In de VS is Ali G niet zo erg bekend volgens mij. Hij komt uit UK.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:38 schreef Georges het volgende:
Ik heb wel het idee dat Amerikanen er wat serieuzer op ingaan dan in Engeland.
"Waarom gebruiken jullie geen dolfijnen" was nog beterquote:Op zondag 9 januari 2005 22:39 schreef Harry_Sack het volgende:
met die honden dan, did you do the interview or did you take one of the older dogs
hij heeft nog voor jaaaaaaaaaaaaaaren materiaal inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2005 22:39 schreef pberends het volgende:
[..]
In de VS is Ali G niet zo erg bekend volgens mij. Hij komt uit UK.
Ja, dat wist ik. Maar Amerikanen zijn ook wat stijver en narrow minded zoals hierboven al gezegd werd.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:39 schreef pberends het volgende:
[..]
In de VS is Ali G niet zo erg bekend volgens mij. Hij komt uit UK.
In de VS heb je allerlei van die vage clubjes die in hun eigen wereldje leven; dat heb je veel minder in de UK. Bovendien heb je daar veel meer van die gangsters die op Ali G. lijken, dus denken ze veel sneller dat Ali G. een echt figuur is. In de UK zie je bijna geen stereo-type gangsters rondlopen zoals in de VS.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:41 schreef Georges het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Maar Amerikanen zijn ook wat stijver en narrow minded zoals hierboven al gezegd werd.
Na het eerste seizoen in de VS was dacht ik ook gezegd dat het nog niet zo aansloeg omdat veel mensen het niet begrijpen, maar ABC wilde het nog wel een seizoen proberen.
In Nederland zie je anders genoeg trieste figuren die daar op willen lijkenquote:Op zondag 9 januari 2005 22:44 schreef pberends het volgende:
Bovendien heb je daar veel meer van die gangsters die op Ali G. lijken, dus denken ze veel sneller dat Ali G. een echt figuur is. In de UK zie je bijna geen stereo-type gangsters rondlopen zoals in de VS.
Verschil is dat als je je hier zo profileert dat je helemaal niet serieus wordt genomenquote:Op zondag 9 januari 2005 22:51 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
In Nederland zie je anders genoeg trieste figuren die daar op willen lijken [afbeelding]
Dat is maar goed ook. Alhoewel ik de tv niet aan aanzetten of ik zie die kut Ali B of Lange Frans en zijn holmaat.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Verschil is dat als je je hier zo profileert dat je helemaal niet serieus wordt genomen
Ali B. is een eerste klas randmongool.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:07 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Alhoewel ik de tv niet aan aanzetten of ik zie die kut Ali B of Lange Frans en zijn holmaat.
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:57 schreef SunChaser het volgende:
Geweldig, die twee mississipi-gatsen die het jammer vonden dat de slavernij is afgeschaft
hilarisch!quote:
"Is it true that all skinheads are gay?"quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
op die lando page staat ook nog een filmpje van de eerste versie van karakter bruno. Gaat ie naar een skinhead bar en maakt en maakt ie ze uit voor homo's
Ik moest ook zoo lachenquote:Op zondag 9 januari 2005 22:38 schreef pberends het volgende:
Die sex-foto's dan van Borat en z'n zus
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:53 schreef Scarface_ het volgende:
This is the Borat Jagshemasher, I hope you like!!!![]()
(klik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |