abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2003 @ 22:54:56 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15048490
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:45 schreef nozem het volgende:

[..]

Precies, zo zou je het kunnen zien ja
Ik heb zelf ook vriendinnen gehad waarvan ik nu zo iets heb van Ik hoop alleen dat mijn toekomstige vriendin me daar niet op afrekent

Dat herken ik. Ik kijk ook met schaamrood terug op sommige exen. Niet dat ik ze zal verloochenen, maar sommigen zijn gewoonweg niet representatief voor hoe ik zelf ben. Maar ja, iedereen maakt fouten!
pi_15054547
Ik doe het wel altijd. Gewoon omdat ik benieuwd ben. Het type meisje zegt toch iets over het vriendje. En soms is dat best frustrerend, maar niet altijd.
  maandag 1 december 2003 @ 10:35:28 #28
55900 GM
vind ik dan toch
pi_15054575
Nee, dat is van voor mijn tijd en dus niet interessant.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_15055342
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:54 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat herken ik. Ik kijk ook met schaamrood terug op sommige exen. Niet dat ik ze zal verloochenen, maar sommigen zijn gewoonweg niet representatief voor hoe ik zelf ben. Maar ja, iedereen maakt fouten!

En dat herken ik ook Sommige exen zijn niet representatief.... zeg maar
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_15055601
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:17 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

En dat herken ik ook Sommige exen zijn niet representatief.... zeg maar

De mijne ook niet allemaal hoor. Ik kijk er niet bepaald trots op terug...
pi_15055609
Mijn exen zijn allemaal totaal verschillende jongens/mannen. Ik vind dat in zekere zin ook wel logisch omdat je immers alles moet proberen. Ze zijn eigenlijk geen van allen representatief meer voor mij. Ten tijde van de relatie wel, nu niet meer.
  maandag 1 december 2003 @ 11:34:23 #32
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_15055765
Ik "ken" de exen van mijn vriend wel een beetje. Naar mijn mening ben ik de mooiste en leukste waar hij ooit iets mee heeft gehad Dat vind ik dan wel weer prettig, want dat maakt me iets zekerder over mezelf denk ik. Anders zou ik misschien wel gaan denken "Hij vond z'n ex mooier dan mij" etc. Nu dus niet

Zijn ex voor mij was een stuk dikker dan ik, en hij en z'n vrienden maken er nog wel es grapjes over in negatieve zin, en hij heeft een keer gezegd dat hij haar nooit mooi heeft gevonden. Zij heeft ook wat dingen geflikt die wat mij betreft niet door de beugel konden.

Zijn ex na mij (het is een tijdje uit geweest tussen ons, in die tijd had hij een ander) was ook iets dikker dan ik, en hij heeft een keer gezegd dat ze een raar lichaam heeft enzow. Ook vond 'ie haar maar een zeikwijf eigenlijk.

Maar wat dat over hem zegt? Mwah, niet veel, behalve dat hij zich een paar keer vergist heeft Maak me er verder niet druk om

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 1 december 2003 @ 13:26:46 #33
70187 Dorset
Nee, net even anders
pi_15058520
Nee. In veel gevallen, maar in elk geval in mijn geval zat ze toen in een andere ontwikkelingsfase, maw, zowel mijn vriendin als ik zijn nu niet meer de personen van een paar jaar geleden, dus de exen uit die tijd doen ook niet meer zo ter zake. Het kan wel íets zeggen, maar niet als je toen 16 was en nu 23, bij wijze van spreken.

Aangezien ik mijn ex en zij die van haar zelf niet eens meer kennen valt er ook weinig te screenen .
That was that, this is now

Denken, Durven, Doen! (in de juiste volgorde)
  maandag 1 december 2003 @ 14:07:45 #34
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15059694
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:04 schreef Kapmes het volgende:
Misschien niet bewust, of dat je echt gaat navragen over exen, maar gewoon omdat je het toevallig hoort of omdat het een bekende van je is Doe jij zoiets Je weet dan immers op wat voor types hij/zij valt en kun je op een andere manier inschatten hoe je lover is

Zo ken ik een meisje waar ik mogelijk iets in zie, maar als ik hoor en zie wat voor exen zij heeft gehad

De eerste is een 25-30 jarige pedofiele tennisser en tevens tennisleraar die ze van de sport kent. Zij was destijds 14 of 15. Hij ziet er niet uit zowel gewoon uiterlijk als de kleden() die hij draagt. Een collega die hem van gezicht kent vind 'm er ook echt als een vieze zwerver uitzien. Waarschijnlijk een loser die ook echt niks in z'n eigen leeftijdscategorie kan vinden. Ok, innerlijk telt het zwaarst, maar ergens moet toch wel een afknapper zitten

De tweede is een collega van me Hij is 23 en ziet er nog redelijk uit qua uiterlijk. Ook hij heeft totaal geen kledingsmaak en ziet er dan werkelijk verschrikelijk uit. Zichzelf iets vaker opfrissen dan alleen op oudejaarsavond zou ook geen kwaad kunnen en is nog wel het minste toch? Af en toe durft ie zich zelfs op het werk te vertonen in z'n strakke paardrijpakje of wielrenpakje als ie boodschappen doet. Qua innerlijk is het een echte naïeve kleuter zonder vrienden die belangrijk denkt te zijn op 't werk, daar over opschept en tevens alles beter denkt te weten dan anderen, terwijl iedereen 'm ronduit uitlacht. Dus wat ze ook in godsnaam in hem heeft kunnen zien is mij een groot raadsel

Nu ik dit zo weet vraag ik me dan ook af wat voor raar wijf het in godsnaam moet zijn, wat ik ervoor niet dacht...

Zo kom je over een tijdje vanzelf uit bij een kritische zelfbeschouwing
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_15060124
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:34 schreef texelonia het volgende:
Ik "ken" de exen van mijn vriend wel een beetje. Naar mijn mening ben ik de mooiste en leukste waar hij ooit iets mee heeft gehad Dat vind ik dan wel weer prettig, want dat maakt me iets zekerder over mezelf denk ik. Anders zou ik misschien wel gaan denken "Hij vond z'n ex mooier dan mij" etc. Nu dus niet

Zijn ex voor mij was een stuk dikker dan ik, en hij en z'n vrienden maken er nog wel es grapjes over in negatieve zin, en hij heeft een keer gezegd dat hij haar nooit mooi heeft gevonden. Zij heeft ook wat dingen geflikt die wat mij betreft niet door de beugel konden.

Zijn ex na mij (het is een tijdje uit geweest tussen ons, in die tijd had hij een ander) was ook iets dikker dan ik, en hij heeft een keer gezegd dat ze een raar lichaam heeft enzow. Ook vond 'ie haar maar een zeikwijf eigenlijk.

Maar wat dat over hem zegt? Mwah, niet veel, behalve dat hij zich een paar keer vergist heeft Maak me er verder niet druk om

die ex'en zitten ook toevallig op fok zullen ze leuk vinden wat jij hier schrijft.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_15060169
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:25 schreef Emel het volgende:
die ex'en zitten ook toevallig op fok zullen ze leuk vinden wat jij hier schrijft.
Dat vroeg ik me ook al af ja
pi_15060217
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:27 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af ja

indirect de ex'en van je vriendje afzeiken kinderachtig
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 1 december 2003 @ 14:38:11 #38
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_15060434
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:25 schreef Emel het volgende:

Jah boeiend. Net alsof zij altijd zo lief over mij zijn geweest. Niet bepaald dus.

Ik geef alleen maar m'n mening, da's toch doorgaans de bedoeling op een forum?

©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_15060469
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:38 schreef texelonia het volgende:
Jah boeiend. Net alsof zij altijd zo lief over mij zijn geweest. Niet bepaald dus.

Ik geef alleen maar m'n mening, da's toch doorgaans de bedoeling op een forum?

Als je dan toch niet van plan bent het weg te halen, mogen we dan voor het volledige beeld ook even de namen erbij? Faithy en diannetjuh, of zit ik er nu naast?
  maandag 1 december 2003 @ 14:43:31 #40
55900 GM
vind ik dan toch
pi_15060557
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:34 schreef texelonia het volgende:

Wat dat over hem zegt?? Dat ie vooral de schuld nooit bij zichzelf zoekt als het uitraakt... en wie weet wat ie er over jou uitbraakt als het uitgaat... ik vind het niet zo sympathiek, zoals hij over zijn exen spreekt... als ie er al niets aan vond, waarom had ie er dan wat mee?? Uit gemakzucht?? Hmm, zegt ook al niets positiefs over hem...
pi_15060635
Exen interesseren me geen meter, tenzij ze opeens met een ex moet afspreken en mij er nix over zegt. Dan wil ik wel wat meer weten...
  maandag 1 december 2003 @ 14:49:00 #42
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_15060693
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:43 schreef GM het volgende:

Wat dat over hem zegt?? Dat ie vooral de schuld nooit bij zichzelf zoekt als het uitraakt... en wie weet wat ie er over jou uitbraakt als het uitgaat... ik vind het niet zo sympathiek, zoals hij over zijn exen spreekt... als ie er al niets aan vond, waarom had ie er dan wat mee?? Uit gemakzucht?? Hmm, zegt ook al niets positiefs over hem...

Z'n ene ex is vreemd gegaan en heeft maandenlang de pil "vergeten" om stiekem zwanger te raken. Is dat sympathiek?

En natuurlijk vond ie er niet nooit iets aan. Anders begin je er niet aan. Maar dat gevoel en alles kan veranderen, lijkt me logisch.

©Dumbo
  maandag 1 december 2003 @ 14:53:06 #43
55900 GM
vind ik dan toch
pi_15060800
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:49 schreef texelonia het volgende:

[..]

Z'n ene ex is vreemd gegaan en heeft maandenlang de pil "vergeten" om stiekem zwanger te raken. Is dat sympathiek?

En natuurlijk vond ie er niet nooit iets aan. Anders begin je er niet aan. Maar dat gevoel en alles kan veranderen, lijkt me logisch.

Desalniettemin blijft het onsympathiek om achteraf op een dergelijke manier over iemand te praten. Ik heb het niet zo op mensen die natrappen.
  maandag 1 december 2003 @ 14:54:19 #44
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_15060833
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:53 schreef GM het volgende:

Desalniettemin blijft het onsympathiek om achteraf op een dergelijke manier over iemand te praten. Ik heb het niet zo op mensen die natrappen.

Maar goed dat het niet jouw vriendje is dan
©Dumbo
  maandag 1 december 2003 @ 15:05:19 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_15061094
Ik doe dat iig niet achter z'n rug om.
Het er samen met hem over hebben is veel leuker
Zo creeer je bovendien een open sfeer en kun je nog 's samen om een ex lachen .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_15061333
Ik doe dat zeker wel, wil altijd weten of ze nog concurrentie voor mij vormen
  maandag 1 december 2003 @ 15:17:17 #47
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_15061393
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:04 schreef Kapmes het volgende:
Misschien niet bewust, of dat je echt gaat navragen over exen, maar gewoon omdat je het toevallig hoort of omdat het een bekende van je is Doe jij zoiets Je weet dan immers op wat voor types hij/zij valt en kun je op een andere manier inschatten hoe je lover is

Zo ken ik een meisje waar ik mogelijk iets in zie, maar als ik hoor en zie wat voor exen zij heeft gehad

De eerste is een 25-30 jarige pedofiele tennisser en tevens tennisleraar die ze van de sport kent. Zij was destijds 14 of 15. Hij ziet er niet uit zowel gewoon uiterlijk als de kleden() die hij draagt. Een collega die hem van gezicht kent vind 'm er ook echt als een vieze zwerver uitzien. Waarschijnlijk een loser die ook echt niks in z'n eigen leeftijdscategorie kan vinden. Ok, innerlijk telt het zwaarst, maar ergens moet toch wel een afknapper zitten

De tweede is een collega van me Hij is 23 en ziet er nog redelijk uit qua uiterlijk. Ook hij heeft totaal geen kledingsmaak en ziet er dan werkelijk verschrikelijk uit. Zichzelf iets vaker opfrissen dan alleen op oudejaarsavond zou ook geen kwaad kunnen en is nog wel het minste toch? Af en toe durft ie zich zelfs op het werk te vertonen in z'n strakke paardrijpakje of wielrenpakje als ie boodschappen doet. Qua innerlijk is het een echte naïeve kleuter zonder vrienden die belangrijk denkt te zijn op 't werk, daar over opschept en tevens alles beter denkt te weten dan anderen, terwijl iedereen 'm ronduit uitlacht. Dus wat ze ook in godsnaam in hem heeft kunnen zien is mij een groot raadsel

Nu ik dit zo weet vraag ik me dan ook af wat voor raar wijf het in godsnaam moet zijn, wat ik ervoor niet dacht...

Misschien pas je wel goed in dit rijtje
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
pi_15061847
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:17 schreef alkaholic63 het volgende:
Misschien pas je wel goed in dit rijtje
Ik wou net zeggen, ik heb dus precies het omgekeerde van de meesten in dit topic: ik vind het doorgaans erg prettig als mijn vriendje erg leuke & mooie exen heeft gehad. Hij zal niet zomaar een stapje terugdoen, toch, dus dan ben ik kennelijk OOK....
pi_15062203
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:34 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, ik heb dus precies het omgekeerde van de meesten in dit topic: ik vind het doorgaans erg prettig als mijn vriendje erg leuke & mooie exen heeft gehad. Hij zal niet zomaar een stapje terugdoen, toch, dus dan ben ik kennelijk OOK....

Waarom zou hij geen stapje terug doen? Misschien gaat hij tegenwoordig meer voor het 'innerlijk' ...

pi_15062258
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
Waarom zou hij geen stapje terug doen? Misschien gaat hij tegenwoordig meer voor het 'innerlijk' ...

Leuk geprobeerd, maar ik had het ook niet enkel over uiterlijk, lees maar even rustig terug
Intussen wacht ik op een reactie van de in texelonia's posting beschreven dames
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')