abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2003 @ 18:37:08 #176
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_14178298
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 18:25 schreef Sidekick het volgende:
Een negatieve huishoudelijke mededeling: Ik ben ontslagen.

In de 2 weken dat ik er werk, had de baas niet een goed gevoel over de toekomst. Erg vaag en onduidelijk. Aangezien ik maar 2 weken proeftijd had, is dus nu die beslissing gevallen. Tja...

Op naar een volgende baan maar.

Heb je zelf echt geen idee waarom je ontslagen bent? Was het meer in het kader van een andere strategie van het bedrijf of waren het meer pesoonlijke argumenten?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
  maandag 27 oktober 2003 @ 18:41:59 #177
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14178421
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 18:37 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Heb je zelf echt geen idee waarom je ontslagen bent? Was het meer in het kader van een andere strategie van het bedrijf of waren het meer pesoonlijke argumenten?

In die 2 weken heb ik niet genoeg kunnen laten zien... Maar ja, ik was nog niet eens volledig ingewerkt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 27 oktober 2003 @ 18:46:10 #178
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_14178528
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 18:41 schreef Sidekick het volgende:

In die 2 weken heb ik niet genoeg kunnen laten zien... Maar ja, ik was nog niet eens volledig ingewerkt.

Heb je erop doorgevraagd? Het is buitengewoon onbevredigend als je met een kluitje het riet in wordt gestuurd... Van je mogelijke fouten kun je dan tenminste bij je volgende baan leren/
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
  maandag 27 oktober 2003 @ 18:48:58 #179
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14178593
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 18:46 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Heb je erop doorgevraagd? Het is buitengewoon onbevredigend als je met een kluitje het riet in wordt gestuurd... Van je mogelijke fouten kun je dan tenminste bij je volgende baan leren/

Hij wou geen inhoudelijke discussie omdat zijn besluit al vast stond.

Voor een volgende keer moet ik misschien wat eerder mezelf profileren ofzo. Ik ben meestal wat terughoudend in het begin.

pi_14179227
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 18:48 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hij wou geen inhoudelijke discussie omdat zijn besluit al vast stond.

Voor een volgende keer moet ik misschien wat eerder mezelf profileren ofzo. Ik ben meestal wat terughoudend in het begin.

Kut zeg.

Volgende keer beter danmaar.

*extra sterke vieux ranja inschenkt

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_14179294
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 18:12 schreef sjun het volgende:

[..]

Het komt hier in dit forum wat onwaarschijnlijk over maar:
Bestaat er al een CDA fantopic?

Wel een Maxime Verhagen fantopic
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_14179344
quote:
Goeieavond.

In de 2 weken dat ik er werk, had de baas niet een goed gevoel over de toekomst. Erg vaag en onduidelijk. Aangezien ik maar 2 weken proeftijd had, is dus nu die beslissing gevallen. Tja...

oh, jammer . Volgende keer beter ...
pi_14179672
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:19 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Wel een Maxime Verhagen fantopic

maandag 27 oktober 2003 @ 19:57:22 #184
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14180047
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:16 schreef sizzler het volgende:

*extra sterke vieux ranja inschenkt

Dank je.
pi_14180229
BRUSSEL (ANP) - De Europese ministers van Buitenlandse Zaken zijn het maandag niet eens geworden over de toekomst van de begroting van de Europese Unie. De wens van Nederland om het vetorecht over de meerjarenbegroting te behouden, stond wel op de agenda, maar kreeg weinig steun.
Hoewel de begroting tot blijdschap van de Nederlandse regering voor het eerst werd besproken, was het resultaat mager. Nederland krijgt slechts steun van een handvol, meest nieuwe lidstaten, plus ,,misschien'' Groot-Brittannië, Oostenrijk en Zweden.
,,We zijn weer terug bij waar we waren'', was de conclusie van staatssecretaris Nicolaï (Europese Zaken) na afloop. Nederland wil de zeggenschap houden over het budget, nu zo'n 100 miljard euro per jaar, uit angst anders nog meer aan 'Brussel' te moeten afdragen.

Vetorecht

Het Italiaanse voorzitterschap zorgde voor verwarring en irritatie door een in het geheim gesmeed compromis van de EU-ministers van Financiën op de agenda te zetten. Daarin krijgt Nederland zijn zin met het vetorecht. Er worden ook tal van andere omstreden punten geregeld: minder macht voor het europarlement bij de begroting en minder invloed van de Europese Commissie bij handhaving van het stabiliteitspact voor de euro.

Europarlement en Commissie ontstaken in woede. Veel landen vonden het ongepast dat vakministers zich met de onderhandelingen voor de Europese grondwet bemoeien. Ook Nicolaï is daar tegen. Hij hoorde pas achteraf dat minister Zalm een compromis aan het smeden was. ,,Het is niet aan vakraden om met compromissen te komen, anders hebben we straks zes regeringsconferenties in plaats van één'', zei hij.

...

maandag 27 oktober 2003 @ 20:15:55 #186
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14180574
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:05 schreef Koos Voos het volgende:
BRUSSEL (ANP) - De Europese ministers van Buitenlandse Zaken zijn het maandag niet eens geworden over de toekomst van de begroting van de Europese Unie. De wens van Nederland om het vetorecht over de meerjarenbegroting te behouden, stond wel op de agenda, maar kreeg weinig steun.
Hoewel de begroting tot blijdschap van de Nederlandse regering voor het eerst werd besproken, was het resultaat mager. Nederland krijgt slechts steun van een handvol, meest nieuwe lidstaten, plus ,,misschien'' Groot-Brittannië, Oostenrijk en Zweden.
,,We zijn weer terug bij waar we waren'', was de conclusie van staatssecretaris Nicolaï (Europese Zaken) na afloop. Nederland wil de zeggenschap houden over het budget, nu zo'n 100 miljard euro per jaar, uit angst anders nog meer aan 'Brussel' te moeten afdragen.

Vetorecht

Het Italiaanse voorzitterschap zorgde voor verwarring en irritatie door een in het geheim gesmeed compromis van de EU-ministers van Financiën op de agenda te zetten. Daarin krijgt Nederland zijn zin met het vetorecht. Er worden ook tal van andere omstreden punten geregeld: minder macht voor het europarlement bij de begroting en minder invloed van de Europese Commissie bij handhaving van het stabiliteitspact voor de euro.

Europarlement en Commissie ontstaken in woede. Veel landen vonden het ongepast dat vakministers zich met de onderhandelingen voor de Europese grondwet bemoeien. Ook Nicolaï is daar tegen. Hij hoorde pas achteraf dat minister Zalm een compromis aan het smeden was. ,,Het is niet aan vakraden om met compromissen te komen, anders hebben we straks zes regeringsconferenties in plaats van één'', zei hij.

...

Leuk die Zalm. Een beetje achter de rug van zijn staatssecretaris werken.

Ik denk dat we niet te bang moeten zijn om wat meer verantwoordelijkheid aan "Brussel" te geven. En dan bedoel ik een echte federale staat waarbij het minder om de landen draait. We moeten toe naar de ontzuiling van de EU.

pi_14181159
DEN HAAG - De VVD wil dat de Onderwijswet wordt aangescherpt voor islamitische scholen. Dergelijke scholen die op bepaalde punten zoals verdraagzaamheid in gebreke blijven, moeten geen overheidssubsidie meer krijgen. Dat heeft VVD-Tweede-Kamerlid Hirsi Ali maandag voorgesteld tijdens een Kameroverleg over de nieuwe Inburgeringswet.

zo.. de VVD is goed bezig

pi_14181213
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:37 schreef Koos Voos het volgende:
DEN HAAG - De VVD wil dat de Onderwijswet wordt aangescherpt voor islamitische scholen. Dergelijke scholen die op bepaalde punten zoals verdraagzaamheid in gebreke blijven, moeten geen overheidssubsidie meer krijgen. Dat heeft VVD-Tweede-Kamerlid Hirsi Ali maandag voorgesteld tijdens een Kameroverleg over de nieuwe Inburgeringswet.

zo.. de VVD is goed bezig

Waarom alleen islamitische scholen vraag ik me dan af. Oh ja, ik zie het al. Het voorstel komt van H. Ali.
  maandag 27 oktober 2003 @ 20:42:07 #189
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14181276
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:39 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarom alleen islamitische scholen vraag ik me dan af. Oh ja, ik zie het al. Het voorstel komt van H. Ali.

Idd. Erg jammer.
pi_14181278
Marijnissen op ned. 1

oh, alweer weg.

pi_14181382
quote:
Goeieavond.

Kut man . Net begonnen en nu al weer weg. De volgende keer beter. Voor mij lijkt het momenteel vrij veel belovend maar toch nog maar even afwachten.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 27 oktober 2003 @ 20:52:58 #192
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14181523
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:42 schreef sizzler het volgende:
Marijnissen op ned. 1

oh, alweer weg.

Ik zag alleen de "Schwarzenegger moes"
  maandag 27 oktober 2003 @ 20:54:36 #193
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14181542
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kut man . Net begonnen en nu al weer weg. De volgende keer beter. Voor mij lijkt het momenteel vrij veel belovend maar toch nog maar even afwachten.

Back to the drawing board...

Misschien moet ik een nieuwe poltieke partij oprichten. Ik ga voor het wachtgeld

pi_14181678
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Misschien moet ik een nieuwe poltieke partij oprichten. Ik ga voor het wachtgeld

En zelfs dat is versoberd .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 27 oktober 2003 @ 21:02:33 #195
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14181722
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

En zelfs dat is versoberd .

Het is beter dan niets. Met het trekken van een uitkering, schaad je de samenleving niet zoveel. Wachtgeld opstrijken zorgt voor heel wat kromliggende mensen. Whehehe.
pi_14181799
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:39 schreef gelly het volgende:

[..]

En kreeg steun van de SP!
pi_14181800
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Back to the drawing board...

Ik weet nog dat mensen van CMG de sollicitanten van rotterdam naar amsterdam vlogen, een congres hielden in een lux hotel en daarna iedereen weer met de taxi naar huis brachten. Maarja, dat was 1999.
  maandag 27 oktober 2003 @ 21:07:07 #198
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14181836
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:05 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik weet nog dat mensen van CMG de sollicitanten van rotterdam naar amsterdam vlogen, een congres hielden in een lux hotel en daarna iedereen weer met de taxi naar huis brachten. Maarja, dat was 1999.

De milleniumbug heeft daadwerkelijk toegeslagen dus.
pi_14181873
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Leuk die Zalm. Een beetje achter de rug van zijn staatssecretaris werken.

Ik denk dat we niet te bang moeten zijn om wat meer verantwoordelijkheid aan "Brussel" te geven. En dan bedoel ik een echte federale staat waarbij het minder om de landen draait. We moeten toe naar de ontzuiling van de EU.

Brussel kan beter zijn eigen belastingen heffen. Gewoon +2% BTW.
  maandag 27 oktober 2003 @ 21:37:54 #200
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14182621
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:08 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Brussel kan beter zijn eigen belastingen heffen. Gewoon +2% BTW.

En wat is het voordeel in vergelijking met de huidige situatie?

Ik zal ff mijn stat-progje fixen, het blijkt dat ie het niet aankan wanneer iemand meer dan 100 posts maakt in een topic

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')