abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30093086
Heb hem toevallig een week of 3 geleden gekocht voor ¤ 9,95.
Maar het spel loopt steeds vast.
Ik hoor de geluiden doorgaan bijvoorbeeld als ik in m'n hovercraft zit en naar voren beweeg, maar het beeld is dan vast gelopen.
Ik heb al andere drivers voor mijn videokaart geprobeerd en de laatste directX maar dat heeft niks geholpen.
Mijn video kaart is een G-force TI 4200, die zou het in principe gewoon aan moeten kunnen.

Iemand anders ook dat probleem gehad?

Edit: heb overigens dit probleem niet met andere games
pi_30093341
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 08:54 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik speel hem nog. Deze maand zelfs weer opnieuw begonnen. Blijft een goed spel
ik heb yhet spel nu ook een jaar, en nog steeds niet uitgespeeld ik pak hem er denk ik binnen kort nog wel ff bij
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:00:09 #243
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30093494
loze post - net wakker

OT: Nog steeds heerlijk spel. Prachtige sfeer
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30094324
Spel heb ik toen meteen gehaald toen ik hoorde dat ie gewoon ¤30 kostte. Weet niet of dit al vanaf de launch was maar het was iig wel erg snel. Prachtig spel idd en ook al komt er wrs geen vervolg ik blijf toch hopen. Al is het spel overall gezien wel redelijk simpel maar toch een erg vermakelijk spel en erg jammer dat niet meer mensen dit spel hebben gekocht.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:59:56 #245
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_30106568
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Reggie200 het volgende:
Ik hoor de geluiden doorgaan bijvoorbeeld als ik in m'n hovercraft zit en naar voren beweeg, maar het beeld is dan vast gelopen.
Ik heb al andere drivers voor mijn videokaart geprobeerd en de laatste directX maar dat heeft niks geholpen.
Mijn video kaart is een G-force TI 4200, die zou het in principe gewoon aan moeten kunnen.

toen ik het spel (uit)speelde, had ik ook nog een ti4200, maar dat was geen probleem, draaide prima allemaal... Nu nog maar een keer uitspelen binnenkort denk ik... 6600gt is wel een beetje overkill alleen
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_31128724
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Reggie200 het volgende:

tis een wat late reactie maar hier is ie:
ik heb exact het zelfde probleem met een geforce 4 ti4800se..
na wat googelen leek het erop alsof ik een van de slechte BG&E versies zou hebben die in nederland zijn terecht gekomen..
dit blijkt alleen niet waar:
na het deinstalleren van de forceware 77.xx drivers en een herinstall van de forceware 53.03 drivers werkt hij als een zonnetje...

en nog n.a.v. dit topic:
Beyond good and evil aantal savegames verhogen?

is er een mogelijkheid om meer savegame plekken te creeren???
en nog tips voor het spelen van het spel???

en nog wat ik zit momenteel vast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 03-10-2005 23:31:55 ]
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:51:05 #247
131822 Yeroen21
Ik leef lang zoals een Tekkel
pi_31206592
Ik heb mijn Xbox afgelopen week verkocht, totaal geen problemen mee, maar ik had toch moeite om Beyond Good and Evil weg te doen. Wat heb ik genoten van deze fantastische game. Heerlijk fantasy wereldje, leuk variatie in van alles etc. Ik speelde de game Nederlands en vond het geweldig haha! Die top vent Pey'J (zoiets) met een geweldige stem en humor. Ik denk dat ik de game binnenkort opnieuw haal en em een mooi plaatsje geef, maar dan voor de pc. T spel kost maar 6,99 voor de Pc en dat is die dubbel en dwars waardt. Jammer dat Ubisoft niet zo slim is om een deel 2 te ontwikkelen, want er zijn verschrikkelijk veel mensen op diverse fora die uit kijken naar een deel 2 (al verkocht deel 1 niet goed, maar lag ook aan Marketing vind ik zelf).

Dus laten we Ubisoft met zn alleen kapot mailen om toch eens een deel 2 in productie te gaan nemen!
Vis?!
pi_31212634
ik heb em gekocht omdattie bij de free zo hgoedkoop was en ik had er veel goede dingen over gehoord, alleen nooit echte marketing gezien idd..

maar ben eff snel voorbij me probleem gekomen, zo weer spelen
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:01:18 #249
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_31264030
quote:
en nog wat ik zit momenteel vast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Veel plezier nog!
Prachtig spel + heerlijke soundtrack!
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 7 december 2005 @ 10:51:47 #250
131822 Yeroen21
Ik leef lang zoals een Tekkel
pi_32885362
Ik wou even kwijt, dat die kerel die Beyond good and evil ontwikkeld heeft, gemeldt heeft dat ze bezig waren met de Pre productie, maar dat toen King Kong op hun weg kwam. Reken er dus maar op dat er een deel 2 komt in de toekomst
Vis?!
  woensdag 7 december 2005 @ 10:53:40 #251
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32885407
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:51 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik wou even kwijt, dat die kerel die Beyond good and evil ontwikkeld heeft, gemeldt heeft dat ze bezig waren met de Pre productie, maar dat toen King Kong op hun weg kwam. Reken er dus maar op dat er een deel 2 komt in de toekomst
Dankzij verkoopcijfers van BGE zal een vervolg heel erg onwaarschijnlijk zijn.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_32886526
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef BMH het volgende:

[..]

Dankzij verkoopcijfers van BGE zal een vervolg heel erg onwaarschijnlijk zijn.
idd
Misschien dat onze Michel een minigame van BGE in de nieuw Rayman stopt
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 7 december 2005 @ 16:46:19 #253
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_32894991
ik heb em ook uit de grabbelbak van de V&D. Echt een leuk spel.
Ik had alleen vaak last van vastlopers... maar dat was een bekend kwaaltje. Op mijn eigen PC doet ie het niet eens.
Maar ik heb em al uitgespeeld en ik hoop dat ze toch een vervolg gaan maken.

Leuk spel voor de regenachtige dagen

Oh en die beesten fotograferen
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_32896975
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:46 schreef kruimel_20 het volgende:
ik heb em ook uit de grabbelbak van de V&D. Echt een leuk spel.
Ik had alleen vaak last van vastlopers... maar dat was een bekend kwaaltje. Op mijn eigen PC doet ie het niet eens.
Maar ik heb em al uitgespeeld en ik hoop dat ze toch een vervolg gaan maken.

Leuk spel voor de regenachtige dagen

Oh en die beesten fotograferen
wat voor een systeem heb je dan waar hij het niet op doet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')