abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 18 november 2003 @ 17:14:23 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14733976

Wat is dit voor topic!?

Dit is het officiele slowchat-topic voor alle bezoekers van Fok!s Muziekforum: MUZzers praten hier gezellig over koetjes, kalfjes, zin en onzin, spam en af en toe zelfs over muziek. Hoewel het topic inmiddels een groep vaste bezoekers heeft, is iedereen (nou ja, bijna iedereen) welkom om zijn gedachtenspinsels hier met de wereld te delen.

Veel plezier, en hou het gezellig.

Het Archief

Wat ooit begon als een grap (bedankt Diverse_Reality), is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardige slowchat-reeks. Mocht je ooit behoefte hebben om het allemaal nog eens op je gemak na te lezen (moeilijk voor te stellen, maar goed..), dan kun je je wenden tot de volgende topics:

Dag seborik,
Dag vork, (de dag-reeks).
Dag Spinal Tap
Dag Sergeant Pepper
Dag Eddie (muziek-slowchatreeks)
Dag John Zorn (muziek-slowchat voor gevorderden)
Dag Mick Jagger. (slowchattopic voor diehards)
Dag Nicko (slowchattopic)
Dag Summoner (slowchat-topic)
Dag schotel: wat staat er op het muziekmenu?
Dag Jane, don't make it bad, take a sad song
Dag Phil, We said hello goodbye
Dag Sophie, there's slowchat on the dancefloor

met dank aan zander voor de openingspost.

pi_14734006
dwerg is met een kleine letter.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_14734020

Okee, ik vind hem leuk.

I intend to live forever, or die trying.
pi_14734090
k hoop dat hier over betere muziek word gechat dan wat gister op de radio was
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:31:05 #5
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_14734343
IK HEB HEM! IK HEB HEM! IK HEB HEM!

Maar nu wil ik hem draaien en krijg ik de melding:

"To listen to the CD a number of files need to be updated on your PC.
Select OK to install, Cancel to quit the installation process."

Is dit iets nieuws of zo? Deze melding heb ik nog nooit gehad als ik een cd op mijn pc wilde draaien. Nieuwe soort beveiliging of zo? En kan ik zonder risico op OK klikken?

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:34:37 #6
16494 Riert
rrrataputata
pi_14734439
Lastig inschatten of dat te vertrouwen is. Hield John Lennon nou wel of niet van mp3's?
hophop
pi_14734489
'Moet je mijn meisje dan huilen'
Waar is die gebleven? Teveel kritiek van mede-fokkers?
Koeien loeien.
pi_14734799
Gefeliciteerd, Jane. Veel plezier ermee.

Ik moest meteen aan Grumpy denken. Sorry, dwerg.

pi_14735045
Het doet mij genoegen u mede te delen dat ik eindelijk de CD Dummy van het ensemble Portishead besteld heb.
Ik loop weer redelijk achter....
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:58:47 #10
1986 Jane
pi_14735053
Hoe is jullie Frans? Als ik op google ga zoeken over die melding kom ik namelijk alleen maar Franse berichten tegen en ik word er zelf niet goed wijs uit.

http://linuxfr.org/2003/09/03/13826.html

http://www.u-blog.net/leblogaLilith/2003/09/24

dinsdag 18 november 2003 @ 18:05:39 #11
1986 Jane
pi_14735224
Nu kan ik hem nog niet op mijn pc draaien.

Ben namelijk bang dat hij iets gaat installeren waardoor iets anders niet meer werkt of zo.

En ja, ik heb een hele mooie (nou ja ) stereo beneden staan, maar ik luister nu eenmaal zo graag muziek achter mijn pc.

dinsdag 18 november 2003 @ 18:06:09 #12
16494 Riert
rrrataputata
pi_14735239
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 17:58 schreef Jane het volgende:
Hoe is jullie Frans?
Matiger dan ik dacht.
Maar ik zie de woorden:
kopen
bescherming van de consument
beveiliging
anticopie

Lijkt me niet lekker om op ok te klikken.

hophop
  dinsdag 18 november 2003 @ 18:11:22 #13
1986 Jane
pi_14735355
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:06 schreef Riert het volgende:
Lijkt me niet lekker om op ok te klikken.
Ik heb er ook geen lekker gevoel bij...

In de link op Google zag ik ook 'Windows 98' staan. Dat draai ik hier inderdaad, maar betekent dat dan dat mensen die een later Windows versie hebben die melding niet krijgen?

Maar goed, ik heb mijn oude discman erbij gepakt (was ff vergeten dat ik die ook nog had ) en zit er dus nu wel lekker achter mijn pc naar te luisteren.

pi_14735367
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 17:58 schreef Jane het volgende:
Hoe is jullie Frans? Als ik op google ga zoeken over die melding kom ik namelijk alleen maar Franse berichten tegen en ik word er zelf niet goed wijs uit.

http://linuxfr.org/2003/09/03/13826.html

http://www.u-blog.net/leblogaLilith/2003/09/24

Sorrie vrij slecht, het gaat over een rechtzaak als ik het goed begrijp van l'UFC-Que Choisir tegen EMI. Er is een beslissing genomen in het voordeel van de verening ter bescherming van de consumenten rechten (coonsumentenbond?). Het betekend dat consumenten recht hebben op terugave van geld (remboursement?) . Deze affaitre handelt om een cd van Alain Souchon als de aankoop van die cd het niet doet op een autoradio ten gevolge van de kopieerbeveiliging.

Dat is de eerst tekst ongeveer...
Mijn vertaling is nog cryptischer zie ik...

Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
pi_14735403
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:05 schreef Jane het volgende:
En ja, ik heb een hele mooie (nou ja ) stereo beneden staan, maar ik luister nu eenmaal zo graag muziek achter mijn pc.
Dan zet je je stereo toch heel hard?
  dinsdag 18 november 2003 @ 18:15:02 #16
1986 Jane
pi_14735423
Aha, tnx!

Morgen maar eens in de auto proberen dan.

Dit soort geintjes moeten ze eigenlijk toch niet met Beatles-cd's gaan uithalen hoor. Anders ga ik toch echt weer compleet over op vinyl!

Oh, that reminds me... Moet sowieso ook nog op zoek naar de vinyl-versie.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 18-11-2003 18:17]

dinsdag 18 november 2003 @ 18:16:46 #17
1986 Jane
pi_14735461
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:13 schreef julekes het volgende:

[..]

Dan zet je je stereo toch heel hard?

Hehe, dat ís een mogelijkheid.

Maar ik meende gisteren al te horen dat de buren niet blij met me waren. Ik zat na de Fok!Radio uitzending nog even een dvd van Back To The Future te kijken met het geluid over mijn stereo en volgens mij konden ze dat dus ook horen.

pi_14735609
Ik moet het muziekforum trouwens bedanken voor een uitbreiding van mijn muziek smaak. Een paar topics geleden werd Fela Kuti terloops genoemd, maar eens wat van nedergeladen, klinkt erg goed!
pi_14735671
Leuk Jane!
Ik ga donderdag shoppen, en dan kijk ik wel of ik hem nog ergens kan vinden.
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 17:48 schreef Seborik het volgende:
Ik moest meteen aan Grumpy denken. Sorry, dwerg.
Goh, wat een verrassing.

En nu ga ik gezellig vergaderen.

pi_14735746
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 17:14 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]

Hoewel het topic inmiddels een groep vaste bezoekers heeft, is iedereen (nou ja, bijna iedereen) welkom om zijn gedachtenspinsels hier met de wereld te delen.

Veel plezier, en hou het gezellig.

Daar hoor ik zeker niet bij ofwel?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 18 november 2003 @ 18:29:10 #21
1986 Jane
pi_14735778
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:24 schreef dwerg het volgende:
Leuk Jane!
Leuk dat ik hem heb, ja. Niet leuk dat ik hem niet op mijn eigen pc kan draaien zonder dat er allerlei obscure dingen geinstalleerd worden!

Het is toch eigenlijk te zot voor woorden... Hier zit iemand die nota bene bereid is hetzelfde album op cd én vinyl aan te schaffen en bovendien zowat al het reguliere materiaal van [betreffende band] al dubbel hééft aangeschaft en dan word je geconfronteerd met dit soort onzin. Tenminste, als het inderdaad één of andere kopieerbeveiliging is.

-edit- Sorry dat ik dit hele topic volspam met mijn gezeur.

pi_14736252
Ik heb 'm ook vandaag gekocht, maar op de terugweg in de trein kwam ik er achter dat hij dus niet in mijn discman af te spelen is vanwege die 'geweldige' kopieerbeveiliging. De MP3s kun je al een paar dagen van Kazaa afplukken, maar de consument die netjes de originele cd koopt wordt weer mooi op zo'n manier genaaid...

Maar goed, ik ga me er niet druk om maken, zo meteen als de verjaarsvisite weer weg is ga ik 'm lekker op topvolume in mijn normale stereo afspelen.

Bedankt voor de felicitaties nog, iedereen.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  dinsdag 18 november 2003 @ 18:50:38 #23
1986 Jane
pi_14736411
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:45 schreef Zander het volgende:
Ik heb 'm ook vandaag gekocht, maar op de terugweg in de trein kwam ik er achter dat hij dus niet in mijn discman af te spelen is vanwege die 'geweldige' kopieerbeveiliging.

Dan heb ik nog geluk met mijn discman. Daar doet hij het wel op. Vast omdat hij al bijna antiek is...

dinsdag 18 november 2003 @ 18:54:20 #24
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_14736497
nou ben ik er nog niet uit, zal ik eerst Let It Be of eerst Let It Be Naked kopen...
De Narcis van Gabon
pi_14736822
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:22 schreef julekes het volgende:
Ik moet het muziekforum trouwens bedanken voor een uitbreiding van mijn muziek smaak. Een paar topics geleden werd Fela Kuti terloops genoemd, maar eens wat van nedergeladen, klinkt erg goed!
Ja, ik vind Fela ook erg gaaf. Interessant persoon ook, als je de biografie in de AMG leest.
  dinsdag 18 november 2003 @ 19:13:28 #26
1986 Jane
pi_14737004
Soms is DIG nog wel eens ergens goed voor.

Eerst wat installeren voor ik nwe cd kan draaien?

Ik speel de cd op dit moment dus lekker af op mijn pc. Maar goed, een kopietje maken zal dus waarschijnlijk niet lukken (nog niet geprobeerd).

Toch te gek voor woorden? Heb ik straks de cd en de lp aangeschaft, moet ik de hele zooi alsnog gaan downloaden als ik er wat van wil branden voor in de auto!

pi_14737103
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:13 schreef Jane het volgende:
Toch te gek voor woorden? Heb ik straks de cd en de lp aangeschaft, moet ik de hele zooi alsnog gaan downloaden als ik er wat van wil branden voor in de auto!
Het staat zelfs op het hoesje: "Playback problems may be encountered on some equipment". Ik vind dit soort acties eigenlijk diep triest, op EMI. Koop je daar een originele cd voor, kan ik 'm niet eens in mijn discman luisteren. Maar goed, ik vind wel een manier om 'm te kopieren.
pi_14737136
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:05 schreef Zander het volgende:

[..]

Ja, ik vind Fela ook erg gaaf. Interessant persoon ook, als je de biografie in de AMG leest.

Laats kwam hij ook te voorschijn bij een documentaire op discovery over de invloed van muziek op politiek. The king of Afrika of zoiets.Welke cd van hem kan ik het beste zien te krijgen? Is er een best of of zo?
pi_14737159
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:19 schreef julekes het volgende:
Laats kwam hij ook te voorschijn bij een documentaire op discovery over de invloed van muziek op politiek. The king of Afrika of zoiets.Welke cd van hem kan ik het beste zien te krijgen? Is er een best of of zo?
Er is een dubbele Best of cd, getiteld "The Best Best of" (geen typo). Ik heb 'm zelf ook, erg goed.
pi_14737164
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:18 schreef Zander het volgende:

[..]

Het staat zelfs op het hoesje: "Playback problems may be encountered on some equipment". Ik vind dit soort acties eigenlijk diep triest, op EMI. Koop je daar een originele cd voor, kan ik 'm niet eens in mijn discman luisteren. Maar goed, ik vind wel een manier om 'm te kopieren.

Ik heb ook een paar cd's liggen waar dat soort beveiligingen op zitten. Met name sony heeft er een handje van. De muziekindustrie heeft nog niet echt in de gaten dat ze een verloren strijd vechten.
  dinsdag 18 november 2003 @ 19:20:57 #31
1986 Jane
pi_14737175
quote:

op EMI.

Ben zelfs een beetje teleurgesteld in The Beatles, al weet ik niet of dat terecht is. Zouden zij iets over dit soort dingen te zeggen hebben?
pi_14737178
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:20 schreef Zander het volgende:

[..]

Er is een dubbele Best of cd, getiteld "The Best Best of" (geen typo). Ik heb 'm zelf ook, erg goed.

Cool, eens kijken of ik die ergens vind. Het nummer "Sorry sorry" hou ik voorlopig aan als favoriet.

[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 18-11-2003 19:23]

pi_14737216
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:20 schreef Jane het volgende:

[..]

Ben zelfs een beetje teleurgesteld in The Beatles, al weet ik niet of dat terecht is. Zouden zij iets over dit soort dingen te zeggen hebben?

Michael Jackson heeft toch de rechten op de beatles nummers? Of ben ik nu in de war?
  dinsdag 18 november 2003 @ 19:23:46 #34
1986 Jane
pi_14737254
Maar goed, nu over iets anders...

Fela Kuti, ik moet tot mijn grote schande bekennen dat ik zijn muziek eigenlijk niet ken. En dat terwijl ik toch al begin jaren 80 van zijn bestaan op de hoogte ben, toen McCartney hem ergens noemde als inspiratiebron.

Toch maar eens wat luisteren.

dinsdag 18 november 2003 @ 19:25:00 #35
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_14737281
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:22 schreef julekes het volgende:

[..]

Michael Jackson heeft toch de rechten op de beatles nummers? Of ben ik nu in de war?

Niet meer inmiddels
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  dinsdag 18 november 2003 @ 19:25:12 #36
1986 Jane
pi_14737287
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:22 schreef julekes het volgende:

[..]

Hij heeft de 'publishing rights' als ik me niet vergis. Ik denk dat hij niks te vertellen heeft over kopieerbeveiligingen op cd's.
  dinsdag 18 november 2003 @ 19:25:49 #37
1986 Jane
pi_14737305
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:25 schreef Furby het volgende:

[..]

Niet meer inmiddels

Oh, loop ik achter? Heeft hij ze al verkocht?
  dinsdag 18 november 2003 @ 19:44:09 #38
1986 Jane
pi_14737722
quote:
Maar goed, ik vind wel een manier om 'm te kopieren.
Ik heb al een manier gevonden.

Eerst wat installeren voor ik nwe cd kan draaien?

Omslachtig misschien, maar het is iig iets.

dinsdag 18 november 2003 @ 21:14:21 #39
1986 Jane
pi_14740474
Nou, ik heb LIB Naked nu geript en al in mp3 formaat op mijn pc staan hoor. Stuk makkelijker. En 1 bezoekje aan Fok!'s DIG forum en wat uitproberen waren genoeg.

Conclusie: Wat hebben ze bereikt? Helemaal niks, behalve mij ergernis bezorgd en waarschijnlijk gezorgd dat ik-weet-niet-hoeveel fans hun legaal gekochte cd niet kunnen afspelen op hun legaal gekochte cd-speler.

pi_14741531
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 21:14 schreef Jane het volgende:
Nou, ik heb LIB Naked nu geript en al in mp3 formaat op mijn pc staan hoor. Stuk makkelijker. En 1 bezoekje aan Fok!'s DIG forum en wat uitproberen waren genoeg.

Conclusie: Wat hebben ze bereikt? Helemaal niks, behalve mij ergernis bezorgd en waarschijnlijk gezorgd dat ik-weet-niet-hoeveel fans hun legaal gekochte cd niet kunnen afspelen op hun legaal gekochte cd-speler.

Volgens mij mag zoiets volgens de wet niet eens een CD heten. Een CD hoort namelijk aan een aantal eisen te voldoen en een ervan is dat ie afspeelbaar is in de daarvoor bedoelde apparatuur
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:48:55 #41
1986 Jane
pi_14743349
En alsof 1 ergernis op een dag nog niet genoeg is...

Heb ik net voor het eerst in mijn leven betaald om muziek te downloaden (nog wma ook, maar ach, voor het goede doel), is het iets misgegaan met het 'installeren van mijn license'. Resultaat: het klote-ding doet het nu nog niet!

Ja jongens, zo krijg je ons wel aan het betaald downloaden.

pi_14743727
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:52 schreef Jane het volgende:

[..]

Happy hardcore? Geen idee. Maar het origineel is van Aretha Franklin en heet 'I say a little prayer'.

Dit vind ik dan wel weer grappig Jane
pi_14744132
Wat is trouwens de goede volgorde van de vier jaargetijden van vivaldi? Serieus
pi_14744198
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:29 schreef Jane het volgende:
Leuk dat ik hem heb, ja. Niet leuk dat ik hem niet op mijn eigen pc kan draaien zonder dat er allerlei obscure dingen geinstalleerd worden!
Ja, dat bedoelde ik, leuk dat je hem hebt. Ik had mijn bek moeten houden zeker.
  dinsdag 18 november 2003 @ 23:15:59 #45
1986 Jane
pi_14744246
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:13 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik, leuk dat je hem hebt. Ik had mijn bek moeten houden zeker.

Oh, nee hoor. Was er wel een beetje chagrijnig van. Zo'n anticlimax als je ergens al zo lang naar uitkijkt...
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:11 schreef julekes het volgende:
Ik dacht dat het met de lente begon, maar ik ben geen deskundige.
pi_14744247
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:11 schreef julekes het volgende:
Lente (Allegro, Largo, Allegro), Zomer (Allegro non molto, Adagio, Presto), Herfst (Allegro, Adagio molto, Allegro) en Winter (Allegro non molto, largo, Allegro).
  dinsdag 18 november 2003 @ 23:17:23 #47
1986 Jane
pi_14744286
Sebbo daarentegen is wel deskundige. Maar ik had het dus toch goed.
  dinsdag 18 november 2003 @ 23:20:03 #48
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_14744375
Iemand wel eens iets van Paul Graceland gehoord? Ik vond een cd'tje in m'n pa's kast
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_14744389
Ik had al zo'n vermoeden dat winter-zomer-herfst-lente niet de goede volgorde was jaargetijdetechnisch dan...
pi_14744422
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:20 schreef Sitethief het volgende:
Iemand wel eens iets van Paul Graceland gehoord? Ik vond een cd'tje in m'n pa's kast
Paul Simon - Graceland denk ik dat je bedoelt.
  dinsdag 18 november 2003 @ 23:22:20 #51
1986 Jane
pi_14744458
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:20 schreef Sitethief het volgende:
Iemand wel eens iets van Paul Graceland gehoord?
Paul Graceland? Nee. Wel van Graceland van Paul Simon.
  dinsdag 18 november 2003 @ 23:23:52 #52
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_14744508
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:22 schreef Jane het volgende:

[..]

Paul Graceland? Nee. Wel van Graceland van Paul Simon.

Waarom staat er dan op de cd Paul Graceland
Vaag.......
  dinsdag 18 november 2003 @ 23:25:36 #53
1986 Jane
pi_14744560
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:23 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Vaag.......

Is het deze cd?

pi_14744582
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:23 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Vaag.......

Een of andere eikel heeft Simon vast doorgekrast.

pi_14744658
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:26 schreef Seborik het volgende:
Een of andere eikel heeft Simon vast doorgekrast.
Dat was vast Art Garfunkel in een boze bui.

Ohja, die vergadering van vanavond ging over arbowet, bedrijfshulpverlening, risico-inventarisatie, ontruimingsplan blabla. Ik heb zoveel koffie moeten drinken om wakker te blijven, dat ik niet voor 2 uur in slaap val.

dinsdag 18 november 2003 @ 23:31:19 #56
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_14744721
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:25 schreef Jane het volgende:

[..]

Is het deze cd?

[afbeelding]

Jah! Ik ben dus gewoon ongelovelijk scheel
pi_14744738
Voor de mensen die gisteravond een kleine aardbeving voelde en zich afvragen wat dat was:
quote:
Zanger Meat Loaf ingestort

LONDEN (ANP) - De Amerikaanse rockzanger Meat Loaf is in Londen in een ziekenhuis opgenomen, nadat hij tijdens een concert was ingestort. Dat heeft zijn cd-maatschappij dinsdag bekendgemaakt.

Volgens een woordvoerder was de 56-jarige zanger ,,ingestort door uitputting als gevolg van een langdurige virale infectie''. De zegsman voegde eraan toe dat het ,,niet levensbedreigend'' is.

Meat Loaf, vooral beroemd wegens zijn hit Paradise by the dashboard light, stortte maandagavond in tijdens een optreden in de Wembley Arena. Hij werd naar een ziekenhuis gebracht. Zijn concert voor dinsdagavond is op doktersadvies geannuleerd.

En verder ben ik weer moe maar voldaan terug uit Parijs na een geweldig concert van Radiohead

En met dank aan Seborik weer een beetje hyper over het feit dat Phil Collins naar Nederland komt

dinsdag 18 november 2003 @ 23:36:23 #58
1986 Jane
pi_14744880
WB, calvobbes!
  dinsdag 18 november 2003 @ 23:37:27 #59
1986 Jane
pi_14744904
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:31 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Jah! Ik ben dus gewoon ongelovelijk scheel

Geeft niet.

Mooie cd. Ik heb hem ook.

woensdag 19 november 2003 @ 00:01:02 #60
1986 Jane
pi_14745568
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:54 schreef PogueMahone het volgende:
nou ben ik er nog niet uit, zal ik eerst Let It Be of eerst Let It Be Naked kopen...
Ik zou toch eerst de gewone Let It Be kopen als ik jou was.
  Moderator woensdag 19 november 2003 @ 08:59:27 #61
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14749002
goede morgen muziek

zo ik heb vandaag geloof ik wel 26 keer op snooze gedrukt Maarja zit nu toch op mn stage en ik denk dat ik maar eens met mijn verslag ga beginnen

trouwens die sub doet mij denken aan Hans teeuwen "daar komen de kabouters joegei joegei, daar komen de kabouters wel honderd op een rij"

slaap lekker allemaal

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 19 november 2003 @ 10:54:49 #62
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_14751465
quote:
Op woensdag 19 november 2003 00:01 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik zou toch eerst de gewone Let It Be kopen als ik jou was.

advies van zo'n Beatle-fan zal ik maar opvolgen
De Narcis van Gabon
  woensdag 19 november 2003 @ 11:25:32 #63
1986 Jane
pi_14752254
quote:
Op woensdag 19 november 2003 10:54 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

advies van zo'n Beatle-fan zal ik maar opvolgen

Tja, het blijft toch het origineel, dus alleen daarom al. Maar ook omdat ik LIB Naked niet in alle opzichten een verbetering vind (zie ook het topic over het album).

Argumenten voor Let It Be:
- het is het origineel zoals we dat al ruim 30 jaar kennen
- door de stukjes conversatie en de grapjes die er tussendoor gemonteerd zijn klinkt hij 'intiemer'
- Dig it en Maggie Mae staan niet op (de hoofdcd van) LIB Naked (maar zijn ook 'niemandalletjes')
- op de cd zit geen irritante kopieerbeveiliging (als ze nieuwere versies daar inmiddels niet al mee hebben uitgerust dan )

Argumenten voor LIB Naked:
- de geluidskwaliteit is (een stuk) beter
- sommige nummers, met name The Long And Winding Road en Across The Universe, klinken beter zonder Spector's bewerkingen.
- Don't Let Me Down (niet op LIB) staat er op in een mooie versie die ik volgens mij nog niet eerder kende (maar anderen natuurlijk misschien wel )
- er zit een extra cd en een mooi boekje bij

Ik zie LIB Naked meer als aanvulling op het origineel, dus ik zou eerst Let It Be aanschaffen.

woensdag 19 november 2003 @ 11:34:10 #64
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_14752461
Let It Be it is

overigens heeft Fame op de platenbeurs in Utrecht een aanbieding waarbij je een boekenbox met 4 boeken (elk over één van de Beatles) gratis bij LIBN krijgt. Ze zijn geschreven door Alan Clayson. Is dat nog wat?

De Narcis van Gabon
  woensdag 19 november 2003 @ 11:44:54 #65
1986 Jane
pi_14752781
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:48 schreef Jane het volgende:
Heb ik net voor het eerst in mijn leven betaald om muziek te downloaden (nog wma ook, maar ach, voor het goede doel), is het iets misgegaan met het 'installeren van mijn license'. Resultaat: het klote-ding doet het nu nog niet!
Trouwens, dit was dus naar aanleiding van een (foutief!) bericht op Teletekst pagina 372:
quote:
Paul McCartney en Dave Stewart hebben een nummer opgenomen voor Nelson Mandela's aids-campagne in de beroemde Abbey Road studio's in Londen. Het nummer heet Whole Life en is gratis te downloaden op de site van de campagne, http://46664.tiscali.com
Bullshit natuurlijk dat het gratis is. Zou ook vreemd zijn, want zoiets is uiteraard bedoeld om geld in te zamelen. Geeft niet hoor, maar wees dan niet zo stom om op teletekst te zetten dat het gratis is. Vooral niet omdat je geacht wordt om met creditcard te betalen!

Maar goed, je kunt het nummer (en ook andere nummers btw) dus in wma-formaat downloaden voor 99 eurocent. Meer overmaken mag, maar hoeft niet. Dus ik dacht, laat ik dat eens doen (i.p.v. het nummer van Kazaa te halen of zo). Aidsbestrijding is tenslotte een goede zaak.
Dus ik het bestand gedownload en als je het dan wilt afspelen, krijg je een 'Click to pay' schermpje voor je, waar je de betaling kunt regelen. Nou, dat ging ook voorspoedig, mijn betaling was ontvangen, maar ja, toen moest er dus kennelijk een bericht terugkomen waardoor het bestand ook kon worden afgespeeld. En mooi niks dus! Ja, een error-melding dat de license niet geinstalleerd kon worden!

Met andere woorden jongens, doe het niet! Steun de Aidsbestrijding maar op een andere manier, maar dit betaald downloaden geeft alleen maar ergernis.

woensdag 19 november 2003 @ 11:46:23 #66
1986 Jane
pi_14752828
quote:
Op woensdag 19 november 2003 11:34 schreef PogueMahone het volgende:
Ze zijn geschreven door Alan Clayson. Is dat nog wat?
Ken ik niet. Maar als het gratis is (echt gratis dan ) kun je je er geen buil aan vallen, toch?
pi_14752833
Goeie truc!
quote:
Dit Is Geen CD staat er met grote letters op het fotoboek met CD. Nog mooier klinkt het in het Frans: Ceci NEst Pas Un CD, vrij naar René Margritte. Wat je voor 10 euro krijgt is een fotoboek van 16 paginas van fotograaf Bart Wauters met achterin een CD met daarop vier nummers elk van de Belgische funkband MoGroove en de Vlaamstalige band Fester. De afgelopen drie weken is van dit alleen online verkrijgbare item al bijna de halve oplage van vijfhonderd stuks verkocht. Simpelweg omdat de hele Belgische pers er vol over stond. Daar het project een fotoboek pretendeert te zijn, is het lage Belgische BTW-tarief van 6% voor cultuurdragers er op van toepassing, in plaats van het hoge tarief van 21% voor CDs als entertainmentdrager.

Het schreeuwt van de daken dat het een CD is, alleen wij zeggen het niet, lacht Geert Geuten, toetsenist in beide bands. Het is juridisch op het randje, want we leggen het zwaartepunt op het boek. Twee vrienden vroegen me al of ik een advocaat had. Maar Geuten is niet bang, al heeft hij als freelancer met een internet reclamebureau zijn BTW dit kwartaal nog niet op hoeven geven. Ik weet niet of de bel bij de fiscus al is gaan rinkelen, maar zij hebben ook geen belang bij een verdere escalatie. Het gaat om het statement, de Belgische media zijn er allemaal opgesprongen dus we hebben ons doel bereikt. Geuten kwam op het idee toen één van zijn bandleden opmerkte dat computerboeken met ondersteunende CD's ook in het lage BTW-tarief vallen.

Het idee om CD's te vermommen als een boek is overigens niet nieuw. In 1997 verpakte platenmaatschappij BMG een dubbel-CD van Herman Brood in een fotoboek over zijn schilderijen en verkocht 20 Years Of RockN Roll voor het lage BTW-tarief. Achteraf heeft BMG toch het verschil bij moeten passen. De belastingdienst ging niet akkoord, omdat het hier om een project met winstoogmerk ging. De opbrengst van Dit Is Geen CD komt echter ten goede aan Popppunt, een advies- en informatiebureau voor Belgische bands en DJ's.

Op dit moment loopt nog steeds een internationale lobby om op Europees niveau muziekdragers in het lage BTW-tarief te krijgen iets wat de veelgeplaagde platenindustrie wat meer ademruimte zou bezorgen. Onderdeel van de lobby in Nederland was een actiedag op 27 mei van Muziek Platform Nederland waarop CD's en muziek DVD's voor een dag tegen het lage BTW-tarief verkrijgbaar waren. Sindsdien heeft het samenwerkingsverband niet stilgezeten. Woordvoerster Jonne Boesjes: "We hebben de minister een brief gestuurd met het verzoek geen veto uit te spreken over het voorstel van haar voorganger. Nederland speelt nu een actieve rol in de lobby." Op 25 november spreken de Europese Ministers van Financiën weer over de BTW-richtlijn. Geluidsdragers staan nu op de voorgestelde lijst van producten die in aanmerking mogen komen voor het lage tarief. Wie weet vallen ze straks dus ook in België onder hetzelfde lage tarief als frites...
Aldus.
  Redactie Frontpage woensdag 19 november 2003 @ 11:46:55 #68
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14752843
quote:
Op woensdag 19 november 2003 11:44 schreef Jane het volgende:
Steun de Aidsbestrijding maar op een andere manier
Precies, koop voor 99 cent een pakje condooms en doneer dat aan Artsen Zonder Grenzen.
  woensdag 19 november 2003 @ 11:50:04 #69
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_14752945
quote:
Op woensdag 19 november 2003 11:46 schreef Jane het volgende:

[..]

Ken ik niet. Maar als het gratis is (echt gratis dan ) kun je je er geen buil aan vallen, toch?

ze hadden volgens de advertentie een waarde van 19,99 euro. Maar goed dat is weer zolang de voorraad strekt, dus zal wel weer op zijn
De Narcis van Gabon
  woensdag 19 november 2003 @ 12:16:03 #70
1986 Jane
pi_14753701
quote:
Op woensdag 19 november 2003 11:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Precies, koop voor 99 cent een pakje condooms en doneer dat aan Artsen Zonder Grenzen.

Een pakje gaat niet eens lukken, denk ik, voor 99 cent. 1 condoom misschien?

Maar ik had gisteravond dus een mailtje gestuurd naar Tiscali en ik moet zeggen dat ze wel snel gereageerd hebben. Met de vraag of ik de testvideo op de site wel geprobeerd had. Tja, eerst wel, maar nadat ik mijn mediaplayer geupdate had niet meer en dat was dus fout van mij. Ik heb net dit geantwoord:

quote:
Dear mr. Schnepf,

Thank you for your quick reply.

First I tried it and it didn't work. Then I understood that I had to get Mediaplayer 7. So I did that (version 7.1 to be exact) and I thought it should work with that. I didn't check the testvideo again, which I now understand was stupid of me, as it still doesn't work.

I don't really care about the 99 cents I paid (it's for a good cause, isn't it), but as I am a big McCartney fan I just really want to make this file work. Is there any way to make that possible?

Also I have to inform you that on page 372 of the Dutch teletekst service (http://teletekst.nos.nl) it is reported that the file can be downloaded for free. Ofcourse this is their mistake, but maybe this will cause more people to download the file and encounter similar problems.

Kind regards,

Ben benieuwd...
pi_14757623
Bah, wat een gepruts weer, zeg. "Even" een nummertje downloaden en dan zoveel gehannes..

[pats-mode:]

Gisteren een hoop leuke muzikale cadeaus gehad, trouwens:

- DVD van "The Stones In The Park", 1969
- DVD + 2cd van Jimi Hendrix' Isle of Wight-concert
- CD van John Coltrane: Live at the Village Vanguard Again!
- CD van het Bill Evans Trio: Explorations
- Pianoboek "The Harmony of Bill Evans" (mooi theorie-boek )
- Fles "Famous Grouse" + doos sigaren

Bedankt lieve vrienden.. *sniff*

pi_14763499
Vanavond ga ik voor het eerst van m'n leven voetbal kijken in een cafe. Ik begin nu al een beetje zenuwachtig te worden. Als ik maar niet de verkeerde dingen zeg...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  woensdag 19 november 2003 @ 17:16:51 #73
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_14763590
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:13 schreef MuadDib het volgende:
Vanavond ga ik voor het eerst van m'n leven voetbal kijken in een cafe. Ik begin nu al een beetje zenuwachtig te worden. Als ik maar niet de verkeerde dingen zeg...
Gewoon je mond houden en juichen als iedereen juicht. Als iedereen nors kijkt en vloekt, mee gaan vloeken.
pi_14763768
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:16 schreef Summoner het volgende:
Als iedereen nors kijkt en vloekt, mee gaan vloeken.
Daar ben ik nog het meest bang voor. Als ze verliezen kan ik daar niet zo mee zitten en gemaakt teleurgesteld kijken kan ik niet. En misschien gaan ze hun frustraties dan wel op mij botvieren... en er staan genoeg hoge bomen...
  woensdag 19 november 2003 @ 17:31:34 #75
18413 Summoner
pi_14763987
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:23 schreef MuadDib het volgende:
Daar ben ik nog het meest bang voor. Als ze verliezen kan ik daar niet zo mee zitten en gemaakt teleurgesteld kijken kan ik niet. En misschien gaan ze hun frustraties dan wel op mij botvieren... en er staan genoeg hoge bomen...
Zorg er gewoon voor dat je in de laatste minuut een of twee van die grote pitchers bij hand hebt. Daar kun je een paar lelijke klappen mee uitdelen op weg naar de uitgang.
pi_14764071
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:31 schreef Summoner het volgende:
Zorg er gewoon voor dat je in de laatste minuut een of twee van die grote pitchers bij hand hebt. Daar kun je een paar lelijke klappen mee uitdelen op weg naar de uitgang. [afbeelding]
En als je dan toch opgeknoopt wordt, dan is het tenminste vanwege de "zinnige" reden drankmisbruik, ipv vanwege voetbal .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 19 november 2003 @ 17:38:32 #77
18413 Summoner
pi_14764187
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:34 schreef Litpho het volgende:
En als je dan toch opgeknoopt wordt, dan is het tenminste vanwege de "zinnige" reden drankmisbruik, ipv vanwege voetbal .
Of nog beter: openbare geweldpleging.
pi_14765428
quote:
Op woensdag 19 november 2003 11:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze erg blij zullen zijn met al die pakjes condooms.
pi_14765433
Zo.. weer 3 CD's rijker, ik vond nog ergens een platenbon

- Miles Davis - Porgy & Bess
- Dave Brubeck - Time Out
- Manu Chao - Radio Remba

De laatste heb ik er zo snel ff bijgenomen omdat ik anders de platenbon niet volledig kon benutten. Jammergenoeg niet echt een goeie Manu Chao CD. Het is een grote megamix van z'n hits maar dan zeer korte stukjes en op een (te) hoog tempo (doet wat skihut achtig aan). Ik verwachtte een wat laid-back plaat maar die remix cd is echt k**, anyway.. heb er toch maar 3 euro extra voor betaald dus zal verder niet zeuren..

De eerste 2 maken alles goed

woensdag 19 november 2003 @ 18:29:46 #80
52684 TIC
Drank de Buffel komt later
pi_14765503
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:26 schreef Beathoven het volgende:
Zo.. weer 3 CD's rijker, ik vond nog ergens een platenbon

- Miles Davis - Porgy & Bess
- Dave Brubeck - Time Out
- Manu Chao - Radio Remba

De laatste heb ik er zo snel ff bijgenomen omdat ik anders de platenbon niet volledig kon benutten. Jammergenoeg niet echt een goeie Manu Chao CD. Het is een grote megamix van z'n hits maar dan zeer korte stukjes en op een (te) hoog tempo (doet wat skihut achtig aan). Ik verwachtte een wat laid-back plaat maar die remix cd is echt k**, anyway.. heb er toch maar 3 euro extra voor betaald dus zal verder niet zeuren..

De eerste 2 maken alles goed

Ik vond het wel een gave cd veel ska inplaats van het rustige van de normale manu chao. Heb er een zomer heerlijk lang naar geluistert.
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks dan zeg ik al veel te veel.
www.hetknakkertje.nl
pi_14766717
Ik begin de laatste dagen pas Manu Negra te ontdekken. Welk ik eigenlijk VEEL leuker vind dan Meneer Chao Himself.
pi_14767454
Ik kan met iemand hier mee naar Iron Maiden. Wie van hier gaat er eigenlijk allemaal, en zal ik ook gaan ?
  woensdag 19 november 2003 @ 19:54:33 #83
32740 Luka
Schop kont!
pi_14767850
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik kan met iemand hier mee naar Iron Maiden. Wie van hier gaat er eigenlijk allemaal, en zal ik ook gaan ?
Als je het over morgen hebt, dan ga ik i.i.g. en ik meen Seborik ook dus........niets eigenlijk
It's my world...you're just livin' in it!!!
pi_14767955
* MuadDib gaat voetballen kijken...

Mochten jullie niks meer van me horen ben ik wrs ten prooi gevallen aan een wilde horde hooligans...

woensdag 19 november 2003 @ 21:00:43 #85
52684 TIC
pi_14769648
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:58 schreef MuadDib het volgende:
* MuadDib gaat voetballen kijken...

Mochten jullie niks meer van me horen ben ik wrs ten prooi gevallen aan een wilde horde hooligans...

tis al 1-0 dus zijn ze goed gezind
www.hetknakkertje.nl
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 november 2003 @ 21:08:44 #86
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_14769997
Over 24 uur zijn Sebbo en ik (en vast nog duizenden anderen) aan het kijken wat een piloot in z'n vrije tijd doet.

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_14770066
Deze schijnt in een of ander amateurbandje te zingen.
pi_14770109
Hee, het is Jaap de Hoop Scheffer met het kapsel van J.P. Balkenende.
pi_14770602
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:54 schreef Luka het volgende:

[..]

Als je het over morgen hebt, dan ga ik i.i.g. en ik meen Seborik ook dus........niets eigenlijk

13 dec.
pi_14771118
Ja, 13 december ga ik ook en Tokus, yvonne, Mr. Orange, Iteejer, Witchfynder, ThE_ED, Djaser, Los_Bastardos, Numbersix, Komakie, R2cksson en nog boel fokkers ook.

Elke kans om Maiden te zien is een kans om te grijpen, Audrey.

pi_14771986
Oe, nu ga ik zeker. Beloof, bij deze.

* AudreyHepburn rent naar unit van kaartjesbezitter.

woensdag 19 november 2003 @ 22:25:01 #92
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_14773067
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik begin de laatste dagen pas Manu Negra te ontdekken. Welk ik eigenlijk VEEL leuker vind dan Meneer Chao Himself.
Indeed.

Live is Manu Chao ook leuk trouwens. Dan lijkt het veel meer op Mano Negra...

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_14775505
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:29 schreef TIC het volgende:

[..]

Ik vond het wel een gave cd veel ska inplaats van het rustige van de normale manu chao. Heb er een zomer heerlijk lang naar geluistert.

nou, vind er nog steeds weinig aan.. ska ok, maar dit heeft nogal een hoog hoempapa gehalte. En dat is niet echt gaaf als je een wat laidback CD verwacht
pi_14779008
Ik word ook niet echt wild van Radio Bemba moet ik zeggen. .
pi_14779673

Goeiemorgen.

Moderator donderdag 20 november 2003 @ 08:49:41 #96
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14779940
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
welk hitje hebben die ook alweer gehad, ze hebben iig één heeeeel bekend nummer toch ?
pi_14780079
Veel plezier vanavond, sebbo en Tokus. Schreeuw niet te hard, dat doet Bruce wel.
pi_14780124
quote:
Op donderdag 20 november 2003 08:49 schreef Bosbeetle het volgende:
welk hitje hebben die ook alweer gehad, ze hebben iig één heeeeel bekend nummer toch ?
King Kong Five.

Maar daar is een apart topic voor.

donderdag 20 november 2003 @ 09:10:43 #99
52684 TIC
pi_14780212
Ik kan Iron Maiden nog steeds niet goed vinden. Het is natuurlijk heel persoonlijk. Ik heb een cd geluistert en toen ik number of the beast in mijn maandelijkse tabtijdschrift zag staan heb ik het gewoon geleerd en gespeelt grotendeel, maar om nou te zeggen dat ik het geweldige muziek vind... nee dat niet.
www.hetknakkertje.nl
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 09:13:50 #100
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14780256
quote:
Op donderdag 20 november 2003 09:03 schreef dwerg het volgende:

[..]

King Kong Five.

Maar daar is een apart topic voor.

sorry dat was inderdaad niet slowchat genoeg van mij

goede morgen muziek

Ik heb gisteren voetbal gekeken en me lichtelijk verbaasd dat bijna alle stadion liedjes 'covers' zijn, "tis stil aan de overkant" e.d. Wel leuk dat 'wij'nederlanders de enige zijn die de tegenstander in hun eigen taal bezingen

maarja dit is eigenlijk al meer voetbal dan goed voor mij is

donderdag 20 november 2003 @ 09:41:35 #101
52684 TIC
pi_14780779
quote:
Op donderdag 20 november 2003 09:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

sorry dat was inderdaad niet slowchat genoeg van mij

goede morgen muziek

Ik heb gisteren voetbal gekeken en me lichtelijk verbaasd dat bijna alle stadion liedjes 'covers' zijn, "tis stil aan de overkant" e.d. Wel leuk dat 'wij'nederlanders de enige zijn die de tegenstander in hun eigen taal bezingen

maarja dit is eigenlijk al meer voetbal dan goed voor mij is

Ik voel me een randebiel als ze dar soort dingen zingen.
Al die schotten met mooie liederen van die kroegen nummers die ze luidskeels mee zingen die ook echt nog ergens op slaan.
En dan zit aan de overkant in oranje gedosten voetbalsupporters die beginnen met het is stil aan de overkant x48
www.hetknakkertje.nl
pi_14781254
Foebal.

Bah.

Het leuke van dit soort wedstrijden is, dat je het niet eens hoeft te zien, als je in een dichtbevolkt gebied zit; je telt gewoon de hoeveelheden voorwereldlijk gebrul en "Ahhhhh, NEE!" bij elkaar op en dan ben je volledig op de hoogte.

Konečne je vsetko tak, ako má byť.
  donderdag 20 november 2003 @ 10:35:31 #103
1986 Jane
pi_14781926
Goedemorgen Muziek!

Ik heb gisteren gedeeltes van de wedstrijd gezien en het op wonderbaarlijke wijze voor elkaar gekregen alle doelpunten te missen. Toch knap.

pi_14782172
Nou, ik heb m'n eerste stadionconcert overleefd. Sterker nog, het viel allemaal wel mee. Het was dan ook lang niet uitverkocht en Radiohead speelde gewoon heel goed, ik zou ze nog wel eens in een wat kleinere zaal willen zien, maar dat zit er waarschijnlijk niet meer in... En je moet dan niet te veel aanstoot nemen aan de 'meeklappers' en de 'aansteker-omhooghouders'.

Maiden is zeker al hardstikke uitverkocht? Ik zeg namelijk altijd tegen Los_Bastardos, als ik hem tegen kom, dat ik wel een keer mee ga naar Maiden maar dat lukt alleen nooit... Volgende keer dan maar!

Aldus.
pi_14784295
Ik heb gisteren alleen de derde helft meegekregen. Mijn huisgenoot kwam binnengerend in een euforische stemming terwijl hij "6-0 !" scandeerde om vervolgens naar de bar te rennen. Ik was sowieso al in een ontzettend goed humeur, dus ik ben hem vrolijk gevolgd, om de hele avond kostelijk te kunnen lachen om mijn heen en weer stuiterende buurman. We hebben ons de hele avond lopen bezuipen en een keer of 120 "Whisky in the jar" gezongen.

En ik ben er gewoon nog steeds vrolijk van, en heb nieteens een kater. .

pi_14784986
Gelukkig heb ik m'n voetbalavondje ook overleefd. Maar 3 van de afgelopen 4 avonden zuipen gaat toch wel wat opbreken
Maar met "All Things Must Pass" en zodirect een saunabezoekje moet het wel weer lukken om me weer een beetje in deze wereld te voelen
  donderdag 20 november 2003 @ 12:37:38 #107
18413 Summoner
pi_14785426
Het enige wat ik meegekregen heb van dat voetbal is dat ik om half elf de televisie aanzette, en vervolgens Walker in plaats van Oz aantrof.
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 12:49:49 #108
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14785773
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:37 schreef Summoner het volgende:
Walker in plaats van Oz aantrof. [afbeelding]
Johny walker

tovenaar van Oz

Moderator donderdag 20 november 2003 @ 12:52:29 #109
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14785834
* Bosbeetle verheugt zich nu al op de borrel op het werk vanmiddag , en op dit moment hoor ik when the lady smiles op de radio

een non met bh zichtbaar, dat daar ooit nog ophef over geweest is... (was dat clipje nou door dick maas gedaan ?? )

donderdag 20 november 2003 @ 13:01:12 #110
18413 Summoner
pi_14786049
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Johny walker
tovenaar van Oz

IN PLAATS VAN

Moderator donderdag 20 november 2003 @ 13:37:52 #111
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14787247
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:01 schreef Summoner het volgende:

[..]

[afbeelding]

IN PLAATS VAN

[afbeelding]

ik heb nog nooit van dat laatste gehoord en dat ja meneer walker texas ranger niet wil zien snap ik
  donderdag 20 november 2003 @ 13:50:16 #112
18413 Summoner
pi_14787621
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb nog nooit van dat laatste gehoord en dat ja meneer walker texas ranger niet wil zien snap ik
Het is een erg gave serie over een groep gevangenen, die op zich veel te veel vrijheid hebben. Maar daardoor gebeuren er allerlei spannende dingen.
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 13:56:08 #113
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14787801
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:50 schreef Summoner het volgende:

[..]

Het is een erg gave serie over een groep gevangenen, die op zich veel te veel vrijheid hebben. Maar daardoor gebeuren er allerlei spannende dingen.

whehehe dat klinkt als "laat maar zitten"
  donderdag 20 november 2003 @ 15:41:01 #114
3878 Vork
Manisch creatief
pi_14790908
Ach Voetbal, gelukkig gaf Radiohead gisteren een geweldig concert weg!
pi_14791080
quote:
<sebbo> !fact 666
<Mozart> The number of the beast!
Tot vanavond allemaal.
pi_14791299
Them who have understanding reckon the number of the beast.

dit is een poging tot een Iron Maiden quote

Aldus.
pi_14792736
Oei! Mijn oortjes piepen nog en ik moet aan het werk! Dat word nog leuk . Maar ik mag niet klagen als mijn piepende oortjes het gevolg is van een geweldig Radiohead concert . Veel plezier concertgangers vanavond in ieder geval.
pi_14795303
* AudreyHepburn gaat trouwens bij deze officieel mee naar Maiden de 13e.
pi_14795317
Portishead - Dummy is eindelijk binnen, over een uur heb ik m'n oordeel klaar.
pi_14801446
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:54 schreef julekes het volgende:
Portishead - Dummy is eindelijk binnen, over een uur heb ik m'n oordeel klaar.
Hmm, er staan een paar schitterende nummers op, maar je moet wel een beetje in de stemming zijn zeg maar.
Mooiste nummers: Glorybox (meteen de bekendste), Numb en de winnaar Sour Times.
  donderdag 20 november 2003 @ 23:06:38 #121
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_14802831
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:50 schreef Summoner het volgende:

[..]

De enige keer dat ik wat van Oz gezien heb, was toen Jerry Seinfeld de set en een deel van de cast gebruikte om er een aantal sketches op te nemen, die een soort sequel moesten vormen voor zijn gestopte sitcom.
pi_14803777
quote:
Op donderdag 20 november 2003 22:26 schreef julekes het volgende:
Ik vind "Pedestal" ook wel een erg goed nummer van die cd. Van de lage bas die daarin zit moeten mijn speakers altijd over hun nek.

Ben benieuwd of Portishead ooit nog met een nieuw album komt, volgens de geruchten zou 'ie bijna af moeten zijn.

pi_14805794
Wow, Iron Maiden was echt gaaf!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 november 2003 @ 00:51:17 #124
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_14805892
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 00:46 schreef Seborik het volgende:
Wow, Iron Maiden was echt gaaf!
I second that.
  vrijdag 21 november 2003 @ 00:57:53 #125
13973 ranja
image means nothing
pi_14806010
quote:
Op donderdag 20 november 2003 22:26 schreef julekes het volgende:

[..]

Hmm, er staan een paar schitterende nummers op, maar je moet wel een beetje in de stemming zijn zeg maar.

Sour times vind ik ook de beste. Heerlijk depri.

Hoi muziek trouwens Na een dag of 4 heb ik het huis weer voor me alleen, dus wat doe je dan op zo'n avond? Dan ga je naar een vriend toe om wat biertjes te drinken. Tuurlijk

pi_14811037
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:31 schreef Zander het volgende:

[..]

Ik vind "Pedestal" ook wel een erg goed nummer van die cd. Van de lage bas die daarin zit moeten mijn speakers altijd over hun nek.

Mijn oude boxjes trokken het ook niet echt.
  vrijdag 21 november 2003 @ 13:35:26 #127
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_14815270
Goedemiddag muziek

Maak ik even reclame voor deze prachtige plaat...

De laatste tijd komt Bowie steeds vaker langs, niet verwacht dat ik hem zo goed ging vinden...

De Narcis van Gabon
pi_14815729
Hoor ook steeds meer van hem op de radio. Misschien een korte Bowie-revival.

Misschien komt het ook wel doordat er zoveel van hem in reclames wordt gebruikt... Young Americans... Golden Years... Heroes...

vrijdag 21 november 2003 @ 13:54:49 #129
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_14815940
Alhoewel ik Bowie in reclames minder vind

Alle jaren zeventig platen van hem lijken me wel interessant dus daar ga ik nog achteraan

De Narcis van Gabon
  Moderator vrijdag 21 november 2003 @ 13:56:19 #130
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14815993
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 13:48 schreef Seborik het volgende:
Hoor ook steeds meer van hem op de radio. Misschien een korte Bowie-revival.

Misschien komt het ook wel doordat er zoveel van hem in reclames wordt gebruikt... Young Americans... Golden Years... Heroes...

en hop dan gaan aandelen Bowie weer omhoog
  vrijdag 21 november 2003 @ 13:58:30 #131
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_14816066
Ik zag gister nog een concert + interview op TV5 (Frans), van zijn laatste tour. Klonk goed en hij ziet er ook nog fit uit.
De Narcis van Gabon
pi_14816106
Ja! Hij kan het echt nog geweldig. Concert in de Ahoy was super!
pi_14817060
Ik heb een hele serie Bowie-platen hier liggen. Mijn favoriete nummer is een eigenlijk-nog- niet-zo-heel- oud nummer: Jump they say. Heerlijk nummer
pi_14818012
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 13:35 schreef PogueMahone het volgende:
Goedemiddag muziek

Maak ik even reclame voor deze prachtige plaat...
[afbeelding]

Ik heb deze ook op lp, maar die van mij heeft een andere hoes. Geloof dat de platenmaatschappij oorspronkelijk niet zo blij was met een foto van David in vrouwenkleren. Inderdaad wel een van zijn beste albums, imo.
  Moderator vrijdag 21 november 2003 @ 15:42:24 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14819365
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 14:55 schreef Zander het volgende:

[..]

Ik heb deze ook op lp, maar die van mij heeft een andere hoes. Geloof dat de platenmaatschappij oorspronkelijk niet zo blij was met een foto van David in vrouwenkleren. Inderdaad wel een van zijn beste albums, imo.

Platenmaatschappijen ook altijd

* Bosbeetle herinnert zich een hoes van de scorpions met kauwgum op een vrouwenborst , ook verboden

[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 21-11-2003 15:48]

pi_14819408
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 14:55 schreef Zander het volgende:

[..]

Hoe ziet jouw cover er dan uit?
  vrijdag 21 november 2003 @ 15:44:58 #137
18413 Summoner
pi_14819435
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:06 schreef Grobbel het volgende:
De enige keer dat ik wat van Oz gezien heb, was toen Jerry Seinfeld de set en een deel van de cast gebruikte om er een aantal sketches op te nemen, die een soort sequel moesten vormen voor zijn gestopte sitcom.
Hmn, klinkt als misbruik.

Summoner ----> <---- Jerry Springer

vrijdag 21 november 2003 @ 15:46:40 #138
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_14819474
Haha, de trueheidssmiley's winnen aan populariteit hier op Fok.

vrijdag 21 november 2003 @ 15:47:23 #139
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_14819498
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 15:43 schreef Seborik het volgende:

[..]

Hoe ziet jouw cover er dan uit?

ik gok zo:

staat ook bij mij in het cd-boekje

De Narcis van Gabon
  vrijdag 21 november 2003 @ 15:47:56 #140
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_14819515
Doe dan maar Bowie in vrouwenkleren.

Boys Keep Swinging is'ie trouwens ook verkleed als vrouw, een aantal vrouwen zelfs. In de clip.

pi_14819846
Nee, zo:

De originele hoes is wel mooier, moet ik zeggen.

pi_14819901
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:

* Bosbeetle herinnert zich een hoes van de scorpions met kauwgum op een vrouwenborst , ook verboden

Er was ook nog zo'n andere Scorpions-hoes die niet mocht, van "Virgin Killer". Het origineel vind ik zelf ook nogal smakeloos, die ga ik hier dus niet neerzetten.
  vrijdag 21 november 2003 @ 16:06:21 #143
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_14820001
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 16:01 schreef Zander het volgende:
Nee, zo:

[afbeelding]

De originele hoes is wel mooier, moet ik zeggen.

ohja mijne was de US cover niet goed gelezen
De Narcis van Gabon
  vrijdag 21 november 2003 @ 16:07:12 #144
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_14820030
De naam doet het ergste vermoeden. Er zijn ook een aantal metalbands of grindcore (zoiets) met redelijk gore covers.
  Moderator vrijdag 21 november 2003 @ 16:09:39 #145
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14820116
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 16:03 schreef Zander het volgende:

[..]

Er was ook nog zo'n andere Scorpions-hoes die niet mocht, van "Virgin Killer". Het origineel vind ik zelf ook nogal smakeloos, die ga ik hier dus niet neerzetten.

ja die met dat naakte meisje van 10 met een ster op een tactische plaats

[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 21-11-2003 16:18]

pi_14822210
Ik vraag me af hoe dat nummer eigenlijk klinkt. Ik stel me het legendarische accent van Scorpions-zanger Klaus Meine voor.. "zis one iz foah all ze ladies in ze audience".
  vrijdag 21 november 2003 @ 17:39:33 #147
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_14822688
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 15:44 schreef Summoner het volgende:

[..]

Hmn, klinkt als misbruik.

Summoner ----> [afbeelding] <---- Jerry Springer

Jerry Seinfeld, niet Jerry Springer.
De sketches waren niet echt geniaal, al bevatten ze wel een wel een aantal scherpe referenties aan de sitcom waardoor ze wel weer de moeite van het aanschouwen waard waren. Duurt ook maar een paar minuten (ooit uitgezonden bij Saturday Night Live, geloof ik), en is te verkrijgen via de bekende kanalen onder de naam "Seinfeld in Oz".
  vrijdag 21 november 2003 @ 17:45:21 #148
18413 Summoner
pi_14822813
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 17:39 schreef Grobbel het volgende:
Jerry Seinfeld, niet Jerry Springer.
De sketches waren niet echt geniaal, al bevatten ze wel een wel een aantal scherpe referenties aan de sitcom waardoor ze wel weer de moeite van het aanschouwen waard waren. Duurt ook maar een paar minuten (ooit uitgezonden bij Saturday Night Live, geloof ik), en is te verkrijgen via de bekende kanalen onder de naam "Seinfeld in Oz".
Ah haha, verkeerd gelezen.

Jerry Seinfeld is oke natuurlijk.

vrijdag 21 november 2003 @ 17:51:59 #149
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_14822926
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

[afbeelding]

De cover van Appetite for Destruction had dat ook. Een plaatje van een robot die een vrouw verkracht heeft.

George Harrison's gitaar is vandaag geveild voor 400.000 euro. Zou dat de duurste gitaar ooit zijn?

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_14823025
Cool, woensdag voor m'n werk naar Londen.
pi_14828987
Goedenavond Muziek,

vandaag heb ik weer een dagje zwart gewerkt, het is tenslotte een handige manier om wat extra centen te verdienen voor cd's. Mijn 'baas' denkt overigens nog steeds in guldens, en daarom moet ik zelf alles in Euro's uitrekenen. Ohja, ook vandaag heb ik weer verplicht 3FM geluisterd, en ik moet iets bekennen. Ik heb namelijk gelachen om een nummer van Erik Dikeb, zijn versie van Mutter van Rammstein. Deze Frans Bauer-persiflage schijnt al veel ouder te zijn, maar ik hoorde 'Moeder' vandaag voor het eerst.

pi_14829013
Heeft iemand van jullie al eens beelden gezien van de Simon & Garfunkel - The Concert in Central Park dvd? Wil hem voor sinterklaas/kerst aan m'n vader kado doen, indien het een mooie is.
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:52 schreef dwerg het volgende:
Ik heb namelijk gelachen om een nummer van Erik Dikeb, zijn versie van Mutter van Rammstein. Deze Frans Bauer-persiflage schijnt al veel ouder te zijn, maar ik hoorde 'Moeder' vandaag voor het eerst.
  Moderator vrijdag 21 november 2003 @ 22:06:57 #153
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14829391
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:52 schreef dwerg het volgende:
Goedenavond Muziek,

vandaag heb ik weer een dagje zwart gewerkt, het is tenslotte een handige manier om wat extra centen te verdienen voor cd's. Mijn 'baas' denkt overigens nog steeds in guldens, en daarom moet ik zelf alles in Euro's uitrekenen. Ohja, ook vandaag heb ik weer verplicht 3FM geluisterd, en ik moet iets bekennen. Ik heb namelijk gelachen om een nummer van Erik Dikeb, zijn versie van Mutter van Rammstein. Deze Frans Bauer-persiflage schijnt al veel ouder te zijn, maar ik hoorde 'Moeder' vandaag voor het eerst.

frans bauer stem opzet "Ik wil graag zeggen dat ik eel veel respect heb voor alle presentatoren"
pi_14829593
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:53 schreef Seborik het volgende:
Heeft iemand van jullie al eens beelden gezien van de Simon & Garfunkel - The Concert in Central Park dvd? Wil hem voor sinterklaas/kerst aan m'n vader kado doen, indien het een mooie is.
Ik heb een stukje gekeken in de Media Markt. Zag er wel okee uit, maar het was niet de handigste omgeving om zoiets te beoordelen. Een spectaculaire show is het in ieder geval niet . Maar wel mooi natuurlijk!
  Moderator vrijdag 21 november 2003 @ 22:22:30 #155
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14829849
Goeden avond muziek

Ik heb net nadat ik de popquiz a gogo heb gecheckt de docu over hoe lohues zijn bleus vond gekeken... Erg leuk die amerikaanse muziekanten die niet op komen dagen en als ze eenmaal in nederland zijn weer weg gaan Al met al heeft loheus een leuke intrepetatie op de bleus, vooral het nummer over dat het zo licht was vond ik erg pakkend (in erica is het echt altijd licht door de kassen).

"als je diep in de shit zit ja tot je nekke in de drek, dan ist tied veur de bleus"

vrijdag 21 november 2003 @ 22:26:13 #156
1986 Jane
pi_14829959
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:53 schreef Seborik het volgende:
Ja, het concert ken ik natuurlijk wel. Die heb ik meerdere malen op tv gezien. Hoe de dvd is weet ik niet, want die heb ik pas gisteren besteld.

Ik vind het concert mooi, maar dat zegt natuurlijk niks over wat jij en je vader ervan vinden.

vrijdag 21 november 2003 @ 22:44:02 #157
1986 Jane
pi_14830435
-edit- laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 21-11-2003 22:49]

pi_14834402
Hij heeft de cd ook.
  zaterdag 22 november 2003 @ 01:52:20 #159
13973 ranja
image means nothing
pi_14835121
Hoi. Ik ga morgen weer veel te veel geld uitgeven, hoop ik
pi_14839334
Er stond gisteren nog een aardige column van Jack Nouws in de Metro, over dat vreselijke plaatje voor BNN:
quote:
Mijn vader zegde zijn lidmaatschap van de KRO op om lid van de Tros te worden. De Tros, de eerste bijl aan het omroepbestel. Later wisselde hij de Tros in voor Veronica. Twee keer sympathie voor de underdog. Twee keer zijn steun aan een omroepvereniging die het allemaal anders ging doen. Het is jammer voor BNN dat hij dood is, want ik weet zeker dat hij vlak voor zijn tachtigste verjaardag Veronica zou inwisselen voor BNN. Terwijl hij absoluut niet tot de doelgroep van BNN hoort. Netzomin als ik, maar zo gauw ik hoorde van de dreiging dat BNN zou verdwijnen nam ik me voor lid te worden en zonodig het lidmaatschap voor mijn hele familie te betalen.

Tot ze met dat kutliedje kwamen.

5 jaar (en nog lang niet klaar) is een nieuwe tekst op het lamlendige Vijftien miljoen mensen dat voor de Postbank werd geschreven. Dat is al niet bijster origineel, maar het meest smakeloos aan het liedje is dat het een variant is op nummers als We are the world en Do they know its Christmas? Twee nummers die gemaakt werden om een enorme misstand in de wereld aan de kaak te stellen. Ze werden ingezongen door wereldberoemde popsterren die zo konden laten zien dat ze geëngageerd waren. Het leverde larmoyante, bombastische nummers op (wie zal de cliché-uithalen van Bruce Springsteen en Cindy Lauper ooit vergeten?), maar vooruit, het was voor een goed doel en het leverde veel geld op en Bob Geldof de Sir-titel.

De dreigende verdwijning van BNN met 5 jaar (en nog lang niet klaar) op één lijn stellen met hongersnood en armoe is echter een vorm van emotie inflatie die over alle grenzen gaat. Met het verdwijnen van BNN gaat er geen cultuurgoed verloren, de vrijheid van meningsuiting wordt niet aangetast en niemand gaat er aan dood. Inmiddels is duidelijk dat BNN mag blijven. Goddank. Wat zouden ze anders gedaan hebben op de dag ze hun zendmachtiging zouden verliezen. Een stille tocht organiseren?

zaterdag 22 november 2003 @ 14:09:20 #161
18413 Summoner
pi_14839878
Hallo Muziek.

Ik wilde voor mijn geschreven journalistiekproject een artikel schrijven over de Oor (naar aanleiding van een bezoek aan de redactie), maar dat werd mij door de docent verboden omdat "...de Oor een te laag journalistiek gehalte heeft. Er word alleen maar over popmuziek geschreven, Frans Bauer staat er niet eens in."

Mocht ik ooit nog eens bij de Oor of een soortgelijk blad komen te werken, het eerste artikel dat ik schrijf gaat "Frans Bauer en andere beledigingen voor de serieuze muziekliefhebber" heten.

pi_14839918
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 14:09 schreef Summoner het volgende:
Er word alleen maar over popmuziek geschreven, Frans Bauer staat er niet eens in."
Misschien bedoelde hij het sarcastisch?

Ik vind het nogal een onzin-argument, sommige reportages in de OOR zijn journalistiek gezien best verantwoord, en welk muziekblad schrijft er nu wel over _alle_ muziek?

Redactie Frontpage zaterdag 22 november 2003 @ 14:15:01 #163
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14839965
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 14:11 schreef Zander het volgende:
en welk muziekblad schrijft er nu wel over _alle_ muziek?
De Hitkrant
pi_14839970
Hmmmm ik heb nog mee gedaan aan een prijsvraag in de hitkrant! Erg he?!
  zaterdag 22 november 2003 @ 14:16:19 #165
18413 Summoner
pi_14839976
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 14:11 schreef Zander het volgende:
Ik vind het nogal een onzin-argument, sommige reportages in de OOR zijn journalistiek gezien best verantwoord, en welk muziekblad schrijft er nu wel over _alle_ muziek?
Dat was mijn tegenargument ook, maar de beste oude chagrijn wilde er niet aan.
pi_14839986
hmmm
zette ik zomaar per ongeluk een slotje!
was niet de bedoeling hoor!
Echt niet!
pi_14840987
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 14:15 schreef SunChaser het volgende:
De Hitkrant
Is dat een muziekblad? De laatste keer dat ik 'm inbladerde stonden er alleen maar ranzige seksverhaaltjes en "Maria weet raad"-achtige rubrieken in, afgewisseld met wat posters en plaatjes van tienersterretjes.
pi_14841028
* Liejannuh is geshoqueerd!!!
Zander leest de Hitkrant!!!!!!!

Bestaat de Breakout ook nog?? Die was volgens mij veel ranziger nog dan de Hitkrant!
Ik heb overigens een collega die regelmatig de Hitkrant koopt, want de die-hard fan van Di-rect!

pi_14841116
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 15:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, eeeh... alleen maar in de wachtkamer bij mijn halfjaarlijkse bezoek aan de tandarts hoor.
pi_14841616
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 15:09 schreef Liejannuh het volgende:
* Z is geshoqueerd!!!
STOP DE PERSEN!!!
Aldus.
  zondag 23 november 2003 @ 01:46:20 #171
13973 ranja
image means nothing
pi_14855209
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 01:52 schreef ranja het volgende:
Hoi. Ik ga morgen weer veel te veel geld uitgeven, hoop ik
Nou, dat is erg goed gelukt mag ik wel zeggen
pi_14857700
Yeah, mijn brief staat in de Metro.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  Redactie Frontpage zondag 23 november 2003 @ 10:42:45 #173
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14858362
quote:
Op zondag 23 november 2003 01:46 schreef ranja het volgende:

[..]

Nou, dat is erg goed gelukt mag ik wel zeggen

Vertel op!
pi_14858418
Gaat het over het plan van het CDA om kraken te verbieden om te voorkomen dat criminele organisaties gebruik gaan maken van Nederland als vestigingsplaats, DR? Of over het verstrekken van gratis bier aan alcoholverslaafden?
pi_14858610
Nee, 't is die brief over communistenjager Peter Siebelt, toch?
pi_14858722
Krijgen we nog Zeeuwse vlaai omdat we de 800.000 posts in Muziek zijn gepasseerd of hoe zit dat

pi_14858767
quote:
Op zondag 23 november 2003 05:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
Yeah, mijn brief staat in de Metro.
Jij bent diegene uit Gorredijk?

[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 23-11-2003 11:55]

pi_14861225
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:25 schreef calvobbes het volgende:
Krijgen we nog Zeeuwse vlaai omdat we de 800.000 posts in Muziek zijn gepasseerd of hoe zit dat

Ruilen voor een chocolade S voor 8000 slotjes?
pi_14861236
Het zouden dan overigens Zeeuwse bolussen worden.
pi_14862249
quote:
Op zondag 23 november 2003 13:42 schreef Seborik het volgende:
bolussen

Ik ben ineens aan de lijn

pi_14862781
Wat is er niet goed aan? Weet je wel wat het is?
pi_14862922
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:45 schreef Seborik het volgende:
Wat is er niet goed aan?
De naam
quote:
Weet je wel wat het is?
Nee en dat wil ik graag zo houden
pi_14862966
Ik ben alleen bekend met de befaamde Goudse bolus, ben er vorige week per ongeluk nog in gaan staan.
pi_14862971
Hoeveel versies zijn er eigenlijk van het nummer Blue Mondays en van wie is het origineel? Ik heb er nu een van orgy (soort glampunkrockachtig iets) die is wel cool, maar ik heb er volgens mij al verschillende versies van gehoord
pi_14863017
De originele versie is van New Order (uit 1983, geloof ik).
pi_14863131
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

De naam
[..]

Nee en dat wil ik graag zo houden

Het lijkt een beetje op een drol, maar het is zoet deeg in bruine stroop.

Heel zoet dus.

pi_14863198
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:56 schreef Zander het volgende:
De originele versie is van New Order (uit 1983, geloof ik).
Aha.
Goed nieuws:
quote:
Jan Douwe Kroeske zal in de nieuwe programmering van KinkFM van dinsdag- tot en met vrijdagavond te horen zijn op KinkFM met zijn 2 meter sessies. Het programma, dat in het vervolg 2 meter de avond in zal heten, is te beluisteren van 20:00 tot 22:00 uur.

De formule van het programma, dat tot nu toe op zondagmiddag van 12:00 tot 15:00 uur te beluisteren was, zal nagenoeg ongewijzigd blijven. Het programma bevat naast 2 meter sessies met zowel binnen- als buitenlandse bands ook veel nieuwe muziek. Het nieuwe programma krijgt een iets journalistieker uiterlijk.

Jan Douwe Kroeske werd naast zijn muzikale programma's onder meer bekend van programma's als 12 steden 13 ongelukken, Jules Unlimited en Jan Douwe op zoek. Ook was hij van 1988 tot en met 1999 verantwoordelijk voor de presentatie van Pinkpop. In april 1987 begon Kroeske bij de NPS met 2 meter sessies. Met het programma, dat sindsdien via de Vara en RTL 5 verhuisde naar KinkFM en Veronica, nam hij tot nu toe meer dan duizend sessies op met onder meer de Counting Crows, Radiohead, REM, Venice, Coldplay, Anouk, K's Choice en Joe Cocker.

Het nieuwe programma van Kroeske zal te horen zijn vanaf 9 december. Tot die tijd houdt het team van 2 meter sessies even vakantie. De programmering van KinkFM zal vanaf 1 december volledig worden omgegooid. Eerder werd al bekend dat Isabelle Brinkman, die eerder dit jaar uit onvrede popstation 3FM verliet, voortaan op maandagavond de Moordlijst gaat presenteren, een hitlijst in samenwerking met muziekblad OOR, die eerder bij de VPRO te horen was. Het alternatieve station, dat door financiële problemen van moedermaatschappij Veronica geen etherfrequentie wist te bemachtigen, heeft veel trouwe luisteraars.

Waren best vaak mooie optredens bij. De akoestische versie van Turn around van Green Lizard is nog steeds een van mijn favoriete platen. Een van de 150, maar toch.
pi_14863317
Twee Meter Sessies is okee. Van JD Kroeske zelf ben ik niet zo'n fan, maar soit.. hij is nu eenmaal onlosmakelijk met het programma verbonden.
pi_14869453
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:12 schreef Zander het volgende:
Nee, 't is die brief over communistenjager Peter Siebelt, toch?
Ja idd. Ik zal hem zo wel even posten.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_14869743
pi_14869766
Toen ik de brief van A. Polling las, die eergister in de Metro stond, moest ik toch even glimlachen. Als er al een boekje opengedaan moet worden over radicaal-links, dan liever niet door Siebelt, die een duim heeft waar Stephen King trots op zou zijn. Deze fervent oud papier verzamelaar heeft al eerder een pracht van een boek geschreven genaamd Eco Nostra. Als reactie op de toen gepubliceerde kritiek begint meneer al met 'rooie facisten' en 'oude communistische methoden', hiermee doelend op een door een dictatoriale macht geregeerd Rusland. Een mooi begin. Het door u genoemde voorbeeld van een radicaal-links figuur Volkert van der G., hij is dus nog steeds hot, had een netwerk achter zich die zich uitstrekte van het Animal Liberation Front, de VVD'er Hans Dijkstal tot Kofi Anan en de Postcode Loterij Show. Ik geloof dat als Siebelt nog even doorgezocht had zelfs Harry Potter in het complot zou blijken te zitten. Ook de methode van Siebelt om verbanden te leggen bleek nogal discutabel. Daarbij is Volkert van der G. vooral in het nieuws gekomen door een individuele actie, en niet door zijn geweldige prestaties binnen het radicaal linkse spectrum. De door hem gepleegde moord staat volkomen los van het, ik wil het nogmaals even benadrukken, zeer diverse gedachtengoed onder de noemer radicaal-links. Neem dan liever een prominent iemand. Ik zal dit boek vast nog wel eens lezen, als het in de bibliotheek ligt. Want ik verwacht niet meer nuttige informatie te vinden dan in zijn vorige bonte verzameling onthullingen. Naast oud papier verzamelen brengt hij het ook al op de markt. Het zou zonde zijn als dit boek niet op gerecycled papier gedrukt is.

Ernst Meijers, Gorredijk

Hm, moest hem wel snel typen maar toch nog redelijk geslaagd.

pi_14869925
DR

Wat een geweldige brief! Zullen alle lezers hem ook begrijpen?

pi_14870024
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:01 schreef dwerg het volgende:
DR

Wat een geweldige brief! Zullen alle lezers hem ook begrijpen?

Daar gaat het me niet eens om.
En de volgende keer als weer iets over kraken en het CDA instaat ben ik ook van de partij. .

[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 23-11-2003 20:06]

pi_14870334
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:55 schreef Seborik het volgende:

Je moet er natuurlijk wel even bij vertellen dat dit de Nederlandse Dizzy Man's Band is, die in de jaren '70 hits scoorde met The Show en The Opera. Het lijkt wel een gay voetbalteam met een paar spelers tekort.
pi_14888976
Hallo allemaal, m'n college statistiek is komen te vervallen, wat dus normaal nu zou zijn. Dat is enigszins hinderlijk. Ik hoop dat iedereen een florisante dag heeft vandaag.

maandag 24 november 2003 @ 16:03:44 #196
1986 Jane
pi_14890236
Hallo Muziek!

Ik werd net gebeld door SunChaser die op dit moment in de auto zit voor zijn werk en die vroeg of ik hier een verzoekje kon plaatsen om even te stemmen op Patsy Gallant - From New York to L.A. voor de 5 na half 5 bij Schiffers.fm. Die wil hij graag horen, zie je.

www.schiffers.fm

Nu staat hij op dit moment al bovenaan, dus hij zal het toch wel worden, maar dan heeft het aan mij iig niet gelegen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 24-11-2003 16:05]

pi_14892478
quote:
Op maandag 24 november 2003 15:18 schreef Seborik het volgende:
Ik hoop dat iedereen een florisante dag heeft vandaag.
Nee.

Gelukkig heb ik nog een vertegenwoordiger in net pak met stropdas kunnen beledigen.

pi_14893218
Sterf geroepen?
pi_14893916
Ik wil even melden dat de DVD van Rush In Rio fuckingretegaaf is
pi_14894433
Als Rush nou ook maar eens een keer naar Nederland kwam...

Ik moet sowieso eens wat meer muziek-DVDs aanschaffen, heb er nu maar een stuk of vier of zo. Wat zijn verder nog aanraders? Die Beatles-Anthology zou ik wel graag willen hebben, maar da's wel gelijk weer een prijzige..

FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 november 2003 @ 18:53:55 #201
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_14894726
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:41 schreef Zander het volgende:
Als Rush nou ook maar eens een keer naar Nederland kwam...
ik heb begrepen van een redacteur van een redelijk groot Nederlands muziektijdschrift dat ze waarschijnlijk volgend jaar komen.
pi_14894805
Die wil ik dan wel gaan zien.
  maandag 24 november 2003 @ 20:03:54 #203
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14896673
Mag ik hier ook een doodsverwensing uiten naar Westlife?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_14898782
Ik daag jullie uit om een tweede nummer van Calexico te vinden dat ik kan waarderen. Naast Ballad of the cable hogue dan. Ze kunnen mij maar matigjes boeien..
  maandag 24 november 2003 @ 23:23:39 #205
1986 Jane
pi_14904627
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:41 schreef Zander het volgende:
Ik moet sowieso eens wat meer muziek-DVDs aanschaffen, heb er nu maar een stuk of vier of zo. Wat zijn verder nog aanraders? Die Beatles-Anthology zou ik wel graag willen hebben, maar da's wel gelijk weer een prijzige..
Heb je Back In The U.S. van McCartney al, Zander? Ik heb hem dubbel (nieuw), dus als je hem zou willen hebben, kun je hem wel van me overnemen. Ik hoef er ook niet zoveel voor te hebben. Mail me anders ff als je interesse hebt, op jane_fokster@hotmail.com.
Zat al steeds te dubben of ik er een topic voor in V&A zou openen, maar ik heb daar nog geen zin in gehad.

En tja, de Anthology is niet goedkoop, maar wel waar voor je geld.... Maar dat wist je wel.
Ik zie trouwens dat hij bij amazon.co.uk 35.99 pond is, wat volgens vergelijk.nl 52 euro 19 is. Dan valt een tientje per dvd toch eigenlijk wel weer mee. Stuk minder dan ik ervoor betaald heb iig. (maar ja, ik wilde hem gelijk hebben)
Dit is de link, btw.

pi_14906012
quote:
Op maandag 24 november 2003 20:56 schreef julekes het volgende:
Ik daag jullie uit om een tweede nummer van Calexico te vinden dat ik kan waarderen. Naast Ballad of the cable hogue dan. Ze kunnen mij maar matigjes boeien..
Eh, service and repair?

The gypsy's curse?

dinsdag 25 november 2003 @ 11:11:21 #207
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_14911382
quote:
Op maandag 24 november 2003 20:56 schreef julekes het volgende:
Quattro? Woven Birds? Sundown?
  dinsdag 25 november 2003 @ 11:12:12 #208
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_14911396
Goedemorgen, Muziek. Het is een schande.
For great justice!
  dinsdag 25 november 2003 @ 11:14:35 #209
1986 Jane
pi_14911445
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:12 schreef QyRoZ het volgende:
Goedemorgen, Muziek. Het is een schande.
Goedemorgen QyRoZ (en Muziek). Wat is een schande?
pi_14911478
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:54 schreef Diverse_Reality het volgende:
Sterf geroepen?
Dat zou te makkelijk zijn.
De omhooggevallen MAVO-scholier wilde populair doen en meehelpen aan de lopende band, daarop vroeg ik hem of hij wist waar de noodstop zat, voor het geval dat zijn stropdas klem kwam te zitten. Want ik was zelf niet van plan om de band te stoppen. En dat zei ik ook.
  dinsdag 25 november 2003 @ 11:17:12 #211
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_14911507
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:14 schreef Jane het volgende:

[..]

Goedemorgen QyRoZ (en Muziek). Wat is een schande?

Dit.
For great justice!
pi_14911651
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:16 schreef dwerg het volgende:
De omhooggevallen MAVO-scholier wilde populair doen en meehelpen aan de lopende band, daarop vroeg ik hem of hij wist waar de noodstop zat, voor het geval dat zijn stropdas klem kwam te zitten. Want ik was zelf niet van plan om de band te stoppen. En dat zei ik ook.
.

De uitdrukking van afgrijzen als het kwartje eindelijk valt maakt (bijna) je hele dag weer de moeite waard.

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 25 november 2003 @ 13:27:56 #213
18413 Summoner
pi_14914450
Haha, mooi gesproken Dwerg.
pi_14920299
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:16 schreef dwerg het volgende:
Dat zou te makkelijk zijn.
Driedubble duim omhoog! ... Geweldig!
pi_14920451
quote:
Op maandag 24 november 2003 23:23 schreef Jane het volgende:
Heb je Back In The U.S. van McCartney al, Zander? Ik heb hem dubbel (nieuw), dus als je hem zou willen hebben, kun je hem wel van me overnemen. Ik hoef er ook niet zoveel voor te hebben. Mail me anders ff als je interesse hebt, op jane_fokster@hotmail.com.
Zat al steeds te dubben of ik er een topic voor in V&A zou openen, maar ik heb daar nog geen zin in gehad.
Hee thanks, die wil ik ook wel graag hebben. Ik zal je ff mailen.
quote:
En tja, de Anthology is niet goedkoop, maar wel waar voor je geld.... Maar dat wist je wel.
Ik heb de tv-uitzendingen toen opgenomen, maar de DVD is natuurlijk veel uitgebreider. 50 euro is op zich nog wel goed te doen.
pi_14920504
Hmm, ik kom er ook zojuist achter dat de verkoper bij Plato mij een verkeerde cd heeft meegegeven. Ik had deel II van de Soft Machine BBC Sessies gekocht, maar ze hebben per ongeluk de cd van deel I in het doosje gepropt. En die heb ik al. Morgen maar weer d'r mee terug...
  Moderator dinsdag 25 november 2003 @ 17:21:17 #217
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14921113
Ik heb het vandaag op mn stage gepresteerd om een fout met een andere fout uit te schakelen

Ik heb dus eigenlijk 2 fouten gemaakt waardoor ik van geen van de fouten last had

Jaja min plus min is plus

en vandaag een 400 $ kolom vermoord klote, en nu zit er ook nog een idols gast get out of my head te zingen

[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 26-11-2003 17:18]

pi_14959839
Misschien dat iemand er hier zin in heeft, ik ga er iig geen topic aan verspillen
quote:
Diana Ross naar Ahoy'!

Op zaterdag 6 maart zal Diana Ross een concert geven in Ahoy' Rotterdam.

De Amerikaanse superster brak internationaal door met het damestrio The Supremes. Het succes werd niet minder toen Ross solo ging. Al 20 keer eerder stond ze in Ahoy'. Ze is daarmee de internationale artiest die het meest in Ahoy' heeft gestaan. Op nationaal vlak staan alleen Lee Towers, Rene Froger en Frans Bauer boven haar als het gaat om het aantal concerten in Ahoy'.

De voorverkoop voor het concert begint zaterdag a.s.
Prijs:
¤ 75,- / ¤ 65,- / ¤ 55,- excl. servicekosten

Veel plezier
  donderdag 27 november 2003 @ 00:00:52 #219
1986 Jane
pi_14960203
Ik dacht dat La Ross helemaal in de kreukels lag, maar kennelijk is ze toch weer opgekrabbeld.
pi_14961342
Even dat Superman-posticon testen...
  Redactie Frontpage donderdag 27 november 2003 @ 00:53:34 #221
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14961502
pi_14961665
Spammerdespam..

-- hmm, deez werkt niet..

[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 27-11-2003 01:04]

donderdag 27 november 2003 @ 01:04:10 #223
75507 BIiebIie
Born to be Wilders
pi_14961699
hoi
pi_14961829
Ja, hallo. Het is 1:11.

Morgen bespreking over onze vragenlijst voor een onderzoek waar we een compliment voor kregen!

donderdag 27 november 2003 @ 01:13:03 #225
1986 Jane
pi_14961869
quote:
Op donderdag 27 november 2003 01:02 schreef Zander het volgende:
Spammerdespam..

-- hmm, deez werkt niet..

Ik zie rode pijltjes hoor.
  donderdag 27 november 2003 @ 01:28:16 #226
1986 Jane
pi_14962077
Ah, overgeschakeld op de nieuwe layout en dan zie je de PI dus niet.

Trouwens geen idee hoe je het doet. Heb weer eens wat gemist natuurlijk.

pi_14962096
Huup huup huup, barbatruuk...
  donderdag 27 november 2003 @ 01:46:30 #228
1986 Jane
pi_14962209
Ja, ik had net al zitten zoeken idd.
  donderdag 27 november 2003 @ 02:06:12 #229
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_14962359
MuadDib, zaterdag ga ik nu echt helemaal definitief naar de meeting.

Tot zaterdag dus.

pi_14962363
Ha, en vandaag gehoord dat ik weer twee vakken heb gehaald, uiteraard weer met twee vingers in mijn neus. Studeren..
  donderdag 27 november 2003 @ 02:07:59 #231
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_14962373
Gefeliciteerd, Zander.

En welterusten.

pi_14962377
Ja, trusten allemaal. En mijn excuses voor mijn weinig constructieve bijdrages aan dit slowchattopic vanavond.
  donderdag 27 november 2003 @ 02:10:54 #233
1986 Jane
pi_14962387
Trusten Zander, en de rest van Muziek.
En nog gefeliciteerd natuurlijk.

Ik ga ook zo naar bed.

Moderator donderdag 27 november 2003 @ 08:51:30 #234
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14963452
goedemorgen muziek ik zie dat de superman PI hier ook al ontdekt is!
pi_14965608
quote:
Op donderdag 27 november 2003 02:06 schreef Wodan het volgende:
MuadDib, zaterdag ga ik nu echt helemaal definitief naar de meeting.

Tot zaterdag dus.

Tot zaterdag
  donderdag 27 november 2003 @ 10:57:55 #236
1986 Jane
pi_14965861
Zander, had jij me trouwens nog gemaild? Niet dat het moet hoor, maar ik heb niks ontvangen, dus ik vraag het maar ff. Als je het wel gedaan hebt en ik antwoord niet is het ook zo raar, zie je.
  Moderator donderdag 27 november 2003 @ 11:01:21 #237
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14965977
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:57 schreef Jane het volgende:
Zander, had jij me trouwens nog gemaild? Niet dat het moet hoor, maar ik heb niks ontvangen, dus ik vraag het maar ff. Als je het wel gedaan hebt en ik antwoord niet is het ook zo raar, zie je.
pi_14975074
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:49 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Tot zaterdag

Bier drinken met MuadDib.

pi_14977960
Ik heb je net gemaild.
pi_14999820
Best erg om van radio 3 te veranderen naar skyradio omdat de muziek radio 3 zo kut is. (gisteren in de auto)
  Moderator vrijdag 28 november 2003 @ 13:54:13 #241
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14999889
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:51 schreef Seborik het volgende:
Best erg om van radio 3 te veranderen naar skyradio omdat de muziek radio 3 zo kut is. (gisteren in de auto)
en die muzikale behang van sky dan

(het was zeker het hip-hop programma van 3voor12 dat je luisterde )

pi_14999905
Iets met ene Chiel.
  Moderator vrijdag 28 november 2003 @ 13:55:37 #243
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14999933
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:54 schreef Seborik het volgende:
Iets met ene Chiel.
oeh wansmaak woensdag oh nee donderdag

Ik begin te ergeren dat 3fm nu ongeveer 1 keer in de 2 uur fransje bauwer draaien

Moderator vrijdag 28 november 2003 @ 14:01:06 #244
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_15000088
Ik heb trouwens gisteren heerlijk gelezen met de nieuwe van anathema op de achtergrond...

alleen mijn boekkeus wordt steeds bizarder merk ik ( na een boek over LSD guru's en dwaze ridders begon mijn boek van gisteren met een necrofiel ) Terwijl ik ze daar niet echt op selecteer

pi_15000211
Welk boek was dat over LSD?

En welke lees je nu?

pi_15000229
Dag muziek,

ik ga dit weekend wederom verhuizen, maar kom ooit wel weer eens online .

pi_15000275
Welk kraakpand dit keer?

Nou ja, tot gauw.

Moderator vrijdag 28 november 2003 @ 14:10:36 #248
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_15000382
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 14:05 schreef Seborik het volgende:
Welk boek was dat over LSD?

En welke lees je nu?

die over LSD was de trip van tom wolfe
en nu lees ik extacy van irvine welsh
en die dwaze ridder was ons aller don quichotte
  vrijdag 28 november 2003 @ 14:19:11 #249
1986 Jane
pi_15000593
Goedemiddag Muziek.

Ik zie net dat ik vandaag precies 4 jaar geregistreerd ben op Fok!. Ik weet niet of ik nu moet gaan lachen of huilen.

Moderator vrijdag 28 november 2003 @ 14:21:19 #250
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_15000659
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 14:19 schreef Jane het volgende:
Goedemiddag Muziek.

Ik zie net dat ik vandaag precies 4 jaar geregistreerd ben op Fok!. Ik weet niet of ik nu moet gaan lachen of huilen.

doe maar allebei in deze vorm
  vrijdag 28 november 2003 @ 14:21:38 #251
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15000667
quote:
Goedemiddag Muziek.

Zijn felicitaties nu op zijn plaats, of moet je daar alleen nog meer van gaan huilen?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_15000670
quote:
Goedemiddag Muziek.

Ach, het houdt je van de straat!

Aldus.
  Moderator vrijdag 28 november 2003 @ 14:22:38 #253
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_15000696
ohja gefeliciteerd jane
pi_15000998
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 14:10 schreef Bosbeetle het volgende:
die over LSD was de trip van tom wolfe
Hehe, heb hem hier ook in de kast. Leuk boek.
Enne, welk kraakpand en waar horen jullie nog wel. .

Ligt de irc-server trouwens plat?

vrijdag 28 november 2003 @ 14:35:42 #255
1986 Jane
pi_15001039
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 14:21 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Zijn felicitaties nu op zijn plaats, of moet je daar alleen nog meer van gaan huilen?

Ben er zelf ook nog niet over uit, maar in plaats van te denken wat ik allemaal voor nuttige dingen had kunnen doen in die tijd, denk ik maar dat ik via Fok! ook leuke mensen heb leren kennen en hier gezellig over Muziek heb gekletst in die tijd. Het heeft immers geen zin om mezelf een depressie aan te praten, want dat kost me dan alleen maar weer meer tijd in R&P.

En tnx voor de 'felicitaties'.

Moderator vrijdag 28 november 2003 @ 14:39:12 #256
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_15001145
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 14:34 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Hehe, heb hem hier ook in de kast. Leuk boek.

idd maar vanuit een chemisch oogpunt lijkt DMSO met LSD over publiek vernevelen niet zo'n top idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')