Dat kan, ik niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 10:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
HuhIk vond dat een van de beste intro's in een boek in jaren.
Da's waar.quote:Op woensdag 24 november 2004 10:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat kan, ik niet.Maar goed, dat maakt niet uit want bij Vampire gebruiken we de boeken toch amper.
Fouten maken we allemaalquote:Op woensdag 24 november 2004 10:15 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Of ben je meer van de diablo2-rpg's?(schaam je niet, heb het spel jaren gespeeld).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door NehcslowZ op 24-11-2004 21:21:57 ]
quote:Op woensdag 24 november 2004 19:46 schreef NehcslowZ het volgende:
hier ffe een vraagjemoet dan ook in de goeie volgorde hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de aanhouder wint in dit spel
hrm ok ik ff een vraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de 1e x dat k hier was lukte et me met dom geluk, deze x zit k echter vast![]()
snapt iemand et gedichtje dan wel?
[ Bericht 32% gewijzigd door Demon-X op 25-11-2004 03:16:44 ]If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet trouwens zeggen dat de namen van de npc's in het spel erg vaak cool gekozen zijn.
quote:Op woensdag 24 november 2004 19:46 schreef NehcslowZ het volgende:
hier ffe een vraagjeKen je de geschiedenis van Vampire? Je moet het ook in die volgorde doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:14 schreef Neverstop het volgende:
Vraagje tussendoor, in Hollywood:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet ik doen??
daarnaast vind ik het een heel gaaf spel.. maar die missie van hierboven in spoilers vond ik toch best freaky.. brrr...
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:21 schreef Lyssa het volgende:
ik post mn verhaaltje hier ook nog maar ff:Ik neem aan dat je nog maar net uit de kelders gekomen bent? Zo ja dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet ik doen??
daarnaast vind ik het een heel gaaf spel.. maar die missie van hierboven in spoilers vond ik toch best freaky.. brrr...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Edit.. overbodig, t was idd t stukje, ben nu verder aan t proberen! dankjewel
[ Bericht 27% gewijzigd door Lyssa op 26-11-2004 01:39:42 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Het wordt hoognodig tijd dat troika een patch uitbrengt die de crash oplost als je in het bootje springt.
(dit is dus geen spoiler, maar save dus voordat je een boot inspringt als er ergens iets wordt opgeblazen).
Ik schijn overigens niet de enige te zijn met dat probleem namelijk, internet fora staan er vol van, en ik had eerlijk gezegd als wel een patch verwacht. Dit is namelijk een vrij gortige bug aan de kant van de ontwerpers."God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.![]()
die bug kan je omzeilen door het volgende te doen:
maak een snelkoppeling van vampire.exe en zet -console achter de opdrachtregel.
Nu kan je met ~ de console tevoorschijn halen.
Als je voor de boot staat moet je dan dit intikken in het console:
SaveJohansen() (alleen als je die wetenschapper hebt gered)
changelevel2 la_hub_1 taxi_landmark tenzij je een nosferatu bent dan moet je intikken:
changelevel2 la_hub_1 sewer_map_landmark.
Deze oplossing komt van troika zelf. Zodat je niet op de patch hoeft te wachten om verder te gaan.-Made Made Dane![]()
*ahum*quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:33 schreef nibble het volgende:
Het wordt hoognodig tijd dat troika een patch uitbrengt die de crash oplost als je in het bootje springt.
(dit is dus geen spoiler, maar save dus voordat je een boot inspringt als er ergens iets wordt opgeblazen).
Ik schijn overigens niet de enige te zijn met dat probleem namelijk, internet fora staan er vol van, en ik had eerlijk gezegd als wel een patch verwacht. Dit is namelijk een vrij gortige bug aan de kant van de ontwerpers.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:24 schreef Demon-X het volgende:
grmbl zucht kanker etc....mja thx Dave k zal et zsm proberen alleen type je dat dan in als: SaveJohansen changelevel2 la_hub_1 sewer_map_landmark.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. laadscherm en click, geen beeld meer
iemand anders zelfde probleem met oplossing toevallig?If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.![]()
Het is een leuk spel met een erg toffe sfeer, maar de constante laadtijden beginnen me echt mateloos te irriteren op het moment.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
ga het zodadelijk proberen, maar als ik die programmeurs was, zou ik logischerwijs denken dat het 2 losse commando's zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:52 schreef Demon-X het volgende:
[..]
*ahum*
[..]
mja thx Dave k zal et zsm proberen alleen type je dat dan in als: SaveJohansen changelevel2 la_hub_1 sewer_map_landmark.?
dus :
SaveJohansen()
changelevel2 la_hub_1"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.![]()
dezelfde enige als HL2? Dit spel ziet er echt niet uit en het geluid is ook goede bagger ik vind het maar niks.![]()
Met een naam als Pimpin verwachtte ik ook niet anders.quote:Op maandag 29 november 2004 15:03 schreef pimpin het volgende:
dezelfde enige als HL2? Dit spel ziet er echt niet uit en het geluid is ook goede bagger ik vind het maar niks.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
zou iemand kunnen vertellen wat voor game het is? de OP en site geven niet veel info.
is het een RPG of een shooter? en wat is het verhaal? mischien wat in-game screenies?
alvast bedankt voor de info
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)![]()
Wat verwacht je er dan van?quote:Op maandag 29 november 2004 15:31 schreef pimpin het volgende:
ik vind hem spelen als Postal 2 geen pluspunt."Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
Halverwege pagina 2 staat van mij een soort second-OPquote:Op maandag 29 november 2004 15:16 schreef Enyalius het volgende:
zou iemand kunnen vertellen wat voor game het is? de OP en site geven niet veel info.
is het een RPG of een shooter? en wat is het verhaal? mischien wat in-game screenies?
alvast bedankt voor de info
Het is vooral een RPG, met enige FPS elementen."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Nou een spel met de source engine, had ik meer iets verwacht als HL2. Niet ramen die ineens midden in het level zweven, en mensen die in deuren staan etc etc etc.quote:Op maandag 29 november 2004 15:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wat verwacht je er dan van?![]()
klinkt gedeeltelijk als Neverwinternights waarin je kan inzoomer tot je in first person speelt of utizoomt tot hoog in de lucht. ga em zo es ff proberen
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)![]()
als ik cheats invoer via console, bijvoorbeeld giftxp 10 dan staat ie helemaal vast, meer mensen die dit hebben?![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 17:19 schreef pimpin het volgende:
als ik cheats invoer via console, bijvoorbeeld giftxp 10 dan staat ie helemaal vast, meer mensen die dit hebben?![]()
![]()
![]()
meer kan k niet zegge
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.![]()
Die Romero, leuk gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Hij heet pimpin, wat verwacht je?quote:Op maandag 29 november 2004 17:39 schreef Demon-X het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
meer kan k niet zegge![]()
Ik bedoel, je kan moeilijk pimpen als je niet op een of andere obscure manier aan je pimpspul komt.
~Leonard Cohen![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 20:18 schreef Elegy het volgende:
Die Romero, leuk gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
In Vampire krijg je alles op een obscure manier, je leeft immers 's nachtsquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:09 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hij heet pimpin, wat verwacht je?
Ik bedoel, je kan moeilijk pimpen als je niet op een of andere obscure manier aan je pimpspul komt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Wat opzich wel lastig is, aangezien je bling bling dan minder blingt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
In Vampire krijg je alles op een obscure manier, je leeft immers 's nachts
Maar je strobes onder je auto komen dan wel weer beter tot zijn recht...
Keuzes keuzes...
~Leonard Cohen![]()
De nieuwste rage! bling bling met LEDS'squote:Op dinsdag 30 november 2004 10:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wat opzich wel lastig is, aangezien je bling bling dan minder blingt.
Maar je strobes onder je auto komen dan wel weer beter tot zijn recht...
Keuzes keuzes...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
De nieuwste rage! bling bling met LEDS'sIk voorzie een nieuwe onaangebroken markt in nighttime bling bling.
~Leonard Cohen![]()
*handelsgeest*quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]Ik voorzie een nieuwe onaangebroken markt in nighttime bling bling.
![]()
Samen met lichtgevende gouden tanden, lichtgevende ronddraaiende velgen, een lichtgevende Playstation 2(die schijnt er ook bij te moeten) en lichtgevende horloges.
We worden rijk! Rijk!"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Hehehe, ik voel de Ventrue in mij naar boven komen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
*handelsgeest*
Samen met lichtgevende gouden tanden, lichtgevende ronddraaiende velgen, een lichtgevende Playstation 2(die schijnt er ook bij te moeten) en lichtgevende horloges.
We worden rijk! Rijk!
~Leonard Cohen![]()
En ik de Toreador, het moet immers wel mooi blijven
moet je chareditor intikken.quote:Op maandag 29 november 2004 17:19 schreef pimpin het volgende:
als ik cheats invoer via console, bijvoorbeeld giftxp 10 dan staat ie helemaal vast, meer mensen die dit hebben?
kom je bij je sheet en als je daar dan uit gaat doet ie het weer.-Made Made Dane![]()
na het wegklikken van het console nog een x op esc drukken werkt ook wel geloof ik..quote:Op maandag 29 november 2004 17:19 schreef pimpin het volgende:
Wat zon domme vraag is het toch niet?quote:Op maandag 29 november 2004 17:39 schreef Demon-X het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
meer kan k niet zegge![]()
En Forau_Diavolina ga een leven zoeken![]()
![]()
Hey chill man, ik werk de hele dag met ledbalken en strobelights, ik heb een natuurlijke antipatie tegen pimp-spul.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:28 schreef pimpin het volgende:
[..]
Wat zon domme vraag is het toch niet?
En Forau_Diavolina ga een leven zoeken![]()
wat is trouwens een kniepert
~Leonard Cohen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.help..![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:13 schreef Lyssa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.help..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Humor hebben ze trouwens wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
Iemand die geen geld uit durft te gevenquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hey chill man, ik werk de hele dag met ledbalken en strobelights, ik heb een natuurlijke antipatie tegen pimp-spul.
wat is trouwens een kniepert![]()
![]()
Dammit, ik kan de Thin Blood queste niet uitvoeren. Lily is al weg![]()
Ja, in die kamer. Maar ik heb denk ik ergens iets fout gedaan, zal wel een glitch zijn. Iig is ze er niet meer, hoewel ik via de computer alsook de dokter de code heb gekregen. Balen, mis ik ook die rare Vandal
Quest is failed ook, want E. is de stad al uit."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Forum Opties Forumhop: Hop naar: