abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:20:53 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24114473
Na een behoorlijk intensief IVF traject waren mijn vrouw en ik in blijde verwachting van ons eerste kindje (zouden nu 10 weken zwanger zijn).

Vandaag voor een routineecho naar het ziekenhuis. Daar blijkt het kindje sinds de vorige echo niet meer gegroeid en er is ook geen hartacivitiet meer bij het kind.

Volgens de gynaecoloog moeten we nu stopen met de medicatie die mijn vrouw nog had vanwege de IVF en de natuur zijn werk laten doen. Het is dus zeker dat het een miskraam gaat worden alleen de vraag is nu wanneer?

Nu is mijn vraag zijn er hier andere mensen die het zelfde meegemaakt hebben en goede tips hebben om je door deze zeer zware periode (zeker nu rond de kerst) heen te slaan.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:26:33 #2
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_24114571
Damn, Sterkte..!!

Kan je helaas geen tips of advies geven. Heb het bij mijn zus gezien die ook een miskraam heeft gehad.. Is onwerkelijk lijkt me..
Je voelt toch iets als vrouw denk ik in je en dan opeens niets meer...

Wil me niet voorstellen wat dat voor gevoel geeft..
1 tip kan ik je geven.. Ben er voor mekaar en huil,lach, praat erover en probeer er toch iets positiefs aan te geven.. (al is dat natuurlijk heel moelijk)

Sterkte!
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
pi_24114624
Alle sterkte van de wereld gewenst!
Klote dit.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:37:29 #4
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_24114758
Eeej. Das kloterig. Heel veel sterkte voor jou en de Mrs.
I follow you......but not on Twitter
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 december 2004 @ 10:40:40 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24114796
Wat afschuwelijk voor jullie Heel veel sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:42:43 #6
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24114817
Ik heb zo`n miskraam meegemaakt. Met 8w1d een echo gehad waarop alles goed was. Krap een week later werd ik `s ochtends wakker met weeen maar zonder bloedverlies. Bij een spoedecho bleek het kindje overleden te zijn. Ik heb nog bijna twee weken afgewacht maar het kwam niet vanzelf. Die periode heb ik als zeer moeilijk ervaren. Ik was nog zwanger maar van een loze belofte. Ik wilde graag verder, weer zwanger zijn maar dat kon niet want het kindje zat er nog. Toen is besloten tot een curretage zodat ik in ieder geval weer naar de toekomst kon kijken.

Echte tips heb ik niet voor je, doe wat je zelf denkt dat het beste is. Vertel het je familie of juist niet, praat er over met je partner of zwijg maar wees er voor elkaar.
Veel sterkte en kracht toegewenst!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_24114828
Wat verschrikkelijk voor jullie . Ik heb geen tips enzo maar wil jullie wel heeeeeel veel sterkte wensen samen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:49:45 #8
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24114920
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:42 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb zo`n miskraam meegemaakt. Met 8w1d een echo gehad waarop alles goed was. Krap een week later werd ik `s ochtends wakker met weeen maar zonder bloedverlies. Bij een spoedecho bleek het kindje overleden te zijn. Ik heb nog bijna twee weken afgewacht maar het kwam niet vanzelf. Die periode heb ik als zeer moeilijk ervaren. Ik was nog zwanger maar van een loze belofte. Ik wilde graag verder, weer zwanger zijn maar dat kon niet want het kindje zat er nog. Toen is besloten tot een curretage zodat ik in ieder geval weer naar de toekomst kon kijken.
Ja, bij ons was het op de echo twee weken (8 weken) gelden mooi gegroeid ten opzicht van de echo van 2 weken (6 weken) er voor. Alleen nu is het dus fout en moeten we stoppen met de medicijen die mijn vrouw vanwege de IVF behandeling nog slikt en dan afwachten wanneer het tot een miskraam komt. Volgende week de 28ste moeten we zo ie zo weer terug naar het ziekenhuis.
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:42 schreef coolbabe het volgende:
Echte tips heb ik niet voor je, doe wat je zelf denkt dat het beste is. Vertel het je familie of juist niet, praat er over met je partner of zwijg maar wees er voor elkaar.
Veel sterkte en kracht toegewenst!
Omdat het bij ons onstaan was uit een IVF poging (met het hele circus er rondom heen) wisten de ouders, goede vrienden en directe collega's dat we zwanger waren. Die moeten dus nu allemaal het slechte nieuws gaan brengen. Net nu we van plannen waren de rest van de familie het met kerst te vertelen.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24114925
Sterkte! VInd dit echt erg voor je! Blijkbaar zou t kind de geboorte of de tijd erna niet hebben overleefd en heeft de natuur voor deze weg gekozen... Pijnlijk maar liever zo dan wanneer de band met t kind sterker en tastbaarder is...

Hopelijk overkomt mij dit nooit!! :|
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 10:51:24 #10
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:51:35 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24114961
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:49 schreef Chillbeer het volgende:
Blijkbaar zou t kind de geboorte of de tijd erna niet hebben overleefd en heeft de natuur voor deze weg gekozen... Pijnlijk maar liever zo dan wanneer de band met t kind sterker en tastbaarder is...

Sterkte Martijn Vind het vreselijk klote voor jullie.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 10:55:26 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24115037
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:49 schreef Chillbeer het volgende:
Sterkte! VInd dit echt erg voor je! Blijkbaar zou t kind de geboorte of de tijd erna niet hebben overleefd en heeft de natuur voor deze weg gekozen... Pijnlijk maar liever zo dan wanneer de band met t kind sterker en tastbaarder is...

Hopelijk overkomt mij dit nooit!! :|
jij moet Dingen die je nooit meer wilt horen eens doorlezen
ik neem aan dat je t goed bedoelt, maar als je dit tegen mij gezegd zou hebben had je nu ruzie met me gehad.
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:56:43 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24115073
Sterkte, dit is zo kut. Op elke dag van het jaar, maar ik snap dat het er nu met kerst sowieso wel heel erg in hakt...
Tips... Mjin zusje heeft ook zoiets gehad en heeft er toen, mede ook ivm een aanstaande vakantie voor gekozen om te curreteren, dus niet een natuurlijke miskraam af te wachten...
Ik weet niet wat handiger is... sommigen mensen willen dat het zsm achter de rug is en vinden het afwachten vreselijk, anderen willen het juist heel graag nog even koesteren.

Heel veel sterkte.
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:03:52 #14
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24115214
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

jij moet Dingen die je nooit meer wilt horen eens doorlezen
ik neem aan dat je t goed bedoelt, maar als je dit tegen mij gezegd zou hebben had je nu ruzie met me gehad.
Dank je voor de reactie ben er te kapot van om hem een veeg uit de pan te geven. Want om een zwangersschap op deze manier te laten eindigen (uit een IVF poging of niet) is gewoon verschrikkelijk. En een kind verliezen geboren of ongeboren wens je niemand toe.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:13:21 #15
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24115394
Veel sterkte voor jullie, Martijn77!! Zo klote is het... je bent enthousiast, je gaat een kindje krijgen... en die werkelijkheid knalt dan ineens uit elkaar.

Het is al gezegd, maar wees er idd voor elkaar, ik denk dat jullie het meest aan elkaar hebben om dit te verwerken.
patat ftw :)
pi_24115487
Heel heel heel veel stertke
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24115516
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:49 schreef Martijn_77 het volgende:

Omdat het bij ons onstaan was uit een IVF poging (met het hele circus er rondom heen) wisten de ouders, goede vrienden en directe collega's dat we zwanger waren. Die moeten dus nu allemaal het slechte nieuws gaan brengen. Net nu we van plannen waren de rest van de familie het met kerst te vertelen.
De tip die ik van de verloskundige kreeg wat betreft het inlichten van de familie. Ik kreeg het advies dit zo snel mogelijk te doen, omdat je er nu middenin zit. Ik zag er erg tegenop om het pas te vertellen als de miskraam doorzette. Nu kan je het met elkaar verwerken zeg maar.
Maar dit kan voor iedereen anders zijn natuurlijk.

Heel veel sterkte!!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 11:20:47 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24115536
ik hoop dat je een manier vind om het een plekje te geven.

[ Bericht 41% gewijzigd door lady-wrb op 21-12-2004 13:54:38 ]
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:24:21 #19
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24115604
quote:

Omdat het bij ons onstaan was uit een IVF poging (met het hele circus er rondom heen) wisten de ouders, goede vrienden en directe collega's dat we zwanger waren. Die moeten dus nu allemaal het slechte nieuws gaan brengen.
Misschien kun je iemand die dichtbij je staat (een goede vriend, je moeder of je broer ofzo) vragen die taak op zich te nemen.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:24:23 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24115605
Zo, nu is wel weer duidelijk genoeg dat Chillbeer in onwetendheid een ontzettend 'foute' reactie heeft gepost, maar ik denk dat we er voor het gemak maar even vanuit moeten gaan dat hij het goed bedoelde. We hebben nou eenmaal niet allemaal het talent om altijd het juiste te zeggen op het juiste moment.

Denk dat het voor dit topic zelf prettiger is als dit niet verder uit mondt in een oeverloze 'hoe kan je dat nou zeggen!' discussie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_24115655
martijn, wat ontzettend verdrietig... sterkte. ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook rond de 10 weken op een echo gezien dat het kindje niet meer leefde, wat een klap is dat. je bent er dan toch al zo'n 6 weken zeer bewust van dat je zwanger bent, en de teleurstelling was bij ons ook enorm. ik heb toen nog 2 weken gewacht of de miskraam vanzelf op gang zou komen, hetgeen niet echt goed gebeurde. vervolgens voor een currettage gekozen maar daar moest ik ook nog een week op wachten. die laatste week vond ik wat teveel, maar aan de andere kant heb ik die wachttijd al met al ook wel 'prettig' gevonden in het kader van het afscheid nemen van dat inimini-babietje. ik had vooraf gedacht dat ik in zo'n situatie het een heel naar gevoel zou vinden om met een dood vruchtje in m'n buik te lopen, maar daar had ik absoluut geen moeite mee. ik vond het juist fijn om 't nog even bij me te hebben.
nogmaals veel sterkte, en ik hoop dat de toekomst betere tijden voor jullie in petto heeft.
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:32:59 #22
1087 Merisse
broddeltante
pi_24115684
Martijn, wat vreselijk voor jullie
Het zullen verdrietige feestdagen zijn waarin jullie hopelijk wel troost kunnen vinden bij elkaar en bij jullie naasten. Advies heb ik niet echt behalve neem de tijd om dit te verwerken en ga op je gevoel af.

Veel kracht voor jou en je vrouw

(me: 3 miskramen met 7, 6 en 5 weken die allemaal vanzelf op gang kwamen.)
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_24115773
quote:
Omdat het bij ons onstaan was uit een IVF poging (met het hele circus er rondom heen) wisten de ouders, goede vrienden en directe collega's dat we zwanger waren. Die moeten dus nu allemaal het slechte nieuws gaan brengen.
Ik heb na mijn miskraam mijn beste vriendin gebeld en die gevraagd de (weinige) anderen die van onze zwangerschap op de hoogte waren in te lichten over de afloop. Ik kon het niet aan dat zelf tien keer te moeten vertellen, we waren juist zo blij geweest.
Overigens vond ik de wetenschap dat er blijkbaar iets mis was met ons vruchtje, en dat het dan in jezusnaam maar beter vroeg dan laat mis kon gaan, juist wel enige troost geven.
pi_24115932
sterkte allebei
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')