abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 november 2003 @ 15:20:47 #1
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14701342
Het is dan eindelijk zover. Na de bepaling van de categorieen is het nu tijd je stem uit te brengen.

Noem per categorie 1 user die de trofee volgens jou moet winnen, maar bij een goed beargumenteerde uitleg mag je ook wel meerdere users noemen. Je hoeft niet voor alle categorieen een user te noemen als je geen idee hebt bij een categorie, maar het is wel zo leuk om in zoveel mogelijk categorieen je favoriet aan te geven. Er kan t/m zondag 7 december worden gestemd, zodat de uitslag mooi voor de POL-meet bekend is.

De lijst met categorieen:

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
3. Ruud Lubbers Trofee - User met meeste "dossierkennis".
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
9. Wouter Bos Trofee - Beste nieuwkomer.
10. Aletta Jacobs Trofee - Beste vrouwelijke user.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 17 november 2003 @ 16:26:14 #2
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_14703343
Normaal begint de TS, maar ik heb het idee dat deze de kat even uit de boom kijkt, dus in afwachting daarvan alvast de mijne

1. Hans Wiegel Trofee -- Parabola
2. Boer Koekoek Trofee -- Nyrem
3. Ruud Lubbers Trofee -- Kozzmic
4. Hans van Mierlo Trofee -- sizzler
5. Piet Hein Donner Trofee -- sjun
6. Elco Brinkman Trofee -- SideKick
7. Erica Terpstra Trofee -- Koos Voos
8. Pim Fortuyn Trofee -- SCH
9. Wouter Bos Trofee -- Wendy-tje
10. Aletta Jacobs Trofee -- Claudia_x
11. Roel Pieper Trofee -- I.R.Baboon
12. Prinses Irene Trofee -- du_ke
13. Joop den Uyl Trofee -- Lord_Vetinari
14. Joseph Luns Trofee -- pberends
15. Joop Glimmerveen Trofee -- NordCore

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
  maandag 17 november 2003 @ 16:32:51 #3
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14703535
quote:
Op maandag 17 november 2003 16:26 schreef Herostratos het volgende:
Normaal begint de TS, maar ik heb het idee dat deze de kat even uit de boom kijkt, dus in afwachting daarvan alvast de mijne
Nou... Ik was meer bezig met een uitleg.

Hans Wiegel Trofee
POL is het discussieforum van Fok! en daarom is deze categorie imho niet alleen de meest prestigieuze, maar ook de lastigste om te bepalen.
De 2 toppers zijn Dr_Strangelove en Kozzmic. Kozzmic heeft altijd een respectvolle houding ten opzichte van de ander en heeft goed oog voor nuance waardoor hij anderen goed kan overtuigen. De theorethische precisie van Dr_Strangelove daarentegen spreekt mij meer aan. Hij is dan wel wat minder aanwezig (erg jammer), maar zijn betogen worden altijd ondersteund door sterk gefundeerde onderbouwingen. Inhoudelijk geen stok tussen te krijgen.
Mijn stem gaat naar: Dr_Strangelove

Boer Koekoek Trofee
In POL zie ook de nodige users die meestal een topic snel weten ze verzieken door hun discussiestijl. Voorbeelden zijn SCH en X-Ray. X-Ray denkt dat hij weet hoe anderen in elkaar steken aan de hand van de vreemdste zaken en probeert zijn mening boven die van andere te verheven. Het meer ontbreken van zelfreflectie is wat hem een tikkeltje erger maakt dan SCH die ook qua discussie graag polariseert om zijn mening te onderbouwen.
Mijn stem gaat naar: X-Ray

Ruud Lubbers Trofee
De keuze gaat imho tussen du_ke en parabola die elk een apart "vakgebied" hebben. du_ke komt met zijn kennis over onder andere duurzame energie erg sterk op mij over. parabola heeft weer erg veel economie-kennis die ik naar voren zie komen.
Ik vind het echt te lastig om een keuze te maken, dus gaat mijn stem naar zowel du_ke als parabola

Hans van Mierlo Trofee
Be beste topicopener en discussiestarter is imho Kozzmic die vaak door zijn inbreng een discussie weet te starten of nieuw leven weet in te blazen. Op een enkel topic na, zijn de topics van de hand van Kozzmic erg goedlopende topics. sizzler is een goed 2de.

Piet Hein Donner Trofee
Voor mij waren er 2 relevante kandidaten: sjun en tvlxd. tvlxd gebruikt meestal een aparte eigen stijl met vaak leuke uitwerking, sjun weet altijd een hele lap tekst te verzinnen met goede grammatica en dure woorden om zijn mening te uiten; soms is zijn schrijfwijze niet bevordelijk voor het uitdragen van zijn mening, maar met zijn uitgebreide 'verpakking' verdient sjun imho deze trofee.

Elco Brinkman Trofee
Ik stem hier voor mezelf, Sidekick dus.
Objectiviteit is een hele belangrijke eigenschap imho, en ook users als freako en parabola zie ik dus wel als goed 'kroonprinsen'.

Erica Terpstra Trofee
Er zijn een aantal user die vaak in het slowchat topic te zien zijn, die voor een hele goed sfeer zorgen ook al is het dan niet altijd zo inhoudelijk als gewenst. du_ke is iemand die al een jaar lang aanwezig is, en een goede kanshebber is, maar ik stem ook bij deze categorie weer op mezelf. Ik ben toch vaker aanwezig met meer "offtopic"-reacties.
pberends is iemand waarbij het gedeelte "inhoudelijk iets nauwelijks bijdraagt" toch wat meer geld, maar stapt soms over het randje van gezelligheid en is ook nog maar "kort" geleden bij POL gekomen waardoor mijn stem naar Sidekick gaat.

Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
Hoewel SCH in de wandelgangen als favoriet is getipt, denk ik bij deze tTrofee toch aan de users die niet dwangmatig weg zijn en die ook al een tijd niet meer gespot zijn.
De 2 favorieten voor deze trofee zijn rvand en kennyman. kennyman 'was' iemand die liberaal in hart en nieren was. Altijd leuk om een discussie mee te voeren. Maar mijn stem gaat toch naar rvand. Deze PvdA'er sprak me misschien ook meer aan vanwege zijn politieke voorkeur, maar rvand 'was' iemand die erg op de inhoud gebrand was. POL is een forum waar mensen hun mening met eventuele onderbouwing geven, maar hij was iemand de liever een niveau lager naar concrete invulling zocht.
Daarnaast waren er hele leuke discussies met hem, en daarom is hij mijn favoriet voor deze trofee

Wouter Bos Trofee
Er zijn de laatste tijd wel een aardig aantal users bijgekomen. pberends, Aaahikwordgek, wendy-tje en Herostratos.
De laatste komt op mij zeer positief over, hoewel er soms wel eens onenigheid is, maar dat gaat nog zeker veel leuke discussie opleveren. Herostratos is qua kennis ook vrij goed op de hoogte.

Aletta Jacobs Trofee
Er zijn maar weinig vrouwen te bekennen in POL. Voorbeelden zijn Maerycke, No Nick, Claudia_x en wendy-tje.
Wendy-tje is iemand voor de toekomst, maar Maerycke is iemand die het afgelopen jaar voor een positieve bijdrage heeft gezorgd. Qua sfeer, duscussiestijl en kennis is het overall goed in orde, op individuele punten net niet goed genoeg imho om door mij te worden genoemd voor een trofee, maar in deze categorie steekt ze er met kop en schouders bovenuit.
Ik weet niet of je blij bent met deze veredelde paralympics-categorie.

Roel Pieper Trofee
Het is lastig een naam te noemen, want de meesten waarvan ik wat politiek inhoudelijks zie, zie ik ook regelmatig in POL. Alleen Ype. is iemand die ik in andere subfora wel een aantal discussies heb zien voeren. Hij zou een erg goede aanwinst zijn voor POL, en hopelijk gaat hij na de POL-meet ook wat meer posten hier.
In andere fora veel politieke discussies.

Prinses Irene Trofee
Bij deze categorie denk ik aan iemand die vrij ongenuanceerd en eenzijdig zijn vrij linkse mening wil "opdringen". Nyrem is in mijn ogen degene die het beste onder deze noemer valt. Vooral door de selectieve nieuwsgaring valt op, die vrijwel altijd in het teken staat om links te promoten of rechts af te vallen. Hoewel hij niet een irritante user daardoor is imho, is hij toch mijn favoriet voor deze trofee.

Joop den Uyl Trofee
SCH

Joseph Luns Trofee
NightH4wk

Joop Glimmerveen Trofee
Met de opkomst van Fortuyn zijn er ook wat users bijgekomen die wel erg neigen naar extreem-rechts zo nu en dan. Users als Cherrymoontraxx, X-Ray en daburnd88. Allen bijna profetisch hameren op de opkomst van de Islam en het aantal allochtonen. Hokjesdenken is bij hen niet vreemd, maar de meest hardnekkige user is toch wel X-Ray (en klonen), die het missen van varkensvlees in een Islamitische slagerij en het verhuizen bij een allochtoonse burgermeester soms als argument meegeeft in zijn onheil-preken

Hopelijk schrikt mijn uitgebreide utleg mensen niet af om hun stem uit te brengen.
Ook zonder uitleg zijn de meningen van harte welkom.

Edit: De dogmatische users aangepast.

[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 17-11-2003 20:03]

pi_14703717
1. Hans Wiegel Trofee - Geen idee
2. Boer Koekoek Trofee - Nyrem
3. Ruud Lubbers Trofee - Kozzmic
4. Hans van Mierlo Trofee - Geen idee.
5. Piet Hein Donner Trofee - Geen idee.
6. Elco Brinkman Trofee - Sidekick
7. Erica Terpstra Trofee - Tedje_van_Es
8. Pim Fortuyn Trofee - Farzin
9. Wouter Bos Trofee - Herostratos
10. Aletta Jacobs Trofee - Geen idee.
11. Roel Pieper Trofee - Libris
12. Prinses Irene Trofee - Youssef
13. Joop den Uyl Trofee - thabit
14. Joseph Luns Trofee - Geen idee.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Geen idee.
pi_14704306
1. Hans Wiegel Trofee - Kozzmic
2. Boer Koekoek Trofee - Lord_Vetinari
4. Hans van Mierlo Trofee - Sizzler
5. Piet Hein Donner Trofee - Sjun
6. Elco Brinkman Trofee - Sidekick, maar we weten allemaal hoe het met Elco (politiek)afgelopen is
7. Erica Terpstra Trofee - pberends
8. Pim Fortuyn Trofee - Mis nog niemand ben nog een beetje newbie
9. Wouter Bos Trofee -Chewie Herostratos
10. Aletta Jacobs Trofee - Ben tegen een positieve discriminatie prijs
11. Roel Pieper Trofee - geen idee
12. Prinses Irene Trofee - Du_ke.
13. Joop den Uyl Trofee - Nyrem
14. Joseph Luns Trofee - Rechtse_mensen
15. Joop Glimmerveen Trofee - Daburnd88

[edit]nummer 9 aangepast. gewoon fout ingevuld en die betreffende user is ook al een tijd aanwezig.[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Chewie op 17-11-2003 17:16]

maandag 17 november 2003 @ 17:08:47 #6
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_14704529
Tja, Sidekick kan, of sizzler, of Kozzmic. Dan maar [b]sizzler.
Nyrem blijft maar dezelfde stokpaardjes berijden. Als SCH niet geband was geweest, was hij het geworden.
Parabola. du_ke had ook gekund.
Kozzmic.
sjun. Lithion of Kozzmic waren ook een optie geweest
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
Sidekick.
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
pberends. Zonder enige discussie.
kennyman.
Tja, op wat voor tijdsschaal moet je dat nou zetten? Ik kies toch voor Herostratos. Goede tweede is Chewie.
10. Aletta Jacobs Trofee - Beste vrouwelijke user. Maerycke.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Ype.
du_ke .
Flinke twijfel tussen Nyrem, SCH en Peter_Hoopman, uiteindelijk toch Peter_Hoopman.
Pffft. Ik erger me wel eens aan SilverMane, dus doe die maar.
X-ray c.s.
  maandag 17 november 2003 @ 20:00:45 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_14709849
Sidekick

Tikorev

Parabola

Kozzmic

Claudia_X

Ryan3

geen idee

geen idee

Geen idee. Vul ik misschien nog in

Maerycke

Geen idee

Nyrem

SCH

Tikorev

JeukaanTedje-van-X-ray

V.

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 17-11-2003 21:32]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_14710078
quote:
1. Hans Wiegel Trofee - Kennyman en Sickie
2. Boer Koekoek Trofee - Nyrem
3. Ruud Lubbers Trofee - Parabola
4. Hans van Mierlo Trofee - Kozzmic
5. Piet Hein Donner Trofee - Kennyman
7. Erica Terpstra Trofee - Pberends

8. Pim Fortuyn Trofee - Kennyman
9. Wouter Bos Trofee - -
10. Aletta Jacobs Trofee - Machteld
11. Roel Pieper Trofee - -

12. Prinses Irene Trofee - SCH
13. Joop den Uyl Trofee - SCH
14. Joseph Luns Trofee - -
15. Joop Glimmerveen Trofee - X-Ray

pi_14711760
Voor de meeste categorieën heb ik wel een geschikte kandidaat in mijn hoofd zitten, maar ik wil nog even goed nadenken over geschikte users voor de Wouter Bos en Roel Pieper Trofee, en moet nog een keuze maken voor de Pim Fortuyn Trofee.

Oftewel, ik wacht nog even.

maandag 17 november 2003 @ 20:54:55 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14711952
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:50 schreef Kozzmic het volgende:
Voor de meeste categorieën heb ik wel een geschikte kandidaat in mijn hoofd zitten, maar ik wil nog even goed nadenken over geschikte users voor de Wouter Bos en Roel Pieper Trofee, en moet nog een keuze maken voor de Pim Fortuyn Trofee.

Oftewel, ik wacht nog even.

De Wim Kok Trofee - Meest overpeinzende user gaat naar Kozmmic.
pi_14717157
Even goed over nadenken hoor .

1. Hans Wiegel Trofee -- Parabola
2. Boer Koekoek Trofee -- Sickie
3. Ruud Lubbers Trofee -- Kozzmic
4. Hans van Mierlo Trofee -- Sunchaser
5. Piet Hein Donner Trofee -- sjun, ook een voorkeur voor wollig taalgebruik
6. Elco Brinkman Trofee -- Sidekick
7. Erica Terpstra Trofee -- PBerends
8. Pim Fortuyn Trofee -- SCH
9. Wouter Bos Trofee -- Underworld_
10. Aletta Jacobs Trofee -- Maereyke
11. Roel Pieper Trofee -- I.R.Baboon en Ype
12. Prinses Irene Trofee -- Nyrem
13. Joop den Uyl Trofee -- Meneer_Aart
14. Joseph Luns Trofee -- Herostratos
15. Joop Glimmerveen Trofee -- x-ray etc.

Best lastig hoor misschien wijzig ik nog wel wat maar dat zien we dan wel weer .

[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 18-11-2003 10:05]

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_14717607
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:09 schreef du_ke het volgende:
13. Joop den Uyl Trofee -- Meneer_Aart
'Dogmatisch links'?
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_14717672
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:24 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

'Dogmatisch links'?

Ja er werd geloof ik meer algemeen links mee bedoeld. Maar ik was ook een beetje aan het twijfelen in deze.
  maandag 17 november 2003 @ 23:29:37 #14
66982 Herostratos
pi_14717740
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:24 schreef Meneer_Aart het volgende:

'Dogmatisch links'?

Lach maar Meneer_Aart, mij noemt hij dogmatisch rechts!
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_14718201
1. Hans Wiegel Trofee - Lithion
2. Boer Koekoek Trofee - gtotep
4. Hans van Mierlo Trofee - BloodhoundFromHell
5. Piet Hein Donner Trofee - zodiakk
7. Erica Terpstra Trofee - PBerends
8. Pim Fortuyn Trofee - rvand
10. Aletta Jacobs Trofee - Claudia-X
11. Roel Pieper Trofee - Tijn
12. Prinses Irene Trofee - Maerycke
13. Joop den Uyl Trofee - Nyrem
14. Joseph Luns Trofee - Tikorev
15. Joop Glimmerveen Trofee - Nordcore

Toelichting:

Ik wilde eigenlijk niet mezelf noemen, maar sorry, er is geen user die zoveel politieke feiten- en dossierkennis heeft als ik...

De meeste trofeeën spreken eigenlijk wel voor zich. Parabola was misschien ook wel een goede geweest voor de Hans Wiegel Trofee, maar Lithion heeft wmb in die categorie ondanks zijn soms harde aanvallende stijl een nipte voorsprong. Bij de Pim Fortuyn Trofee heb ik zitten wikken en wegen tussen o.m. Bazooka_Eend, CherrymoonTraxx, Madame, Gil-Galad en nog een paar, uiteindelijk rvand mijn voorkeur gegeven (je weet hier natuurlijk nooit of users niet onder een andere naam zijn doorgegaan).

Roel Pieper leverde uiteraard ook de nodige gegadigden op; Tijn, Mike, Zander, voormalige POL-mod Doc en hier de voorkeur gegeven aan Tijn, die wel eens post in POL, maar veel te weinig.

pi_14718240
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja er werd geloof ik meer algemeen links mee bedoeld. Maar ik was ook een beetje aan het twijfelen in deze.

We zeggen het nog maar een keertje voor de duidelijkheid...

Met dogmatisch bedoelen we degene die het meeste in zijn eigen straatje lult. Oftewel binnen zijn eigen hokje blijft hangen wat denkbeelden betreft.

pi_14718488
Heb ik nog even de tijd, of moeten alle nominaties morgen al binnen zijn?
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_14718496
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:59 schreef UnderWorld_ het volgende:
Heb ik nog even de tijd, of moeten alle nominaties morgen al binnen zijn?
quote:
Er kan t/m zondag 7 december worden gestemd, zodat de uitslag mooi voor de POL-meet bekend is.
pi_14718576
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 00:00 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

[..]

pi_14719576
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:09 schreef du_ke het volgende:

2. Boer Koekoek Trofee -- Sizzler

Leg dat eens heel snel uit.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_14721017
Ik neem een verschrikkelijke aanstoot aan die Aletta Jacobs Trofee. Laat mij aub rechts liggen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_14721118
1. Hans Wiegel Trofee -Sidekick, zonder enige twijfel.
2. Boer Koekoek Trofee - X-Ray
4. Hans van Mierlo Trofee - Kozzmic
5. Piet Hein Donner Trofee - sjun
7. Erica Terpstra Trofee - PBerends
8. Pim Fortuyn Trofee - SCH
9. Wouter Bos Trofee - pekel, ik kan beloven dat ik echt fanatiek aanwezig zal zijn in Politiek. .
10. Aletta Jacobs Trofee - Wendy-tje, ik kies voor talent
11. Roel Pieper Trofee - pekel
12. Prinses Irene Trofee - Youssef
13. Joop den Uyl Trofee - SCH
14. Joseph Luns Trofee - Nighth4wk
15. Joop Glimmerveen Trofee - x-ray
Hoi.
  dinsdag 18 november 2003 @ 09:56:04 #23
66982 Herostratos
pi_14722124
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik neem een verschrikkelijke aanstoot aan die Aletta Jacobs Trofee. Laat mij aub rechts liggen.
Het was geenszins de bedoeling jou te schokkeren met mijn nominatie voor de Alleta Jacobs Trofee. Ik neem aan dat het de positieve discriminatie die in deze trofee is ingebed het primaire probleem is dus bij deze stel ik voor mijn nominatie voor de Alleta Jacobs Trofee te veranderen in de Ayn Rand Trofee voor de mentaal sterkste user.

Dit natuurlijk alleen als ik jouw fiat hiervoor mag ontvangen.

pi_14722273
quote:

Een prachtige repliek om ongetwijfeld goedbedoelde betutteling (geef een vrouwtje ook wat) zichtbaar te maken. Een bijdrage in POL hangt niet af van de lichaamsbouw dus kan seksespecifieke categorisering achterwege blijven als het om beoordeling van gebruikersbijdragen gaat.

salva cum reverentia
pi_14722285
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 01:38 schreef sizzler het volgende:

[..]

Leg dat eens heel snel uit.

Stond dat er echt . hmm daar is ergens iets fout gegaan 'k wou sickie er neer zetten.
  dinsdag 18 november 2003 @ 10:10:41 #26
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14722417
quote:
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 18 november 2003 @ 10:14:21 #27
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14722503
16. Silvio Berlusconi Trofee - Beste fouten-grappen-makker
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_14726217
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 10:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Stond dat er echt . hmm daar is ergens iets fout gegaan 'k wou sickie er neer zetten.

Okee. ik dacht al: zó slecht doe ik het toch ook weer niet...

[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 18-11-2003 12:51]

dinsdag 18 november 2003 @ 12:45:11 #29
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_14726285
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 10:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Uit jouw mond kan ik dit alleen maar opvatten als een compliment. Dank je wel.
Say your prayers
  dinsdag 18 november 2003 @ 14:20:38 #30
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_14729119
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. - Sidekick Zit vol goede argumenten zonder al te vaak in geflame uit te barsten, redelijke kennis van zaken, redelijke topics.

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. - SCH Staat niet open voor de argumenten van een ander, probeert zelfs met de meest botte beledigingen z'n gelijk te halen.

3. Ruud Lubbers Trofee - User met meeste "dossierkennis". - du_ke Weet gewoon waar hij het over heeft.

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Kozzmic Ook altijd bereid een vastgelopen topic weer een duwtje in de goede richting te geven

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. sjun Geweldig om te lezen.

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Sidekick Geen twijfel mogelijk

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Moeilijk Geen idee eigenlijk. Ik zou hier gaan voor du_ke, maar dan doe ik hem onrecht aan als het gaat om het nauwelijks inhoudelijk zijn... Voor het eerste gedeelte van deze zin derhalve duke (met streepje) voor het nauwelijks inhoudelijk bijdragen, gaat mijn stem naar pberends

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Ik stem hier op mezelf... ik mis mezelf hier..

9. Wouter Bos Trofee - Beste nieuwkomer. Herostratos

10. Aletta Jacobs Trofee - Beste vrouwelijke user. Claudia-X Omdat ze het zo op prijs stelt...

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Geen idee

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.Nyrem Te selectief in z'n argumenten.

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.Nyrem Zie boven...

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.Rechtse_Mensen

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. X-ray en klonen Commentaar niet nodig.
[/quote]

dinsdag 18 november 2003 @ 15:43:21 #31
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14731706
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:20 schreef Maerycke het volgende:

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Ik stem hier op mezelf... ik mis mezelf hier..

Van mij mag het hoor, alleen je bent toch niet echt weg? jen bent er iig nu, en ik zie je de laatste tijd ook nog wel een enkele keer posten in POL.
  dinsdag 18 november 2003 @ 15:47:30 #32
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_14731837
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:43 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Van mij mag het hoor, alleen je bent toch niet echt weg? jen bent er iig nu, en ik zie je de laatste tijd ook nog wel een enkele keer posten in POL.

Ik was vroeger meer betrokken terwijl ik daar nu veel te weinig tijd voor heb en dat vind ik eigenlijk wel jammer... De posts van de laatste dagen zijn de eerste sinds vele weken die ik echt uitgebreid neerzet in plaats van een aantal oneliners hier en daar...
  woensdag 19 november 2003 @ 12:21:44 #33
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14753895
1. Hans Wiegel Trofee - Lithion
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. - T-o-m-a-a-t.
4. Hans van Mierlo Trofee - Sizzler
5. Piet Hein Donner Trofee - Claudia-x.
8. Pim Fortuyn Trofee - SCH (hoewel hij vast niet blij zal zijn met de naam van de trofee)
10. Aletta Jacobs Trofee - Beste vrouwelijke user. Een wangedrocht die ik geen categorie waard vindt
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Ik zou Skip007 uit WFL hier wel eens willen tegenkomen
12. Prinses Irene Trofee - Nyrem
13. Joop den Uyl Trofee - Lord_Vetinari
14. Joseph Luns Trofee - Kaalhei, hoewel deze zeker met deugdelijke argumentatie komt.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. Een onzinnige categorie
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  woensdag 19 november 2003 @ 12:43:24 #34
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14754586

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder: Peter_Hoopman

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.Kozzmic

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.Claudia_X

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Sidekick

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. PBerends

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Ik vindt het jammer dat X-Ray er de laatste weken niet meer is

10. Aletta Jacobs Trofee - Beste vrouwelijke user SCH.

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Tong80

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Nyrem

woensdag 19 november 2003 @ 12:43:55 #35
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14754600
De rest komt later misschien nog een keer.
  woensdag 19 november 2003 @ 12:45:25 #36
66982 Herostratos
pi_14754648
quote:
10. Aletta Jacobs Trofee - Beste vrouwelijke user SCH
  woensdag 19 november 2003 @ 12:52:36 #37
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14754865
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:45 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Hij kan hier toch niet reageren...
  woensdag 19 november 2003 @ 16:22:16 #38
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14761840
Even een subtiel schopje.

du_ke, ga jij je favorieten in de categorieen "dogmatisch links" en "dogmatisch rechts" nog veranderen? Het hoeft niet

En sizzler, waar blijft jouw stem?

pi_14765706
quote:
Op woensdag 19 november 2003 16:22 schreef Sidekick het volgende:
Even een subtiel schopje.

du_ke, ga jij je favorieten in de categorieen "dogmatisch links" en "dogmatisch rechts" nog veranderen? Het hoeft niet

En sizzler, waar blijft jouw stem?

Ik ben geen mod en 24 uur enzo en geen inspiratie .
  woensdag 19 november 2003 @ 18:41:54 #40
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14765758
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik ben geen mod en 24 uur enzo en geen inspiratie .

Je mag best een nieuwe post plaatsen waarin je je nieuwe favoriete users voor een categorie noemt. Het blijft wel overzichtelijk

Maar als je geen inspiratie hebt, dan hoeft het niet (zoals ik al zei).

pi_14792784
quote:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Kozzmic
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. tomaat
3. Ruud Lubbers Trofee - User met meeste "dossierkennis". Parabola
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Kozzmic
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Claudia_X
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Sidekick
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. pberends

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? niemand
9. Wouter Bos Trofee - Beste nieuwkomer. over welke termijn hebben we het?
10. Aletta Jacobs Trofee - Beste vrouwelijke user. Maerycke
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).Ype

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.Nyrem
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.Maerycke
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.sjun
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.Nordcore(das meer politiek correct om te zeggen)

[Dit bericht is gewijzigd door wendy-tje op 20-11-2003 21:42]

donderdag 20 november 2003 @ 17:05:12 #42
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14792849
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:01 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Dat schreef ik helemaal niet.

Bedankt voor je lijstje.

pi_14792975
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:05 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat schreef ik helemaal niet.

Bedankt voor je lijstje.

Wat?
  donderdag 20 november 2003 @ 17:13:50 #44
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14793038
En op de vraag welke termijn er is voor beste newbie: Dat mag je zelf bepalen qua gevoel. Hoewel het voor jou vrij lastig is om te bepalen wie nu een newbie in POL is, omdat je het zelf ook bent.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 17:57:58 #45
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14794017
quote:
Op maandag 17 november 2003 15:20 schreef Sidekick het volgende:

1. Hans Wiegel Trofee - Aaahikwordgek.
2. Boer Koekoek Trofee - Du_ke .
3. Ruud Lubbers Trofee - Kozzmic.
4. Hans van Mierlo Trofee - Sidekick.
5. Piet Hein Donner Trofee - Aaahikwordgek.
6. Elco Brinkman Trofee - Herostratos.
7. Erica Terpstra Trofee - Du_ke .

8. Pim Fortuyn Trofee - Gil-Galad.
9. Wouter Bos Trofee - PBerends.
10. Aletta Jacobs Trofee - Ik ben met geen van allen naar bed geweest .
11. Roel Pieper Trofee - BHFH .

12. Prinses Irene Trofee - Parabola.
13. Joop den Uyl Trofee - Kozzmic.
14. Joseph Luns Trofee - Hero en Sizzler.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Aaahikwordgek .

Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_14794062
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:13 schreef Sidekick het volgende:
En op de vraag welke termijn er is voor beste newbie: Dat mag je zelf bepalen qua gevoel. Hoewel het voor jou vrij lastig is om te bepalen wie nu een newbie in POL is, omdat je het zelf ook bent.
Dan stem ik op mezelf!
  donderdag 20 november 2003 @ 18:25:54 #47
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14794591
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:01 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Ik voel me zeer vereerd in je lijstje voor te komen. Als je wat kritischer leest op boodschappen in een boodschap schat je me misschien nog eens anders in, misschien ook niet.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 18:41:28 #48
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14794985
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:00 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Dan stem ik op mezelf!

Voor jou geen Aletta Jacobs Trofee!
pi_14795240
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Voor jou geen Aletta Jacobs Trofee!

Die kreeg ik toch al niet, want ik ben niet met je naar bed geweest
pi_14795292
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:25 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik voel me zeer vereerd in je lijstje voor te komen. Als je wat kritischer leest op boodschappen in een boodschap schat je me misschien nog eens anders in, misschien ook niet.

Sja, ik ben ook nog een newbie hier he? Het is ook maar net waar je op let met kritisch lezen, natuurlijk, wat je wilt zien. Immers, iedereen is subjectief, en internet blijft een lastig medium om anderen in te schatten. Daarom kijk ik liever niet naar diepere lagen in een tekst op internet, uit angst om ze verkeerd te interpreteren.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 18:54:45 #51
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14795314
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:51 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Die kreeg ik toch al niet, want ik ben niet met je naar bed geweest

Hoe weet je dat nou?
  donderdag 20 november 2003 @ 19:07:54 #52
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14795641
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou?

Dat kan ze alleen zeker weten als ze nog maagd is
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 19:08:37 #53
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14795661
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:07 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Dat kan ze alleen zeker weten als ze nog maagd is

Dat bedoel ik!
  donderdag 20 november 2003 @ 19:09:25 #54
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14795687
1. Hans Wiegel Trofee - Ryan3
2. Boer Koekoek Trofee - Tikorev
4. Hans van Mierlo Trofee - Kozzmic/sizzler
5. Piet Hein Donner Trofee - Ryan3

8. Pim Fortuyn Trofee - Nordcore
9. Wouter Bos Trofee - Welll, ik wil mezelf wel noemen
10. Aletta Jacobs Trofee -
11. Roel Pieper Trofee - pro_jeex

12. Prinses Irene Trofee - tlxvd
13. Joop den Uyl Trofee - du_ke
14. Joseph Luns Trofee - Rechtse_mensen
15. Joop Glimmerveen Trofee - pro_jeex/Graveland (sorry jeex )

Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_14795728
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat bedoel ik!

Hehe, ik weet dat echt wel hoor, en nee, geen maagd! Ik ben nog nooit met een brabo/limbo naar bed geweest, en dat was ook niet de planning
pi_14795729
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 19:17:07 #57
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14795909
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

.

Ik moest toch wat?!
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 19:17:38 #58
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14795926
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:10 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Hehe, ik weet dat echt wel hoor, en nee, geen maagd! Ik ben nog nooit met een brabo/limbo naar bed geweest, en dat was ook niet de planning

Xenofoob!
pi_14796004
Boer Koekoek Trofee - robh
pi_14796010
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik moest toch wat?!

Nou vooruit .
  donderdag 20 november 2003 @ 19:22:50 #61
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14796043
quote:

[..]

je moest eens weten.....wehehehe
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 19:23:38 #62
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14796061
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou vooruit .

Ga je ook nog stemmen, SK wist mij over te halen?!
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 19:23:56 #63
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14796067
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:22 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

je moest eens weten.....wehehehe

Amigo!
pi_14796149
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ga je ook nog stemmen, SK wist mij over te halen?!

Al lang gedaan .
  donderdag 20 november 2003 @ 19:27:43 #65
66982 Herostratos
pi_14796161
quote:

Ontkennende fase... Tsss... Er gaat niets boven Groningeneen Limburger!
pi_14796170
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Xenofoob!

Je baalt er goed van he?
pi_14796231
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:27 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Ontkennende fase... Tsss... Er gaat niets boven Groningeneen Limburger!

Voor mij tot nu toe niet... vertel eens wat ik mis, behalve een zachte g?
  donderdag 20 november 2003 @ 19:32:29 #68
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_14796272
Joop den Uyl Trofee - Sidekick. Altijd links doordrammen terwijl hij weinig weet en inzicht heeft buiten zijn beperkte wereldje, ook al denkt hij daar zelf anders over. Heeft een vervelende Fortuyn-obsessie en bedekt ALLES met de mantel der liefde. Bagatilliseert problemen omdat hij zelf er weinig mee te maken heeft.

Prinses Irene award- Du-ke. Extreme bomenknuffelende softie. Soort mens dat massaal misbruikt en overheengewalsd wordt. Te bang om confrontatie aan te gaan dus bedekt alles met de mantel der liefde. Gelooft serieus in het goede vd mens en heeft daarmee een grenzeloze kinderlijke naiviteit tentoongespreid. Wat ongetwijfeld flink afgestraft gaat worden in de loop des levens.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 19:32:39 #69
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14796276
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:28 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Je baalt er goed van he?

Shit, weer niet de xenofoob van het jaar.

† In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 19:33:39 #70
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14796302
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:32 schreef Robert_Jensen het volgende:
Joop den Uyl Trofee - Sidekick. Altijd links doordrammen terwijl hij weinig weet en inzicht heeft buiten zijn beperkte wereldje, ook al denkt hij daar zelf anders over. Heeft een vervelende Fortuyn-obsessie en bedekt ALLES met de mantel der liefde. Bagatilliseert problemen omdat hij zelf er weinig mee te maken heeft.

Prinses Irene award- Du-ke. Extreme bomenknuffelende softie. Soort mens dat massaal misbruikt en overheengewalsd wordt. Te bang om confrontatie aan te gaan dus bedekt alles met de mantel der liefde. Gelooft serieus in het goede vd mens en heeft daarmee een grenzeloze kinderlijke naiviteit tentoongespreid. Wat ongetwijfeld flink afgestraft gaat worden in de loop des levens.

't zijn wel mijn POL-maatjes he!

† In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 19:34:12 #71
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14796313
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:31 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Voor mij tot nu toe niet... vertel eens wat ik mis, behalve een zachte g?

Een gezonde dosis ggggggggeilheid!
  donderdag 20 november 2003 @ 19:35:19 #72
66982 Herostratos
pi_14796340
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Een gezonde dosis ggggggggeilheid!

ROTFLMAO!

donderdag 20 november 2003 @ 19:46:50 #73
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14796641
quote:

Hij is fijn.
  donderdag 20 november 2003 @ 21:15:34 #74
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14799167
We gaan toch niet teveel slowchatten hier?
  donderdag 20 november 2003 @ 21:21:26 #75
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_14799365
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:15 schreef Sidekick het volgende:
We gaan toch niet teveel slowchatten hier?
Toch 1 kleine laatste noot:

1. Het gaat niet om Islamitische slagerijen die geen bier verkopen, het gaat om winkels die opeens massaal veranderen van supermarktjes en snackbarren in Islamitische slagerij ed die dan opeens producten verwijderen omdat dat vanwege de koran niet mag. Ze zouden haram zijn, zoals alcohol en varkensvlees. Dat is gewoon islamitisering waar je zelf last van hebt in je directe omgeving, dus daar mag je best commentaar op hebben.

2. Er is een heeeeel groot verschil tussen xenofobies zijn en anti-islamitisch. Een heeeel groot verschil. Een anti-communist is immers ook geen xenofoob.

3. Een allochtone burgemeester is geen enkel probleem, er werd opgemerkt dat een duidelijk Islamitische burgemeester een probleem zou zijn. Wederom is een heel groot verschil tussen allochtonen en islamieten. Een SGP-burgemeester zou ook een groot probleem zijn. Maar dan zou de connectie met xenofobie natuurlijk niet gelegd worden. Dan zou instemmend geknik te zien zijn.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  donderdag 20 november 2003 @ 21:24:31 #76
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14799440
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:21 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Toch 1 kleine laatste noot:

Ik had het niet over jouw post.

Meer het neuk-gahlte van sommige hier kan beter ergens anders.

quote:
1. Het gaat niet om Islamitische slagerijen die geen bier verkopen, het gaat om winkels die opeens massaal veranderen van supermarktjes en snackbarren in Islamitische slagerij ed die dan opeens producten verwijderen omdat dat vanwege de koran niet mag. Ze zouden haram zijn, zoals alcohol en varkensvlees. Dat is gewoon islamitisering waar je zelf last van hebt in je directe omgeving, dus daar mag je best commentaar op hebben.

2. Er is een heeeeel groot verschil tussen xenofobies zijn en anti-islamitisch. Een heeeel groot verschil. Een anti-communist is immers ook geen xenofoob.

3. Een allochtone burgemeester is geen enkel probleem, er werd opgemerkt dat een duidelijk Islamitische burgemeester een probleem zou zijn. Wederom is een heel groot verschil tussen allochtonen en islamieten.

Tsja, dat schaar ik onder xenofobie.
  donderdag 20 november 2003 @ 21:25:40 #77
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_14799484
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Tsja, dat schaar ik onder xenofobie.

Dan is jouw definitie daarvan niet conform de echte betekenis.

Maar dit gaat off-topic .

pi_14799516
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik had het niet over jouw post.

Meer het neuk-gahlte van sommige hier kan beter ergens anders.

Solly
  donderdag 20 november 2003 @ 21:28:23 #79
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14799563
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:25 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Dan is jouw definitie daarvan niet conform de echte betekenis.

Ik zie het anti-islamitisch als angst voor het onbekende. iig bij deze verkiezingen dan.
quote:
Maar dit gaat off-topic .
Idd, een inhoudelijke discussie over xenofobie past hier ook niet.
pi_14800085
http://www.ad.nl/oranjebaby/jongensnamen.html

Site is sloom btw, maar Kozzmic en Bassie zijn er tussenuitgehaald of niet??

donderdag 20 november 2003 @ 23:55:51 #81
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_14804521
quote:

Ik nomineer bij deze Robert voor alle positieve awards. Ook de Elco Brinkman award ofcoz. Ik snap niet hoe mensen op de gedachte komen om Sidekick hier mod te laten worden. We zijn net van die wile af, dan zou je toch beter moeten weten. Daarnaast wil het feit dat zijn tong zwaar compatible is met Kozzmic's aars niet zeggen dat hij modmateriaal is.
Say your prayers
  vrijdag 21 november 2003 @ 07:51:24 #82
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_14807340
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:28 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik zie het anti-islamitisch als angst voor het onbekende. iig bij deze verkiezingen dan.
[..]

De Islam is alles behalve onbekend bij mij.
pi_14807654
oeps nog niet wakker, verkeerd topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Chewie op 21-11-2003 08:50]

pi_14809673
Ik heb al eerder gezegd dat ik tot mijn spijt moet constateren dat de kwaliteit op Fok! (in tegenstelling tot IRL natuurlijk ), vooral ter linkerzijde te vinden is. Dat is dan ook te zien in mijn lijstje (en dan noemt men mij dogmatisch ). Gelukkig staan er ook een paar positieve rechtse uitzonderingen bij.

Parabola Scherp, betrokken en toch (bijna) altijd een heer in het debat. Heeft ook oor voor het argument van de ander en is als een van de weinigen hier bereid het gelijk van een ander te erkennen.

Refragmental Schijnt te denken dat "achterlijke aap" een sterk argument is.

Wederom Parabola verstand van economie, in combinatie met een brede kennis van wat er speelt in de publieke sector.

Kozzmic Slaagt er vaak in om met 1 enkel zinnetje bij een nieuwsbericht een forse discussie te ontlokken.

sjun een genot om te lezen.

Sidekick actief en redelijk objectief. Daarnaast een 'nette' jongen als ik het zo mag uitdrukken

no_nick, komt hier alleen om dr vent te vertellen dat ie vanavond zelf mag koken

Ik zal er de komende twee maanden niet zijn, en dan zal ik jullie allemaal enorm missen. Ik nomineer hier niemand, ik loop nog niet lang genoeg rond om iemand te missen.

herostratos weet vaak de juiste vragen te stellen: kandidaat voor de Wiegel trofee van volgend jaar.

Claudia_x, sorry claudia, maar je bent met afstand de beste vrouwelijke user. Ik zie trouwens niet waarom 'Beste vrouwelijke user' discriminerend zou zijn, en 'Beste nieuwkomer' niet

weet ik niet, ik kom nooit buiten POL

du_ke zijn betrokkenheid bij deze traditioneel linkse onderwerpen is bijna vertederend

dogmatiSCH de drammer aller drammers

sjun Niet in het algemeen, maar vanwege zijn bijna ziekelijke anti-SP houding. Maak dat flutpartijtje nou niet interessanter dan het is.

Tedje_van_es en dat zal vast wel weer een kloon van iemand zijn, maar daar hou ik me niet mee bezig

De naamgeving van de trofees is boeiend btw. Zou GL-er Parabola blij zijn met kwalificaties als Wiegel en Lubbers? Claudia_x had al aangegeven niet zo blij te zijn met Aletta Jacobs. En wat te denken van CDA-er Heros in de huid van Wouter B?

Wie ben jij om ons cultuurgoed te verdedigen tegen vreemde smetten als je niet eens weet hoe je een werkwoord vervoegd?
  zondag 23 november 2003 @ 11:45:47 #85
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14858954
Toch maar ff een schopje produceren.

Ik wacht vooral nog op sizzler, parabola, pberends en Lithion ().

Voor de duidelijkheid: er is nog de tijd tot het weekend voor de POL-meet (7 december). Tijd genoeg dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 23-11-2003 18:22]

zondag 23 november 2003 @ 13:06:35 #86
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_14860476
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:45 schreef Sidekick het volgende:
Ik wacht vooral nog op sizzler, parabola, pberends en Rechtse_Mensen.
Hoi. .
  zondag 23 november 2003 @ 13:34:16 #87
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14861064
quote:
Op zondag 23 november 2003 13:06 schreef Lithion het volgende:

[..]

Hoi. .

Als ik alle namen zou moeten noemen dan is er nog een hele waslijst zoals ik al heb genoemd in ht slowchattopic.

Maar natuurlijk zijn alle andere (en jij in het bijzonder) natuurlijk ook welkom.

zondag 23 november 2003 @ 13:39:09 #88
66982 Herostratos
pi_14861171
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:45 schreef Sidekick het volgende:
Toch maar ff een schopje produceren.

Ik wacht vooral nog op sizzler, parabola, pberends en Rechtse_Mensen.

Kijk eens boven je desbetreffende post...
  zondag 23 november 2003 @ 13:40:27 #89
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14861199
Wow, ik ben genomineerd, hoewel ik het er niet mee eens ben.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  zondag 23 november 2003 @ 13:40:35 #90
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14861204
quote:
Op zondag 23 november 2003 13:39 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Kijk eens boven je desbetreffende post...

Ik heb te weinig bier op gehad gister.

zondag 23 november 2003 @ 13:42:03 #91
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14861237
quote:
Op zondag 23 november 2003 13:40 schreef tvlxd het volgende:
Wow, ik ben genomineerd, hoewel ik het er niet mee eens ben.
U bent zo politiek correct, heer lxd, dat een nominatie helemaal niet zo vaag is.

En nog bedankt voor het maken van H-plekken in de tuin van mijn baas.

pi_14884107
De belangrijkste categorie voor POL imho, en gelijk de moeilijkste. Er lopen hier toch best wel een paar goede discussievoerders rond, ieder met hun eigen sterke en zwakke kanten. Als users als Kozzmic, du_ke, Sidekick, Hoppe, Freako, dr_Strangelove en Herostratos aan een discussie meedoen, kan de discussie op mijn warme belangstelling rekenen. De trofee mag wat mij betreft naar Hoppe, zijn discussiebijdragen zijn niet alleen van een behoorlijk niveau (dat geldt voor alle hierboven genoemde users), hij slaagt er ook met enige regelmaat in om me te verrassen.

Op Fok!/POL lopen enorm veel slechte discussievoerders rond: mensen die niet luisteren naar hun mede-debaters, mensen die denken dat domweg je mening poneren al discussiëren is en mensen die denken dat je gewoon feiten mag verzinnen. Het zijn er veel, je went er aan en je leest op een gegeven moment domweg over hun non-posts heen. Als ik dan iemand voor de Boer Koekoek trofee zou nomineren, zou dat iemand zijn over wiens posts ik niet heen lees, iemand die de beste onder de slechten is, of de slechtste discussievoerder onder de usuals. Als ik zo iemand zou nomineren, zou ik hem of haar onrecht aandoen: er zijn immers tientallen nog slechtere discussievoerders. Ik nomineer hier dus niemand.

Ons aller toonbeeld der bescheidenheid weet te melden dat hij zelf toch echt degene is met de meeste politieke feiten- en dossierkennis. Op het eerste punt (de politieke feiten) geef ik Kozzmic zeker gelijk. Maar ik vrees dat dossierkennis verder gaat dan alleen maar de politieke feiten kennen. Juist een man als Lubbers was hier het toonbeeld van: de dossiers kennen, zodat ze de politieke feiten in het juiste licht geplaatst kunnen worden. En op dit punt zie ik toch ook andere kandidaten, zoals du_ke, Kordotium en dr_Strangelove. Daarbij sla ik de laatste het hoogst aan: dr_Strangelove post niet zo heel veel in POL en dus niet zo heel bekend onder de usuals, maar zijn posts getuigen van een goede kennis van dossiers en het vermogen om dat goed te gebruiken.

Een makkie: zowel de meeste als de beste topics worden geopend door drie users: Kozzmic, Sidekick en Sizzler. Voor twee van hen is dat min of meer inherent aan hun rol als mod, dus Sidekick gaat hier met de eer strijken.

De grootste kanshebber voor deze trofee lijkt me sjun. Zijn schrijfstijl is fraai en zwierig. Desondanks zal ie mijn stem mislopen. De keerzijde van zijn schrijfstijl is helaas wolligheid en onnodige complexiteit, en dat helpt niet bij het overbrengen van een mening of argument. Hoewel mooi, is sjuns stijl ineffectief, ik betrap mezelf er zelfs wel eens op dat ik sjuns teksten diagonaal lees. Claudia_x slaagt er in mijn ogen het best in om helder onder woorden te brengen wat zij bedoelt, op de voet gevolgd door Kozzmic.

Een mod moet vooral (zo) objectief (mogelijk) tegenover alle andere users staan en daarnaast een actieve rol spelen binnen het forum. Daarnaast moet zo iemand enig respect verdiend hebben bij zijn mede-users. Sidekick en Freako passen imho prima in dit beeld, en Herostratos na het opdoen van wat ervaring ook. Ook binnen het CDA waren er destijds diverse kandidaten. De actiefste en meest ambitieuze werd het, Sidekick is gewaarschuwd.

Voor deze categorie is er maar 1 kandidaat, en toch heb ik getwijfeld. Die ene kandidaat doet namelijk ook wel eens zijn best om wel inhoudelijk iets bij te dragen, en dan vind ik het sneu om diegene af te schepen met de Terpstra-cup. Totdat ik bedacht dat Erica Terpstra, net als pberends natuurlijk ook wel eens wat inhoudelijks doet.

Een stem op SCH ligt hier voor de hand, maar het leed is te vers. Zoals de vissersvrouw nog iedere dag naar de kade loopt om het schip van haar man op te wachten, zo heb ik nog niet geaccepteerd dat SCH echt weg is. Ook WEC beschouw ik niet als weg. Hij heeft aangekondigd te reïncarneren en ik meen hem al eens gespot te hebben. Wie dan wel? Om de een of andere reden heb ik altijd een zwak gehad voor Gil-galad, en hoewel die hier ongetwijfeld ook in gekloonde vorm ergens rond loopt, mis ik hem het meest.

Herostratos, Chewie en wendy-tje zijn in mijn ogen aanwinsten voor POL. Daarvan is Herostratos in mijn ogen de beste.

Een lastige. De ratio voor het apart vermelden van vrouwen is niet direct duidelijk. Aan de andere kant heb ik zonder enig gewetensbezwaar in de algemene Fok!awards de categorie Beste newbie (vrouwen) ingevuld, dus zo principieel zijn mijn bezwaren nou ook weer niet. Gelukkig heeft degene die ik hier neer wilde zetten aangegeven daar aanstoot aan te nemen, zodat ik met een gerust hart het besluit kan nemen hier niemand te nomineren.

In mijn favoriete RJP lopen natuurlijk heel wat min of meer intelligente types rond. Herostratos en du_ke hebben de overstap naar POL al gemaakt, en ook zakjappanertje en SportsIllustrated zijn al af en toe in POL waar te nemen. Ook Pyl en Bimmel zouden hier niet misstaan. Ik denk dat het POL-forum er inhoudelijk het meest op vooruit zou gaan als SportsIllustrated zich nog wat vaker zou laten zien.

Ik had zelf gedacht hier door anderen nog wel genomineerd te worden, maar dat valt mee/tegen* du_ke en Sidekick zijn hier natuurlijk kandidaten, maar laten we ook gelly niet uitvlakken. Hoe die als bomenknuffelaar is, weet ik niet zo, maar zijn felheid in het verdedigen van de gekleurde medelander levert gelly mijn stem op.

Dat zijn er nogal wat. Lord_Vetinari, SCH en dazzle123 springen er het meest uit. Waar de laatste twee nog enig realiteitsbesef tonen, lijkt Lord_Vetinari van een andere planeet te komen.

Ook ter rechterzijde vinden we nogal wat dogmatici. Alle X_Ray-klonen, en daarnaast Aaahikwordgek (denkt dat je in Rotterdam meer moskees tegen komt dan kerken), Nighthawk en Sickie. De keuze is wat arbitrair, maar Sickie is de winnaar wat mij betreft, en ik vermoed dat ie er nog blij mee is ook.

Een eervolle vermelding voor Gia, die erin slaagt om alles wat er mis is in dit land in de schoenen te schuiven van onze getinte medemens en dat nog oprecht te menen ook. Maar omdat de haat er bij haar niet afdruipt, is zij zeker niet de grootste xenofoob. Dit lijkt me een duidelijke oeuvre-prijs voor X_Ray en de daarvan afgeleide klonen,

* Doorhalen wat niet van toepassing is

[Dit bericht is gewijzigd door Parabola op 24-11-2003 12:33]

Slaapt winter
en zomer
  maandag 24 november 2003 @ 16:39:31 #93
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_14891134
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:14 schreef Parabola het volgende:

Ik had zelf gedacht hier door anderen nog wel genomineerd te worden, maar dat valt mee/tegen* du_ke en Sidekick zijn hier natuurlijk kandidaten, maar laten we ook gelly niet uitvlakken. Hoe die als bomenknuffelaar is, weet ik niet zo, maar zijn felheid in het verdedigen van de gekleurde medelander levert gelly mijn stem op.

Oe dat zal ie leuk vinden. .
  maandag 24 november 2003 @ 16:42:24 #94
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_14891204
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:14 schreef Parabola het volgende:

Ook ter rechterzijde vinden we nogal wat dogmatici. Alle X_Ray-klonen, en daarnaast Aaahikwordgek (denkt dat je in Rotterdam meer moskees tegen komt dan kerken), Nighthawk en Sickie. De keuze is wat arbitrair, maar Sickie is de winnaar wat mij betreft, en ik vermoed dat ie er nog blij mee is ook.

* Doorhalen wat niet van toepassing is

Ik kan je vermoeden helaas niet bevestigen. Verder schaar ik mijzelf niet aan de rechterzijde maar aan de liberale. Een essentieel verschil. Verder zie ik mijzelf al helemaal niet als dogmatisch. Hoe je daar bij komt, joost mag het weten. Ik heb hier geloof ik antimoskee propaganda of iets dergelijks lopen verspreiden. Ik zou ook niet weten waarom.

Maar goed. Het maakt ook niks uit. Ik kan dit hele stemgebeuren toch niet echt serieus nemen. Ik heb het idee dat het een initiatief van sidekick is om zich tot mod te kunnen laten bombarderen. Ik bedoel, hij stemt notabene op zichzelf. Triest.

Say your prayers
  maandag 24 november 2003 @ 16:52:04 #95
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_14891453
quote:
Op maandag 24 november 2003 16:42 schreef Sickie het volgende:

Ik heb het idee dat het een initiatief van sidekick is om zich tot mod te kunnen laten bombarderen. Ik bedoel, hij stemt notabene op zichzelf. Triest.

Oh mijn god je hebt gelijk! .
quote:
Elco Brinkman Trofee
Ik stem hier voor mezelf, Sidekick dus.
Dat is wel extreem triest zeg! Ongelofelijk! . Dat had ik nog niet eens gezien.
  † In Memoriam † maandag 24 november 2003 @ 17:00:17 #96
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14891709
quote:

[..]Maar goed. Het maakt ook niks uit. Ik kan dit hele stemgebeuren toch niet echt serieus nemen. Ik heb het idee dat het een initiatief van sidekick is om zich tot mod te kunnen laten bombarderen. Ik bedoel, hij stemt notabene op zichzelf. Triest.

LOL, ik stemde ook op mezelf, juist omdat ik die verkiezing ook maar een geintje vind.
In feite is al het gelul met links een geintje. Die mensen zijn namelijk verheven boven alles en perfect. We (de rechterkant van het midden) hebben bij voorbaat al het stempel van minderwaardig en racistisch op ons.
  maandag 24 november 2003 @ 17:03:40 #97
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14891778
Kan het rechtse huilgedrag ergens anders?

Als je het niet serieus neemt of dingen hieraan zielig vind, dan hoef je toch niet te kijken? Of te posten?

maandag 24 november 2003 @ 17:07:44 #98
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_14891876
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Die mensen zijn namelijk verheven boven alles en perfect. We (de rechterkant van het midden) heeft bij voorbaat al het stempel van minderwaardig en racistisch op zich.

Breek me de bek niet open. Gelijk een oordeel klaar vanuit hun vermeende more superioriteit. Misselijkmakend. Dat ze dan nog niet eens door hebben dat mijn betogen over het algemeen niet pro rechts maar anti links zijn is op zich al opmerkelijk te noemen.
Say your prayers
  maandag 24 november 2003 @ 17:09:35 #99
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_14891932
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:03 schreef Sidekick het volgende:

Als je het niet serieus neemt of dingen hieraan zielig vind, dan hoef je toch niet te kijken? Of te posten?

Errrrr....... sorry meneer wannabe-mod. Dat maak ik zelf wel uit.
Say your prayers
  maandag 24 november 2003 @ 17:10:46 #100
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14891975
Ja, maar links is toch moreel superieur? Dat blijkt nu maar weer 's.
1 kernfysicus
  maandag 24 november 2003 @ 17:13:11 #101
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14892059
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

LOL, ik stemde ook op mezelf, juist omdat ik die verkiezing ook maar een geintje vind.
In feite is al het gelul met links een geintje. Die mensen zijn namelijk verheven boven alles en perfect. We (de rechterkant van het midden) hebben bij voorbaat al het stempel van minderwaardig en racistisch op ons.

Ik mag graag wat trollen over de SP, hetgeen me hier nog enkele nominaties opleverde.

Verder heb ik afgezien van wat reacties van SP-zeloten en mensen die zich te zeer ergerden aan mijn alternatieve belichting van hedendaagse verlossingspolitiek hier niet de idee opgedaan dat ik minderwaardig zou zijn. Hooguit deed ik de indruk op dat ik door een deel van de gebruikers hier aan de rechterkant van het politieke spectrum geparkeerd ben. Mogelijk is mijn selectieve waarneming hier debet aan.

De slachtofferrol zouden we het beste daar kunnen laten waar die het beste tot haar recht komt...

maandag 24 november 2003 @ 17:17:33 #102
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_14892190
quote:
Oh my fucking god! , .
  maandag 24 november 2003 @ 17:18:04 #103
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_14892208
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:10 schreef tvlxd het volgende:
Ja, maar links is toch moreel superieur? Dat blijkt nu maar weer 's.
Bedankt dat je mijn punt nog even kracht bij zet.
Say your prayers
  † In Memoriam † maandag 24 november 2003 @ 17:18:23 #104
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14892221
quote:

Ik ben benieuwd hoezeer jij gaat sjoemelen met de uitslag!
  † In Memoriam † maandag 24 november 2003 @ 17:21:45 #105
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14892337
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:13 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik mag graag wat trollen over de SP, hetgeen me hier nog enkele nominaties opleverde.

Verder heb ik afgezien van wat reacties van SP-zeloten en mensen die zich te zeer ergerden aan mijn alternatieve belichting van hedendaagse verlossingspolitiek hier niet de idee opgedaan dat ik minderwaardig zou zijn. Hooguit deed ik de indruk op dat ik door een deel van de gebruikers hier aan de rechterkant van het politieke spectrum geparkeerd ben. Mogelijk is mijn selectieve waarneming hier debet aan.

De slachtofferrol zouden we het beste daar kunnen laten waar die het beste tot haar recht komt...

Voor mijn part ben jij super-extreem links, maar ik vind jouw teksten echt altijd een genot om te lezen. Die avatar is geheel op zijn plek!
Je doorspekt je teksten en boodschappen met humor en anekdotes, daar kan iedere zeikert hier nog iets van leren.
  maandag 24 november 2003 @ 17:32:20 #106
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_14892638
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Voor mijn part ben jij super-extreem links, maar ik vind jouw teksten echt altijd een genot om te lezen. Die avatar is geheel op zijn plek!
Je doorspekt je teksten en boodschappen met humor en anekdotes, daar kan iedere zeikert hier nog iets van leren.

Totally agree! Neem bijvoorbeeld Ryan3. Die gast is bijv. vrij links naar ik meen, maar hij zet wel keer op keer een dijk van een verhaal neer. Hem zou ik dus, net als bijv. Sjun of Hoppe, bijvoorbeeld graag als mod zien. Het grappigste is nog wel dat Sidekick zichzelf als objectief ziet. Om je te bescheuren.
Say your prayers
  † In Memoriam † maandag 24 november 2003 @ 17:41:12 #107
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14892866
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:32 schreef Sickie het volgende:

[..]

Totally agree! Neem bijvoorbeeld Ryan3. Die gast is bijv. vrij links naar ik meen, maar hij zet wel keer op keer een dijk van een verhaal neer. Hem zou ik dus, net als bijv. Sjun of Hoppe, bijvoorbeeld graag als mod zien. Het grappigste is nog wel dat Sidekick zichzelf als objectief ziet. Om je te bescheuren.

Hahaha, precies. Ik kan sidekick overigens nog wel redelijk hebben hoor, hij is nog niet de ergste. Het gaat volgens mij ook niet om een sollicitatie als modje. Vind het initiatief wel leuk, maar neem het niet serieus (al was dat maar omdat het niks met real life te maken heeft). Sommigen draven echt door, die vinden het bijvoorbeeld idioot als je alleen maar in 1 subforum post. (he sidekick )
pi_14893078
quote:

[..]

Ik kan je vermoeden helaas niet bevestigen. Verder schaar ik mijzelf niet aan de rechterzijde maar aan de liberale. Een essentieel verschil. Verder zie ik mijzelf al helemaal niet als dogmatisch. Hoe je daar bij komt, joost mag het weten. Ik heb hier geloof ik antimoskee propaganda of iets dergelijks lopen verspreiden. Ik zou ook niet weten waarom.

Maar goed. Het maakt ook niks uit. Ik kan dit hele stemgebeuren toch niet echt serieus nemen. Ik heb het idee dat het een initiatief van sidekick is om zich tot mod te kunnen laten bombarderen. Ik bedoel, hij stemt notabene op zichzelf. Triest.

Voor iemand die het niets uitmaakt, reageer je anders wel verrekte veel in dit topic. Je goed recht natuurlijk. Overigens zie ik rechts breder dan xenofoob. Er staat mij van jou geen antimoskee propaganda bij, dus ik kan je gerust stellen: daar ligt het niet aan.
Slaapt winter
en zomer
  maandag 24 november 2003 @ 17:52:19 #109
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_14893140
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:50 schreef Parabola het volgende:

[..]

Voor iemand die het niets uitmaakt, reageer je anders wel verrekte veel in dit topic. Je goed recht natuurlijk. Overigens zie ik rechts breder dan xenofoob. Er staat mij van jou geen antimoskee propaganda bij, dus ik kan je gerust stellen: daar ligt het niet aan.

En het ligt wel aan.........?
Say your prayers
pi_14893202
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:13 schreef sjun het volgende:

[..]

Was dat niet van een vrij rechtse user?

btw: volgens mij noemt men jou hier vooral voor de Donner-trofee.

Slaapt winter
en zomer
pi_14893243
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:52 schreef Sickie het volgende:

[..]

En het ligt wel aan.........?

Het interesseert je echt?

vroeg hij verbaasd?

Slaapt winter
en zomer
  † In Memoriam † maandag 24 november 2003 @ 17:56:34 #112
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14893294
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:55 schreef Parabola het volgende:

[..]

vroeg hij verbaasd?

Nee, maar je zuigt wel hard.
  maandag 24 november 2003 @ 18:08:26 #113
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_14893631
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:55 schreef Parabola het volgende:

[..]

vroeg hij verbaasd?

Dat de verkiezingen me niks kunnen schelen staat los van mijn interesse in jouw argumentatie. Brand los zou ik zeggen.
Say your prayers
pi_14904088
Ik geloof dat Sickie, Aaahikwordgek en Robert_Jensen voor de Kwik, Kwek & Kwak Trofee gaan...

Wel een beetje aanmatigend, heren, om anderen te beschuldigen van 'morele superioriteit' als jezelf niet eens normaal kunt reageren op een inhoudelijk weerwoord.

† In Memoriam † maandag 24 november 2003 @ 23:37:54 #115
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14905032
quote:
Op maandag 24 november 2003 23:06 schreef Kozzmic het volgende:
Ik geloof dat Sickie, Aaahikwordgek en Robert_Jensen voor de Kwik, Kwek & Kwak Trofee gaan...

Wel een beetje aanmatigend, heren, om anderen te beschuldigen van 'morele superioriteit' als jezelf niet eens normaal kunt reageren op een inhoudelijk weerwoord.

Hmmm, neem het niet allemaal al te serieus a.u.b.
Zoals ik al zei in wat andere termen: ik heb real life en ik heb internet.
Overigens heb ik weinig inhoudelijke weerwoorden gezien, dus dan valt er weinig te reageren...
  dinsdag 25 november 2003 @ 00:03:18 #116
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14905802
quote:
Op maandag 24 november 2003 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hmmm, neem het niet allemaal al te serieus a.u.b.
Zoals ik al zei in wat andere termen: ik heb real life en ik heb internet.
Overigens heb ik weinig inhoudelijke weerwoorden gezien, dus dan valt er weinig te reageren...

Ik heb internet en bier.........................is dat ook goed?
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2003 @ 00:10:34 #117
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14905997
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 00:03 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik heb internet en bier.........................is dat ook goed?

Bier zorgt voor ontspanning. Ik heb het nu ook en merk dat ik gelijk wat meer relativeer!
  dinsdag 25 november 2003 @ 00:12:32 #118
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14906045
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:54 schreef Parabola het volgende:

[..]

Was dat niet van een vrij rechtse user?

btw: volgens mij noemt men jou hier vooral voor de Donner-trofee.

Die is echt beter op zijn plek bij Claudia_X of Ryan3
  dinsdag 25 november 2003 @ 07:07:44 #119
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_14908117
quote:
Waar doe ik dat dan?
pi_14950318
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. meneer_aart
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. pberends omdat hij na een scherp standpunt zegt dat 'ie het toch niet meeent
3. Ruud Lubbers Trofee - User met meeste "dossierkennis". Kozzmic
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Kozzmic
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. sjun iig de meeste teksten....
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins'. SideKick Mits hij geen baan vindt.
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is. pberends alhoewel hij best serieuze bijdrages kan leveren
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Gil-Galad
9. Wouter Bos Trofee - Beste nieuwkomer. RichardQuest Van wie is dat een kloon??
10. Aletta Jacobs Trofee - Beste vrouwelijke user. Milagro
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst. I.R. of meneer_aart
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. SCH
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. parabola, du_ke, Kozzmic, SideKick, SCH
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. de rest van de pol-kliek
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. Tedje
pi_14950749
Ik ben niet dogmatisch rechts!
Of ben ik niet kliek?
pi_14951213
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:01 schreef wendy-tje het volgende:

Of ben ik niet kliek?

Moet je maar vaker komen.
  woensdag 26 november 2003 @ 20:05:12 #123
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14952527
quote:
Op woensdag 26 november 2003 18:45 schreef sizzler het volgende:
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. de rest van de pol-kliek
Kan je duidelijker zijn?
pi_14953029
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:05 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Kan je duidelijker zijn?

Ik constateer een tweekamp onder de users.
  woensdag 26 november 2003 @ 20:29:57 #125
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14953294
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:21 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik constateer een tweekamp onder de users.

Owkay, dan noteer ik deze mensen:
sizzler, freako, pberends, Aaahikwordgek, Rechtse_Mensen, NightH4wk, Underworld, Chewie en Koos Voos.

Heb je echt geen voorkeur?

† In Memoriam † woensdag 26 november 2003 @ 21:10:33 #126
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14954584
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:29 schreef Sidekick het volgende:

[..]

sizzler, freako, pberends, Aaahikwordgek, Rechtse_Mensen, NightH4wk, Underworld, Chewie en Koos Voos.

Pick me, pick me!
pi_14954746
quote:

[..]

Ik vind dogmatisch zo negatief. Iedere user heeft wel iets dogmatisch. Maar op eigen verzoek nomineer ik Aaah!
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2003 @ 21:18:13 #128
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14954817
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:15 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik vind dogmatisch zo negatief. Iedere user heeft wel iets dogmatisch. Maar op eigen verzoek nomineer ik Aaah!

Joehoe!!!!! Wat is eigenlijk dogmatisch?

dog·ma·tisch (bn.)
1 op een dogma berustend => leerstellig; <=> heuristisch

dog·ma (het ~, ~'s/~ta)
1 vastomlijnd geloofsartikel dat aan geen beredenering meer is
onderworpen => leerstelling

2 geen tegenspraak duldend => doctrinair

pi_14964749
quote:

[..]

Je vergeet Herostratos. Die ik overigens neit als sizzler, freako en Rechtse_Mensen niet dognatisch zou willen noemen.
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 27 november 2003 @ 15:29:32 #130
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14973809
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:09 schreef Parabola het volgende:

[..]

Je vergeet Herostratos.

*oops*

Ik heb wel vaker dat ik wat namen vergeet.

pi_15040659
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder > Kozzmic
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder > pberends
3. Ruud Lubbers Trofee - User met meeste "dossierkennis > Kozzmic
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener > Kozzmic, al komt er wel eens 'nieuws' met weinig nieuwswaarde voorbij
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl > Gelly, straight to the point
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod) > sjun
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt > BAZZA
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? > Tedje_Van_Es, ik ben er hier te kort voor eigenlijk....maar die heb ik nog wel megemaakt.
9. Wouter Bos Trofee - Beste nieuwkomer >
10. Aletta Jacobs Trofee - Beste vrouwelijke user > Ik vind ze geen van allen (die hier genoemd worden) echt goed
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst > I.R. Baboon
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar > , ik kom denk ik wel zo over....maar ik heb nog nooit een boom geknuffeld, allochtonen wel. Uh...doe maar gelly
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user > tvlxd
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user > Robert_Jensen
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob > Pennypacker, schijtluis

Bedankt trouwens Sizzler, voor de nominatie

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zondag 30 november 2003 @ 18:28:31 #132
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_15041079
quote:

En het causale verband tussen een reactie en morele superioriteit is..... Juist die is er niet.

Verder zou ik jou bij deze graag willen nomineren voor de : Te slap voor woorden als het puntje bij paaltje komt troffee. Wile kan hem dan aan je uitreiken terwijl Yvonne een paar leuke plaatjes schiet. Doe mij maar 3 afdrukken van elks als het kan.

Dag Yvonne (voor als je meekijkt en met je trillende vingertje boven de ban knop hangt).

Say your prayers
  dinsdag 2 december 2003 @ 15:30:19 #133
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15090995
Ik geef het topic ff een schop, met nog minder dan een week om te stemmen. 5 dagen om precies te zijn.

Dus.

† In Memoriam † dinsdag 2 december 2003 @ 15:36:21 #134
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15091209
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:30 schreef Sidekick het volgende:
Ik geef het topic ff een schop, met nog minder dan een week om te stemmen. 5 dagen om precies te zijn.

Dus.

Heb je al een tussenstand? Ik ga volgende week zeer waarschijnlijk skieen!
pi_15091370
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Je weet toch wel tegen wie jeh et hebt he, ik zou het gekker vinden als SK geen cijfertjes heeft
  dinsdag 2 december 2003 @ 15:42:06 #136
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15091403
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, er komt geen tussenstand. Ik wil het de users niet te makkelijk maken om tactisch te stemmen. Met een beetje inspanning kunnen ze zelf ook wel tellen. Dus.

Ach, dan zie je het toch een weekje later?

† In Memoriam † dinsdag 2 december 2003 @ 15:45:04 #137
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15091502
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:41 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Je weet toch wel tegen wie jeh et hebt he, ik zou het gekker vinden als SK geen cijfertjes heeft

Haha, de Maurice de Hond van fok!
pi_15091554
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Haha, de Maurice de Hond van fok!

Het moet niet veel grappiger worden.
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2003 @ 15:47:02 #139
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15091577
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:42 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, er komt geen tussenstand. Ik wil het de users niet te makkelijk maken om tactisch te stemmen. Met een beetje inspanning kunnen ze zelf ook wel tellen. Dus.

Ach, dan zie je het toch een weekje later?

Hahahaha, right.

Het feit dat mensen hier al een toelichting kunnen geven op hun stem en dat iedereen al kan zien wat die stemt en dat kan wijzigen wanneer die maar wil, is niet bevordelijk voor de onafhankelijkheid en geheimhouding. Oftewel: kom op met die tussenstand!

pi_15144302
De lijst met categorieen:

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Sjun
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.Nyrem
3. Ruud Lubbers Trofee - User met meeste "dossierkennis".Schatje
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.Kozzmic
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.Sjun
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).Sjun
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.Du_ke

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest??
9. Wouter Bos Trofee - Beste nieuwkomer.?
10. Aletta Jacobs Trofee - Beste vrouwelijke user.Schatje
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).Geen idee

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.Nyrem
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.Kein Ahnung
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.Robert Jensen
Abu Jahjah

pi_15178646
Op maandag 17 november 2003 15:20 schreef Sidekick het volgende:

Sjun

Nyrem

Kozzmic

Kozzmic

Sjun

Sidekick (politiek correct ; soms dan)

Koos Voos

Weet niet: ik kom hier pas sinds een paar maanden.

weet niet: ik kom hier pas sinds een paar maanden.

weet ik zo snel niet.

Berserker

Parabola

Nyrem

Tedje_van_es en klonen

weet niet.

zondag 7 december 2003 @ 11:43:53 #142
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15217297
Laatste dag... Vanavond om 20.00 sluiten de stemlokalen. Dan komt de uitslag zo spoedig mogelijk.

Hoewel sommige categorieen zo goed als gelopen zijn, zijn er een paar hele spannende bij. Dus als er nog wat semi-POL-users zijn die nog niet hebben gestemd: dit is je kans Lithion

zondag 7 december 2003 @ 12:56:57 #143
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_15218981
quote:
Op zondag 7 december 2003 11:43 schreef Sidekick het volgende:
Laatste dag... Vanavond om 20.00 sluiten de stemlokalen. Dan komt de uitslag zo spoedig mogelijk.

Hoewel sommige categorieen zo goed als gelopen zijn, zijn er een paar hele spannende bij. Dus als er nog wat semi-POL-users zijn die nog niet hebben gestemd: dit is je kans Lithion

Ga je de uitslag nu ook indienen bij de global mods als een soort petitie om zelf een mod status te verkrijgen? Ik zie je er voor aan.
Say your prayers
  † In Memoriam † zondag 7 december 2003 @ 13:02:17 #144
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15219099
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:56 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ga je de uitslag nu ook indienen bij de global mods als een soort petitie om zelf een mod status te verkrijgen? Ik zie je er voor aan.

LOL, hij doet idd zijn best, zie ook Iedereen moet automatisch donor worden.
  zondag 7 december 2003 @ 13:43:39 #145
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15219964
1. Hans Wiegel Trofee - Remco Kouwenhoven. Ook al is hij er slechts zelden en doet de meer aanwezige Kozzmic niet voor hem onder, kies ik toch voor hem omdat Kozzmic al in wat andere categorieën terugkomt .
2. Boer Koekoek Trofee - Nyrem. Die heb ik nog nooit op iets wat ook maar in de verste verte op discussiëren lijkt kunnen betrappen. Tikorev is een goede tweede.
3. Ruud Lubbers Trofee - Kozzmic, met Tedje_X_van_Jensen () als goede tweede. Maar zijn dossierkennis is wat meer... gespecificeerd van aard .
4. Hans van Mierlo Trofee - Geen idee
5. Piet Hein Donner Trofee - Ryan3. Sjun zou met zijn onstuitbare woordenbrij misschien een logische keuze lijken, maar te vaak keert hetzelfde thema en dezelfde terminologie terug in zijn posts. Als je 3 lange posts van hem hebt, kun je met combinaties van zinsnedes, alinea's en losse woorden daarvan de rest invullen als het ware. Ryan3 heeft wat dat betreft een neutralere schrijfstijl die verder vrijwel compleet foutloos is en prettig leest.
6. Elco Brinkman Trofee - Geen idee
7. Erica Terpstra Trofee - pberends. Uitleg overbodig neem ik aan.

8. Pim Fortuyn Trofee - DennisMoore. Kennyman ook, maar hij beperkt zich vooral tot economische thema's waar DennisMoore in elk topic wel terug te vinden was.
9. Wouter Bos Trofee - Aaahikwordgek. Soms wat kort door de bocht, maar veel goede en serieuze bijdrages.
10. Aletta Jacobs Trofee - Kozzmic. Uitleg overbodig neem ik aan .
11. Roel Pieper Trofee - Zodiakk.

12. Prinses Irene Trofee - Nyrem. Keuze te over in deze categorie . thabit had ook gekund, maar die heb ik nog niet zoveel gezien in topics over allochtonen, minderheden etc. Nyrem is nog net voor gelly de beste all-round geitenwollen knuffelaar die met volledig non-discussietechnieken elk debat uit de weg probeert te gaan en elke keer gruwelijk de plank mis weet te slaan om onze allochtone medemens maar te ontzien. Evenzo bij milieu-discussies. Alsof je met de begonia's zelf aan het babbelen bent.
13. Joop den Uyl Trofee - Koekepan. An écht dogmatisch linkse users ontbreekt het hier, maar ik denk dat Koekepan daar toch het dichtste bij komt.
14. Joseph Luns Trofee - Claudia_x.
15. Joop Glimmerveen Trofee - gelly. Zo stelselmatig discussies over minderheden torpederen en uit de weg gaan is voor mij juist een teken dat je allochtonen zoveel mogelijk wil ontzien en ze dús niet als volwaardig beschouwt.

zondag 7 december 2003 @ 13:45:46 #146
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_15220002
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:43 schreef Lithion het volgende:
1. Hans Wiegel Trofee - Remco Kouwenhoven. Ook al is hij er slechts zelden en doet de meer aanwezige Kozzmic niet voor hem onder, kies ik toch voor hem omdat Kozzmic al in wat andere categorieën terugkomt .
2. Boer Koekoek Trofee - Nyrem. Die heb ik nog nooit op iets wat ook maar in de verste verte op discussiëren lijkt kunnen betrappen. Tikorev is een goede tweede.
3. Ruud Lubbers Trofee - Kozzmic, met Tedje_X_van_Jensen () als goede tweede. Maar zijn dossierkennis is wat meer... gespecificeerd van aard .
4. Hans van Mierlo Trofee - Geen idee
5. Piet Hein Donner Trofee - Ryan3. Sjun zou met zijn onstuitbare woordenbrij misschien een logische keuze lijken, maar te vaak keert hetzelfde thema en dezelfde terminologie terug in zijn posts. Als je 3 lange posts van hem hebt, kun je met combinaties van zinsnedes, alinea's en losse woorden daarvan de rest invullen als het ware. Ryan3 heeft wat dat betreft een neutralere schrijfstijl die verder vrijwel compleet foutloos is en prettig leest.
6. Elco Brinkman Trofee - Geen idee
7. Erica Terpstra Trofee - pberends. Uitleg overbodig neem ik aan.

8. Pim Fortuyn Trofee - DennisMoore. Kennyman ook, maar hij beperkt zich vooral tot economische thema's waar DennisMoore in elk topic wel terug te vinden was.
9. Wouter Bos Trofee - Aaahikwordgek. Soms wat kort door de bocht, maar veel goede en serieuze bijdrages.
11. Roel Pieper Trofee - Zodiakk.

12. Prinses Irene Trofee - Nyrem. Keuze te over in deze categorie . thabit had ook gekund, maar die heb ik nog niet zoveel gezien in topics over allochtonen, minderheden etc. Nyrem is nog net voor gelly de beste all-round geitenwollen knuffelaar die met volledig non-discussietechnieken elk debat uit de weg probeert te gaan en elke keer gruwelijk de plank mis weet te slaan om onze allochtone medemens maar te ontzien. Evenzo bij milieu-discussies. Alsof je met de begonia's zelf aan het babbelen bent.
13. Joop den Uyl Trofee - Koekepan. An écht dogmatisch linkse users ontbreekt het hier, maar ik denk dat Koekepan daar toch het dichtste bij komt.
14. Joseph Luns Trofee - Claudia_x.
15. Joop Glimmerveen Trofee - gelly. Zo stelselmatig discussies over minderheden torpederen en uit de weg gaan is voor mij juist een teken dat je allochtonen zoveel mogelijk wil ontzien en ze dús niet als volwaardig beschouwt.

Ja hallo Lithion....... Is het nou nog niet duidelijk? Je moet natuurlijk wel ff sidekick's naam bij de Brinkman troffee neerzetten. Anders is de post niks waard natuurlijk. Ik moet ook alles uitleggen hiero.
Say your prayers
  † In Memoriam † zondag 7 december 2003 @ 13:46:51 #147
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15220025
quote:

De wouter bos trofee! LOL. Dank je voor de nominatie!

[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 07-12-2003 13:52]

zondag 7 december 2003 @ 14:19:55 #148
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15220819
quote:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de uitleg.

pi_15220882
  zondag 7 december 2003 @ 14:26:47 #150
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15221002
quote:
Op zondag 7 december 2003 14:22 schreef Kozzmic het volgende:

Die enkele keer dat je onder No Nick post?
Is dat al een nominatie waard?
  zondag 7 december 2003 @ 21:00:36 #151
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15231997
De uitslag:

Eerst wat algemene cijfers:
Er hebben 25 users gestemd. Kozzmic heeft de meeste stemmen behaald (33), van de in totaal 313.
Er zijn 72 verschillende users genoemd.
du_ke, Kozzmic, SCH en Sidekick zijn in de meeste categorieen genomineerd, namelijk 5.

parabola, Kozzmic en Sidekick (3 stemmen)
Er werd heel divers gekozen waardoor het erg dicht bij elkaar ligt, zo dicht, dat er zelfs meerdere winnaars zijn. Net daarachter staan Lithion en sjun met ieder 2 stemmen.

Nyrem (7 stemmen)
Op een gedeelde 2de plaats met ieder 2 stemmen staan: pberends, T-o-m-a-a-t, Tikorev en X-Ray.

Kozzmic (13 stemmen)
Een overduidelijke winnaar met daarachter parabola (6) en du_ke (2)

Kozzmic (14 stemmen)
Kozzmic is weer de overduidelijke winnaar met daarachter sizzler (4) en Sidekick (2)

sjun (11 stemmen)
Op gepaste afstand Claudia_x (5) en Ryan3 (2)

Sidekick (18 stemmen)
Met grote voorsprong op de nummer twee sjun (2). Herostratos en Ryan3 staan gedeeld derde met beide 1 stem.

pberends (14 stemmen)
Weer een overduidelijke winnaar met daarachter du_ke (3) en Koos Voos (2).

SCH (4 stemmen)
Vrij diverse keuze, waarbij Gil_gilad (3) net naast de trofee grijpt. kennyman en rvand zijn gedeeld derde met 2 stemmen.

Herostratos (9 stemmen)
wendytje is op een tweede plaats geeindigd met 2 stemmen.

Maerycke (5 stemmen)
Met kort daarachter iemand die liever niet genoemd wilde worden, Claudia_x (4).

I.R.Baboon en Ype (4 stemmen)
2 winnaars dus. De rest die is genoemd in deze categorie heeft maar 1 stem behaald.

Nyrem (9 stemmen)
Met du_ke als goede tweede met 5 stemmen.

SCH (6 stemmen)
Weer SCH als winnaar, waarbij Nyrem (4) en Lord_Vetinari (3) ook nog op het podium staan.

Rechtse_Mensen (3 stemmen)
Hij heeft blijkbaar zijn naam tegen, want het is een verrassende winnaar. Net als bij de Hans Wiegel Trofee komt deze uitslag door een diverse keus. Vlak erachter staan Herostratos, NightH4wk, Robert_Jensen, sjun en Tikorev op een gedeelde tweede plaats met ieder 2 stemmen.

X-Ray (8 stemmen)
Ik heb de klonen apart gehouden, maar er is wel een overduidelijke winnaar. Achter X-Ray staan NordCore (3) en Tedje_van_Es (2).

13 verschillende winnaars met Kozzmic als absolute winaar met 3 Trofees. Nyrem, Sidekick en SCH staan daarachter met 2 Trofees.

Gefeliciteerd / Sterkte (doorhalen wat niet van toepassing is).

Kan de titel worden veranderd in "De POL-verkiezingen - De uitslag"?

pi_15232183
quote:
pberends (14 stemmen)
Weer een overduidelijke winnaar met daarachter du_ke (3) en Koos Voos (2).
* pberends dankt voor alle stemmen
  † In Memoriam † zondag 7 december 2003 @ 21:06:24 #153
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15232199
Ik eis een hertelling, ik vermoed fraude.
pi_15232208
quote:
Kan de titel worden veranderd in "De POL-verkiezingen - De uitslag"?
check

[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 07-12-2003 21:09]

zondag 7 december 2003 @ 21:11:48 #155
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_15232402
OMG.. ik heb die prijs voor kreupelen nog gewonnen ook...

Nou uhm.. bedankt?

pi_15232411
Beetje weinig users die een lijstje hebben gepost, we moeten er toch maar aan gaan werken in het komende jaar dat de harde kern van POL een stukje groter wordt.

Maar dank voor alle stemmen.

En Sidekick bedankt voor het tellen!

zondag 7 december 2003 @ 21:12:56 #157
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15232441
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik eis een hertelling, ik vermoed fraude.
Ga je gang.
  † In Memoriam † zondag 7 december 2003 @ 21:13:09 #158
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15232452
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:12 schreef Kozzmic het volgende:
Beetje weinig users die een lijstje hebben gepost, we moeten er toch maar aan gaan werken in het komende jaar dat de harde kern van POL een stukje groter wordt.

Doorgestoken kaart.
pi_15232453
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:12 schreef Kozzmic het volgende:

* pberends feliciteert Kozzmic

* pberends is playing Queen - We Are The Champions.mp3

† In Memoriam † zondag 7 december 2003 @ 21:14:03 #160
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15232472
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ga je gang.

Er is geen prijzenpot en ik krijg geen inzage in je computer.
  zondag 7 december 2003 @ 21:14:25 #161
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15232487
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:11 schreef Maerycke het volgende:
OMG.. ik heb die prijs voor kreupelen nog gewonnen ook...
"Fysiek gehandicapt". Klinkt dat wat beter?

zondag 7 december 2003 @ 21:14:42 #162
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_15232498
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Zwak excuus...
pi_15232518
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:14 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Frysk gehandicapt

[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 07-12-2003 21:16]

zondag 7 december 2003 @ 21:15:41 #164
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15232535
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Maar de stembiljetten zijn gewoon openbaar op het internet. Wel erg nieuwe politiek. Dus je kan zelf ook tellen.
  † In Memoriam † zondag 7 december 2003 @ 21:17:24 #165
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15232603
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:14 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Zwak excuus...

Vooruit dan maar, gefeliciteerd!

En pberends en kozzmic:

en de rest:

zondag 7 december 2003 @ 21:17:41 #166
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_15232610
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:14 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En ik had zelf nog wel speciaal op Claudia X gestemd.. Ik had het haar zo enorm gegund...
  zondag 7 december 2003 @ 21:18:05 #167
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_15232621
He. Ik heb een prijs
Tof.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_15232676
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Vooruit dan maar, gefeliciteerd!

En pberends en kozzmic:

en de rest:

Dank je meid

BorisD-avondje?

zondag 7 december 2003 @ 21:20:47 #169
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15232705
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:04 schreef RichardQuest het volgende:
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user > tvlxd
Bij ons aller, de Schepper, z'n mediagenieke Zoon en alle giebelende grutjes bij elkaar. Hoe, maar hoe?
1 kernfysicus
  † In Memoriam † zondag 7 december 2003 @ 21:21:00 #170
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15232715
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:19 schreef pberends het volgende:

[..]

Dank je meid

BorisD-avondje?

Tranen schieten in mijn ogen van zoveel vreugde op één dag!
pi_15232719
Winnaars ondertitel wijzigen:
quote:
Stem simpel, helder en duidelijk: stem pberends 2007 / POL-winnaar EricTerpstra-Trofee 2003
  zondag 7 december 2003 @ 21:24:52 #172
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15232836
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Een gigantische spelfout zit erin.
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:20 schreef tvlxd het volgende:

Bij ons aller, de Schepper, z'n mediagenieke Zoon en alle giebelende grutjes bij elkaar. Hoe, maar hoe?

Kijk, met dit soort oogkleppen-politiek verdien je die nominatie voor de volle 100%
  zondag 7 december 2003 @ 21:25:33 #173
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_15232857
quote:
[..]
Ik breek nog liever een been dan m'n ondertitel in dat te wijzigen...
  zondag 7 december 2003 @ 21:25:40 #174
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15232862
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:24 schreef Sidekick het volgende:
Kijk, met dit soort oogkleppen-politiek verdien je die nominatie voor de volle 100%
Ik vraag mij werkelijk af hoe iemand mij zo zou kunnen zien.
1 kernfysicus
pi_15232864
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Een gigantische spelfout zit erin.
[..]

Emancipatie vrouwen voltooid.
pi_15232905
quote:
[..]
Nu nog even je icoontje wijzigen.......

zondag 7 december 2003 @ 21:29:52 #177
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15232993
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:26 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

[afbeelding]

En wanneer kort jij je sig in? De Top100 is voorbij.
pi_15233051
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:26 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

[afbeelding]

http://forum.fok.nl/usericons/60385/KozzmicLoveErica.jpg <--

...

Voor een dag hoor, ik mis Wouter nu al

† In Memoriam † zondag 7 december 2003 @ 21:35:14 #179
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15233184
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Emancipatie vrouwen voltooid.

Aaah ik word gek!
  zondag 7 december 2003 @ 21:35:23 #180
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_15233192
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:31 schreef pberends het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/usericons/60385/KozzmicLoveErica.jpg <--

...

Voor een dag hoor, ik mis Wouter nu al

Het staat je anders enig hoor..
pi_15233300
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:35 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Kozzmic gaat vreemd
  zondag 7 december 2003 @ 21:45:51 #182
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15233588
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:35 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Beter dan Wouter Bos met zijn joint.
  † In Memoriam † zondag 7 december 2003 @ 21:47:39 #183
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15233655
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:45 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wanneer gaat Kofi eens een joint roken?
pi_15233750
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:45 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ieder z'n smaak, ieder z'n smaak.
pi_15233763
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wanneer gaat Kofi eens een joint roken?

Kofi-shop.

pi_15233873
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Kofi-shop.

lol

Goede droge grappen zijn altijd leuk

† In Memoriam † zondag 7 december 2003 @ 21:54:06 #187
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15233897
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Kofi-shop.

zondag 7 december 2003 @ 22:02:49 #188
66982 Herostratos
pi_15234223
quote:
[..]
Bij deze gedaan.

Maar ik was niet van plan Wouter in mijn avatar te plaatsen!

zondag 7 december 2003 @ 22:07:47 #189
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15234381
Het is een farce! Het enige wat nog ontbreekt aan deze commerciële wanverkiezing is de mogelijkheid om te SMS'en wie de winnaar moet worden.

It's a bloody shame!

pi_15236163
SCH laat weten vereert te zijn met de trofeeën, maar dat hij ze uit principe weigert omdat hij ze niet mag komen afhalen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 7 december 2003 @ 23:04:33 #191
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_15236314
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:07 schreef Lithion het volgende:
Het is een farce! Het enige wat nog ontbreekt aan deze commerciële wanverkiezing is de mogelijkheid om te SMS'en wie de winnaar moet worden.

It's a bloody shame!

Doet me aan een bepaald televisieprogramma denken van vanavond...wat een afknapper was dat...

† In Memoriam † zondag 7 december 2003 @ 23:07:31 #192
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15236375
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
SCH laat weten vereert te zijn met de trofeeën, maar dat hij ze uit principe weigert omdat hij ze niet mag komen afhalen
Van wie mag dat niet? En is hij ook niet vereerd?
pi_15236591
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Van wie mag dat niet? En is hij ook niet vereerd?

Mag niet van de FA's omdat hij vroeger niet al te lief geweest is volgens een enkeling

Wat dat laatste betreft kan je best eens gelijk hebben. Maar ik quote hem wel om onduidelijkheden te voorkomen

quote:
SCH had via een conversatie te melden en is op deze manier stiekem in POL aanwezig

e hebt me verkeerd geciteerd sufferd - ik ben dolblij met de awards - die van joopdenuyl wil ik graag hebben - maar ik kan onmogelijk een award aannemen die naar een ********* is vernoemd - maar dat ik gemist wordt, doet mijn hart breken

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  † In Memoriam † zondag 7 december 2003 @ 23:18:47 #194
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15236708
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Mag niet van de FA's omdat hij vroeger niet al te lief geweest is volgens een enkeling

Wat dat laatste betreft kan je best eens gelijk hebben. Maar ik quote hem wel om onduidelijkheden te voorkomen
[..]

Is die toegepasde censuur van hemzelf? Hem een beetje herinnerende vermoed ik wat hij wilde zeggen, ik was dan ook niet de persoon die hem miste, maar Gil-Galad.

Toch de groeten aan SCH.

zondag 7 december 2003 @ 23:26:27 #195
66982 Herostratos
pi_15236960
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:

- SCH post -

Als SCH nu maar doorheeft dat het dogmatisch denken hem deze trofee heeft bezorgd...
  † In Memoriam † zondag 7 december 2003 @ 23:28:53 #196
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15237027
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:26 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Als SCH nu maar doorheeft dat het dogmatisch denken hem deze trofee heeft bezorgd...

Ik wist toen ik de enquete invulde eigenlijk nog niet wat dogmatisch precies inhield. Sorry Hero en Sizzler! Ik was ontoerekeningsvatbaar en de resultaten zouden uit de uitslag geschrapt dienen te worden.

Sidekick, recount a.u.b.

maandag 8 december 2003 @ 10:25:21 #197
35279 Parabola
Sapere aude
pi_15241723
Sint heeft Parabola toegestaan om nog 1 jaartje langer te blijven omdat ie zo zijn best heeft gedaan in POL.

Ik ben vereerd met de stemmen die ik gekregen heb. De 'overwinnnig' in de race om de Wiegel trofee zegt me niet zo veel, gezien het kleine absolute aantal stemmen. Iemand die handig is met kloontjes zit daar natuurlijk zo boven. Aan de 2e plaats voor de Lubbers-trofee hecht ik om die reden meer waarde, die is veel afgetekender (2 kanten op ).

Alle winnaars gefeli en Sidekick erg bedankt voor het organiseren van de verkiezingen en tellen van de stemmen

btw: Claudia_X: welbeschouwd heb ik je gered van de Aletta Jacobs Troffee

Sk, ga als de donder Kofi's haar wassen

Slaapt winter
en zomer
  maandag 8 december 2003 @ 10:32:51 #198
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15241848
quote:
Op maandag 8 december 2003 10:25 schreef Parabola het volgende:

Ik ben vereerd met de stemmen die ik gekregen heb. De 'overwinnnig' in de race om de Wiegel trofee zegt me niet zo veel, gezien het kleine absolute aantal stemmen.

Idd, dat is wat jammer. Vantevoren 3-5 nominaties waarop gestemd kon worden was wel beter geweest. Mar ja, de animo was niet zo groot daarvoor had ik het gevoel. Misschien voor volgend jaar.
quote:
Sk, ga als de donder Kofi's haar wassen
Ok.
  maandag 8 december 2003 @ 10:41:25 #199
8369 speknek
Another day another slay
pi_15242032
quote:
met Tedje_X_van_Jensen () als goede tweede. Maar zijn dossierkennis is wat meer... gespecificeerd van aard .
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 8 december 2003 @ 12:29:23 #200
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_15244523
Ik ben denk ik de meest onopvallende user van het hele subforum. Ik heb geen enkele stem gekregen. .
  maandag 8 december 2003 @ 12:57:27 #201
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15245201
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:29 schreef freako het volgende:
Ik ben denk ik de meest onopvallende user van het hele subforum. Ik heb geen enkele stem gekregen. .
Wel een overpeinzing van mijn kant.
  maandag 8 december 2003 @ 15:01:29 #202
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_15248354
Whee, een troffee gewonnen voor het niet-komen hier.

Ideaal!

En ja, soms kom ik wel in POL, maar de wanhoop valt mij regelmatig ten deel, en dan zie ik in hoe onmogelijk het gaat worden om mensen te overtuigen en dan begin ik maar niet eens.

Maar misschien is dit de stimulans om me toch maar wat meer inhoudelijk te laten zien hier, want blijkbaar zitten jullie op me te wachten .

Hoe dan ook, bedankt. *snif*

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_15248759
Ah helemaal niets gewonnen .

Maar toch bedankt voor de stemmen .

maandag 8 december 2003 @ 15:23:17 #204
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15248897
Dat was het Twaalfjarig Democratisch Experiment?
1 kernfysicus
  † In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 15:46:44 #205
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15249418
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:17 schreef du_ke het volgende:
Ah helemaal niets gewonnen .

Maar toch bedankt voor de stemmen .

Ik heb mijn best voor je gedaan...
  maandag 8 december 2003 @ 17:05:20 #206
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15251184
-edit-

Deus, die titels!

[Dit bericht is gewijzigd door tvlxd op 08-12-2003 17:08]

1 kernfysicus
  maandag 8 december 2003 @ 23:32:55 #207
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15263836
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:01 schreef I.R.Baboon het volgende:

Maar misschien is dit de stimulans om me toch maar wat meer inhoudelijk te laten zien hier, want blijkbaar zitten jullie op me te wachten .

Soms is er Drs. P. muziek te beluisteren in het slowchat-topic.
pi_15773548
Bedankt nog voor je waardevolle stem graveland!
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  zondag 28 december 2003 @ 20:09:53 #209
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15774389
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:42 schreef pro_jeex het volgende:
Bedankt nog voor je waardevolle stem graveland!
het sloeg als een lul op een drumstel eigenlijk
ik was dronken
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_15774749
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:09 schreef Graveland het volgende:

[..]

het sloeg als een lul op een drumstel eigenlijk
ik was dronken

Nooit politieke zaken doen als je dronken bent knul.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  zondag 28 december 2003 @ 20:22:42 #211
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15774830
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:20 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nooit politieke zaken doen als je dronken bent knul.

sorry
MAAR, als ik nuchter ben schijn ik onverslaanbaar te zijn in de discussie, wat weer niet eerlijk is
pi_15774851
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:22 schreef Graveland het volgende:

[..]

sorry
MAAR, als ik nuchter ben schijn ik onverslaanbaar te zijn in de discussie, wat weer niet eerlijk is

een politiek soldaat is altijd onverslaanbaar.
  zondag 28 december 2003 @ 20:25:53 #213
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15774947
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:23 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

een politiek soldaat is altijd onverslaanbaar.

goed punt mijn beste
pi_15774971
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:25 schreef Graveland het volgende:

[..]

goed punt mijn beste

en wanneer word jij er 1?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')