Waneer, waarop & van wie?
BGE komt 14 november uit op de Playstation 2, 5 december op de PC en begin 2004 op Gamecube & Xbox wegens een exclusieve deal met sony. BGE komt van Ubisoft, die we kennen van de Rayman serie en Splinter cell. Dit alleen al is genoeg om de game in de gaten te houden.
Vecht tegen duitstere vijanden dankzij een Zelda achtig targeting systeem.
Cut scenes zijn van een hoog niveau, en dragen het verhaal van het spel met zich mee.
Vlieg of vaar door grote omgevingen op jou, door vijandelijke troepen geinviltreerde, land heen.
Boss battles kunnen natuurlijk ook niet ontbreken in deze fantastische game.
Gezellig ff in je stad rondwandelen terwijl er een internationale crisis uitbreekt kan natuurlijk niet ontbreken in elk goed spel.
Erg grote en mooie omgevingen spetteren vol detail op je TV of monitor.
Klik hier voor de fantstische trailer.
Download de PC demo hier
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 04-11-2003 18:52]
quote:
It's easy enough to tally up Beyond Good & Evil's accomplishments in game play, level design, and outright eye candy, and declare it a success. But there's something more here to which all of these technical and design accomplishments are only a means to and end. You see, BG&E is one of those rare games that shines from all points with an unmistakable quality of intelligence and personality. It's in the sharp writing and excellent voice acting. It's in the constantly inventive yet believable world of Hyllis and in the story's intriguing twists and emotional impact. Or in little details, wonderfully presented: Pey'j and Jade leaping into an embrace after a big fight, or Jade's face registering pity and horror with the subtlest change of expression. It's one thing to create a game full of pretty graphics and big action; it's something else to give us a story worth caring about involving characters we believe in.
Ultimately, for all its similarities to Zelda, this is where Beyond Good & Evil finds its own ground. Not only does it avoid many of the frustrations of the games it draws from (and yes, that includes Zelda's flat story and tedious item-chasing), but it is pierced throughout with humor, intelligence, and humanity. While it's over a bit before you'd want it to be, Beyond Good & Evil tells its story with amazing pizzazz and polish. Even better, it's a story well worth telling.
quote:Komt op het verkeerde moment uit, tussen Jak II en Prince of Persia. Lijkt me wel een goede game maar ik kies toch echt voor die laatste.
Op vrijdag 14 november 2003 10:48 schreef geursel het volgende:
Vaag... zo weinig animo voor de game lijkt het welAch ja, de critics zijn vrijwel unaniem positief over de game. Ga hem dadelijk misschien halen, zullen het zien. Lijkt me een strak spel!
quote:De demo is erg zwak. Eigenlijk geeft het een verdraaid beeld van de game. Zeker met de afschuwelijke controls op je PC. Tis een console game, dus het komt niet tot zijn recht op de pc.
Op zaterdag 15 november 2003 08:33 schreef Rahl het volgende:
Ik download nu de demo, ben benieuwd.
quote:Neen sorry, ik heb de game nog niet. Ga em namelijk kopen op de Gamecube, en daar op komt de game pas in december uit.
Op zaterdag 15 november 2003 19:33 schreef geursel het volgende:
Topicstarter? Heb je de game zelf ook? (Misschien een domme vraag) Maar wat vind je er van?
quote:In hoeverre doen die slechte controls afbreuk aan het spel op de PC?
Op zaterdag 15 november 2003 09:55 schreef BMH het volgende:[..]
De demo is erg zwak. Eigenlijk geeft het een verdraaid beeld van de game. Zeker met de afschuwelijke controls op je PC. Tis een console game, dus het komt niet tot zijn recht op de pc.
ga het vanavond vele uren spelen.
quote:Hoe is ie?
Op woensdag 19 november 2003 16:08 schreef ForumFool het volgende:
IK HEB 'EM, IK HEB 'EM, moet hem testen voor Zon Games Magazine...
zijn jullie jaloers?
.
ga het vanavond vele uren spelen.
quote:Klinkt goed. Ik ga em zeker kopen als ie uit is voor de cube. Hoop dat meer mensen dit gaan doen.
Op maandag 24 november 2003 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem gespeeld bij de Replay. Stukje dat ik speelde was magisch mooi.
quote:hij is al enkele weken uit op de pc
Op maandag 1 december 2003 14:48 schreef CoolGuy het volgende:
Oef, dit is echt een must have titel, nu ik lees dat ie ook voor de PC uit gaat komen
quote:Ja nou. Enorm. Zie mij groen aanlopen van jaloezie.
Op woensdag 19 november 2003 16:08 schreef ForumFool het volgende:
IK HEB 'EM, IK HEB 'EM, moet hem testen voor Zon Games Magazine...
zijn jullie jaloers?
.
quote:Bevooroordeeld
Op dinsdag 2 december 2003 17:15 schreef BMH het volgende:[..]
hij is al enkele weken uit op de pc
. Alleen de besturing met je keyboard is brak!
spoiler:
quote:spoiler:
Op woensdag 10 december 2003 21:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zit vast.
spoiler:
Ik moet de fabriek verlaten, maar kom een fuse tekort.
Nu heb ik het briljante idee om de fuse van de lift te gebruiken, ware het niet dat die onder stroom staat. Dus ik denk, ik zet de stroomvoorziening uit, maar ik kan nergens iets vinden waarmee ik de stroom kan blokkeren.
Op woensdag 10 december 2003 21:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zit vast.
spoiler:
Ik moet de fabriek verlaten, maar kom een fuse tekort.
Nu heb ik het briljante idee om de fuse van de lift te gebruiken, ware het niet dat die onder stroom staat. Dus ik denk, ik zet de stroomvoorziening uit, maar ik kan nergens iets vinden waarmee ik de stroom kan blokkeren.
Vannacht nog ff gespeeld, moet nu naar een fabriek om foto's te maken van de alpha sectie (zonder hun helmpies) en moest nog ergens foto's van maken maar dat ben ik alweer vergeten
quote:Ja, daar ben ik nu ook
Op donderdag 11 december 2003 10:44 schreef Limprint het volgende:Vannacht nog ff gespeeld, moet nu naar een fabriek om foto's te maken van de alpha sectie (zonder hun helmpies) en moest nog ergens foto's van maken maar dat ben ik alweer vergeten
quote:als je naar boven kijtk zie je een stroomleiding.... dat ding zit vast aan een kabel...
Op donderdag 18 december 2003 19:14 schreef Tijn het volgende:
Ik zit nu alleen wel een beetje vast in de factory... ik heb de fuse geplaatst en het monster gedood, evenals Double H gered, maar ik moet nu de lift nog een electroshock geven. Hoe
je raad het al he?
spoiler:
quote:Waar kan ik die fuse vinden??? Ik heb alles gedaan wat hierboven staat, behalve die fuse...
Op vrijdag 19 december 2003 14:13 schreef Limprint het volgende:[..]
als je naar boven kijtk zie je een stroomleiding.... dat ding zit vast aan een kabel...
je raad het al he?
spoiler:kabeltje kapot schieten
quote:Het was de bedoeling dit bericht te quoten
Op donderdag 18 december 2003 19:14 schreef Tijn het volgende:
Ik zit nu alleen wel een beetje vast in de factory... ik heb de fuse geplaatst en het monster gedood, evenals Double H gered, maar ik moet nu de lift nog een electroshock geven. Hoe
Om 20:00 ff begonnen met zoiets van, ik kijk wel. En net pas weer terug Hele fabriek heb ik nu gehad en daar ben ik weer uit. Moet nu naar t slachthuis toe. Heb alleen eerst nog 1 parel nodig, kom er 1 tekort en ik vind die looters caverns maar niets. Weet iemand hoe je bij de vulkaan komt
quote:Das dat andere schip die verstopt zit in me garage, toch? Die heb ik nog helemaal niet..
Op maandag 29 december 2003 23:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Voor de vulkaan heb je toch echt eerst de Beluga nodig.
En gebruik je Pearl reader is.
spoiler:
quote:Ik zit nog steeds vast hoor...
Op donderdag 25 december 2003 21:35 schreef Maria81 het volgende:[..]
Waar kan ik die fuse vinden??? Ik heb alles gedaan wat hierboven staat, behalve die fuse...
Een spoilertag maak je zo:
code:[spoiler] Plaats hier je stukje spoiler. [/spoiler]
quote:Jah, dat staat al ergens op dit forum slimmerd!
Op maandag 5 januari 2004 15:00 schreef Nouvejummie het volgende:
Ik zit vast! Kan iemand me vertellen hoe ik aan de codes kom die ik in moet voeren om mijn ruimteschip vrij te maken? De plaatsen waar ik ze in moet voeren heb ik gevonden, maar ik kan ook geen aantekeningen vinden.
Op maandag 5 januari 2004 18:24 schreef Maria81 het volgende:[..]
Ik zit nog steeds vast hoor...
wil niemand mij helpen?
quote:Oeps! Wie is er nou een slimmerd
Op woensdag 7 januari 2004 10:19 schreef dingengebeuren het volgende:[..]
Jah, dat staat al ergens op dit forum slimmerd!
[Dit bericht is gewijzigd door dingengebeuren op 08-01-2004 10:16]
spoiler:
Eigenlijk weet ik 't nu al :
BG&E >>>>>> Zelda : TWW
quote:ik denk het wel
Op donderdag 22 januari 2004 19:19 schreef BMH het volgende:
Wie gaan er hier Beyond Good & Evil kopen voor de zachte prijs van 30 euro?
quote:Ik ook
quote:Ik heb 'm vorige week gekocht voor de PS2.
Als het spel 2x zolang had geweest had 't zeker een dikke hit geworden.
quote:Volgens mij is dit een redelijk gemiddelde tijd voor een game, rpg's zijn altijd gewoon een beetje aan de lange kant. Van mij zou het ook wel langer mogen zijn hoor.
Op donderdag 22 januari 2004 20:58 schreef Bommie het volgende:[..]
Ik heb 'm vorige week gekocht voor de PS2.
Heel leuk spel maar wel erg kort, ik had het spel in ongeveer 12 uur uit en dat vind ik veel te kort.Als het spel 2x zolang had geweest had 't zeker een dikke hit geworden.
Daarom vind ik het wel spannend. Vaak spoil je voor jezelf het spel al als je alle filmpjes en screenshots gaat bekijken op de grote sites.
Ik kan niet w88
btw ik vind het trouwens behoorlijk lullig dat het spel nu opeens afgeprijst is naar 30 euro, ik heb 2 maanden geleden het volle bedrag betaald!
quote:Hehe shit happens, ik had de volle mep voor space colony betaald en die lag ongeveer 2 maanden later ook voor nog maar 10-15 euro te koop
Op dinsdag 27 januari 2004 13:10 schreef Maria81 het volgende:
Laat maar. het is gelukt!!!btw ik vind het trouwens behoorlijk lullig dat het spel nu opeens afgeprijst is naar 30 euro, ik heb 2 maanden geleden het volle bedrag betaald!
Het is echter niet gunstig dat het zo is, want dat kan goed betekenen dat de game niet verkocht heeft en ik zie toch nog wel graag een vervolg na het einde .
quote:En POP is 10 uur..
Op donderdag 22 januari 2004 20:58 schreef Bommie het volgende:[..]
Ik heb 'm vorige week gekocht voor de PS2.
Heel leuk spel maar wel erg kort, ik had het spel in ongeveer 12 uur uit en dat vind ik veel te kort.Als het spel 2x zolang had geweest had 't zeker een dikke hit geworden.
Nee. Ook die ga ik niet halen!
quote:Het spel heeft jammer genoeg niet zo goed verkocht in Amerika. Daarom is hij ook nu al afgeprijsd, normaal duurt dat wel minimaal een half jaar..
Op dinsdag 27 januari 2004 13:53 schreef primate_ryan het volgende:[..]
Hehe shit happens, ik had de volle mep voor space colony betaald en die lag ongeveer 2 maanden later ook voor nog maar 10-15 euro te koop
.
Het is echter niet gunstig dat het zo is, want dat kan goed betekenen dat de game niet verkocht heeft en ik zie toch nog wel graag een vervolg na het einde
.
Ik ga 'm wel halen, zeker voor de 24 euro die de gamecube versie gaat kosten bij gcshop.nl nu alleen nog even wachten totdat de gamecube versie ook uitkomt.
En 1) het is Pey'j dacht ik? 2) verhaal spoiler misschien eventjes afdekken?
quote:Dit mijn eerdere verhaal zijnde
Goeiendag lezers,Ik heb een tijd terug beyond good and evil proberen te spelen op mijn pc, maar het hapert echt als de neten.
Het is een AMD 1800, 256mb ram, GF4mx-440 met 64mb aan geheugen erop.
Nou weet ik dat het geen supermachine is, maar BG&E geeft constant problemen, artifacts, traag, crashen, vanalles.Nou heb ik dit met geen enkel ander spel, NFS HP2, NFS U, Halo, alles werkt perfect en vloeiend...
Iemand enig idee hoe het komt, en, mocht het aan de videokaart liggen, wie kan mij een kaart onder de 100 euro aanraden waarop ik WEL vloeiend beyond good and evil kan spelen.
Dank u vriendelijk!
quote:De demo heb ik dus ook gespeeld, en die was redelijk probleemloos. Het haperde ietwat, maar dat was het ook. Het origineel was gewoon niet te spelen en ligt dus ook weer terug in de schappen, maar het is gewoon niet grappig...
Plaaggeest
Ik heb de demo gespeeld met een AMD 1800+ en een GF4 MX 440 Maar dan wel met 512 ddr van samsung. Toen had ik geen problemen. De videokaart en cpu zouden het dus moeten aan kunnen
Mijn 1e ingeving was dus ook dat de hardware het wel zou moeten trekken en geheugen is eigenlijk ook geen probleem, er gebeurt niets aan swapping op de HD.
quote:Ik opende een nieuw topic en binnen 10 minuten had ik 6 reacties
Op vrijdag 30 januari 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja kan ook even geduld hebben. Maar zoals sommigen al zeggen, extra geheugen wil weleens helpen, en zet de instellingen wat lager.
Maargoed, de instellingen stonden al zo laag als het kon, bij advanced ook mipmapping en triple buffering uitgevinkt, lager kun je niet komen tegenwoordig, en dan nog is het absoluut onspeelbaar (om maar niet te spreken over de artifacts overal)
quote:ik 30 nieuw
Op zondag 8 februari 2004 09:42 schreef SONiCB00M het volgende:
En ik kom er ook lekker tussen: Goed spel! Raar van de prijsverlaging (na drie maanden al?), ik heb 'm voor 25 euro tweedehands kunnen kopen onbeschadigd. Maar het is zeker vermakend! Straks weer verder.
Heb hem alquote:Op donderdag 22 januari 2004 19:19 schreef BMH het volgende:
Het spel is alleen te spelen met deze kaders. Het geeft je een filmisch gevoel dat hoort bij dit spel. Je kan dit NIET afzetten, en de game ondersteunt ook GEEN breedbeeld 16:9.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:49 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Heb hem al
Echt erg goed, en ook lastiger dan je op het eerste gezicht zou zeggen
EDIT: Kan iemand me vertellen waarom bij de xbox versie van die zwarte randen (zoals bij DVD op niet breedbeeld) in het spel zitten? Tis niet gigantisch hinderlijk maar bij andere spellen heb ik er totaal geen last van
Idd is gewoon leuk. Ik mag hem nu alleen spelen als mij zusje meekijkt, die wil ook het verhaal zien.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Het spel is alleen te spelen met deze kaders. Het geeft je een filmisch gevoel dat hoort bij dit spel. Je kan dit NIET afzetten, en de game ondersteunt ook GEEN breedbeeld 16:9.
wat ben ik nu blij dat ik engelstalig hebquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:56 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Idd is gewoon leuk. Ik mag hem nu alleen spelen als mij zusje meekijkt, die wil ook het verhaal zien.![]()
Ik ben hem ook in het Nederlands aan het spelen. Die Howard van de postbank-reclame zit ook in het spel, daar is hij de Maganamo (ofzo) shipcrew. Als je er naar toe gaat zegt ie steeds: Dat is nou de kracht van Maganamo.
Heb ik ook.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:36 schreef Tain het volgende:
[..]
wat ben ik nu blij dat ik engelstalig heb
yep. Alleen krijg je dan het spel in het Nederlands. Lees vorige reacties voor geruststelling.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:03 schreef gieling het volgende:
ze zijn nu toch wel al uit op NGC toch?
Dat viel me ook wel op ja, maar ik vind het niet zo heel erg... het is dan niet zo frustrerend als sommige stukken bij Splinter Cell. Ook de functie die ze ingebouwd hebben dat je alleen die ruimte dan opnieuw speelt vind ik errug prettig, vooral als je voor het laatst 30 minuten geleden ge-saved hebt is dat een verademing.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:41 schreef Tain het volgende:
wat is de AI van die tegenstanders slecht zeg. Je moet op een gegeven moment sluipen ala splinter cell alleen het is eigenlijk ietsje te makkelijk
Ik vind het juist wel grappig in het Nederlandsquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:47 schreef Oksel het volgende:
Ik heb hem gister gekocht!Ga zo weer lekker verder spelen. Leuk spel, leuke humor.. alleen die Nederlandse stemmen hadden van mij Engels gemogen..! "Potverdikkeme!"
Mja, dat hoort gewoon zo in zo'n game. Je moet het niet te serieus nemen, ook de hele manier waarop je die bewakers ombrengt is wel grappig, ze vliegen gewoon de lucht in omdat hun zuurstoftank kapot is. Ik stoor me d'r niet aanquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:41 schreef Tain het volgende:
wat is de AI van die tegenstanders slecht zeg. Je moet op een gegeven moment sluipen ala splinter cell alleen het is eigenlijk ietsje te makkelijk
op een gegeven moment ging ik proberen om alle bewakers om te brengen, lukte wel aardig en is leuker dan het sluipenquote:Op zondag 29 februari 2004 01:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mja, dat hoort gewoon zo in zo'n game. Je moet het niet te serieus nemen, ook de hele manier waarop je die bewakers ombrengt is wel grappig, ze vliegen gewoon de lucht in omdat hun zuurstoftank kapot is. Ik stoor me d'r niet aan.
quote:Op zondag 29 februari 2004 11:57 schreef BMH het volgende:
Ik kan de geheime gang niet vinden in race 3. help
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is het trouwens een roteindbaas, 1 stukje lukt telkens nietRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op zondag 29 februari 2004 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op zondag 29 februari 2004 12:02 schreef Tain het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
quote:Op zondag 29 februari 2004 12:03 schreef BMH het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 12:02 schreef Tain het volgende:ik heb emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik moest gewoon iets beter springen
Gamertag: BMHLive
quote:Op zondag 29 februari 2004 12:06 schreef BMH het volgende:
ik heb em. Ik moest gewoon iets beter springen
![]()
jij blijquote:Op zondag 29 februari 2004 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik heb mijn Cube versie nog voor levering kunne ruilen tegen de PS2 versie
Hoef ik tenminste geen Nederlands te horen
Tja, als jij een goede framerate, beter geluid en snellere laadtijden wilt opoveren omdat je de geweldige (serieus) Nederlandse voice over niet wilt horen is jouw keus. Maar dat zou de mijne absoluut niet zijn.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik heb mijn Cube versie nog voor levering kunne ruilen tegen de PS2 versie
Hoef ik tenminste geen Nederlands te horen
die eindbaas is best hoerig, eigenlijk het enige wat moeilijk is aan het spelquote:Op zondag 29 februari 2004 21:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Tja, als jij een goede framerate, beter geluid en snellere laadtijden wilt opoveren omdat je de geweldige (serieus) Nederlandse voice over niet wilt horen is jouw keus. Maar dat zou de mijna absoluut niet zijn.
Hoe dan ook.
De eindbaas is echt MEGA! Ik vind em net zo moeilijk en vermakelijk als Metroid Prime![]()
gelukkig maakt het verhaal veel goedquote:Op zondag 29 februari 2004 21:36 schreef Hakkert het volgende:
Ik vind het spel eerlijk gezegd niet echt super... ik heb nu net de factory gehad... en tja tis een beetje makkelijk vind ik zelf en je kan alles 100.000 keer overdoen... beetje jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:02 schreef Newien het volgende:
Het had van mij langer gemogen.. het is vrij kort naar mijn mening.. De muziek daarentegen is echt super, dat main theme liedje is prachtigmet deze verkoopcijfers in iedergeval niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de einbaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verkoopcijfers? ik dacht juist dat t een redelijke hit was omdat ie op multi-platform uitkwam![]()
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:05 schreef Newien het volgende:neuh het verkoopt best slecht eigenlijk, vooral in amerika. Maar ik denk dat veel mensen het spel niet kopen omdat ie nu te goedkoop is voor een nieuwspel. Mijn vriendin zei ook al, zo goedkoop kan nooit een goed spel zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verkoopcijfers? ik dacht juist dat t een redelijke hit was omdat ie op multi-platform uitkwamRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van het spel (na de aftiteling) is ook wel lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
[ Bericht 0% gewijzigd door BMH op 01-03-2004 15:26:09 (Werkt alleen bij mijn save game. Sorry.) ]Gamertag: BMHLive
Als je em opnieuw gaat spelen kom je achter veel meer dingen. Ik ben nu net de fabriek uit voor de 2e keer en heb nu al 10 hartjesquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:00 schreef Tain het volgende:
jeej ook uitgespeeld. Was zijn geld meer dan waard
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:22 schreef Rodie83 het volgende:
Ìk zit vast bij the slaughterhouse. Je moet er drie foto's nemen, in elk compartement 1. Nou heb ik al twee compartimenten gtehad (die ene waarbij je omhoog kan rijden met de hovercraft en diegene waarbij je door al die mijnen moet heenvaren). Maar waar de fok kan ik het derde compartiment in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:32 schreef BMH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus iets meer info plz
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:38 schreef Rodie83 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 13:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus iets meer info plz
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:43 schreef BMH het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 13:38 schreef Rodie83 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 13:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Whehehehe je bent mn heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier:
[afbeelding]
Dat blok?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:04 schreef Rodie83 het volgende:
Nog 1 ding; hoe krijg je mn Carlson & Peters homie mee naar boven om dat blok te kunnen verschuiven
Dat is hem. Alleen krijg je hem niet naar de ingang geduwd. En ik heb geen idee hoe ik mn homie mee naar boven krijgquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat blok?
-edit: bedoel je die kist bij die ratten en die ventilatie doorgang?
Aan welke kant van de poort staat je hovercraft geparkeerd? Hij moet aan de kant met de rode streepjescode knop zitten.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:15 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat is hem. Alleen krijg je hem niet naar de ingang geduwd. En ik heb geen idee hoe ik mn homie mee naar boven krijg
Goei zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:19 schreef Rodie83 het volgende:
Alright... nou i get it.
Tsja de probleempjes blijven alleen komen. Ik sta nu voor zo'n elektrische barriere met aan de andere kant een robot. Als ik de robot nou in die barriere kan krijgen ben ik klaar, maar hij wil niet echt komen....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Goei zo.![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:29 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tsja de probleempjes blijven alleen komen. Ik sta nu voor zo'n elektrische barriere met aan de andere kant een robot. Als ik de robot nou in die barriere kan krijgen ben ik klaar, maar hij wil niet echt komen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
Zou hij niet nog gesealed moeten zijn?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:03 schreef GokuSFE het volgende:
Kortom, ff int Nederlands uitspelen en dan de Engelse versie halen
nee, dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Zou hij niet nog gesealed moeten zijn?
zou een beetje lullig zijn voor de mensen die hem voor de bekendmaking van ubisoft al gekocht hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Zou hij niet nog gesealed moeten zijn?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:44 schreef BMH het volgende:
[..]
And i thank you once again!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol. Dat krijg je met zelda-like gameplay. Toegankelijk voor iedereen, en nog cool ookquote:Op zondag 7 maart 2004 16:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Verdorie... nu heeft m'n vriendin het ook ontdekt... die zit al heel de middag te spelen...
IK WIL OOK!
lol, je geeft het spel al een cijfer voordat je em hebt uigespeeld?quote:Op zondag 7 maart 2004 19:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Heb hem uitgespeeld.Die eindbaas lijkt irritant maar als je eenmaal weet hoe het werkt is ie weer te makkelijk, zelfs met die laatste toevoeging. Toch wel leuke game, volgens mij met redelijk wat replay value. Ik had nog niet alle dieren, paar van die geheime alpha sectie kamers ook gemist en ik kan hem ook nog in het Engels gaan spelen.
Tsja dan kan je constant rechtdoorquote:Op zondag 7 maart 2004 19:52 schreef BMH het volgende:
[..]
lol, je geeft het spel al een cijfer voordat je em hebt uigespeeld?![]()
Kep nu alweer 13 hartjes![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 20:24 schreef dekkered het volgende:
ik kom niet verder bij de maan bij het laaste net na dat gevecht met die vliegende dingers van de domz
De Eindbaas lijkt heel moeilijk, maar is echt een eitje als je em eenmaal door hebt.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Zit nu bij die eindbaas... heb hem vannacht om 1:00 geprobeerd maar toen was ie te moeilijk... dadelijk nog maar eens doen nu ik wakker ben
Hetzelfde als met die reaper dan? ben er eerst een keer of 10 bij doodgegaan en nu heb ik hem in een minuutquote:Op maandag 8 maart 2004 18:52 schreef BMH het volgende:
[..]
De Eindbaas lijkt heel moeilijk, maar is echt een eitje als je em eenmaal door hebt.
Ben nooit dood gegaan bij die reaper. Maar komt wel op het zelfde neer. Jammer dat er geen hardmode isquote:Op maandag 8 maart 2004 18:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hetzelfde als met die reaper dan? ben er eerst een keer of 10 bij doodgegaan en nu heb ik hem in een minuut
quote:Op zondag 7 maart 2004 19:52 schreef BMH het volgende:
[..]
lol, je geeft het spel al een cijfer voordat je em hebt uitgespeeld?![]()
Haal die baas net nietquote:Op maandag 8 maart 2004 18:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ben nooit dood gegaan bij die reaper. Maar komt wel op het zelfde neer. Jammer dat er geen hardmode is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Haal die baas net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Sheepcidus op 09-03-2004 09:09:16 ]Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Haal die baas net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:49 schreef BMH het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Haal die baas net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Insanus sum
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:25 schreef _Abu_ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 15:49 schreef BMH het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Haal die baas net nietheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam er ook laat achter.
Spoiler voor de eindbaas!:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:20 schreef Kondros het volgende:
damn... ik weet niet hoe ik dit moet doen. Ik zit bij die hoofdbaas maar weet niet wat ik moet doen als die boven mij hangt...
hoe moet ik hem hier verslagen ?
Ok, wattan? Vertel even in een spoiler, want ben erg benieuwd maar kan niet even snel weer kijken.quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:36 schreef Kondros het volgende:
Wie heeft heel de aftiteling gezien... alle de credits... Ik raad jullie allemaal aan al de credits opnieuw te beklijken voor het kleine filmpje dat hierachter verschijnt !!!!!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:22 schreef _Abu_ het volgende:
[..]
Ok, wattan? Vertel even in een spoiler, want ben erg benieuwd maar kan niet even snel weer kijken.
Tis gewoon zelda in een ander jasje. In Zelda:TWW heb je een boot, kun je vechten + je hebt een camera waar je foto's mee kunt maken. BG&E is niet erg orgineel, maar wel een geweldige game.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weekendje gespeeld, en erg leuk. Ik vind het wel vrij duidelijk afgekeken van Zelda, met wat F-zero invloeden er in, iets van Pokemon Snap, en nog een paar andere dingen die ik alweer vergeten ben.
Maar goed, het is wel erg leuk, en de Nederlandse versie vind ik helemaal niet zo vervelend als dat ik zou denken.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder vraag ik me af hoe je bij race 3 komt? Ik heb 1 en 2 allebei gewonnen...
Ja dar zat ik ook op 1 punt te klotenquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, parels verzamelen dusNog 5
Ik zat trouwens in een Alpha Sections Pakhuis, maar die is veel moeilijker dan de fabriek waar je eerst zat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 12 april 2004 20:36 schreef smiliej het volgende:
ik ben nu bij de maan alleen ik kom niet verder door die rare deurenik heb wel die spiegel maar weet niet waar ik die moet plaatsen. iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
quote:Op maandag 12 april 2004 20:36 schreef smiliej het volgende:
ik ben nu bij de maan alleen ik kom niet verder door die rare deurenik heb wel die spiegel maar weet niet waar ik die moet plaatsen. iemand enig idee?
Zit zelf met een spin op een vlotje bij de eindbaas te prutsen. Die gyrodisc is te traag omdat die spin constant springt .Met die stok lukt het redelijk totdat die boven me hangt, ben ik weer af.
[ Bericht 17% gewijzigd door Bayswater op 05-05-2004 03:35:00 ]Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]Die is nie zo moeilijk... kwestie van op tijd wegspringen als die boven je hangt... Is ff timen, maar daarna is het een makkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit zelf met een spin op een vlotje bij de eindbaas te prutsen. Die gyrodisc is te traag omdat die spin constant springt .Met die stok lukt het redelijk totdat die boven me hangt, ben ik weer af.Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
quote:Op maandag 10 mei 2004 00:50 schreef BDisOKE het volgende:
Ik moet codes hebben om de geheime locatie van dat spaceship Beluga te unlocken...
Alleen waar de HELL vind ik die codes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Hij begon met 30 euro... maar de game liep niet goed in de US vandaar dat hij nu goedkoper isquote:Op maandag 10 mei 2004 03:24 schreef BDisOKE het volgende:
oh kijk nou!
Ik kan ze draaien!
Super...
Spel is echt zooooo mooi!
Snap niet dat hij zo snel naar 30,- is gegaan!
Ik doe meestal rustig aan...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 07:35 schreef Neverstop het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om er meer dan 10 uur over te doen.
6,99quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:42 schreef kipknots het volgende:
Ik heb net de pc versie voor 6,99 opgepikt bij de Dixons. Toch wel erg goedkoop moet ik zeggen.
Volgens de nieuwe PC Gameplay zijn er nu ook twee vervolgen aangekondigt, hopen dat die het beter gaan doen.
Helaasquote:News: Beyond Good & Evil Trilogy
By Ash - Jul 29th 2004 16:40
--------------------------------------------------------------------------------
Despite unexpectedly low sales Ubisoft do not plan on letting Beyond Good and Evil fade away and have announced there will be another two games.
In a recent interview Ubisoft confirmed that there will be another two Beyond Good & Evil games, making the series into a trilogy.
Apparently the ending for the first game was left rather ambiguous because they had planned on carrying on the story, good news for all Beyond Good & Evil fans.
Update
Further websites seemed determined to prove us wrong and according to "sources" there are no games in development and Ubisoft were simply saying they planned to release three games but it seems less likely now. Sorry for any confusion.
Heb je niet gesaved tussendoor?quote:Op woensdag 1 september 2004 02:37 schreef Hooghoudt het volgende:
Mijn gamecubeversie liep vast vrij vlak voor het einde (toen die tv-uitzending plaatsvond)... Nu moet ik weer overnieuw beginnen, maar daar heb ik eigenlijk niet zo gek veel zin in, dus ik laat het maar hangen nu. Wel een leuk spel, overigens.
Ik speel hem nog. Deze maand zelfs weer opnieuw begonnen. Blijft een goed spelquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:54 schreef jeremiah het volgende:
Even een refresh van dit topic.
Een geweldig spel. Ik heb um gekocht voor ¤ 15.00, das echt superweing voor zo een fantastische game. Tot nu toe niet echt moeilijk maar het verhaal ontwikkeld zich leuk en is spannend. Ook grappig vind ik dat je je hovercraft steeds moet upgraden om verder te komen in het spel.
Wie speelt het nog? En als je dit spel nog niet hebt gespeeld ===> HALEN voor een spotprijs van deze topper!
Je kan gewoon dood gaan zonder ernstige gevolgen, want je hoeft dan maar een klein gedeelte overnieuw te spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:47 schreef Cheiron het volgende:
Laatste keer dat ik hem speelde zat ik in de fabriek vast bij het sluipen. Ik had nog 1 hartje en moest nog een heel stuk.
Tot dat moment wel een geweldige game, al hoeft dat sluipen van mij niet zo.
ik heb yhet spel nu ook een jaar, en nog steeds niet uitgespeeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik speel hem nog. Deze maand zelfs weer opnieuw begonnen. Blijft een goed spel![]()
toen ik het spel (uit)speelde, had ik ook nog een ti4200, maar dat was geen probleem, draaide prima allemaal... Nu nog maar een keer uitspelen binnenkort denk ik... 6600gt is wel een beetje overkill alleenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Reggie200 het volgende:
Heb hem toevallig een week of 3 geleden gekocht voor ¤ 9,95.
Maar het spel loopt steeds vast.
Ik hoor de geluiden doorgaan bijvoorbeeld als ik in m'n hovercraft zit en naar voren beweeg, maar het beeld is dan vast gelopen.
Ik heb al andere drivers voor mijn videokaart geprobeerd en de laatste directX maar dat heeft niks geholpen.
Mijn video kaart is een G-force TI 4200, die zou het in principe gewoon aan moeten kunnen.
Iemand anders ook dat probleem gehad?
Edit: heb overigens dit probleem niet met andere games
tis een wat late reactie maar hier is ie:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Reggie200 het volgende:
Heb hem toevallig een week of 3 geleden gekocht voor ¤ 9,95.
Maar het spel loopt steeds vast.
Ik hoor de geluiden doorgaan bijvoorbeeld als ik in m'n hovercraft zit en naar voren beweeg, maar het beeld is dan vast gelopen.
Ik heb al andere drivers voor mijn videokaart geprobeerd en de laatste directX maar dat heeft niks geholpen.
Mijn video kaart is een G-force TI 4200, die zou het in principe gewoon aan moeten kunnen.
Iemand anders ook dat probleem gehad?
Edit: heb overigens dit probleem niet met andere games
[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 03-10-2005 23:31:55 ]
quote:en nog wat ik zit momenteel vast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier nog!
Prachtig spel + heerlijke soundtrack!
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Dankzij verkoopcijfers van BGE zal een vervolg heel erg onwaarschijnlijk zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:51 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik wou even kwijt, dat die kerel die Beyond good and evil ontwikkeld heeft, gemeldt heeft dat ze bezig waren met de Pre productie, maar dat toen King Kong op hun weg kwam. Reken er dus maar op dat er een deel 2 komt in de toekomst![]()
iddquote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Dankzij verkoopcijfers van BGE zal een vervolg heel erg onwaarschijnlijk zijn.
wat voor een systeem heb je dan waar hij het niet op doet?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:46 schreef kruimel_20 het volgende:
ik heb em ook uit de grabbelbak van de V&D. Echt een leuk spel.![]()
Ik had alleen vaak last van vastlopers... maar dat was een bekend kwaaltje. Op mijn eigen PC doet ie het niet eens.
Maar ik heb em al uitgespeeld en ik hoop dat ze toch een vervolg gaan maken.
Leuk spel voor de regenachtige dagen
Oh en die beesten fotograferen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |