De echte kenner.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:03 schreef Baggio2006 het volgende:
Parma (Ita), Perugia (Ita), Inter (Ita) en Roma (Ita) die hebben zeker geen Problemen vanavond en morgen avond !!
Net de twee clubs die ik eigenlijk helemaal niets gun.quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:34 schreef Heero87 het volgende:
Finale Brugge - PSV lijkt me wel wat. Op voorwaarde dat Brugge wint natuurlijk, anders liever niet.
Het zit echt diep he, die uitschakeling. (of heeft het toch een andere reden?)quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net de twee clubs die ik eigenlijk helemaal niets gun.
En Inter ook niet.
Ik had al zo'n idee dat je er niet zoveel verstand van had, zeker nadat ik die Milan-vreugdekreten elders las.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:03 schreef Baggio2006 het volgende:
Parma (Ita), Perugia (Ita), Inter (Ita) en Roma (Ita) die hebben zeker geen Problemen vanavond en morgen avond !!
Door bepaalde gebeurtenissen zijn mijn persoonlijke meningen over enkele clubs inderdaad ietwat veranderd. Vaak van 'neutraal' naar 'negatief'.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:02 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het zit echt diep he, die uitschakeling. (of heeft het toch een andere reden?)
Ik gun het PSV ook niet, maar ze in de finale kloppen zou wel leuk zijn.
Zal wel een droom blijven vrees ik...
Hehe, begrijp het. Moet bv. ook niks meer hebben van AC Milan en Celta de Vigo.quote:Door bepaalde gebeurtenissen zijn mijn persoonlijke meningen over enkele clubs inderdaad ietwat veranderd. Vaak van 'neutraal' naar 'negatief'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |