quote:Want
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:41 schreef Smeich het volgende:
Volgens mij kijkt Jack op Fok!
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:41 schreef Smeich het volgende:
Volgens mij kijkt Jack op Fok!
quote:Niet, kijk maar naar de update van dat nieuwsbericht op Fok.
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:42 schreef nlboy het volgende:
Jammer dat hij gaat stoppen.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33798
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 25-10-2003 20:44]
quote:Omdat ze hier ook gelijk posten dat dat niet kon kloppen met die 100%.
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:43 schreef Blokhut het volgende:[..]
Want
edit:: ow ook om andere redenen zie ik boven me
quote:Het begint!
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:43 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd hoe Abou Jahjah nagedaan wordt. Z'n populariteit zal wel toenemen na deze uitzendingWel grappig dat hij niet serieus zometeen wordt neergezet, terwijl hij altijd zo superserieus is
quote:Oke dan
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:43 schreef pberends het volgende:[..]
Niet, kijk maar naar de update van dat nieuwsbericht op Fok.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33798
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 25-10-2003 20:46]
LOL @ eerste vraag
Waarom hoor ik Amsterdams in zijn accent?
[Dit bericht is gewijzigd door Dodec op 25-10-2003 20:53]
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:58 schreef Dodec het volgende:
Mabel en Osama![]()
![]()
Was wel weer even leuk gedaan
en had al zo'n gevoel dat er een topic over zou zijn
quote:Dat filmpje vond ik wel goed.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:00 schreef pberends het volgende:
Matigjes.
Zo'n Enya-muziekje in die grot
quote:Clanad
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:04 schreef Dodec het volgende:[..]
Dat filmpje vond ik wel goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 25-10-2003 21:07]
quote:Dat filmpje was nog matiger dan Bea's grapjes
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:04 schreef Dodec het volgende:[..]
Dat filmpje vond ik wel goed.
quote:Ben ik een ongelooflijke klootzak wanneer ik eerst de hele artiest fout heb en nu opeens jou ga verbeteren dat het niet Clanad maar Clannad is?
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:04 schreef PECR het volgende:[..]
Clanad
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:06 schreef Dodec het volgende:[..]
Ben ik een ongelooflijke klootzak wanneer ik eerst de hele artiest fout heb en nu opeens jou ga verbeteren dat het niet Clanad maar Clannad is?
quote:In ieder geval beter dan de Abou-Jahjah-imitatie.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:06 schreef pberends het volgende:[..]
Dat filmpje was nog matiger dan Bea's grapjes
quote:Die viel me erg tegen idd
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:08 schreef Dodec het volgende:[..]
In ieder geval beter dan de Abou-Jahjah-imitatie.
quote:Idd het enige leuke was de goede uiterlijke imitatie
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:10 schreef ddorst het volgende:
Ik vind dat die gasten van het cabaret steeds gemakzuchtiger worden. De scherpte van vorige jaren is compleet weg. Dat Ivo Niehe-filmpje had veel meer potentie
quote:Onbegrijpelijk dat jullie die "matig" / "slecht" vonden!
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:08 schreef Dodec het volgende:[..]
In ieder geval beter dan de Abou-Jahjah-imitatie.
quote:Abou Jah-Jah die Quick en Flupke aanhaalt?
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:12 schreef UFOtje het volgende:[..]
Onbegrijpelijk dat jullie die "matig" / "slecht" vonden!
Kennen jullie die man wel?
quote:Ik ook.. was weer lachen en nu is het ff wachten op volgende week
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:20 schreef cptmarco het volgende:
Ik heb me anders weer prima vermaakt met deze afleveing...
quote:heheh die kan iedereen bedenken, maar lijkt me nix.. veel te veel rekenwerk
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:27 schreef cptmarco het volgende:
wie wil trouwens die Limburgse Klok hebbenis dat een toppertje...?
quote:Heb je wel opgelet?
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:18 schreef Dodec het volgende:[..]
Abou Jah-Jah die Quick en Flupke aanhaalt?
Dat zou eerder Filip de Winter moeten zijn.
Hij vergeleek de incidenten met Marokkanen met guitige Quick en Flupke-streken.
Snel doorspoelen naar het cabaret ?
quote:Ja ik heb opgelet.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:34 schreef SunChaser het volgende:[..]
Heb je wel opgelet?
Hij vergeleek de incidenten met Marokkanen met guitige Quick en Flupke-streken.
Maar laten we er over ophouden. Het was een goede aflevering.
quote:Waarom opnemen als de afleveringen online staan in goede 500Kbit/s kwaliteit
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:53 schreef tong80 het volgende:
Heb het weer opgenomen.Snel doorspoelen naar het cabaret ?
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:14 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Waarom opnemen als de afleveringen online staan in goede 500Kbit/s kwaliteit
quote:Juist die verwijzingen naar de Belgische cultuur maakten het goed, imho. Om het grappig te maken moet er immers een karikatuur neergezet worden. Een 100% imitatie (ik bedoel dus: precies zeggen wat de echte persoon ook zegt) is niet grappig. Beatrix zou je toch ook niet horen rochelen op tv?
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:57 schreef Dodec het volgende:Ik bedoelde er mee: Abou Jah-Jah is meer Arabier dan Belg. Ik zie hem nog niet grapjes bedenken met Vlaamse striphelden.
Ik vond het een erg goede aflevering. Vond zelfs de muziek wel leuk. Alleen die man met die kauwen was een beetje saai. En ik heb werkelijk snakkend naar adem van het lachen op de bank gelegen bij het cabaret en dat filmpje van Ivo Niehe!
quote:Beter dan met die kut videobanden moeten kloten
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:18 schreef UFOtje het volgende:[..]
quote:Mja, deze aflevering viel wel mee eigenlijk... maar echt leuk was de rest nou ook weer niet.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:53 schreef tong80 het volgende:
Heb het weer opgenomen.Snel doorspoelen naar het cabaret ?
quote:Alleen dat trucje van Spijkerman om een quasi-grappige opmerking over de rug van de man te maken en daarbij in de camera kijkend van kijk mij eens grappig zijn mag ie wel achterwege laten.
Op zondag 26 oktober 2003 09:42 schreef Knut het volgende:
De man met de kauwen vond ik ook weer hartstikke lachwekkend.
quote:Ja, ik vind dat ze het wel eens mogen aanpassen... ongeacht of ze nu prijzen winnen of niet ja... ik zie ook steeds meer mensen die het met me eens lijken te zijn, die alleen nog maar naar het cabaret kijken bvb.
Op zondag 26 oktober 2003 09:42 schreef Knut het volgende:
sweek ?
Ze winnen allerlei prijzen met de manier dat het programma nu is?
En jij vind dat ze het aan moeten gaan passen ?
Ik heb gisteren vol genot zitten kijken.
Alleen de muziek vond ik niks. De man met de kauwen vond ik ook weer hartstikke lachwekkend.
Ik vond het kauwengedeelte best leuk, maar lachwekkend zou ik het zeker niet noemen.
Jammer dat de stem van Ivo Niehe niet gelukt was.
Verder was er niet zoveel aan.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 11:07 schreef Svensational het volgende:
Jammer dat de stem van Ivo Niehe niet gelukt was.
quote:Vaak als Paul Groot iemand nadoet lijkt de stem echt op de persoon. Bij Ivo Niehe was dat niet gelukt vond ik.
Op zondag 26 oktober 2003 11:13 schreef Dodec het volgende:[..]
quote:hij kwam anders wel heel erg in de buurt...
Op zondag 26 oktober 2003 12:27 schreef Svensational het volgende:[..]
Vaak als Paul Groot iemand nadoet lijkt de stem echt op de persoon. Bij Ivo Niehe was dat niet gelukt vond ik.
En de muziek vond ik ook gaaf .
quote:Ja daarom...
Op zondag 26 oktober 2003 12:48 schreef swentibold het volgende:[..]
hij kwam anders wel heel erg in de buurt...
op zich wel knap om na zo een filmpje (waar ie tenslotte zelf ook naar moet kijken) weer meteen dat 'vlaamse' accent te hebben
quote:Ik ben benieuwd of ze zelf ook helemaal onder hun stoel liggen of dat ze in hun rol blijven voor de mensen in de zaal...
Op zondag 26 oktober 2003 12:48 schreef swentibold het volgende:[..]
hij kwam anders wel heel erg in de buurt...
op zich wel knap om na zo een filmpje (waar ie tenslotte zelf ook naar moet kijken) weer meteen dat 'vlaamse' accent te hebben
quote:Reken maar dat ze in hun rol blijven hoor!
Op zondag 26 oktober 2003 12:51 schreef karoltje het volgende:[..]
Ik ben benieuwd of ze zelf ook helemaal onder hun stoel liggen of dat ze in hun rol blijven voor de mensen in de zaal...
.
quote:die blijven echt wel in hun rol (voor zover ik zelf heb gezien) ze zien die filmpjes ook niet voor het eerst natuurlijk
Op zondag 26 oktober 2003 12:51 schreef karoltje het volgende:[..]
Ik ben benieuwd of ze zelf ook helemaal onder hun stoel liggen of dat ze in hun rol blijven voor de mensen in de zaal...
.
En wat blijkt!
Mijn tip! (ja ja over Double A)
Alleen jammer dat ik niet heb gewonnen
quote:Ik vind het een GEWELDIG ding, die spijkerklok!!!
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:27 schreef cptmarco het volgende:
wie wil trouwens die Limburgse Klok hebbenis dat een toppertje...?
Ik heb hem al nagebouwt. Check mijn site.
quote:Post het ook anders even hier>> Nieuw Digitale Klok
Op zondag 26 oktober 2003 16:13 schreef hace_x het volgende:[..]
Ik vind het een GEWELDIG ding, die spijkerklok!!!
Ik heb hem al nagebouwt. Check mijn site.
quote:Ja, dat weet ik wel, maar ik bedoel alleen maar te zeggen, dat Paul Groot heel vaak wel heel veel lijkt op de persoon die nagedaan wordt en met Ivo Niehe vond ik dat helaas niet gelukt.
Op zondag 26 oktober 2003 12:51 schreef UFOtje het volgende:[..]
Ja daarom...
Daarom is het ook altijd een beetje vreemd, als mensen veel kritiek hebben op het cabaret. Wat wil je dan? Dat Paul Groot 100% lijkt op die persoon....?
Het blijft tenslotte een karikatuur op iemand.
quote:Ja, hij deed daar echt extreem triest.
Op zondag 26 oktober 2003 09:57 schreef SunChaser het volgende:[..]
Alleen dat trucje van Spijkerman om een quasi-grappige opmerking over de rug van de man te maken en daarbij in de camera kijkend van kijk mij eens grappig zijn mag ie wel achterwege laten.
En die spotjes aan het begin mogen ze wel afschaffen imho, ze zijn echt naar dingen aan het zoeken die er niet zijn. Als dit zo doorgaat komt elke verspreking van de journaallezers in beeld.
En de gouden knuppel mogen ze zelf krijgen, dat met Maurice de Hond van vorige week was echt om je dood te schamen. Het is dan toevallig een fout, maar je kan er heel goed 2 dingen kiezen. Rijbewijs + Auto afnemen is een reeele optie. En dan nog heel zielig jezelf eruit lullen. Als Jack een held was geweest had hij zichzelf genomineerd.
Met die kauwen was niet echt heel boeiend deze keer, vorige week met die ruimteschepen heb ik echt dubbel gelegen. Ze hebben alleen steeds minder interessante onderwerpen.
Die muziek vind volgens mij niemand leuk, heb nog nooit iemand gehoord die het wat vond. Volgens mij is het gewoon een truc. Je laat iets heel slechts zien en dan lijkt alles wat erna komt goed
Het eind is altijd wel humor, maar dat had iederen hier al gezegd denk ik
Dit keer waagde hij het ook eens om te kankeren op een bepaalde criminele groep. En dat na jaren fanatiek iedereen die hetzelfde deed als fascist te kijk zetten in z'n programma. Ik hoop dat je dit leest jack: hypocriete lafbek!!!
Maar gelukkig duurde deze ergernis niet lang want het cabaret was weer erg komisch!
quote:Ook met het feit dat heel het reclame-spotje helemaal gejat was??
Op zondag 26 oktober 2003 15:34 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb het gemist, maar ik heb het dernet streaming gekeken.En wat blijkt!
Mijn tip! (ja ja over Double A)
Alleen jammer dat ik niet heb gewonnen
quote:Wat was dat met die criminele groep dan? Dat heb ik ff gemist.
Op zondag 26 oktober 2003 19:50 schreef DaveM het volgende:
Zoals altijd zat ik me weer dood te ergeren aan jackspijkerman.
Maar ja, ik wil het cabaret niet missen dus dan heb je dat.Dit keer waagde hij het ook eens om te kankeren op een bepaalde criminele groep. En dat na jaren fanatiek iedereen die hetzelfde deed als fascist te kijk zetten in z'n programma. Ik hoop dat je dit leest jack: hypocriete lafbek!!!
Maar gelukkig duurde deze ergernis niet lang want het cabaret was weer erg komisch!
Die Jack Spijkerman mag ik ook niet, ik vraag me ook af in hoeverre hij alles bedenkt van dat programma. Hij doet in ieder geval net of hij alles maakt en hij vindt zichzelf nogal geweldig. Ok als hij het allemaal zelf bedenkt is het wel goed, maar blijf dan normaal doen.
Het zit me nog steeds dwars dat hij superpissig op Bart de Graaff werd toen Bart hem uit zijn bed belde midden in de nacht. Jack kon het echt niet hebben en dan later toch flauwe grapjes erover maken terwijl hij zich eigenlijk moet schamen ervoor.
quote:Dat vond ik ook erg zwak van hem ja. Met Emile Ratelband in een kooi toen/
Op zondag 26 oktober 2003 22:22 schreef Sinterklaas het volgende:
Het zit me nog steeds dwars dat hij superpissig op Bart de Graaff werd toen Bart hem uit zijn bed belde midden in de nacht. Jack kon het echt niet hebben en dan later toch flauwe grapjes erover maken terwijl hij zich eigenlijk moet schamen ervoor.
quote:Sorry hoor, maar ik vond het juist erg goed van Jack dat ie zich niet lenen voor een item waarin ook ER voorkwam.
Op zondag 26 oktober 2003 22:40 schreef Svensational het volgende:[..]
Dat vond ik ook erg zwak van hem ja. Met Emile Ratelband in een kooi toen/
quote:Hij weigerde al voordat hij wist dat ER meedeed. Hij had best even vijf minuutjes kunnen uittrekken, want dit was wel erg zwak. Maar verder mag ik hem wel hoor die Jack.
Op zondag 26 oktober 2003 22:42 schreef SunChaser het volgende:[..]
Sorry hoor, maar ik vond het juist erg goed van Jack dat ie zich niet lenen voor een item waarin ook ER voorkwam.
quote:Doe niet zo serieus man!
Op zondag 26 oktober 2003 18:54 schreef Sinterklaas het volgende:
En de gouden knuppel mogen ze zelf krijgen, dat met Maurice de Hond van vorige week was echt om je dood te schamen. Het is dan toevallig een fout, maar je kan er heel goed 2 dingen kiezen. Rijbewijs + Auto afnemen is een reeele optie. En dan nog heel zielig jezelf eruit lullen. Als Jack een held was geweest had hij zichzelf genomineerd.
quote:OH WAT ERG!!!!1
Op zondag 26 oktober 2003 19:50 schreef DaveM het volgende:
Dit keer waagde hij het ook eens om te kankeren op een bepaalde criminele groep. En dat na jaren fanatiek iedereen die hetzelfde deed als fascist te kijk zetten in z'n programma. Ik hoop dat je dit leest jack: hypocriete lafbek!!!
en wie waren die criminelen dan mijn beste?
quote:Oeh, klink ik zo serieus
Op zondag 26 oktober 2003 23:01 schreef Dodec het volgende:[..]
Doe niet zo serieus man!
![]()
![]()
Maar ik erger me soms wel te snel ergens aan, dat klopt
quote:Die mensen behoren dan zeker niet tot die ruim 2.5miljoen kijkers?
Op zondag 26 oktober 2003 10:41 schreef sweek het volgende:[..]
Ja, ik vind dat ze het wel eens mogen aanpassen... ongeacht of ze nu prijzen winnen of niet ja... ik zie ook steeds meer mensen die het met me eens lijken te zijn, die alleen nog maar naar het cabaret kijken bvb.
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 27-10-2003 18:59]
quote:jup.... in het topic van double a paper... staat ook een link naar de mikado koekjes
Op zondag 26 oktober 2003 19:54 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ook met het feit dat heel het reclame-spotje helemaal gejat was??
quote:Haha wat een joke!
Op zondag 26 oktober 2003 22:42 schreef SunChaser het volgende:[..]
Sorry hoor, maar ik vond het juist erg goed van Jack dat ie zich niet lenen voor een item waarin ook ER voorkwam.
Zelf altijd iedereen voor lul zetten, maar in z'n broek schijten als hem hetzelfde kan overkomen. Zo kennen we jack ass weer.
quote:Een groep die ik juist niet wilde noemen, omdat dit dan het zoveelste topic over k############ zou worden.
Op zondag 26 oktober 2003 22:22 schreef Sinterklaas het volgende:[..]
Wat was dat met die criminele groep dan? Dat heb ik ff gemist.
quote:hij stopt dus niet zei hij afgelopen zaterdag.
Op maandag 27 oktober 2003 19:31 schreef pro_jeex het volgende:
Jammer dat Jack Spijkerman er mee stopt. Eigenlijk mogen ze het programma wel beperken tot de filmpjes, spijkerslaan met de hamer en de cabaretiers.
En kan iemand Sanne walletjes van der Wal een rooie peper in d'r reet stoppen.
Of een dwangbuis omdoen. Is ook goed.
quote:Nog niet meteen.
Op maandag 27 oktober 2003 20:24 schreef Svensational het volgende:[..]
hij stopt dus niet zei hij afgelopen zaterdag.
Maar dit zou dus best eens het laatste seizoen kunnen zijn.
Maar goed het format blijft gewoon scoren, alhoewel ik vind dat ze wel eens een draai mogen geven aan (iedere) uitzending. Andere volgorde, meer interactie met publiek etc., onverwachts een filmpje instarten ik noem maar wat. Nu weet je precies vantevoren wanneer je de koffie kan halen of een telefoontje kan plegen, want de opzet is iedere week hetzelfde.
Afgekeurde kijkerstips zou ik daarnaast ook graag terug willen zien bijvoorbeeld na de herhaling. Een extraatje om toch weer even in te schakelen op maandagavond. Of misschien online zetten?
Maarre.. hoe dan ook... een programma!
quote:Ik deel deze mening
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Als je vanuit een "redactioneel standpunt" kijkt naar Kopspijkers kun je redelijk wat fragmenten/opmerkingen voorspellen. Zo ook afgelopen week bij o.a. het cabaret en natuurlijk het Kopspijkerspel. Zo was anders de grap van Studio Sport afgelopen week zwakker overgekomen wanneer er niet de nadruk werd gelegd op de koptelefoons en het focussen op de lippen van de presentatrice. Het was mij in ieder geval al meteen duidelijk dat er levensgroot de uitslag van die wedstrijd in beeld kwam. Het viel me juist tegen dat ik twee keer moest kijken eer ik de uitslagen kon lezen. Het beeld flitste nl. gelijk weg.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:30 schreef Mike het volgende:[..]
Nog niet meteen.
Maar dit zou dus best eens het laatste seizoen kunnen zijn.
Jack Spijkerman stopt in 6 maanden met Kopspijkers
Van wie zijn de rechten dan? Zonder Jack kan het programma gewoon doorgaan, er kijken 2,5 miljoen Nederlanders naar. Nemen ze Felix Meurders of Dolf Jansen.
quote:Na het kopspijkerspel heb ik altijd een enorme drang om naar de wc te gaan
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Nu weet je precies vantevoren wanneer je de koffie kan halen of een telefoontje kan plegen, want de opzet is iedere week hetzelfde.
quote:Waarom begin je er dan over?
Op maandag 27 oktober 2003 19:34 schreef DaveM het volgende:[..]
Een groep die ik juist niet wilde noemen, omdat dit dan het zoveelste topic over k############ zou worden.
moet dat nou bij kopspijkers?
quote:Waarom niet, eindelijk weer iets interessants bij Kopspijkers.
Op zaterdag 1 november 2003 20:33 schreef bugeye het volgende:
Die beelden dat een man gestoken wordt in zijn buik, (zonet op 3)moet dat nou bij kopspijkers?
quote:Je werd van tevoren gewaarschuwd.
Op zaterdag 1 november 2003 20:33 schreef bugeye het volgende:
Die beelden dat een man gestoken wordt in zijn buik, (zonet op 3)moet dat nou bij kopspijkers?
Zag er wel supergoor uit.
En dan Henk Westbr ek. Hij zingt ook nog vals.
quote:maar dan toch, als dat gewaarschuwd wordt door Jack klinkt het soms zo ongeloofwaardig, omdat ik Kopspijkers altijd als een humorprogramma zie,
Op zaterdag 1 november 2003 20:38 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Je werd van tevoren gewaarschuwd.
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 20:56 schreef TC03 het volgende:
"En we gaan allemaal... ten onder!"
quote:Spijkerman: "We hebben deze week op een of andere manier geen prijzen gewonnen"
Op zaterdag 1 november 2003 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Duffe aflevering...
En nodig is een keer boeiende gasten uit bij het Kopspijkers spel.
quote:Wat vind je dan wel leuk ???
Op zaterdag 1 november 2003 20:39 schreef SunChaser het volgende:
Wat een saaie uitzending: stomme beginfragmenten, kopspijkeren geen moment boeiend, domme kandidaten voor de knuppels, zoals gewoonlijk uit zijn verband getrokken door de redactie. Frits Barend bedoelde het anders, kwam alleen wat beroerd uit de klemtoon.En dan Henk Westbr
ek. Hij zingt ook nog vals.
Bij de weg, ik vond de show van vanavond wel goed, vooral Henk Westbroek, op die sketches na, die vond ik echt matig.
ze bleven maar doorgaan met die duffe opmerkein van Frits Barend
quote:wat hij zegt
Op zaterdag 1 november 2003 20:58 schreef SunChaser het volgende:
Echt vreselijk saai. Ook dat duffe liedje op het eind.
vond dit de slechtste uitzending ooit eik
quote:Dat klein interview telkens aan dat kleine tafeltje vond ik ook echt dubbel niks met die grammafoonplaten, ik zag/hoorde er echt niks in !
Op zaterdag 1 november 2003 21:11 schreef Tiemie het volgende:[..]
wat hij zegt
vond dit de slechtste uitzending ooit eik
quote:Dat is de laatste tijd al zo.
Op zaterdag 1 november 2003 21:19 schreef SunChaser het volgende:
Knuppel was helemaal niet goed. Ze knippen in de fragmenten, Frits Barend legde meteen uit wat ie bedoelde, dat lieten ze niet zien. En van Umberto Tan zag je ook maar een klein gedeelte.
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 21:06 schreef Vassili_Z het volgende:
Vroeger was er nog Dit Was Het nieuws, vond ik eigenlijk beter,
quote:Lonnie was laatst ook geen knuppelnominatie plaats. Dat er ooit mensen zijn omgekomen bij een bouw van een brug neemt toch niet weg dat je er in een kookprogramma stil bij mag blijven staan?
Op zaterdag 1 november 2003 21:23 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dat is de laatste tijd al zo.
Bij gebrek aan leuke stukjes verzinnen en insinueren ze maar situaties dmv het snel afkappen van filmpjes
quote:dat duurde veel te kort en ik hoorde alleen wat gekras.
Op zaterdag 1 november 2003 21:15 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Dat klein interview telkens aan dat kleine tafeltje vond ik ook echt dubbel niks met die grammafoonplaten, ik zag/hoorde er echt niks in !
quote:dat gesprek was wel interessant ja, vooral de beelden
Het liedje was wel betoverend mooi, net als dat grote gesprek aan de grote tafel.
quote:
Knuppel was ook goed...
quote:idd erg matig.
alleen wat hij aan het begin zei vond ik wel beetje flauw: we hebben nog geen prijs gewonnen dus misshcien deze aflevering wel...
quote:Het was toch duidelijk dat Barend het niet zo bedoelde? Dan was het nog wel een knuppelige uitspraak.
Knuppel was helemaal niet goed. Ze knippen in de fragmenten, Frits Barend legde meteen uit wat ie bedoelde, dat lieten ze niet zien. En van Umberto Tan zag je ook maar een klein gedeelte.
Cabaret vond ik ook niet leuk deze keer, alhoewel dat liedje over de prijzenoorlog wel goed gevonden was.
quote:8 november compilatie, 15 november eerste uitzending weer, 20 december laatste
Op zaterdag 1 november 2003 21:06 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Vroeger was er nog Dit Was Het nieuws, vond ik eigenlijk beter, benieuWd wanneer dat begint
quote:Daar gaat het toch helemaal niet om? Het leuke van die opmerking is gewoon hoe Karin Bloemen er op reageerde...
Knuppel was helemaal niet goed. Ze knippen in de fragmenten, Frits Barend legde meteen uit wat ie bedoelde, dat lieten ze niet zien.
En ik geloof best dat Frits het later uitlegde, dat werd ook prima duidelijk in het fragment hoor...
quote:Het was gewoon een vraag in de trant van 'wat ging er door je heen?'
En van Umberto Tan zag je ook maar een klein gedeelte.
"Nou humberto, een paar ellebogen, knietjes, er is aan m'n haren getrokken..." enzovoorts.
edit: tikfout
[Dit bericht is gewijzigd door hace_x op 02-11-2003 15:57]
vooral het dj- item was onthutsend zwak, ik heb nog nooit een presentator zo nep zien lachen als Jack boven de draaitafel met knackebrod.
gelukkig was er een sterk eind door het liedje van Billy Joel
Sissi light light light
- De fragmenten in het begin zijn altijd wel aardig.
- Ik snap niet dat ze die DJ's hebben uitgenodigt, want het klonk nergens naar.
- Kopspijkersspel, geen leuke kandidaten.
- Gesprek met die man aan tafel ----> weg-zap-moment
- Het caberet werd op een gegeven moment erg flauw.
- Dat liedje op het eind had er wel uitgemogen, misschien had het caberet dan nog wat aardigs gedaan.
Ik heb dit seizoen nog geen goede aflevering kunnen ontdekken. Jack had beter kunnen stoppen toen hij de Televizierring ontving.
quote:Grappig.
Op zondag 2 november 2003 11:19 schreef Demol het volgende:
Ik vond het een doodsaaie uitzending, de Carlo & Irene show overtrof Kopspijkers gister zelfs qua niveau.- De fragmenten in het begin zijn altijd wel aardig.
- Ik snap niet dat ze die DJ's hebben uitgenodigt, want het klonk nergens naar.
- Kopspijkersspel, geen leuke kandidaten.
- Gesprek met die man aan tafel ----> weg-zap-moment
- Het caberet werd op een gegeven moment erg flauw.
- Dat liedje op het eind had er wel uitgemogen, misschien had het caberet dan nog wat aardigs gedaan.Ik heb dit seizoen nog geen goede aflevering kunnen ontdekken. Jack had beter kunnen stoppen toen hij de Televizierring ontving.
quote:Ook naar 538 geluistert...
Op zondag 2 november 2003 13:03 schreef Ash het volgende:
Is er een mogelijkheid om het liedje te kunnen rippen van de online-stream afl. van Kopspijkers? en te kunnen maken als .mp3 of .wav?
quote:Cash & Carlo is met afstand het beste programma op de Nederlandse televisie. Nou ja, samen met RTL Boulevard dan.
Op zaterdag 1 november 2003 21:06 schreef Vassili_Z het volgende:
Wat vind je dan wel leuk ???
Cash and Carlo ?
quote:Kooknie.
Op zondag 2 november 2003 14:03 schreef sweek het volgende:
Cabaret was wel leuk, en het stuk over die doorspiesde man was ook wel aardig...
De rest vond ik wel erg flauw vaak... kom op zeg, iedereen kan zich wel eens verspreken en 2 cijfers omwisselen... en het geluid of het beeld kan altijd eens uitvallen vanwege een technisch defect... ik zie de grappigheid er echt compleet niet van in.
quote:nee? wat was er dan?
Op zondag 2 november 2003 13:36 schreef Remzz het volgende:[..]
Ook naar 538 geluistert...
quote:Je zou het via de Line-Out van je geluidskaart kunnen proberen
Op zondag 2 november 2003 13:03 schreef Ash het volgende:
Is er een mogelijkheid om het liedje te kunnen rippen van de online-stream afl. van Kopspijkers? en te kunnen maken als .mp3 of .wav?
quote:Wees blij!
Op zondag 2 november 2003 14:03 schreef sweek het volgende:
... ik zie de grappigheid er echt compleet niet van in.
Jammer dat je verplicht tegen die kop van spijkerman moet aankijken als je het cabaret wilt zien.
quote:YESSS danke sehr
Op zaterdag 1 november 2003 23:03 schreef swentibold het volgende:[..]
8 november compilatie, 15 november eerste uitzending weer, 20 december laatste
quote:Ieder z'n eigen humor.
Op zondag 2 november 2003 16:15 schreef DaveM het volgende:[..]
Wees blij!
Zou je het wel leuk vinden, dan sta je op hetzelfde lage niveau als die spijkerman. Dat wil toch niemand?
quote:Zeker erg goed!
Op zaterdag 1 november 2003 22:01 schreef A.l.e.x het volgende:
Jort Kelder was erg goed gedaan
Samen met Jort Kelder waren dat de enige leuke stukjes van de uitzending. .
quote:Agreed. Dat liedje was het beste wat ik sinds tijden op de Nederlandse TV gezien heb...geniaal gewoon...
Op zondag 2 november 2003 17:19 schreef karoltje het volgende:
"1 euro rond....voor Sisi light light"
Samen met Jort Kelder waren dat de enige leuke stukjes van de uitzending.
.
quote:
Op zondag 2 november 2003 13:41 schreef Dicky_Palyama het volgende:
Cash & Carlo is met afstand het beste programma op de Nederlandse televisie. Nou ja, samen met RTL Boulevard dan.
quote:Goodnight Saigon uit '82
Op maandag 3 november 2003 18:46 schreef Demol het volgende:
Hoe het echte nummer van Billy Joel, waar die parodie van die prijzenoorlog is op gemaakt?
quote:Mijn dank is groot!
Op dinsdag 4 november 2003 02:19 schreef A.l.e.x het volgende:
De Kopspijkers versie: http://www.ww-ei.com/Billy%20Joel%20-%20Ten%20Onder%20[1][ww-ei.com].mp3
quote:Dat denk ik dus ook. Dat stukje sportjournaal, waarin ze een hockeyer interviewde die "blauw" was....(smurfengrapje)....
Op zaterdag 1 november 2003 21:23 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dat is de laatste tijd al zo.
Bij gebrek aan leuke stukjes verzinnen en insinueren ze maar situaties dmv het snel afkappen van filmpjes
Ik heb dit toevallig gezien en toen was het beeld helemaal niet blauw....
quote:Mee eens
Op zaterdag 1 november 2003 21:38 schreef CloudStrife het volgende:Kopspijkers kan beter stoppen, dit zuigt!
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 21:06 schreef pberends het volgende:Spijkerman: "We hebben deze week op een of andere manier geen prijzen gewonnen"
quote:Geweldig zeg! Nu vandaag pas (goed) kunnen horen!
Op dinsdag 4 november 2003 02:19 schreef A.l.e.x het volgende:
De Kopspijkers versie: http://www.ww-ei.com/Billy%20Joel%20-%20Ten%20Onder%20[1][ww-ei.com].mp3
quote:Wie de fuck zijn die gasten? Nooit gezien of gehoord.
Actualiteit, satire, bijzondere gasten en het Kopspijkerspel.
quote:vrouw = Carice van Houten: Minoes
Op zaterdag 8 november 2003 20:19 schreef pberends het volgende:[..]
Wie de fuck zijn die gasten? Nooit gezien of gehoord.
quote:met z'n rijschool LeBerrie, "in ene geslaagd, gratis door Berrie ontmaagd"
Op zaterdag 8 november 2003 20:21 schreef Patch het volgende:[..]
man = Frank Lammers: Berry de brabantse voetballer uit "Allstars" de serie. Ik lag altijd dubbel van die rol
quote:Mooi dat ze dat duffe interview aan het begin eruit hebben gehaald.
Op zaterdag 8 november 2003 20:21 schreef Strolie75 het volgende:
sneltreinvaart vandaag...ze zijn zeker wat van plan op het einde.
quote:KLOPT JA !
Op zaterdag 8 november 2003 20:24 schreef belanov het volgende:[..]
met z'n rijschool LeBerrie, "in ene geslaagd, gratis door Berrie ontmaagd"
quote:Zeker weten
Op zaterdag 8 november 2003 20:19 schreef _The_General_ het volgende:
wie is dat meisje?ze is lief
quote:doe ff een search op Carice van Houten en pak dat topic met het nummer in de naam
Op zaterdag 8 november 2003 20:26 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Zeker weten
zit een naaktfoto in
quote:En van de telefoon-gids reclame met Arnon Grunberg
vrouw = Carice van Houten: Minoes
quote:Toen ze in de douche gegijzeld waren door die twee amerikanen:
man = Frank Lammers: Berry de brabantse voetballer uit "Allstars" de serie. Ik lag altijd dubbel van die rol
What nondeju is wrong then?
De fragmenten en het spel zijn eindelijk weer een keer leuk Leuke kandidaten ook.
Dat stukje daar tussen is trouwens weg
quote:Bedankt voor de tip
Op zaterdag 8 november 2003 20:27 schreef _The_General_ het volgende:[..]
doe ff een search op Carice van Houten en pak dat topic met het nummer in de naam
zit een naaktfoto in
heerlijk: zelf-sarcasme
Alleen dat stukje met de Duisenbergs was een beetje flauw.
Stukje van de Duisenbergjes was ook grappig. Geloof dat die gozer van dat buren écht zo praat hè!
quote:Duidelijk te merken aan de voice-over.
Op zaterdag 8 november 2003 20:57 schreef laffer het volgende:
hehehe, die "man bijt hond"persiflage bij de fam. duisenberg!!
Maar leuk!
En dat mens met haar tiet uit haar shirt! Wat een afgang!
Wel een leuke aflevering. Dat stukje over de Duisenbergjes was goed, maar een beetje te lang. En tijdens Freek heb ik ff weggezapt.
quote:Vind je dat!?
Op zaterdag 8 november 2003 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Alleen dat stukje met de Duisenbergs was een beetje flauw.
Het was PRECIES het programma "Buren". Die voice-over van "Buren" heeft ook zo'n flauwe, droge stem.
Erg goed gedaan!
quote:Hier: http://www.bromet.nl/interactief/geluidsfragmenten.php
Op zaterdag 8 november 2003 21:00 schreef UFOtje het volgende:[..]
Duidelijk te merken aan de voice-over.
Al is dat eigenlijk meer een Frans Bromet imitatie en al beter gedaan door "De gebroeders van Es".Maar leuk!
De stem van Frans Bromet...
quote:was bromet
Op zaterdag 8 november 2003 20:57 schreef laffer het volgende:
hehehe, die "man bijt hond"persiflage bij de fam. duisenberg!!
quote:Aha... ik dacht dat het een nieuw Costasterretje was van een jaar of 19, maar ze blijkt 27 te zijn
vrouw = Carice van Houten: Minoes
oltmans maakte veeeeeel goed
en rick hoogendorp
klasse dat ie gekomen was
quote:Ja, dat is dus dezefde voice-over.
Op zaterdag 8 november 2003 21:01 schreef Dodec het volgende:[..]
Vind je dat!?
Het was PRECIES het programma "Buren". Die voice-over van "Buren" heeft ook zo'n flauwe, droge stem.
![]()
![]()
Erg goed gedaan!
quote:Bromet is niet de stem van Man Bijt Hond hoor, of ik moet me heel sterk vergissen.
Op zaterdag 8 november 2003 21:02 schreef UFOtje het volgende:[..]
Ja, dat is dus dezefde voice-over.
Frans Bromet!
quote:klopt, maar ze deden ook niet M B H na
Op zaterdag 8 november 2003 21:03 schreef Jane het volgende:[..]
Bromet is niet de stem van Man Bijt Hond hoor, of ik moet me heel sterk vergissen.
Ik heb alleen de eerste helft gemist van Kopspijkers.
quote:Het normale cabaret was te kort om te beoordelen.
Op zaterdag 8 november 2003 21:07 schreef Dodec het volgende:
Ik vind dit het beste cabaret van het seizoen!
alleen minister Zalm en minister van der Hoeve waren niet zoIk heb alleen de eerste helft gemist van Kopspijkers.
quote:Die fragmenten zijn idd altijd 60% te lang. Normale cabaret is veel beter.
Op zaterdag 8 november 2003 21:08 schreef SunChaser het volgende:
Flauw stukje dat Buren, was na 2 minuten al klaar voor mij. Toen gingen ze nog 4 minuten verder. SW de Vries was eens een keertje WEL grappig.
quote:Ik ken dat hele programma niet...misschien vond ik het daarom niet zo leuk.
Op zaterdag 8 november 2003 21:01 schreef Dodec het volgende:
Het was PRECIES het programma "Buren". Die voice-over van "Buren" heeft ook zo'n flauwe, droge stem.![]()
![]()
Erg goed gedaan!
quote:"Buren"
Op zaterdag 8 november 2003 21:04 schreef _The_General_ het volgende:[..]
klopt, maar ze deden ook niet M B H na
quote:ik bedoel ook de filmpjes erbij
Op zaterdag 8 november 2003 21:08 schreef pberends het volgende:[..]
Het normale cabaret was te kort om te beoordelen.
quote:Ja, klopt.... ik dacht dat Frans Bromet ook de voice-over van MBH deed. Maar daar zal ik mij wel in vergist hebben.
Op zaterdag 8 november 2003 21:10 schreef Dodec het volgende:[..]
"Buren"
Cabaret was leuk!
quote:Dat was wel minder.
Op zaterdag 8 november 2003 21:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond Frans Bromet helemaal niet goed nagedaan. En die metafoor van Greta tegen de buren/Israel was al na 10 seconden niet meer grappig.
quote:Daar leek het wel erg sterk op ja!
Op zaterdag 8 november 2003 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
Was het na Willibrord Frequin en Peter R. de Vries vanavond trouwens Frans Bauer afzeikavond?
Maar was trouwens Paul Groot?
quote:Zeker!
Op zaterdag 8 november 2003 21:18 schreef SunChaser het volgende:
Ik had Paul Groot wel verwacht als Balkenende ernaast.
Ik miste trouwens Paul Groot deze aflevering
Duisenberg was ook goed Hoe hij "Dat ga ik niet vermenigvuldigen hoor" zei
Was was dat van Freek de Jonge een k*tlied zeg. En dat stukje daarvoor was ook niks aan.
quote:Als je dat vindt kun je beter helemaal geen satire kijken.
Op zaterdag 8 november 2003 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
Was het na Willibrord Frequin en Peter R. de Vries vanavond trouwens Frans Bauer afzeikavond?
quote:Ik denk dat hier het "onnodig" afzeiken bedoeld wordt, Frans is gewoon populair!
Op zaterdag 8 november 2003 21:26 schreef Dodec het volgende:[..]
Als je dat vindt kun je beter helemaal geen satire kijken.
Maar je hebt gelijk!
Ok uitzending dus, niet echt bijzonder.
Sanne heeft gewoon pech dat dames imiteren altijd veel minder leuk is. Die zijn nooit zo uitgesproken en er zijn maar weinig dames die leuk na te doen zijn.
quote:Saai gesprek tussen Paul en Albert.
Op zaterdag 8 november 2003 22:29 schreef Patch het volgende:
Paul Groot nu op RTL 4 bij Albert Verlinde
reactie op vader abraham: "dat laatste lijkt me een goed idee"
!
en Balkenende/bea waren erg grappig en natuurlijk "buren"
.
vorige week was 3x nix, deze week was weer ouderwets Leuk
quote:En promotie van een Kopspijkers boek!?!?!?
Op zaterdag 8 november 2003 22:35 schreef SunChaser het volgende:Saai gesprek tussen Paul en Albert.
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 22:39 schreef calvobbes het volgende:[..]
En promotie van een Kopspijkers boek!?!?!?
quote:In de Varagids van deze week verkondigen Paul en Owen nog: Koot en Bie gaven ook nooit interviews blablabla.
Op zaterdag 8 november 2003 22:39 schreef calvobbes het volgende:[..]
En promotie van een Kopspijkers boek!?!?!?
quote:wtf ....
Op zaterdag 8 november 2003 22:42 schreef SunChaser het volgende:[..]
In de Varagids van deze week verkondigen Paul en Owen nog: Koot en Bie gaven ook nooit interviews blablabla.
quote:Vond ik wel meevallen!
Op zaterdag 8 november 2003 22:35 schreef SunChaser het volgende:[..]
Saai gesprek tussen Paul en Albert.
Ben wel benieuwd naar die dvd (met nieuwe fragmenten)
quote:Maar dat zei ik dus ook niet. Ik reageerde op iemand die dacht dat Bromet de voice-over van MBH was.
Op zaterdag 8 november 2003 21:04 schreef _The_General_ het volgende:[..]
klopt, maar ze deden ook niet M B H na
Ik vond trouwens helemaal niet dat Frans Bauer afgezeken werd. In dat eerste fragment met die fan ging het om wat die vrouw zei en andere stukje was gewoon grappig.
quote:Ik ook niet.
Op zaterdag 8 november 2003 23:06 schreef Jane het volgende:[..]
Ik vond trouwens helemaal niet dat Frans Bauer afgezeken werd.
quote:die doet dit seizoen 3 weken kopspijkers afgewisseld met 1 week niet dan is hij namelijk aan het schrijven aan Stessen . dus nu was t weer die "vierde week" dus als je kan tellen wéet je het de volgende keer als ie er niet is
Op zaterdag 8 november 2003 21:17 schreef UFOtje het volgende:[..]
Maar was trouwens Paul Groot?
quote:Die bos haar op Duisenberg miste ik ook.
Op zondag 9 november 2003 11:43 schreef Sinterklaas het volgende:
Maar het cabaret was wel leuk. Duisenberg vond ik zelfs langer dan 2 minuten leuk. Alleen jammer dat ze niet een enorme bos haar op zijn hoofd hadden gedaan, wat er nu zat was nog minder dan bij de echte Duisenberg. Buren werd heel goed nagedaan, die voice-over was gewoon humor,. In de echte buren heeft die gast ook zo'n irritante stem en stelt van die vragen die nergens over gaan.
quote:Freek de Jonge was 100x
Op zaterdag 8 november 2003 21:20 schreef Svensational het volgende:
Was was dat van Freek de Jonge een k*tlied zeg. En dat stukje daarvoor was ook niks aan.
En nog steeds daarna de overenthousiaste reacties van het publiek en Spijkerman, terwijl 90% het nog kutter vond dan ik
quote:LOL
Op zondag 9 november 2003 11:43 schreef Sinterklaas het volgende:
Die stukjes aan het beginnen worden alleen maar erger zeg. Die brabo's ging helemaal nergens over. En zo irritant dat die Jack Spijkerman in het publiek ging zitten, net of hij leuk was :|
Freek de Jonge had van die trap moeten afdonderen, sommige mensen hebben het niet door dat ze heel irritant zijn en niemand ze meer wil zien. Dat zingen was nog erger dan de audities van Idols. Die rolator snap ik nog steeds niet van, hij denkt zeker dat dat grappig is ofzo. Het enige wat grappig is met een rolator is een opa die bij mij door de straat loopt. Als je de auto aan het wassen bent zegt ie : "met die van mij ben je sneller klaar hoor"
Kopspijkerspel was echt niets aan. Dat meisje zag er heel leuk uit hoor, maar wat een enorm domme muts was dat zeg (en ik noem iemand niet snel muts). Net of ze helemaal niet door had wat wel en geen grap was. En dan proberen leuke antwoorden te geven terwijl ze dat helemaal niet zijn.
Maar het cabaret was wel leuk. Duisenberg vond ik zelfs langer dan 2 minuten leuk. Alleen jammer dat ze niet een enorme bos haar op zijn hoofd hadden gedaan, wat er nu zat was nog minder dan bij de echte Duisenberg. Buren werd heel goed nagedaan, die voice-over was gewoon humor,. In de echte buren heeft die gast ook zo'n irritante stem en stelt van die vragen die nergens over gaan.
quote:Zat Paul Groot daar nu vreselijk te acteren, of zou hij echt zo zijn? Brrr.
Op zaterdag 8 november 2003 22:29 schreef Patch het volgende:
Paul Groot nu op RTL 4 bij Albert Verlinde
Ik vond de imitatie van Frans Bromet overigens wél goed gedaan. Vooral de subtielere interviewtechnieken als het uitspelen van man en vrouw waren er aardig in verweven. "Maar uw man zegt dat..."
Het stukje met de vrouw die 'eruit wilde stappen' was hilarisch. Jammergenoeg stelt zo'n uitzending verder weinig voor.
quote:Jaja, ik kan me soms heerlijk ergeren aan de stomste dingen. Maar gelukkig vinden anderen dat wel eens grappig
Op zondag 9 november 2003 18:44 schreef pberends het volgende:[..]
LOL
![]()
![]()
je moet recensies gaan schrijven.
quote:Hij is eng idd.
Op zondag 9 november 2003 19:47 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Zat Paul Groot daar nu vreselijk te acteren, of zou hij echt zo zijn? Brrr.
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:21 schreef Apfel het volgende:
Zonder make-up zie ik er nog steeds een Wouter Bos in
Het enige wat er werkelijk fout ging is dat er twee keer dezelfde scene langskwam. 1 keer gooien, vijf dobbelstenen, 1 autootje gegooid, tweede keer gooien dus met 4 dobbelstenen gooien. Volgende shot zag je Carlo toch weer 5 dobbelstenen pakken. Dat was exact hetzelfde shot als van de eerste worp en dus gewoon verkeerd gemonteerd door de programmamakers. De derde worp was wel gewoon goed gemonteerd, zodat toen wel het juiste aantal dobbelstenen was te zien
Absoluut geen kwestie van gesjoemel (zoals Jack suggereerde) maar gewoon een montagefoutje dat nog niet eens grappig genoeg is voor het eerste deel van Kopspijkers, laat staan dat het middels een Gouden Knuppel aan de kaak zou moeten worden gesteld.
quote:de filmpjes bij Kopspijkers kloppen vaker niet.
Op maandag 10 november 2003 18:12 schreef Sinterklaas het volgende:
Zoiets dacht ik al ja. Er gaan echt wel direct mensen klagen als ze zoiets zien gebeuren. Ik verdacht Kopspijkers er zelf al van dat ze het zo gemonteerd hadden.
Die van die vrouw die dat advies gaf aan Femke Halsema met die namen.
Waarschijnlijk wou die vrouw gewoon zeggen : Geef ze niet dezelfde naam die begint met dezelfde letter ofzo..
Ook met dat voetbalstadion was dom.
Ze lieten het stadion van Keulen zien, wat volgens die gast van RTL 5 uitverkocht was.
DAT KLOPT, want het lege gedeelte waren de nieuwe tribunes die nog niet klaar waren. Daarom zat daar niemand...
quote:Volgens mij stopt ie niet toch? Er werd eerst idd gezegd dat ie zou stoppen, maar een paar weken later werd volgens mij bekend dat ie toch door zou gaan
Op maandag 10 november 2003 18:16 schreef Angeles het volgende:
Ik vind Paul Groot wel leuk, ook bij AV Nu, jammer dat hij stopt met Kopspijkers.
quote:Ik dacht dat hij zei van wel, omdat hij met die Owen Schumacher iets in het theater ging doen.
Op maandag 10 november 2003 18:20 schreef Svensational het volgende:Volgens mij stopt ie niet toch? Er werd eerst idd gezegd dat ie zou stoppen, maar een paar weken later werd volgens mij bekend dat ie toch door zou gaan
quote:Ja, hij gaat (helaas) echt stoppen!
Op maandag 10 november 2003 18:21 schreef Angeles het volgende:[..]
Ik dacht dat hij zei van wel, omdat hij met die Owen Schumacher iets in het theater ging doen.
quote:Klopt ja, mijn moeder had dat toevallig gezien. Je moest niet dezelfde beginletter nemen omdat dat niet handig was.
Op maandag 10 november 2003 18:19 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Die van die vrouw die dat advies gaf aan Femke Halsema met die namen.
Waarschijnlijk wou die vrouw gewoon zeggen : Geef ze niet dezelfde naam die begint met dezelfde letter ofzo..
quote:eind december de allerlaatste kopspijkers uitzending van Paul én Owen , maar ze sluiten niet uit dat ze nooit meer zoiets gaan doen, lekker vaagjes
Op maandag 10 november 2003 18:41 schreef UFOtje het volgende:[..]
Ja, hij gaat (helaas) echt stoppen!
quote:Dat weet de kijker toch niet man.
Op maandag 10 november 2003 18:19 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Ook met dat voetbalstadion was dom.
Ze lieten het stadion van Keulen zien, wat volgens die gast van RTL 5 uitverkocht was.
DAT KLOPT, want het lege gedeelte waren de nieuwe tribunes die nog niet klaar waren. Daarom zat daar niemand...
Je laat toch ook niet een filmpje zien van een lege straat met als voice-over "Het was erg druk!" en dan later zeggen: "Neehee die straat op eht filmpje was afgezet!"
Paul Groot die weggaat is een groot gemis. Owen alleen vanwege Balkenende, want die andere typetjes leken allemaal op elkaar. We weten alleen niet wat ie achter de schermen allemaal doet, dus misschien is het straks toch ook een groot gemis
quote:Dat is'ie ook...
Op maandag 10 november 2003 17:47 schreef Demol het volgende:
Maar die Paul Groot sprak echt als een nicht.
Het was al niet zo heel leuk meer de laatste tijd, en als dan ook nog de beste twee van het cabaret weggaan, wordt het nog minder leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |