als je genoeg persuasion of seduction hebt kan het.quote:Op woensdag 1 december 2004 08:28 schreef Demon-X het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je dan iets fout gedaan met E.
k wist trouwens niet dat je die code kon 'krijgen' ik heb em uit de pc gehackt
Ik heb nu persuasion en intimidation op 3/4 (dacht ik) Dan krijg je van die arts in het achterafkamertje de code.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:39 schreef DaringDave het volgende:
[..]
als je genoeg persuasion of seduction hebt kan het.
Misschien ook met intimidation maar dat weet ik niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagje over Hollywood, de stripster en een hunter: Ik moet voor haar een hunter zoeken, maar de enige hunter die ik heb gevonden is misleid met Ash. Nu kan ik nergens meer een hunter vinden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Made Made Dane
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:24 schreef DaringDave het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:35 schreef NehcslowZ het volgende:
bij mij loopt bloodlines vast bij de missie "Hunting the Hunters"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een ander forum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst saven!"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:27 schreef NehcslowZ het volgende:
damn voor de 2e x vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hint: ze stonden eerst ook op verschillende pilaren
suc6If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:27 schreef NehcslowZ het volgende:
damn voor de 2e x vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
laatste x toen ik zo'n dilemma had pakte k et amulet en kreeg een verlenging op die ene skill dat je ook beter kan lockpickenquote:Op woensdag 5 januari 2005 08:47 schreef Hello_Kitty het volgende:
Ik heb net de bishop uitgeschakeld (die shotgun doet PIJN) welke beloning raden jullie aan voor een Ventrue met de strength levels van een eendaagsvlieg? dat amulet of het geld?
@nibble : hoe speelt een Malkavian? daar wil ik volgende keer mee spelen. Ik heb gehoord dat jeje soms kapot lacht achter je scherm.
Je bent een Ventrue, gedraag je daar dan ook naar!quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:47 schreef Hello_Kitty het volgende:
Ik heb net de bishop uitgeschakeld (die shotgun doet PIJN) welke beloning raden jullie aan voor een Ventrue met de strength levels van een eendaagsvlieg? dat amulet of het geld?
Precies, neem het geld, koop met dat geld voor een prikkie het amulet, verkoop het amulet voor een woekerwinst en leg daarna de huidige eigenaar van het amulet om zodat je beide hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Je bent een Ventrue, gedraag je daar dan ook naar!![]()
neeneenee, je LAAT de eigenaar omleggenquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Precies, neem het geld, koop met dat geld voor een prikkie het amulet, verkoop het amulet voor een woekerwinst en leg daarna de huidige eigenaar van het amulet om zodat je beide hebt.
Ja, ik zit hier ook mee. Ik kan de Freezers niet vinden in de Basement. Ik heb de code om het to openen. Zijn die 'Freezers' gewoon die vakken in de Morgue, tegenover dat kantoor?quote:Op woensdag 1 december 2004 02:46 schreef Elegy het volgende:
Ja, in die kamer. Maar ik heb denk ik ergens iets fout gedaan, zal wel een glitch zijn. Iig is ze er niet meer, hoewel ik via de computer alsook de dokter de code heb gekregen. Balen, mis ik ook die rare Vandal
Quest is failed ook, want E. is de stad al uit.
De Freezers zijn de hele grote koelcellen, er staan allemaal kartonnen dozen inquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:08 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier ook mee. Ik kan de Freezers niet vinden in de Basement. Ik heb de code om het to openen. Zijn die 'Freezers' gewoon die vakken in de Morgue, tegenover dat kantoor?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
De Freezers zijn de hele grote koelcellen, er staan allemaal kartonnen dozen in
Je moet de eerste deur hebben, daar zie je meteen links een keypad. Daar moet je de code invoeren en dan kom je dus bij die gevangen vampier.
Mij is het niet gelukt, bug oid.
wordt onze geliefde prins Lacroix niet een beetje pissed off als je in dat museus een bloedbad aanricht?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:45 schreef Elegy het volgende:
Hangt af welk icoontje je ziet boven je levensbar. Staat er een maskertje, dan mag je niets, staat er een E, dan kan je niets (Elysium) maar als er een pistooltje staat is het geen probleem, zolang ze je niet opmerken, that is
Ah, ik heb dat crackhouse ook eigenlijk op eigen gelegenheid gevonden toen ik die flyer zag liggen. Dat rode logoo-tje was erg opvallend aanwezig bij dat huis.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:53 schreef Hello_Kitty het volgende:
[..]
wordt onze geliefde prins Lacroix niet een beetje pissed off als je in dat museus een bloedbad aanricht?
verder krijg je dat geld of die amuletten niet van Damsel maar ven de tremere regent Maximillian Straus, als je de quest van hem krijgt. Hij woont in het huis met de paarse maan boven op het dak, recht tegenover dat crackhouse
Om het wat op te helderen; ik krijg dan een berichtje met de volgende tekstquote:Op zondag 30 januari 2005 18:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb een klein technisch probleem. Weet niet of jullie mee kunnen helpen. Ik moet terug van Downtown naar Santa Monica voor de eerste downtown missie. Maar het spel crasht constant tijdens het laden. Nu crasht hij wel vaker tijdens het laden, aangezien mijn compu het net aan kan. Maar dat is meestal eenmalig op hetzelfde punt, als ik het spel dan opnieuw laad dan doet hij het volgende keer wel weer. Maar hier crasht hij constant.
Weet iemand hoe ik dan kan oplossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Laat me raden, jij speelt Brujah of Gangrelquote:Op maandag 31 januari 2005 14:40 schreef Elegy het volgende:
In het museum heb ik gewoon alle guards omgelegd, geen enkel probleem.
Ik ben een Torrie damequote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:12 schreef Hello_Kitty het volgende:
[..]
Laat me raden, jij speelt Brujah of Gangrel![]()
hmmm het zijn dus niet allemaal zo'n watjes als VV. Geeft Toreador nog wat andere dialoog mogelijkheden dan bijvoorbeeld Ventrue? Ik heb 1X ventrue gespeeld (Lacroix ending), ben nu met een Malkavian voor het anarch einde aan het gaan en de volgende wordt Tremere voor Camarilla. Ik heb dus nog wat clans nodig voor het solo einde en het Ming Xiao einde. suggesties iemand?quote:
Ik zou het niet weten, ik heb nog geen andere clan gespeeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:37 schreef Hello_Kitty het volgende:
[..]
hmmm het zijn dus niet allemaal zo'n watjes als VV. Geeft Toreador nog wat andere dialoog mogelijkheden dan bijvoorbeeld Ventrue? Ik heb 1X ventrue gespeeld (Lacroix ending), ben nu met een Malkavian voor het anarch einde aan het gaan en de volgende wordt Tremere voor Camarilla. Ik heb dus nog wat clans nodig voor het solo einde en het Ming Xiao einde. suggesties iemand?
Ja. Ik vind het spel heel leuk omdat ik wel van dit soort rpg spellen houd. Maar de gameplay laat soms wel erg te wensen over. Je beweegt soms alsof je op ijs loopt. Zeker bij de laaste paar eindbazen werd ik helemaal gek. Wil ik me snel omdraaien, rent die uitzichzelf nog 10 meter door en dat soort praktijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De game is wel wat buggy moet ik zeggen...
Dit is gewoon zo'n deur waar je nog niet in kan. Vind eerst maar die videoband, dan kom je ervan zelf ooit wel eens.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:32 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Okee, ik heb weer een vraagje: Ik wil graag het Chinese Theatre binnenkomen in Hollywood maar dat zit op slot ZONDER een optie om te lockpicken. Ik heb me rot gezocht naar een alternatieve way in maar geen geluk. LaCroix heeft me geen haven in Hollywood gegeven. Misschien is dit belangrijk.
[*SPOILERS!!*]
Het is voor het verloop van het spel niet zo heel relevant maar voor de volledigheid wel leuk. Het gaat om het verzoek van Gary om een videoband met daarop 1 van zijn ouwe films[/*SPOILERS]
Alvast merci :-)
Edit: Laat maarIk ben iets vergeten
Volgens mij ligt ie voor rond de 20 bij Bart Smit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, moet het spel nogsteeds kopen.
Toch eens kijken hoe duur hij tegenwoordig kost.
Het spel is gewoon zo goed, dat ik deze voor lief neemt. Alleen soms wel irritant als ik van de ene winkel naar de naasgelegen appartement moet. Dan zit die 1m30s laadtijd van de straat er weer tussen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef Blinker het volgende:
Ik vind het een erg tof spel maar de laadtijden verpesten het gewoon helemaal.
Misschien toch maar een keer weer proberen als ik 1gb ram heb.
Bummer...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, jammer voor je, heb laatst mijn windows er schoon opgezet, ander s had ik je waarschijnlijk wel kunnen helpen.
Weet je wel iets om dit level over te kunnen slaan? Een cheat ofzo? Ik word schijtziek van dit levelquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, jammer voor je, heb laatst mijn windows er schoon opgezet, ander s had ik je waarschijnlijk wel kunnen helpen.
T is me al geluktquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:34 schreef Merovingian het volgende:
heb je dat ding al te pakken dan? je moet je weg terug vinden door die gangen, en in 1 van de kamers kon je geloof ik door het raam naar buiten springen... Ik heb het spel nu al 2 keer gespeeld, waarvan 1x uit, maar geen van de 2 keren een probleem gehad met dat stuk... misschien kun je ff een screenshot maken waar je vast zit?
Eén tip: Voordat je de boot neemt, gebruik een savegame. maar gooi er in elk geval de patch overheen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef Even het volgende:
[..]
T is me al gelukt![]()
Vraag me niet hoe maar opeens veranderde de kamer en kon ik verder spelen.. Ben nu bij die toren geweest en moet naar een boot toe..
Vet spel![]()
Damn, Elegy, door die OP van jou heb ik nu kneiterveel zin om te gaan spelen!quote:Op woensdag 17 november 2004 17:10 schreef Elegy het volgende:
Soort van vertraagde OP:
Verhaal van Elegy
Dankjequote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Damn, Elegy, door die OP van jou heb ik nu kneiterveel zin om te gaan spelen!![]()
Heb hem ff voor ¤ 9,99 bij Bol.com besteld
Edit: zijn er trouwens Masqueradeboeken die ik kan lezen?Zo ja, van welke schrijver(s) zijn ze? Alvast bedankt
Zelfs voor de volledige prijs was 'ie het nog waard. Moet 'm maar weer es spelen, is alweer aardig afgezakt, kan alleen nog maar het laatste herineren met dat briefje . . .quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef Retuobak het volgende:
Ik vind het een van de beste kopen die je kunt doen voor 3 euro. Echt een heerlijke RPG, je ziet er zelden van die kwaliteit. En de setting is ook nog eens stukken beter dan in de meeste RPG's (al heb ik niks op met al die gothic onzin die er ook in zit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God wat wil ik een vervolg![]()
1x gepatched en je kan daarna nooit meer patchen? Bij het opstarten geeft hij 1.0 aanquote:Your installation of VTM: Bloodlines has already been updated to version 1.2. The patch cannot be reinstalled.
En wat als je het spel uninstalled ??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:28 schreef maniack28 het volgende:
Ik geef even een schop.. ik had Vampire the Masquerade tijdje terug gekocht en daarna eraf geflikkerd ivm tijdgebrek/ruimtegebrek. Nu weer erop gezet, maar als ik patch 1.2 wil installeren dan geeft hij de melding:
[..]
1x gepatched en je kan daarna nooit meer patchen? Bij het opstarten geeft hij 1.0 aan
Jammer, want ik wilde net die fanbase patches erbij gaan doen. En zonder patch is het helemaal niet speelbaarIemand ideeën?
Dat heb ik dus al een keer gedaan.. same problem... lijkt wel alsof er ergens genoteerd staat dat hij een keer gepatched is. Weet dat het een relaxt spel is.. morgen anders maar ff xp opnieuw erop.. moet toch een keer gebeuren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En wat als je het spel uninstalled ??
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Retuobak het volgende:Ik ook, maar dat zit er helaas niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God wat wil ik een vervolg![]()
Ik heb deze: http://www.gamebanshee.com/news/static/EElEZuElpAyfmQtIaA.phpquote:Op zondag 24 juni 2007 00:05 schreef maniack28 het volgende:
Als het goed is is het probleem opgelost (ff opnieuw installen en toch een registeryfile veranderen...) Ben nu de onofficiele patches aan het downloaden
Welke onofficiele patches zijn beter? De:
Vampire: Bloodlines v4.04AT 'True' Unofficial Patch
of de:
Vampire: Bloodlines v3.7 Unofficial Patch Released
Komt op mij over alosf de true patches het spel intact laten en de gewone onofficiele patches toch meer mods zijn...
Okido.. probeer ik die ook maar... tenminste... als ik eindelijk 1.2 eroverheen kan gooien. Gisteren geregedit en niet gelukt. Nu nog een keer proberen... alles eruit..quote:Op zondag 24 juni 2007 01:26 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://www.gamebanshee.com/news/static/EElEZuElpAyfmQtIaA.php
is geen mod, alleen maar fixes
Ik heb de soundtrack gedownloadquote:Op zondag 24 juni 2007 23:32 schreef Nepthys het volgende:
Geweldig spel!
Vorig jaar hem ik hem al eens als Nosferatu uitgespeeld en een tijdje geleden ben ik weer als Toreador begonnen. Wat een verschil is dat zeg, als je opeens wèl normaal met mensen kunt praten.
Vreemd trouwens dat in het hele topic nog niemand het over de soundtrack heeft gehad, want die is ook zeker het vermelden waard.
Handig ook dat ergens in de installatiefolder wat hele mp3's te vinden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met die bug was et een enorm irritant gevecht zegIf you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
quote:Op maandag 23 juli 2007 09:02 schreef Demon-X het volgende:
zow net voor et eerst in eeuwen weer es uitgespeeld, deze keer als vrouwelijke Ventrue
hij deed alleen beetje buggy op et einde kan me niet herinneren of dat vorige keer ook zo wasVolgens mij is dat het effect van als die sheriff/vleermuis zijn dicipline op je gebruikt. Tenminste dat dacht ik altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met die bug was et een enorm irritant gevecht zeg
Zolang je hem maar ontwijkt heb je er geen last van.
Dat eindgevecht is wel redelijk makkelijk. Lamp aan, wachten tot ie dropt, blood buff en hakken maar.
Was een leuk spel, jammer dat Troika games niet meer bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |