quote:http://www.harryvermeegen.tk/
Op zaterdag 22 november 2003 01:16 schreef Nolius het volgende:[..]
De cirkel is rond
en hoe hoog je kon trappen in de Kuip!
quote:Harry woont tegenwoordig op Aruba, daar regent het haast nooit.
Op zaterdag 22 november 2003 01:14 schreef Nolius het volgende:
Vraag ik me ineens af: hoe zit het met De Regenjas? Dat programma was echt meesterlijk met Harry Vermeegen!Waarom is dat er eigenlijk niet meer?
quote:nee,. harrie vermegen deed in het verleden natuurlijk ook het 1 en ander met showbizz en cultuur
Op zaterdag 22 november 2003 01:18 schreef Demon-X het volgende:
was dat niet dat saaie programma over voetbal
quote:Harry Vermeegen bedoel je?
Op zaterdag 22 november 2003 01:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
harry vermegen
dat was t enige programma dat ik wel tof vond van hem
quote:florida.
Op zaterdag 22 november 2003 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Harry woont tegenwoordig op Aruba, daar regent het haast nooit.
quote:The Sunshine State
Op zaterdag 22 november 2003 01:35 schreef Principessa het volgende:[..]
florida.
quote:En hij is 20 kilo lichter
Op zaterdag 22 november 2003 01:35 schreef Principessa het volgende:[..]
florida.
quote:let op die tijd!
Op zaterdag 22 november 2003 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Harry Vermeegen bedoel je?
*Zucht*... De Regenjas
quote:
Vraag ik me ineens af: hoe zit het met De Regenjas? Dat programma was echt meesterlijk met Harry Vermeegen!Waarom is dat er eigenlijk niet meer? Hij kon oranje wel op scherp zetten
Fok de regenjas!! waarom hoor ik niemand over die 2: nieuwe koeien?!
quote:Ik vond de Regenjas juist meesterlijk. die 2: nieuwe koeien trouwens ook. Maar dat zal echt niet meer terug komen.
Op zaterdag 22 november 2003 12:52 schreef JaneDoe het volgende:
waarom het niet meer komt? omdat ze er achter gekomen zijn dat vermeegen zonder spaan eindelijk helemaal niet meer grappig is.
dit geldt overigens (mindere mate) ook voor de heer spaanFok de regenjas!! waarom hoor ik niemand over die 2: nieuwe koeien?!
quote:Inderdaad minstens 1 keer per maand komt het wel ter sprake... erg jammer, was jarenlang vaste prik op maandag avond na de training, De Regenjas... "Hengelen met Haaahaahaary", "Our House.. in the middle of the street", met Jaap Stam.. "TE LAAT HAR!! 25 gulden in de boete pot" Jaap hijst Harry in wortelpak "Auww Jaaap NIET ZO HARD!!"
Vraag ik me ineens af: hoe zit het met De Regenjas? Dat programma was echt meesterlijk met Harry Vermeegen!Waarom is dat er eigenlijk niet meer? Hij kon oranje wel op scherp zetten
Maar ja... Harry hield zich tot Euro2000 bezig met de Oranje spelers, liet Guus Meeuwis een lied verzinnen elke week en toen kwamen onze vedetten van Oranje en vertelden dat ze geen trek meer in Harry hadden... dus zei Harry "dan ben ik weg ook" en verhuisde naar de VS. En daar woont ie nu in behoorlijk leuk huisje (met oprijlaan) moet ik zeggen.
Maar jammer blijft het.. hopelijk dat een nieuwe lichting van Oranje Harry nog eens een poging doet wagen, maar ik vrees van niet.
"HAHAAAAAAAAAAAAAA DE CIRKEL IS ROND!!!"
quote:Dat is INDERDAAD een LEUKE moeder PATRICK! (met die intonatie
Op zondag 23 november 2003 01:55 schreef BAZZA het volgende:
Koken met de moeder van Kluivert ofzo
Ik heb dat liedje Dennis bier nog op mijn schijf staan, en dat met die bal door het raam was ook geweldig, schoot zo'n speler toen niet zijn raam kapot?
quote:tot 3 keer toe ja
Op zondag 23 november 2003 14:23 schreef Kremers het volgende:
Ja, ik vraag me ook dagelijks af waar dit is gebleven, echt geweldig
Ik heb dat liedje Dennis bier nog op mijn schijf staan, en dat met die bal door het raam was ook geweldig, schoot zo'n speler toen niet zijn raam kapot?
quote:Yep
Op zondag 23 november 2003 14:23 schreef Kremers het volgende:
Ja, ik vraag me ook dagelijks af waar dit is gebleven, echt geweldig
Aron Winter
Thuis in Amerika... na de ruzie met Oranje spelers (Bergkamp wilde o.a. niet dat Dennis Bier werd uitgebracht, want hij wilde zijn naam niet in verband zien met bier) kreeg hij het schijt aan Oranje en heeft er toen een eind aan gemaakt. Is vertrokken. Vrees dat er nooit meer een Regenjas zal komen... hoe spijtig ook...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:57 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou... waar zit Harry dit EK?
Inderdaad, op dat zinnetje zat ik welke week te wachten, hij belkemtoonde de woorden echt zo.quote:Op zondag 23 november 2003 09:36 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat is INDERDAAD een LEUKE moeder PATRICK! (met die intonatie)
gammaquote:Op zondag 30 mei 2004 13:49 schreef BaantjerWebby het volgende:
Harry scheen ruzie te hebben gekregen met een aantal voetballers waardoor steeds meer voetballers weigerde mee te werken aan het programma.
Harry Vermeegen is nu helemaal uit de showbizz gestapt.
neen dit is Nederlands i Oranjequote:
Volgens mij liggen de rechten bij de HMG. Maar was inderdaad altijd een erg vermakelijk programmaquote:Op zondag 30 mei 2004 14:14 schreef Veerboot het volgende:
Jammer, jammer. Een gemis op de Nederlandse televisie. De cirkel is rond, 1-2-3-4 Dennis Bier, De voetballessen van Jaap Stam, etc. Heerlijk!
Als het dan niet meer terug komt, laat ze de oude afleveringen nog maar eens herhalen. Is nu natuurlijk flink gedateerd, maar daarom niet minder leuk om terug te zien.Bij wie zouden die rechten liggen? Veronica, of bij de HMG?
Oeps, dat bedoelde ikquote:Op zondag 30 mei 2004 18:55 schreef Stefkuh het volgende:
neen dit is Nederlands i Oranjemaar ook leuk... heerlijk dat niet kunnen zingen van Harry
Ga ik HMG eens een mailtje sturen. Kan op m'n vingers natellen dat het niets wordt, maar proberen kan altijdquote:Op zondag 30 mei 2004 19:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Volgens mij liggen de rechten bij de HMG. Maar was inderdaad altijd een erg vermakelijk programma
*meedoet* email bij de hand??quote:Op zondag 30 mei 2004 20:00 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Oeps, dat bedoelde ik
[..]
Ga ik HMG eens een mailtje sturen. Kan op m'n vingers natellen dat het niets wordt, maar proberen kan altijd
Heb het via dit mailformulier verzonden: http://www.rtl.nl/service/publieksvoorlichting/mailformulier.xml (in de bron kijkend zie ik dat het mailadres pv@hmg.nl is).quote:Op zondag 30 mei 2004 20:31 schreef Stefkuh het volgende:
*meedoet* email bij de hand??
Mmm, best wel een leuke vriendin heb je.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:47 schreef KolNedra het volgende:
Ik weet trouwens ook zeker dat Jaap Stam beter presteerd MET een goudvis naast zijn zijde !
Get your paws of her !quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:53 schreef fr0x het volgende:
[..]
Mmm, best wel een leuke vriendin heb je.
fr0x
Mogen wel weer eens herhalingen van komen.quote:Op zaterdag 22 november 2003 01:14 schreef Nolius het volgende:
Vraag ik me ineens af: hoe zit het met De Regenjas? Dat programma was echt meesterlijk met Harry Vermeegen!
Waarom is dat er eigenlijk niet meer? Hij kon oranje wel op scherp zetten
idd! best of!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:33 schreef edje34 het volgende:
[..]
Mogen wel weer eens herhalingen van komen.
Of er een dvd van uitbrenegn
ja ik zag en hoorde het ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:47 schreef KolNedra het volgende:
Beetje outdated misschien, maar hoorde net op nederland 2 (tijdens ENG-KRO) dat Harry Vermegen morgen (vrijdag) op visite komt bij Studio Sport
Staat volgens mij op een van de skihut cd`squote:Op donderdag 17 juni 2004 22:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja ik zag en hoorde het ook, je bent te laat har
![]()
![]()
met duitsland nederland hoorde ik nog 1,2,3,4 dennis bier in de pauze in de kroeg wie weet waar dat nummer nog te downloaden is ofzo![]()
Leukquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:47 schreef KolNedra het volgende:
Beetje outdated misschien, maar hoorde net op nederland 2 (tijdens ENG-KRO) dat Harry Vermegen morgen (vrijdag) op visite komt bij Studio Sport
ben je denkelijk niet de enige, hopelijk keert ie nu snel terug op TV met de Regenjasquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:18 schreef KolNedra het volgende:
Auch, hij heeft een 'goedaardige' tumor in zijn kop gehad, wist ik niet ...
Ja, jammer dat ie alleen dat niet MORGEN doet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:21 schreef Veerboot het volgende:
Ik kijk nu al uit naar zondag!
Harry gaat met een camerateam van NOS op bezoek bij het nederlands elftalquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:52 schreef Stefkuh het volgende:
Wat komt er waar zondag???????? Vertel?? REGENJAS?? WAAR?? VERTELL NOUU!!
aha topquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:53 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Harry gaat met een camerateam van NOS op bezoek bij het nederlands elftal
zal waarschijnlijk uitgezonden worden bij Studio Sportzomer
Ja, idd! Ik keek het echt altijdquote:Op zaterdag 22 november 2003 01:14 schreef Nolius het volgende:
Vraag ik me ineens af: hoe zit het met De Regenjas? Dat programma was echt meesterlijk met Harry Vermeegen!
Waarom is dat er eigenlijk niet meer? Hij kon oranje wel op scherp zetten
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:58 schreef Untitled1 het volgende:
met Jaap Stam!
En hij had hem nog aan ook!!!!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:15 schreef AirRaid het volgende:
[..]Je bent te laat Harry
![]()
Met van Nistelrooij vond ik ook mooi. Erg goed om Harry zo weer terug te zien!quote:Op zondag 20 juni 2004 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Harry en Jaap, werd er emotioneel van
Morgenmiddag 17:07 herhaling, misschien kan iemand het filmpje dan opnemen en online zetten?quote:Op zondag 20 juni 2004 23:52 schreef Hare het volgende:
iemand caps?
"Wij worden wereldkampioen"quote:Op zondag 20 juni 2004 23:22 schreef mitt het volgende:
was het maar zoals bij het wk 98
in 5024 jaquote:Op maandag 21 juni 2004 11:46 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
"Wij worden wereldkampioen"
vind je het raar na zo een wedstrijdquote:Op maandag 21 juni 2004 12:14 schreef Hare het volgende:
Was ik trouwens de enige of vonden jullie de spelers ook een stukje killer overkomen dan 6 jaar geleden?
tja vond het nog meevallen na zo'n wedstrijdquote:Op maandag 21 juni 2004 12:14 schreef Hare het volgende:
Was ik trouwens de enige of vonden jullie de spelers ook een stukje killer overkomen dan 6 jaar geleden?
IK OVERTUIG HARRYquote:Op maandag 21 juni 2004 18:27 schreef vandiessen het volgende:
ER IS EEN NIEUWE TOPIC,
DE: HARRY VERMEEGEN ACTIE
Na vele topics over harry Vermeegen stel ik nu voor om een MASSALE HARRY VERMEEGEN ACTIE te gaan voeren.
Met als slogan '' Harry terug op de buis''.
Als er nou vele reacties komen,stuur ik een brief,met alllemaal reacties van FOK naar Harry.
Als je reageert:
- Als je het niks boeijt reageer dan aub niet.
- Als je REAGEERT,OVERTUIG HARRY.
DUS ALS JE HEM TERUG OP DE BUIS WIL,REAGEER DAN!
Toen was de sfeer veel relaxter. Vooral na de partijtjes dat het winnende team op de "foto' ging was leukquote:Op zondag 20 juni 2004 23:22 schreef mitt het volgende:
was het maar zoals bij het wk 98
Dat bedoel ik dus. Volgens mij is het allemaal veel zakelijker en 'professioneler' geworden. Dick lijkt me ook niet de man voor lolletjesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Toen was de sfeer veel relaxter. Vooral na de partijtjes dat het winnende team op de "foto' ging was leuk
een link naar het topic is zeer handigquote:Op maandag 21 juni 2004 18:27 schreef vandiessen het volgende:
ER IS EEN NIEUWE TOPIC,
DE: HARRY VERMEEGEN ACTIE
Na vele topics over harry Vermeegen stel ik nu voor om een MASSALE HARRY VERMEEGEN ACTIE te gaan voeren.
Met als slogan '' Harry terug op de buis''.
Als er nou vele reacties komen,stuur ik een brief,met alllemaal reacties van FOK naar Harry.
Als je reageert:
- Als je het niks boeijt reageer dan aub niet.
- Als je REAGEERT,OVERTUIG HARRY.
DUS ALS JE HEM TERUG OP DE BUIS WIL,REAGEER DAN!
Actie Harry Vermeegenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:41 schreef AirRaid het volgende:
[..]
een link naar het topic is zeer handig
[mierenneuk]Dan is er een EK.[/mierenneuk]quote:Op maandag 21 juni 2004 12:24 schreef AirRaid het volgende:
[..]
in 5024 ja
quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:30 schreef Kang-He het volgende:
[..]
[mierenneuk]Dan is er een EK.[/mierenneuk]
wilde ik ook al zeggenquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:30 schreef Kang-He het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:30 schreef Kang-He het volgende:
[..]
quote:Harry Vermeegen terug op televisie
Door ANGELA DE JONG
HILVERSUM - Harry Vermeegen keert terug op de televisie. Hij krijgt een vast onderdeel in een nieuw avondmagazine...
Harry Vermeegen. Foto Kippa.
van de TROS met de werktitel Zomerkompas, dat vanaf 15 mei te zien is en wordt gepresenteerd door Bert Kuizenga en Ad Janssen.
Vermeegens taak is om ‘de boel op te peppen’ voor het WK voetbal, meldt hij vanuit Florida. ,,Ik ga langs bij spelers en ook bij gewone mensen om te kijken of we er klaar voor zijn.’’
Vermeegen, bekend van onder meer Pisa, Die Twee: Nieuwe Koeien en De Regenjas, werd in 2003 succesvol geopereerd aan een hersentumor. Sinds die tijd is hij van het scherm. ,,Ik ben weer ongelofelijk fit en wil graag weer aan het werk,’’ zegt hij. ,,Ik denk dat ik met de TROS een goede combi vorm.’’
Bron: AD
inderdaad... maar wie weet .. is het langer....quote:Op maandag 13 maart 2006 00:45 schreef The_Verve het volgende:
"Hij krijgt een vast onderdeel in een nieuw avondmagazine..."
Dat klinkt een beetje als een item van > 5 minuutjes...![]()
"Te laat!"quote:Op maandag 13 maart 2006 09:14 schreef the_hunter het volgende:
Die stukjes met Stam waren legendarisch
Hoe heet dat programma waar hij nu in zit?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:22 schreef MociN het volgende:
Ben benieuwd naar zijn nieuwe programma-onderdeel. Hij kan altijd wel leuk omgaan met de internationals, wat het leuk maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |