quote:Ik gok een kloon van Aaah. 10 euro.
Op vrijdag 28 november 2003 15:44 schreef Koos Voos het volgende:
Zo, Koos is weer uit het ziekenhuis....
Place your bets.
quote:Jij bent echt een newbie he.
Op vrijdag 28 november 2003 15:58 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ik gok een kloon van Aaah. 10 euro.
Place your bets.
quote:Damn.
Op vrijdag 28 november 2003 15:49 schreef Koos Voos het volgende:
Weer eens wat anders, wakker worden op maandagmorgen met een herseninfarct..
En hoe sta je er nu voor? Alles weer in orde?
quote:wow, serieus?
quote:Economie is meestal gewoon simpel, helder en duidelijk. Tenminste als ik uitleg geef.
Op vrijdag 28 november 2003 15:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wow, ik ben oprecht verbaasd pberends.
*bookmark*
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:03 schreef pberends het volgende:[..]
Economie is meestal gewoon simpel, helder en duidelijk. Tenminste als ik uitleg geef.
btw: Het gaat de laatste dagen er hard in POL. Telkens tegen de 1000 posts per dag... We gaan dik over de 15.000 posts in deze maand. Ten opzichte van vorige maand is het wel ietsje minder, maar met een goede eindspurt komen we aardig in de buurt.
quote:Gewoon soms RTLZ kijken. =)
Op vrijdag 28 november 2003 16:13 schreef Sidekick het volgende:[..]
![]()
btw: Het gaat de laatste dagen er hard in POL. Telkens tegen de 1000 posts per dag... We gaan dik over de 15.000 posts in deze maand. Ten opzichte van vorige maand is het wel ietsje minder, maar met een goede eindspurt komen we aardig in de buurt.
quote:Discussies op POL volgen is nog beter voor je kennis.
Op vrijdag 28 november 2003 16:14 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Gewoon soms RTLZ kijken. =)
quote:Sinds mijn komst is er idd veel verbeterd.
Op vrijdag 28 november 2003 16:15 schreef Sidekick het volgende:[..]
Discussies op POL volgen is nog beter voor je kennis.
quote:Wat is RTLZ bout zeg ...
Op vrijdag 28 november 2003 16:14 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Gewoon soms RTLZ kijken. =)
quote:Idd, maar soms zit er een hoogleraar ofzo bij.
Op vrijdag 28 november 2003 16:18 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Wat is RTLZ bout zeg ...
quote:Mhoaw, die beursanalyses van Willem Middelkoop zijn goed. Maar ik vind dat RTLZ teveel aan 'populistisch' nieuws doet en teveel aan sport. En teveel reclame. Maar wel een service dat ze elk uur nieuw nieuws hebben. Dat kun je van de grote boze publieke omroep niet zeggen.
Op vrijdag 28 november 2003 16:18 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Wat is RTLZ bout zeg ...
quote:Allebei volgen nog beter.
Op vrijdag 28 november 2003 16:15 schreef Sidekick het volgende:[..]
Discussies op POL volgen is nog beter voor je kennis.
quote:Oei, sterkte...
quote:Helemaal overheengelezen net.
quote:En de WSJ lezen. 8)
Op vrijdag 28 november 2003 16:22 schreef pberends het volgende:[..]
Allebei volgen nog beter.
quote:lol, je bedoelt elk uur herhalingen?
Op vrijdag 28 november 2003 16:22 schreef pberends het volgende:[..]
Mhoaw, die beursanalyses van Willem Middelkoop zijn goed. Maar ik vind dat RTLZ teveel aan 'populistisch' nieuws doet en teveel aan sport. En teveel reclame. Maar wel een service dat ze elk uur nieuw nieuws hebben. Dat kun je van de grote boze publieke omroep niet zeggen.
RTLZ moet idd de boel niet door elkaar gooien. Laten ze sport en nieuws in een uitzending proppen en een uitzending voor het financiele nieuws. Daarnaast geen herhaling met telkens weer dezelfde onderwerpen. Daarnaast die domme presentatoren vervangen in de studio. En daarnaast niet de zooi mooi proberen te brengen, maar gewoon zeggen wat je wil zeggen.
simpel, helder en duidelijk
quote:
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 15:58 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ik gok een kloon van Aaah. 10 euro.
Place your bets.
Ik ben er van tussen! lang weekend!!!
quote:Je ziet het ook aan de views, t/m 16-11 was er maar één dag waarop POL boven de 10.000 views uitkwam, en vanaf 17-11 zijn er juist maar 2 dagen geweest met minder dan 10.000 views.
Op vrijdag 28 november 2003 16:13 schreef Sidekick het volgende:[..]
![]()
Compliment trouwens ook voor alle users, een half jaar geleden zou een topic als Wouter-Bos-retoriek binnen 30 reacties gesloten zijn wegens inhoudsloos geblaat, maar het merendeel van de reacties is nu toch aardig inhoudelijk, ondanks dat het een potentieel bash-topic is.
quote:Als CNBC Europe hier de hele dag zou worden uitgezonden zou die 24/7 aanstaan, atm heb ik soms (1x per uur ofzo) RTLZ aan. CNBC Europe kicks ass.
Op vrijdag 28 november 2003 16:26 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
lol, je bedoelt elk uur herhalingen?
RTLZ moet idd de boel niet door elkaar gooien. Laten ze sport en nieuws in een uitzending proppen en een uitzending voor het financiele nieuws. Daarnaast geen herhaling met telkens weer dezelfde onderwerpen. Daarnaast die domme presentatoren vervangen in de studio. En daarnaast niet de zooi mooi proberen te brengen, maar gewoon zeggen wat je wil zeggen.
simpel, helder en duidelijk
quote:idd, ik heb het ook wel eens gezien. Waar zenden ze dat op uit national geographic? Is idd stukken beter.
Op vrijdag 28 november 2003 16:28 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Als CNBC Europe hier de hele dag zou worden uitgezonden zou die 24/7 aanstaan, atm heb ik soms (1x per uur ofzo) RTLZ aan. CNBC Europe kicks ass.
quote:Hoeveel % van de post is nou van de POL-usuals?
Op vrijdag 28 november 2003 16:28 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Je ziet het ook aan de views, t/m 16-11 was er maar één dag waarop POL boven de 10.000 views uitkwam, en vanaf 17-11 zijn er juist maar 2 dagen geweest met minder dan 10.000 views.
Compliment trouwens ook voor alle users, een half jaar geleden zou een topic als Wouter-Bos-retoriek binnen 30 reacties gesloten zijn wegens inhoudsloos geblaat, maar het merendeel van de reacties is nu toch aardig inhoudelijk, ondanks dat het een potentieel bash-topic is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |