SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ligt ie voor rond de 20 bij Bart Smit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, moet het spel nogsteeds kopen.
Toch eens kijken hoe duur hij tegenwoordig kost.
Het spel is gewoon zo goed, dat ik deze voor lief neemt. Alleen soms wel irritant als ik van de ene winkel naar de naasgelegen appartement moet. Dan zit die 1m30s laadtijd van de straat er weer tussen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef Blinker het volgende:
Ik vind het een erg tof spel maar de laadtijden verpesten het gewoon helemaal.
Misschien toch maar een keer weer proberen als ik 1gb ram heb.
Bummer...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, jammer voor je, heb laatst mijn windows er schoon opgezet, ander s had ik je waarschijnlijk wel kunnen helpen.
Weet je wel iets om dit level over te kunnen slaan? Een cheat ofzo? Ik word schijtziek van dit levelquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, jammer voor je, heb laatst mijn windows er schoon opgezet, ander s had ik je waarschijnlijk wel kunnen helpen.
T is me al geluktquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:34 schreef Merovingian het volgende:
heb je dat ding al te pakken dan? je moet je weg terug vinden door die gangen, en in 1 van de kamers kon je geloof ik door het raam naar buiten springen... Ik heb het spel nu al 2 keer gespeeld, waarvan 1x uit, maar geen van de 2 keren een probleem gehad met dat stuk... misschien kun je ff een screenshot maken waar je vast zit?
Eén tip: Voordat je de boot neemt, gebruik een savegame. maar gooi er in elk geval de patch overheen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef Even het volgende:
[..]
T is me al gelukt![]()
Vraag me niet hoe maar opeens veranderde de kamer en kon ik verder spelen.. Ben nu bij die toren geweest en moet naar een boot toe..
Vet spel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Damn, Elegy, door die OP van jou heb ik nu kneiterveel zin om te gaan spelen!quote:Op woensdag 17 november 2004 17:10 schreef Elegy het volgende:
Soort van vertraagde OP:
Verhaal van Elegy
Dankjequote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Damn, Elegy, door die OP van jou heb ik nu kneiterveel zin om te gaan spelen!![]()
Heb hem ff voor ¤ 9,99 bij Bol.com besteld
Edit: zijn er trouwens Masqueradeboeken die ik kan lezen?Zo ja, van welke schrijver(s) zijn ze? Alvast bedankt
Zelfs voor de volledige prijs was 'ie het nog waard. Moet 'm maar weer es spelen, is alweer aardig afgezakt, kan alleen nog maar het laatste herineren met dat briefje . . .quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef Retuobak het volgende:
Ik vind het een van de beste kopen die je kunt doen voor 3 euro. Echt een heerlijke RPG, je ziet er zelden van die kwaliteit. En de setting is ook nog eens stukken beter dan in de meeste RPG's (al heb ik niks op met al die gothic onzin die er ook in zit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God wat wil ik een vervolg![]()
1x gepatched en je kan daarna nooit meer patchen? Bij het opstarten geeft hij 1.0 aanquote:Your installation of VTM: Bloodlines has already been updated to version 1.2. The patch cannot be reinstalled.
En wat als je het spel uninstalled ??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:28 schreef maniack28 het volgende:
Ik geef even een schop.. ik had Vampire the Masquerade tijdje terug gekocht en daarna eraf geflikkerd ivm tijdgebrek/ruimtegebrek. Nu weer erop gezet, maar als ik patch 1.2 wil installeren dan geeft hij de melding:
[..]
1x gepatched en je kan daarna nooit meer patchen? Bij het opstarten geeft hij 1.0 aan
Jammer, want ik wilde net die fanbase patches erbij gaan doen. En zonder patch is het helemaal niet speelbaarIemand ideeën?
Dat heb ik dus al een keer gedaan.. same problem... lijkt wel alsof er ergens genoteerd staat dat hij een keer gepatched is. Weet dat het een relaxt spel is.. morgen anders maar ff xp opnieuw erop.. moet toch een keer gebeuren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En wat als je het spel uninstalled ??
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Retuobak het volgende:Ik ook, maar dat zit er helaas niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God wat wil ik een vervolg![]()
Ik heb deze: http://www.gamebanshee.com/news/static/EElEZuElpAyfmQtIaA.phpquote:Op zondag 24 juni 2007 00:05 schreef maniack28 het volgende:
Als het goed is is het probleem opgelost (ff opnieuw installen en toch een registeryfile veranderen...) Ben nu de onofficiele patches aan het downloaden
Welke onofficiele patches zijn beter? De:
Vampire: Bloodlines v4.04AT 'True' Unofficial Patch
of de:
Vampire: Bloodlines v3.7 Unofficial Patch Released
Komt op mij over alosf de true patches het spel intact laten en de gewone onofficiele patches toch meer mods zijn...
Okido.. probeer ik die ook maar... tenminste... als ik eindelijk 1.2 eroverheen kan gooien. Gisteren geregedit en niet gelukt. Nu nog een keer proberen... alles eruit..quote:Op zondag 24 juni 2007 01:26 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://www.gamebanshee.com/news/static/EElEZuElpAyfmQtIaA.php
is geen mod, alleen maar fixes
Ik heb de soundtrack gedownloadquote:Op zondag 24 juni 2007 23:32 schreef Nepthys het volgende:
Geweldig spel!
Vorig jaar hem ik hem al eens als Nosferatu uitgespeeld en een tijdje geleden ben ik weer als Toreador begonnen. Wat een verschil is dat zeg, als je opeens wèl normaal met mensen kunt praten.
Vreemd trouwens dat in het hele topic nog niemand het over de soundtrack heeft gehad, want die is ook zeker het vermelden waard.
Handig ook dat ergens in de installatiefolder wat hele mp3's te vinden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met die bug was et een enorm irritant gevecht zegIf you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |