Ja, bij ons was het op de echo twee weken (8 weken) gelden mooi gegroeid ten opzicht van de echo van 2 weken (6 weken) er voor. Alleen nu is het dus fout en moeten we stoppen met de medicijen die mijn vrouw vanwege de IVF behandeling nog slikt en dan afwachten wanneer het tot een miskraam komt. Volgende week de 28ste moeten we zo ie zo weer terug naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:42 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb zo`n miskraam meegemaakt. Met 8w1d een echo gehad waarop alles goed was. Krap een week later werd ik `s ochtends wakker met weeen maar zonder bloedverlies. Bij een spoedecho bleek het kindje overleden te zijn. Ik heb nog bijna twee weken afgewacht maar het kwam niet vanzelf. Die periode heb ik als zeer moeilijk ervaren. Ik was nog zwanger maar van een loze belofte. Ik wilde graag verder, weer zwanger zijn maar dat kon niet want het kindje zat er nog. Toen is besloten tot een curretage zodat ik in ieder geval weer naar de toekomst kon kijken.
Omdat het bij ons onstaan was uit een IVF poging (met het hele circus er rondom heen) wisten de ouders, goede vrienden en directe collega's dat we zwanger waren. Die moeten dus nu allemaal het slechte nieuws gaan brengen. Net nu we van plannen waren de rest van de familie het met kerst te vertelen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:42 schreef coolbabe het volgende:
Echte tips heb ik niet voor je, doe wat je zelf denkt dat het beste is. Vertel het je familie of juist niet, praat er over met je partner of zwijg maar wees er voor elkaar.
Veel sterkte en kracht toegewenst!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:49 schreef Chillbeer het volgende:
Blijkbaar zou t kind de geboorte of de tijd erna niet hebben overleefd en heeft de natuur voor deze weg gekozen... Pijnlijk maar liever zo dan wanneer de band met t kind sterker en tastbaarder is...
jij moet Dingen die je nooit meer wilt horen eens doorlezenquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:49 schreef Chillbeer het volgende:
Sterkte! VInd dit echt erg voor je! Blijkbaar zou t kind de geboorte of de tijd erna niet hebben overleefd en heeft de natuur voor deze weg gekozen... Pijnlijk maar liever zo dan wanneer de band met t kind sterker en tastbaarder is...
Hopelijk overkomt mij dit nooit!! :|
Dank je voor de reactie ben er te kapot van om hem een veeg uit de pan te geven. Want om een zwangersschap op deze manier te laten eindigen (uit een IVF poging of niet) is gewoon verschrikkelijk. En een kind verliezen geboren of ongeboren wens je niemand toe.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij moet Dingen die je nooit meer wilt horen eens doorlezen![]()
ik neem aan dat je t goed bedoelt, maar als je dit tegen mij gezegd zou hebben had je nu ruzie met me gehad.
De tip die ik van de verloskundige kreeg wat betreft het inlichten van de familie. Ik kreeg het advies dit zo snel mogelijk te doen, omdat je er nu middenin zit. Ik zag er erg tegenop om het pas te vertellen als de miskraam doorzette. Nu kan je het met elkaar verwerken zeg maar.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Omdat het bij ons onstaan was uit een IVF poging (met het hele circus er rondom heen) wisten de ouders, goede vrienden en directe collega's dat we zwanger waren. Die moeten dus nu allemaal het slechte nieuws gaan brengen. Net nu we van plannen waren de rest van de familie het met kerst te vertelen.
Misschien kun je iemand die dichtbij je staat (een goede vriend, je moeder of je broer ofzo) vragen die taak op zich te nemen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Omdat het bij ons onstaan was uit een IVF poging (met het hele circus er rondom heen) wisten de ouders, goede vrienden en directe collega's dat we zwanger waren. Die moeten dus nu allemaal het slechte nieuws gaan brengen.
Ik heb na mijn miskraam mijn beste vriendin gebeld en die gevraagd de (weinige) anderen die van onze zwangerschap op de hoogte waren in te lichten over de afloop. Ik kon het niet aan dat zelf tien keer te moeten vertellen, we waren juist zo blij geweest.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Omdat het bij ons onstaan was uit een IVF poging (met het hele circus er rondom heen) wisten de ouders, goede vrienden en directe collega's dat we zwanger waren. Die moeten dus nu allemaal het slechte nieuws gaan brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |