quote:Ach, ik kan niet rekening houden met humorloze usertjes.
Op zondag 23 november 2003 15:55 schreef Koos Voos het volgende:[..]
Nee, vandaar mijn opmerking dat jou aktie een reaktie zal kunnen veroorzaken.
Neem daarbij het feit dat er momenteel ook andere fora zijn die niet echt gecharmeerd zijn van Fok! en je krijgt een hoop gezeik op je af.
Niet verstandig dus.... wel humor
En daarnaast betwijfwel ik of ze doorhebben dat ik van Fok! een beetje aan het klooien was.
quote:
Op zondag 23 november 2003 15:41 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dat moest van Underworld_
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:01 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 15:40 schreef UnderWorld_ het volgende:Als je dat nep-krantenbericht post moet je even de link van het topic hier posten. Dan kunnen we meegenieten.
quote:Konden ze dat jaren geleden toen ze aan de macht waren niet ff doen
PvdA eist opheldering over inzetten au-pairsDEN HAAG - De PvdA eist opheldering over de manier waarop au-pairs ingezet worden in Nederland. Uit een onderzoek in opdracht van het ministerie van Justitie blijkt dat zij vaak veel zwaarder werk moeten verrichten dan van hen verwacht zou mogen worden.
PvdA'er Bussemaker ziet in het onderzoek opnieuw het bewijs dat au-pairs gewoon aan het werk zouden moeten met een arbeidscontract. "Nu worden ze gebruikt als goedkope arbeidskrachten zonder contract en zonder dat ze ergens recht op hebben", zei Bussemaker zaterdag.
o komt uit het onderzoek naar voren dat au-pairs ingezet worden voor bijvoorbeeld schoonmaakwerkzaamheden en de hond uitlaten. Een meerderheid van de au-pairs geeft dan ook aan vaak te zwaar werk te moeten doen, zo hebben de onderzoekers geschreven.
Als de au-pairs wel volgens een arbeidscontract zouden werken, zou er meer controle op hun werk en hun arbeidsomstandigheden kunnen zijn, vindt Bussemaker. Ook pleit zij al jaren voor het instellen van een meldlijn waar au-pairs misstanden kunnen melden en hulp kunnen krijgen.
quote:Kan het CDA, VVD, D66 dat nu niet doen aangezien ze nu aan de macht zijn?
Op zondag 23 november 2003 16:12 schreef pberends het volgende:[..]
Konden ze dat jaren geleden toen ze aan de macht waren niet ff doen
Of had de VVD het ook niet tijdens paars kunnen uitvoeren?
Wanneer je zo in het verleden blijft steken, is het niet meer dan logisch dat er geen vooruitgang komt. Misschien moet je niet steeds oude koeien uit de sloot halen, en het hiudige PvdA de schuld geven van het vroegere PvdA.
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:07 schreef Sidekick het volgende:[..]
[..]
quote:Jij gebruikt nooit een PI. Waarom niet?
Op zondag 23 november 2003 16:19 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
![]()
quote:Onzin, laat Bos eerst de PvdA maar grondig hernieuwen.
Op zondag 23 november 2003 16:16 schreef Sidekick het volgende:[..]
Kan het CDA, VVD, D66 dat nu niet doen aangezien ze nu aan de macht zijn?
Of had de VVD het ook niet tijdens paars kunnen uitvoeren?
Wanneer je zo in het verleden blijft steken, is het niet meer dan logisch dat er geen vooruitgang komt. Misschien moet je niet steeds oude koeien uit de sloot halen, en het hiudige PvdA de schuld geven van het vroegere PvdA.
quote:oke, dit is vast een domme vraag. Waar staat PI voor? Het heeft iets met de smilies te maken?
Op zondag 23 november 2003 16:20 schreef Sidekick het volgende:[..]
Jij gebruikt nooit een PI. Waarom niet?
quote:Post-Icon. Dat zijn de smileys die boven een post staan.
Op zondag 23 november 2003 16:22 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
oke, dit is vast een domme vraag. Waar staat PI voor? Het heeft iets met de smilies te maken?
Deze dus:

[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 23-11-2003 16:24]
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:23 schreef Sidekick het volgende:[..]
Post-Icon. Dat zijn de smileys die boven een post staan.
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Waar denk je dat ie mee bezig is? Ik zie heel veel veranderingen zoals ik die al zovaak heb gepost hier op Fok!
Op zondag 23 november 2003 16:21 schreef pberends het volgende:[..]
Onzin, laat Bos eerst de PvdA maar grondig hernieuwen.
Ik zie de VVD eigenlijk nog niet een grootscheepse hervorming doorvoeren. En zelfs het CDA is nog steeds dezelfde als die van 1994.
quote:Tsja, als het CDA iets voorstelt kun je je ook afvragen waarom ze dat in de jaren 80 onder Lubbers niet al hebben ingebracht. Soms veranderen dingen echter, of komen er zaken aan het licht die daarvoor niet bekend waren, of komen partijen op nieuwe inzichten.
Op zondag 23 november 2003 16:12 schreef pberends het volgende:[..]
Konden ze dat jaren geleden toen ze aan de macht waren niet ff doen
Wat ik eigenlijk wil zeggen, je lult weer eens uit je nek. ![]()
quote:Bos is een gekozen kamerlid. Zijn prioriteit hoort dus daar te liggen.
Op zondag 23 november 2003 16:21 schreef pberends het volgende:[..]
Onzin, laat Bos eerst de PvdA maar grondig hernieuwen.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 23-11-2003 16:29]
quote:Het CDA heeft altijd al gezogen, en de VVD is idd ook ouderwets. Maar het is hypocriet om te zeggen dat de PvdA compleet anders is door er alleen een knikkend hoofd neer te zetten.
Op zondag 23 november 2003 16:26 schreef Sidekick het volgende:[..]
Waar denk je dat ie mee bezig is? Ik zie heel veel veranderingen zoals ik die al zovaak heb gepost hier op Fok!
Ik zie de VVD eigenlijk nog niet een grootscheepse hervorming doorvoeren. En zelfs het CDA is nog steeds dezelfde als die van 1994.
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 23-11-2003 16:35]
quote:Het voorbeeld was idd gelul, maar het is altijd prachtig als de Kozzmic's en Sidekick's van de Grote Boze PvdA erop reageren
Op zondag 23 november 2003 16:27 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Tsja, als het CDA iets voorstelt kun je je ook afvragen waarom ze dat in de jaren 80 onder Lubbers niet al hebben ingebracht. Soms veranderen dingen echter, of komen er zaken aan het licht die daarvoor niet bekend waren, of komen partijen op nieuwe inzichten.
Wat ik eigenlijk wil zeggen, je lult weer eens uit je nek.
niemand? Op het journaal had ze een heel duidelijke uitleg.
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:29 schreef pberends het volgende:[..]
Het CDA heeft altijd al gezogen, en de VVD is idd ook ouderwets. Maar het hypocriet om te zeggen dat de PvdA compleet anders is door er alleen een knikkend hoofd neer te zetten.
quote:Over Bush gesproken, hij is vrienden aan het maken in de UK....
Op zondag 23 november 2003 16:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
quote:
Koningin Elizabeth laaiend op Bush door helikoptersKoningin Elizabeth van Groot-Brittanniė is laaiend op president George W. Bush, nadat zijn helikopters de perfect onderhouden tuin van Buckingham Palace ernstige schade toebrachten. Dat meldt de Sunday Mirror zondag.
Voor het bezoek van Bush aan Londen afgelopen week waren in het gras drie gigantisch H-landingsplaatsen gemaakt. Bij het landen en opstijgen raakten de proppellers van de helikopters bomen en struiken die nog stammen uit het Koningin Victoria-tijdperk. De schade loopt in de duizenden ponden.
De flamingos van de koningin werden op aandringen van het veiligheidspersoneel voor de komst van Bush verplaatst, omdat ze anders in de propellers zouden vliegen. De vogels zouden nu door de verplaatsing echter zo getraumatiseerd zijn, dat ze misschien nooit meer terug kunnen.
http://www.nieuws.nl/news/NEWS/article.php?cat_id=6&article_id=476
quote:Wij zijn er niet vies van om in discussie te gaan.
Op zondag 23 november 2003 16:29 schreef pberends het volgende:[..]
Het voorbeeld was idd gelul, maar het is altijd prachtig als de Kozzmic's en Sidekick's van de Grote Boze PvdA erop reageren
![]()
![]()
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:32 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wij zijn er niet vies van om in discussie te gaan.
quote:Snap nog steeds niet waarom hij op bezoek in gekomen
Op zondag 23 november 2003 16:32 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Over Bush gesproken, hij is vrienden aan het maken in de UK....
[..]
quote:Ik heb er al een topic over gestart: Getraumatiserende flamingo's
Op zondag 23 november 2003 16:32 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Over Bush gesproken, hij is vrienden aan het maken in de UK....
[..]
Dit is niet spammen, dit is het wijzen op het goede topic voor een verdere discussie. ![]()
Het echte topic is: Bush kan ook niets heel laten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |