abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2004 @ 08:28:10 #201
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_23687489
quote:
Op woensdag 1 december 2004 02:46 schreef Elegy het volgende:
Ja, in die kamer. Maar ik heb denk ik ergens iets fout gedaan, zal wel een glitch zijn. Iig is ze er niet meer, hoewel ik via de computer alsook de dokter de code heb gekregen. Balen, mis ik ook die rare Vandal

Quest is failed ook, want E. is de stad al uit.
waarschijnlijk heb je dan iets fout gedaan met E.
k wist trouwens niet dat je die code kon 'krijgen' ik heb em uit de pc gehackt
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_23687641
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 18:06 schreef pimpin het volgende:

[..]

Iemand die geen geld uit durft te geven
Dank voor de uitleg.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 1 december 2004 @ 13:39:19 #203
107409 DaringDave
Listen to Jack Johnson
pi_23692797
quote:
Op woensdag 1 december 2004 08:28 schreef Demon-X het volgende:

[..]

waarschijnlijk heb je dan iets fout gedaan met E.
k wist trouwens niet dat je die code kon 'krijgen' ik heb em uit de pc gehackt
als je genoeg persuasion of seduction hebt kan het.
Misschien ook met intimidation maar dat weet ik niet zeker.
-Made Made Dane
  woensdag 1 december 2004 @ 13:51:14 #204
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23693056
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:39 schreef DaringDave het volgende:

[..]

als je genoeg persuasion of seduction hebt kan het.
Misschien ook met intimidation maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb nu persuasion en intimidation op 3/4 (dacht ik) Dan krijg je van die arts in het achterafkamertje de code.

Ik kan nu in bijna elke club een blood-doll maken, ook mede eigenaar van de club downtown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraagje over Hollywood, de stripster en een hunter: Ik moet voor haar een hunter zoeken, maar de enige hunter die ik heb gevonden is misleid met Ash. Nu kan ik nergens meer een hunter vinden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 1 december 2004 @ 16:24:09 #205
107409 DaringDave
Listen to Jack Johnson
pi_23696335
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Made Made Dane
  woensdag 1 december 2004 @ 18:51:05 #206
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_23699601
quote:
Op woensdag 1 december 2004 16:24 schreef DaringDave het volgende:
SPOILER
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  woensdag 1 december 2004 @ 20:20:28 #207
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23701619
Dat ga ik proberen
SPOILER
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_23718404
bij mij loopt bloodlines vast bij de missie "Hunting the Hunters"

SPOILER
  donderdag 2 december 2004 @ 17:55:39 #209
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23718896
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:35 schreef NehcslowZ het volgende:
bij mij loopt bloodlines vast bij de missie "Hunting the Hunters"

SPOILER

Van een ander forum:

SPOILER

Eerst saven!
pi_23719737
thanks
pi_23743173
damn voor de 2e x vast

SPOILER
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:13:06 #212
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_23744089
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:27 schreef NehcslowZ het volgende:
damn voor de 2e x vast

SPOILER

hint: ze stonden eerst ook op verschillende pilaren
suc6
  vrijdag 3 december 2004 @ 21:18:05 #213
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23746929
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:27 schreef NehcslowZ het volgende:
damn voor de 2e x vast

SPOILER

SPOILER
  dinsdag 4 januari 2005 @ 23:12:52 #214
61535 Frekkel
zie signature
pi_24400571
Weten jullie toevallig ook hoe je ming xiao verslaat? die met die tentakels
zie ondertitel
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:43:00 #215
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_24402528
Ja, ff de godmode gebruiken.. ik werd helemaal in elkaar gemept door haar (tsja krijg je als malkavian met enkel social skills en spierballen die op de grond hangen )
"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
pi_24406101
Ik heb net de bishop uitgeschakeld (die shotgun doet PIJN) welke beloning raden jullie aan voor een Ventrue met de strength levels van een eendaagsvlieg? dat amulet of het geld?

@nibble : hoe speelt een Malkavian? daar wil ik volgende keer mee spelen. Ik heb gehoord dat jeje soms kapot lacht achter je scherm.
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:11:31 #217
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_24406963
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 08:47 schreef Hello_Kitty het volgende:
Ik heb net de bishop uitgeschakeld (die shotgun doet PIJN) welke beloning raden jullie aan voor een Ventrue met de strength levels van een eendaagsvlieg? dat amulet of het geld?

@nibble : hoe speelt een Malkavian? daar wil ik volgende keer mee spelen. Ik heb gehoord dat jeje soms kapot lacht achter je scherm.
laatste x toen ik zo'n dilemma had pakte k et amulet en kreeg een verlenging op die ene skill dat je ook beter kan lockpicken
pi_24407260
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 08:47 schreef Hello_Kitty het volgende:
Je bent een Ventrue, gedraag je daar dan ook naar!
~Leonard Cohen
pi_24408550
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 10:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Je bent een Ventrue, gedraag je daar dan ook naar!
Precies, neem het geld, koop met dat geld voor een prikkie het amulet, verkoop het amulet voor een woekerwinst en leg daarna de huidige eigenaar van het amulet om zodat je beide hebt.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24409098
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:53 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Precies, neem het geld, koop met dat geld voor een prikkie het amulet, verkoop het amulet voor een woekerwinst en leg daarna de huidige eigenaar van het amulet om zodat je beide hebt.
neeneenee, je LAAT de eigenaar omleggen
ik vrees toch dat ik voor het amulet ga, ik gebruik die bloodbuff nogal veel en vooral in gevechten kan dat wel handig zijn. zeker nu ik hoor wat voor bosses er nog staan te wachten
  vrijdag 28 januari 2005 @ 02:04:20 #221
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_24791301
Erg cool spel, speel het nu 2 dagen als een Ventrue. Alleen jammer van die lange laadtijden, kan een half boek lezen ondertussen, maar mijn computer voldoet dan ook net aan de eisen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:20:12 #222
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_24793626
Op mijn AMD 64 3000+ vind ik de laadtijden al gigantisch
pi_24796146
Ik kan redelijk goed leven met de laadtijden AMD 2500+ met 512 MB RAM
Ventrue heb ik ook voor mijn eerste game gebruikt en de Lacroix ending gekozen. Ik ben nu Malkavian aan het spelen. echt hilarisch gewoon die conversatie met het stopbord.
Ik neem aan dat als je female speelt, je meer quests kunt oplossen zonder bloedvergieten, of heb ik het nu mis?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:08:03 #224
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_24796888
quote:
Op woensdag 1 december 2004 02:46 schreef Elegy het volgende:
Ja, in die kamer. Maar ik heb denk ik ergens iets fout gedaan, zal wel een glitch zijn. Iig is ze er niet meer, hoewel ik via de computer alsook de dokter de code heb gekregen. Balen, mis ik ook die rare Vandal

Quest is failed ook, want E. is de stad al uit.
Ja, ik zit hier ook mee. Ik kan de Freezers niet vinden in de Basement. Ik heb de code om het to openen. Zijn die 'Freezers' gewoon die vakken in de Morgue, tegenover dat kantoor?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:34:19 #225
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_24797326
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:08 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Ja, ik zit hier ook mee. Ik kan de Freezers niet vinden in de Basement. Ik heb de code om het to openen. Zijn die 'Freezers' gewoon die vakken in de Morgue, tegenover dat kantoor?
De Freezers zijn de hele grote koelcellen, er staan allemaal kartonnen dozen in
Je moet de eerste deur hebben, daar zie je meteen links een keypad. Daar moet je de code invoeren en dan kom je dus bij die gevangen vampier.
Mij is het niet gelukt, bug oid.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:22:20 #226
70881 Abe_Lenstra
pi_24798142
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:34 schreef Elegy het volgende:

[..]

De Freezers zijn de hele grote koelcellen, er staan allemaal kartonnen dozen in
Je moet de eerste deur hebben, daar zie je meteen links een keypad. Daar moet je de code invoeren en dan kom je dus bij die gevangen vampier.
Mij is het niet gelukt, bug oid.
  zondag 30 januari 2005 @ 15:11:40 #227
70881 Abe_Lenstra
pi_24833394
Okee, ik zit weer vast. Maar eerst iets anders.

Die Bishop heb ik dus ook verslagen in dat crackhouse een tijdje terug (ik werd gek van die gangen en het heeft heeeeeeeel lang geduurd voordat ik eindelijk de kamer had gevonden waar die Bishop zat) maar ik kreeg helemaal geen beloning in de vorm van geld of een amulet wat ik eerder hier las. Ik dacht dat dit gewoon de derde en laatste Plaguebarer was n.a.v. de missies die je krijgt via Damsel in de Last Round (fun with Pestilence en More Fun with Pestilence). Ik pakte eerst Br. Kanker in het riool en vervolgens die griet in dat hotel (Ik ben niet geweldig met Firearms maar ik vond het lachen hoe leuk je de dame door de lucht kan laten vliegen als je haar maar dicht genoeg laat naderen ).

Vervolgens kon ik met die flyer uit haar kamer dat crackhouse binnenkomen. Maar na afloop dus alleen een bedankje van die irritante neo-hippie Damsel. Geen Geld of Amulet

Maar goed, ik zit vast in het Museum:

Ik zit nu in de Basement en ik wil graag weten of het überhaupt mogelijk is om, zonder dat je gespot wordt door de security cams dat wacht huisje kan binnenkomen. Ik ben een Toreador met een laag feat in sneaking (2) maar dat heeft me tot nu toe geen problemen opgeleverd, zelfs niet in de eerdere wachtkamer met die rode lampen eeen verdieping hoger.

Nou is het me gelukt om de kamer binnen te komen (1X) door gebruik te maken van mijn supersnelheid waardoor ik binnen was voordat de camera op mij gefocused stond (denk ik) maar vervolgens had de guard in de guard room me gelijk door.

Mislukt je missie als je die guards gewoon een kopje kleiner maakt?
  zondag 30 januari 2005 @ 17:45:24 #228
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_24836080
Hangt af welk icoontje je ziet boven je levensbar. Staat er een maskertje, dan mag je niets, staat er een E, dan kan je niets (Elysium) maar als er een pistooltje staat is het geen probleem, zolang ze je niet opmerken, that is
  zondag 30 januari 2005 @ 18:44:57 #229
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_24837113
Ik heb een klein technisch probleem. Weet niet of jullie mee kunnen helpen. Ik moet terug van Downtown naar Santa Monica voor de eerste downtown missie. Maar het spel crasht constant tijdens het laden. Nu crasht hij wel vaker tijdens het laden, aangezien mijn compu het net aan kan. Maar dat is meestal eenmalig op hetzelfde punt, als ik het spel dan opnieuw laad dan doet hij het volgende keer wel weer. Maar hier crasht hij constant.
Weet iemand hoe ik dan kan oplossen.
pi_24839047
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:45 schreef Elegy het volgende:
Hangt af welk icoontje je ziet boven je levensbar. Staat er een maskertje, dan mag je niets, staat er een E, dan kan je niets (Elysium) maar als er een pistooltje staat is het geen probleem, zolang ze je niet opmerken, that is
wordt onze geliefde prins Lacroix niet een beetje pissed off als je in dat museus een bloedbad aanricht?
verder krijg je dat geld of die amuletten niet van Damsel maar ven de tremere regent Maximillian Straus, als je de quest van hem krijgt. Hij woont in het huis met de paarse maan boven op het dak, recht tegenover dat crackhouse
  zondag 30 januari 2005 @ 21:39:34 #231
70881 Abe_Lenstra
pi_24839291
quote:
Op zondag 30 januari 2005 20:53 schreef Hello_Kitty het volgende:

[..]

wordt onze geliefde prins Lacroix niet een beetje pissed off als je in dat museus een bloedbad aanricht?
verder krijg je dat geld of die amuletten niet van Damsel maar ven de tremere regent Maximillian Straus, als je de quest van hem krijgt. Hij woont in het huis met de paarse maan boven op het dak, recht tegenover dat crackhouse
Ah, ik heb dat crackhouse ook eigenlijk op eigen gelegenheid gevonden toen ik die flyer zag liggen. Dat rode logoo-tje was erg opvallend aanwezig bij dat huis.

Ja, dat Regent's Riddle quest heb ik, zo bedenk ik me ineens, heb ik nog helemaal niet gedaan.

Hmm, maar geen tips on hoe ik verder kom in het museum? Ik bedoel, zo langzamerhand ben ik kwaad genoeg om al die coppers naar het hiernamaals te sturen

Ik heb nog wat experience points over maar die wil ik gebruiken om mijn hacking skill op te krikken. Ik denk nl. dat in die Guardroom wel een mogelijkheid is om de camera's off te switchen maar met een hacking feat van 2 denk ik niet dat BloodBuff mij verder helpt dus die wil ik wat boosten als ik eenmaal onopgemerkt in het wacht huisje ben.

Een ander vraagje

Ehm, die Jeanette. Hoe hoog moet mijn seduction-feat zijn om daar wat minder zakelijke momenten mee te beleven? Ik wil eerdaags weer eens terug naar Santa Monica om haar weer es op te zoeken
  maandag 31 januari 2005 @ 00:35:47 #232
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_24843013
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb een klein technisch probleem. Weet niet of jullie mee kunnen helpen. Ik moet terug van Downtown naar Santa Monica voor de eerste downtown missie. Maar het spel crasht constant tijdens het laden. Nu crasht hij wel vaker tijdens het laden, aangezien mijn compu het net aan kan. Maar dat is meestal eenmalig op hetzelfde punt, als ik het spel dan opnieuw laad dan doet hij het volgende keer wel weer. Maar hier crasht hij constant.
Weet iemand hoe ik dan kan oplossen.
Om het wat op te helderen; ik krijg dan een berichtje met de volgende tekst
engine error
failed to lock fertex buffer in CMeshDX8::LockVertexBuffer.
Zegt jullie dit wat. Op andere boards kom ik erook niet uit.
pi_24845946
Mja als je de regents riddle nog niet hebt gedaan dan vrees ik dat je ook te lat bent voor die beloning.

Mijn Malk kan die cameras door obfuscate ontwijken, maar met mijn ventrue heb ik gewoon moetten sneaken en in het oog houden wanneer de cameras weg keken. Als je zo de gaurdroom kan binnenkomen kan je een guard daarbinnen neerleggen, hopen dat de andere je niet ziet en dan via de computers de cameras uitschakelen en dan is het een kwestie van achter de andere guard te blijven sneaken.
SPOILER
pi_24846754
Huh, werkt obfuscate ook op camera's
~Leonard Cohen
pi_24849144
level 3 wel ja, enkel opletten als je de deur opendoet, dan wordt je ff terug zichtbaar, dusn dat doe je beter uit het zicht van de guards en als de camera weggedraaid is.
  maandag 31 januari 2005 @ 14:40:14 #236
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_24850755
In het museum heb ik gewoon alle guards omgelegd, geen enkel probleem. Ohja
SPOILER
pi_24857583
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:40 schreef Elegy het volgende:
In het museum heb ik gewoon alle guards omgelegd, geen enkel probleem.
Laat me raden, jij speelt Brujah of Gangrel
  dinsdag 1 februari 2005 @ 08:23:51 #238
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_24857659
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 08:12 schreef Hello_Kitty het volgende:

[..]

Laat me raden, jij speelt Brujah of Gangrel
Ik ben een Torrie dame
pi_24857730
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 08:23 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik ben een Torrie dame
hmmm het zijn dus niet allemaal zo'n watjes als VV. Geeft Toreador nog wat andere dialoog mogelijkheden dan bijvoorbeeld Ventrue? Ik heb 1X ventrue gespeeld (Lacroix ending), ben nu met een Malkavian voor het anarch einde aan het gaan en de volgende wordt Tremere voor Camarilla. Ik heb dus nog wat clans nodig voor het solo einde en het Ming Xiao einde. suggesties iemand?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:41:19 #240
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_24859095
Heb je nu in elk gebied een "haven"/appartementje of alleen in Santa Monica? En waar zitten die dan?
pi_24859191
Je hebt er een in Santa monica als je begint, als je genoeg de hielen van de prins likt krijg je een haven downtown in de skyline apartments, na de quest met de Elisabeth Dane. En als je Tremere bent kan je, door de gargoyle in hollywood te vermoorden een haven krijgen in de chantry downtown. Als je nosferatu bent en je bent vriendelijk tegen Gary krijg je na de Barabus quest een haven in de sewers downtown, in een verlaten metrostation
  dinsdag 1 februari 2005 @ 11:02:00 #242
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_24859456
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 08:37 schreef Hello_Kitty het volgende:

[..]

hmmm het zijn dus niet allemaal zo'n watjes als VV. Geeft Toreador nog wat andere dialoog mogelijkheden dan bijvoorbeeld Ventrue? Ik heb 1X ventrue gespeeld (Lacroix ending), ben nu met een Malkavian voor het anarch einde aan het gaan en de volgende wordt Tremere voor Camarilla. Ik heb dus nog wat clans nodig voor het solo einde en het Ming Xiao einde. suggesties iemand?
Ik zou het niet weten, ik heb nog geen andere clan gespeeld.

Wat ik wel merk is dat nogal wat dialogen enigzins doorspekt zijn met milde lesbische trekjes, wat ik wel vermakelijk vind. Ik heb ook het idee dat seduction erg snel werkt, heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat humanity standaard extra hoog is.

En met een hoge sneak feat en een katana kom je een heel eind
pi_24933810
De game is wel wat buggy moet ik zeggen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 6 februari 2005 @ 02:17:49 #244
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_24947691
Vandaag voor de eerste keer uitgespeeld. Had dit keer het Cammirilla einde met een Ventrue. Ga volgende week opnieuw beginnen met een Grujah voor het Anarch einde. Of met een Tremere. Maar eerlijk gezegd vond ik het eindfimpje een beetje tegenvallen. Het duurde nog geen minuut.
  zondag 6 februari 2005 @ 02:22:36 #245
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_24947724
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De game is wel wat buggy moet ik zeggen...
Ja. Ik vind het spel heel leuk omdat ik wel van dit soort rpg spellen houd. Maar de gameplay laat soms wel erg te wensen over. Je beweegt soms alsof je op ijs loopt. Zeker bij de laaste paar eindbazen werd ik helemaal gek. Wil ik me snel omdraaien, rent die uitzichzelf nog 10 meter door en dat soort praktijken.
Volgens mij hebben ze het echt te snel op de martk gebracht.
pi_24950546
Goddamn, ik kom al niet eens fatsoenlijk door de tutorial heen .

Bij het sneaken gaat het al mis, je moet langs zo'n vent zien te sneaken. Lukt me dus na een keer of 10 nog steeds niet. Iemand tips?

Edit:

Lama...

Ik ben echt een waardeloze gamer

[ Bericht 24% gewijzigd door Grrrrrrrr op 06-02-2005 12:37:46 ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:32:23 #247
70881 Abe_Lenstra
pi_24980614
Okee, ik heb weer een vraagje: Ik wil graag het Chinese Theatre binnenkomen in Hollywood maar dat zit op slot ZONDER een optie om te lockpicken. Ik heb me rot gezocht naar een alternatieve way in maar geen geluk. LaCroix heeft me geen haven in Hollywood gegeven. Misschien is dit belangrijk.

[*SPOILERS!!*]
Het is voor het verloop van het spel niet zo heel relevant maar voor de volledigheid wel leuk. Het gaat om het verzoek van Gary om een videoband met daarop 1 van zijn ouwe films [/*SPOILERS]

Alvast merci :-)

Edit: Laat maar Ik ben iets vergeten
  dinsdag 8 februari 2005 @ 03:05:56 #248
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_24982243
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:32 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Okee, ik heb weer een vraagje: Ik wil graag het Chinese Theatre binnenkomen in Hollywood maar dat zit op slot ZONDER een optie om te lockpicken. Ik heb me rot gezocht naar een alternatieve way in maar geen geluk. LaCroix heeft me geen haven in Hollywood gegeven. Misschien is dit belangrijk.

[*SPOILERS!!*]
Het is voor het verloop van het spel niet zo heel relevant maar voor de volledigheid wel leuk. Het gaat om het verzoek van Gary om een videoband met daarop 1 van zijn ouwe films [/*SPOILERS]

Alvast merci :-)

Edit: Laat maar Ik ben iets vergeten
Dit is gewoon zo'n deur waar je nog niet in kan. Vind eerst maar die videoband, dan kom je ervan zelf ooit wel eens.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 03:18:48 #249
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24982324
Ik kan op een gegeven moment m'n computer niet meer in (skyline apt.) terwijl ik nog (naar mijn idee) heel wat quests moet afwerken: ik ben nu in het Fu Syndicate.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  woensdag 16 februari 2005 @ 23:40:20 #250
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_25118777
Vandaag maar weer eens gespeeld en dit keer voor het einde, waar je de zijde van LaCroix kiest gekozen.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')