zou het overigens niet slim zijn om om 12 uur 's middags, op de 1e maandag van de maand een aanslag te plegen: iedereen denkt toch dat het een test is
quote:hmmzz..
Op maandag 3 november 2003 10:33 schreef MikeyMo het volgende:
zou het overigens niet slim zijn om om 12 uur 's middags, op de 1e maandag van de maand een aanslag te plegen: iedereen denkt toch dat het een test is
quote:Ja, dat zegt tara nu ook altijd! Ik vind het onzin: dan gaan de sirenes gewoon langer door! als die dingen een kwartier of een half uur staan te loeien weet iedereen heus wel dat er iets aan de hand is!
Over een anderhalf uur is het weer feest, dan gaat in heel nederland de Sirene weer. Maak je niet druk; de Duitsers vallen ons land niet binnen, Osama heeft geen aanslag gepleegd. Het is gewoon een test, dus nu moet je maar blij zijn als hij gaat want als hij niet gaat houdt dat in dat je niets hoort als er daadwerklijk wat aan de hand iszou het overigens niet slim zijn om om 12 uur 's middags, op de 1e maandag van de maand een aanslag te plegen: iedereen denkt toch dat het een test is
quote:
Op maandag 3 november 2003 10:35 schreef deantoine het volgende:[..]
hmmzz..
quote:Nee natuurlijk zou dat niet slim zijn
quote:Misschien is het dan al te laat
Op maandag 3 november 2003 10:36 schreef marchien het volgende:[..]
Ja, dat zegt tara nu ook altijd! Ik vind het onzin: dan gaan de sirenes gewoon langer door! als die dingen een kwartier of een half uur staan te loeien weet iedereen heus wel dat er iets aan de hand is!
quote:ik gok: 10 minimaal, deze meegerekend
Op maandag 3 november 2003 10:40 schreef Bertin het volgende:
Ik durf te wedden dat er zo alsnog een stuk of 4 topics geopend worden over die kut sirene.....
quote:victorie!
Op maandag 3 november 2003 10:41 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik gok: 10 minimaal, deze meegerekend
ik gok ook dat ze allemaal dicht gaan, op deze na
quote:Hoezo? Dit is toch eveneens een klotetopic?
Op maandag 3 november 2003 10:41 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik gok: 10 minimaal, deze meegerekend
ik gok ook dat ze allemaal dicht gaan, op deze na
quote:* DJ.KRIZZ agrees
Op maandag 3 november 2003 10:43 schreef Conflict het volgende:[..]
Hoezo? Dit is toch eveneens een klotetopic?
quote:
Op maandag 3 november 2003 10:33 schreef MikeyMo het volgende:zou het overigens niet slim zijn om om 12 uur 's middags, op de 1e maandag van de maand een aanslag te plegen: iedereen denkt toch dat het een test is
quote:Is dat zo ja?
Op maandag 3 november 2003 10:42 schreef DuchessX het volgende:
Jippie, dat lawaaiding staat bij ons om de hoek
Maarja...voortaan mogen ze om 13:00 gaan toeteren, want dan ben ik wel wakker
quote:Nou.......je overschat denk ik het gemiddelde IQ van je landgenoten hoor.
Ja, dat zegt tara nu ook altijd! Ik vind het onzin: dan gaan de sirenes gewoon langer door! als die dingen een kwartier of een half uur staan te loeien weet iedereen heus wel dat er iets aan de hand is!
quote:Ik viel er weer door in slaap. (serieus)
Op maandag 3 november 2003 13:12 schreef kepler het volgende:
ik ben er zelfs wakker van geworden
quote:Had je bij de gemeente geklaagd dat je hem niet hoorde?
Op maandag 3 november 2003 13:00 schreef Dulk het volgende:
hmmm vorige keer hoorde ik dat ding niet, maar volgens mij hebben ze er nu 1 op het dak van de flat geplakt (en ik woon bovenin) ben wel wakker nu
hier in Amsterdam was hij hoorbaar
quote:of dat de sirene meneer ze niet meer uitkrijgt
quote:In Utrecht en Tilburg ook!
Op maandag 1 december 2003 12:02 schreef MikeyMo het volgende:
en dat was hem weer...hier in Amsterdam was hij hoorbaar
quote:om 12.30? ik zou de schuilkelder maar eens even gaan opzoeken, Saddam of Osama is under way...!!
Op maandag 3 november 2003 12:30 schreef GewoonPim het volgende:
hij gaat hier nog eens
bij ons zijn ze wel eens per ongeluk afgegaan.... toen ging iedereen elkaar schaapachtig aan staan kijken, om vervolgens verder te gaan doen met waar ze mee bezig waren, omdat de rest ook geen actie ondernam.
Ik hoop dat zulke mensen zichzelf nog wel eens tegenkomen (niet dat ze dood hoeven van mij, maar dat ze bij een rampje even flink leren waarom die sirenes er nou zijn )
quote:Slim ben je niet
Probleem: Veel mensen horen de sirene niet of vinden dat ze te zacht gaan.
Oplossing: Zet de muziek wat zachter en de ramen open iedere eerste maandag van de maand. Probleem opgelost!
Ik hoorde dat ding niet eens toen het stil was... het is dat iemand het zei... die buiten had gelopen.
En moeten we dus vantevoren alles openzetten, dan mag dat het hele jaar door want elk ogenblik kan de sirene gaan...
quote:Ja
Op maandag 1 december 2003 21:02 schreef funmaster het volgende:
Op de eerste maandag van de maand om 12:00 uur precies een ongeluk krijgen, is nooit grappig!
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:31 schreef Demol het volgende:
Ik heb hem gehoord!
jullie hebben nog een klok als alarm?quote:Op maandag 5 april 2004 12:13 schreef diesel_boy het volgende:
Hij sloeg hier net een minuut geleden pas aan (Waddinxveen), is er nu wat ernstigs aan de hand?![]()
Voor mensen die hun muziek aan hebben staan en daardoor het begin van de eerste sirene gemist hebben. Niets zo kut als een niet volledige sireneloop immersquote:Op maandag 5 april 2004 12:10 schreef Cybersailor het volgende:
hoorde er vandaag 3 door elkaar, waarom laten ze die dingen niet synchroon lopen, heb je toch een veel hogere geluidsopbrengst?
Ik welquote:Op maandag 5 april 2004 12:31 schreef MSXUser het volgende:
En wederom geen sirene gehoord
ik ben dr ook weer doorheen geslapenquote:Op maandag 5 april 2004 12:08 schreef SaintMary het volgende:
NeeIk heb altijd mn muziek te hard staan denk ik. Want ik hoor ze echt NOOIT behalve als ik net aan de telefoon zit ofzo. Als ik nog in mn bedje lig slaap ik er rustig doorheen en anders heb ik eigenlijk altijd fijne muziek aan staan en fijne muziek hoort luid te zijn
![]()
(Wel mooi ideaal toch? Om door het bezig zijn met muziek te sterven)
Voor posts, hè!quote:Op maandag 5 april 2004 16:25 schreef blablasjit het volgende:
waarom reageer ik dan? Ik heb geen idee..
Hier ook,quote:Op maandag 5 april 2004 16:58 schreef StephanL het volgende:
Hier gingen ze pas om 12.11, ze hadden het te druk
Ik mag ze bedienen gheghequote:Op maandag 5 april 2004 16:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wie gaat er over die dingen? Dan ga ik een klacht indienen!
en ik hoorde em weer niet..quote:Op maandag 3 mei 2004 12:04 schreef MikeyMo het volgende:
Hij ging weer
Ben ik dus niet de enige.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:05 schreef qu63 het volgende:
en ik hoorde em weer niet..
Whehe smart thinkingquote:Op maandag 3 november 2003 10:33 schreef MikeyMo het volgende:
he stalkert!!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:34 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Hier hadden ze het volume opgeschroefd
hey daar woon ik ook!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:08 schreef MouseInteractive het volgende:
Hier in Den Helder niets gehoord![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 12:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hey daar woon ik ook!
Nu was ik wel wakkerquote:Op maandag 3 mei 2004 15:16 schreef hp22 het volgende:
Ik werd er door gewekt
Uitstekend te horen met de deur dicht, raam dicht en onder de dekens hier
Ik schrok me sowieso dood vanochtend. Ben het tijdsbesef sinds mn vakantie begonnen is sowieso al een beetje kwijt en toen ik heerlijk en de zon aan het wegdoezelen was kreeg ik een halve hartinfarct van het lawaai van die sirenesquote:Op maandag 7 juni 2004 18:54 schreef Echoes het volgende:
ik heb hem een keer af horen gaan en toen dacht ik ff dat het een ander tijdstip en dag was dan 12 uur op eerste maandag van de maand, schrok me echt rot.
quote:Ik hoor nog steeds niet.. enige wat ik hoor is voorbij razende vrachtwagens op zo'n 200/300 meter afstand... Gorinchem
Hoogkerk, Groningen west jaquote:Op maandag 5 juli 2004 12:22 schreef detulp050 het volgende:
Hier in Groningen West ook 3x
nou, wonen.. ik zit hier op mijn stage plaats voor de komende 5 dagen..quote:Op maandag 5 juli 2004 12:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Leuk he in de hoek van de A15 en 27 wonen![]()
Hier (Breda) ging de sirene keurig netjes op tijd trouwens.
Keurig meid, dat zijn nog eens tijden om te slapenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:36 schreef Sylvana het volgende:
Die stomme sirene heet me wakker gemaakt vanochtendmaar daarna kon ik gelukkig nog wel verder slapen
Ik slaap altijd voor me krantenwijk maar een paar uur of helemaal niet en dan ga ik daarna weer slapenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Keurig meid, dat zijn nog eens tijden om te slapen
Hehehequote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:04 schreef qu63 het volgende:
vandaag wel gehoord!eindelijk!
Ik werk op zaterdag als postbode, misschien moet ik die tactiek ook maar eens gaan uitproberen :\\\\\\\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik slaap altijd voor me krantenwijk maar een paar uur of helemaal niet en dan ga ik daarna weer slapenVannacht heb ik dus eerst van 3 tot 5 uur geslapen, toen me krantenwijk gedaan en daarna van half 8 tot 3 weer geslapen
ik zat op de wc, die heeft een simpel dun raampjequote:Op dinsdag 6 juli 2004 03:57 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
HeheheMet de ramen dicht nog wel
En? Hoe is het afgelopen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:41 schreef robh het volgende:
*schop*
Iemand nog tips?
Ik ben maar ff buiten gaan kijken. Bleek een of andere test te zijn van een bedrijfsalarm. Klonk haast net zo.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:17 schreef calvobbes het volgende:
En? Hoe is het afgelopen?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:01 schreef calvobbes het volgende:
*kick*
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb niks gehoord
Hij gaat hier een derde keerquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:06 schreef TC03 het volgende:
Hij gaat een tweede keer.
Kijk eens boven je postquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:11 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hij gaat hier een derde keer![]()
quote:Sirenes bleven loeien in Rijnmond
ROTTERDAM Om 12.00 uur vanochtend ging net als in de rest van het land ook in Rotterdam en omgeving het alarm. Niets bijzonders,op de eerste maandag van de maand.Wel bijzonder was dat de sirenes in de Rijnmond bleven loeien.
Een medewerker had per ongeluk op de verkeerde knop gedrukt,waardoor het een tijd duurde voor het luchtalarm het zwijgen kon worden opgelegd. Pas na drie volledige series keerde de rust weer.
"Een bedrijfsfoutje",vond de brandweer, die verscheidene telefoontjes kreeg van verontruste burgers.In januari was er in de Rijnmond ook al eens onrust ontstaan, toen het alarm te laat afging.
gaat goed daarquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:01 schreef calvobbes het volgende:
Van teletekst:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:26 schreef pekel het volgende:
Sirene? Gisteren?.
Niks gehoord hier..
Euh waarquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:36 schreef DenniZ224 het volgende:
de sirene gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |