Die BMW 200 km/h... rijbewijs kwijt
Seat Leon 170 km/h waar 80 mocht.. Rijbewijs kwijt. (En de man zat nog in proeftijd voor eerdere verkeersovertredingen, hoe dom kan je wezen.)
Ff snel chinees thuis brengen met een opel combi, meer dan 50 te hard binnen de bebouwde kom, rijbewijs kwijt.
quote:Dus je rijdt wel 50+ te hard als er niemand achter je zit?
Op zaterdag 15 november 2003 21:05 schreef arexes het volgende:
ja ik vind dat programma ook heerlijk alleen jammer dat ik het heb gemist.
Deze programma's helpen iig wel bij mij, want moet toch zeggen dat ik een stuk minder hard rij als ik een auto zie waarvan ik niet kan zien wie/wat erin zit
Mij helpt het programma niet zo op mn rijgedrag, kom zelf ook niet boven de 50 te hard grens uit. Gewoon niet omdat ik mn rijbewijs wil behouden
Maar je ziet wel eindelijk eens dat mensen worden gepakt waarvan je op de weg denkt "Wat een mogool, dat ze die nooit eens pakken!"
quote:Maar dan zonder die beetweterige Leo de Haas.
Op zaterdag 15 november 2003 21:00 schreef WattaFakka het volgende:
Alweer een Blik op de weg wannabee programma?.
quote:Nee deze presentator is slim
Op zaterdag 15 november 2003 21:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Maar dan zonder die beetweterige Leo de Haas.
quote:Neehee.. dit is zoals die andere programma's zouden moeten zijn.. niet alleen omdat het programma een uur duurt.
Op zaterdag 15 november 2003 21:11 schreef kibber het volgende:
Weer zo'n zwakke rip-off van al die andere programma's?
quote:Heb precies hetzelfde. Ik vertrouw nu geen enkele andere auto meer die ook maar een beetje bij me in de buurt blijft rijden
Op zaterdag 15 november 2003 21:05 schreef arexes het volgende:
ja ik vind dat programma ook heerlijk alleen jammer dat ik het heb gemist.
Deze programma's helpen iig wel bij mij, want moet toch zeggen dat ik een stuk minder hard rij als ik een auto zie waarvan ik niet kan zien wie/wat erin zit
quote:idd
Op zaterdag 15 november 2003 21:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Wat een aansteller die presentator zeg...
117 waar je 100 mag. WOW! Levensgevaarlijk!!
dan rijd er iemand 65 waar je 50 mag, en die kerel gaat helemaal uit z'n dak
heeft ie zelf wel een auto? bij mij in de stad rijd bijna iedereen zo hard als het rustig is
Maar ik heb laatst eens een keer Een Gevaar Op De Weg gezien
Ligt het aan mij of is het gewoon harstikke FAKE !?!? I
Wat een vreselijk programma is dat... ik kijk echt vol afschuw naar lui die met 140 over een 80 km weg gaan en dan nonchalant tegen de camera man zeggen dat hij geen gevaar op de weg is ...
En onderhand weet ie ook gewoon dat hij een camera in de auto heeft en dat hij op tv komt... Hoezo overdrijven?
Volgens mij is dat echt een No-IQ Incash programma en dat mag van mij geboycot worden...
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:10 schreef Bastard het volgende:[..]
Dus je rijdt wel 50+ te hard als er niemand achter je zit?
Mij helpt het programma niet zo op mn rijgedrag, kom zelf ook niet boven de 50 te hard grens uit. Gewoon niet omdat ik mn rijbewijs wil behouden
Maar je ziet wel eindelijk eens dat mensen worden gepakt waarvan je op de weg denkt "Wat een mogool, dat ze die nooit eens pakken!"
volgens mij was het vorige week of de week daarvoor, waren een aantal mensen die snel afgeleid werden , moesten ze naar mensen kijken hoeveel vingers ze opstaken en gooide de een dummie zowat OP de auto, alsof je in het echt ook zo kijkt
quote:hey bierbroeder, hoe is het man,
Op zaterdag 15 november 2003 21:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Wat een aansteller die presentator zeg...
117 waar je 100 mag. WOW! Levensgevaarlijk!!
Lekker 150 over het fietspad om een motorrtijder te kunnen volgen .
En dan later deze man zonder schaamte een bekeuring geven .
Voorbeeld:
Een brandweerauto moet naar een ongeval toe, politieauto volgt brandweer auto (met camara aan boord).
En die rit duurt acht minuten, in die tijd zijn er maar 3 noemenswaardige ongeregeldheden...
En toch presteert de presentator het om die 8 minuten compleet vol te lullen met belachelijke info...
"bedenk wel goed, het kan elk moment misgaan dames en heren"
"Hopelijk kan hij hier probleemloos over de kruizing, ja dat gaat goed"
"Hier geeft de brandweerauto weer gas, en loopt de snelheidsmeter op"
ja... ik heb ook ogen!
Als ze nou eens onderzoek zouden doen zouden ze dus weten en de agenten ook dat de TPG chauffeurs inderdaad een ontheffing voor hebben.
quote:Zonder 'blik op de weg' geen 'wegmisbruikers'. Ik vind het allebei irritante programma's. En die presentator van 'wegmisbruikers' is echt een sneu figuur.
Op maandag 8 december 2003 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wegmisbruikers is gewoon veel beter dan blik op de weg, punt uit...
Ze zien het gevaar gewoon nietquote:Op maandag 24 mei 2004 23:00 schreef Petomaan het volgende:
Het valt me op dat lui die altijd gaan lopen schelden en doen alsof hun verschrikkelijk onrecht wordt aangedaan, nadat ze het leven van hun medeweggebruikers in gevaar hebben gebracht, meestal mensen zijn die 'moeite met het gezag hebben'.
die fl*kkers hebben ook al een camera op een motor gemonteerd, dat heb je volgens mij nooit in de gaten…of je moet bij elke bmw die je in de spiegels zit gas terugnemenquote:Op zaterdag 15 november 2003 21:17 schreef ploderus het volgende:
Heb precies hetzelfde. Ik vertrouw nu geen enkele andere auto meer die ook maar een beetje bij me in de buurt blijft rijden
En er stonden ook binnen tien minuten een auto met wat vrienden van die gozer bij. Hebben die gasten niks te doen ofzo? Staan ze altijd klaar met hun auto te wachten op een oproep van hun vrienden dat er problemen zijn ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2004 23:00 schreef Petomaan het volgende:
En dan dat patsertje in die opel Astra, die nog probeerde op het laatste moment weg te komen. En vervolgens een grote bek opzetten alsof hem verschrikkelijk onrecht wordt aangedaan, terwijl hij daarvoor twee mensen van de weg drukte en 10x rechts inhaalde.
Kut.. gemist.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nieuwe aflevering om 20:40 uur op sbs6...
Heb ik dat gemist?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:29 schreef nostra het volgende:
Kunnen ze die bijdehante Marokkaantjes in dikke Mercedessen, die wegrijden terwijl er een agent in hun auto zit niet gewoon hun auto eens permanent afnemen ofzo? Mijn hemel, wat een afgang voor de Nederlandse politie weer.
Nou, blijkbaar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:22 schreef the.big.ticket het volgende:
Heb ik dat gemist?
Ik zat echt met mijn bek open.. die [buitenlander] was moeilijk bijdehand en agrresief, terwijl de agent in de auto zit rijd ie half weg. Grote smoel, en de politie druipt min of meer af. Dat terwijl ze hem ook hadden kunnen pakken nog op een kapot achterlicht.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:29 schreef nostra het volgende:
Kunnen ze die bijdehante Marokkaantjes in dikke Mercedessen, die wegrijden terwijl er een agent in hun auto zit niet gewoon hun auto eens permanent afnemen ofzo? Mijn hemel, wat een afgang voor de Nederlandse politie weer.
Ik was ook erg verbaasd.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:48 schreef nostra het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat 180 rijden op een lege snelweg wordt bestraft met inname van het rijbewijs, terwijl zo'n idioot in een Corrado gewoon kan doorrijden. Maar goed.
Oja, hahaha. Wat een idioten waren datquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:17 schreef MikeyMo het volgende:
ik vond het wel mooid at die ene uitlaat er toen een keer afflikkerde...
Oh, heet die bijdehandte, irritante, zedemeesterachtige, zelfvergenoegde dwerg zo?quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vanaf 20:30 uur weer te zien op sbs6 met de enige echte André van der Toorn!
[afbeelding]
André van der Toorn? Doe mij maar liever Aad van Toornquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
Beter dan Blik op de Weg vind ik het niet. Vervelend aan Wegmisbruikers is het zinloze gepraat van die presentator tijdens een "achtervolging". "Hij gaat naar links, en dan gaat ie weer naar rechts"quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:37 schreef veldmuis het volgende:
Koel programma. Beter dan blik op de weg, met z'n 2 te hard-rijders en de bnner in de vrachtwagen.
Alleen die Koos mag wel es wegblijven.
Zie:quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:17 schreef heijx het volgende:
[..]
Oh, heet die bijdehandte, irritante, zedemeesterachtige, zelfvergenoegde dwerg zo?![]()
Het commentaar over de koprol kwam er zowaar best grappig uitquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is weer begonnen, vanavond over kids in het verkeer en nog véél meer leuke beelden met grappig commentaar van de enige echte André van der Toorn...
Ja.. gek he?quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:36 schreef Krayzie-Lunatic het volgende:
Leuk programma, leuk om te zien, hoe sommige mensen zich zo sterk houden voordat ze beginnen te janken wanneer ze hun rijbewijs kwijt zijn...
Shit, heb ik de refo-versie gemistquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:32 schreef veldmuis het volgende:
Nou...het leuke commentaar van Leo is begonnen op Ned2.
Die brommer bij bodw was zooo jammerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:12 schreef nostra het volgende:
En dan kijk je RTL5, waar in Californie een auto staande wordt gehouden en weg rijdt. Blijkt een gestolen wagen te zijn. Dan staat er tien kilometer verderop een sheriff in de middenberm met een geweer, die de banden aan gort schiet. 10 Jaar de cel in, dank u.
Je hebt nu eenmaal politiemachten en bermflitsertjes.
Echt ongelooflijk inderdaad. En dan ook nog trots vertellen dat je langs bent geweest, en "dat het een mooie brommer was, daar is veel geld in gaan zitten". Maak er godverdomme dan een pakketje van en zorg ervoor dat-ie 5 jaar niet mag rijden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:18 schreef veldmuis het volgende:
Die brommer bij bodw was zooo jammer.
Een half uur met een AUTO achter een brommer aanrijden...en dan niet aan de kant krijgen...hoe hard moet je nou verdomme tegen dat ding aantikken om m netjes aan de kant te krijgen/van de weg te schrapen en aan de kant te gooien, ofzo.
Was ik de enige die een grijns op zijn smoel kreeg toen je hoorde dat die gast zich helemaal de tering in had gereden?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk inderdaad. En dan ook nog trots vertellen dat je langs bent geweest, en "dat het een mooie brommer was, daar is veel geld in gaan zitten". Maak er godverdomme dan een pakketje van en zorg ervoor dat-ie 5 jaar niet mag rijden.
Nee hoor. Alles wat er uit kwam was: "Hey, ik heb je plaatje hoor!". Mijn god. En Spee maar lullen dat 160 rijden op de A4 zo gevaarlijk is. Lekker Telegraaf lezend fotootjes maken, dan wordt het een stuk veiliger dan die idioten op scooters rond laten rijden.
Ik had er een heel dubbel gevoel bij, en dat had ik een jaar geleden toen de uitzending voor t eerst uitgezonden werd ook...:Pquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was ik de enige die een grijns op zijn smoel kreeg toen je hoorde dat die gast zich helemaal de tering in had gereden?
Wat een eppo zeg die kerel ben blij dat zo'n idioot nooit meer zal rijden.
Ik was vooral blij dat-ie niet dood was en dus nu eens de gevolgen kan ondervinden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:34 schreef BaraCuda het volgende:
Was ik de enige die een grijns op zijn smoel kreeg toen je hoorde dat die gast zich helemaal de tering in had gereden?
Is dat eigenlijk de zoon van Adriaan van Toorn? (Van Bassie & Adriaan)quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
Het hoofdkwartier van Spe zit in Soesterberg en de beste man komt ook uit de buurt. Voor de overige beelden misbruiken ze vaak KLPD-driebergen omdat die ook lekker in het midden van het land zitten. Deze beelden zijn vooral die 'opvul' beelden, omdat er te weinig echt materiaal geschoten was.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:46 schreef Frasier het volgende:
Het lijkt of ze laatste tijd alleen maar in regio Soesterberg filmen.
Waar had die vent eigenlijk last van, dattie zo begon te janken?quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:16 schreef veldmuis het volgende:
Die huilie heb ik gemist.
Volgens mij zat er een klein kind naast hem.....quote:Op zondag 19 september 2004 12:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de enige die ik wél gezien heb. Ik vond die bekeuring overigens knap zeikerig. Hij is geen enkele andere auto tegengekomen, geen fietser, geen voetganger... helemaal niks, hij heeft helemaal níemand anders in gevaar gebracht. Hij brengt alleen zichzelf in gevaar door harder te rijden...dat is z'n eigen keuze en verder heeft niemand er last van... laat 'm dan lekker
Goftedomme, dan worden de verzekeringen alleen maar duurder!quote:Op zondag 19 september 2004 12:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de enige die ik wél gezien heb. Ik vond die bekeuring overigens knap zeikerig. Hij is geen enkele andere auto tegengekomen, geen fietser, geen voetganger... helemaal niks, hij heeft helemaal níemand anders in gevaar gebracht. Hij brengt alleen zichzelf in gevaar door harder te rijden...dat is z'n eigen keuze en verder heeft niemand er last van... laat 'm dan lekker
daar heeft niemand last van? wat denk je dat het kost als die kerel zichzelf invalide rijdt?quote:Op zondag 19 september 2004 12:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja volgens mij zei die diender ook nog zoiets als 'je kapitaal zit naast je'. Dat zijn van die plattitudes die ze graag gebruiken als er ook een kind in de auto zitquote:Op zondag 19 september 2004 19:43 schreef Cruise het volgende:
Zat wel een kind naast hem. Ook niet in de gordels...![]()
Zullen we dan ook maar bergbeklimmen, parachutespringen, paardrijden, skateboarden, bmx, surfen en alle vechtsporten verbieden?quote:Op zondag 19 september 2004 13:44 schreef mooiegek het volgende:
[..]
daar heeft niemand last van? wat denk je dat het kost als die kerel zichzelf invalide rijdt?![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:56 schreef veldmuis het volgende:
Bijna!
Die neiging zou ik ook hebben maar dat is toch wel een beetje linkquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:11 schreef veldmuis het volgende:
Waarom tikte die gast die brommer niet gewoon ff aan met zn bumper ofzo?.
Boeien. Dat soort mensen ben je liever kwijt dan rijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die neiging zou ik ook hebben maar dat is toch wel een beetje link
Ik zou ze helemaal verrot schelden. Die extra boete neem ik er graag bij om ze te vertellen wat een laffe, schijnheilige smerige laag-bij-de-grondse ratten ze zijn. Nietsnutten, slaven van Spee, het slijk van de samenleving. Oh wat zou ik het in inwrijven hoe gehaat ze wel niet zijn. Oh, wat zou ik dat leuk vinden. Helaas word ik nooit staande gehoudenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch dom. Doe op z'n minst vriendelijk tegen een agent, dat kan je net weer een bon schelen volgens mij. Had die laatste misschien twee ipv drie prenten gehad.
Waarom zou je dan iemand gaan uitschelden? Jij bent degene die fout zit, die de overtreding begaat. Als je op iemand zou moeten schelden zou het op jezelf moeten zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:50 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik zou ze helemaal verrot schelden.
Heerlijk die mensen die agenten uitschelden, kwartier later liggen ze op hun buik in een politiecel met handboeien om.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:50 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik zou ze helemaal verrot schelden. Die extra boete neem ik er graag bij om ze te vertellen wat een laffe, schijnheilige smerige laag-bij-de-grondse ratten ze zijn. Nietsnutten, slaven van Spee, het slijk van de samenleving. Oh wat zou ik het in inwrijven hoe gehaat ze wel niet zijn. Oh, wat zou ik dat leuk vinden. Helaas word ik nooit staande gehouden![]()
En hij is er zo trots op dat-ie naar Amerika gaat emigreren. Moet je daar eens doen, 30 mph te hard en dan een grote bek geven.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:11 schreef Amando het volgende:
[..]
Heerlijk die mensen die agenten uitschelden, kwartier later liggen ze op hun buik in een politiecel met handboeien om.![]()
Dus als ze staan te flitsen zijn ze laf, maar als je staande gehouden wordt - zie ik een flitspaal meestal niet doen - dan zijn ze nog steeds laf.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:14 schreef StefanP het volgende:
Daar staan ze niet te flitsen om de overheidskas te spekken, hier zijn het laffe honden die onder het mom van 'veiligheid' bekeuringen uitdelen.
quote:Als ik in de VS ook maar bel dat er ingebroken is, staan ze 5 minuten later op de stoep.
Klopt. Echt harde actie en echt lompe acties op de weg zitten er niet in. Die presentator irriteert me mateloos ook. Wat een infantiele zak hooi zeg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:26 schreef Foo_niks het volgende:
Kutprogramma,vindt het net het achtelijke broertje van Robin (GTST) die het presenteerd.
Overtredingen zijn ook maar zo zo bij gevaar op de weg had je tenminste nog wel eens een echte wauz.
Als je wat ze laten zien géén lomp rijgedrag vindt is er toch serieus iets mis met je.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klopt. Echt harde actie en echt lompe acties op de weg zitten er niet in. Die presentator irriteert me mateloos ook. Wat een infantiele zak hooi zeg.
Dit programma had veel leuker kunnen zijn!
Er zijn echt wel lompere acties op de weg te filmen. Dit is allemaal nog vrij politiek correct.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je wat ze laten zien géén lomp rijgedrag vindt is er toch serieus iets mis met je.
Ja, maar dat was gewoon een beetje zielig.. Met een antenne in het bos gaan staan en wachten tot de sjappies in hun "rides" (opel omega's, corsa's en auto's zo oud en afgeragd dat ze onherkenbaar waren) de "vos" (misschien nog wel gaardere auto dan de rest had) gevonden had..quote:Ooit die vossenjacht gezien in de auto? Dat was pas hilarisch!
Tnxquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op SBS, leuke beelden...
Die was opzich wel goed jaquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:38 schreef k_man het volgende:
OMG
Een Duitser wordt staande gehouden: "Dass hab ich nicht gewusst."
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond die motorrijder anders ook knap rustig. Rijbewijs wordt ingenomen, maar wel rustig en netjes blijven...
Mja, en dan maken ze een uitzondering, en dan gaat de rest van de bestuurders ook huilen, enzo.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar die Fries na de reclame.
Maar die motorrijder vind ik vrij zeikerig. Ik bedoel... hij reed te hard, duh, maar op wat voor weg. Hij was bijna helemaal leeg, niemand in gevaar, geen gekke dingen... puur de snelheid. Had 'm dan die bon gegeven voor een gemiddelde snelheid... die was al flink te hoog, was ie al zuur van geweest. Maar dit...
Is ook zo. De regel waardoor ie zogenaamd verboden zou zjn maakt een uitzondering voor dit soort toepassingen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:53 schreef ilona-scuderia het volgende:De radardetector-detector is dus wel toegestaan volgens Spee...
quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kopspijkers: datventje van WM was genomineerd voor de zwatelaar (ofzo) omdat ie fietsers in de wegliep toen ie hen wilde vragen wat 1 of ander bord betekent, wat een loser.
Dat programma/ die gozer is wel vaker in kopspijkers geweest.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kopspijkers: datventje van WM was genomineerd voor de zwatelaar (ofzo) omdat ie fietsers in de wegliep toen ie hen wilde vragen wat 1 of ander bord betekent, wat een loser.
Jahaa!! Alleen daarvoor kijk ik het liever niet, die man zou ik graag eens voor de BMW hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:35 schreef Ronald1903 het volgende:
Leuk programma dat wegmisbruikers alleen die verschrikkelijk irritante presentator.
Al een paar wekenquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:32 schreef k_man het volgende:
Herhaling toch?
Ja moeten ze te voet zwerven ofzo?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:51 schreef veldmuis het volgende:
Hebben zwervers tegenwoordig auto's?
Als je 1km/h te hard rijdt, wordt je echt niet geflitst hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:12 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik blijf het een fantastisch programma vinden. Ik hoop dat er een 24 uur per dag wegmisbruikers kanaal komt als digitale TV de standaard wordt.
Ik vind ook dat er meer van dit soort patrouilles moeten komen want die halen de écht rotte appels eruit en niet mensen die net 1 km te hard rijden omdat ze ff inhalen maar er dan een flitspaal staat.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel smal dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
Dat bord betekent toch versmalling van de vluchtstrook en niet einde van..?
Klopt, of aankondiging van versmalling.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
Dat bord betekent toch versmalling van de vluchtstrook en niet einde van..?
Was de snelheid waarvoor 'ie werd bekeurd? Maar wat een knuppel was dat zeg, mocht 'ie nog van geluk spreken dat het allemaal net te lang duurde voordat 'ie uiteindelijk moest blazen, als de agenten zelf zo'n apparaat hadden bij gehad zat 'ie boven de 220.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:58 schreef Repeat het volgende:
Die gast dan in ze slopel die 160 op een 60 km weg gingIk dacht dat je bij zulke snelheden ook je auto kwijt was oid ?
Een verdubbeling van de max snelheid is idd weg auto, maar dat mag zo'n agent zelf beslissen of het ook daadwerkelijk ingevorderd wordt. GEloof ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:58 schreef Repeat het volgende:
Die gast dan in ze slopel die 160 op een 60 km weg gingIk dacht dat je bij zulke snelheden ook je auto kwijt was oid ?
Dan wel pas na een aantal jaar de mogelijkheid krijgen om het te kunnen halen neem ik aan. Want anders is 'ie binnen een paar weken weer terug op de weg..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:17 schreef Klonk het volgende:
dat gastje met die corsa, zo hard, beginner en dan met drank op gaan rijden, lijkt me leuk om voor zulk soort sukkels snelrecht in te voeren, erg snelrecht, gewoon ter plekke het rijbewijs doorknippenen dan gewoon weer opnieuw je rijbewijs halen.
Net zoals ze met Blik op de weg 9 van de 10 keer in Twente en de Achterhoek zitten.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:56 schreef Nicky16 het volgende:
Ik woon in zeeland en het valt me op dat 8 van de 10x ze in zeeland zitten
Nou als ik dit topic zo eens lees vindt verder iedereen het een toppresentator hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Net zoals ze met Blik op de weg 9 van de 10 keer in Twente en de Achterhoek zitten.
Overigens mogen ze die presentator van Wegmisbruikers snel van het beeld af halen. Wat een kl*te presentator. Alles zeer negatief opstellen (ook bij andere programma's) en dan die standaard vraagjes aan K. Spee waarvan iedereen zowat het antwoord weet.
PI's hebben wél nut.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zegt meer over die knuppels die hier posten dan over die presentator
In de 'provincies' zijn de wegen ook meer geschikt om hard te rijden en daar maakt men gebruik van. Daar staan langs provinciale wegen veel minder flitspalen en er zijn meer lange stukken zonder verkeerslichten.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:56 schreef Nicky16 het volgende:
Ik woon in zeeland en het valt me op dat 8 van de 10x ze in zeeland zitten
Die wilde er met een blowjob voor de camera nog onderuit komen...quote:Op zondag 20 maart 2005 11:25 schreef dennisdotcom het volgende:
Die vrouw vertegenwoordigster "dan breng ik hem wel" - "NEE!".
Dat was een autist oid volgens mij... Die gast trok het serieus echt nietquote:
Was je je rijbewijs kwijtquote:
Ga toch karten mênquote:
Rijbewijs? Nee, ik was die jongen die gematst werd dat z'n scooter niet ingenomen werd.quote:
Oke ik heb je gezien... Je vatte het iig sportief op...quote:
Die boete krijg ik toch wel.. en waarom zou ik niet herkend willen worden? Ik zit er echt niet mee hoor..quote:Op zondag 27 maart 2005 12:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Oke ik heb je gezien... Je vatte het iig sportief op...
Je was niet zo'n mietje wat niet met zijn kop in beeld wilde!!
Indeed, was wel aardige kerel, maar die kerel die erbij was (niet in beeld geweest) is echt een naaibig, die kerel heeft m'n pa ook weleens aangehouden voor kleine dingetjes enzo. Maar dit was wel terechtquote:Op maandag 28 maart 2005 20:28 schreef dennisdotcom het volgende:
Die agent die jij trouwens had is echt een aardige vent. Hij praat heel erg sportief en legt het duidelijk uit.
Ik rijd dan ook nooit zo hard als het gevaarlijk is of als ik er anderen mee in gevaar breng. Ik rijd vaak te hard hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 22:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Ajax-sjaal is dan weer minder
Anyway, de boete was terecht, maar ik vond het ook redelijk van die kerel dat het bij die boete blijft. Okay, je reed dik te hard enzo, maar wat me ook opviel is dat je niemand in gevaar hebt gebracht. Niet vlak langs fietsers scheuren, niet dicht langs auto's, ik heb geen gevaren gezien. Natuurlijk rij je dik te hard, maar je reed niet gevaarlijk. Een boete is dan redelijk, maar meer ook niet.
Heb je die bon trouwens al binnen? Zo ja, hoe hoog is ie?
Ik heb me laten vertellen dat ze bij auto's met een euro of 6 à 7 per km rekenen, ik ben benieuwd hoe dat boetebedrag bij jou ligt... Je kreeg 'm voor 40 km/h te hard toch? Volgens de boetebase ligt dat op 240 euro... dat zijn geen fijne bonnen
Daar heb je een punt, het was iig een vreemde vogel...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vond ik dus een heel twijfelachtig moment. Hij liet het inderdaad overkomen alsof ie ergens last van had en waarschijnlijk een socialiteitsprobleem heeft, alleen het viel me op dat ie in 't begin daar heel veel moeite mee had, okay, dat kan. Maar vervolgens als ie die bon krijgt, dan flipt ie en durft ie ineens wel heel dichtbij die auto en de cameraman enzo te staan. Dat was punt één, maar ik vertrouwde 'm sowieso niet. In het begin zei 'ie van "ja ik rij al 25 jaar en ben nog nooit aangehouden of in de problemen geweest... bla bla", maar toen ie die bon eenmaal in ontvangst had genomen zei ie iets in de strekking van "ja maar de vorige vier keer dat ik aangehouden ben hebben ze nooit wat van die kentekenplaat gezegd!"
Toch apart, nooit aangehouden worden of problemen hebben, en 5 minuten later ben je ineens al vier keer aangehouden
daar gaat je geloofwaardigheid
Indeed, b'tje raar figuur was het, ik liep net weg bij die kerel.. ff later geschreeuw van m'n broertje en zusje dat ik erop was..quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, het was iig een vreemde vogel...
Die had al niet eens een geldig rijbewijs meer. Was twee jaar geleden ingenomen, zeiden ze.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
OMFG, dat die laatste gozer zijn rijbewijs NOOIT meer terugkrijgt. Zoiets wil je toch niet tegenkomen op de weg.
Hoe ze hem uit de auto trokken vond ik gaafquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
OMFG, dat die laatste gozer zijn rijbewijs NOOIT meer terugkrijgt. Zoiets wil je toch niet tegenkomen op de weg.
stoer hoor, je hebt bewezen dat je het IQ van een breinaald hebt, ga in je eigen topic daar trots op wezen, prutserquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:40 schreef Uddel het volgende:
Vorige week was ik op Wegmisbruikers, ik heb het filmpje ervan online staan voor degenen die het terug willen zien of erop willen reageren:
www.jkoetsier.nl
Mooi hequote:Op zaterdag 2 april 2005 22:40 schreef Klonk het volgende:
dat ging idd niet subtiel.
gozer werd zowat door de open ruit naar buiten getrokken.
Altijd al willen zijn..quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
stoer hoor, je hebt bewezen dat je het IQ van een breinaald hebt, ga in je eigen topic daar trots op wezen, prutser![]()
Hehe die achtervolgingen zijn altijd mooi om te zien..quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi heDat zie ik graag
(daarom zie ik ook liever die achtervolgingen in de usa
veel vetter
)
a: kneuzen die er trots op zijn dat ze op wegmisbruikers zijnquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:48 schreef Uddel het volgende:
[..]
Altijd al willen zijn..
Als iemand hier vraagt om het filmpje mag ik hem toch wel hier posten of niet dan? Als jij dat filmpje niet hoeft te zien reageer je er toch gewoon niet op?
Stel dat mensen als jij eroverheen lezen... Heb jij ook weer niks te zeiken..quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:59 schreef Klonk het volgende:
en nog een kleine toevoeging:
d: je hele antwoord vet schrijven
dat geeft mij het gevoel dat je op een zielige manier aandacht probeert te trekken, maar dat je dat zelf niet doorhebt omdat je in de waan verkeerd dat je een echte stoere bink bent
kansloos.
Ok, dan zal ik het de volgende keer gewoon typen..quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:02 schreef Klonk het volgende:
in dat licht bezien is het dan wel weer sympathiek, edoch overbodig, ik heb een kneuzendetector
Zo praat iedereen erover.. alleen je hebt twee soorten: Mensen die alleen brommers afkraken en mensen die erbij zeggen dat ze stiekem vroeger ook zo waren. Proficiat als je tot de laatste groep hoort..quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:03 schreef DaMook het volgende:
klonk, ben niet zo hard tegen die jongenzo was jij vroeger vast ook met je opgevoerde brommer
(ik wel iig
toen was het nog stoer, nu vind ik ze irritant
) .
quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:05 schreef Uddel het volgende:
[..]
Zo praat iedereen erover.. alleen je hebt twee soorten: Mensen die alleen brommers afkraken en mensen die erbij zeggen dat ze stiekem vroeger ook zo waren. Proficiat als je tot de laatste groep hoort..
Hehequote:Op zaterdag 2 april 2005 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]ik hoor tot de laatste groep
, maar als ik toen al had geweten hoe irritant ik was had ik het niet gedaan
jeps, een ouwe schakel zundapp, daar zeg ik ook niets over, wel over het feit dat ie het zo stoer vind dat ie op wegmisbruikers is geweest dat ie daar en een eigen topic over opent en nu ook hier ff heel "stoer" komt vertellen dat z'n briljante actie nog na te kijken valt op z'n site.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:03 schreef DaMook het volgende:
klonk, ben niet zo hard tegen die jongenzo was jij vroeger vast ook met je opgevoerde brommer
(ik wel iig
toen was het nog stoer, nu vind ik ze irritant
) .
Ach, ik denk dat ik er vroeger ook over zou opscheppen dat ik op tv kwam met zo ietsquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, een ouwe schakel zundapp, daar zeg ik ook niets over, wel over het feit dat ie het zo stoer vind dat ie op wegmisbruikers is geweest dat ie daar en een eigen topic over opent en nu ook hier ff heel "stoer" komt vertellen dat z'n briljante actie nog na te kijken valt op z'n site.
da's zo triest, dan lukt het me niet om niet te reageren![]()
Nee, jij snapt het niet, nadat ik dat andere topic (niet om te patsen, wat veel mensen dus wel vinden) geopend had, werd er hier naar mij verwezen, toen vroegen ze om het filmpje, dus zet ik hier het filmpje neer. En of ik het stoer vind om op Wegmisbruikers te komen? Het is grappig om een keer op tv te komen, maar ik vind het niet "stoer" ofzo om juist op dat programma te komen. Natuurlijk krijg je er veel reacties op, das wel leuk natuurlijk, maar voor mij had dat niet op Wegmisbruikers gehoeven, en ik vind het ook niet stoer ofzo..quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, een ouwe schakel zundapp, daar zeg ik ook niets over, wel over het feit dat ie het zo stoer vind dat ie op wegmisbruikers is geweest dat ie daar en een eigen topic over opent en nu ook hier ff heel "stoer" komt vertellen dat z'n briljante actie nog na te kijken valt op z'n site.
da's zo triest, dan lukt het me niet om niet te reageren![]()
Mischien kom je dan ook nog wel op tvquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:16 schreef Klonk het volgende:
ach whatever, ik ga bierzuipen en dan met de auto wat terrasjes plaatrijen.
Je had liever bij blik op de weg geweestquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:14 schreef Uddel het volgende:
maar ik vind het niet "stoer" ofzo om juist op dat programma te komen. Natuurlijk krijg je er veel reacties op, das wel leuk natuurlijk, maar voor mij had dat niet op Wegmisbruikers gehoeven, en ik vind het ook niet stoer ofzo..
ik haal dan nog een extra nieuwsuitzendingquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mischien kom je dan ook nog wel op tv![]()
tja 50 te hard = rijbewijs wegquote:Op zondag 3 april 2005 01:09 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Vandaag weer een mooi staaltje klassejustitie
Knakker met Corrado op Lege snelweg 160 => rijbewijs weg
Vent met Audi, Aso hard rijden op 80km weg, inhalen over verdrijvingvlakken e.d.
=> alleen een boete
Mja idd, dat was echt gewoon aso. Nja, even later toch nog afgepakt, eind goed, al goed, enzo.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:50 schreef Repeat het volgende:
Van mij hadden ze die pauper in die honda met die handrembochtjes gelijk zn rijbewijs af mogen nemen, ook omdat ie al eerder zo zat te pushen enz
Ja maar die kon ook weinig anders volgens mijquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:18 schreef veldmuis het volgende:
Die motorrijder vatte het wel heel erg sportief op!
Artikel 5 is in gevaar brengen van het verkeer. Betekent dus niet dat je meteen je rijbewijs kwijt bent of zo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Waar slaat dat nou weer op
Eerst allebei hard "Artikel 5, dit is gewoon Artikel 5!!" roepen en vervolgens die gast gewoon door laten rijden (die met die rokende uitlaat).
Maar hij krijgt zelfs geen boete. Schreeuw dan ook niet zo achterlijk "Artikel 5, duidelijk artikel 5!"quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:46 schreef k_man het volgende:
Artikel 5 is in gevaar brengen van het verkeer. Betekent dus niet dat je meteen je rijbewijs kwijt bent of zo.
Zag je niet wat er uit die auto kwam?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar hij krijgt zelfs geen boete. Schreeuw dan ook niet zo achterlijk "Artikel 5, duidelijk artikel 5!"
Dan is de keuze snel gemaakt, immers.quote:Op zaterdag 15 november 2003 21:08 schreef Hayek het volgende:
klote dat het op dezelfde tijd komt als het journaal, kopspijkers en jensen
Dat is een quote uit 2003quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dan is de keuze snel gemaakt, immers.
Direct toen die kerel de afslag nam en de meting stopte zei die agent al "175, hij heeft geluk."quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
Die laatste gast met z'n BMW die net goed wegkwam was weer belachelijk gedrag van die agenten. Hard roepen dat hij kleeft en zelf nog geen 10 seconden daarvoor bijna binnenrijden bij iemand met 140. En nog even wachten met het starten van de meting voordat hij een beetje op snelheid is..het resultaat is nog net niet hoog genoeg, snel nog een meting. Hij begon ook gelijk met 5 km correctie, hij dacht dat 'ie 'm te pakken had, maar toen kwam z'n collega dat het 6 moest zijn. Jammer voor het agentje, wat een gedrag zeg.
Het waren twee agenten. Volgens mij was het de bestuurder die zij dat hij geluk had. De andere zat constant te proberen om hem te pakken en steeds maar weer een meting te starten.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Direct toen die kerel de afslag nam en de meting stopte zei die agent al "175, hij heeft geluk."
Dus tja, daar gaat je verhaal.
Helemaal mee eens, ik heb me dood zitten ergeren aan die kutboeren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is een quote uit 2003.
Die laatste gast met z'n BMW die net goed wegkwam was weer belachelijk gedrag van die agenten. Hard roepen dat hij kleeft en zelf nog geen 10 seconden daarvoor bijna binnenrijden bij iemand met 140. En nog even wachten met het starten van de meting voordat hij een beetje op snelheid is..het resultaat is nog net niet hoog genoeg, snel nog een meting. Hij begon ook gelijk met 5 km correctie, hij dacht dat 'ie 'm te pakken had, maar toen kwam z'n collega dat het 6 moest zijn. Jammer voor het agentje, wat een gedrag zeg.
Knap van je joh. Die agenten waren tijdens de hele achtervolging niet eens in beeld.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Het waren twee agenten. Volgens mij was het de bestuurder die zij dat hij geluk had. De andere zat constant te proberen om hem te pakken en steeds maar weer een meting te starten.
Daar hadden ze 'm inderdaad best ook nog op mogen pakken. Zelf kleefden ze trouwens niet, al kan dat door de zoomlens soms wel zo overkomen.quote:En mijn verhaal gaat helemaal niet. Die opmerking over het kleven klopt nog steeds. Dat sloeg ook nergens op.
Heheh, ik proef frustraties.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
Helemaal mee eens, ik heb me dood zitten ergeren aan die kutboeren.
Inderdaad, beetje zuig actie. Net zo lang meten tot ie wel de 50 grens overschrijdt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is een quote uit 2003.
Nogal flauw inderdaad ja, hij gaat te hard, hou hem aan na de eerste meting, niet als je denkt dat je z'n rijbewijs hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:47 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje zuig actie. Net zo lang meten tot ie wel de 50 grens overschrijdt.![]()
Eens.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het mag volgens mij gewoon wel. Je hebt zelf twee handen vrij om te rijden, en het effect is hetzelfde als met een headset. Dus geen gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |