Ik durf te beweren dat ik de manier heb gevonden die "niemand" gebruikt om een muziek cd te kraken. Het maakt niet uit welke.
Een 1 op 1 kopie. Zonder speciale soorten software.
Ik ga nu nog niet zeggen hoe ik dat doe, maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die ook wel eens een gekochte cd kopieren voor een ander.
Ik bedoel dan natuurlijk wel de bekende "Copy protected" cd's van bv. Anouk, Hitzone, Marco Borsato etc... Mij maakt het niet uit ik kan ze allemaal kopieren.
Dit stukje is trouwens ter afleiding van t artikel "Beveiliging muziek iTunes gekraakt" Wat vandaag op Fok! is gepubliceerd...
Ik ben benieuwd of mijn methode er tussen staat.
Zoniet dan zal ik die in de loop van de dag publiceren.
Het is echt super simpel (het is wel een eenmalige investering) maar dan heb je ook wat.
Oke kom maar op met jullie crack methodes.....!!!
quote:En je weet zeker, dat dan de CD wel goed is? Heb het namelijk vaker gedaan... Zonder 'speciale' software, zoals jij zegt, dat jij dat doet... En ik had toen 1 lange track van X-aantal minuten... En ik neem aan, dat als jij het ook zonder 'speciale' software doet, dat jij dan hetzelfde effect hebt. Mocht het bij jou niet zo zijn... Dan gebruik je dus _wel_ 'speciale' software... Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk...
Ik durf te beweren dat ik de manier heb gevonden die "niemand" gebruikt om een muziek cd te kraken. Het maakt niet uit welke.
quote:Waarom zou ik 'mijn' methode vertellen, als jij denkt toch een betere te hebben?
Oke kom maar op met jullie crack methodes.....!!!
Of hoef ik daar niet bang voor te zijn !!!
[Dit bericht is gewijzigd door Adfundum op 26-11-2003 09:35]
quote:niet .. ik speel ze gewoon af . . .
Hoe kraak jij je cd's
[ontopic]
ga ergens anders lopen patsen met de dingen die jij ontdekt hebt . .
quote:hij wil pimpen
Op woensdag 26 november 2003 09:28 schreef Bob_de_Bouwer het volgende:[..]
En je weet zeker, dat dan de CD wel goed is? Heb het namelijk vaker gedaan... Zonder 'speciale' software, zoals jij zegt, dat jij dat doet... En ik had toen 1 lange track van X-aantal minuten... En ik neem aan, dat als jij het ook zonder 'speciale' software doet, dat jij dan hetzelfde effect hebt. Mocht het bij jou niet zo zijn... Dan gebruik je dus _wel_ 'speciale' software... Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk...
[..]Waarom zou ik 'mijn' methode vertellen, als jij denkt toch een betere te hebben?
Ennuh, een eenmalige investering
hahahahahahahaha Probeer je iets te slijten aan ons jongetje
quote:die flink verdient aan je
Op woensdag 26 november 2003 09:34 schreef Iluvatar het volgende:
Houdt je van muziek, dan ga je naar de 'platenboer'.
quote:
Op woensdag 26 november 2003 09:24 schreef MikeyMo het volgende:
ja, dat mag dus niet he
quote:Ja dat blijkt...
Op woensdag 26 november 2003 09:34 schreef hornage het volgende:[..]
hij wil pimpen
quote:Ik stuur ze die ene euro die ze verdienen wel direct naar ze, niet met 20 euro verzendkosten via de platenboer..
Op woensdag 26 november 2003 09:36 schreef ShadowHawk het volgende:
Waarschijnlijk hoef je daar in nederland helaas nog niet bang voor te zijn. Hoewel ze je kunnen aanklagen aangezien je een copie maakt voor iemand anders.
Je moet geen CD's branden of downloaden de mensen die CD's maken hebben recht op dat geld
quote:tuurlijk...
Op woensdag 26 november 2003 09:38 schreef Divel het volgende:
Via dit berichtje hebben ze je waarschijnlijk al lang in de smiezen. Ga er maar vanuit dat er binnenkort bij je "op de deur wordt geklopt". Of dit in jou gecval ook de Goedheiligman zal zijn, betwijfel ik sterk!![]()
Ik zou niet kunnen bedenken waarom dat illegaal zou zijn!
quote:Moet je hem horen, Al Capone is er niks bij!
Op woensdag 26 november 2003 09:33 schreef jpolderman het volgende:
Dits is geen bluffer want dan ben ik niet en dat durf ik jullie wel te verzekeren, maar ja ben nou wel een beetje bang dat ze mij ook gaan aanklagen.Of hoef ik daar niet bang voor te zijn !!!
quote:laat me raden: je neemt een hele goeie microscoop en een hele fijne naald, en je tikt de putjes in het cd oppervlak letterlijk over, met de hand?
Op woensdag 26 november 2003 09:22 schreef jpolderman het volgende:
Hallo allemaal,Ik durf te beweren dat ik de manier heb gevonden die "niemand" gebruikt om een muziek cd te kraken. Het maakt niet uit welke.
Dat is ongeveer de enige manier die ik kan bedenken die waarschijnlijk niemand gebruikt, waar je geen speciale soorten software voor nodig hebt.
quote:Dat zal het wel zijn inderdaad.
Op woensdag 26 november 2003 09:33 schreef Adfundum het volgende:
Externe cd-speler verbonden met de line-in van je geluidskaart? en de eenmalige investering is het kabeltje?
quote:WHAHAHA!
Op woensdag 26 november 2003 09:22 schreef jpolderman het volgende:*heleboel patserig geblaat*
Vindt je jezelf naast heel erg stoer en populair niet een beetje hypocriet nu?
"Ik wil al jullie methodes weten maar ik vertel die van mij lekker niet"
En dat voor iemand die denk ik gewoon OF zit te bluffen OF het wiel opnieuw "uitgevonden" heeft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |