abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24295631
Uit het gesloten rouwen na miskraam
quote:
Op woensdag 29 december 2004 13:33 schreef Martineke het volgende:
heel veel sterkte en kracht toegwenst deze tijd Annemiek en neem de tijd die je ervoor nodig hebt, miskraam is een behoorlijke aanslag op je gevoel en emoties e.d. het is toch wel even je "toekomst" die je uit aant stippelen was, die nu ineens weg valt het is niet niks hoor.

dikke knuffel for you
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:27 schreef miss_sly het volgende:
Annemiek, je hoeft niet sterk te zijn en door te zetten. Wees lief voor jezelf en sta jezelf toe verdrietig en 'zwak' te zijn, want het verlies van je kindje is iets waarvan je heel erg verdrietig mag worden! Ik vind het niet zwak als je daardoor niet flink en sterk bent.

Ik heb destijds ook een hele tijd gedaan alsof ik sterk was en gewoon verder ging, maar ineens haalde het verdriet me alsnog in, en moest ik alsnog verwerken dat ik mijn kindje en mijn toekomst zoals ik die had gedroomd, verloren had. Zelfs nu heb ik nog wel eens een dip, maar het wordt draaglijker en korter.

Voor nu, heel veel sterkte, het lijkt me echt vreselijk om te moeten wachten tot het over is
En als je je er beter van voelt of je denkt dat het helpt met verwerken, kun je hier neerzetten wat je voelt!
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:17 schreef kevin33 het volgende:
Sterkte
  Redactie Frontpage vrijdag 31 december 2004 @ 19:58:16 #52
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_24326729
ik post dit iom Ingrid19, mijn vrouw, die te emotioneel is om te posten nu. Net toen we gingen douchen, keek ze even in haar maandverband. En daar lag een gigantische plas bloed in, met twee grote klonten. Eentje was zo'n 4 centimeter lang. We zijn er nu van overtuigd dat dit ons kindje was. We zijn beiden nu overstuur. Ingrid was 6 weken zwanger. Ik weet als man zijnde nu niet of ik nogeens een kindje wil proberen te maken. ingrid werd niet makkelijk zwanger, het heeft erg lang geduurd. en nu wordt het vruchtje zomaar afgestoten. Als we nu dus weer gaan beginnen, komen we in de mediche mallemolen uit, en daar heb ik weinig zin in. Ook is de kans op een tweede miskraam nu erg groot. In beide families komt het erg vaak voor namelijk. Misschien zie ik het te somber in nu, maar ik ben bang dat een kindje er voor ons gewoon niet in zit.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:02:28 #53
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24326809
kan niet meer zeggen als heeeeel erg veel sterkte
dikke kus voor jullie bijde
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:16:50 #54
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24327061
altijd kut zoiets sorry taal maar tis gewoon zo

ik kan niet veel voor jullie doen helaas, behalve een virtuele knuffel geven en een luisterend oog, heel veel sterkte jullie 2.

ik wil best wat zeggen over dat wat je zegt dat er geen kindje voor jullie in zit, maar doe t niet daar heb je nu toch niks aan. geef elkaar de steun die je op dit moment nodig hebt, praat erover met elkaar en/of anderen, en huil maar gewoon lekker!!
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:20:11 #55
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24327122
Oh wat naar, heel, heel, heel veel sterkte
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24327137
Ach, wat erg voor jullie Heel veel sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24327173
Wat klote zeg.
Heel veel sterkte!!!
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:28:34 #58
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24327271
@Djeez heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Heb zelf ook net een soort gelijke ervaring ( Zeer slecht nieuws tijdens een echo en nu? ) gehad heel veel sterkte.

Mijn tip doe vooral wat je hart je in geeft dat is het belangrijkste en neem de tijd om het te verwerken!!

Nogmaals heel veel sterkte
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24327696
Ingrid & Djee, wat verschrikkelijk voor jullie!
Probeer nog niet te denken aan straks, maar probeer dit samen te verwerken en elkaar te steunen.
Sterkte !
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 31 december 2004 @ 21:54:09 #60
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_24328580
Jeetje mineetje, wat verschrikkelijk naar en verdrietig zeg! Heel veel sterkte bij het verwerken van dit afschuwelijke nieuws! Dikke en veel toegewenst.
pi_24328902
He verdomme jongens, wat *%^&*()_+ dat het nu toch mis is.
Veel sterkte met het verdriet. Niet te veel nadenken over wat hierna komt, eerst dit maar verwerken en dan kun je altijd nog zien of die rampenscenario's wel zo reëel zijn. Ik denk van niet, maar daar kom ik over een paar dagen wel op terug.

Wat een klote jaarwisseling voor jullie...
mooi he, alles
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 22:46:13 #62
43556 miss_dynastie
pi_24329289
Wat k#t
Weet echt ff niks anders te zeggen...
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 23:44:09 #63
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24330014
wat verschrikkelijk ingrid en djeez. neem asjeblieft de tijd om het te verwerken en stop het niet weg. vergeten zal je t nooit, maar er komt een tijd dat je het een plekje kan geven.
veel sterkte allebei
pi_24330036
hè wat verschrikkelijk naar voor jullie
heel veel sterkte allebei !!!
knuffel van ons hier
pi_24330526
ow wat erg voor jullie Dikke knuffel en probeer er voor elkaar te zijn, ondanks jullie verdriet, jullie hebben elkaar nu het hardste nodig. Probeer maar even niet aan de toekomst te denken, eerst dit een beetje zien te verwerken. Heel heel veel sterkte, wat een klote begin van het nieuwe jaar voor jullie, gatver
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 01:04:34 #66
81992 Githa
pi_24331033
Ingrid en Djeez ....neeee! Ik had zo gehoopt dat het allemaal goed zou gaan Ik heb hier geen woorden voor.
Heel veel sterkte en troost gewenst
Potver wat oneerlijk allemaal weer en dat terwijl alom gefeest wordt, dit moet een vreselijk moeilijke avond voor jullie zijn.
pi_24331337
Ingrid en Djeez heel erg veel sterkte O*
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24332554
he verdomme!! klote zeg!!

Heel veel sterkte!!

Knuffel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_24332669
Sterkte . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zaterdag 1 januari 2005 @ 02:50:29 #70
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_24332810

Jeetje..... wat erg voor jullie. Wij hadden ook veel moeite om zwanger te worden, maar nooit de teleurstelling van een miskraam gehad.

Sterkte!!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zaterdag 1 januari 2005 @ 10:32:51 #71
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24334082
Djeez en ingrid ... zijn jullie wel naar een dokter ofzo geweest voor een echo ofzo... (of heeft dat geen zin bij 6 weken?)

Mijn nichtje heeft vorige week een flinke bloeding gehad met stolsels en ook een prop die erg groot was en waarvan ze dacht dat dat haar kindje was .... ze zijn snachts naar het ziekenhuis gegaan en hebben een echo gehad.... alles bleek in orde.
Ik wil jullie geen valse hoop geven en vaak is je eigen gevoel het juiste gevoel, maar laat het toch eens uitzoeken ?

Over wel of geen kinderen meer moet je nu direkt misschien nog niet nadenken, eerst dit !!
Sterkte allebei, hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben
pi_24334134
Ach gos, jeetje wat sneu... en verdrietig, Djeez en Ingrid wat ontzettend jammer en klote... Verdorie!
Je wereld stort even helemaal in, wat een verlies, het is echt vreselijk! Sterkte nu en de komende tijd!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 12:25:28 #73
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_24334920
Djeez en Ingrid, Ik ben er stil van! Ik heb ook gisteren ons kindje verloren. Na een zwangerschap van 12 weken (zo ver zou ik gisteren zijn) is het hier ook mis! Troost je met de gedachte dat je er niet alleen voor staat! Net wat mijn man eerder al poste (Martijn_77) Doe vooral wat je hart je ingeeft!
Ik wist al dat het mis was sinds 10 en een halve week zwangerschap. Al die tijd ben ik thuis geweest van mijn werk. Neem echt de tijd voor jezelf om dit te verwerken!!
Ik heb mezelf erg kunnen troosten met het feit dat ik het nog net in het oude jaar heb "af kunnen sluiten" zodat ik vannacht om 0.00 uur heb kunnen proosten op een nieuw jaar met nieuwe kansen!
HEEL VEEL STERKTE!!!
Positive thinking, my way of thinking!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 12:52:21 #74
110881 Roxie
mother to be
pi_24335221
Djeez en ingrid,
ik ken jullie nog maar net door jullie eerder geschreven stukjes op dit forum
toch zijn mijn gedachten even bij jullie vandaag
sterkte beiden. dat hebben jullie nodig
Querida met liefde ontvangen
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:15:12 #75
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24336561
Heel erg veel sterkte hiermee, het is niet eerlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')