SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 12 april 2004 20:36 schreef smiliej het volgende:
ik ben nu bij de maan alleen ik kom niet verder door die rare deurenik heb wel die spiegel maar weet niet waar ik die moet plaatsen. iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
quote:Op maandag 12 april 2004 20:36 schreef smiliej het volgende:
ik ben nu bij de maan alleen ik kom niet verder door die rare deurenik heb wel die spiegel maar weet niet waar ik die moet plaatsen. iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit zelf met een spin op een vlotje bij de eindbaas te prutsen. Die gyrodisc is te traag omdat die spin constant springt .Met die stok lukt het redelijk totdat die boven me hangt, ben ik weer af.
[ Bericht 17% gewijzigd door Bayswater op 05-05-2004 03:35:00 ]Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]Die is nie zo moeilijk... kwestie van op tijd wegspringen als die boven je hangt... Is ff timen, maar daarna is het een makkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit zelf met een spin op een vlotje bij de eindbaas te prutsen. Die gyrodisc is te traag omdat die spin constant springt .Met die stok lukt het redelijk totdat die boven me hangt, ben ik weer af.Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
quote:Op maandag 10 mei 2004 00:50 schreef BDisOKE het volgende:
Ik moet codes hebben om de geheime locatie van dat spaceship Beluga te unlocken...
Alleen waar de HELL vind ik die codes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Hij begon met 30 euro... maar de game liep niet goed in de US vandaar dat hij nu goedkoper isquote:Op maandag 10 mei 2004 03:24 schreef BDisOKE het volgende:
oh kijk nou!
Ik kan ze draaien!
Super...
Spel is echt zooooo mooi!
Snap niet dat hij zo snel naar 30,- is gegaan!
Ik doe meestal rustig aan...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 07:35 schreef Neverstop het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om er meer dan 10 uur over te doen.
6,99quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:42 schreef kipknots het volgende:
Ik heb net de pc versie voor 6,99 opgepikt bij de Dixons. Toch wel erg goedkoop moet ik zeggen.
Volgens de nieuwe PC Gameplay zijn er nu ook twee vervolgen aangekondigt, hopen dat die het beter gaan doen.
Helaasquote:News: Beyond Good & Evil Trilogy
By Ash - Jul 29th 2004 16:40
--------------------------------------------------------------------------------
Despite unexpectedly low sales Ubisoft do not plan on letting Beyond Good and Evil fade away and have announced there will be another two games.
In a recent interview Ubisoft confirmed that there will be another two Beyond Good & Evil games, making the series into a trilogy.
Apparently the ending for the first game was left rather ambiguous because they had planned on carrying on the story, good news for all Beyond Good & Evil fans.
Update
Further websites seemed determined to prove us wrong and according to "sources" there are no games in development and Ubisoft were simply saying they planned to release three games but it seems less likely now. Sorry for any confusion.
Heb je niet gesaved tussendoor?quote:Op woensdag 1 september 2004 02:37 schreef Hooghoudt het volgende:
Mijn gamecubeversie liep vast vrij vlak voor het einde (toen die tv-uitzending plaatsvond)... Nu moet ik weer overnieuw beginnen, maar daar heb ik eigenlijk niet zo gek veel zin in, dus ik laat het maar hangen nu. Wel een leuk spel, overigens.
Ik speel hem nog. Deze maand zelfs weer opnieuw begonnen. Blijft een goed spelquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:54 schreef jeremiah het volgende:
Even een refresh van dit topic.
Een geweldig spel. Ik heb um gekocht voor ¤ 15.00, das echt superweing voor zo een fantastische game. Tot nu toe niet echt moeilijk maar het verhaal ontwikkeld zich leuk en is spannend. Ook grappig vind ik dat je je hovercraft steeds moet upgraden om verder te komen in het spel.
Wie speelt het nog? En als je dit spel nog niet hebt gespeeld ===> HALEN voor een spotprijs van deze topper!
Je kan gewoon dood gaan zonder ernstige gevolgen, want je hoeft dan maar een klein gedeelte overnieuw te spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:47 schreef Cheiron het volgende:
Laatste keer dat ik hem speelde zat ik in de fabriek vast bij het sluipen. Ik had nog 1 hartje en moest nog een heel stuk.
Tot dat moment wel een geweldige game, al hoeft dat sluipen van mij niet zo.
ik heb yhet spel nu ook een jaar, en nog steeds niet uitgespeeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik speel hem nog. Deze maand zelfs weer opnieuw begonnen. Blijft een goed spel![]()
toen ik het spel (uit)speelde, had ik ook nog een ti4200, maar dat was geen probleem, draaide prima allemaal... Nu nog maar een keer uitspelen binnenkort denk ik... 6600gt is wel een beetje overkill alleenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Reggie200 het volgende:
Heb hem toevallig een week of 3 geleden gekocht voor ¤ 9,95.
Maar het spel loopt steeds vast.
Ik hoor de geluiden doorgaan bijvoorbeeld als ik in m'n hovercraft zit en naar voren beweeg, maar het beeld is dan vast gelopen.
Ik heb al andere drivers voor mijn videokaart geprobeerd en de laatste directX maar dat heeft niks geholpen.
Mijn video kaart is een G-force TI 4200, die zou het in principe gewoon aan moeten kunnen.
Iemand anders ook dat probleem gehad?
Edit: heb overigens dit probleem niet met andere games
tis een wat late reactie maar hier is ie:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Reggie200 het volgende:
Heb hem toevallig een week of 3 geleden gekocht voor ¤ 9,95.
Maar het spel loopt steeds vast.
Ik hoor de geluiden doorgaan bijvoorbeeld als ik in m'n hovercraft zit en naar voren beweeg, maar het beeld is dan vast gelopen.
Ik heb al andere drivers voor mijn videokaart geprobeerd en de laatste directX maar dat heeft niks geholpen.
Mijn video kaart is een G-force TI 4200, die zou het in principe gewoon aan moeten kunnen.
Iemand anders ook dat probleem gehad?
Edit: heb overigens dit probleem niet met andere games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 03-10-2005 23:31:55 ]
quote:en nog wat ik zit momenteel vast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier nog!
Prachtig spel + heerlijke soundtrack!
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |