Dat hoor je dus ook op de bonusmateriaal van de dvd. Maar hij heeft al veel vaker in niet komische rollen gespeeld. The Magestic is een goed voorbeeld daarvan.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:19 schreef Tackleberry het volgende:
Heb deze film eindelijk gezien afgelopen zaterdag. Kort gezegd: zeer goede film!Ben aangenaam verrast door deze niet-komische rol van Carrey...
Hij is inmiddels ook een van mijn favoriete acteurs zelfsquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Of de geniale The Truman Show.
Er zit meer in Carrey dan je op het eerste gezicht zou denken hoor.
Carrey roeleert.quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Of de geniale The Truman Show.
Er zit meer in Carrey dan je op het eerste gezicht zou denken hoor.
Ja, dat was eigenlijk een combinatie van z'n serieuze acteren en gekke bekken trekken..quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:55 schreef Arcee het volgende:
En natuurlijk geweldig in Man on the Moon.
En als je het engels niet kunt horen, kun je het toch vast wel lezen? Heeft namelijk wel engelse subsquote:Op woensdag 24 november 2004 15:15 schreef speknek het volgende:
De dvd is al lang bij bijvoorbeeld Play.com te koop, maar dan zonder Nederlandse ondertiteling.
Ik wil hem toch graag hebben, maar heb in de bioscoop niet zo opgelet hoe goed het te volgen is zonder ondertiteling. Ik heb daar zelf niet zo'n problemen mee, maar meer voor andere mensen die mee willen kijken. Weet iemand die niet zo goed in engels is of dat gewoon te volgen is (nouja dan zou diegene hem waarschijnlijk niet gekocht hebben, maar goed)?
Of is er al bekend wanneer hij in Nederland uitkomt?
True that... Je gaat je dingen afvragen als: Wat nou als ik mijn herinneringen aan ***, zou wissen... Wat voor invloed zou dit dan op m'n leven hebben...quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:12 schreef ZFLaSH het volgende:
In mijn hele leven heb ik al behoorlijk wat films gezien en ik ben ook wel een behoorlijke filmfreak te noemen. Eer ik van een film onder de indruk ben moet hij toch wel ontzettend goed zijn en Charlie Kaufman heeft met deze film mij echt compleet overrompeld. Het is nu 2 dagen geleden dat ik deze film gezien heb en ik ben er nu nog over aan het nadenken. Zeker als je het gaat spiegelen op je eigen leven. De 8,6 van IMDB vind ik zelfs nog te weinig voor deze sublieme film met een geweldige Carrey en een magistrale Winslet.
Chapeau!
Ik vind Lost in translation ook mooier dan Eternal sunshine.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:41 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een tegenvaller.
De film, het verhaal en het filosofische probleem zijn erg matig uitgewerkt. De maker laat ons veel te lang in herinneringen ronddolen die geen functie hebben. Waardevol voor de kijker zijn de herinneringen die iets leren over de relatie tussen Jim en Kate zoals die was. Ik kreeg het idee dat de maker een fantastisch idee had, maar niet goed wist waar hij zich op moest richten. Ook vond ik de verhaallijn ongeloofwaardig. Ik kan me geen heden of toekomst voorstellen waarin zo lichtzinnig met identiteit omgesprongen wordt. Het filosofische probleem en eventuele ethische dilemma's bleven dan ook vrijwel onaangeroerd.
Misschien kan de film dan gedragen worden door de acteurs? Helaas niet. Kate is oninteressant, Jim's weltschmerz overtuigt niet. Slaapverwekkend. Ik heb net ervoor Lost in Translation gezien. Een wereld van verschil. Coppola laat precies zien hoe het wel moet.
ik heb hem ook net gezien...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 04:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Claudia, kom in m'n armen.
Eindelijk iemand die ook niet zo onredelijk enthousiast is.
Nee, daar schijnen juist een paar dingen vanaf te zijn gehaald... er schijnt een verhaallijntje te zijn dat zij zwanger was van Wilkinson, abortus had laten doen en dat dát de reden was voor de wis-actie.quote:Op zondag 27 maart 2005 01:13 schreef Toad het volgende:
[..]
ik heb hem ook net gezien...
Je hebt het idee dat de rollen van Dunst en Wilkinson er later bijgeschreven zijn o.i.d.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:09 schreef MuseMuse het volgende:
ben nu ok aan het kijken op canvas, maar heb het eerste gedeelte gemist...
ik schakelde in bij het moment waar carrey in de auto zit te janken en het liedje "i need you loving, like the sunshine" opkomt.. iets belangrijks gemist?
ga ik snel naar op zoek!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:02 schreef RaymanNL het volgende:
Verdomme! Deze film ligt ook als een meepakker bij elke lokale DVD-boer . Ik heb alleen nog maar stukjes gezien van deze film, en ik MOET deze gewoon hebben![]()
Volgens mij voor ¤7.99 bij de Media Marktquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef Imaginary_Friend het volgende:
damn, gemist gisteren! las pas om 23:30 dat ie op tv was![]()
[..]
ga ik snel naar op zoek!
Ja, vanavond misschien maar 'es doen dan.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:07 schreef Arcee het volgende:
Een film om nog een tweede keer te zien, dat ook.
En derde, vierde, vijfde...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:51 schreef Bupatih het volgende:
Dit is dan ook typisch zo'n film om voor de tweede keer te bekijken (aldus Kaufman en Gondry).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |