Voor al uw vragen over onbekende nummers, welke artiest die riedel ook alweer deed of iets anders dat het zo dicht benadert dat het ook hier kan.
Rock on.
Ik zoek niets, maar ik heb een link nodig en de andere was dicht.
Dat is een sample van een klassiek nummer, ik denk niet dat er dus nog rechten op zitten en anders haal het maar weg.
Maar wie is de componist en wat de titel?
Het enige wat ik weet is dat het in de 50-er jaren regelmatig op de radio kwam
quote:Blank & Jones - Dj's, Fans & Freaks (D.F.F.)
Op donderdag 6 november 2003 14:38 schreef Pelgrim het volgende:
Dat liedje van mental theo on the road. Die theme dus, wat is daar de titel van?
denk ik...
Ik vind de stem van de zanger wel wat weg hebben van Ryan Adams eigenlijk
quote:Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime, moi non plus
Op donderdag 6 november 2003 21:26 schreef mantamanta het volgende:
Help ik zoek een nummer!
Je taime, geen flauw idee van wie... overbekent, vreselijk glad frans,
het word ongelofelijk geheigd, onwijze neukplaat.
ken alleen de melodie.
alleen dat gaat wat lastig in neuh neuh neuh neuh.... neuh neuh.... deuh deuh deuh deuh deuh.... (omhoog) teuh deu teu deu deu deu deu, deu deu deu deu.. lalalalala..... en nog een keer.. en dan geheigt
JE TAIME... en wat ander frans geheig...
Grrrrrrrr, kan hier heeel erg slecht tegen.
Help!
quote:HELD!
Op donderdag 6 november 2003 21:27 schreef Sidekick het volgende:[..]
Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime, moi non plus
Allemaal voor jou!!!!!
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:31 schreef mantamanta het volgende:[..]
HELD!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal voor jou!!!!!
neuken?
quote:Oke, maar dan wel op: Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime, moi non plus
Op donderdag 6 november 2003 21:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
neuken?
quote:Weet niemand dit?
Op donderdag 6 november 2003 14:38 schreef Pelgrim het volgende:
Dat liedje van mental theo on the road. Die theme dus, wat is daar de titel van?
quote:reacties aub
Op donderdag 6 november 2003 20:57 schreef Dezz het volgende:
Hoet heet dat nummer in de Vodafone Live! reclame? Ik heb al op www.ster.nl gekeken maar daar staat die nog niet bijIk vind de stem van de zanger wel wat weg hebben van Ryan Adams eigenlijk
I was standing in the corner i was searching for my rizla..... i needed to get higher......
dis en stukkie uit het nummer.......... echt zo'n aanstekelijk nummer is het.... ik weet alleen de titel niet........
quote:En mocht je het meteen goed willen doen:
Op donderdag 6 november 2003 21:26 schreef mantamanta het volgende:
Help ik zoek een nummer!
Je taime, geen flauw idee van wie... overbekent, vreselijk glad frans,
het word ongelofelijk geheigd, onwijze neukplaat.
ken alleen de melodie.
alleen dat gaat wat lastig in neuh neuh neuh neuh.... neuh neuh.... deuh deuh deuh deuh deuh.... (omhoog) teuh deu teu deu deu deu deu, deu deu deu deu.. lalalalala..... en nog een keer.. en dan geheigt
JE TAIME... en wat ander frans geheig...
Grrrrrrrr, kan hier heeel erg slecht tegen.
Help!
Sing it back whoohoohoohoo tunununu
(hoorde ik bij 6pack)
Rock achtig
iemand ?
quote:Moloko - Sing it back [1999]
Op donderdag 6 november 2003 23:24 schreef mantamanta het volgende:
is dat niet van... ff denken, Moloko?
sing it back, sing it back, sing it bach to me?
yup.
Sing it back, van moloko.
alsjeblieft...
(als ik goed denk tenminste)
quote:Nee dat is hm niet dat is vaag stoned muziek
Op donderdag 6 november 2003 23:24 schreef mantamanta het volgende:
is dat niet van... ff denken, Moloko?
sing it back, sing it back, sing it bach to me?
yup.
Sing it back, van moloko.
alsjeblieft...
(als ik goed denk tenminste)
Die andere is al jaren oud..volgens mij begin jaren 90. (maar ik kan er he-le-maal naast zitten)
Ik hoor vaak een Italiaans nummer op de radio (zoals vandaag bij Noordzee FM, Jensen in de Middag), maar hoor gek genoeg nooit de naam. Het is een Italiaanse mannelijke zanger, en je hoort het vaak op de radio... Meer kan ik ook niet echt vertellen.... Kan iemand me helpen?
quote:Eros Ramazzotti - Un' emozione per sempre [2003]
Op vrijdag 7 november 2003 00:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik had dit al in een ander topic gevraagd, maar had niet gezien dat het gelocked werd (dacht dat er wat fout was gegaan met posten, sorry jongens)Ik hoor vaak een Italiaans nummer op de radio (zoals vandaag bij Noordzee FM, Jensen in de Middag), maar hoor gek genoeg nooit de naam. Het is een Italiaanse mannelijke zanger, en je hoort het vaak op de radio... Meer kan ik ook niet echt vertellen.... Kan iemand me helpen?
edit:oops...iets te laat...(werd ook opgehouden...)
hoe het de artiest en het liedje met de clip van een elvis lookalike (min of meer), uit de jaren 80 ongeveer.
een zin uit het liedje: "who's crying, who's crying now" met een snerpende sax er achterna
wie o wie kan me helpen?
quote:Journey - Who's crying now [1981]
Op vrijdag 7 november 2003 02:14 schreef HeyFreak het volgende:
ik zit me hier op te vreten..hoe het de artiest en het liedje met de clip van een elvis lookalike (min of meer), uit de jaren 80 ongeveer.
een zin uit het liedje: "who's crying, who's crying now" met een snerpende sax er achterna
wie o wie kan me helpen?
Tijdens een mtv reclame, paar boeren gasten zijn in een veld een soort van spel aan het doen, opeens gaat er 1 breakdancen en komt er een nr er, later zie je ze allemaal breakdance dingen proberen.
Het nr dat je hoort tijdens dat breakdancen, die zoek ik! Heb em ook allleen gehoord tijdens Ali G reclames toen hij de europe music awards presenteerde, ik kan alleen het woord 'sonic' vaag op maken van wat er gezegd wordt.
Wie o wie helpt me uit de brand?
Gaat van "TUUUH TUUH DUH TUH DUUH --- TUH TUH TUH"
Het is vaag, maar weet iemand het?
Hoet heet dat nummer in de Vodafone Live! reclame? Ik heb al op www.ster.nl gekeken maar daar staat die nog niet bij
'lately I been feeling kinda strange, my senses are all on... fire'
quote:Drummatic Twins - Feeling Kinda Strange
Op vrijdag 7 november 2003 11:20 schreef Manono het volgende:
Zoek een trance/DnB achtig nummer wat ik wel eens op ID&T hoor. het enige flard tekst die ik me vaag kan herinneren is'lately I been feeling kinda strange, my senses are all on... fire'
Topnummer trouwens
WEet iemand of er van het nummer Oh Oh Den Haag ook een karaoke versie van is ?
quote:Ladysmith Black Mambaza bijvoorbeeld
Op vrijdag 7 november 2003 01:46 schreef jwvink het volgende:
Ik zoek artisten (of namen van groepen) die in een koor zingen. Meestal zijn het zwarte mensen. Tis een beetje van dat Lion King muziek...heeft iemand wat namen?
quote:heb je geen sample..of een stukje text? kweet namelijk niet hoe ie gaat
Op vrijdag 7 november 2003 10:48 schreef Dezz het volgende:
Nog maar een keer dan.......Hoet heet dat nummer in de Vodafone Live! reclame? Ik heb al op www.ster.nl gekeken maar daar staat die nog niet bij
quote:Nope...
Op vrijdag 7 november 2003 07:11 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Journey - Who's crying now [1981]
Het is best een bekend liedje, alleen de titel weet i niet. De clip zit een zanger en die heeft wel wat weg van elvis. Begin jaren 80 dacht ik dat dit lied is gemaakt.
Het is vooral die sax die een paar keer terugkomt. tataataa-tatatatataaaa tatataaatatataaaaa
IK ken verder eigenlijk ook geen tekst van het lied, alleen "who's crying, who's crying now" en "and forget about averything"
sory, vager lukt me niet
quote:Gerry Rafferty - Baker Street
Op vrijdag 7 november 2003 12:28 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Nope...
Het is best een bekend liedje, alleen de titel weet i niet. De clip zit een zanger en die heeft wel wat weg van elvis. Begin jaren 80 dacht ik dat dit lied is gemaakt.
Het is vooral die sax die een paar keer terugkomt. tataataa-tatatatataaaa tatataaatatataaaaa
IK ken verder eigenlijk ook geen tekst van het lied, alleen "who's crying, who's crying now" en "and forget about averything"
sory, vager lukt me niet
quote:Jet - Do you wanna be my girl (Ik kan er misschien een beetje naast zitten, maar het is iets
Nog maar een keer dan.......Hoet heet dat nummer in de Vodafone Live! reclame? Ik heb al op www.ster.nl gekeken maar daar staat die nog niet bij
quote:Maar dit was precies genoeg
Op vrijdag 7 november 2003 12:28 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Nope...
sory, vager lukt me niet
quote:Goh je was twee minuten sneller. Applaus.
Op vrijdag 7 november 2003 12:38 schreef imitated_error het volgende:
jah...zie 2 posts hierboven dus
quote:ik ben goed, ik wist het meteen...
Op vrijdag 7 november 2003 12:39 schreef Fling het volgende:[..]
Goh je was twee minuten sneller. Applaus.
quote:thx
Op vrijdag 7 november 2003 12:35 schreef Citroentje het volgende:[..]
Jet - Do you wanna be my girl (Ik kan er misschien een beetje naast zitten, maar het is iets
)
quote:Niemand?
Op donderdag 6 november 2003 23:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst:Sing it back whoohoohoohoo tunununu
(hoorde ik bij 6pack)
Rock achtig
Nee het is géén moloko want het is een KEREL die het ''zingt''
quote:'Planet Rock' van Afrika Bambaata misschien?
Op vrijdag 7 november 2003 10:20 schreef kotsmongool het volgende:
Nog maar een keer proberen:Tijdens een mtv reclame, paar boeren gasten zijn in een veld een soort van spel aan het doen, opeens gaat er 1 breakdancen en komt er een nr er, later zie je ze allemaal breakdance dingen proberen.
Het nr dat je hoort tijdens dat breakdancen, die zoek ik! Heb em ook allleen gehoord tijdens Ali G reclames toen hij de europe music awards presenteerde, ik kan alleen het woord 'sonic' vaag op maken van wat er gezegd wordt.
Wie o wie helpt me uit de brand?
quote:Thx!!!
Op vrijdag 7 november 2003 14:24 gaf Lone_Gunman het antwoord wat ik zocht:[..]
'Planet Rock' van Afrika Bambaata misschien?
Vanochtend was er op MTV een clip, vond ik wel een leuk nummer maar ze lieten weer eens de naam van de artiest en nummer zien. Het was een zwart/witte clip, witte achtergrond en 3 of 4 gozers, in het zwart, op de voorgrond. 2 of 3 gitaren/bassen, en eentje op de drums. De zanger had ook een gitaar. Ze hadden bijna allemaal lang haar tot hun schouders, behalve de drummer, geloof ik. Bruin haar, een vent had veel gel in zijn haar. Je zag allemaal rare figuren en een silhouette van een meisje dat danst. Verder allemaal getekende bloemen die door het scherm heen zweefden. Ik weet niet meer hoe de tekst ging, alleen dat er "five six seven eight" in het refrein zat. Ook iets van "you don't know what to do with yourself", maar dat weet ik niet zeker.
Wie helpt?
Ik hoorde hem zonet op radio, alleen was een beetje rumoerig om het goed te kunnen verstaan.
quote:Sniff & the tears - Drivers seat?
Op vrijdag 7 november 2003 17:41 schreef furanku het volgende:
een beetje uptempo nummer waarin "drive to sea" redelijk vaak herhaald wordt..Ik hoorde hem zonet op radio, alleen was een beetje rumoerig om het goed te kunnen verstaan.
quote:Edit
Op vrijdag 7 november 2003 17:10 schreef sleepflower het volgende:
Ik zoek de naam van deze artiest en de naam van het nummer:Vanochtend was er op MTV een clip, vond ik wel een leuk nummer maar ze lieten weer eens de naam van de artiest en nummer zien.
Het was een zwart/witte clip, witte achtergrond en 3 of 4 gozers, in het zwart, op de voorgrond. 2 of 3 gitaren/bassen, en eentje op de drums. De zanger had ook een gitaar. Ze hadden bijna allemaal lang haar tot hun schouders, behalve de drummer, geloof ik. Bruin haar, een vent had veel gel in zijn haar. Je zag allemaal rare figuren en een silhouette van een meisje dat danst. Verder allemaal getekende bloemen die door het scherm heen zweefden. Ik weet niet meer hoe de tekst ging, alleen dat er "five six seven eight" in het refrein zat. Ook iets van "you don't know what to do with yourself", maar dat weet ik niet zeker.
Wie helpt?
[Dit bericht is gewijzigd door Muziekstad2000 op 07-11-2003 18:11]
quote:Juh, het is hem.. thank you
Op vrijdag 7 november 2003 17:54 schreef Sidekick het volgende:[..]
Sniff & the tears - Drivers seat?
ik zei al dat het rumoerig was, dus had het niet goed gehoord, en het was dus driver's seat i.pv. drive to sea
[Dit bericht is gewijzigd door furanku op 07-11-2003 18:11]
quote:Niemand een idee?
Op donderdag 6 november 2003 14:58 schreef Milord het volgende:
http://members.home.nl/the-lord/sample.mp3Dat is een sample van een klassiek nummer, ik denk niet dat er dus nog rechten op zitten en anders haal het maar weg.
quote:Ik weet ff geen titel, maar ik weet wel dat het een muziekje is dat gebruikt werd bij een act van Dorus (je weet wel van die 2 motten), waarbij hij een borstel 'bespeelde' alsof het een mondharmonica was.
Op vrijdag 7 november 2003 18:07 schreef Milord het volgende:[..]
Niemand een idee?
![]()
quote:Het enige dat ik nu kan vinden is:
Op donderdag 6 november 2003 14:58 schreef Milord het volgende:
http://members.home.nl/the-lord/sample.mp3Dat is een sample van een klassiek nummer, ik denk niet dat er dus nog rechten op zitten en anders haal het maar weg.
The galloping comedians - Hotcha trio
Weet niet of je daar wat aan hebt?
quote:Ik krijg hem zo niet gevonden maar ik heb nu in iedergeval een naam om mee verder te zoeken, thanx
Op vrijdag 7 november 2003 18:27 schreef Jane het volgende:[..]
Het enige dat ik nu kan vinden is:
The galloping comedians - Hotcha trio
Weet niet of je daar wat aan hebt?
quote:Ruffneck - I needed to get higher
Op donderdag 6 november 2003 23:14 schreef BaZje het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer van ruffneck.........I was standing in the corner i was searching for my rizla..... i needed to get higher......
dis en stukkie uit het nummer.......... echt zo'n aanstekelijk nummer is het.... ik weet alleen de titel niet........
quote:Ik meen dat dat Shadowlands - Voel je die Bass is
Op vrijdag 7 november 2003 15:35 schreef dapie007 het volgende:
Ik zoek een heel fout hardcore nummer, van 2 nederlandse gasten. Aan het begin hoor je dan het begin van gabber piet hakkuh en zagen, maar daat schreeuwen ze dan doorheen dat het een homo is of zo. Volgens mij zijn de namen van die gasten ook nederlands. BVD
quote:Ik ben zo vrij geweest om je vraag te stellen in het gastenboek van Radio 2. Je weet maar nooit of daar iemand zit die het weet.
Op vrijdag 7 november 2003 18:39 schreef Milord het volgende:[..]
Ik krijg hem zo niet gevonden maar ik heb nu in iedergeval een naam om mee verder te zoeken, thanx
Zal maandag eens langs de speciaalzaak gaan
quote:Iets van Bert Heerink oid
Op vrijdag 7 november 2003 20:28 schreef E- het volgende:
mensen, ik zoek een reclamemuziekje! van een flink aantal jaren terug. Ik kan me herinneren dat een bier reclame was. Ik kan me ook nog een herfsttrand herinneren!
En de muziek was een lekker los gitaartje! Het is zeker een hit geweest!
Sumone?
quote:Ja die! Juli-July, maar dan in het Engels! van wie is die! Alvast bedankt eh
Op vrijdag 7 november 2003 20:29 schreef Luka het volgende:[..]
Iets van Bert Heerink oid
quote:The Stories - Brother Louie
Op vrijdag 7 november 2003 20:36 schreef E- het volgende:[..]
Ja die! Juli-July, maar dan in het Engels! van wie is die! Alvast bedankt eh
Follow mee........ follow mee... why don't you follow meeee?
To a place.. where we can be freee.... follow me.... etc etc zoiets.
Volgensmij komt het uit 92 ofzo. Wordt door een man gezongen. Met een viool erin.
Het is iets met Doowap.
quote:Niemand?
Op vrijdag 7 november 2003 17:10 schreef sleepflower het volgende:
Ik zoek de naam van deze artiest en de naam van het nummer:Vanochtend was er op MTV een clip, vond ik wel een leuk nummer maar ze lieten weer eens de naam van de artiest en nummer zien.
Het was een zwart/witte clip, witte achtergrond en 3 of 4 gozers, in het zwart, op de voorgrond. 2 of 3 gitaren/bassen, en eentje op de drums. De zanger had ook een gitaar. Ze hadden bijna allemaal lang haar tot hun schouders, behalve de drummer, geloof ik. Bruin haar, een vent had veel gel in zijn haar. Je zag allemaal rare figuren en een silhouette van een meisje dat danst. Verder allemaal getekende bloemen die door het scherm heen zweefden. Ik weet niet meer hoe de tekst ging, alleen dat er "five six seven eight" in het refrein zat. Ook iets van "you don't know what to do with yourself", maar dat weet ik niet zeker.
Wie helpt?
quote:The Rasmus - In the shadow(s)?
Op vrijdag 7 november 2003 20:59 schreef sleepflower het volgende:[..]
Niemand?
En zo niet, dan komt de clip vast nog een x
quote:Gevonden!
Op vrijdag 7 november 2003 20:59 schreef sleepflower het volgende:[..]
Niemand?
En Leila: Nee, het was niet The Rasmus. Maar toch bedankt.
Het enige wat ik kan opmaken uit de tekst is:
all you have to do is hold it, keep it, love it, squeeze it
Zoeken via Google heeft alleen Janis Joplin opgeleverd en die is het niet.....
quote:Welke was het dan?
Op vrijdag 7 november 2003 21:23 schreef sleepflower het volgende:[..]
Gevonden!
En Leila: Nee, het was niet The Rasmus. Maar toch bedankt.
quote:Jet - Are You Gonna Be My Girl.
Op vrijdag 7 november 2003 21:32 schreef Leila het volgende:[..]
Welke was het dan?
Hij stond heel toevallig op de main page van de winamp site.
thnx
quote:oud nummer? nieuw nummer?
Op vrijdag 7 november 2003 21:53 schreef Doctor_Bara het volgende:
ja dit nummer zit al dagen in mn hoofd nadat ik t gehoord had, de lyrics gaan een beetje zo: girl i cant stop i cant stop loving you.." tis een soort van reggae remix ofzo
en tis niet van phil collinsthnx
quote:Aly-us - Follow me [1992]
Op vrijdag 7 november 2003 20:44 schreef Leila het volgende:
Ik zoek een nr wat zo gaat:Follow mee........ follow mee... why don't you follow meeee?
To a place.. where we can be freee.... follow me.... etc etc zoiets.Volgensmij komt het uit 92 ofzo. Wordt door een man gezongen. Met een viool erin.
quote:Dankjewel!
Op vrijdag 7 november 2003 22:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Aly-us - Follow me [1992]
quote:volgens mij redelijk oud maar ze hebben er een remix van gemaakt denk ik
Op vrijdag 7 november 2003 22:27 schreef ranja het volgende:[..]
oud nummer? nieuw nummer?
wilde gok: The beat - Can't get used to losing you
quote:Graag gedaan.
Op vrijdag 7 november 2003 23:20 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
bedankt voor de hulp mensenhet was dus "heb je even voor mij"
quote:N.a.v. mijn vraag in het Radio 2 gastenboek schreef ene Piet Marisael, vrijdag 7 november 19:56:
Op vrijdag 7 november 2003 18:39 schreef Milord het volgende:[..]
Ik krijg hem zo niet gevonden maar ik heb nu in iedergeval een naam om mee verder te zoeken, thanx
Zal maandag eens langs de speciaalzaak gaan
quote:-edit-
Het orgineel is afkomstig van Het Hotcha Trio.
Het nummer heet The galloping comedians.
Op www.google.nl even zoeken op Hotcha Trio en je vind alle nodige informatie over deze Hoekse formatie.
Maar via de mail ontvang ik net het volgende bericht:
quote:Succes ermee!
Het origineel is van de Harmonicats, een Amerikaanse harmonicagroep die vooral actief was in de jaren 50'. Het Hotcha Trio heeft goed geluisterd naar het geluid van deze groep.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 08-11-2003 12:30]
DEJE-AH DEJE-AH A WHATANADEE IMADEE AH-DEE WHATANADEE
Anyone?
quote:"Wishin' and Hopin'"
Op vrijdag 7 november 2003 21:27 schreef Mr-T het volgende:
Op Net5 maken ze reclame voor de films die ze komende dagen gaan uitzenden en daaronder hebben ze een liedje gemonteerd dat oud aandoet (50s ofzo).Het enige wat ik kan opmaken uit de tekst is:
all you have to do is hold it, keep it, love it, squeeze it
Zoeken via Google heeft alleen Janis Joplin opgeleverd en die is het niet.....
Hij staat ook op de soundtrack van de film "My best friends wedding"
quote:lol dat klinkt als Enigma - Return to Innocence
Op zaterdag 8 november 2003 12:19 schreef DUSHI82 het volgende:
Ik zoek een liedje, maar het is niet zo eenvoudig om die te achterhalen, omdat het namelijk niet wordt gezongen in een bestaande taal geloof ik...Het is een beetje reggae-actig en dan hoor je zo'n man erdoorheen zingen/praten:
Anyone?
quote:SL 2 - On a ragga tip
Op zaterdag 8 november 2003 12:19 schreef DUSHI82 het volgende:
Ik zoek een liedje, maar het is niet zo eenvoudig om die te achterhalen, omdat het namelijk niet wordt gezongen in een bestaande taal geloof ik...Het is een beetje reggae-actig en dan hoor je zo'n man erdoorheen zingen/praten:
Anyone?
tis iig een heel rustig nummer, komen maar 2 akoorden in voor ofzo en de tekst begint zo:
quote:Iemand die het toevallig wel weet?
But i know the words
but i can't really speak them
to youI had all the pain
that i've gain with my wisdom
from you
quote:Zoek hier eens even tussen.
Op zaterdag 8 november 2003 12:25 schreef Joachim het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer van Staind. Ik heb hem wel op cd maar daar staat de titel dus niet bijBen zover ik weet alle cd's afgegaan maar kan hem maar niet vinden!!
tis iig een heel rustig nummer, komen maar 2 akoorden in voor ofzo en de tekst begint zo:
[..]Iemand die het toevallig wel weet?
![]()
JUISTEM!! Thanx *wink*
quote:he dankjewel!!
Op zaterdag 8 november 2003 12:29 schreef Luka het volgende:[..]
Zoek hier eens even tussen.
quote:Can you digg it-...artiest onbekend bij mij
Dat op de achtergrond speelt van deze site :
http://www.revolutionnow.nl/revolution.html
Thnx
quote:The white stripes - Seven nation army
Op zaterdag 8 november 2003 13:23 schreef Butra het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het origineel van dit riedeltje heet? Is uit de set van 2 Many DJ's op I Love Techno. Hoorde 'm laatst ook op de radio, maar natuurlijk geen titel gehoord.Thnx
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 13:25 schreef ranja het volgende:[..]
The white stripes - Seven nation army
[Dit bericht is gewijzigd door Butra op 08-11-2003 13:29]
quote:Niemand?!?
Op vrijdag 7 november 2003 18:33 schreef Sjabba het volgende:
Hoe heet dat nummer met een soort bigbeat erin, is wel eens op ID&T radio en een vrouwenstem zegt: "We notice, we show this we prove this so lets do this" oid.
Het refrein gaat zo:
Ik wil voor Sinterklaas een heel gelukkig kerstfeest
Ik wil voor Sinterklaas ook vrede overal
En een maan die door de bomen schijnt
En een ster boven een stal
En een arreslee in de winterse kou
Maar het aller- allerliefste wil ik jou
quote:Als ik de hele tekst invoer in google krijg ik Henk Temming uit.
Op zaterdag 8 november 2003 16:17 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zoek een Sinterklaasliedje, maar ik kan op Kazaa nx vinden, dus weet niet zeker wat de titel is. Zanger weet ik iig niet meer.Het refrein gaat zo:
Ik wil voor Sinterklaas een heel gelukkig kerstfeest
Ik wil voor Sinterklaas ook vrede overal
En een maan die door de bomen schijnt
En een ster boven een stal
En een arreslee in de winterse kou
Maar het aller- allerliefste wil ik jou
quote:Peuter, peuter, peuter, steek je leuter in een kleuter
Op zaterdag 8 november 2003 17:33 schreef Pelgrim het volgende:
Het liedje van de mental theo on the road-theme? Iemand
Flauw, I know. Misschien dat je hier wat wijzer wordt
[Dit bericht is gewijzigd door Luka op 08-11-2003 17:53]
quote:Mental Theo - Revolution
Op zaterdag 8 november 2003 17:33 schreef Pelgrim het volgende:
Het liedje van de mental theo on the road-theme? Iemand
quote:Zonder te luisteren zeg ik dat het wel het theme zal zijn van revelution, en dat is T. Raumschmiere - Monstertruckdriver...
Op zaterdag 8 november 2003 13:11 schreef gellow het volgende:
van welke artiest met welk nummer is dit lied :Dat op de achtergrond speelt van deze site :
http://www.revolutionnow.nl/revolution.html
House club tijdvak 1996/1998 Stevig,met af en toe de tekst "Hot stuff....i need some hotstuff baby.."
Garage tijdvak 1996/1997 met de lyrics (erg moeilijk te verstaan) :
"Coming home and never get enough...........never enough care"
quote:Donna Summer - Hot stuff
Op zaterdag 8 november 2003 19:26 schreef DubManiac het volgende:
Nog een:House club tijdvak 1996/1998 Stevig,met af en toe de tekst "Hot stuff....i need some hotstuff baby.."
Garage tijdvak 1996/1997 met de lyrics (erg moeilijk te verstaan) :
"Coming home and never get enough...........never enough care"
quote:Hmm...jaa...zover was ik ook....
Op zaterdag 8 november 2003 19:28 schreef Luka het volgende:[..]
Donna Summer - Hot stuff
Wie helpt?
Outkast - Hey ya ??..
maar daag gaat het niet om (een beetje dan ), het gaat om de liedje die op het achter grond wordt gedraaid. en het enige stuk teks die ik erin hoor is aan het einde van het reclame. wat toepasselijk ook " I see girls, girls..." en dan is het reclame afgelopen.
weet iemand van wie dat liedje is ???
quote:Adverteerder/merk: Axe
Op zaterdag 8 november 2003 19:50 schreef PARS het volgende:
jullie kennen hem vast wel. de AXE reclame met de mooie dames er in. allemaal in badpakken e.d.maar daag gaat het niet om (een beetje dan ), het gaat om de liedje die op het achter grond wordt gedraaid. en het enige stuk teks die ik erin hoor is aan het einde van het reclame. wat toepasselijk ook " I see girls, girls..." en dan is het reclame afgelopen.
weet iemand van wie dat liedje is ???
quote:haha ...
Op zaterdag 8 november 2003 19:52 schreef Luka het volgende:[..]
Adverteerder/merk: Axe
Product: Deodorant
Titel commercial: Everready
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: 1 september 2003
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: I see girls
Componist: Charlie Morgen, Sebastian van Dam en Daniel Anderson
Uitvoerende(n): onbekend
oké dan. beter werk.....
bedankt
quote:Jet - Are You Gonna Be My Girl
Op zaterdag 8 november 2003 19:38 schreef DubManiac het volgende:
Ik zoek de naam van deze artiest en de naam van het nummer:
Vanochtend was er op MTV een clip, vond ik wel een leuk nummer maar ze lieten weer eens de naam van de artiest en nummer zien. Het was een zwart/witte clip, witte achtergrond en 3 of 4 gozers, in het zwart, op de voorgrond. 2 of 3 gitaren/bassen, en eentje op de drums. De zanger had ook een gitaar. Ze hadden bijna allemaal lang haar tot hun schouders, behalve de drummer, geloof ik. Bruin haar, een vent had veel gel in zijn haar. Je zag allemaal rare figuren en een silhouette van een meisje dat danst. Verder allemaal getekende bloemen die door het scherm heen zweefden. Ik weet niet meer hoe de tekst ging, alleen dat er "five six seven eight" in het refrein zat. Ook iets van "you don't know what to do with yourself", maar dat weet ik niet zeker.Wie helpt?
Outkast - Hey ya ??..
Staat ook al in dit topic.
Welk nummer is dat?
quote:Felix Da Housecat - Silver screen, shower scene [2001]
Op zaterdag 8 november 2003 20:42 schreef Nohoch-Mul het volgende:
GEZ: Tennisballen
Reclame
Dak van flat
Mooie mensen liggen daarop lekker te relaxen
Man slaat tennisballen weg met racket
Bal blijkt uitnodinging voor feestje
Onderwijl een cool house/dance nummerWelk nummer is dat?
quote:Mijn dank is groot!
Op zaterdag 8 november 2003 20:52 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Felix Da Housecat - Silver screen, shower scene [2001]
Alvast bedankt.
quote:Fat Boy Slim - Praise you?
Op zaterdag 8 november 2003 21:07 schreef Pugsley het volgende:
Laatst zag ik 's avonds een clip voorbij komen op mtv met daarin allerlei soorten mensen op straat die op een bepaalde manier opeens begonnen te dansen (beetje breakdance stijl was 't geloof ik, zoiets iig). Het was iig een dance-nummer met wat drum 'n bass invloeden als ik 't me goed herinnerIemand enig idee over welk nummer ik 't heb?
Alvast bedankt.
quote:Nope, die ken ik wel
Op zaterdag 8 november 2003 21:09 schreef Sidekick het volgende:[..]
Fat Boy Slim - Praise you?
quote:Als niemand het verder weet en jij nog wat geduld hebt...
Op zaterdag 8 november 2003 21:26 schreef Oosthoek het volgende:
Net bij kopspijkers was Freek de Jonge () met een mooi nummer wat hij soepel verkrachtte met een nieuwe tekst. Nu is de hamvraag echter, welk nummer is het origineel
quote:The Mock Turtles - Can you dig it [2003]
Op zaterdag 8 november 2003 12:46 schreef DUSHI82 het volgende:[..]
Can you digg it-...artiest onbekend bij mij
O lord traveled so far
O lord traveled so far
Don't nobody know the troublesome....
Vrij bekend denk ik, maar van wie ook weer? Coldplay?
quote:Oh ja die was het, bedankt!!
Op zondag 9 november 2003 05:26 schreef NorthernStar het volgende:
Moby ?
quote:Dat is m.....
Op zaterdag 8 november 2003 12:19 schreef Jojogirl het volgende:[..]
"Wishin' and Hopin'"
Written by Burt Bacharach and Hal David
Produced and Performed by Ani DiFranco
Courtesy of Righteous Babe RecordsHij staat ook op de soundtrack van de film "My best friends wedding"
Bedankt
quote:natural blues, moby
Op zondag 9 november 2003 05:17 schreef Phuturistixxx het volgende:
Tekst gaat een beetje in trend van...O lord traveled so far
O lord traveled so far
Don't nobody know the troublesome....Vrij bekend denk ik, maar van wie ook weer? Coldplay?
iemand enig idee??
[Dit bericht is gewijzigd door markwin op 09-11-2003 12:22]
quote:Ik ken de reclame niet, maar wellicht Inner Circle's Bad Boys?
Op zondag 9 november 2003 11:06 schreef realist het volgende:
ik zoek de artiest en de titel van het nummer van de Renault reclame
ze zingen dan iets van 'Bad Boys' en aan het einde van de commercial zie je die gast met zijn voeten in een blok beton, klaar om in de rivier gedumpt te worden
edit: Ah nee, volgens ster.nl gaat het om het nummer Bad Boy, uitgevoerd door Buster Pointdexter. Dus dat zou 'm moeten zijn.
quote:Iemand een idee?
Op dinsdag 4 november 2003 18:42 schreef Hanneman het volgende:
Hoe heet het nummer wat in de TV reclame van ABN Amro te horen is?Zijn dit de Stones?
quote:www.ster.nl
Op zondag 9 november 2003 13:03 schreef Hanneman het volgende:[..]
Iemand een idee?
alvast bedankt
quote:hartstikke bedankt !
Op zondag 9 november 2003 12:12 schreef Grobbel het volgende:[..]
Ik ken de reclame niet, maar wellicht Inner Circle's Bad Boys?
edit: Ah nee, volgens ster.nl gaat het om het nummer Bad Boy, uitgevoerd door Buster Pointdexter. Dus dat zou 'm moeten zijn.
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:55 schreef volvoc70 het volgende:
ik zoek het nummer dat dezelfde melodie heeft als 7 nation army van white stripes maar dan in een dance versiealvast bedankt
wie helpt mij??
quote:Er zijn diverse remixen te vinden onder de naam seven nation army. De versie die jij denk ik bedoelt is op KaZaA te vinden met de omschrijving Adam Freeland Set Rip.
Op zondag 9 november 2003 13:55 schreef volvoc70 het volgende:
ik zoek het nummer dat dezelfde melodie heeft als 7 nation army van white stripes maar dan in een dance versiealvast bedankt
ik weet anders nog wel een nummertje die ik niet kan vinden:
het gaat steeds van lieber lieber lieberlei in dit nummer
who knows?
quote:welke reclame?
Op zondag 9 november 2003 14:24 schreef keezert het volgende:
mag ik hier wel vragen om reclame muziek of niet?ik weet anders nog wel een nummertje die ik niet kan vinden:
het gaat steeds van lieber lieber lieberlei in dit nummerwho knows?
Heb iet sopgevangen van 'monster...' maar kon niks vinden.
quote:T Raumschmiere - Monstertruckdriver?
Op zondag 9 november 2003 14:45 schreef El-Rico het volgende:
Ik zoek zo'n dancenummer, was gister op 538, zit een hele vage deun in.Heb iet sopgevangen van 'monster...' maar kon niks vinden.
quote:idd, thank you.
Op zondag 9 november 2003 14:46 schreef Ablaze het volgende:[..]
T Raumschmiere - Monstertruckdriver?
vind ik wel mooi.....jup
"I'll be waiting, I'll be watching, I'll be living" kwam er allemaal in voor.
Iemand?
quote:The Rasmus - In The Shadows ?
Op zondag 9 november 2003 15:30 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek een nummer, volgens mij vrij recent. Gaat zo:"I'll be waiting, I'll be watching, I'll be living" kwam er allemaal in voor.
Iemand?
quote:Moet wel heh
Op zondag 9 november 2003 16:10 schreef PimD het volgende:[..]
The Rasmus - In The Shadows ?
tnx
Our life is a neverending circle of power, and success. The thought of being caught in it makes your existence lonely and depressive.
en deze :
the stairs of the final way............but the fear of the unknown world..beyond..
that is why whe never commit suicide
(volgens my van Boozy woozy)
[Dit bericht is gewijzigd door DubManiac op 09-11-2003 19:49]
Iemand? Zoek me te pletter.
quote:stom ik bedoelde ub40 en ik weet het nummer ook al omdat ik een woord zag staan bij sting zoekresultaten.
Op zondag 9 november 2003 19:31 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
heey mensen
gisteravond zag ik sting op tv met een nummer die hij samen met een vrouw zong. Het was bij een festival () hier in nederland. Het is een erg bekend nummer van hem maar kan niet meer op de titel komen
tnx
ub40 met i've got you babe was het dus
quote:Punjabi MC - Mundian To Bach Ke
Op zondag 9 november 2003 15:45 schreef Pauline het volgende:
Ik heb tijdens het uitgaan de laatste weken regelmatig een bepaald nummer gehoord, en wil graag weten wat dat is. Het is een heel dansbaar nummer (lekker ritme) in een als je het mij vraagt Arabische taal. Iemand een idee??
quote:Zo te horen een stuk uit Romeo & Juliet van Prokofiev, maar dan in de 'zwaar verminkte jat-een-stukje-klassiek-en-misbruik-het-als-trance-house-dance-hit-bagger uitvoering'
Op zondag 9 november 2003 19:38 schreef djgero het volgende:
http://home.kabelfoon.nl/~polet/dus.mp3Iemand? Zoek me te pletter.
Maar dat is mijn mening en dat wil jij helemaal niet weten.
Dit is niet als flame bedoeld. Als jij het mooi vindt is dat prima, ik vind het alleen een beetje jammer.
[Dit bericht is gewijzigd door Cascade op 09-11-2003 20:16]
quote:Despina Vandi - Gia denk ik.
Op zondag 9 november 2003 15:45 schreef Pauline het volgende:
Ik heb tijdens het uitgaan de laatste weken regelmatig een bepaald nummer gehoord, en wil graag weten wat dat is. Het is een heel dansbaar nummer (lekker ritme) in een als je het mij vraagt Arabische taal. Iemand een idee??
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:51 schreef imitated_error het volgende:[..]
Punjabi MC - Mundian To Bach Ke
wel al wat ouder
een rap nummer... iemand??:S
quote:prokofiev dus ja....
Op zondag 9 november 2003 19:38 schreef djgero het volgende:
http://home.kabelfoon.nl/~polet/dus.mp3Iemand? Zoek me te pletter.
quote:Een vraag, is dit liedje uberhaubt op CD verkrijgbaar?? ik vind het wel leuk... maar kan het nergens vinden.:'(
Op zaterdag 8 november 2003 19:52 schreef Luka het volgende:[..]
Advies graag??
alvast bedankt!
Een nummer van ergens half jaren 90 (de tijd van wamdue project enzo dacht ik), van een jonge kerel met een hele irritant en een wijffie. Stukje tekst: it's getting very cold since the day, you closed the door, said i don't want to stay.
iemand een idee?
quote:Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's
Op zondag 9 november 2003 22:22 schreef _ManoWar_ het volgende:
kan iemand mij helpen? gister op stap een goed nummer gehoord maar weet niet van wie het is of hoe het heet... kan me deze zin nog herinneren: 'They say that we've got noting in common', de rest is me een beetje ontgaanalvast bedankt!
quote:Is het misschien Craig David - The key to my heart?
Op zondag 9 november 2003 22:58 schreef chris1 het volgende:
En ook ik zoek een titeltjeEen nummer van ergens half jaren 90 (de tijd van wamdue project enzo dacht ik), van een jonge kerel met een hele irritant en een wijffie. Stukje tekst: it's getting very cold since the day, you closed the door, said i don't want to stay.
iemand een idee?
quote:na diep graven toch nog een stukje titel kunnen bedenken. 't Ging om soundlovers - run away
Op zondag 9 november 2003 23:08 schreef Beetle het volgende:[..]
Is het misschien Craig David - The key to my heart?
mrs mrs joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooones mrs jones mrs jones zoiets gaat het
quote:Marvin Gaye, me and mrs. Jones
Op maandag 10 november 2003 14:40 schreef PLAE@ het volgende:
hoe heet dat wereldberoemde nummer waarin die gast zingt over mrs Jones (als ik me niet vergis) het zit nu ook in een reclame.mrs mrs joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooones mrs jones mrs jones zoiets gaat het
tnx.
quote:Welke van de 100?
Op maandag 10 november 2003 15:06 schreef SteveVai het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer met die clip dia achteruit gaat???????????tnx.
* Posdnous prefereert 'Drop' van The Pharcyde
quote:Ja, die ietwat enigma, robert miles achtige. Ik weet niet hoe je die muziek noemt. Met een brekend glas water ofzo. je weet wel, ongeveer 5-6 jaar geleden. nou ja, noem ze anders alle honderd maar dan kijk ik of ik hem herken.
Op maandag 10 november 2003 15:10 schreef Posdnous het volgende:[..]
Welke van de 100?
* Posdnous prefereert 'Drop' van The Pharcyde
quote:Enigma - Return to innocense.
Op maandag 10 november 2003 15:13 schreef SteveVai het volgende:[..]
Ja, die ietwat enigma, robert miles achtige. Ik weet niet hoe je die muziek noemt. Met een brekend glas water ofzo. je weet wel, ongeveer 5-6 jaar geleden. nou ja, noem ze anders alle honderd maar dan kijk ik of ik hem herken.
quote:Yes! tnx.
Op maandag 10 november 2003 15:29 schreef Sidekick het volgende:[..]
Enigma - Return to innocense.
quote:Die eerste lijkt verdacht veel op Destiny's path van Kai Tracid... die tweede zou kunnen zijn (met de nadruk op zou kunnen): Suicide, ook van Kai Tracid maar zoals gezegd is dit een heel grote gok.
Op zondag 9 november 2003 19:36 schreef DubManiac het volgende:
Ik zoek een trancenummer met de volgende tekst :Our life is a neverending circle of power, and success. The thought of being caught in it makes your existence lonely and depressive.
en deze :
the stairs of the final way............but the fear of the unknown world..beyond..
that is why whe never commit suicide
(volgens my van Boozy woozy)
quote:Ik weet welke je bedoelt, maar ik kan er even niet opkomen... Ik zoek ff.
Op maandag 10 november 2003 16:05 schreef Minion het volgende:
hey mensen ik zoek eennummer met :
"wow wow wow it's magic! You knowwww"
kan iemand mij helpen?
quote:Ik denk dat het Pilot - Magic is.
Op maandag 10 november 2003 16:05 schreef Minion het volgende:
hey mensen ik zoek eennummer met :
"wow wow wow it's magic! You knowwww"
kan iemand mij helpen?
Edit: Ik weet het wel zeker.
quote:ik herken hem....denk....
Op zondag 9 november 2003 22:22 schreef _ManoWar_ het volgende:
kan iemand mij helpen? gister op stap een goed nummer gehoord maar weet niet van wie het is of hoe het heet... kan me deze zin nog herinneren: 'They say that we've got noting in common', de rest is me een beetje ontgaanalvast bedankt!
quote:mijn dank is groot! dat is hem idd!
Op zondag 9 november 2003 23:00 schreef Ablaze het volgende:[..]
Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's
quote:Die zin ken ik van The Alan Parsons project - Old and wise.
Op maandag 10 november 2003 17:22 schreef MajesticZ het volgende:
Mag ik? Weet iemand hoe het nummer heet dat in de nieuwe reclame van het WWF wordt gedraaid? Ik weet nog 1 zin van de tekst ong. "As far as my eyes can see"
Maar ik dacht dat Cat Stevens - Morning has broken het nummer van de WWF was (of is er al een nieuwe?)
quote:dank dat was hem idd
Op maandag 10 november 2003 16:14 schreef Sidekick het volgende:
Net ff gezocht:
[..]Ik denk dat het Pilot - Magic is.
Edit: Ik weet het wel zeker.
edit: sterker nog, het is hem nog steeds
quote:Ik ben op dreef in dit topic.
Op maandag 10 november 2003 17:39 schreef Minion het volgende:[..]
dank dat was hem idd
edit: sterker nog, het is hem nog steeds
(En voordat nu iemand begint met: "waarom heb je dan niet ge-antwoord?" ....euh...->WERK? )
quote:Nah, probeer deze dan maar eens:
Op maandag 10 november 2003 18:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:Ze waren makkelijk vandaag!
(En voordat nu iemand begint met: "waarom heb je dan niet ge-antwoord?" ....euh...->WERK?
)
quote:Ik weet niet of het antwoord al gegeven is, heb geen zin om heel het topic door te lezen, kwam hem toevallig tegen.
Op vrijdag 7 november 2003 13:29 schreef Darkinforcer het volgende:
ik wilde graag weten welk nr dit is wat op de achtergrond van de site speelt. ( trance achtig) Deze kerel draaide t ook als 't goed is op dance valley van 2001 .Thanks alvast!http://www.yojibiomehanika.com/
(Tip!!! --> Yoji Biomehanika - Look At The Heaven <-- ook een mooie plaat van Yoji. Op dezelfde site achtergrond muziek bij Party Pics)
[Dit bericht is gewijzigd door vinniel83 op 10-11-2003 19:24]
een carnavalsnummer..en het heeft het melodietje van
FUNICULI FUNICULA....
tada.tada..tatataTADAAAAAAA... haha..staat stom, maar als
je het herkent snap je 'm
lyrics(volgens my):
i'm gonna be a star tonight
en: shine shine shine so bright...
Leuk deuntje en redelijk harde beat eronder, weet iemand welk nummer dit is??????????
Da da daaaai, dadadadadadadadaaaai
en nog een nummer, artiest mij onbekend. Rustig pianoballad met als melodie allemaal meidennamen. Ik meen iets van "alison, madison...."
quote:The Boxer?
Op maandag 10 november 2003 21:43 schreef MikeyMo het volgende:
Een nummer van Simon & Garfunkel zoek ik, hij is ook te horen in de reclame van dat concert in Central Park als 2e nummer geloof ik.Da da daaaai, dadadadadadadadaaaai
quote:Beautiful South - Song for Whoever (denk ik)
en nog een nummer, artiest mij onbekend. Rustig pianoballad met als melodie allemaal meidennamen. Ik meen iets van "alison, madison...."
"Je bent de mooiste en de liefste, de zon, de sterren en de maan...blablabla"
Nogal bekend....iemand? .
quote:Volgens mij van De Kast, maar ik kan ff niet op de titel komen.
Op maandag 10 november 2003 21:54 schreef SuperUli het volgende:
Nederlands nummer:"Je bent de mooiste en de liefste, de zon, de sterren en de maan...blablabla"
Nogal bekend....iemand?
.
-edit- De titel is: Raak
quote:Ah, snelle reply.
Op maandag 10 november 2003 21:55 schreef Jane het volgende:[..]
Volgens mij van De Kast, maar ik kan ff niet op de titel komen.
-edit- De titel is: Raak
quote:ah de eerste zit al in mijn archief, dacht dat ze daarmee openden, vandaar dat ik hem dacht niet te hebben
Op maandag 10 november 2003 21:47 schreef Jane het volgende:[..]
The Boxer?
[..]Beautiful South - Song for Whoever (denk ik)
en die onderste: klopt ook!
super thnx!!!
you're in my heart
you're in my soul
you'll be my pressure (of iets wat daar op lijkt)
you're my lover
(...grow.old .....)
you're my best friend
my love for you is...
bvd,
rob
ik heb het denk ik al
[Dit bericht is gewijzigd door robbish op 10-11-2003 22:25]
quote:California Dreamin' van The Mama's & The Papa's
Op maandag 10 november 2003 22:18 schreef Stefo het volgende:
Hmm weet iemand hoe dat liedje in de Nederlandse Spoorwegen reclame heet? (die van de herfst dus)
quote:Ik vind zelf Seduction ook wel een lekkere... wel een aparte synthline die erin zit.
Op maandag 10 november 2003 19:21 schreef vinniel83 het volgende:[..]
Ik weet niet of het antwoord al gegeven is, heb geen zin om heel het topic door te lezen, kwam hem toevallig tegen.
Nummer is Yoji Biomehankia - Hardstyle Disco (Original Mix) .(Tip!!! --> Yoji Biomehanika - Look At The Heaven <-- ook een mooie plaat van Yoji. Op dezelfde site achtergrond muziek bij Party Pics)
quote:De versie van Hi-Standard is ook erg leuk (als je van punk-ska houdt
Op maandag 10 november 2003 22:24 schreef MikeyMo het volgende:[..]
California Dreamin' van The Mama's & The Papa's
[Dit bericht is gewijzigd door Curchulain op 10-11-2003 23:31]
Wat voor nummer is dat ?
quote:Rod Stewart - You're in my heart
Op maandag 10 november 2003 22:23 schreef robbish het volgende:
ik zoek een nummer:
op acoustisch, een deel van de tekst heb ik :you're in my heart
you're in my soul
you'll be my pressure (of iets wat daar op lijkt)
you're my lover
(...grow.old .....)
you're my best friendmy love for you is...
bvd,
rob
ik heb het denk ik al
quote:Dat weet ik niet maar ik lachte me dood om het filmpje
Op maandag 10 november 2003 23:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
http://movies.flabber.nl/raving.pinguin/Wat voor nummer is dat ?
quote:Jha dat dacht ik ook.......... i needed to get higher....... maar die ken ik dus nergens vinden :S:S:S:S
Op vrijdag 7 november 2003 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ruffneck - I needed to get higher
[..]Ik meen dat dat Shadowlands - Voel je die Bass is
quote:whahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa oooooooooooooooooowh echt helemaal geweldig........... dees moek ff dwn
[Dit bericht is gewijzigd door BaZje op 11-11-2003 00:20]
niet Nick Cave of Johnny Cash
( vage omschrijving maar je weet maar nooit )
quote:KnightVision - The search for marihauna
Op vrijdag 7 november 2003 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ruffneck - I needed to get higher
quote:Misschien Where The Wild Roses Grow? Dat is van Nick Cave met Kylie Minogue.
Op dinsdag 11 november 2003 00:21 schreef Toad het volgende:
ik was vanmmidag in de videotheek
en daar hoorde ik een heel tof nummer
het ging iets met "give a rose to her" ( of flower ) ofzo...
weet iemand titel en naam? btj hip nummer van tijdje terug volgensmijniet Nick Cave of Johnny Cash
( vage omschrijving maar je weet maar nooit
)
quote:hehe nee.. had ik ook al naar gekeken.... iig thnx...
Op dinsdag 11 november 2003 09:13 schreef bloodymary het volgende:[..]
Misschien Where The Wild Roses Grow? Dat is van Nick Cave met Kylie Minogue.
Dan hoor je een of andere rapper met : I see girls.. met een redelijk coole beat eronder
Iemand?
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 12:13 schreef TimoBasso het volgende:
Die mini soundtrack van die Axe reclame. "de dames zijn er klaar voor en jij?"Dan hoor je een of andere rapper met : I see girls.. met een redelijk coole beat eronder
Iemand?
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:52 schreef Luka het volgende:
De reclame is z/w en je ziet telkens een gezicht voorbij komen met een tekstje erbij.
Iemand enig idee of zou het speciaal gecomponeerd zijn?
Alvast bedankt.
quote:Tom Jones - It's not unusual.
Op dinsdag 11 november 2003 15:39 schreef d.n3rd het volgende:
makkelijke:hoe heet het nummer van : "it's not unusual to be loved by anyone"
Iemand tips?
quote:En bedankt voor de hulp........
Op dinsdag 11 november 2003 00:09 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:[..]
Dat weet ik niet maar ik lachte me dood om het filmpje
Maar echt niemand die het nummer van die maffe pinguin weet?
quote:
liedje uit +- 90's.... redelijk bekend.. maar van wie het is..???
quote:Misschien als je het in stukjes hakt zodat er zinnen tevoorschijn komen, dat ik het weet?
Op dinsdag 11 november 2003 20:51 schreef Noanem het volgende:
i don't mind I feel so I won't let you you crazy little girl your reflection if you need me I'll be there won't you ever let me down cary is my mindliedje uit +- 90's.... redelijk bekend.. maar van wie het is..???
i don't mind
I feel so
I won't let you
you crazy little girl
your reflection .....
if you need me I'll be there, won't you ever let me down
cary is my mind
quote:Ik luister elke dag city fm, weet je wat ik altijd de aangezien de tracker op hun site nooit gelijk loopt: ik luister goed, onthou 1 of 2 zinnen en vul diue in op Google, vrijwel altijd prijs
Op dinsdag 11 november 2003 09:51 schreef dennisdotcom het volgende:
Het liedje dat NU op City FM wordt gedraaid!!!
Enig idee? Artiest / Nummer?
quote:Dat instrumentale nummer bij de openingscredits? 'Misirlou' door Dick Dale.
Op dinsdag 11 november 2003 21:14 schreef Fegisje het volgende:
De intro van de film Pulp Fiction.
Was gisteren op tv. Van wie is dat nummer toch!? heel bekend!Enig idee? Artiest / Nummer?
quote:Dankjewel Zander! Ook al heb je me in vorige posts/topics afgezeken !
Op dinsdag 11 november 2003 21:16 schreef Zander het volgende:[..]
Dat instrumentale nummer bij de openingscredits? 'Misirlou' door Dick Dale.
quote:Ja, ik heb een idee.
Op dinsdag 11 november 2003 21:53 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zoek een nummer..
Ik de clip ervan zie je een vrachtwagenchauffeur met een amerikaanse vrachtwagen rijden door een stad.
Alles is getekend (zwart-wit).
Hetzelfde lied wordt ook gebruikt bij tmf, tijdens reclame-pauzes (je ziet dan op het eind het tmf-logo).
Het lied zelf is nogal eentonig en er wordt volgens mij niet in gezongen.
Iemand een idee??
Ik zoek ook nog een nummer. Wordt tot nu toe alleen gedraaid op ID-T Radio. Het is een beetje Groove-achtig met een vrouwelijke vocal erin, iets in de trant van: I don't want to have a girlfriend, i don't want to have a boyfriend.
Iemand tips?
quote:Ja hoor.... Plazma Tech - Star moet m zijn, leuk nummer!!!
Op maandag 10 november 2003 21:08 schreef mhmeikelde het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik in Lloret in Tropics veel heb gehoord..iets van :lyrics(volgens my):
i'm gonna be a star tonight
en: shine shine shine so bright...
Leuk deuntje en redelijk harde beat eronder, weet iemand welk nummer dit is??????????
quote:Thnx
Op dinsdag 11 november 2003 22:30 schreef trancemaniak het volgende:[..]
Ja, ik heb een idee.
Namelijk: T.Raumschmiere - Monstertruckdriver.
quote:de laatste regels zijn anders, volgens mij...
Op dinsdag 11 november 2003 20:53 schreef Noanem het volgende:
sorry...i don't mind
I feel so
I won't let you
you crazy little girl
your reflection .....
if you need me I'll be there, won't you ever let me down
cary is my mind
(of zoiets, ik stond er versteld van dat ik hiervan de lyrics niet ergens had)
Narcotic van Liquido
ik ken eigenlijk alleen maar het eind
er zit een heel hoge stem door de muziek heen te gillen
tis niet Focus (niet Hocus Pocus in idere geval)
en ook niet Silvia
tis wel die soort muziek
wie oh wie
quote:Carl Cox in ze goeie tijd
Op woensdag 12 november 2003 10:16 schreef trabart het volgende:
Een vriend van me is op zoek naar de titel van een bepaalde tranceplaat, maar hij weet er weinig van. Als hij de titel hoort weet ie t waarschijnlijk wel.Het gaat om een plaat van rond 1993 ofzo, waarin 2 keer ofzo de tekst "I want you" wordt gezegd. Er zijn natuurlijk erg veel platen waarin dit is maar misschien weet iemand toevallig de goede.
Iemand een idee?
Carl Cox - I want you (Forever)
Google even op Southside Spinners - Luvstruck
Echt 100% dat dit hem is. Komt ook uit 1993 (ongeveer)
quote:Kijk eens op de vorige pagina.
Op woensdag 12 november 2003 11:43 schreef struiser_1 het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer uit de commercial van axe
een zin uit het nr is
"i see girls, girls in bikini"
Waar het meisje in een avondjurkje een pizza komt bezorgen.
Hoe heet het nummer en van wie is het
quote:Staat op www.ster.nl
Op woensdag 12 november 2003 11:43 schreef struiser_1 het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer uit de commercial van axe
een zin uit het nr is
"i see girls, girls in bikini"
Waar het meisje in een avondjurkje een pizza komt bezorgen.
Hoe heet het nummer en van wie is het
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:11 schreef Chez-Nous het volgende:
Ik zoek het nummer wat bij de nieuwste Warchild reclame hoort. Niet Speeltuin dus.
Op Ster.nl hebben ze geen informatie (artiest onbekend...).De reclame is z/w en je ziet telkens een gezicht voorbij komen met een tekstje erbij.
Iemand enig idee of zou het speciaal gecomponeerd zijn?
Alvast bedankt.
quote:deep purple - child in time misschien?
Op woensdag 12 november 2003 01:27 schreef Vandaahl het volgende:
ik zoek een gouwe ouweik ken eigenlijk alleen maar het eind
er zit een heel hoge stem door de muziek heen te gillen
tis niet Focus (niet Hocus Pocus in idere geval)
en ook niet Silviatis wel die soort muziek
wie oh wie
quote:riot in N.Y.
Op woensdag 12 november 2003 13:07 schreef shady1983 het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Misschien dat jullie het weten.
Hij is van Charly Lownoise and Mental Theo, en hij stond op de dubbel CD van Mysteryland uit 1994. Volgens mij was het het 4e nummer op de Thunderdome CD. Ik herinner me iets vaags over de titel. Volgens mij had het te maken met riots ofzo ???
Weten jullie het ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |