ik heb yhet spel nu ook een jaar, en nog steeds niet uitgespeeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik speel hem nog. Deze maand zelfs weer opnieuw begonnen. Blijft een goed spel![]()
toen ik het spel (uit)speelde, had ik ook nog een ti4200, maar dat was geen probleem, draaide prima allemaal... Nu nog maar een keer uitspelen binnenkort denk ik... 6600gt is wel een beetje overkill alleenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Reggie200 het volgende:
Heb hem toevallig een week of 3 geleden gekocht voor ¤ 9,95.
Maar het spel loopt steeds vast.
Ik hoor de geluiden doorgaan bijvoorbeeld als ik in m'n hovercraft zit en naar voren beweeg, maar het beeld is dan vast gelopen.
Ik heb al andere drivers voor mijn videokaart geprobeerd en de laatste directX maar dat heeft niks geholpen.
Mijn video kaart is een G-force TI 4200, die zou het in principe gewoon aan moeten kunnen.
Iemand anders ook dat probleem gehad?
Edit: heb overigens dit probleem niet met andere games
tis een wat late reactie maar hier is ie:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Reggie200 het volgende:
Heb hem toevallig een week of 3 geleden gekocht voor ¤ 9,95.
Maar het spel loopt steeds vast.
Ik hoor de geluiden doorgaan bijvoorbeeld als ik in m'n hovercraft zit en naar voren beweeg, maar het beeld is dan vast gelopen.
Ik heb al andere drivers voor mijn videokaart geprobeerd en de laatste directX maar dat heeft niks geholpen.
Mijn video kaart is een G-force TI 4200, die zou het in principe gewoon aan moeten kunnen.
Iemand anders ook dat probleem gehad?
Edit: heb overigens dit probleem niet met andere games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 03-10-2005 23:31:55 ]
quote:en nog wat ik zit momenteel vast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier nog!
Prachtig spel + heerlijke soundtrack!
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Dankzij verkoopcijfers van BGE zal een vervolg heel erg onwaarschijnlijk zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:51 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik wou even kwijt, dat die kerel die Beyond good and evil ontwikkeld heeft, gemeldt heeft dat ze bezig waren met de Pre productie, maar dat toen King Kong op hun weg kwam. Reken er dus maar op dat er een deel 2 komt in de toekomst![]()
iddquote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Dankzij verkoopcijfers van BGE zal een vervolg heel erg onwaarschijnlijk zijn.
wat voor een systeem heb je dan waar hij het niet op doet?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:46 schreef kruimel_20 het volgende:
ik heb em ook uit de grabbelbak van de V&D. Echt een leuk spel.![]()
Ik had alleen vaak last van vastlopers... maar dat was een bekend kwaaltje. Op mijn eigen PC doet ie het niet eens.
Maar ik heb em al uitgespeeld en ik hoop dat ze toch een vervolg gaan maken.
Leuk spel voor de regenachtige dagen
Oh en die beesten fotograferen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |