abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14011791
Plaats hier uw kritische blik op modereeracties van de moderatoren, of kaart aan waar een mod zou moeten ingrijpen.

Mailen mag ook, kozzmic@fok.nl of sizzler@fok.nl.

Achtergrondinfo: Normen & Waarden van het Politieke Forum

† In Memoriam † maandag 20 oktober 2003 @ 18:21:12 #2
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14011974
Een Freudiaanse verschrijving in de titel?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 20 oktober 2003 @ 18:38:55 #3
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14012386
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een Freudiaanse verschrijving in de titel?
Dan had er mogelijk moscheren gestaan

Misschien kan Koen hier ook zijn bijdragen leveren?

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_14015445
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:11 schreef Kozzmic het volgende:
Trouwens, slimme doortrapte actie van mijn mede-mod om pberends om te turnen van POL-user in R&P-user!!

vol

vol = vol in POL.
pi_14090413
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 21:33 schreef pberends het volgende:
[POLfastchat] De Fok-AIVD vs Mabel Wipse Smit -74-

POL-Grap van de dag

3 dagen en 51 minuten geen post in dit FB-topic, en wie plaatst er een onzinpost
pi_14090523
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 21:38 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

3 dagen en 51 minuten geen post in dit FB-topic, en wie plaatst er een onzinpost

[POLslowchat] Donner moet meer spuiten! -75-

Topingreep Modhumor-grap van het kwartaal.

† In Memoriam † donderdag 23 oktober 2003 @ 22:16:29 #8
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14091556
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 21:38 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik vond het een leuke grap, dank je pberends!
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 20:28:43 #9
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14114360
Geert Wilders (VVD) draaft door...

Ik hoop dat dit geen hype wordt; namelijk het belachelijk maken van iemand vanwege de woonplaats.

Ik wil het toch ff als Feedback geven voor de mods, want ik zie het steeds vaker. Tedje_van_Es is ook iemand die dit doet. En het is zoooooo zielig dat ik totaal geen zin heb om nog de discussie voort te zetten. Ik hoop dat dit soort ontzettende zuiggedrag toch beter in de gaten wordt gehouden, want het is echt killing voor het niveau hier.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2003 @ 20:52:46 #10
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14114848
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:28 schreef Sidekick het volgende:
Geert Wilders (VVD) draaft door...

Ik hoop dat dit geen hype wordt; namelijk het belachelijk maken van iemand vanwege de woonplaats.

Ik wil het toch ff als Feedback geven voor de mods, want ik zie het steeds vaker. Tedje_van_Es is ook iemand die dit doet. En het is zoooooo zielig dat ik totaal geen zin heb om nog de discussie voort te zetten. Ik hoop dat dit soort ontzettende zuiggedrag toch beter in de gaten wordt gehouden, want het is echt killing voor het niveau hier.

Och och, je lijkt wel een klein kind joh!

"mama, ze pesten me..."

Je iriteert mij ook enorm met je continue semi-nonchalante tegenvragen.
Ik heb aan sjun gewoon een antwoord gegeven over hoe ik dingen ervaar. Jij trekt dat in het belachelijke. Vervolgens pareer ik met idd een flauwe tegenopmerking en gelijk is meneer op zijn teentjes getrapt. Je hebt het zelf opgezocht, want ik denk dat je bent gaan kijken waar ik nog meer gepost had vandaag. Zeur dus niet zo man.

pi_14114872
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nu wordt die mooi!
En Sidekick mag wel zijn onzin over mijn antwoord aan sjun gooien??

Overigens misbruik je jouw moderatorpositie: je opent topics en bent zelf moderator. Bovendien ben je suggestief en probeer je Wilders in de zeik te zetten. Dit riekt naar corruptie.

Ik ben naast moderator ook user, dus waarom zou ik geen topics mogen openen? En kritiek op iemand leveren staat niet gelijk aan iemand in de zeik zetten of 'demoniseren', ik gebruik gewoon argumentatie waar je het wel of niet mee eens kunt zijn. Alsof je hier enkel kritiek mag hebben op linkse politici, kom op zeg, het lijkt hier wel een rechtse kerk die gaat bepalen wat er wel en niet gezegd mag worden.

Sidekick gaat normaal op je in, maar jij komt met een dooddoener door te gaan verwijzen naar zijn woonplaats. Een zwaktebod, zwaar irritant voor degene die daarvoor serieus op jouw post is ingegaan, en heeft niets te maken met de discussie.

† In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2003 @ 21:00:47 #12
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14115005
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:54 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik ben naast moderator ook user, dus waarom zou ik geen topics mogen openen? En kritiek op iemand leveren staat niet gelijk aan iemand in de zeik zetten of 'demoniseren', ik gebruik gewoon argumentatie waar je het wel of niet mee eens kunt zijn. Alsof je hier enkel kritiek mag hebben op linkse politici, kom op zeg, het lijkt hier wel een rechtse kerk die gaat bepalen wat er wel en niet gezegd mag worden.

Sidekick gaat normaal op je in, maar jij komt met een dooddoener door te gaan verwijzen naar zijn woonplaats. Een zwaktebod, zwaar irritant voor degene die daarvoor serieus op jouw post is ingegaan, en heeft niets te maken met de discussie.

Bekijk het antwoord van Sidekick dan ook nog maar eens goed. Ik gaf een in eerste instantie aan sjun gericht antwoord. Sidekick heeft vaak de neiging om maar gelijk voor iemand anders te gaan antwoorden.
Discussie is prima, ik zeik ook vaak rechtse politici af, maar jij doet dat ook met een ondertoontje. Je belicht de negatieve kant van Wilders, maar vermeldt niets over zijn kennis over de islam. Daarmee wordt die man afgeschilderd als een domme mongool die maar wat blaat. Er is wel degelijk een probleem met de islamisering in NL. Je mag het van mij 10000 maal ontkennen, maar uit de discussies op dit forum alleen al blijkt hoezeer het leeft. Jouw reaktie en andere "linksere" users geven een averechts effekt, omdat jullie continu een neerbuigende en opvoedende houding aannemen. Ik kan heel wat hebben, SK heeft me ook meermalen geiriteerd, maar een robbertje woordelijk vechten doe ik wel graag met de betreffende persoon. We komen er overigens ook vaak weer glimlachend uit. Hij had tegen mij kunnen zeggen dat die dat als vervelend ervaart, ik ben mans genoeg om dan te stoppen. Het nu via een modje gaan spelen duidt pas op zwakte en kinderachtig gedrag.
pi_14115453
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Bekijk het antwoord van Sidekick dan ook nog maar eens goed. Ik gaf een in eerste instantie aan sjun gericht antwoord. Sidekick heeft vaak de neiging om maar gelijk voor iemand anders te gaan antwoorden.

Op Fok! is er sprake van open discussies waaraan iedereen mag deelnemen. Als jij reageert op user X dan staat het user Y en Z vrij om weer op jouw te reageren.
quote:
Discussie is prima, ik zeik ook vaak rechtse politici af, maar jij doet dat ook met een ondertoontje. Je belicht de negatieve kant van Wilders, maar vermeldt niets over zijn kennis over de islam. Daarmee wordt die man afgeschilderd als een domme mongool die maar wat blaat.
Ik geef een link naar mijn bron, en het staat iedereen vrij om daar verder nog informatie aan toe te voegen. Ik geef argumentatie en onderbouwing. Dat jij daar een ondertoontje bij hoort komt waarschijnlijk doordat jij een andere politieke mening hebt, en dat is geen probleem, maar reageer er dan gewoon inhoudelijk op. Ik wek geen suggesties, ik geef gewoon mijn mening. Net zoals anderen hun mening geven over andere politici.
quote:
Er is wel degelijk een probleem met de islamisering in NL. Je mag het van mij 10000 maal ontkennen, maar uit de discussies op dit forum alleen al blijkt hoezeer het leeft. Jouw reaktie en andere "linksere" users geven een averechts effekt, omdat jullie continu een neerbuigende en opvoedende houding aannemen.
Wat een onzin. Stellen dat iets zo is omdat het zo is of omdat 'vele anderen' die mening ook hebben is veel belerender. Nogmaals, ik geef hier gewoon een mening, ik geef er argumenten bij en daar mag je het eens of oneens mee zijn. Zet je eigen inhoud er tegenover, dan ontstaat er een discussie. Jij neemt je eigen overtuiging en belevingswereld als waar aan en wuift iedereen arrogant weg die daar een andere mening over heeft.
quote:
Ik kan heel wat hebben, SK heeft me ook meermalen geiriteerd, maar een robbertje woordelijk vechten doe ik wel graag met de betreffende persoon. We komen er overigens ook vaak weer glimlachend uit. Hij had tegen mij kunnen zeggen dat die dat als vervelend ervaart, ik ben mans genoeg om dan te stoppen. Het nu via een modje gaan spelen duidt pas op zwakte en kinderachtig gedrag.
Nee, ik kan me zijn frustratie goed voorstellen. Als je telkensweer moet horen in een discussie dat je mening niet telt omdat je in Friesland woont komt dat je neus uit.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 21:24:21 #14
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14115481
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, ik meng me gewoon in de discussie door mijn mening te ventileren en om een standpunt van een ander nader te onderzoeken. Als je een exclusieve discussie wilt met iemand, dan is een openbaar forum misschienniet de goede plaats.
quote:
Ik kan heel wat hebben, SK heeft me ook meermalen geiriteerd, maar een robbertje woordelijk vechten doe ik wel graag met de betreffende persoon. We komen er overigens ook vaak weer glimlachend uit. Hij had tegen mij kunnen zeggen dat die dat als vervelend ervaart, ik ben mans genoeg om dan te stoppen. Het nu via een modje gaan spelen duidt pas op zwakte en kinderachtig gedrag.
Ik zie het niet als iets persoonlijks; het gebeurt steeds vaker dat de woonplaats erbij wordt gehaald. Vooral gelly krijgt het vaak naar zijn hoofd geslingerd door ene Tedje_van_Es.

Daarom meldde ik het hier. Gewoon om een probleem aan te kaarten.

† In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2003 @ 21:25:56 #15
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14115525
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:23 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ben uitgeluld met je, je bent een humorloos persoon.
Dat is jouw probleem, niet het mijne.
Je wuift mijn argumentatie ook continu weg als "onzin" en "geblaat".
Jij mag dat schijnbaar zeggen en ik niet, anders krijg ik straf.

Stik erin. Voor mij hoeft dit geneuzel niet meer zo.

pi_14115598
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 22:31:07 #18
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14116928
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:22 schreef pberends het volgende:
Kusjes allemaal!
Waar is je Balkie statussymbool?
pi_14116946
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:22 schreef pberends het volgende:
Kusjes allemaal!
terug.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_14116977
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:31 schreef sjun het volgende:

[..]

Waar is je Balkie statussymbool?

'hypes' gaan nou eenmaal een keer over
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:31 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

terug.

Dank je.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 22:35:23 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14117022
Aangezien dat Aaah! het wel erg persoonlijk aantrekt: dit was dit niet vanwege 1 keertje ofzo. Het is gewoon verziekend.

Hier zelfs nog wat voorbeelden die ik net heb ontdekt in het Nieuwrechts topic:

quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:35 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Kom kom. Sidekick en Gelly wonen in Drenthe/Friesland.
Wel even wat anders dan hier, en mijn beleving is anders aangezien ik er me dagelijks in bevind want ik woon en werk daar. Die gasten niet. En als je me niet gelooft is een simpel bezoekje aan de Hoefkade genoeg. Veel plezier .

quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:42 schreef Tedje_van_Es het volgende:

Als mensen zoals Gelly en Sidekick dan gaan zeggen dat het 'meevalt', 'nooit meegemaakt' ed dan zeg ik idd: mond houden, nogal logisch dat je dat in Roden/Sneek niet meemaakt. Kom echter een maandje hier in de winkels lopen en dan piep je wel anders.

quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:53 schreef Tedje_van_Es het volgende:

Een keertje op bezoek komen is niet representatief voor de stad hoor. LOL.
Dat is als een keer op Zaterdag het centrum van Rotjeknor bezoeken en dan gaan zeggen dat het reuze meevalt. .

Wedden dat Sidekick nooit in de Schilderswijk, Spangen ed is geweest? En een keertje er doorheen lopen is wederom niet te vergelijken met er wonen en dagelijks mee te maken hebben.

pi_14117156
Sidekick heeft volledig gelijk.

De arrogantie om te doen alsof je alles van de wereld weet en meer recht van spreken hebt als je ergens anders woont. Het is onmacht en onkunde - en daarbij discussieverziekend.

De manier waarop Aaaah.... hier reageert, doet vermoeden dat hij daar niet zoveel van begrijpt want hij gaat er totaal niet op in. Grow up, je kan echt beter.

pi_14117535
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:41 schreef SCH het volgende:
Sidekick heeft volledig gelijk.

De arrogantie om te doen alsof je alles van de wereld weet en meer recht van spreken hebt als je ergens anders woont. Het is onmacht en onkunde - en daarbij discussieverziekend.

De manier waarop Aaaah.... hier reageert, doet vermoeden dat hij daar niet zoveel van begrijpt want hij gaat er totaal niet op in. Grow up, je kan echt beter.

Jij ook een kusje hoor
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 23:01:49 #24
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14117665
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:33 schreef pberends het volgende:

[..]

'hypes' gaan nou eenmaal een keer over
[..]

Dank je.

We gaan nog ff door.

Wanneer mensen zeggen: er moet iets gebeuren op het gebied van normen en waarden mag nadrukkelijk worden gesteld dat je als land een zelfstandige afweging maakt.

Als ik hoor dat er gesproken wordt over normen en waarden mag nadrukkelijk worden gesteld dat de PvdA op dit punt telkens met paarse oplossingen aan komt zetten.

Als je nu ziet dat mensen het hebben over wachtlijsten in de zorg kan worden geconstateerd dat we de zaken met daadkracht en duidelijkheid moeten aanpakken.

Wanneer mensen zeggen: er moet iets gebeuren op het gebied van de geloofwaardigheid van de politiek dan zeg ik dat wij ook zouden zeggen: het is ernstig, we betreuren het, maar het kan niet zo zijn dat je ineens een terugtrekkende beweging maakt.

Wanneer je spreekt over de agenda voor de toekomst mag nadrukkelijk worden gesteld dat mensen waar mogelijk ook hun eigen verantwoordelijkheid moeten nemen.

Als je nu ziet dat mensen het hebben over de geloofwaardigheid van de politiek mag nadrukkelijk worden gesteld dat ik op geen enkel moment de regie ben verloren.

Wanneer mensen zeggen: er moet iets gebeuren op het gebied van een daadkrachtige overheid wil ik nadrukkelijk stellen dat mensen waar mogelijk ook hun eigen verantwoordelijkheid moeten nemen.

meer 'uitspraken' op http://home.wanadoo.nl/ddr/

vrijdag 24 oktober 2003 @ 23:03:55 #25
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14117712
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:01 schreef sjun het volgende:

[..]

We gaan nog ff door.

Dat kan dan in het slowchattopic.