Morgenmiddag 17:07 herhaling, misschien kan iemand het filmpje dan opnemen en online zetten?quote:Op zondag 20 juni 2004 23:52 schreef Hare het volgende:
iemand caps?
"Wij worden wereldkampioen"quote:Op zondag 20 juni 2004 23:22 schreef mitt het volgende:
was het maar zoals bij het wk 98
in 5024 jaquote:Op maandag 21 juni 2004 11:46 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
"Wij worden wereldkampioen"
vind je het raar na zo een wedstrijdquote:Op maandag 21 juni 2004 12:14 schreef Hare het volgende:
Was ik trouwens de enige of vonden jullie de spelers ook een stukje killer overkomen dan 6 jaar geleden?
tja vond het nog meevallen na zo'n wedstrijdquote:Op maandag 21 juni 2004 12:14 schreef Hare het volgende:
Was ik trouwens de enige of vonden jullie de spelers ook een stukje killer overkomen dan 6 jaar geleden?
IK OVERTUIG HARRYquote:Op maandag 21 juni 2004 18:27 schreef vandiessen het volgende:
ER IS EEN NIEUWE TOPIC,
DE: HARRY VERMEEGEN ACTIE
Na vele topics over harry Vermeegen stel ik nu voor om een MASSALE HARRY VERMEEGEN ACTIE te gaan voeren.
Met als slogan '' Harry terug op de buis''.
Als er nou vele reacties komen,stuur ik een brief,met alllemaal reacties van FOK naar Harry.
Als je reageert:
- Als je het niks boeijt reageer dan aub niet.
- Als je REAGEERT,OVERTUIG HARRY.
DUS ALS JE HEM TERUG OP DE BUIS WIL,REAGEER DAN!
Toen was de sfeer veel relaxter. Vooral na de partijtjes dat het winnende team op de "foto' ging was leukquote:Op zondag 20 juni 2004 23:22 schreef mitt het volgende:
was het maar zoals bij het wk 98
Dat bedoel ik dus. Volgens mij is het allemaal veel zakelijker en 'professioneler' geworden. Dick lijkt me ook niet de man voor lolletjesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Toen was de sfeer veel relaxter. Vooral na de partijtjes dat het winnende team op de "foto' ging was leuk
een link naar het topic is zeer handigquote:Op maandag 21 juni 2004 18:27 schreef vandiessen het volgende:
ER IS EEN NIEUWE TOPIC,
DE: HARRY VERMEEGEN ACTIE
Na vele topics over harry Vermeegen stel ik nu voor om een MASSALE HARRY VERMEEGEN ACTIE te gaan voeren.
Met als slogan '' Harry terug op de buis''.
Als er nou vele reacties komen,stuur ik een brief,met alllemaal reacties van FOK naar Harry.
Als je reageert:
- Als je het niks boeijt reageer dan aub niet.
- Als je REAGEERT,OVERTUIG HARRY.
DUS ALS JE HEM TERUG OP DE BUIS WIL,REAGEER DAN!
Actie Harry Vermeegenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:41 schreef AirRaid het volgende:
[..]
een link naar het topic is zeer handig
[mierenneuk]Dan is er een EK.[/mierenneuk]quote:Op maandag 21 juni 2004 12:24 schreef AirRaid het volgende:
[..]
in 5024 ja
quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:30 schreef Kang-He het volgende:
[..]
[mierenneuk]Dan is er een EK.[/mierenneuk]
wilde ik ook al zeggenquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:30 schreef Kang-He het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:30 schreef Kang-He het volgende:
[..]
quote:Harry Vermeegen terug op televisie
Door ANGELA DE JONG
HILVERSUM - Harry Vermeegen keert terug op de televisie. Hij krijgt een vast onderdeel in een nieuw avondmagazine...
Harry Vermeegen. Foto Kippa.
van de TROS met de werktitel Zomerkompas, dat vanaf 15 mei te zien is en wordt gepresenteerd door Bert Kuizenga en Ad Janssen.
Vermeegens taak is om ‘de boel op te peppen’ voor het WK voetbal, meldt hij vanuit Florida. ,,Ik ga langs bij spelers en ook bij gewone mensen om te kijken of we er klaar voor zijn.’’
Vermeegen, bekend van onder meer Pisa, Die Twee: Nieuwe Koeien en De Regenjas, werd in 2003 succesvol geopereerd aan een hersentumor. Sinds die tijd is hij van het scherm. ,,Ik ben weer ongelofelijk fit en wil graag weer aan het werk,’’ zegt hij. ,,Ik denk dat ik met de TROS een goede combi vorm.’’
Bron: AD
inderdaad... maar wie weet .. is het langer....quote:Op maandag 13 maart 2006 00:45 schreef The_Verve het volgende:
"Hij krijgt een vast onderdeel in een nieuw avondmagazine..."
Dat klinkt een beetje als een item van > 5 minuutjes...![]()
"Te laat!"quote:Op maandag 13 maart 2006 09:14 schreef the_hunter het volgende:
Die stukjes met Stam waren legendarisch
Hoe heet dat programma waar hij nu in zit?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:22 schreef MociN het volgende:
Ben benieuwd naar zijn nieuwe programma-onderdeel. Hij kan altijd wel leuk omgaan met de internationals, wat het leuk maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |