abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15008869
quote:
Frans Bauer populairder dan voetbal

Frans Bauer heeft gisteren op RTL4, met de uitzending van één van zijn Ahoy-concerten, het voetbal op Nederland 2 qua kijkcijfers verslagen.

1.986.000 mensen keken naar Bauers verrichtingen in Ahoy terwijl Auxerre-FC Utrecht 1.894.000 kijkers trok. De eerder gisteravond gespeelde wedstrijd Teplice-Feyenoord kon 1.202.000 mensen boeien.

Frans Bauer is met een opmerkelijke opmars bezig, terwijl zijn liedjes op de radio nog steeds maar mondjesmaat te horen zijn. Jarenlang was de TROS op radio 2 één van de weinige zenders die wel zijn platen draaide. De titelsong van zijn realitysoap 'Heb je even voor mij', die de afgelopen weken op RTL4 eveneens hoge ogen gooide, staat op dit moment op nummer 8 in de Mega Top 50. Dat liedje is ineens wel her en der op de radio te horen.

Door die hoge notering is de zanger zondag te gast in het BNN-programma Top of the Pops. Het is de eerste keer dat Bauer te gast is in de Nederlandse versie van het van oorsprong Britse programma.

Frans Bauer aan het begin van zijn carrière (1988)

Bron: Fok.nl

Ideaal als lijsttrekker dus!

pi_15008923
alsjeblieft niet zeg
pi_15008925
Ik vind van niet, hij heeft niet de kracht en de uitstraling die Balkenenende heeft. Dat is een man van mijn hart!
pi_15008931
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 20:07 schreef boyv het volgende:
Ik vind van niet, hij heeft niet de kracht en de uitstraling die Balkenenende heeft. Dat is een man van mijn hart!
  vrijdag 28 november 2003 @ 20:08:19 #5
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_15008938
feyenoord en utrecht zijn nou ook niet de clubs waarvoor je een concert van frans laat lopen
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_15008944
En dan maar zingen: Heb je even voor mij
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_15008945
quote:
nee dan bassie in de politiek zeker
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 november 2003 @ 20:08:27 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_15008946
Loekie de Leeuw scoorde hoger.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_15008996
quote:
Ja, klopt als Balkendende op bezoek is bij Berlusconi of Bush is. Gaat er Z'ON uitstraling en kracht van hem uit. Hij slaat helemaal geen modder figuur ookal heeft hij zijn schoudertjes naar binnen/kijkt hij de hele tijd naar de grond/en lacht de hele tijd maar wat onzeker.

Het is de charismatistische leider die we tot nu toe gehad hebben in Nederland, het is een echte leider. Die je nooit zou durfen pesten, nu niet en ook niet vroeger op het schoolplein. Want hij straalt kracht uit.

Balkenende voor altijd president. Oleee

lollig
  vrijdag 28 november 2003 @ 20:13:09 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15009036
PI:

BHFH-topic.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_15009042
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 20:08 schreef LocoShady het volgende:
nee dan bassie in de politiek zeker
Nou, misschien zou die het helemaal niet zo slecht doen
Hij heeft vast wel meer kwaliteiten dan clownachtig doen
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_15009074
quote:
de kracht en de uitstraling die Balkenenende heeft
die man heeft de uitstraling van een natte dwijl . . .
Religion : Mankind's Worst Invention!
pi_15009320
Er zijn grenzen. Als er nu nog wat argumenten in de openingspost waren gegeven was het tot daaraantoe, maar dit is geen inhoudelijke discussie.

Slotje.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')