Laat me raden, jij kijkt liever Vin Diesel films?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:40 schreef Gelderland het volgende:
wat een saaie film zeg..... ben na een uur in slaap gevallensnap niet dat sommige deze film leuk vinden
Dat ligt toch echt maar aan jouquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:40 schreef Gelderland het volgende:
wat een saaie film zeg..... ben na een uur in slaap gevallensnap niet dat sommige deze film leuk vinden
Je moet de film afkijken om hem goed te vinden. Ik dacht ook wat een rukfilm, maar op het einde vielen alle puzzels in elkaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:40 schreef Gelderland het volgende:
ts ts tsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:40 schreef Gelderland het volgende:
zal best wel, maar hij kon me niet echt boeien. Het begin was wel aardig, maar laterquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:14 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Je moet de film afkijken om hem goed te vinden. Ik dacht ook wat een rukfilm, maar op het einde vielen alle puzzels in elkaar.
Ik heb de film afgekeken en houd niet van Vin Diesel. Mag ik Eternal Sunshine of the Spotless Mind nu wel slecht vinden?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:14 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Je moet de film afkijken om hem goed te vinden. Ik dacht ook wat een rukfilm, maar op het einde vielen alle puzzels in elkaar.
Dat mag, maar dan moet je me wel uitleggen wat Vin Diesel ermee te maken heeft.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb de film afgekeken en houd niet van Vin Diesel. Mag ik Eternal Sunshine of the Spotless Mind nu wel slecht vinden?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan moet je me wel uitleggen wat Vin Diesel ermee te maken heeft.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij kijkt liever Vin Diesel films?![]()
De uitzondering die de regel bevestigtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb de film afgekeken en houd niet van Vin Diesel. Mag ik Eternal Sunshine of the Spotless Mind nu wel slecht vinden?
Overgewaardeerde films bestaan, slechts ten op zichte van een persoon.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:38 schreef TC03 het volgende:
Overgewaardeerde film.
Ja, dat geldt voor alle waardeoordelen, hè? Betekenisgeving bestaat slechts bij gratie van de betekenisgever.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Overgewaardeerde films bestaan, slechts ten op zichte van een persoon.
Goede argumentatie bestaat volgens TC03 blijkbaar nietquote:
Had je dit ook gepost als ik 'Geniale film.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Goede argumentatie bestaat volgens TC03 blijkbaar niet![]()
![]()
Niet. Ze heeft het ook nooit tegen Joel gezegd, Joel zegt het eigenlijk tegen zichzelf. Hij weet dat zij vaak en graag naar Montauk gaat (ze hadden daar tenslotte zelf ook goede herinneringen) en als een laatste redmiddel om hun relatie te redden creëert hij een soort van herinnering die de techguys nog niet kennen. Hij krijgt daardoor ineens de ingeving naar Montauk te gaan en ontmoet haar daar. Dat is althans mijn beredenering.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:35 schreef zuiderbuur het volgende:
- hoe herinnert Clementine zich dat ze naar Montauk moet gaan op Valentijn?
Vanaf het moment dat die 'techguys' bij zijn flatje aankomen en dat ding op z'n kop zetten, zie je én de herinneringen van Joel -van meest recent tot minst recent- (dat hij zich inschrijft voor de wisprocedure bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:35 schreef zuiderbuur het volgende:
Ondertussen twee keer gezien (de tweede keer zie je al veel meer) maar er zijn nog altijd een paar dingen die ik niet zo goed begrijp:
- ik begrijp dat het niet helemaal chronologisch is : eerst zie je die twee elkaar opnieuw ontmoeten op het strand, dan begint de generiek, en dan ben je dus een aantal dagen terug in de tijd.
Maar dan nog is het nog niet helemaal lineair : eerst zie je hem bijvoorbeeld bij zijn flat met die techguys die hem volgen, en dan zie je hem zich inschrijven voor de wisprocedure, snapt iemand die vreemde volgorde?
- hoe herinnert Clementine zich dat ze naar Montauk moet gaan op Valentijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |