Ik snap het ook niet en het jammere is dat het ook niet gebeurde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:58 schreef Prst_ het volgende:
Dat je schokken kunt krijgen van een potje water (zonder daar zelf electriciteit aan toe te voegen) lijkt me een sterk verhaal.
Leuk dat je er tijd en geld voor vrij maakt. Ben benieuwd wat voor bevindingen je hebt bij die andere shop.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:35 schreef Ticker het volgende:
Toch maar even updaten.
Gebruik het dus nu enige tijd, maar ik merk dus totaal niets.
Totaal niets? Nou.. misschien ben ik niet meer zo fucked up elke dag, als ik de avond ervoor lekker zit te blowen met vrienden, maar dat kan ook mijn eigen idee zijn en het feit dat ik veel meer fruit en groente eet dan normaal.
Toch ben ik nog niet helemaal genezen van dit 'wonder middel'.
Op internet kan ik namelijk niks over zptech vinden qua gebruikers ervaring, ik ben dus van plan alsnog een keer een suppliment aan te schaffen alleen dan bij een shop waar mensen met positieve ervaringen komen.
Ja nou !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:25 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Leuk dat je er tijd en geld voor vrij maakt. Ben benieuwd wat voor bevindingen je hebt bij die andere shop.
Je mist het punt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:37 schreef Prst_ het volgende:
Je gaat toch niet nog een keer 30 euro betalen voor een flesje mineraalwater?
quote:IS MONO ATOMIC GOLD REALLY AN ILLUMINATI TRICK TO KILL 10 ADDITIONAL DNA STRANDS
Posted By: APHRODITE
Date: Wednesday, 16 August 2006, 9:27 a.m. Readers should be aware that Anna Hayes mentions in her books that taking mono atomic gold is ultimately harmful. She claims that the initial growth of psychic awareness is not permanent, but rather levels off and later declines. Further, she says that the promotion of mono atomic gold is an Illuminati deception. While attracting the public with sugar plums of enhanced psychic clarity and improved health, the ulterior purpose of promoting mono atomic gold is to cause the destruction of the ten additional virtual DNA strands which all humans possess and which are now manifesting into 3D reality as seen with the 3, 4, or even 5 strands of DNA that now show up in the blood of Blue Indigo (Millennium) children.
Monoatomic gold
The destruction of the ten virtual DNA strands (unseen with 3rd dimension microscopes, but nevertheless still
http://www.illuminati-news.com/081506b.htm
Heb het gelezen.. zegt me alleen niets.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou maar oppassen !
http://www.rumormillnews.(...)/noframes/read/91931
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou maar oppassen !
http://www.rumormillnews.(...)/noframes/read/91931
[..]
tip: koop bij zptech een flesje Zynergy! dat werkt bij mij wel!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:43 schreef Ticker het volgende:
Ok heb besloten om het anders aan te pakken.
Aangezien ik toch wil dat ik enig effect hiervan voel, voordat ik enigzins ook nog maar overweeg om een tweede fles te halen, ben ik van plan wat meer dosering te gebruiken.
Er staat op een a4 met informatie dat het niet per se gemixed hoeft te worden, indien gewenst kan het ook per thee lepel genomen worden. 1 thee lepel, meer lees ik er niet over.
Nou vind ik dat nog wat weinig, dus maak ik er een flessendop van.
Ik neem elke dag een flessendop, en zie wel of ik iets merk.
Tot nog toe nog niets. Zit een beetje bij smaakje aan, maar inprincipe lijkt het wel gewoon water.
Bij mij werkte het weldegelijk. Ik heb van zptech de Zynergyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Het wordt moeilijk om vast te stellen of dat daadwerkelijk van dat spulletje komt. Als je er op gaat letten nadat je het hebt genomen, word je vanzelf meer gefocust. Dan is het de suggestie die werkt en niet het middel zelf.
By the way, Red Bull claimt ook goed te zijn voor je alertheid en concentratie. Zelfde geldt voor koffie. Kost wel wat minder.
Klinkt meer als "I want to believe"quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:30 schreef pcd-gebruiker het volgende:
[..]
tip: koop bij zptech een flesje Zynergy! dat werkt bij mij wel!![]()
Het werkt trouwens erg SUBTIEL, veel mensen lijken het effect in eerste instantie niet te merken, maar veel mensen merken van zichzelf bijvoorbeeld al niet eens dat ze in de loop der tijd rustiger zijn geworden, kortom wil je het effect bemerken zul je er bewust mee bezig moeten houden, je ziet dan duidelijke verschillen.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Klinkt meer als "I want to believe"
Als het effect zo subtiel is, waarom dan niet de dosering verhogen ?
Als je 2 liter koffie drinkt stuiter je alle kanten op, wat gebeurt er als je met jouw spul de dosering verhoogt ?
Dat hadden dus ook gouddruppels kunnen zijn!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:51 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
M'n koffie schoot m'n neus uit
Okay dus links is met ormus en rechts zonder, ik ga voor rechtsquote:Op maandag 25 augustus 2008 04:38 schreef pcd-gebruiker het volgende:
Hieronder zie je een voobeeld van de vruchten van een appelboom die is behandeld met en een andere zonder ORMUS:
Wat was de dosering die je nam?quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:38 schreef pcd-gebruiker het volgende:
[..]
Bij mij werkte het weldegelijk. Ik heb van zptech de Zynergygeprobeert en die zorgde voor een aanzienlijke verhoging van levensenergie [wist voorheen niet dat iets dergelijks bestond, het voelt namelijk niet als bv een stimulerend middels als koffie, maar een andere vorm van energie dus]. Ik heb echter wel meer genomen dan de aanbevolen dosering.
Ook heb ik een hele poos producten als Etherium Gold en Aulterra [ormus varianten] geprobeerd met aanzienlijk succes.![]()
Van deze twee laatsten zijn trouwens klinische onderzoeken gedaan en aangetoond dat het idd werkt!
Hieronder zie je een voobeeld van de vruchten van een appelboom die is behandeld met en een andere zonder ORMUS:
[ afbeelding ]
De belangrijkste informatie is wel te vinden op deze sites:
http://www.subtleenergies.com/ORMUS/tw/pictures.pdf
http://www.subtleenergies.com/ormus/tw/documenting.htm
En een filmpje voor degene die niet willen lezen:
![]()
Maar stel je eens voor hoe slecht je je zou zoelen als je het niet ingenomen zou hebben?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:25 schreef Ticker het volgende:
Nee, heb er totaaaaaal niets van gemerkt.
Ga binnenkort maar eens een klacht sturen naar de website.
Dan krijg je natuurlijk te horen dat je te weinig gebruikt, waarop jij uiteraard direkt weer geld naar ze overmaakt om meer van dat spul te kopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:25 schreef Ticker het volgende:
Nee, heb er totaaaaaal niets van gemerkt.
Ga binnenkort maar eens een klacht sturen naar de website.
Ben benieuwd of je nog een nuttig antwoord krijgt, maar wederom moet ik skeptisch zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 21:33 schreef Ticker het volgende:
Dear Zeropoint Technologies,
About 2 months ago, I've bought the AquaGold product from you.
Since I started reading and learning about mono-atomic Gold on the internet, I got very interested.
I searched some websites wich sold the product, and your site seemed safe since you use PayPal.
Because I wanted to know if this stuff really worked, I did not even mix the bottle (8oz) with water. Every day I put some in the lid of the bottle and after one week not noticing even the slightest bitt, I doubled the dosis, to 2 lids every day.
Since more then a week the bottle is empty.
And I have felt absolutely nothing. I'm starting to get the feeling I've been framed into buying water with some weird taste to it! And expensing water it is!
I'm really not a happy customer and this product has made me change my mind about mono-atomic gold. Like the skeptics told me, if it's too good to be true, it is. And it really was!
By the way, nice one, adding the warning about an electric charge from water on the bottle.
Is that even possible for real?
I wouldn't recommend anyone buying these absurd priced product that don't even do the slightest thing with you, on the internet!
Yours truly,
one very disappointed customer - Ticker
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:33 schreef Ticker het volgende:
Dear Zeropoint Technologies,
About 2 months ago, I've bought the AquaGold product from you.
Since I started reading and learning about mono-atomic Gold on the internet, I got very interested.
I searched some websites wich sold the product, and your site seemed safe since you use PayPal.
Because I wanted to know if this stuff really worked, I did not even mix the bottle (8oz) with water. Every day I put some in the lid of the bottle and after one week not noticing even the slightest bitt, I doubled the dosis, to 2 lids every day.
Since more then a week the bottle is empty.
And I have felt absolutely nothing. I'm starting to get the feeling I've been framed into buying water with some weird taste to it! And expensing water it is!
I'm really not a happy customer and this product has made me change my mind about mono-atomic gold. Like the skeptics told me, if it's too good to be true, it is. And it really was!
By the way, nice one, adding the warning about an electric charge from water on the bottle.
Is that even possible for real?
I wouldn't recommend anyone buying these absurd priced product that don't even do the slightest thing with you, on the internet!
Yours truly,
one very disappointed customer - Ticker
O wat een geweldige post weer van je, precies op de manier zoals je van Denninger gewend bent.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:06 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nu komen zij vast weer aan met "Ja dan had je het maar met water moeten vermengen, je hebt je niet an de handleiding gehouden !" enzo.
Verder is het een beetje een open deur inschoppen, "Ja ik heb voor 200 euro deze magneetarmband gekocht maar na 4 maanden ben ik nog steeds werkeloos!"
Oh en ticker, je geld is beter besteed aan een cursus engels, ook al zijn die 'expensing'
quote:Op woensdag 29 oktober 2003 02:06 schreef Aurora025 het volgende:
Ik las vandaag een artikel van David Icke waar hij het over Monoatomic Gold had. Deze substantie zorgt ervoor dat de capaciteit van de hersencellen enorm verhoogt wordt en dat het een grote genesende werking heeft. Het zorgt er tevens voor dat er een groter deel van de hersens gebruikt wordt.
Is er iemand die dit spul al eens genomen heeft?
David Icke over Monoatomic Gold:
"I just want to pass on some information I have come across which may well explain shapeshifting and much else, too.
I have been chatting today to Brian Desborough, my scientist friend in California, and we have been discussing mono-atomic gold. This comes in the form of a white powder and has a two-dimensional atomic structure (one or two atoms working together) while regular gold has a three-dimensional structure (ten or more atoms working together).
Without going into all the scientific detail, when you consume this mono-atomic gold by mouth or injection, it increases the current carrying capacity of the nervous system by ten thousand times.
This would allow a person to process fantastic amounts of information like a super computer and when enough has been absorbed it would allow them to consciously move through other dimensions and shapeshift because suddenly the brain is activated to open those vast areas that we do not use in today's world. It aligns the brain cells so they all start talking to each other again.
More than that, if you consume enough of this mono-atomic gold your physical body would become luminous, I'm told, so explaining the ancient accounts of the reptilian gods and children of the gods who "shone like the Sun". Mono-atomic gold can be made from regular gold and it can be processed from certain ores, many of which are found in places like Arizona in the United States. This, I suggest, is the true meaning of the references to gold and gold mining in the Sumerian Tablets and not literally mining for normal gold, unless that was done to create the mono-atomic variety.
This substance gave - gives - the reptilians amazing abilities to process information and shapeshift because of the staggering amounts of energy they can hold and process. I am sure the ancient Egyptians, Sumerians, Babylonians, and Phoenicians etc. used this, or more accurately, their ruling elite did, thus giving them a mental potential denied the general population.
The same continues today. This was one of the big secrets held within the Mystery Schools and passed on into the top levels of the modern secret society network. Mono-atomic gold also has unbelievable healing properties in that it aligns the cells to carry phenomenal amounts of light energy, thus dispersing the blockages and imbalances we call disease or illness. "
http://www.davidicke.com/icke/articles/92399icke.html
David Hudson heeft veel onderzoek naar dit wondermiddel gedaan:
Additionally, in one section of his research papers, David Hudson cites fascinating biblical connections to monoatomic gold. He suggests that monoatomic gold is actually "manna" or "shrew bread" of the bible, and he cites a number of fascinating biblical references, and he postulates a number of interesting theories as to the effects of monoatomic gold on the human body. He also postulates a number of theories as to the role monoatomic gold played in ancient "biblical" times. Some conspiracy authors have pointed back to David Hudson's work, saying that monoatomic gold has always been ingested by the Illuminati to "enhance" their abilities, and that ties in with Sitchin saying the Anunnaki (aka Illuminati) originally were mining gold, and that they created humans to do the hard gold mining labor for them.
http://monatomic.earth.com/
Andere nuttige links
http://www.energeticnutrition.com/
http://www.asc-alchemy.com/mono.html
Hier kun je het bestellen.
http://www.spiritsupplements.com/Studies/Full_Report.html
Ik wil het zelf maken..quote:Op woensdag 19 november 2008 10:38 schreef L.Denninger het volgende:
Misschien moet je nog eens zo'n potje kopen, misschien dat het pas na 250 euro werkt !
Oke maarre vind je het interresant?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:23 schreef L.Denninger het volgende:
Het linkje alleen was ook voldoende geweest hoor
...En kijk hoeveel goed het die oude egyptenaren heeft gedaan !quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:04 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Oke maarre vind je het interresant?
Ik heb een docu gezien op National Geographic Channel dat de Oude Egyptenaren dit spul gebruikten om zichzelf en hun lichaam te verlichten .
Nou wat heeft het hun goed gedaan dan? Enigste verschil tussen de Pharaos en "ons mensen" is dat hun lange hoofden hadden en wij niet. DNA changing, en God vond ons al perfect toen hij ons schiep in het begin dus vind niet echt dat er verandering bij moet komen in onze DNA structuur of lichaamsbouw.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:13 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
...En kijk hoeveel goed het die oude egyptenaren heeft gedaan !
'cynisme' is je vreemd he..?quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:26 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Nou wat heeft het hun goed gedaan dan? Enigste verschil tussen de Pharaos en "ons mensen" is dat hun lange hoofden hadden en wij niet. DNA changing, en God vond ons al perfect toen hij ons schiep in het begin dus vind niet echt dat er verandering bij moet komen in onze DNA structuur of lichaamsbouw.
\quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:30 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
'cynisme' is je vreemd he..?
En tussen neus en lippen door, onze lichaamsbouw is behoorlijk veranderd de afgelopen eeuwen / millenia.
Check voor de gein even de gemiddelde lengte 400 jaar geleden en nu
En dat zonder 'mono-atomic gold' !
Je bent niet 'allochtoons', allochtonie is geen land. Je bent allochtoonquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:45 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
\
Zijn wij langer geworden? Nou ik merk er niks van ik ben klein vergeleken met de Nederlanders. Ben zelf allochtoons. Maar zeg dan wat heeft het hun goed gedaan? Ik wil niet dat dat drankje drinken over mijn lijk.
Even beetje afwijkend, versta jij hieronder dat dit 'evolutie' is?quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je bent niet 'allochtoons', allochtonie is geen land. Je bent allochtoon
En ja, mensen zijn gemiddeld meer dan 20cm langer geworden in de afgelopen 200 jaar
(Voor de statistisch-uitgedaagden, dat wil niet zeggen dat er nu geen kleine mensen zijn)
Ik zie in ieder geval dat we veranderen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:28 schreef Ticker het volgende:
[..]
Even beetje afwijkend, versta jij hieronder dat dit 'evolutie' is?
http://graal.co.uk/lostsecrets.htmlquote:In the field of quantum mechanics, NASA scientists have recently confirmed that matter can indeed be in two places at once. It is now an established fact that, through quantum entanglement, particles millions of light-years apart can be connected without physical contact. Space-time can now be manipulated; teleportation is becoming a reality; gravity-resistant material is now heralded for air transport, and virtual science has led to a greater understanding of hyper-dimensional existence. In Lost Secrets of the Sacred Ark, Laurence Gardner reveals that the keys to all this are: (a) Mfkzt - referred to by the Institute of Advanced Studies as 'exotic monatomic matter', and (b) the amazing technology of Superconductivity - acclaimed by the Center for Advanced Study as 'the most remarkable physical property in the universe'.
It is clear however, from the documentary evidence of ancient times, that the attributes of superconductors and gravity defiance were known, even if not understood, in a distant world of priestly levitation, godly communication and the phenomenal power of the Electrikus.
Als het echt bestond en werkte waren die er zonder twijfel geweest. De complete medische wereld zou erop springen, er zou een enorme commercie omheen gebouwd worden en de politiek zou zich er direct mee gaan bemoeien. Dat dat niet het geval is is op zich al genoeg bewijs tegen de werking en het waarschijnlijk het bestaan van de stof. Helemaal niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2003 23:52 schreef vinniel83 het volgende:
Is het effect blijvend of moet je van dat spul blijven gebruiken???
En zijn er ook nederlandse onderzoeken, gebruikerservaringen???
Juist door Gardner ben ik gaan twijfelen aan de oprechtheid van dit goedje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:34 schreef merlin693 het volgende:
Heb ooit een lezing van Laurence Gardner over "the Field of Mfkzt" oftwel Mono Atomic Gold ( Philosophers' Stone ) op een nexus conferentie bijgewoond....interesante verhalen
Heb de bewuste lezing teruggevonden op googlevideo
Veel kijk en luisterplezier
http://video.google.nl/videoplay?docid=2129165010048711403&ei=l8maSca_IIW0iAL9hqTICw&q=lawrence+gardner
de homepage van hem\
http://graal.co.uk/
[..]
http://graal.co.uk/lostsecrets.html
Hij begeeft zich dan ook in hele geheime kringen dus hij roept het ook een beetje over zichzelf afquote:Hoewel hij juist iemand is die mensen op het goede spoor lijkt te zetten, ook met zijn grail, twijfel ik gedeeltelijk aan zijn oprechtheid. T'is net alsof hij met veel dingen expres de halve waarheid verteld.
Misschien heb ik het helemaal mis, maar je weet toch maar nooit.
Denk aan red Bull of Energy Drinks, Monster Drinks, etc etc...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:58 schreef Ticker het volgende:
Nee niet nu ik erachter ben dat het gestimuleerd is door de illuminati
Dat pakken ze niet echt goed aan he. Als ze stiekem,via frisdrankjes, ons DNA willen aanpassen om ons te veranderen in reptielen,dan ishet wel erg dom omdat zo pontificaal letterlijk te laten zien in een reclamefilmpje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Denk aan red Bull of Energy Drinks, Monster Drinks, etc etc...
denk dat die dingen niet goed zijn voor je lichaam..
Taurine is niet goed...
Ze proberen onze DNA te veranderen..
Hier zie je reclame van nieuw Product life water..
The 3D HD SoBe Lizard Lake Game Day Commercial
Zie je eerst een groep mannen als manwijven dansen waar we nu vooral in in bevinden in deze tijd waar mannen langzamer hand als vrouwen zich te gedragen en andersom weer ook. Daarna zie je ze later in het filmpje het drankje drinken waardoor ze shapeshiften en in vriendelijke reptilians veranderen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Denk aan red Bull of Energy Drinks, Monster Drinks, etc etc...
denk dat die dingen niet goed zijn voor je lichaam..
Taurine is niet goed...
Ze proberen onze DNA te veranderen..
Hier zie je reclame van nieuw Product life water..
The 3D HD SoBe Lizard Lake Game Day Commercial
Zie je eerst een groep mannen als manwijven dansen waar we nu vooral in in bevinden in deze tijd waar mannen langzamer hand als vrouwen zich te gedragen en andersom weer ook. Daarna zie je ze later in het filmpje het drankje drinken waardoor ze shapeshiften en in vriendelijke reptilians veranderen.
Zijn er nog gebruikers ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:08 schreef Ticker het volgende:
Blijkbaar kan dit onderwerp mij niet loslaten.. aangezien ik via via op de naam Laurence Gardner kwam, en zo op video google wat interessante video's begon te kijken.. komen het onderwerp monatomic gold en ik weer op een pad..
Spreekt deze man volledige de waarheid, en is zijn lezing niet een in elkaar gezet doel om men te misleiden? Het kan.. op internet lees ik dat hij een pion is.. mogelijk.. bekijk toch maar eens zijn wetenschappelijke uitleg over dit goedje.
http://video.google.nl/videosearch?q=Laurence+Gardner&emb=0&aq=f#
Maar wat daar dan weer de gevolgen van zijn ?quote:Analysis of the products by gel electrophoresis and atomic force microscopy (AFM) showed the gold particles bound to the DNA.
http://educate-yourself.o(...)nktwice15aug05.shtml
Weet hier te weinig van om te kunnen zeggen of het misleidende onzin is.quote:While attracting the public with sugar plums of enhanced psychic clarity and improved health, the ulterior purpose of promoting mono atomic gold is to cause the destruction of the ten additional virtual DNA strands which all humans possess and which are now manifesting into 3D reality as seen with the 3, 4, or even 5 strands of DNA that now show up in the blood of Blue Indigo (Millennium) children.
Zinnige mensen slaan jouw onzinnige comentaar ook overquote:Zinnige mensen houden zich niet met dit soort onzin bezig
Laat ik er maar eens wat tijd insteken dan...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:05 schreef Ticker het volgende:
Inplaats van te denken dat ik een of andere water drankje naar binnen slok, vraag ik me eerder af, what the fuck zit hier nou echt in.
Maak je je vaker zorgen om wat er in produkten zit ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:12 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Laat ik er maar eens wat tijd insteken dan...
Maar staan je wel met raad en daad bij..quote:This very sacred powder is from a trace mineral deposit caused by a meteorite implosion
http://www.energeticnutrition.com/hi/gold.html
quote:3. Make tracings of the feet and hands. Some people have reported that their fingers and toes have gotten longer.
4. Measure your height. This should be done immediately after rising from bed in the morning as this is the time of maximum height during the day. Some people may get as much as 1.5 inches shorter over the course of the day. Several people have reported ORMUS related changes in their height. One woman has gotten 3.5 inches taller at the age of 53.
5. Check the pH of your saliva and urine first thing in the morning and last thing at night for a week before starting with a new ORMUS product.
http://www.subtleenergies.com/ormus/faq.htm
In dit geval wel aangezien de producent zelf niet eens weet wat er in zit maar wel vrolijk met allerlei zuren speelt. Eén ding weet ik wel, er zit geen mono-atomisch metaal in, mono-atomisch metaal kan helemaal niet in vaste vorm bestaan. Het is in strijd met fundamentale natuurwetten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:31 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maak je je vaker zorgen om wat er in produkten zit ? .... Ze weten i.d.d. niet precies wat erin zit.
Bij de gebruiksaanwijzing staat:quote:
quote:Grondingsoefening
Het eerste dat je daaraan kunt doen is: jezelf gronden. Hoe? Door intentie en attentie. Breng je aandacht naar je Aardester, een handlengte onder je voeten en zeg:“Activeer Aardester”.
Herhaal deze woorden 3 maal.
Ik ben een tijdreizigsterquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:30 schreef _Led_ het volgende:
Check voor de gein even de gemiddelde lengte 400 jaar geleden en nu
kan geen toeval zijnquote:Er is al 400 dagen niet in dit topic gepost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |