abonnement Unibet Coolblue
pi_14361064

Vorig topic: Het grote FC Barcelona topic

Laatste nieuws:

AMSTERDAM - Patrick Kluivert moet op zoek naar een nieuwe zaakwaarnemer. De spits van Barcelona en Sigi Lens hebben de jarenlange samenwerking verbroken. Volgens de voormalige begeleider van de aanvaller was het contact tussen beiden niet meer als voorheen. "De chemie is een beetje over, zoals dat zo mooi heet", verklaarde Lens maandag de breuk.

De zaakwaarnemer raakte met Kluivert in contact toen hij nog in de B-junioren van Ajax voetbalde. Hij onderhandelde namens de spits over het eerste profcontact bij de Amsterdamse club. Ook stond hij Kluivert bij in de besprekingen met zijn latere clubs AC Milan en Barcelona.

Lens wilde niet zeggen of de breuk te maken heeft met de activiteiten van Kluivert buiten het voetbal. De spits opende onlangs een groot café in Barcelona. "We hebben in ieder geval geen ruzie", aldus Lens.

De bij Barcelona ontevreden Kluivert sloeg onlangs een aanbieding van Newcastle United af. De spits zou wel openstaan voor een overgang naar Arsenal, Manchester United of Chelsea. Hij mag voor een gelimiteerde transfersom van slechts 1,8 miljoen euro vetrekken. "Dat kan lucratief zijn", weet ook Lens. "Maar misschien ben ik niet zo als veel zaakwaarnemers. Als het niet meer klikt en het gevoel niet meer goed is, moet je stoppen."

Laatste gespeelde wedstrijd: Sociedad - Barca 3 - 3

Volgende wedstrijden:
Panionios - Barca (UEFA, 6 november)
Barca - Betis (competitie, 9 november)

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 3 november 2003 @ 22:51:12 #2
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14361156
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:48 schreef Suijk het volgende:
[afbeelding]

Vorig topic: Het grote FC Barcelona topic

Laatste nieuws:

AMSTERDAM - Patrick Kluivert moet op zoek naar een nieuwe zaakwaarnemer. De spits van Barcelona en Sigi Lens hebben de jarenlange samenwerking verbroken. Volgens de voormalige begeleider van de aanvaller was het contact tussen beiden niet meer als voorheen. "De chemie is een beetje over, zoals dat zo mooi heet", verklaarde Lens maandag de breuk.

De zaakwaarnemer raakte met Kluivert in contact toen hij nog in de B-junioren van Ajax voetbalde. Hij onderhandelde namens de spits over het eerste profcontact bij de Amsterdamse club. Ook stond hij Kluivert bij in de besprekingen met zijn latere clubs AC Milan en Barcelona.

Lens wilde niet zeggen of de breuk te maken heeft met de activiteiten van Kluivert buiten het voetbal. De spits opende onlangs een groot café in Barcelona. "We hebben in ieder geval geen ruzie", aldus Lens.

De bij Barcelona ontevreden Kluivert sloeg onlangs een aanbieding van Newcastle United af. De spits zou wel openstaan voor een overgang naar Arsenal, Manchester United of Chelsea. Hij mag voor een gelimiteerde transfersom van slechts 1,8 miljoen euro vetrekken. "Dat kan lucratief zijn", weet ook Lens. "Maar misschien ben ik niet zo als veel zaakwaarnemers. Als het niet meer klikt en het gevoel niet meer goed is, moet je stoppen."

Laatste gespeelde wedstrijd: Sociedad - Barca 3 - 3

Volgende wedstrijden:
Panionios - Barca (UEFA, 6 november)
Barca - Betis (competitie, 9 november)


duh, 3-3 tegen Sociedad
Ben, sinds ik in 1997 in Camp Nou ben geweest, fan van Barca. mooi stadion en laten we hopen dat ze het beter gaan doen dit seizoen dan de afgelopen paar jaar en dan dat ze t nu doen
pi_14382649
Waarom is 3-3 tegen Sociedad zo raar? Mooi resultaat eerder, gezien de verhoudingen tussen beide ploegen op moment.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_14394100
Momenteel kan Barca gewoon niet beter. Ze hebben een matige coach en gewoon een niet al te best elftal. Dan mogen ze best tevreden zijn met een 3-3- tegen de ploeg die vorig seizoen zo lang meedeed voor de titel!
pi_14443245
0-3 dacht ik

Kluivert 1 keer gescoord

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_14864033
Gisteren met 2-1 verloren van Villareal. Kluivert maakte het doelpunt voor Barça. Ze staan nog 5e, maar vandaag kunnen er nog een aantal ploegen voorbij komen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_15129413
Hoe lang nog voor Rijkaard en ten Cate...
5-1 is toch echt een te groot verlies, dan praat je niet meer over pech in de wedstrijd (ook al heb ik het niet gezien)
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2003 @ 22:40:15 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_15130725
Ik denk dat Rijkaard eerder in Nederland terug is dan de Sint in Spanje.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_15131662
Ach, als ze van Real Madrid winnen is alles weer goed, let maar op.

Moeten ze natuurlijk wel winnen.........wat ik niet zie gebeuren.

  woensdag 3 december 2003 @ 23:14:01 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15131804
Net of Real zo goed is.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_15131828
quote:
Op woensdag 3 december 2003 23:14 schreef popolon het volgende:
Net of Real zo goed is.


Inderdaad

Ik zei eigenlijk wel iets heel belachelijks

  woensdag 3 december 2003 @ 23:18:25 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15131936

Toch jammer dat zo'n mooie club nu al jaren zo aan het prutsen is.

Hup Frank en Henk.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_15132000
Begint een beetje op het Liverpool geval te lijken: vergane glorie.
pi_15132795
5-1... Tering wat is daar gebeurt. Kiki is daar toch al een tijdje weg
Degene die dat goed had in de toto heeft echt heel zwaar aan de verdovende middelen gezeten
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  woensdag 3 december 2003 @ 23:48:03 #15
46511 Linz
held der helden
pi_15132858
sjeses, het gaat helemaal fout daar met Rijkaard. Zou jammer zijn als ie zo aan z'n einde gaat komen bij Barcelona. En ook de reputatie van Cruyff wordt op deze manier aangetast.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_15133376
ja met rijkaard ging het fout maar dat was het met Van Gaal ook dus het schiet niks op
pi_15143942
Een nederlaag dit weekend tegen Real zou al 13 punten achterstand betekenen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_15144231
quote:
Op donderdag 4 december 2003 13:36 schreef DIGGER het volgende:
Een nederlaag dit weekend tegen Real zou al 13 punten achterstand betekenen
Het doel is toch niet kampioen te worden, het doel is Champions League te bereiken. Daar hebben ze al heel wat minder punten voor nodig. Momenteel staan ze daar maar 4 puntjes vanaf.
pi_15144312
quote:
Op donderdag 4 december 2003 13:45 schreef Qi het volgende:

Het doel is toch niet kampioen te worden, het doel is Champions League te bereiken. Daar hebben ze al heel wat minder punten voor nodig. Momenteel staan ze daar maar 4 puntjes vanaf.


Dat is toch diep triest, dat is zoiets als Adriaanse die roept dat Ajax bij de beste 5 moet komen, een club als Barcelona die al blij is met plek 4, flikker toch op zeg, zo'n club hoort elk jaar voor de titel te gaan.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_15144346
quote:
Op donderdag 4 december 2003 13:48 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dat is toch diep triest, dat is zoiets als Adriaanse die roept dat Ajax bij de beste 5 moet komen, een club als Barcelona die al blij is met plek 4, flikker toch op zeg, zo'n club hoort elk jaar voor de titel te gaan.


Dan moet dat wel kunnen. En met dit spelersmateriaal KAN dat gewoon niet.
too much is not enough....
pi_15144833
quote:
Op donderdag 4 december 2003 13:48 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dat is toch diep triest, dat is zoiets als Adriaanse die roept dat Ajax bij de beste 5 moet komen, een club als Barcelona die al blij is met plek 4, flikker toch op zeg, zo'n club hoort elk jaar voor de titel te gaan.


Ze proberen natuurlijk wel voor de titel te gaan, maar ze weten zelf ook dat het niet echt realistisch is. De concurrentie is erg groot in de Primera Division en met een gloednieuwe selectie is het niet makkelijk meteen de strijd aan te gaan met ploegen als Real Madrid, Valencia en Deportivo.

Voor Barcelona is het veel belangrijker dat alles weer een beetje op de rails komt. Gewoon constant presteren en ieder jaar Champions League spelen, dan komen de prijzen vanzelf wel weer.

pi_15144878
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:05 schreef Qi het volgende:

[..]

Ze proberen natuurlijk wel voor de titel te gaan, maar ze weten zelf ook dat het niet echt realistisch is. De concurrentie is erg groot in de Primera Division en met een gloednieuwe selectie is het niet makkelijk meteen de strijd aan te gaan met ploegen als Real Madrid, Valencia en Deportivo.

Voor Barcelona is het veel belangrijker dat alles weer een beetje op de rails komt. Gewoon constant presteren en ieder jaar Champions League spelen, dan komen de prijzen vanzelf wel weer.


En daarvoor moet eerst een oranje bezem door het elftal.
too much is not enough....
pi_15145034
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:06 schreef WaStEd het volgende:

[..]

En daarvoor moet eerst een oranje bezem door het elftal.


Ik vind het een beetje makkelijk om de Nederlanders de schuld te geven. Toen Rijkaard laatst geen één Nederlander opstelde liep het net zo slecht.
pi_15145089
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:11 schreef Qi het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje makkelijk om de Nederlanders de schuld te geven. Toen Rijkaard laatst geen één Nederlander opstelde liep het net zo slecht.


De Nederlanders bij Barca zijn potentieel de beste voetballers in de ploeg en die brengen het niet. De rest is een stuk minder dus zonder Nederlanders win je het ook niet.
too much is not enough....
pi_15145439
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:13 schreef WaStEd het volgende:

[..]

De Nederlanders bij Barca zijn potentieel de beste voetballers in de ploeg en die brengen het niet. De rest is een stuk minder dus zonder Nederlanders win je het ook niet.


Als je zo redeneert dan zou je juist niet de Nederlanders moeten verwijderen, maar die andere mindere spelers. Maak van de Nederlanders de mindere spelers.
pi_15145545
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:26 schreef Qi het volgende:

[..]

Als je zo redeneert dan zou je juist niet de Nederlanders moeten verwijderen, maar die andere mindere spelers. Maak van de Nederlanders de mindere spelers.


Overmars Kluivert Reiziger... zijn totaal niet gemotiveerd om voor Barcelona nog het vuur uit hun schoenen te lopen.
Weg ermee.
too much is not enough....
pi_15145673
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:30 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Overmars Kluivert Reiziger... zijn totaal niet gemotiveerd om voor Barcelona nog het vuur uit hun schoenen te lopen.
Weg ermee.


Dat denken ze daar in Barcelona inderdaad, daar gaan ze spelers die veel hebben betekent voor de club uitfluiten en uitzwaaien. En de witte zakdoekjes komen bij het minste of het geringste uit de kast. De realiteit is echter dat Kluivert gewoon een mindere periode doormaakt en dat Reiziger en Overmars hun beste tijd hebben gehad. Heeft helemaal niets met motivatie te maken.
pi_15145729
De club kan het wel ok vinden om "slechts" een CL-plaats te bemachtigen, maar de fans niet
die zijn best veeleisend

die zwaaien zo met hun witte zakdoekjes, je moet idd een nieuwe team laten inspelen

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_15145873
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:34 schreef Qi het volgende:

[..]

Dat denken ze daar in Barcelona inderdaad, daar gaan ze spelers die veel hebben betekent voor de club uitfluiten en uitzwaaien. En de witte zakdoekjes komen bij het minste of het geringste uit de kast. De realiteit is echter dat Kluivert gewoon een mindere periode doormaakt en dat Reiziger en Overmars hun beste tijd hebben gehad. Heeft helemaal niets met motivatie te maken.


Sorry maar ik zit even te bedenken wat die spelers voor Barcelona hebben betekent behalve dat het bestuur ze dankbaar is voor het feit dat die 3 samen 9 miljoen euro per jaar van de Barca bankrekening afschreven.
too much is not enough....
pi_15146044
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:41 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Sorry maar ik zit even te bedenken wat die spelers voor Barcelona hebben betekent behalve dat het bestuur ze dankbaar is voor het feit dat die 3 samen 9 miljoen euro per jaar van de Barca bankrekening afschreven.


Overmars heeft niets kunnen laten zien vanwege een blessure, hij heeft dus niets kunnen betekenen voor Barcelona, maar dat je er niet op kunt komen wat Kluivert en Reiziger hebben betekent zegt eigenlijk al genoeg. Die hebben een groot aandeel gehad in de laatste prijzen die Barcelona heeft gepakt.
pi_15146451
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:46 schreef Qi het volgende:

[..]

Overmars heeft niets kunnen laten zien vanwege een blessure, hij heeft dus niets kunnen betekenen voor Barcelona, maar dat je er niet op kunt komen wat Kluivert en Reiziger hebben betekent zegt eigenlijk al genoeg. Die hebben een groot aandeel gehad in de laatste prijzen die Barcelona heeft gepakt.


En die zijn ?
too much is not enough....
pi_15146650
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:00 schreef WaStEd het volgende:

[..]

En die zijn ?


97/98 Spaanse beker en landstitel en 98/99 landstitel.
pi_15146768
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:07 schreef Qi het volgende:

[..]

97/98 Spaanse beker en landstitel en 98/99 landstitel.


Wow.
Kom op hey. Je weet echt wel wat ik bedoel.
Voor die salarissen mag je meer verwachten.
En Overmars zat er toen nog niet.
too much is not enough....
pi_15146813
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:11 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Wow.
Kom op hey. Je weet echt wel wat ik bedoel.
Voor die salarissen mag je meer verwachten.
En Overmars zat er toen nog niet.


Nee? Ik weet niet wat je bedoelt? Eerder zei ik trouwens al dat Overmars er niet bijzat.
pi_15146884
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:13 schreef Qi het volgende:

[..]

Nee? Ik weet niet wat je bedoelt? Eerder zei ik trouwens al dat Overmars er niet bijzat.


Laat maar.
too much is not enough....
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:59:09 #36
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_15168586
De interesse van Barca in Chelsea's Jimmy Floyd Hasselbaink is weer toegenomen. De club denkt de nederlander transfervrij in januari te kunnen contracteren. Er lijkt inmiddels al contact te zijn tussen de partijen. Barcelona president Joan Laporta, zegt het geduld verloren te hebben met "misschietende Patrick Kluivert", aldus Tribalfootball.com.

Ondanks dat in het begin van het seizoen gezegd is dat er geen transfers zullen plaats vinden dit jaar, zal waarschijnlijk toch een versterking van het team plaats vinden, om de vuurkracht van Barca te verhogen.

pi_15171266
Dom om weer een Nederlander te contracteren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_15172216
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:25 schreef zjroentje het volgende:
Dom om weer een Nederlander te contracteren.
Heel erg dom. Wanneer leren ze het daar nou is.
too much is not enough....
pi_15172451
Ook al zijn de prestaties de laatste paar jaar enorm slecht, ik denk niet dat het goed is dat de vingers meteen allemaal naar de Nederlanders worden gewezen. De Nederlanders hebben Barcelona in mijn ogen meer goed gedaan dan slecht. Denk aan Cruijff, Koeman, Neeskens, Kluivert, Cocu, etc.

En vergeet ook niet dat de Nederlanders die er nu zitten nog steeds gemiddeld één grote prijs per twee seizoenen hebben gepakt, en dat is helemaal nog niet eens zo slecht als je kijkt in wat voor sterke competities Barcelona uitkomt.

pi_15173586
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:14 schreef Qi het volgende:
Ook al zijn de prestaties de laatste paar jaar enorm slecht, ik denk niet dat het goed is dat de vingers meteen allemaal naar de Nederlanders worden gewezen. De Nederlanders hebben Barcelona in mijn ogen meer goed gedaan dan slecht. Denk aan Cruijff, Koeman, Neeskens, Kluivert, Cocu, etc.

En vergeet ook niet dat de Nederlanders die er nu zitten nog steeds gemiddeld één grote prijs per twee seizoenen hebben gepakt, en dat is helemaal nog niet eens zo slecht als je kijkt in wat voor sterke competities Barcelona uitkomt.


Jij mag Neeskens en Cruijff niet vergelijken met dat zooitje wat er nu zit. Das heiligschennis bijna.
En de Copa del Rey is geen grote prijs maar een troostprijs.
too much is not enough....
pi_15173738
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:49 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Jij mag Neeskens en Cruijff niet vergelijken met dat zooitje wat er nu zit. Das heiligschennis bijna.
En de Copa del Rey is geen grote prijs maar een troostprijs.


Ik maak geen vergelijking, niet mijn reactie verdraaien. En de beker is natuurlijk een troostprijs, het gaat immers om de titel, maar je kunt het geen kleine prijs noemen.
pi_15174188
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:14 schreef Qi het volgende:
De Nederlanders hebben Barcelona in mijn ogen meer goed gedaan dan slecht. Denk aan Cruijff, Koeman, Neeskens, Kluivert, Cocu, etc.
Je zet ze in hetzelfde rijtje.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:14 schreef Qi het volgende:

En vergeet ook niet dat de Nederlanders die er nu zitten nog steeds gemiddeld één grote prijs per twee seizoenen hebben gepakt, en dat is helemaal nog niet eens zo slecht als je kijkt in wat voor sterke competities Barcelona uitkomt.


Welke grote prijs per 2 seizoenen dan
too much is not enough....
pi_15174594
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:08 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Je zet ze in hetzelfde rijtje.


Ik vergelijk ze toch niet? Ik noem alleen een aantal Nederlanders op die wat hebben betekend voor Barcelona.
quote:
Welke grote prijs per 2 seizoenen dan
Heb ik eerder al gezegd. Twee landstitels en één beker is zo beroerd nog niet in krap 5 seizoenen.
pi_15174681
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:20 schreef Qi het volgende:

[..]

Ik vergelijk ze toch niet? Ik noem alleen een aantal Nederlanders op die wat hebben betekend voor Barcelona.
[..]


Ja, die wat betekend hebben. Kluivert hoort daar niet bij.
Want dat kan ik een slootje andere namen noemen die ECHT iets betekend hebben bij Barca de laatste jaren.
too much is not enough....
pi_15174813
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:20 schreef Qi het volgende:

Heb ik eerder al gezegd. Twee landstitels en één beker is zo beroerd nog niet in krap 5 seizoenen.


als je drie prijzen uitgesmeerd over die vijf jaar hebt verdient lijkt het wat maar die beker werd volgens mij samen met een landskampioenschap behaalt. Kan me vergissen hoor.
Voor een club als Barca telt alleen het huidige seizoen en als dat beroerd is kijkt men naar het vorig seizoen.... Laat die nu ook niet al te best zijn.
Barca heeft de houding van het Ajax onder Co aangenomen en dat vinden de socios niet zo geweldig. Ze willen gewoon altijd winnen en terecht met zo'n grote club.
Ze moeten nu alleen eens een keer kijken naar de eerste twee seizoenen onder Cruijf en dan de conclusie trekken dat hij heel veel spanjaarden kocht die relatief onbekend waren en die aangevuld heeft met extreem goede buitenlanders.
Als Barca het op die manier gaat doen, dus niet met het kopen om het kopen van buitenlanders, dan zie ik het wel weer goedkomen.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_15175136
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:23 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ja, die wat betekend hebben. Kluivert hoort daar niet bij.
Want dat kan ik een slootje andere namen noemen die ECHT iets betekend hebben bij Barca de laatste jaren.


Ligt er helemaal aan wat je onder 'heeft wat betekend' verstaat. Ik vind dat Kluivert zeker iets betekend heeft voor Barcelona, ook al denken veel Barcelona supporters daar anders over. Hij had een groot aandeel in de titel van 98/99 en hij heeft over de jaren heen vrij constant gepresteerd. Meestal zo'n 25 doelpunten per seizoen en de nodige assists. Maakt momenteel een wat minder seizoen door, maar we moeten niet vergeten wat Kluivert hiervoor heeft gedaan voor Barcelona.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:27 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

als je drie prijzen uitgesmeerd over die vijf jaar hebt verdient lijkt het wat maar die beker werd volgens mij samen met een landskampioenschap behaalt. Kan me vergissen hoor.


Ik zei dan ook gemiddeld één prijs per twee seizoenen.
  vrijdag 5 december 2003 @ 16:00:33 #47
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_15177898
Ik zal niet ontkennen dat kluivert nooit iets heeft betekent voor barça,maar we leven nu en niet een paar jaar terug waar hij regelmatig doelpunten maakte die doelpunten moeten gewoon gemaakt worden.
Kluivert heeft al zoveel kansen gehad maar het lukt gewoon niet,dan houd het op.
En de fans van Barça hoeven ook niet gelijk zo overdreven te reageren op verloren partijen is helemaal niet nodig laat frank gewoon ze werk doen.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_15178181
Kluivert maakt inderdaad een slechte periode door, erg jammer. Ik zou ook graag zien dat Kluivert zijn oude niveau weer haalt, dat komt ook het Nederlands elftal ten goede. Ik pleit bijv. niet voor niets al tijden voor Van Nistelrooy in de spits in Oranje, simpelweg omdat Kluivert hopeloos uit vorm is.

Barcelona moet gewoon geduld hebben, de prijzen komen over een tijd vanzelf weer. Real Madrid zal vroeg of laat instorten en Barcelona zal vroeg of laat weer absolute top zijn in Spanje.

pi_15236272
Een poll op de goed bezochte voetbalnieuws website Soccerage.com:

Should Barcelona sack Frank Rijkaard?

Yes - 68%
No - 32%

Het publiek heeft er niet echt vertrouwen meer in zo te zien.

  zondag 7 december 2003 @ 23:15:33 #50
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_15236619
het publiek heeft veel te snel te weinig vertrouwen...

enne, ik he bvernomen dat Kluivert een wonderschone goals heeft gemaakt
iemand linkje?

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_15236801
Wonderschoon viel wel mee, maar het was wel een aardige kopbal. Ik heb nog geen videofragment kunnen vinden.
pi_15385660
Espanyol-Barca
1-2 na 25 minuten.
1-0 Jordi
1-1 Ronaldinho
1-2 Kluivert
  zaterdag 13 december 2003 @ 20:02:59 #53
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15385867
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 19:57 schreef Jopiler het volgende:
Espanyol-Barca
1-2 na 25 minuten.
1-0 Jordi
1-1 Ronaldinho
1-2 Kluivert
hup Espanyol
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15386103
1-3 Kluivert
  zaterdag 13 december 2003 @ 20:51:00 #55
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
  zaterdag 13 december 2003 @ 20:52:22 #56
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15387079
Kluivert laat weer van zich spreken de laatste weken, hij moet snel weg daar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_15387578
5 rode kaarten al. .
-
  zaterdag 13 december 2003 @ 21:15:52 #58
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_15387668
Echte derby
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_15388040
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 21:15 schreef okkidude het volgende:
Echte derby
11 gele kaarten, waarvan 4 rode kaarten en 2 direct rode kaarten..
Krankzinnige derdy..
Stand is 1-3 gebleven.. 1-0 Jordy Cruijff en de 1-2 en 1-3 van Kluivert..
-
  zaterdag 13 december 2003 @ 21:27:35 #60
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15388075
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

11 gele kaarten, waarvan 4 rode kaarten en 2 direct rode kaarten..
Krankzinnige derdy..
Stand is 1-3 gebleven.. 1-0 Jordy Cruijff en de 1-2 en 1-3 van Kluivert..


Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_15390149
bizarre pot heerlijk
pi_15552184
Verder in de Spaanse cup
met 0-4 gewonnen

goals van Saviola, 2x Overmars en Ronaldinho

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 28 december 2003 @ 18:11:46 #63
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_15770735
Volgens het Catalaanse Sport gaat FC Barcelona Louis van Gaal aanklagen, omdat deze de kans aan zich voorbij heeft laten gaan Ronaldo in te lijven toen hij de gelegenheid hiervoor had. Van Gaal stak in zijn Barça-tijd er persoonlijk een stokje voor dat Ronaldo aan zijn toenmalige selectie zou worden toegevoegd.

In de ogen de huidige technisch directeur van Ajax, was de Braziliaan niet voldoende hersteld van zijn blessure en liet zijn houding te wensen over. Ronaldo vertrok vervolgens naar aartsrivaal Real Madrid, en voert de lijst van topscorers aan in de Primera Division. Volgens Sport kan Van Gaal een aanklacht tegemoet zien voor de economische en sportieve schade die Barça zou lijden door deze beslissing.

Er worden verder bedragen genoemd zoals 9.000 euro per doelpunt van Ronaldo in de competitie, en 12.000 euro voor iedere treffer in de Champions League. Dat zou betekenen dat Van Gaal 453.000 euro schadevergoeding zou moeten betalen.

Van Gaal zou al in Barcelona door het leven gaan, als 'el gafe' wat de ongeluksbrenger betekent. Deze gedachten worden gesterkt door de Spanjaarden, doordat Ajax vroegtijdig is uitgeschakeld in de Champions League.

Bron: Voetbalzone.nl

  zondag 28 december 2003 @ 18:22:09 #64
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_15771075
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:11 schreef Eilanden het volgende:
Volgens het Catalaanse Sport gaat FC Barcelona Louis van Gaal aanklagen, omdat deze de kans aan zich voorbij heeft laten gaan Ronaldo in te lijven toen hij de gelegenheid hiervoor had.
en terecht.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  zondag 28 december 2003 @ 18:25:32 #65
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15771196
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:11 schreef Eilanden het volgende:

Van Gaal zou al in Barcelona door het leven gaan, als 'el gafe' wat de ongeluksbrenger betekent. Deze gedachten worden gesterkt door de Spanjaarden, doordat Ajax vroegtijdig is uitgeschakeld in de Champions League.


en dat is wel weer heel ver gezocht maar daarom niet minder leuk
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 28 december 2003 @ 19:17:28 #66
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_15772810
Volgns mij is zo'n aanklacht vergezocht. En volgens mij voor een rechter kansloos. Daarbij als zo'n aanklacht toegewezen wordt, is het hek van de dam in Voetballand, dan kunnen weet-ik-hoeveel trainers aangeklaagd worden vanwege het niet-kopen, aftesten etc van diverse voetballers
  zondag 28 december 2003 @ 19:28:22 #67
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15773144
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:11 schreef Eilanden het volgende:
Volgens het Catalaanse Sport gaat FC Barcelona Louis van Gaal aanklagen, omdat deze de kans aan zich voorbij heeft laten gaan Ronaldo in te lijven toen hij de gelegenheid hiervoor had. Van Gaal stak in zijn Barça-tijd er persoonlijk een stokje voor dat Ronaldo aan zijn toenmalige selectie zou worden toegevoegd.

In de ogen de huidige technisch directeur van Ajax, was de Braziliaan niet voldoende hersteld van zijn blessure en liet zijn houding te wensen over. Ronaldo vertrok vervolgens naar aartsrivaal Real Madrid, en voert de lijst van topscorers aan in de Primera Division. Volgens Sport kan Van Gaal een aanklacht tegemoet zien voor de economische en sportieve schade die Barça zou lijden door deze beslissing.

Er worden verder bedragen genoemd zoals 9.000 euro per doelpunt van Ronaldo in de competitie, en 12.000 euro voor iedere treffer in de Champions League. Dat zou betekenen dat Van Gaal 453.000 euro schadevergoeding zou moeten betalen.

Van Gaal zou al in Barcelona door het leven gaan, als 'el gafe' wat de ongeluksbrenger betekent. Deze gedachten worden gesterkt door de Spanjaarden, doordat Ajax vroegtijdig is uitgeschakeld in de Champions League.

Bron: Voetbalzone.nl


triest volk daar
OJAAJOH?
  zondag 28 december 2003 @ 22:43:24 #68
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_15779483
Ik vind dat ze daar ook wel overdrijven...
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_15780554
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:11 schreef Eilanden het volgende:
Volgens het Catalaanse Sport gaat FC Barcelona Louis van Gaal aanklagen, omdat deze de kans aan zich voorbij heeft laten gaan Ronaldo in te lijven toen hij de gelegenheid hiervoor had. Van Gaal stak in zijn Barça-tijd er persoonlijk een stokje voor dat Ronaldo aan zijn toenmalige selectie zou worden toegevoegd.

In de ogen de huidige technisch directeur van Ajax, was de Braziliaan niet voldoende hersteld van zijn blessure en liet zijn houding te wensen over. Ronaldo vertrok vervolgens naar aartsrivaal Real Madrid, en voert de lijst van topscorers aan in de Primera Division. Volgens Sport kan Van Gaal een aanklacht tegemoet zien voor de economische en sportieve schade die Barça zou lijden door deze beslissing.

Er worden verder bedragen genoemd zoals 9.000 euro per doelpunt van Ronaldo in de competitie, en 12.000 euro voor iedere treffer in de Champions League. Dat zou betekenen dat Van Gaal 453.000 euro schadevergoeding zou moeten betalen.

Van Gaal zou al in Barcelona door het leven gaan, als 'el gafe' wat de ongeluksbrenger betekent. Deze gedachten worden gesterkt door de Spanjaarden, doordat Ajax vroegtijdig is uitgeschakeld in de Champions League.

Bron: Voetbalzone.nl


Ik kan me niet voorstellen dat dit echt waar is, maar als het waar is, wat een idioten zeg! Dit zullen ze nooit voor elkaar kunnen krijgen, er zal geen rechtbank zijn die ze dit zal toezeggen. En Barcelona zal in mijn ogen nog veel dieper zinken als ze tot zoiets over gaan, ze maken zichzelf hiermee belachelijk.
  maandag 29 december 2003 @ 00:00:33 #70
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15781816
Weten de Basken al dat de Gaalsche Vloek kan worden bezworen door de grootste trainer van de Nederlandse velden Co Adriaanse de ruimte te geven om Barça van de grond af opnieuw op te bouwen zoals men eens een andere Amsterdamse verlosser met historische initialen de kans gaf en niet bedrogen uitkwam?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 29 december 2003 @ 10:35:30 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15789364
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:17 schreef Eilanden het volgende:
Volgns mij is zo'n aanklacht vergezocht. En volgens mij voor een rechter kansloos. Daarbij als zo'n aanklacht toegewezen wordt, is het hek van de dam in Voetballand, dan kunnen weet-ik-hoeveel trainers aangeklaagd worden vanwege het niet-kopen, aftesten etc van diverse voetballers
Ik denk dat Bert van Marwijk er slim aan doet om tot het eind van z'n leven bij Feyenoord te blijven. Rob Baan ook trouwens
pi_15796789
quote:
Op maandag 29 december 2003 00:00 schreef sjun het volgende:
Weten de Basken al dat de Gaalsche Vloek kan worden bezworen door de grootste trainer van de Nederlandse velden Co Adriaanse de ruimte te geven om Barça van de grond af opnieuw op te bouwen zoals men eens een andere Amsterdamse verlosser met historische initialen de kans gaf en niet bedrogen uitkwam?
Humor.

Kan jij niet de Oudjaarsconference gaan doen, nu Youp en Freek geen zin hebben?

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 30 december 2003 @ 19:21:44 #73
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_15834269
De eerder vermelde mogelijke aanklacht van Barcelona tegen Ajax' technisch directeur Louis van Gaal, blijkt niets meer te zijn dan een '1 april'-grap. Het Spaanse blad Sport was met dit nieuws gekomen, en in diverse media in verschillende landen namen dit over.

Echter 28 december blijkt in Spanje dezelfde traditie te hebben, als wij in Nederland kennen op 1 april.

Bron:Voetbalzone

  woensdag 31 december 2003 @ 00:59:49 #74
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_15844795
Ik snap nog steeds niet hoe ze het hebben kunnen verzinnen om daar een coach aan te nemen die met zijn Nationale elftal in eigenland door Italie uitgeschakeld wordt met een toch wel bijna wereld elftal. Vervolgens bij een van de mooiste en historische clubs Sparta (dat volgens mij nog nooit gedegradeerd was) gewoon degradeerd naar de toto divisie...
Die persoon wordt dan ineens bij zo'n grote en de meest hectische club tewereld coach!
Serieus Martin Jol zou er gezien zijn prestaties met RKC eerder aanspraak op kunnen maken.

Johan heeft echt nog een dikke vinger in de pap daar, maar persoonlijk vind ik dat Cruijf het hier mee echt voor zichzelf verpest. Ik ben net als bij iedereen al jaren fan van um, maar Cruijf heeft ze niet allemaal meer op een rijtje en is niet meer serieus te nemen.

Cruijf is een clown geworden.

Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
pi_15850378
Alsof Nederland zo maar Europees kampioen had moeten worden... Een halve finale was zo slecht nog niet.

Degraderen bij Sparta was iedereen overkomen, met zo'n belabberde ploeg. Dat zal er al jaren aan te komen.

Ik wil er maar mee zeggen: Rijkaard is misschien geen topcoach, maar ook niet de prutser die jij van hem wilt maken.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_15850388
En Bonano is naar Murcia.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_15850398
Xavi gaat naar Manu.
  zondag 4 januari 2004 @ 21:15:49 #78
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_15963635
Lekker begin van 2004 ...

Santander - Barca 3-0....

  woensdag 7 januari 2004 @ 23:42:22 #79
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16054617
quote:
A chance collision with a teammate forced team captain Luis Enrique to abandon training on Tuesday.


After an initial scan, Club doctors confirmed that the player had a fracture in his left cheekbone. He'll be seen by a specialist on Wednesday to determine the appropriate treatment.

A probable starter in the Cup

Luis Enrique was all set to start against Levante in the Cup, but a chance clash with fullback Oscar López has left him with a fractured cheekbone. He joins five other Barca players on the injury list.

Luis Enrique will definitely miss the games against Levante and Zaragoza, though the exact extent of the injury and the necessary recovery time will not be known until the player has been seen by a specialist on Wednesday.

Second injury of the season

Luis Enrique had already picked up an ankle injury in a practice game on 15th December when a fierce shot from Xavi hit him on the right foot. This injury kept him out for 10 days. This second injury comes at a bad time for the squad's most veteran member, just when he was looking to consolidate his place in the team.


Hij was vorige jaar heel lang geblesseerd, en nu weer...
ouwe botten?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16086168
Vanavond uit met 1-0 verloren van Levante uit de tweede divisie. De return is over 1 week. Dit weekend spelen ze thuis tegen Zaragoza (staan 15e), dat moet echt gewonnen worden, anders wordt het echt lastig voor Rijkaard en vriendjes.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 9 januari 2004 @ 00:26:54 #81
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16087952
quote:
A penalty by Rivera in the 9th minute gives Levante a slim lead to take to the Nou Camp for the second leg of this Cup-tie.


A changed Barca side, with Valdés in goal and Luis García sitting behind front man Saviola, lost by the slimmest of margins against Levante tonight. Barca can rightly point to a combination of bad luck, the occasional lack of sharpness in front of goal and a terrible performance from the referee as their worst enemies. After a first half marred by an extremely harsh penalty decision, Barca switched to a much more direct style led by the ever present Iniesta, but luck and goals, turned their backs.

A TV Penalty

The home side pressed hard in the opening minutes and had the lion's share of possession but Barca soaked up the pressure without problems. However, the referee Rodríguez Santiago changed the course of the game by awarding a penalty against Puyol for tugging at Levante striker Aganzo. A penalty yes, but a penalty that is hardly ever given.

Occasional chances

With a goal in their favour, the home side started to believe in their possibilities and tried on three occasions to score the second, but without much accuracy. Barca's efforts were limited to a free kick by Ronaldinho that Aizpurúa blocked without difficulty.

The second effort came in the 22nd minute. Luis García fired from the edge of the box but his shot drifted well wide. Four minutes later, Xavi took a free kick which Levante keeper Aizpurúa took easily.

The presence of Iniesta in midfield gave the team greater freshness, as was obvious in the opening quarter of an hour. In the 43rd minute, the young midfielder directed a fast break that ended with a shot from Luis García. Without doubt the best Barca move of the first half.

Barca improve

Barca continued to create danger in the second half with two shots from Rafa Márquez in the 48th and 50th minutes. The Mexican had pushed up into midfield towards the end of the first half. Barca was taking a grip on the game and just three minutes later Xavi fired with his left foot but Aizpurúa managed a difficult save.

In the 57th minute, Andrés Iniesta confirmed the improvement in Barca's play as he forced his way between two defenders and fired from the right across the goalmouth. Aizpurúa had to stretch hard to push the ball around for a corner. Once again the referee influenced the course of the game by keeping the red card in his pocket after a dreadful tackle by Aganzo on Puyol.

Barca dominate

Valdés pulled off a great save in the 62nd minute from former Barca forward Ángel Cuellar, who shot low and hard, only to be substituted three minutes later.

Rafael Márquez had the best chance of the match so far when he headed against the crossbar from a cross from the left from Andrés Iniesta. Barca were playing much better than in the first half, but were helpless against the combination of bad luck, sloppy finishing and a terrible referee, who once again failed to use his red card, this time for a kick by Sandro on Iniesta.

Ettien had a fantastic chance to score the second for the home side but then Saviola, in the 79th minute was foiled by some steady goalkeeping by Aizpurúa. Three minutes later, a great pass from Xavi to Sergio García could have led to the equalizer, but the Levante keeper was once again unbeatable. In the closing minutes, Aganzo and Ettien came close for Levante, but Valdés stood firm.


Hoe vaak komt dat wel niet voor?

Barça dat domineert maar toch verliest

of een goede helft speelt, maar uiteindelijk terugzakt tot een slecht spelend hoopje

nu mogen ze wel een mooi resultaat gaan neerzetten thuis
en tegen zaragoza kunnnen ze ook maar best winnen, want anders is dit een enorm slecht start van dit jaar, het is al begonnen in mineur
en maar hopen dat het niet zo blijft

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  vrijdag 9 januari 2004 @ 21:11:19 #82
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16112827
er is al een deal voor een verhuur van Davids voor een half jaar naar Barça

Nu moet Davids wel nog akkoord gaan, en zijn salaris zal ook fors verminderen.
Van 3,6 mil. naar 1,2 milj.
Maarjah, het is dat of geen ek voor meneertje

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16112857
Ey gaat Xavi nou naar ManU?
pi_16112873
Davids heeft toch al zat geld dus wegens geld zal 'ie niet weigeren denk ik.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 21:13:42 #85
30919 mitt
Michael Corleone
pi_16112904
goed bezig Rijkaard
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 21:21:47 #86
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16113171
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:13 schreef mitt het volgende:
goed bezig Rijkaard
tjah, verduidelijk jezelf even...
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16113249
Davids goede speler dus goede huur?
pi_16116760
Ze moeten de nederlandse jas van zich afgooien... De spaanse mentaliteit en trots moet overheersen en niet de nederlandse (tegenwoordig) misplaatste trots.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  vrijdag 9 januari 2004 @ 23:19:54 #89
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_16116785
Ik hoop dat Edgar het tij een beetje kan keeren daarzo in Barcelona, de enige reden dat Rijkaard daar nu nog zit is natuurlijk dat die nieuwe president van de club wil laten zien dat hij een goede keuze heeft gemaakt met Rijkaard en geen gezicht verlies wil lijden.
Normaal had ie er al lang uitgelegen en volgendjaar misschien naar Dordrecht ofzo, hij heeft z'n kansen nu wel gehad denk.
Ik wacht op de terug keer van Jan Wouters, bij Utrecht ofzo nu Booy ook een nieuwe functie er bij heeft (doet het trouwens uitstekend als trainer van Utrecht).
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
  vrijdag 9 januari 2004 @ 23:20:10 #90
46511 Linz
held der helden
pi_16116796
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:24 schreef Sloggi het volgende:
Davids goede speler dus goede huur?
ja
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  vrijdag 9 januari 2004 @ 23:39:47 #91
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16117388
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 23:19 schreef Gollemrulez het volgende:
Ze moeten de nederlandse jas van zich afgooien... De spaanse mentaliteit en trots moet overheersen en niet de nederlandse (tegenwoordig) misplaatste trots.
laat catalan je niet horen
het is Catalaanse trots

en er werd al op voorhand gezegd dat er geen wonderen mogen verwacht worden van Rijkard

de team moet werd toch wel gedeeltelijk opnieuw opgebouwd, en na jaren wanbeleid moet Barça geleidelijk aan weer stijgen naar zijn oude niveau

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 11 januari 2004 @ 20:45:54 #92
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16165136
quote:
Davids definitief naar Barcelona


Studio Sport meldt dat Davids de rest van het seizoen voor Barcelona zal spelen.


Eerder werd al gemeld dat Barcelona en Juventus tot een akkoord waren gekomen, maar er werd getwijfeld of Davids bereid was salaris in te leveren. Barcelona en Edgar Davids zijn vandaag ook tot een akkoord gekomen voor de rest van het seizoen.
Davids kwam in Juventus nog weinig aan spelen toe, nadat hij weigerde zijn contract bij Juventus te verlengen. In Italië gingen de geruchten dat hij al een voorcontract voor de komende seizoenen bij een Italiaanse club heeft getekend. Bij Barcelona wordt hij de zesde Nederlandse speler naast Patrick Kluivert, Marc Overmars, Michael Reiziger, Giovanni van Bronckhorst en Phillip Cocu.


Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 11 januari 2004 @ 20:47:31 #93
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16165183
En overigens, het staat 3-0 voor Barça tegen zaragoza, en met een paar minuten te spelen nog maar
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16186518
je hebt gelijk...... maar als barcelona zich wel prevaleren als een topploeg moet je ook wel winnen van zaragoza...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  vrijdag 16 januari 2004 @ 15:05:47 #95
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16315270
bekerwedstrijd gewonnen met 3-1 tegen Levante (0-1)

de goals van Barça
Iniesta
Saviola
Ronaldinho (p)

richting de kwartfinales nu
tegenstander is nog onbekend

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16348055
FC Barcelona - Athléthic Bilbao

vanavond om 21.30 de aftrap, ik duim er alvast voor
nu jullie ook nog

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zaterdag 17 januari 2004 @ 22:43:19 #97
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16352881
Nog 0-0.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_16352927
Ik schakel nu pas in, maar Sierd zit al behoorlijk diep in de anus van die reservekeep. Is-ie écht zo goed?
  zaterdag 17 januari 2004 @ 22:59:16 #99
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16353356
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 22:43 schreef popolon het volgende:
Nog 0-0.
1-0 door Kluivert
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_16357402
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 22:45 schreef Butra het volgende:
Ik schakel nu pas in, maar Sierd zit al behoorlijk diep in de anus van die reservekeep. Is-ie écht zo goed?
Hij keepte erg goed ja, beetje dom dat ze die 1-0 nog uit handen hebben gegeven.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 18 januari 2004 @ 04:12:34 #101
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16359617
owjah, het is al 1-1 geworden hoor
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 18 januari 2004 @ 11:26:49 #102
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_16361692
Ik weet dat Barca op dit moment nog gen top team heeft, maar het zit dit seizoen ook niets eens een keertje mee
  maandag 19 januari 2004 @ 14:57:18 #103
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16396073
quote:
A solid 2nd half performance against Bilbao tonight nearly brought Barca the 3 points on debut day for Jorquera, Davids and Oleguer, but an 85th minute equaliser.


Rijkaard's decision to play Jorquera for the flu stricken Valdes instead of Rustu, paid big dividends early on, when the Barca B keeper made a series of excellent stops. Davids also looked good on his debut, lasting the pace for the full 90 minutes, and Oleguer slotted in well at the back as cover for the injured Puyol.

Visitors dominate early on

Bilbao came out of the blocks the sharper and but for the providential Jonquera could easily have gone ahead in the first 10 minutes as they caught Barca on the counter. Reiziger, who pressed forward dangerously all night, had Barca's first real chance with a long range effort on 11 minutes and another foray down the right saw him create another chance on 22 minutes, which Ronaldinho failed to put away with the Bilbao keeper stranded in no mans land. In between times, Eszquerro brought out another excellent stop from Jorquera, who showed no sign of nerves on his league debut.

On 37minutes, referee Esquinas Torres ignored clear claims for a Barca penalty as Tiko bundled Ronaldinho off the ball as the Brazilian homed in on goal.

Half time changes

Gerard López and Patrick Kluivert came on for Xavi and Luis García, who'd missed a great chance to score in the first half after a brilliant cross field ball from Ronaldinho. The changes gave the team a lot more pace and right from the start Ronaldinho broke down the left before turning the ball back for Davids, whose shot unfortunately went high. With Saviola and Kluivert working hard up front, Rijkaard made his attacking intentions clear for the second half.

Livelier

Gerard began to impose himself in midfield and win the loose balls and the team looked a lot livelier with Gerard himself going close with a diving header as did Cocu with a rasping shot from the edge of the box. It was a Dutch trio who laid on the goal on 62 minutes when Davids released Van Bronckhurst down the left, the fullback exchanged passes with Kluivert before floating in a perfect cross which the striker then headed firmly past the keeper from the penalty spot.

Two minutes later Ezquerro gave warning that Bilbao wouldn't lie down and take defeat easily and only another excellent tip over the bar from Jorquera kept the Basque striker's shot from going in. Cocu drove Barca on to get the killer second and he was unlucky to see his blistering shot go just wide. Finally though, Bilbao, with veteran Urziaz on to give them that extra punch, got the equaliser, when Gurpegi headed past Jorquera from a cross from the left. Barca frantically fought for a second and Gerard was desperately unlucky when Aranzubía pulled off a great save to keep him out in the dying seconds.

Bron


Korter samengevat

Davids, Jorquera en Oleguer hadden hun debuut gemaakt bij Barcelona.
De keeper Jorquera van de B elftal heeft mooie reddingen gemaakt.
Maar op het einde toch een goal binnen gelaten.

Bilbao begon aggressief, bij Barça was het Reiziger die in de beginfase voor de doelkansen zorgde.
Een penalty niet gegeven voor een body-check tegen Ronaldinho.

Kluivert komt binnen en scoort de enige treffer van Barça na een Nederlandse onderonsje.
Barça dat strijdde voor een grotere voorsprong zag iedere keer de keeper in de weg.
In de slotfase scoorde Bilbao, de gelijkmaker was een feit.


Met Davids die voor strijdlust zorgt hoop ik dat Barça uit zijn roes komt, en weer de club van weleer wordt.

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 19 januari 2004 @ 18:39:35 #104
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16403247
Davinds begon goed bij Barca nu hopen dat hij het niveau weer wat omhoog krikt daar
OJAAJOH?
  dinsdag 20 januari 2004 @ 00:12:12 #105
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16414580
quote:
Op maandag 19 januari 2004 18:39 schreef hellmondunited het volgende:
Davinds begon goed bij Barca nu hopen dat hij het niveau weer wat omhoog krikt daar
dat hoop ik ook ten zeerste
en ik twijfel daar eigenlijk niet over dat dat ook gebeurd

met Davids erbij hebben we al een mooie line-up op het middenveld

Davids, Ronaldinho, Cocu , Luis Enrique en een Iniesta die zich hopelijk goed evolueert

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 22 januari 2004 @ 17:30:14 #106
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16492866
Vanavond de Spaanse cup

FC Barcelona - Real Zaragoza

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 22 januari 2004 @ 21:49:29 #107
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16500028
een kwartiertje geleden afgetrapt, staat nog altijd 0-0

Real heeft Valencia slaag gegeven door met 3-0 te winnen

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 22 januari 2004 @ 23:37:18 #108
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16503805
aaaaaaargh

0-1 verloren van ZARAGOZA

omg

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16503902
Tja, wat er blijft er dit seizoen nog over... kut zeg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 22 januari 2004 @ 23:43:27 #110
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16504013
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:40 schreef Suijk het volgende:
Tja, wat er blijft er dit seizoen nog over... kut zeg.
ik neem aan dat het een uit en thuis is?
dus misschien kunnen ze het nog rechtzetten, maar dit vind ik zo hatelijk

Zaragoza staat op de 18e plaats
daar moet toch wel van gewonnen worden zeker

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16504232
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:43 schreef ASSpirine het volgende:

ik neem aan dat het een uit en thuis is?
dus misschien kunnen ze het nog rechtzetten, maar dit vind ik zo hatelijk


Ja de returns zijn volgende week, maar dit was al in Nou Camp...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 23 januari 2004 @ 00:05:29 #112
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16504633
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:51 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja de returns zijn volgende week, maar dit was al in Nou Camp...


I know

maar hopen dat ze dan voluit spelen
want ik kan haast niet geloven dat dat vanavond is gebeurd

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:34:13 #113
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16515461
goal van zaragoza kwam van een penalty dat dubieus lijkt te zijn (volgens de Barça site )
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 25 januari 2004 @ 00:30:53 #114
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16558527
19.00
Sevilla - FC Barcelona

nr.12 tegen nr.7
maar met de Barça van tegenwoordig heb je daar niet veel aan

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 25 januari 2004 @ 22:53:55 #115
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_16580950
0-1 gewonnen

Goal in de 31e minuut van Kluivert

pi_16581927
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:53 schreef Eilanden het volgende:
0-1 gewonnen

Goal in de 31e minuut van Kluivert


Mooi, heeft dit seizoen toch al een paar belangrijke goaltjes gemaakt...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 26 januari 2004 @ 00:05:02 #117
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16583122
Kluivert scoort weer

hopen dat hij aan zijn belofte komt, om rond de 25 goals te maken voor Barça dit seizoen
hij is al wat op dreef en hoop dat hij zijn vorm blijft behouden

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16605225
quote:
Op maandag 26 januari 2004 00:05 schreef ASSpirine het volgende:
Kluivert scoort weer

hopen dat hij aan zijn belofte komt, om rond de 25 goals te maken voor Barça dit seizoen
hij is al wat op dreef en hoop dat hij zijn vorm blijft behouden


Moet ie er nog flink wat binnen leggen...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 26 januari 2004 @ 23:59:33 #119
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16614227
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:

[..]

Moet ie er nog flink wat binnen leggen...


maar hij was ook een tijd uit de roulatie
schorsing en een lichte blessure
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16630176
Is er nog wel spaans voetbal op tv te zien...Heb gister naar Eurogoals gekeken, wachten wachten en maar geen spaans voetbal..(Alleen maar Frankrijk, Nederland, Belgie en poruga; )
  dinsdag 27 januari 2004 @ 20:10:25 #121
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16636452
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:37 schreef Yozgatli het volgende:
Is er nog wel spaans voetbal op tv te zien...Heb gister naar Eurogoals gekeken, wachten wachten en maar geen spaans voetbal..(Alleen maar Frankrijk, Nederland, Belgie en poruga; )
af en toe zit ik op snn te wachten op sport news
maarjah, ik ken de tijden er niet van...

ik vind het ook jammer, ik wist dat ik vroeger op maandag op ned 1 moest kijken voor spaans, italiaans en engels voetbal
toen werd het engelse voetbal afgeschaft, en nog later kwamen andere 2 niet meer in beeld

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16636714
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:10 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

af en toe zit ik op snn te wachten op sport news
maarjah, ik ken de tijden er niet van...

ik vind het ook jammer, ik wist dat ik vroeger op maandag op ned 1 moest kijken voor spaans, italiaans en engels voetbal
toen werd het engelse voetbal afgeschaft, en nog later kwamen andere 2 niet meer in beeld


Tsja daar moet je tegenwoordig canal+ voor hebben.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 27 januari 2004 @ 20:25:19 #123
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16636936
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:19 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Tsja daar moet je tegenwoordig canal+ voor hebben.


leuk zeg...
mag ik er nog voor betalen

ik zal nog es de tijden van sport eens opzoeken bij verschillende zenders

had gehoord dat op zondagavond op tve veel voetbal word uitgezonden

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16637670
Kluivert, de verguisde maar toch scorende spits:

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=56594/msnhome=true/sc=a84a06

Een spits die regelmatig scoort en assists geeft, wat willen de socio's nog meer vraag ik me af.

  dinsdag 27 januari 2004 @ 23:30:26 #125
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16643474
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:48 schreef nikk het volgende:
Kluivert, de verguisde maar toch scorende spits:

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=56594/msnhome=true/sc=a84a06

Een spits die regelmatig scoort en assists geeft, wat willen de socio's nog meer vraag ik me af.


dat vraag ik mezelf ook af, ik zou met Kluivert heel tevreden zijn
en met Saviola minder...

volgens mij willen ze wel een catalaanse spits, of 1 die meer de "zuiderse" mentaliteit heeft ofzo
want anders snap ik echt niet wat ze tegen hem hebben

Barça gaat hier enorm in de fout

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16658308
Volgens mij snakken ze gewoon naar iemand die 20 competitiegoals of meer kan maken... Da's Patrick nog nergens gelukt, zelfs niet bij Ajax.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 januari 2004 @ 15:31:32 #127
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_16658464
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:26 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij snakken ze gewoon naar iemand die 20 competitiegoals of meer kan maken... Da's Patrick nog nergens gelukt, zelfs niet bij Ajax.
idd het is wel te zien dat jullie geen Spaans voetbal kunnen ontvangen, want die gast krijgt me toch een hoop kansen (oke de laatste tijd wat minder) maar de vorige seizoenen had ie als ie een echte killer was geweest zeker 25+ kunnen maken ...

en dat vi.nl is gewoon zielig om hem met Ronaldo te vergelijken, kzie 1000x liever Ronaldo

offtopic, het is al bijna zeker dat Henry naar Real gaat....

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_16661037
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:31 schreef DAMH het volgende:

[..]

idd het is wel te zien dat jullie geen Spaans voetbal kunnen ontvangen, want die gast krijgt me toch een hoop kansen (oke de laatste tijd wat minder) maar de vorige seizoenen had ie als ie een echte killer was geweest zeker 25+ kunnen maken ...


Tja, en hoeveel kansen krijgt Saviola? En hoeveel maakt die er uiteindelijk? En hoeveel assist heeft Kluivert achter zijn naam staan bij Barcelona? Hoe vaak is Kluivert betrokken bij een goal? Etc...
pi_16662392
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:56 schreef nikk het volgende:

[..]

Tja, en hoeveel kansen krijgt Saviola? En hoeveel maakt die er uiteindelijk? En hoeveel assist heeft Kluivert achter zijn naam staan bij Barcelona? Hoe vaak is Kluivert betrokken bij een goal? Etc...


Dan nog kun je niet om het feit heen dat Kluivert voor een spits van Barcelona te weinig scoort.

1998/99 35 duels / 15 goals
1999/00 26 duels / 15 goals
2000/01 31 duels / 17 goals
2001/02 33 duels / 18 goals
2002/03 36 duels / 16 goals
2003/04 15 duels / 7 goals

Saviola:

2001/02 36 duels / 17 goals
2002/03 36 duels / 13 goals
2003/04 17 duels / 3 goals

Conclusie: ook Saviola houdt niet over. Daarom wil men denk ik zo graag een echte goalgetter.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16662464
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dan nog kun je niet om het feit heen dat Kluivert voor een spits van Barcelona te weinig scoort.
<cijfers>


Maar hij is wel erg constant. In andere jaren was er nooit zoveel gezeik op Kluivert, terwijl het nu dus niet aanwijsbaar minder gaat dan in de andere jaren.
Neemt niet weg dat ze inderdaad die doelpuntenmachine wel willen hebben, maar om dan Kluivert zo aan te vallen is niet geheel eerlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_16662545
Dat ben ik met je eens, maar zo veel nuance kan je niet verwachten van supporters en dergelijke media.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16662602
Kluivert is veel productiever dan Saviola. Waarom wordt onze grote vriend Javier dan niet aangesproken op zijn prestaties door de pers?
pi_16662623
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:50 schreef Sloggi het volgende:
Kluivert is veel productiever dan Saviola. Waarom wordt onze grote vriend Javier dan niet aangesproken op zijn prestaties door de pers?
Wie drongen er ook al weer zo aan op de komst van El Conejito??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16662629
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:50 schreef Sloggi het volgende:
Kluivert is veel productiever dan Saviola. Waarom wordt onze grote vriend Javier dan niet aangesproken op zijn prestaties door de pers?
Saviola is geen Nederlander.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_16662680
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:51 schreef Suijk het volgende:

[..]

Saviola is geen Nederlander.


Aha en op Nederlanders mag extra hard gezeken worden

Wie drong er op aan? Tell me

pi_16662710
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Aha en op Nederlanders mag extra hard gezeken worden

Wie drong er op aan? Tell me


Dezelfden als de mensen die Riquelme en later Ronaldinho Gaúcho wilden: de pers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16662741
OK dat verklaart wel wat ja
pi_16662752
Maar Ronaldinho wil toch ook wel eens scoren? Of valt die ook een beetje tegen?
pi_16662781
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:56 schreef Sloggi het volgende:
Maar Ronaldinho wil toch ook wel eens scoren? Of valt die ook een beetje tegen?
Clubtopscorer na Patje. Maar niet iemand die direct het hele team beter laat voetballen. Meer een circusartiest.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16662800
BARCELONA NEEMT KREDIET VAN 150 MILJOEN EURO OP 28-01-2004


FC Barcelona heeft een krediet van 150 miljoen euro opgenomen. Het geeft 'de trots van Catalonië' de mogelijkheid om haar schuld van 180 miljoen euro in tien jaar af te lossen. Tegelijkertijd verschaft het de club van trainer Frank Rijkaard de ruimte om zich komende zomer voor 50 miljoen euro te kunnen versterken. Voor de verstrekking van het krediet sloot de zestienvoudig Spaans landskampioen een overeenkomst met een bankconsortium dat deel uitmaakt van de spaarbankketen La Caixa.

bron: www.voetbalkrant.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 januari 2004 @ 17:59:37 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_16662832
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:58 schreef Sloggi het volgende:
BARCELONA NEEMT KREDIET VAN 150 MILJOEN EURO OP 28-01-2004


FC Barcelona heeft een krediet van 150 miljoen euro opgenomen. Het geeft 'de trots van Catalonië' de mogelijkheid om haar schuld van 180 miljoen euro in tien jaar af te lossen. Tegelijkertijd verschaft het de club van trainer Frank Rijkaard de ruimte om zich komende zomer voor 50 miljoen euro te kunnen versterken. Voor de verstrekking van het krediet sloot de zestienvoudig Spaans landskampioen een overeenkomst met een bankconsortium dat deel uitmaakt van de spaarbankketen La Caixa.

bron: www.voetbalkrant.nl
alsof je een emmer leeggooit, hoppa 150 miljoen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 28 januari 2004 @ 20:15:45 #142
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16666781
als ze Kluivert dan toch kwijtraken (99% kans) dan mogen ze alleen in een spits investeren

we hebben al een sterke middenveld
de achterhoede is nog redelijk te doen

maar met Saviola alleen van voor redden we het echt niet

je moet ook rekening houden dat Kluivert ook veel in de Cl heeft gescoord
wel meer dan Saviola, en de CL is goed voor wat inkomsten

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 29 januari 2004 @ 17:56:08 #143
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_16691727
FC Barcelona zet aan het eind van het seizoen flink wat spelers in de verkoop. Voorzitter Juan Laporta kondigde aan dat er acht spelers zullen moeten vertrekken. Barcelona heeft momenteel een schuld van 250 miljoen euro en de prestatie in de Spaanse competitie valt tegen.

Laporta noemde ook de namen, daarbij vijf Nederlandse. De contracten van Michael Reiziger en Philip Cocu zullen niet worden verlengd. Marc Overmars en Patrick Kluivert gaan in de verkoop. Giovanni van Bronckhorst, die nu nog wordt gehuurd, gaat terug naar Arsenal. Op die wijze zal alleen Edgar Davids bij Barcelona blijven. De middenvelder is echter voor een half jaar gehuurd en kan deze zomer mogelijk een lucratieve Italiaanse transfer maken.

Andere slachtoffers zijn keeper Rüstü Reçber, die dit seizoen amper kans tot spelen kreeg, Luis Enrique en Gerard López Segú. Wel wordt een terugkeer van middenvelder Juan Roman Riquelme verwacht. De Argentijn is dit seizoen uitgeleend aan Vilarreal.

De timing van de voorzitter is opmerkelijk daar Barcelona vanavond in de kwartfinales van de Copa del Rey tegen Real Zaragoza een 1-0 achterstand uit de eerste wedstrijd moet zien weg te werken. Het besluit zou overigens in overleg met de technische staf zijn genomen.

Bron: Frontpage

pi_16692472
Vandaar die lening, mij benieuwen wie ze gaan kopen

Voor Kluivert kunnen ze nog wel wat krijgen, Overmars is denk ik een beetje over and out Hoewel een wat mindere ploeg hem vast wel voor een leuk prijsje wil overnemen

  donderdag 29 januari 2004 @ 18:37:13 #145
30919 mitt
Michael Corleone
pi_16693008
Hoe doet Riquelme het eigenlijk bij Villareal?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_16694136
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:37 schreef mitt het volgende:
Hoe doet Riquelme het eigenlijk bij Villareal?
Vrij goed. 18 gespeeld, 4 keer gescoord. Zit afgelopen zondag nog niet bij inbegrepen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 29 januari 2004 @ 21:47:55 #147
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16698685
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:18 schreef Kremers het volgende:
Vandaar die lening, mij benieuwen wie ze gaan kopen

Voor Kluivert kunnen ze nog wel wat krijgen, Overmars is denk ik een beetje over and out Hoewel een wat mindere ploeg hem vast wel voor een leuk prijsje wil overnemen


zeg maar vaarwel tegen dat leuk prijsje

Kluivert was akkoord gegaan met een salarisvermindering zodat hij met een relatief lage transfersom weg kan

slechte zet

ik begin bang te worden van de dingen die Barça gaat doen

btw, in de copa del rey tegen Real Zaragoza staat het momenteel 0-1 voor Barça

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16701492
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:47 schreef ASSpirine het volgende:

btw, in de copa del rey tegen Real Zaragoza staat het momenteel 0-1 voor Barça


Uiteindelijk 1-1 geworden door een goal van zaragoza in de 84e minuut. Uit de Copa del Rey dus...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 29 januari 2004 @ 23:05:46 #149
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16701584
ik zie het nu ook
dit seizoen is niet meer te redden...
nu rest ons alleen nog maar plaatsing voor de CL
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16701645
Dit gaat de foute kant op voor Rijkaard. De bezem zou wel eens heel schoon kunnen vegen aan het eind van het seizoen.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 00:14:49 #151
27469 RoBBERtje.Jensen
www.jensenindemiddag.nl
pi_16703971
Diepe dalen, hoge toppen.

Dit is wel een erg diep dal

  vrijdag 30 januari 2004 @ 00:24:36 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_16704209
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:07 schreef okee6 het volgende:
Dit gaat de foute kant op voor Rijkaard. De bezem zou wel eens heel schoon kunnen vegen aan het eind van het seizoen.
Denk ik ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_16708314
't Verbaast me dat 'ie er nog zit...
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:12:15 #154
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16726852
Rijkaard voelt zich veilig op zijn plaats en is niet bang ontslagen te worden

tjah, hoe lang zal hij zich zo nog voelen?
Laporta zal hem wel steunen, maar hoe lang zal dat nog duren?

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16726990
Als ze maar met hun fikken van Koeman afblijven
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:28:51 #156
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16727247
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:18 schreef Kremers het volgende:
Als ze maar met hun fikken van Koeman afblijven

als ze nu eens Del Bosque gaan halen
toch wel een succescoach, en dat vergroot alleen de onderlinge haat tussen Real en Barcelona nog eens

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16738485
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:28 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

als ze nu eens Del Bosque gaan halen
toch wel een succescoach, en dat vergroot alleen de onderlinge haat tussen Real en Barcelona nog eens


Dan word je de volgende ontmoeting helemaal afgeslacht
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:28:42 #158
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_16738695
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:28 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

als ze nu eens Del Bosque gaan halen
toch wel een succescoach, en dat vergroot alleen de onderlinge haat tussen Real en Barcelona nog eens


Del Bosque heeft meerdere malen gezegd dat hij nooit bij Barcelona of Atletico Madrid zal gaan werken.
Ik denk dat hij na het wk bondscoach van Spanje wordt
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  zondag 1 februari 2004 @ 00:00:14 #159
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16758156
dat Cruijf er niet aan denkt om Barça een jaartje over te nemen, je kan je geliefde club toch zo niet zien lijden?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 1 februari 2004 @ 01:29:31 #160
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16762504
foutje
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 1 februari 2004 @ 21:21:46 #161
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_16792358
5-0

Goede overwinning met 1 goal van Davids, 5e plaats

  zondag 1 februari 2004 @ 21:40:08 #162
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16793435

Alleen jammer dat Kluivert niet heeft gescoord

goals van:

15. Xavi
49. Saviola
52. Quaresma
53. Davids
91. Luis Enrique

tweede helft ging wel goed blijkbaar
In een tijdsbestek van 4 minuten 3 keer scoren is netjes te noemen

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 1 februari 2004 @ 23:30:49 #163
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16798871
we staan nu op een plaats dat ons toegang geeft tot de uefa, maar daar zijn we niet tevreden mee, CL is voor dit jaar onze doel

want meer kunnen we er niet meer uit halen

Osasuna is onze tegenstander voor volgende week, uit bij Osasuna

zal geen makkie worden vrees ik, Osasuna staat niks voor niks op de 6de plaats (1 lager dan Barça )

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 1 februari 2004 @ 23:34:20 #164
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_16799167
Maar het wordt wel eens tijd om eindelijk eens een leuke serie neer te zetten
  zondag 1 februari 2004 @ 23:36:07 #165
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16799325
quote:
Op zondag 1 februari 2004 23:34 schreef Eilanden het volgende:
Maar het wordt wel eens tijd om eindelijk eens een leuke serie neer te zetten
ben ik het met je eens
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16799560
deportivo la coruna, el turcos
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  zondag 1 februari 2004 @ 23:42:14 #167
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16799669
quote:
Op zondag 1 februari 2004 23:40 schreef ClioSporT het volgende:
deportivo la coruna, el turcos
Het grote FC Barcelona topic...

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 2 februari 2004 @ 16:57:15 #168
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16819779
stom van me, Kluivert was gisteren geblesseerd
daarom kon hij gisteren niet scoren

Ronaldinho ontbrak ook, en de eerste helft was gewoon slecht
met 1 geluksschot kon Barça nog in de 1ste helft scoren
voor de rest heeft Barça in de 1ste helft niet veel laten zien

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16907907
Ik heb een vraagje

Ik ga van 29 april tot 4 mei met school naar Barcelona. Nu heb ik gezien dat op 2 mei Barça thuis tegen Espanyol moet. Een leuke derby om naartoe te gaan dacht ik zo

Vraag is, waar kan ik kaartjes krijgen? Ik wil nl. niet het risico lopen dat het uitverkocht is als ik aan het stadion een kaartje wil kopen

Of zou ik het best gewoon een paar dagen eerder naar Nou Camp kunnen gaan en daar alvast een kaartje halen?

  donderdag 5 februari 2004 @ 19:12:32 #170
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16920775
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:24 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb een vraagje

Ik ga van 29 april tot 4 mei met school naar Barcelona. Nu heb ik gezien dat op 2 mei Barça thuis tegen Espanyol moet. Een leuke derby om naartoe te gaan dacht ik zo

Vraag is, waar kan ik kaartjes krijgen? Ik wil nl. niet het risico lopen dat het uitverkocht is als ik aan het stadion een kaartje wil kopen

Of zou ik het best gewoon een paar dagen eerder naar Nou Camp kunnen gaan en daar alvast een kaartje halen?


daar zou je bij El_Catalan moeten zijn, maar hij komt denk ik niet meer op fok...
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16921862
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 19:12 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

daar zou je bij El_Catalan moeten zijn, maar hij komt denk ik niet meer op fok...


Volgens mij heb ik 'm laatst nog gezien...

Maar niemand anders? Waar kan ik het nog meer in posten

  donderdag 5 februari 2004 @ 23:41:37 #172
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16929262
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 19:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik 'm laatst nog gezien...

Maar niemand anders? Waar kan ik het nog meer in posten


ga naar de barcelona site en vraag het daar
mailtje sturen
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16936112
Kan ook
  zaterdag 7 februari 2004 @ 17:23:36 #174
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16974845
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 09:50 schreef Sloggi het volgende:
Kan ook
en weet je ondertussen al wat meer?

of als ik Catalan spreek zal ik het wel eens vragen

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16981036
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 17:23 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

en weet je ondertussen al wat meer?

of als ik Catalan spreek zal ik het wel eens vragen


Ik heb een mailtje gestuurd naar die gasten van FC, maar ik kreeg een auto-response terug, dus het helpt nix

Ik denk dat het teveel risico is om gewoon op de gok kaartjes te gaan halen. Dus als je 'm ziet, graag

  zondag 8 februari 2004 @ 00:15:59 #176
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16987569
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:55 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb een mailtje gestuurd naar die gasten van FC, maar ik kreeg een auto-response terug, dus het helpt nix

Ik denk dat het teveel risico is om gewoon op de gok kaartjes te gaan halen. Dus als je 'm ziet, graag


deze e-mail toch?
taquilles@fcbarcelona.com
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 8 februari 2004 @ 15:07:58 #177
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17000304
vanavond om 19.00 u aftrap
nu maar hopen op het beste

want na PSV wil ik niet nog een domper

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17010199
quote:
Op zondag 8 februari 2004 00:15 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

deze e-mail toch?
taquilles@fcbarcelona.com


Yup Gewoon auto response
  zondag 8 februari 2004 @ 23:26:45 #179
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17015866
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:07 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond om 19.00 u aftrap
nu maar hopen op het beste

want na PSV wil ik niet nog een domper


1-2 winst! Eindelijk wordt er een aardige serie neergezet!
pi_17015956
quote:
Op zondag 8 februari 2004 23:26 schreef Eilanden het volgende:

[..]

1-2 winst! Eindelijk wordt er een aardige serie neergezet!


Netjes, het was de nummer 5 tegen 6 ofzo!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 9 februari 2004 @ 00:31:15 #181
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17017809
nu staan we dus op een plaats dat ons een CL-plaats kan opleveren
de weg naar plaats 3 is een heel erg lang, en volgens mij, onbereikbaar
er is zo'n 9 punten verschil tussen Barça (4) en Depor (3)

kijk maar

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17027635
Ik heb toch nog een echt bericht gekregen:


Concerning your e-mail in which you requested information about home games.

The next matches at Camp Nou :

FCB-BRONDBYMARCH 3rd (UEFA CUP)

FCB-MALLORCAMARCH 6th or 7th
FCB-R.SOCIEDADMARCH 20th or 21st
FCB-VILLARREALAPRIL 3rd or 4th
FCB-MALAGAAPRIL 17th or 18th
FCB-ESPANYOLMAY 1st or 2nd
FCB-RACINGMAY 15th or 16th

We are unable to give the exact dates of weekend games in advance.
The day of the match and kick off time will be confirmed 10 days before the
game, so it is depends on broadcast TV.

Tickets go on sale 2 weeks before game till on match day, subject to
availability tickets.

Tickets Office is in Access n, 14, our timetable is:

Monday to Thursday9'00-13'30h15'30-18h
Friday9'00-14'30


If the match is playing on Saturday, Box Office is opening from 11.00 till kick
off time (access n.4 and 18 of the Stadium).

If the game is on Sunday, the Box Office is opening on Saturday from 9.00-13.30
(access n.14),
And on Sunday from 11.00 till kick-off time (access n.4 and 18 of the Stadium).

Best regards,

TICKET OFFICE
FUTBOL CLUB BARCELONA



Veel wijzer ben ik er dus niet van geworden

  dinsdag 10 februari 2004 @ 00:33:55 #183
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17047215
edit deze dubbelpost wel, anders moet ik een zinnetje hier bij typen, en das niet echt de bedoeling

[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 10-02-2004 00:37]

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 10 februari 2004 @ 00:34:45 #184
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17047239
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb toch nog een echt bericht gekregen:


italic bagger


Veel wijzer ben ik er dus niet van geworden


van catalan heb ik gehoord dat je toch wel op voorhand moest kopen, maar 100% zeker was het niet

een paar dagen op voorhand moest lukken zei hij

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 10 februari 2004 @ 01:29:46 #185
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17048051
quote:
Ronaldinho: "I'm getting better, soon I'll be at 100%"

Ronaldinho feels physically stronger every day and he was full of praise for the special work he has been doing with the technical staff. In Pamplona, the improvement was there for all to see.


Last week, the technical staff drew up a personalized training program for Ronaldinho. The Brazilian, who as well as training with the rest of the group has his own specific training sessions, explained how the program was starting to bear fruit: "I'm doing this work to get back to my peak so I can play as long as possible and in the most games possible. I'm already feeling better, in fact against Osasuna I could really feel the difference. I hope to be at my peak in the next few games."

Still hasnt seen the goal

Ronaldinho, author of the spectacular goal in the Sadar that gave Barca the three points, confessed: "I still haven't seen it on the TV. It all happened so quickly, Davids hit he ball in and it came to me. I knew the goalkeeper was behind me and I wanted to control the ball to shoot as quickly as possible." However, the Brazilian doesnt think it was his best goal for Barca: "All of them are special and important."

Provider before goal scorer

Ronaldinho, who has scored 13 goals already this season, was clear that: "I didn't expect to get so many goals. I'm more of a provider than a goal scorer. I feel I have the qualities to set up my teammates". He also spoke of his passes 'without lookin': "I used to do it when I was a youngster, trying to fool the opponent to give my teammates an advantage." Regarding his position on the field, Ronaldinho confirmed: "I'm only on the left when we don't have the ball and we have to close down space. But the gaffer gives me the freedom to move around the pitch. It doesnt matter which position I play but the freedom I'm given and the chance to get the ball as much as possible."

Objective Champions League

After securing fourth place, Gaucho admitted: "We've gone through difficult moments to get where we are. Now we are concentrating on staying there and looking as far forward as possible. It'll be difficult, but we must look towards third place."


wat hoop ik dat hij nog niet aan zijn volledige kunne zit
kan alleen ten voordele van Barça komen
Barça is nu bezig met ieder een aparte en aangepaste training per persoon, iedereen komt een keer aan de beurt
Ronaldinho voelt dat het echt helpt, dus wie weet hebben we spelers die een tikkeltje beter presteren

wat er ook nog in staat, hij is verrast dat hij al 13 goals heef tgemaakt, hij zag in zich meer de assist-man

maar eerlijk gezegd, Barça heeft geen echte goalgetter, dus dat is ook al een reden
Saviola is niet constant genoeg en Kluivert is weer geblesseerd

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17048213
Fenomenale goal van Ronaldinho. .
-
pi_17056080
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:34 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

van catalan heb ik gehoord dat je toch wel op voorhand moest kopen, maar 100% zeker was het niet

een paar dagen op voorhand moest lukken zei hij


Zenk joe

Ik ga wel paar dagen er voor halen, en dan maar hopen dat 't niet is uitverkocht

  dinsdag 10 februari 2004 @ 20:21:25 #188
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17069462
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 01:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fenomenale goal van Ronaldinho. .
de omhaal toch?

op welke programma en wlke zender en welke tijdstip kijk je ernaar?

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 15 februari 2004 @ 22:17:00 #189
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17207711
WOOHOO
weer winst

de anderen die streden voor de 4de plaats hebben puntne verloren
de 3 onder Barça hebben dure punten gemorst

goals van
Saviola
Ronaldinho
Luis García

en Davids haalt zijn eerste rode kaart bij barça...

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 15 februari 2004 @ 22:31:58 #190
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17208175
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 20:21 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

de omhaal toch?

op welke programma en wlke zender en welke tijdstip kijk je ernaar?


Canal +,een samenvatting van een half uur
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_17208341
Kheb t live gevolgd.... Barcelona speelde echt met ons
  zondag 15 februari 2004 @ 22:40:47 #192
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17208464
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:37 schreef Smeich het volgende:
Kheb t live gevolgd.... Barcelona speelde echt met ons
canal + ?

las dat het de beste wedstrijd van Barça was van dit seizoen
toevallig wat captures?

veel geluk met het strijden voor de 5de plaats

en wie was briljant?
Ronaldinho, Davids, Saviola, enz...

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 15 februari 2004 @ 22:41:59 #193
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_17208500
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:37 schreef Smeich het volgende:
Kheb t live gevolgd.... Barcelona speelde echt met ons
Je kan nu echt goed zien hoe belangrijk en hoe goed Fernando Torres is ondanks zijn jonge leeftijd.
Hij kan wel eens de verassing op het EK worden.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_17209016
Nee, via een Noorse web-tv. 15 euro en dan 4 wedstrijden per weekend per maand ofzo iets Heb net ook Real-Valencia gevolgd. Lucky real met een cheap penalty zeg!

Xavi, Davids en Saviola waren geweldig vanavond. Het hele elftal trouwens.... Logisch dat wij weer zoveel gele kaarten moesten incasseren
Die keeper, Jorguera, straalt ook talent uit

Saviola's 1-0, onze verdeding stond te slapen, hij kon ontzettend lang rennen richting Aragoneses.

2-1 Ronaldinho

3-1 Luis Garcia


Volgende week missen jullie Davids wel tegenover Baraja en Albelda.

  zondag 15 februari 2004 @ 23:01:05 #195
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17209162
thanks voor de caps

en heb ook vernomen dat het een onterechte strafschop is...

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 17 februari 2004 @ 00:35:23 #196
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17243950
er komen zware weken aan
volgende week tegen Valencia
de week erna tegen Depor...

en als ik het goed heb is de uefa cup dan weer bezig

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17245227
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 00:35 schreef ASSpirine het volgende:
er komen zware weken aan
volgende week tegen Valencia
de week erna tegen Depor...

en als ik het goed heb is de uefa cup dan weer bezig


Klopt maar Barca gaat zeker met veel meer vertrouwen de komende duels spelen. Dat scheelt in het geval van Barca een slok op een borrel. Ik heb goede hoop op een veel betere tweede seizoens helft. Davids is zeker een enorme aanwinst voor Barca en ach dan missen ze die de komende wedstrijd maar daarna istie er weer.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_17250959
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
thanks voor de caps

en heb ook vernomen dat het een onterechte strafschop is...


Raúl werd wel flink vastgehouden hoor...
pi_17253789
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:06 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Raúl werd wel flink vastgehouden hoor...


Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_17260464
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:05 schreef Speed1971 het volgende:

[..]


Dan niet
  dinsdag 17 februari 2004 @ 18:54:07 #201
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17262847
velen zeggen dat het onterecht is...
Barça gaat zelfs proberen Davids' rode kaart te laten seponeren
het was geheel onterecht, nu maar zien wat er zal gebeuren
al zal ik er niet teveel van verwachten...

wat wel leuk is, als we van Valencia en Depor winnen dat we plots een kans hebben op de 3de plaats, want we halen dan wel veel punten

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 17 februari 2004 @ 23:07:25 #202
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17271866
In japan is er nu een strip te koop over een speler die van Sao Paulo naar FC Barcelona gaat.
Zijn naam is Oliver (Captain Tsubasa in het Japans) en zorgt voor een verkoop van 1,5 miljoen exemplaren per week (!)

Barcelona had al een grote fanshop in Japan, maar dit draagt nog eens bij tot de populariteit van Barça
Dit kan alleen maar ten goede komen voor Barça

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 23 februari 2004 @ 14:13:53 #203
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17336050
WOOHOOOOOO

Valencia is geklopt, nu op naar de volgende slachtoffer
Depor, here we COME !!!

nu staan we met 7 punten achter op depor (3de plaats) en 13 op Real (aanvoerder)
als Wanneer we winnen van depor dan komen we slechts op 4 punten van depor te staan
en de week erna is het Valencia - Depor
en als depor daar verliest is er slechts 1 punt tussen plaats 4 en 3 respectievelijk Barça en Depor


ik vind het eiglijk verdacht dat er in 3 weken 3 toppers worden gespeeld, een ware veldslag voor de nummer 2, 3 en 4 (de concurrenten van Real )
misschien ben ik gewoon te achterdochtig
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 23 februari 2004 @ 16:06:14 #204
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17336638
Yes .. absoluut goede serie wordt er neergezet!
  maandag 23 februari 2004 @ 23:56:13 #205
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17342380
quote:
Op maandag 23 februari 2004 14:13 schreef ASSpirine het volgende:

misschien ben ik gewoon te achterdochtig
Nee hoor. Real is nu éénmaal het ajax van Spanje.



btw sinds davids bij barca speelt....
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 24 februari 2004 @ 00:15:44 #206
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17342827
quote:
Op maandag 23 februari 2004 23:56 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee hoor. Real is nu éénmaal het ajax van Spanje.



btw sinds davids bij barca speelt....
speelt Real dan ZO slecht?
Davids is een echte aanwinst gebleken

de mentaliteit is teruggekeerd in Barça
ze spelen nu ook graag in eigen huis, nu worden ze niet uitgefloten en nu maar hopen dat ze dan ook meer punten thuis kunnen pakken, en de punten die ze uit ook pakken zorgt voor een geweldige opmars
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17365654
Davids speelt niet in de uefa wedstrijd tegen Brondby morgen
hij is al bij Juve actief geweest in een europese wedstrijd

Maar tegen Valencia is het ook zonder hem gelukt en Brondby is niet een zo'n sterke ploeg als Valencia, dus dit moet lukken

Tegen Depor is Davids normaal gezien aanwezig, hij kreeg slechts 1 schorsing van zijn rode kaart
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17383629
brondby - Barcelona is met 0-1 geïndigd
met de winnende treffer van Ronaldinho

woohoo, volgende week thuis, en nu begint thuis weer echt een voordeel te zijn
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17383901
zooo das niet eens zo verkeerd
pi_17384080
zolang ze naar de volgende ronde gaan ben ik zeer tevreden
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17389084
quote:
Op dinsdag 24 februari 2004 00:15 schreef ASSpirine het volgende:
Davids is een echte aanwinst gebleken
Yep, ook eindelijk weer eens een Nederlander die populair is bij de socios.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 17:59:16 #212
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17397175
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 10:20 schreef nikk het volgende:

[..]

Yep, ook eindelijk weer eens een Nederlander die populair is bij de socios.
overmars was altijd al de populairste Nederlander geweest die nu speelt
en Kluivert willen ze nog altijd niet
ik snap het echt niet
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17397191
Is dit de langste ongeslagen reeks van Barca deze eeuw?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 27 februari 2004 @ 18:19:42 #214
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17397497
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 18:00 schreef zjroentje het volgende:
Is dit de langste ongeslagen reeks van Barca deze eeuw?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17406303
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 18:00 schreef zjroentje het volgende:
Is dit de langste ongeslagen reeks van Barca deze eeuw?


Zou best wel eens kunnen trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 februari 2004 @ 11:10:58 #216
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_17406336
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 17:59 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

overmars was altijd al de populairste Nederlander geweest die nu speelt
en Kluivert willen ze nog altijd niet
ik snap het echt niet
cocu is populairder hoor. En ik vind het niet zo gek dat ze een hekel aan kluivert hebben.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_17406404
Cocu kan dit weekend de Nederlander met de meeste competitieduels voor Barcelona ooit worden. Staat nu nog gelijk met Ronald.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 februari 2004 @ 11:56:08 #218
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_17406854
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 18:00 schreef zjroentje het volgende:
Is dit de langste ongeslagen reeks van Barca deze eeuw?
Sinds '99/'00

IIRC
  zaterdag 28 februari 2004 @ 12:04:31 #219
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17406961
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 11:56 schreef pfaf het volgende:

[..]

Sinds '99/'00

IIRC
Ja dus.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 29 februari 2004 @ 02:36:35 #220
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17420143
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 11:10 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

cocu is populairder hoor. En ik vind het niet zo gek dat ze een hekel aan kluivert hebben.
het lijkt me toch eerder Overmars

Kluivert heeft een veel hogere gemiddelde dan Saviola, doet er ong 2 keer zo snel over dan Saviola (ergens een link in deze topic)
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 29 februari 2004 @ 10:21:13 #221
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17422268
quote:
Op zondag 29 februari 2004 02:36 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

het lijkt me toch eerder Overmars

Kluivert heeft een veel hogere gemiddelde dan Saviola, doet er ong 2 keer zo snel over dan Saviola (ergens een link in deze topic)
Cocu is populairder
pi_17426804
Overmars is alleen populair bij bakvissen en Catalaanse volkszangers met krullen, genaamd Gordono.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 februari 2004 @ 22:36:03 #223
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17434529

mijn Barça verering heeft gewerkt

ze staan momenteel met 2-3 voor tegen Depor
met nog zo'n 10 minuten te gaan zie ik het heel erg rooskleurig in
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 29 februari 2004 @ 23:01:45 #224
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17435084
Het is gedaan, FINI

2 x Ronaldinho en 1 x Saviola was genoeg om Depor neer te halen
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17435164
5 puntjes achter de nummer 2, wie had dat 2 maanden geleden gedacht!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 29 februari 2004 @ 23:15:03 #226
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17435351
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:05 schreef Suijk het volgende:
5 puntjes achter de nummer 2, wie had dat 2 maanden geleden gedacht!
4

en volgende week zullen het er slechts 1 zijn

ik had het eerlijk gezegd niet verwacht
3 de plaats is zeker haalbaar nu, 2 de ook nog (wat optimistischer)
maar kampioen worden niet, daar leg ik mezelf echt bij neer

maar stel je voor, als Barça volgende jaar zo blijft doorspelen, ik kan er alleen van dromen


Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 29 februari 2004 @ 23:21:01 #227
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17435483
Ik had het ook niet verwacht, maar het lijkt er eindelijk op dat de boel weer een beetje op de rails is
pi_17435581
51 - 46 is 5 toch?
Ook goed dat er een gaatje is met de UEFA plaatsen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 29 februari 2004 @ 23:26:51 #229
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17435618
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:25 schreef Suijk het volgende:
51 - 46 is 5 toch?
Ook goed dat er een gaatje is met de UEFA plaatsen.
50 - 46

kijk dan toch naar mijn tabel, anders maak ik dat ding helemaal voor niks

[edit]
OW, nr 2
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17435658
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:26 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

50 - 46

kijk dan toch naar mijn tabel, anders maak ik dat ding helemaal voor niks

[edit]
OW, nr 2
Hehe, ik sla de 3e plaats even over voor het gemak, tweede moet toch nog wel lukken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 29 februari 2004 @ 23:31:47 #231
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17435716
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:28 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hehe, ik sla de 3e plaats even over voor het gemak, tweede moet toch nog wel lukken.
idd, zeg ik ook
als Valencia - Depor gelijk wordt, dan staan we 2 punten vandepor en 3 van valencia, dan volstaat nog een slippertje van beiden voor weer een opmars

en nu maar hopen dat het in de UEFA ook nog lukt
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17436807
maakt in princiepe geen flikker uit of ze 2de of derde worden of 4de toch?
  maandag 1 maart 2004 @ 00:35:24 #233
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17436836
quote:
Op maandag 1 maart 2004 00:33 schreef Chadi het volgende:
maakt in princiepe geen flikker uit of ze 2de of derde worden of 4de toch?
in principe niet
maar 2de plaats geeft directe toegang tot de CL
3 en 4 de niet

en 2de plaats is gewoon beter dan 3 en 4 de plaats
dus hoe hoger hoe beter
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17436988
kijk dan maakt het wel uit of je 2 of derde wordt
  maandag 1 maart 2004 @ 00:49:48 #235
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17437037
quote:
Op maandag 1 maart 2004 00:45 schreef Chadi het volgende:
kijk dan maakt het wel uit of je 2 of derde wordt
wat ik zei
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 1 maart 2004 @ 01:15:06 #236
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17437301
Motta kreeg rood in de vorm van 2 keer geel
en 2 keer geheel onterecht

de scheids gaf geel aan Motta voor een fout van Cocu
later gaf de scheids nog eens geel aan Motta voor een fout van Oleguer...

owjah, 4 de plaats geeft recht op de 1ste, 2de of 3de ronde van de voorrondes ?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17440812
Ja klopt. Vandaar dat ik het niet snapte want Oleguer maakte inderdaad die fout. Net zoals Scaloni die genoeg kreeg van Ronaldinho's bewegingen hadden beide meteen rood moeten krijgen. De scheidsrechter was waardeloos.

En naast Ronaldinho waren Xavi en Davids trouwens geweldig. Rijkaard had eens gezegd dat Davids en Ronaldinho het perfecte duo zou zijn, en schijnbar heeft hij gelijk.

Barca wordt beter en beter.....
  maandag 1 maart 2004 @ 10:27:56 #238
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17440843
Ik ben benieuwd of ze Koeman nou nog willen hebben in Catalonië...
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 1 maart 2004 @ 11:00:17 #239
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17441233
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:27 schreef ErikT het volgende:
Ik ben benieuwd of ze Koeman nou nog willen hebben in Catalonië...
  maandag 1 maart 2004 @ 14:00:13 #240
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17442862
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:26 schreef Smeich het volgende:
Ja klopt. Vandaar dat ik het niet snapte want Oleguer maakte inderdaad die fout. Net zoals Scaloni die genoeg kreeg van Ronaldinho's bewegingen hadden beide meteen rood moeten krijgen. De scheidsrechter was waardeloos.

En naast Ronaldinho waren Xavi en Davids trouwens geweldig. Rijkaard had eens gezegd dat Davids en Ronaldinho het perfecte duo zou zijn, en schijnbar heeft hij gelijk.

Barca wordt beter en beter.....
neenee, Barça haalt zjn oude vorm terug
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17442911
barça is oké olé olé
  maandag 1 maart 2004 @ 14:32:17 #242
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17443020
Laporta is ook
gewoon vertrouwen blijven hebben in de man die jezelf hebt aangesteld, zo moet het ook
Dat de groep elkaar eerst moet leren kennen was idd zo, maar die fase is nu voorbij

en zoals het nu gaat zal Barça veel dingen doen om Davids permanent in te lijven
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 1 maart 2004 @ 17:49:31 #243
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17446309
moet wel zeggen dat Ronaldinhos' 2de goal nogal naar buitenspel riekt
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 2 maart 2004 @ 18:05:01 #244
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17465999
goal van saviola was voorafgegaan door een mooie combinatie, mooie gekaatst van Van Bronckhorst en Xavi

en je ziet hoe blij Ten Cate is
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17466638
Rijkaard en Ten Cate hebben een aardig elftal rond Ronaldinho gebouwd. Zolang hij deze vorm blijft vasthouden is Barça lastig te kloppen. Die goal tegen Bronby was van uitzonderlijke klasse.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17467198
Ik vind dat nogal een risico, je elftal rond zo'n speler bouwen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:56:08 #247
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17473610
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat nogal een risico, je elftal rond zo'n speler bouwen.
Barça wint ookwel zonder Ronaldinho, al is het dan wel moeizamer
maar op het middenveld hebben we ook nog andere goede spelers
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17481904
Gelukkig wel. Al heeft Rivaldo ook wel eens titels binnengehaald.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_17484542
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat nogal een risico, je elftal rond zo'n speler bouwen.
Dat is het ook, maar zelfs Real is rond Zidane opgebouwd. Er lopen nog een aantal andere zeer behoorlijke voetballers rond bij Barça, maar zonder Ronalnho zijn ze 2 klassen minder
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 4 maart 2004 @ 00:59:53 #250
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17488190
mooie winst op Brondby
2 - 1 door goals van Luis Gárcia en COCU

aggregate 3-1
heenwedstrijd was dus geïndigd op 0-1

het eind van dit seizoen zal het moeten gebeuren, Barça op de 2de plaats in de LFP en de Uefa cup
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 4 maart 2004 @ 10:44:40 #251
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17491264
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 00:59 schreef ASSpirine het volgende:
mooie winst op Brondby
2 - 1 door goals van Luis Gárcia en COCU

aggregate 3-1
heenwedstrijd was dus geïndigd op 0-1

het eind van dit seizoen zal het moeten gebeuren, Barça op de 2de plaats in de LFP en de Uefa cup
Zijn inderdaad goed bezig ben benieuwd wie ze loten
  donderdag 4 maart 2004 @ 22:42:30 #252
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17504552
volgende tegenstander is best een pittige, Celtic

die is niet 1, 2, 3 te verslaan
maar als Barça zo goes presteert moet het wel lukken
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 4 maart 2004 @ 23:12:22 #253
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17505238
quote:
Ronaldinho zal zich nog minder populair hebben gemaakt in Madrid. Tijdens de opnames voor een commercial schoot hij een raampje van de beroemde kathedraal de Santiago de Compostela kapot.


De Braziliaanse superster Ronaldinho heeft een bal door een raam van de beroemde twaalfde-eeuwse kathedraal de Santiago de Compostela in Madrid geschoten. Tijdens opnames voor een reclame-filmpje werd de middenvelder van Barcelona gevraagd om een omhaal te demonstreren, waarna glasgerinkel te horen was. Een ruitje in het beroemde Portico de la Gloria was kapot.
Gelukkig voor de ster stamde het kapotte ruitje niet uit de twaalfde eeuw. Tegen de lokale krant La Voz de Galicia zei advertentiedirecteur Emil Samper: "Het was mijn schuld. Ik vroeg Ronaldinho de bal zo hard als hij kon te raken, en het was gewoon vette pech dat hij dat raam raakte."

een echte catalaan
vette actie
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17508540
Barcelona is echt aan een goede reeks bezig! Ik vind het alleen belachelijk dat er zo weinig aandacht aan Barcelona op de Nederlandse televisie wordt besteed.

Afgelopen weekend zonden ze op canal + Live de topper uit Italie uit (nr.1 tegen nr.2).
Er was geen ene zak aan! Op dat zelfde tijdstip speelde Barca, ik ging elke 5 min. even naar teletekst op Nederland om de tussenstand te kijken.

Nergens hadden ze naderhand een samenvatting laten zien. Pas de volgende dag lieten ze heel kort 2 van de 3 goals van Barca zien. Echt belachelijk, het was de wedstrijd van het jaar....

Waar kijkt iedereen hier de wedstrijden? Is het mogelijk met een schotel of is er online ergens een web tv site waar ik de wedstrijden kan volgen. Ik baal echt als een stekker dat ik gewoon zoveel vette wedstrijden mis en ik denk dat ik zeker niet de enige hier ben.

Barca is een topclub en zit nu in een top periode. Zou zonde zijn om dat allemaal te missen. Ik kijk ook de fansites en officiele sites elke dag voor het laatste nieuws. Maar er gaat niets boven een lekkere live wedstrijd op de televisie. Behalve irl in het stadion natuurlijk.

Het meest gunstig is als Valencia en Deportivo gelijk spelen dit weekend, dan loopt Barca op beide teams in en is de mogelijkheid op directe plaatsing voor de CL (2e plaats) groter!

Ik denk dat de reden dat Barca zo goed presteert aan 3 dingen te wijten is:
1) Davids, brengt de mentaliteit in het team met de wil om te winnen!
2) Ronaldinho, onvoorspelbaar goed en de capaciteit om alleen een wedstrijd te kunnen beslissen!
3) Rijkaard, de rest zelve en de spelersgroep tot een team heeft gesmeed.

Barca heeft zijn oude vorm terug, hou het vast en volgend jaar is Real Madrid aan de beurt! Teken maar bij Ronaldo, Zinedine en kornuiten. Volgend jaar vissen jullie achter het net met het zogenaamde dreamteam.

Barca is herboren!
Viper 4 life
  vrijdag 5 maart 2004 @ 23:21:33 #255
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17526447
ik heb pas een link gekregen en heb de eerste helft van Depor- Barça gedl
dus dat was wel leuk

de rest kijkt het via schotel ofzo

Dvids brengt idd een goede mentaliteit
Ronaldinho speelde altijd al zo, alleen nu is hij wat fitter geworden en valt hte nu meer op
en het valt me ook op dat Xavi meer en meer een belangrijke rol speelt
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17528222
Zou je die link naar mij kunnen sturen? showtimestar@hotmail.com is mijn email, je zou me er erg gelukkig mee maken!
Viper 4 life
  zaterdag 6 maart 2004 @ 10:20:06 #257
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17529998
Barcelona is weer lekker op de goede weg.Gelukkig maar
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_17530651
Zondag tegen de nummer 17, Mallorca. Als ze winnen lopen ze sowieso weer in omdat Deportivo tegen Valencia moet.
Hopelijk blijft de mooie reeks in stand!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_17531470
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 03:51 schreef Showtime het volgende:
Barcelona is echt aan een goede reeks bezig! Ik vind het alleen belachelijk dat er zo weinig aandacht aan Barcelona op de Nederlandse televisie wordt besteed.

Afgelopen weekend zonden ze op canal + Live de topper uit Italie uit (nr.1 tegen nr.2).
Er was geen ene zak aan! Op dat zelfde tijdstip speelde Barca, ik ging elke 5 min. even naar teletekst op Nederland om de tussenstand te kijken.

Nergens hadden ze naderhand een samenvatting laten zien. Pas de volgende dag lieten ze heel kort 2 van de 3 goals van Barca zien. Echt belachelijk, het was de wedstrijd van het jaar....

Waar kijkt iedereen hier de wedstrijden? Is het mogelijk met een schotel of is er online ergens een web tv site waar ik de wedstrijden kan volgen. Ik baal echt als een stekker dat ik gewoon zoveel vette wedstrijden mis en ik denk dat ik zeker niet de enige hier ben.

Barca is een topclub en zit nu in een top periode. Zou zonde zijn om dat allemaal te missen. Ik kijk ook de fansites en officiele sites elke dag voor het laatste nieuws. Maar er gaat niets boven een lekkere live wedstrijd op de televisie. Behalve irl in het stadion natuurlijk.

Het meest gunstig is als Valencia en Deportivo gelijk spelen dit weekend, dan loopt Barca op beide teams in en is de mogelijkheid op directe plaatsing voor de CL (2e plaats) groter!

Ik denk dat de reden dat Barca zo goed presteert aan 3 dingen te wijten is:
1) Davids, brengt de mentaliteit in het team met de wil om te winnen!
2) Ronaldinho, onvoorspelbaar goed en de capaciteit om alleen een wedstrijd te kunnen beslissen!
3) Rijkaard, de rest zelve en de spelersgroep tot een team heeft gesmeed.

Barca heeft zijn oude vorm terug, hou het vast en volgend jaar is Real Madrid aan de beurt! Teken maar bij Ronaldo, Zinedine en kornuiten. Volgend jaar vissen jullie achter het net met het zogenaamde dreamteam.

Barca is herboren!
Ik hoop het voor je, maar zo goed als dit team zal het nooit worden



'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:31:54 #260
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_17535241
morgenavond tegen Real Mallorca, tegen Bruggink dus
zal Zepper zich hier melden?

Valencia - depor is een echte topper
afgelopen weken was er elke week een topper...

vraag me af of Barça weer een geweldige wedstrijd speelt, en de veel doelpunten maakt
Thuis krijgen ze meer en meer vertrouwen
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:32:54 #261
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_17535263
post bovenin behoort van mij
was vergeten dat ik niet op de pc zat...
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:34:33 #262
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17535302
DIt is dus ASSpirine, ik pakte net de optie andere user, en die werkte nie tgoed denk ik
dus nog 1 keer proberen

dus de vorige posts van Ashram zijn van mij
om verwarring te voorkomen
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zaterdag 6 maart 2004 @ 17:34:05 #263
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_17537245
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 12:07 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je, maar zo goed als dit team zal het nooit worden



[afbeelding]
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_17537361
Catalan is terug!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 6 maart 2004 @ 19:20:25 #265
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17539438
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 17:34 schreef El_Catalan het volgende:

[..]


catalan

mijn topic staat er nog niet
wacht maar tot deze vol zit

dan open ik de derde topic wel
en het is mooi geworden
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 7 maart 2004 @ 01:04:30 #266
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17547711
niet de ideale situatie
maar 3 de plaats is nu binnen handbereik

Valencia - Depor is geïndigd in een 3-1
en Real heeft gelijkgespeeld

nu nog 4 punten achter op Depor en morgen moet barça nog spelen, dus wordt nog spannend zo
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17551904
Hola El_Catalan!!!
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 01:54 schreef Showtime het volgende:
Zou je die link naar mij kunnen sturen? showtimestar@hotmail.com is mijn email, je zou me er erg gelukkig mee maken!
Kijk eens in het Primera Division topic. Staat ook een link voor een webtv waar ik elke week de wedstrijden volg. Om 1700 komt Barca daar ook op.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 12:07 schreef StarGazer het volgende:


Ik hoop het voor je, maar zo goed als dit team zal het nooit worden



[afbeelding]
ik heb die wedstrijd op band tegen Samp met die poeier van Koeman!!
  zondag 7 maart 2004 @ 16:46:48 #268
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17556476
quote:
Op zondag 7 maart 2004 12:11 schreef Smeich het volgende:
Hola El_Catalan!!!
[..]

Kijk eens in het Primera Division topic. Staat ook een link voor een webtv waar ik elke week de wedstrijden volg. Om 1700 komt Barca daar ook op.
[..]

ik heb die wedstrijd op band tegen Samp met die poeier van Koeman!!
en vanavond ook nog een link doorsturen van de barça wedstrijd zoals vorige week
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 7 maart 2004 @ 17:22:15 #269
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_17557209
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 03:51 schreef Showtime het volgende:
Barcelona is echt aan een goede reeks bezig! Ik vind het alleen belachelijk dat er zo weinig aandacht aan Barcelona op de Nederlandse televisie wordt besteed.

Afgelopen weekend zonden ze op canal + Live de topper uit Italie uit (nr.1 tegen nr.2).
Er was geen ene zak aan! Op dat zelfde tijdstip speelde Barca, ik ging elke 5 min. even naar teletekst op Nederland om de tussenstand te kijken.

Nergens hadden ze naderhand een samenvatting laten zien. Pas de volgende dag lieten ze heel kort 2 van de 3 goals van Barca zien. Echt belachelijk, het was de wedstrijd van het jaar....

Waar kijkt iedereen hier de wedstrijden? Is het mogelijk met een schotel of is er online ergens een web tv site waar ik de wedstrijden kan volgen. Ik baal echt als een stekker dat ik gewoon zoveel vette wedstrijden mis en ik denk dat ik zeker niet de enige hier ben.

Barca is een topclub en zit nu in een top periode. Zou zonde zijn om dat allemaal te missen. Ik kijk ook de fansites en officiele sites elke dag voor het laatste nieuws. Maar er gaat niets boven een lekkere live wedstrijd op de televisie. Behalve irl in het stadion natuurlijk.

Het meest gunstig is als Valencia en Deportivo gelijk spelen dit weekend, dan loopt Barca op beide teams in en is de mogelijkheid op directe plaatsing voor de CL (2e plaats) groter!

Ik denk dat de reden dat Barca zo goed presteert aan 3 dingen te wijten is:
1) Davids, brengt de mentaliteit in het team met de wil om te winnen!
2) Ronaldinho, onvoorspelbaar goed en de capaciteit om alleen een wedstrijd te kunnen beslissen!
3) Rijkaard, de rest zelve en de spelersgroep tot een team heeft gesmeed.

Barca heeft zijn oude vorm terug, hou het vast en volgend jaar is Real Madrid aan de beurt! Teken maar bij Ronaldo, Zinedine en kornuiten. Volgend jaar vissen jullie achter het net met het zogenaamde dreamteam.

Barca is herboren!
Je denkt toch niet echt dat Rijkaard belangrijk is in wat er nu gebeurt met Barca? Elke andere trainer had kunnen bereiken wat Rijkaard tot nu toe heeft laten zien. Dat Davids balans en vechtlust brengt ben ik wel met je eens maar je zult zien dat op het moment dat Ronaldinho niet meedoet het een stuk moeilijker zal gaan. Dat was voor de winterstop al te zien, en hij is de enige die echt heel creatief is in de aanval, en iemand die laatste weken veel scoord.

Als je denkt dat ze volgend jaar al een bedreiging kunnen vormen voor Madrid dan ben je wel erg optimistisch. Vooral omdat je Valencia niet eens noemt. Die spelen al jaren op een verschrikkelijk hoog niveau en ik kan me niet voorstellen dat als ze 1 goeie spits erbij halen alle problemen opgelost zijn bij Barca.

Als ze nou eens doen wat ze van plan zijn, werken aan een "iets" voor het langer termijn, dan denk ik wel dat ze over een paar jaar weer bij de Europese top horen maar om te geloven dat ze volgend jaar er al staan
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 7 maart 2004 @ 19:04:12 #270
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_17559276
3-2 gewonnen twee doelpunten tegen gekregen was zeker niet nodig.

Barça staat nu op 49,Depor op 50 Depor speelt volgende week tegen Mallorca en ben bang dat ze die wedstrijd winnen Barça tegen Murcia moeten we winnen.
Valencia gaat uitlopen van 54 naar 57 punten spelen tegen Celta dat in zware crisis is.
Real krijgt het moeilijk tegen Zaragoza.

Kortom 3de plaats voor Barça zit er niet in!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zondag 7 maart 2004 @ 19:28:16 #271
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17559785
quote:
Op zondag 7 maart 2004 19:04 schreef El_Catalan het volgende:


Kortom 3de plaats voor Barça zit er niet in!
Ach, het einde van het seizoen is nog ver.. .
-
  zondag 7 maart 2004 @ 22:18:54 #272
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17563766
ehm, wat daggla zegt, zo pessimistisch Catalan?

ik zie hte heel erg rooskleurig in
leuk om te zien dat Barça hun winning streak behoud
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 7 maart 2004 @ 23:11:25 #273
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17564852
Luis García
Luis Enrique
Luis garcía
degene die hebben gescoord vanavond
allemaal Luis


Dit mag hier ook wel bij
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17566548
quote:
Op zondag 7 maart 2004 23:11 schreef ASSpirine het volgende:
Luis García
Luis Enrique
Luis garcía
degene die hebben gescoord vanavond
allemaal Luis

[afbeelding]
Dit mag hier ook wel bij
Krijg gewoon jeuk van al die luizen
  maandag 8 maart 2004 @ 10:41:28 #275
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_17569987
quote:
Op maandag 8 maart 2004 00:42 schreef Kamigot het volgende:

[..]

Krijg gewoon jeuk van al die luizen
Roflol! Das echt iets voor een Nederlander om te zeggen (niet beledigend bedoelt) omdat als je leest vast niet het gevoel hebt dat je het niet als luis uitspreekt!

leuke opmerking!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 8 maart 2004 @ 15:55:01 #276
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17576150
quote:
Op maandag 8 maart 2004 10:41 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Roflol! Das echt iets voor een Nederlander om te zeggen (niet beledigend bedoelt) omdat als je leest vast niet het gevoel hebt dat je het niet als luis uitspreekt!

leuke opmerking!
ik wist anders direct dat het niet "zomaar" luis is
maar ben dan al langer bekend met Barça
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 8 maart 2004 @ 22:42:14 #277
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17586814
Gio is er niet bij tegen Celtic, hij is uit met een blessure
Van Bronckhorst die dit seizoen het meeste speelminuten heeft doet niet mee, dit zegt ook veel over zijn kwaliteit, dat hij niet wordt vervangen (of eerder aan de selecte goede spelers op zijn positie )
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17604602
Luis Enrique bezig aan zijn laatste maanden bij Barça, wil zijn contract niet verlengen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 9 maart 2004 @ 19:53:14 #279
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17605888
quote:
According to Ronaldinho: "this game has come just when we are at our best. There's no clear favourite though and it won't be easy. We're full of confidence and we'll be going out looking for a win".
Hear hear
quote:
With Celtic's totally committed 60,000 fans behind them, Celtic Park is no easy ground to win on, but Ronaldinho reckons: "that just has to motivate us even more, not make us play worse. This is one of the most important games I've played since I came here and I can't wait to play in such a great atmosphere".
in Barcelona zullen we dat overtreffen met een volle Nou Camp
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 11 maart 2004 @ 19:55:15 #280
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17651845
vanavond een grote avond
hoop dat Barça nog in goede stemming is

eiglijk zijn catalanen anti-Madrileens
dus zouden ze in principe blij moeten zijn
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:22:34 #281
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17655495
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond een grote avond
hoop dat Barça nog in goede stemming is

eiglijk zijn catalanen anti-Madrileens
dus zouden ze in principe blij moeten zijn
Sorry ASSpirine, maar die laatste opmerking is een opmerking, smiley erachter of niet!
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:24:29 #282
27469 RoBBERtje.Jensen
www.jensenindemiddag.nl
pi_17655553
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef ASSpirine het volgende:

eiglijk zijn catalanen anti-Madrileens
dus zouden ze in principe blij moeten zijn
sukkel
pi_17655680
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond een grote avond
hoop dat Barça nog in goede stemming is

eiglijk zijn catalanen anti-Madrileens
dus zouden ze in principe blij moeten zijn
Wat een opmerking..
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:30:18 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_17655717
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond een grote avond
hoop dat Barça nog in goede stemming is

eiglijk zijn catalanen anti-Madrileens
dus zouden ze in principe blij moeten zijn
Wat een ongelovelijk DOMME opmerking.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_17655804
Celtic heeft gescoord, Thompson 1-0. Barca heeft nog maar 9 man op het veld. Weet iemand wat er daar allemaal gebeurd is?
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:35:55 #286
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17655851
Celtic heeft er ook nog maar 10 ...

Rood voor Douglas (Celtic) en Motta en Soviola. Reiziger overigens geel
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:36:12 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_17655859
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:33 schreef MrWizzel het volgende:
Celtic heeft gescoord, Thompson 1-0. Barca heeft nog maar 9 man op het veld. Weet iemand wat er daar allemaal gebeurd is?
Kan je hier lezen:
Coppa Uefa
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:38:45 #288
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17655927
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Kan je hier lezen:
Coppa Uefa
Of je leest de vorige post
pi_17656008
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:38 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Of je leest de vorige post
Ja, ik weet dat er 3 rode kaarten uitgedeeld zijn, maar ik bedoelde eigenlijk te vragen of iemand ook precies weet wat daar de aanleiding voor is geweest. Heb ergens anders gelezen dat Douglas en Motta in de spelerstunnel aan het matten waren. Is er misschien iemand met inside information?
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:46:08 #290
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_17656134
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond een grote avond
hoop dat Barça nog in goede stemming is

eiglijk zijn catalanen anti-Madrileens
dus zouden ze in principe blij moeten zijn
zijn ze in principe ook.
alleen zo uiten ze zich niet
beetje onbeschoft
pi_17656184
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond een grote avond
hoop dat Barça nog in goede stemming is

eiglijk zijn catalanen anti-Madrileens
dus zouden ze in principe blij moeten zijn
Heb je ergens een steekje loszitten?
Hoi.
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:47:39 #292
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17656187
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:41 schreef MrWizzel het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat er 3 rode kaarten uitgedeeld zijn, maar ik bedoelde eigenlijk te vragen of iemand ook precies weet wat daar de aanleiding voor is geweest. Heb ergens anders gelezen dat Douglas en Motta in de spelerstunnel aan het matten waren. Is er misschien iemand met inside information?
www.bbc.co.uk/football en dan naar Live textcommentary
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_17656224
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

www.bbc.co.uk/football en dan naar Live textcommentary
Thanks
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:58:07 #294
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17656494
blijkbaar nog een gevoelige onderwerp, maarjah
over een weekje of 2 worden er daar ook grapjes over gemaakt
net als toen met de WTC, nu natuurlijk zeiken en later vrolijk meedoen

het is algemeen bekend feit dat Catalanen en Madrilenen niet met elkaar kunnen opschieten, dus deze grapje zou er vroeg of laat toch aankomen
en het feit dat Galliciërs verdacht waren en Catalanen ook wel (omdat het "aarts"vijanden zijn) is natuurlijk ook heel netjes

dus hierbij excuseer ik mij aan iedereen die zich er aan ergerde, anders blijf ik hier verwijten naar mijn kop krijgen
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_17656623
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:58 schreef ASSpirine het volgende:

dus hierbij excuseer ik mij aan iedereen die zich er aan ergerde, anders blijf ik hier verwijten naar mijn kop krijgen
Tja, timing is ook erg belangrijk bij humor...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:02:31 #296
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17656635
Je zal het waarschijnlijk niet slecht bedoeld hebben ASSpirine, maar je bent echt ongelooflijk dom om hierover geintjes te maken .... nu en ook over 2 weken!

Utrechters en Amsterdammers mogen elkaar bijvoorbeeld ook niet echt, maar ik zou echt niet staan te juichen als zoiets als vandaag op Amsterdam CS was gebeurd! Dat is gewoon dom
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:03:31 #297
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17656666
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:02 schreef Eilanden het volgende:
Je zal het waarschijnlijk niet slecht bedoeld hebben ASSpirine, maar je bent echt ongelooflijk dom om hierover geintjes te maken .... nu en ook over 2 weken!

Utrechters en Amsterdammers mogen elkaar bijvoorbeeld ook niet echt, maar ik zou echt niet staan te juichen als zoiets als vandaag op Amsterdam CS was gebeurd! Dat is gewoon dom
Maar in principe heeft ie wel gelijk....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:05:08 #298
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17656722
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:03 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar in principe heeft ie wel gelijk....
DG .. ik ben best in voor een geintje, maar geintjes over zoiets als dit vind ik dus niets .. maar waarschijnlijk is dat een verschil van smaak...
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:06:06 #299
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_17656771
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:02 schreef Eilanden het volgende:
Je zal het waarschijnlijk niet slecht bedoeld hebben ASSpirine, maar je bent echt ongelooflijk dom om hierover geintjes te maken .... nu en ook over 2 weken!

Utrechters en Amsterdammers mogen elkaar bijvoorbeeld ook niet echt, maar ik zou echt niet staan te juichen als zoiets als vandaag op Amsterdam CS was gebeurd! Dat is gewoon dom
ik juich ook niet
ik zei alleen dat catalanen er wel minder voor voelen, en zo zal het ook zijn
alleen wordt dat niet zo in het openbaar getoond net als een groepje Noord-Afrikaanse mensen die toevallig in Nederland wonen die aan het juichen waren omdat er in New York even 3000+ mensen dood zijn gegaan
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:07:08 #300
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17656813
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:05 schreef Eilanden het volgende:

[..]

DG .. ik ben best in voor een geintje, maar geintjes over zoiets als dit vind ik dus niets .. maar waarschijnlijk is dat een verschil van smaak...
O zeker,tis ook ernstig.

Mooi voorbeeldje,ik hoorde vandaag al de eerste grappen hierover en dat vond men absoluut niet kunnen terwijl die mensen 10 minuten later de grappen over Dutroux uit hun mouw stonden te schudden,krom he?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:07:09 #301
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17656814
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:06 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

ik juich ook niet
ik zei alleen dat catalanen er wel minder voor voelen, en zo zal het ook zijn
alleen wordt dat niet zo in het openbaar getoond net als een groepje Noord-Afrikaanse mensen die toevallig in Nederland wonen die aan het juichen waren omdat er in New York even 3000+ mensen dood zijn gegaan
Inderdaad! Dat is net zo dom!
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:08:07 #302
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17656845
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:07 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

O zeker,tis ook ernstig.

Mooi voorbeeldje,ik hoorde vandaag al de eerste grappen hierover en dat vond men absoluut niet kunnen terwijl die mensen 10 minuten later de grappen over Dutroux uit hun mouw stonden te schudden,krom he?
Inderdaad, da's krom, ben ik absoluut met je eens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')