat ik het nog ff laat voor wat het is.
Op donderdag 4 december 2003 22:56 schreef elcastel het volgende:
ADHD ADHD ADHD Pffffffff
Voel me goed, heb weekend en zaterdag weer naar het vriendinnetje toe .
En ik ben ook geniaal trouwens
quote:Doe nou maar en oh ja het helpt niet.
Op donderdag 4 december 2003 22:56 schreef Frenkie het volgende:
Ik ken het, ik zit te twijfelen of ik het blowtje wat hier nog ligt op ga roken. Of dat ik het nog ff laat voor wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |