quote:
Op vrijdag 7 november 2003 23:03 schreef Sidekick het volgende:[..]
quote:Waar haal je die vandaan?
Op vrijdag 7 november 2003 23:04 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Kom denk ik niet m'n proeftijd door.
quote:over drie jaar wil ik trouwen met EmmYKuHh
Op vrijdag 7 november 2003 23:12 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Waar haal je die vandaan?
quote:De mods hebben geen humor. =)
Op vrijdag 7 november 2003 23:07 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik vond de grap wel goed eigenlijk.Ehhh, ik bedoel dat de crew altijd gelijk heeft. yvonne is echt goed.
Ik moet mijn nominaties als meest crew-inlikkende user wel waarmaken.
[disclaimer]
Humor is persoongebonden, dus deze post is niet bedoeld als:
a. flame
b. troll
c. spam
d. zwartmaken van mods
e. het discrimineren van mods
f. het schenden van de faq van fok
[/disclaimer]
quote:Waarschuwing, gebruiken ze meer op GoT.
Op vrijdag 7 november 2003 23:15 schreef UnderWorld_ het volgende:
Waar staat ws. trouwens voor?
quote:haha, dan vond ze je grap denk ik niet zo goed
Op vrijdag 7 november 2003 23:16 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Waarschuwing, gebruiken ze meer op GoT.
quote:yvonne zou jou ook per direct moeten bannen!
Op vrijdag 7 november 2003 23:19 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
haha, dan vond ze je grap denk ik niet zo goed
(ik wel
)
[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 07-11-2003 23:24]
quote:Ze was al een beetje pissig omdat iedereen de hele tijd over Emmy loopt te zeiken, en dus was die grap niet echt op het juiste moment gepost.
Op vrijdag 7 november 2003 23:19 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
haha, dan vond ze je grap denk ik niet zo goed
(ik wel
)
quote:Dit is het enige nieuws wat ik kon vinden vanavond.
Tweede Kamer kan grondwetswijzigingen afrondenDEN HAAG - De huidige Tweede Kamer kan vier voorstellen tot wijziging van de grondwet gewoon afronden. De hele procedure hoeft niet opnieuw te worden gevoerd, zoals sommige parlementariėrs dachten.
De Raad van State vindt dat er geen grondwettelijke bezwaren bestaan tegen de voortzetting van de behandeling. Het kabinet had om het advies gevraagd. Dat betekent onder meer dat in 2006 kan worden begonnen met het systeem van de gekozen burgemeester. Dit was een van de vier voorstellen waarvoor wijziging van de grondwet nodig was. De andere gingen over het correctief referendum, de samenwerkingsschool en de vervanging van zwangere Kamerleden.
Voor een grondwetswijziging moeten de Tweede en Eerste Kamer in eerste aanleg akkoord gaan met een gewone meerderheid. Na verkiezing van een nieuwe Tweede Kamer is een meerderheid van tweederde nodig. Ook de Eerste Kamer moet met deze meerderheid akkoord gaan. Het kabinet zal op advies van de Raad van State bekijken of het nodig is deze hele procedure aan te passen.
De vier wijzigingsvoorstellen waren al onder Paars-II ingediend. Probleem was dat de Tweede Kamer onder Balkenende-I slechts kort heeft gezeten en daardoor geen tijd had de vier wijzigingen in tweede lezing te behandelen. Dat mag het huidige parlement nu gewoon doen, aldus de Raad van State, die daarmee het standpunt van het kabinet bevestigt. De Raad van State meent wel dat voorstellen om de grondwet te herzien eerder kunnen worden ingediend.
ANP
Blair, Bush en Balkenende sterven alledrie en komen elkaar tegen in de hel. Bush wil graag weten hoe het met de VS gaat sinds hij dood is en vraagt aan de duivel of hij ff die rode telefoon mag gebruiken. Na een gesprek van zo'n 3 minuten zegt de duivel tegen Bush "dat is dan 3 miljoen dollar" en Bush schrijft een cheque uit. Blair wil ook wel even bellen met Engeland. Na een gesprek van een minuutje of 5 zegt de duivel "dat is dan 2 miljoen pond"
Balkenende wil eigenlijk ook wel even weten of alles goed is in Den Haag en vraagt of hij ook even mag bellen. "Jij wel" zegt de duivel met een knipoog. Balkenende, blij dat hij een streepje voor heeft hangt vervolgens drie uur aan de telefoon. Als hij klaar is met bellen vraagt ie "wat zijn de kosten?" "35 cent" zegt de duivel.
Balkenende glimlacht bij zoveel voortrekkerij maar hij wil het toch nog even expliciet horen, zodat ook Bush en Blair het weten. "Waarom is het voor Bush en Blair zo schrikbarend duur en voor mij zo goedkoop duivel?"
"Kijk eens hier knul" zegt de duivel; "met dat verrekte poldermodel van jullie, dat eeuwige gebrek aan slagvaardigheid, het altijd kiezen van de gulden middenweg, de lange wachtlijsten in de gezondheidszorg, de hebzucht van de middenstand sinds de invoering van de Euro, het tekort aan blauw op straat, de narigheid na de privatisering van de KPN en de NS, het slechte belasting stelsel, de veel te vergaande bureaucratie, het begrotingstekort, het drugs- en prostitutiebeleid en het eeuwige geouwehoer als jullie een nieuw kabinet moeten formeren is Nederland een hel om in te leven.
Dus bel jij tegen lokaal tarief"
quote:Iets te lange grap, maar de clou is leuk.
Op zaterdag 8 november 2003 10:52 schreef sjun het volgende:
ff wat te lachen danBlair, Bush en Balkenende sterven alledrie en komen elkaar tegen in de hel. Bush wil graag weten hoe het met de VS gaat sinds hij dood is en vraagt aan de duivel of hij ff die rode telefoon mag gebruiken. Na een gesprek van zo'n 3 minuten zegt de duivel tegen Bush "dat is dan 3 miljoen dollar" en Bush schrijft een cheque uit. Blair wil ook wel even bellen met Engeland. Na een gesprek van een minuutje of 5 zegt de duivel "dat is dan 2 miljoen pond"
Balkenende wil eigenlijk ook wel even weten of alles goed is in Den Haag en vraagt of hij ook even mag bellen. "Jij wel" zegt de duivel met een knipoog. Balkenende, blij dat hij een streepje voor heeft hangt vervolgens drie uur aan de telefoon. Als hij klaar is met bellen vraagt ie "wat zijn de kosten?" "35 cent" zegt de duivel.
Balkenende glimlacht bij zoveel voortrekkerij maar hij wil het toch nog even expliciet horen, zodat ook Bush en Blair het weten. "Waarom is het voor Bush en Blair zo schrikbarend duur en voor mij zo goedkoop duivel?""Kijk eens hier knul" zegt de duivel; "met dat verrekte poldermodel van jullie, dat eeuwige gebrek aan slagvaardigheid, het altijd kiezen van de gulden middenweg, de lange wachtlijsten in de gezondheidszorg, de hebzucht van de middenstand sinds de invoering van de Euro, het tekort aan blauw op straat, de narigheid na de privatisering van de KPN en de NS, het slechte belasting stelsel, de veel te vergaande bureaucratie, het begrotingstekort, het drugs- en prostitutiebeleid en het eeuwige geouwehoer als jullie een nieuw kabinet moeten formeren is Nederland een hel om in te leven.
Dus bel jij tegen lokaal tarief"
Wanneer was die docu over Duisenberg op tv? Volgens mij heb ik die gemist.
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:58 schreef Sidekick het volgende:
Iets te lange grap, maar de clou is leuk.
Die heb ik al gehoord met Kok in de hoofdrol. Maar hij is wel grappig.
quote:Deze grap circuleert waarschijnlijk al (in aangepaste vorm) sinds den Uyl!
Op zaterdag 8 november 2003 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
Die heb ik al gehoord met Kok in de hoofdrol. Maar hij is wel grappig.
quote:Hij is nieuw voor mij.
Op zaterdag 8 november 2003 11:19 schreef Herostratos het volgende:[..]
Deze grap circuleert waarschijnlijk al (in aangepaste vorm) sinds den Uyl!
RaRa, wat is dit?
quote:Rotterdam Airport
Op zaterdag 8 november 2003 11:22 schreef Sidekick het volgende:RaRa, wat is dit?
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 11:28 schreef Herostratos het volgende:[..]
Rotterdam Airport
Heel goed. Hulde Whoohoo, You are da man.
Damn wat ben je goed.
Voor het geval je ooit moderator wordt.
quote:Merci, ik zie zojuist dat jij denkt dat sjun een kloon is, meen je dat?
Op zaterdag 8 november 2003 11:30 schreef Sidekick het volgende:
Heel goed. Hulde
Whoohoo, You are da man.
Damn wat ben je goed.Voor het geval je ooit moderator wordt.
en nog bedankt voor mijn nominatie
...
quote:Jij weet niet dat sjun een kloon is?
Op zaterdag 8 november 2003 11:36 schreef Herostratos het volgende:[..]
Merci, ik zie zojuist dat jij denkt dat sjun een kloon is, meen je dat?
en nog bedankt voor mijn nominatie
sjun had onder zijn oude account zijn e-mailadres gewijzigd omdat hij geen spam wilde. Alleen als je je email-adres wijzigd, dan krijg je een nieuw wachtwoord opgestuurt, en sjun kon dus niet meer onder zijn oude account. Dus ging hij verder als sjun. Via mij, Kozzmic en een global mod (RemCow dacht ik) had ie toch weer zijn oude account terug.
Ik had hem nooit moeten helpen, want nu is hij met 2 accounts bezig om de SP te bashen.
quote:Wat is zijn andere usernaam dan?
Op zaterdag 8 november 2003 11:48 schreef Sidekick het volgende:
Jij weet niet dat sjun een kloon is?sjun had onder zijn oude account zijn e-mailadres gewijzigd omdat hij geen spam wilde. Alleen als je je email-adres wijzigd, dan krijg je een nieuw wachtwoord opgestuurt, en sjun kon dus niet meer onder zijn oude account. Dus ging hij verder als sjun. Via mij, Kozzmic en een global mod (RemCow dacht ik) had ie toch weer zijn oude account terug.
Ik had hem nooit moeten helpen, want nu is hij met 2 accounts bezig om de SP te bashen.
quote:Wat een dom plan.
Op zaterdag 8 november 2003 11:48 schreef Koos Voos het volgende:
UTRECHT De St.Gerardus Majella mavo in
Utrecht gaat in het volgende schooljaar
Turks invoeren als verplicht vak in het
eerste jaar,schrijft de Volkskrant.
Directeur Van Vugt vindt dat "Turks een
belangrijke Europese taal is,zeker als
Turkije straks toetreedt tot de EU".
De onderwijsinspectie heeft bedenkingen
bij het plan,omdat het te zwaar zou
zijn voor de leerlingen.Engels,Duits en
Frans maken namelijk ook deel uit van
het lespakket voor brugklassers.
Directeur Van Vugt denkt niet dat de
invoering van Turks meer allochtonen
aantrekt.De directeur zou ook Arabisch
willen invoeren als vak.
bron: nos tt 111...
quote:Dit kan toch niet waar zijn? Heb je een bron Koos?
Op zaterdag 8 november 2003 11:48 schreef Koos Voos het volgende:
UTRECHT De St.Gerardus Majella mavo in
Utrecht gaat in het volgende schooljaar
Turks invoeren als verplicht vak in het
eerste jaar,schrijft de Volkskrant.
Directeur Van Vugt vindt dat "Turks een
belangrijke Europese taal is,zeker als
Turkije straks toetreedt tot de EU".
De onderwijsinspectie heeft bedenkingen
bij het plan,omdat het te zwaar zou
zijn voor de leerlingen.Engels,Duits en
Frans maken namelijk ook deel uit van