quote:jah
Op vrijdag 01 juni 2001 19:24 schreef Barb het volgende:
Klopt, dit is de allereerste aflevering weer. Kit heeft zojuist zijn eerste woordjes gezegd.
quote:juist jah
Op vrijdag 01 juni 2001 19:27 schreef Zanderrr het volgende:
Leuke van dit soort herhalingen (net als bijv. bij het A-Team, Airwolf en de Dukes of Hazzard) is dat ik nu pas zie hoe slecht die series die ik vroeger zo leuk vond eigenlijk zijn.
quote:Als dat zo is ben ik helemaal trendy. Ik luisterde de hele jaren 90 door jaren 80 Metal
Op vrijdag 01 juni 2001 19:43 schreef NewBeatle het volgende:
Ach ja, de jaren 80 zijn weer IN
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 19:46 schreef awraeven het volgende:
En zoals Will Smith zei in ID4: "I HAVE GOTTA GET ME ONE OF THESE!"
Knight Rider vond ik als klein mannetje echt supertof.. ik zat ook altijd met een zwarte race auto in m'n handen voor de TV te kijken naar die serie. (Xhorder was toen 8 ofzo)
quote:jah
Op vrijdag 01 juni 2001 21:49 schreef Kipman het volgende:
Ik vind Knightrider nu anders ook nog wel erg tof. Net als The A-Team.
quote:Ik ben benieuwd hoelang ik het nu volhou. Meestal na 15 afleveringen vind ik het een beetje eentonig worden.
Op vrijdag 01 juni 2001 22:11 schreef scarefreak het volgende:[..]
jah
A-Team kijk ik ondertussen ook weer elke dag, terwijl ik de totale serie toch al 3/4 keer heb gezien
quote:Nee joh, dat was echt erg om te zien, hoe Micheal daar toen stond met Bonny (ofzo) naast z'n zij, toe te kijken omdat ze niks konden doen.
Op vrijdag 01 juni 2001 22:45 schreef Herald het volgende:
ik wil nog eens die episode zien waarin Kitt in die bak met zuur belandt
Maar die witte proto-kitt daarna was wel weer erg mooi
quote:Toen hij weer was gefixt durfde hij niet meer door de muur te rijden
Op vrijdag 01 juni 2001 22:45 schreef Herald het volgende:
ik wil nog eens die episode zien waarin Kitt in die bak met zuur belandt
Ik wil die afleveringen met CAR nog wel eens zien (Die Evil KITT).
quote:KARR, Knight Automated Roving Robot
Op dinsdag 05 juni 2001 11:45 schreef Blindfold het volgende:
Toen hij weer was gefixt durfde hij niet meer door de muur te rijdenIk wil die afleveringen met CAR nog wel eens zien (Die Evil KITT).
quote:Ja, erger nog: die computer waar hij hem uit vandaan haalde... toch vind ik deze serie en series als the A-Team en Airwolf helemaal niet gedateerd over komen (op bepaalde technologische attributen en kledingstijlen na dan).
Op dinsdag 05 juni 2001 11:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ik schrok even toen ik er halverwege in viel. Liep die Michael daar toch rond met een 720 KB floppy disc, zo'n hele grote, wie kent ze nog?
quote:en er is er nog een: Kro; een zwarte Ferrari
Op dinsdag 05 juni 2001 12:19 schreef Herald het volgende:[..]
KARR, Knight Automated Roving Robot
die's ook wel kick-ass.
Verder was er ook nog een brommertje wat kon praten, maar daar was in niet van inmpressed
Ik weet niet of dat de originele naam is en of het ooit in Nederland is uitgezonden.
Het was volgens mij ouder dan Knight rider (82) en ging over een cyborg met een computerauto die in enkele seconden hertekend konden worden door een "Cursor" die gewoon driedimensionale voorwerpen kon maken. Een auto, helicopter of cyborg dus.
Alles was donkerblauw met witte laser achtige lijnen.
(Ik keek naar die serie in Italië in 82-83)
quote:Jahaa, dattissem, dattissem. Ik wist dat ik niet gek was.
Op dinsdag 05 juni 2001 14:03 schreef Kipman het volgende:
[afbeelding]Maar ik heb het nog nooit gezien.
In ieder geval heeft die bril achter die terminal een nog slechtere haardag dan ik.
[Dit bericht is gewijzigd door heijx op 05-06-2001 18:11]
Trouwens als er nieuwe stations bijkomen of er is een doorstart (bv. Fox) dan gaan ze altijd weer: A-team, Knight-Rider en Bay- Watch (in willekeurige volgorde) uitzenden, hoe zou dat toch komen???
quote:Zijn eerste woordjes waren papa en mama, waarop Kit te horen kreeg: "Wij zijn jouw papa en mama niet."
Op vrijdag 01 juni 2001 19:24 schreef Barb het volgende:
Klopt, dit is de allereerste aflevering weer. Kit heeft zojuist zijn eerste woordjes gezegd.
quote:Zo'n auto is tegenwoordig niet duur om aan te schaffen. Ik heb gehoord dat de prijzen rond de 10.000,- liggen, maar vanwege het gewicht van zo'n auto ben je enorm veel geld kwijt aan brandstofverbruik en wegenbelasting.
Op dinsdag 05 juni 2001 20:29 schreef awraeven het volgende:
Ik vind het wel gaaf allemaal, eerst de A-team en dan KnightRider! Echt beter! Voel me weer helemaal jong.
Als ik ooit nog es veel geld ga hebben dan koop ik zo'n auto als Kitt!
ook wel leuk: op het net zijn sites waar je speciale kit kunt aanschaffen om je auto om te toveren tot een echte Kitt. Inclusief Dashboard met schermpjes.
check de "garage" voor instructies
Michael: Vertel, wat is je plan.
KITT: Ik dacht dat jij dit keer iets verzint, zodat jij eens een keertje wat slimmer lijkt dan ik.
quote:Pontiac Trans AM model jaren eind jaren 80
Op dinsdag 05 juni 2001 21:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Zo'n auto is tegenwoordig niet duur om aan te schaffen. Ik heb gehoord dat de prijzen rond de 10.000,- liggen, maar vanwege het gewicht van zo'n auto ben je enorm veel geld kwijt aan brandstofverbruik en wegenbelasting.
ook wel leuk: op het net zijn sites waar je speciale kit kunt aanschaffen om je auto om te toveren tot een echte Kitt. Inclusief Dashboard met schermpjes.
En inderdaad alles is te bestellen van lampjes voor tot alles binnen. Alleen KITT zelf niet
De mooiste afleveringen zijn toch KITT en KARR
Maar voor de liefhebbers, vanavond de eerste aflevering met KARR !!!
quote:Dan dacht je dat verkeerd.
Op woensdag 13 juni 2001 19:23 schreef Herald het volgende:
ik dacht dat KARR ook een gele scanner had
quote:Dat dacht ik ook, hoe moet je ze nu uit elkaar houden
Op woensdag 13 juni 2001 19:23 schreef Herald het volgende:
ik dacht dat KARR ook een gele scanner had
quote:Dat hoorde ik gelijk!
Op woensdag 13 juni 2001 19:34 schreef Herald het volgende:
De stem van KARR is van Peter Cullen die ook Optimus Prime insprak
Ff een spoiler: bij de terugkeer van Karr wint Kitt het door een directe aanvaring te overleven; beiden turboboosten op elkaar en karr ontploft daarbij (alweer, gezien deze aflevering)
Is die stelling die vanavond langskwam toch uitgelegd
quote:dat viel me ook op ja, die ontbrekende 'equalizer' van KITT
Op woensdag 13 juni 2001 19:48 schreef MikeyMo het volgende:
Wat wel al opviel is dat de voicebox van Karr, dezelfde is als die van Kitt in het 2e seizoen (Dus meer 'equalizerachtig')
quote:Ik vond MacGuyver juist heel slecht, veels te serieus. MacGuyver ontbeerde zelfspot
Op woensdag 13 juni 2001 22:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Knight Rider nooit wat aangevonden, maar was wel altijd gek van A-Team, MacGyver (kijk het nu nog) en Airwolf
maar 80's actieshows roeleren wel veel meer dan 90's actieshows. Ik kan me nauwelijks iets memorabels bedenken wat de laatste jaren is op TV geweest.
quote:* QyRoZ wil Airwolf terug !
Op donderdag 14 juni 2001 08:24 schreef Da_Mike het volgende:[..]
Ik vond MacGuyver juist heel slecht, veels te serieus. MacGuyver ontbeerde zelfspot
maar 80's actieshows roeleren wel veel meer dan 90's actieshows. Ik kan me nauwelijks iets memorabels bedenken wat de laatste jaren is op TV geweest.
quote:Da's zeker zo.. het 'this-world-present-time-fantasy-action-genre'.. Enige uitzondering: Tour of Duty, alhoewel dat toch heel wat serieuzer van inslag is dan de 80's series. Baywatch heeft ook wel die neigingen, maar deed het vooral goed door het vrouwelijk schoon wat er in rondloopt.. En ik kan me ook niet echt meer herinneren wat er nog verder extreem cool was..
Op donderdag 14 juni 2001 08:24 schreef Da_Mike het volgende:
Verklaart trouwens ook waarom Startrek de laatste 10 jaar zo'n enorme opmars heeft gemaakt, er is eenvoudigweg geen concurrentie voor hen..
Maar ik denk dat een moderne Knight-rider/A-team niet meer zo zal aanslaan. En men nu niet meer geen ontzag voor computers en hyper-moderne technologie heeft. Men is veels te realistisch geworden..
Ik wil trouwens ook wel eens V en Battlestar Galactica op de buis zien, ik was toen te klein om die series goed te kunnen volgen, en geen van beide series zijn nog herhaald..
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 08:31 schreef QyRoZ het volgende:[..]
* QyRoZ wil Airwolf terug !
Maar Knightrider en A-team zijn ook erg koel hoor... vroeger was alles beter... *SNIF*
quote:nee hoor, dat is Knight Rider 2000 ofzo
Op donderdag 14 juni 2001 16:21 schreef Kipman het volgende:
Nog even over KARR. Ik dacht dat ie in de volgende uitovoering rood was.
dit is de nieuwe KARR
ja, dit was een geslaagde aflevering (leuk dat plotwedinkie)
quote:Is helaas verboden maar zo'n Pontiac Trans Am ( uit 82-84 geloof ik) wil ik in ieder geval ook erg graag hebben! Er zijn ook allemaal fansites op het net waar hele verslagen staan waar ze hun auto's laten ombouwen enzo. http://www.knightregistries.com/ ofzo... best tof!
Op donderdag 14 juni 2001 20:06 schreef Smots het volgende:
Heeft mijn collega dus een week of wat geleden gedaan.
Hij denkt er ook serieus over om net zo'n blij lampje op zijn auto te laten zetten.
Die gast is...........speciaal.
quote:PRAAT MIJ NIET VAN OPTIMUS PRIME!!!
Op woensdag 13 juni 2001 19:34 schreef Herald het volgende:
De stem van KARR is van Peter Cullen die ook Optimus Prime insprak
quote:Ik was volgens mij in de war met Airwolf. Daarin kwam ook een vijandige uitvoering van die helicopter in voor en die was volgens mij wel rood.
Op donderdag 14 juni 2001 16:23 schreef Herald het volgende:[..]
nee hoor, dat is Knight Rider 2000 ofzo
dit is de nieuwe KARR
[afbeelding]
quote:He yah, het feest zou compleet zijn als ze de Transformers uit gingen zenden.
Op zondag 17 juni 2001 21:23 schreef megatron het volgende:[..]
PRAAT MIJ NIET VAN OPTIMUS PRIME!!!
quote:wow, die auto's zien er best wel kewl uit
Op donderdag 14 juni 2001 23:38 schreef Xhorder het volgende:[..]
Is helaas verboden maar zo'n Pontiac Trans Am ( uit 82-84 geloof ik) wil ik in ieder geval ook erg graag hebben! Er zijn ook allemaal fansites op het net waar hele verslagen staan waar ze hun auto's laten ombouwen enzo. http://www.knightregistries.com/ ofzo... best tof!
quote:Zekers!
wow, die auto's zien er best wel kewl uitDaar zitten heel wat uurtjes knutselwerk in...
Ik wil er ook een!
quote:ik kijk nu ff rond, maar ik kan er niet zo'n een uit '82-'84 vinden, wel nieuwe en ouder
Op dinsdag 19 juni 2001 06:02 schreef MikeyMo het volgende:
Omdat 'Knightrider' een household name is krijg je nog steeds vet veel opmerkingen of mensen die je nastaren als je in zo'n auto rijd, helemaal als al je hem natuurlijk helemaal Kitt-like maakt.Ik wil er ook een!
quote:Of zoals Steve Buscemu het zei in Big Daddy (hij zij alleen 'those'
Op vrijdag 01 juni 2001 19:46 schreef awraeven het volgende:
Gaaf indeed! Wanneer komt deeltje 2? Ik heb nooit de eerste afleveringen gezien.
En zoals Will Smith zei in ID4: "I HAVE GOTTA GET ME ONE OF THESE!"
quote:Ja hoor.. kijk maar op die site die ik op de vorige pagina gaf. Veel KARR fans hoor
Op dinsdag 19 juni 2001 20:46 schreef Kipman het volgende:
Ik ben benieuwd of er ook mensen zijn met een KARR-motief
quote:Ah, dat had ik nog niet gezien.
Op woensdag 20 juni 2001 10:14 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ja hoor.. kijk maar op die site die ik op de vorige pagina gaf. Veel KARR fans hoor
En ik herinner me ook dat Michael Knight 6 Ninja's van zich af wist te schoppen.
quote:Ja maar al die kleine Ninja's tegen zo'n grote vent is natuurlijk wel oneerlijk... voor die ninja's.
En ik herinner me ook dat Michael Knight 6 Ninja's van zich af wist te schoppen.
quote:Dat was inderdaad ook wel cool. Heette die niet Scorpion ofzo? Hij had in ieder geval een laser als extraatje, maar gelukkig kon Stringfellow Hawke (hoe hebben ze ooit die naam verzonnen) nog net iets beter vliegen
Op maandag 18 juni 2001 12:19 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik was volgens mij in de war met Airwolf. Daarin kwam ook een vijandige uitvoering van die helicopter in voor en die was volgens mij wel rood.
quote:Nou, z'n broer heet Saint-John ("sinjin"). Volgens mij waren hun ouders een beetje aan de dope ofzo
Op woensdag 20 juni 2001 12:29 schreef Blindfold het volgende:[..]
maar gelukkig kon Stringfellow Hawke (hoe hebben ze ooit die naam verzonnen) nog net iets beter vliegen
quote:Hij heet Redwolf.
Op woensdag 20 juni 2001 12:29 schreef Blindfold het volgende:[..]
Dat was inderdaad ook wel cool. Heette die niet Scorpion ofzo? Hij had in ieder geval een laser als extraatje, maar gelukkig kon Stringfellow Hawke (hoe hebben ze ooit die naam verzonnen) nog net iets beter vliegen
Was het gesprek van de dag op de lagere school.
Die gast die die stem van KIT inspreekt speelde toch ook in St.Elsewhere ?
Persoonlijk ben ik nog altijd meer gecharmeerd van het A-team.
quote:dat is toch meer actie eh
Op woensdag 20 juni 2001 19:05 schreef KikkerBikker het volgende:
Persoonlijk ben ik nog altijd meer gecharmeerd van het A-team.
quote:De lagere school & A-Team, dat brengt herrineringen op. We speelden in de pauze altijd A-Team en het was altijd ruzie wie BA of Hannibal mocht zijn
Op woensdag 20 juni 2001 19:05 schreef KikkerBikker het volgende:
Knight Rider was als ik het goed heb de opvolger van the A-team op de TROS-donderdagmiddag. Heb het over 84/85 nu.Was het gesprek van de dag op de lagere school.
Nu ben ik liever Face, die krijgt tenminste de lekkere vrouwen .
Wel leuk dat Kitt nu eindelijk zijn equalizer voice module heeft
quote:daar dacht je op het schoolplein wel anders over eh?
Op donderdag 21 juni 2001 09:52 schreef Kipman het volgende:
Nu ben ik liever Face, die krijgt tenminste de lekkere vrouwen.
quote:Ja recyclen he, goed voor het millieu om niet weer op nieuw al die stunts, achtervolgingen en ontploffingen te hoeven opnemen!
Op woensdag 27 juni 2001 18:00 schreef Duck het volgende:
Wat ziet mijn oog nu?Mac Gyver op Yorin
En daarbij lekker goedkoop en trekt nog kijkers ook...
Krijg je mij de hele avond niet meer voor de TV weg..
Over die BattleBots videobanden mogen ze van mij wel een dikke magneet heenhalen, want dat overdreven gedoe hou ik niet van, trouwens is ook wel te zien op BBC meen ik..
quote:Nee, Als dat nou eens zo was...
Op zaterdag 14 juli 2001 00:50 schreef Kipman het volgende:
Airwolf op tv? Is dat werkelijk waar????
Snap niet waarom dat verotte battlebots erop is...
Is die wellicht al geweest? Ik heb nu een aflevering of 2/3 gemist
quote:Shit gemist
Op zaterdag 28 juli 2001 00:12 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag en gisteren waren Goliath en Garth weer eens van de partij![]()
quote:Domme vraag
Op zaterdag 28 juli 2001 19:26 schreef Kipman het volgende:[..]
Shit gemist
. Hoe heeft KITT 'm deze keer verslagen?
KITT & Hasselhof ( ) verslaan altijd iedereen...
quote:eh, Kipman vraagt hoe KITT Goliath heeft verslagen omdat ie de episode niet heeft gezien.
Op zaterdag 28 juli 2001 22:23 schreef alexxx het volgende:
Domme vraagKITT & Hasselhof (
) verslaan altijd iedereen...
quote:Inderdaad! Dus, hoe? Weer de laser gerbuikt op de trekhaak?
Op zaterdag 28 juli 2001 22:39 schreef Herald het volgende:[..]
eh, Kipman vraagt hoe KITT Goliath heeft verslagen omdat ie de episode niet heeft gezien.
David Hasselhoff wants to revive hit 80s TV series Knight Rider using the latest special effects and computer-generated technology. The former Baywatch star is hoping to make his comeback in the big-budget Super Knight Rider 3000, as a Jedi-style hero. The actor's new project could be ready early in 2002. Hasselhoff's small screen alter-ego Michael Knight will return from the past to make regular appearances in the new 12-part $30 million series. Newcomer Nancy Valen, who's constantly under threat in the series from aliens and mobsters, will also be a central character. One of Hasselhoff's associates says, "David hopes to be up and running with the new show in the new year. With the kind of advances they have made in the cinema now freely available for TV series, it has opened up a new spectrum for him. His fan mail proves there is a huge audience waiting. If things work out this could be the most expensive TV series ever made."
quote:Laatst gelezen.. en nou maar hopen dat ze de juiste beslissingen nemen. Het grote probleem is Kitt. Iedereen is gewend aan deze Pontiac die de eigenlijke ster van de show is... Maar Kitt is, zeker qua interieur, aanzienlijk verouderd. Ok, qua exterieur is hij dan niet echt verouderd, maar na 20 jaar wel een beetje gewoontjes geworden. Maar als ik zie wat ze in opvolgende series neer hebben gezet dan ging ik helemaal over m'n nek. Kunnen ze niet een Lamborgini Diablo een beetje tweaken?
Op maandag 30 juli 2001 13:36 schreef SunChaser het volgende:
Hasselhoff Back With High-Tech Knight Rider
David Hasselhoff wants to revive hit 80s TV series Knight Rider using the latest special effects and computer-generated technology. The former Baywatch star is hoping to make his comeback in the big-budget Super Knight Rider 3000, as a Jedi-style hero. The actor's new project could be ready early in 2002. Hasselhoff's small screen alter-ego Michael Knight will return from the past to make regular appearances in the new 12-part $30 million series. Newcomer Nancy Valen, who's constantly under threat in the series from aliens and mobsters, will also be a central character. One of Hasselhoff's associates says, "David hopes to be up and running with the new show in the new year. With the kind of advances they have made in the cinema now freely available for TV series, it has opened up a new spectrum for him. His fan mail proves there is a huge audience waiting. If things work out this could be the most expensive TV series ever made."
quote:Couldnt agree more... Knight Rider, The A-team, McGyver... cant get enough of it
Op zondag 29 juli 2001 23:01 schreef Perico het volgende:
Ik heb toch wel met spanning en geamuseerd naar Goliath gekeken, wat een monsterlijke truck en een waanzinnig overdreven broer van Michael Knight, woehaaa... Kitt superbooste richting een afgrond waar Goliath natuurlijk recht in vloog.. als souvenir had Kitt echter zijn angstaanjagende toeter voor Michael opgenomen zodat ie soms nog es kan gruwelen... toch wel cool, deze serie.. net als het A-tteam ook altijd opgenomen met naamloze vrouwen, sherifss, en anonieme typisch Californische countryside, landinwaarts.. ruw
Op deze site staan een complete episode guide. Als het goed is krijgen we vanavond "the ice bandits"
quote:Dat had ik ook al uitgerekend
Op woensdag 05 september 2001 15:20 schreef Kipman het volgende:
En maandag KITT vs KARR
quote:Niet vergeten dus!
Op woensdag 05 september 2001 21:17 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Dat had ik ook al uitgerekend
En wanneer kan KITT nu eens zijn raketaandrijving inzetten (dat die hele achterkant verandert en zo)?
Daaraan kun je trouwens merken dat het nieuwtje van de serie af was. In een heleboel series veranderen ze iets massaals in het laatste seizoen waardoor mensen een serie niet echt meer zien zitten.
A-Team: ze werden gevangen en berecht, waarna ze voor het leger gingen werken
Knightrider: er kwam een extra personage bij en Kitt kreeg z'n super-pursuit-mode
The Nanny: Fran en die miljonair waren getrouwd
Wie weet nog meer van dit soort spartelingen in series om het levend te houden?
quote:vandaag dus, en dan is Junk Yard Dog ook maar een paar afleveringen verwijderd
Op woensdag 05 september 2001 15:20 schreef Kipman het volgende:
En maandag KITT vs KARR
quote:dat van de A-team wist ik niet
Op vrijdag 07 september 2001 11:55 schreef MikeyMo het volgende:
Vanaf seizoen 4 kon hij dat. Hij wordt dan in de eerste aflevering weer helemaal vernietigd en opnieuw opgebouwd.Daaraan kun je trouwens merken dat het nieuwtje van de serie af was. In een heleboel series veranderen ze iets massaals in het laatste seizoen waardoor mensen een serie niet echt meer zien zitten.
Knightrider: er kwam een extra personage bij en Kitt kreeg z'n super-pursuit-mode
The Nanny: Fran en die miljonair waren getrouwdWie weet nog meer van dit soort spartelingen in series om het levend te houden?
Lois & Clark: Lois en Clark gingen trouwen
Newsradio: Phil Hartman ging dood maar dat is niet bewust gebeurt
quote:Ik wilde het net vragen.
Op vrijdag 14 september 2001 19:02 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Junk Yard Dog
Kijken!
quote:Aaaaaah, zeg dat dan eerder, dan had ik de video kunnen zetten!
Op woensdag 03 oktober 2001 08:29 schreef MikeyMo het volgende:
Vanavond gaan ze van start met seizoen 4 en zal Kitt dus zijn Super Pursuit Mode krijgen.Kijken!
quote:Dat betekent dus ook dat we aan 't laatste seizoen beginnen en dat het dus bijna op z'n einde loopt.
Op woensdag 03 oktober 2001 08:29 schreef MikeyMo het volgende:
Vanavond gaan ze van start met seizoen 4 en zal Kitt dus zijn Super Pursuit Mode krijgen.Kijken!
dus nog een week of 4 (5 afleveringen per week)
quote:airwolf toch.. die broer van stringfellow hawk kwam terug.
Op vrijdag 07 september 2001 11:55 schreef MikeyMo het volgende:
Vanaf seizoen 4 kon hij dat. Hij wordt dan in de eerste aflevering weer helemaal vernietigd en opnieuw opgebouwd.Daaraan kun je trouwens merken dat het nieuwtje van de serie af was. In een heleboel series veranderen ze iets massaals in het laatste seizoen waardoor mensen een serie niet echt meer zien zitten.
The Nanny: Fran en die miljonair waren getrouwdWie weet nog meer van dit soort spartelingen in series om het levend te houden?
3 jaar zonder: nu 3x nodig in 20 minuten
quote:Bij mijn weten 3x: in de eerste aflevering van seizoen 3 waarin hij van Bonnie een nieuwe dash krijgt. In "Junk Yard Dog" waarin Kitt in een poel zuur word gegooid en in "Knight of the Juggernaut" waarin Kitt z'n beschermingslaag wordt verwijdert met een chemisch goedje en hij vernietigt wordt met een stormram...
Op donderdag 04 oktober 2001 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
Echt stevig is die Kitt niet...hoevaak is die bak nou al niet stuk gegaan?
Dat en af en toe de kleine nodige beschadigingen...
quote:En hij is toch ook een keer geramt door Goliath? Volgens mij bleef er toen ook weinig van KITT over.
Op vrijdag 05 oktober 2001 10:36 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Bij mijn weten 3x: in de eerste aflevering van seizoen 3 waarin hij van Bonnie een nieuwe dash krijgt. In "Junk Yard Dog" waarin Kitt in een poel zuur word gegooid en in "Knight of the Juggernaut" waarin Kitt z'n beschermingslaag wordt verwijdert met een chemisch goedje en hij vernietigt wordt met een stormram...
Dat en af en toe de kleine nodige beschadigingen...
quote:Wel knap dat ze in 1 nachtje zo'n vette pursuit mode in elkaar konden zetten EN er een cabrio van konden maken.
Op donderdag 04 oktober 2001 20:22 schreef MikeyMo het volgende:
dat Kitt vandaag voor het eerst zijn Super Pursuit Mode had was wel overduidelijk. 3x binnen 20 minuten ging hij over op die mode... Werd wel vervelend de 3e keer. "Ooooh Kitt, we moeten nog maar een keer op SPM overgaan anders halen we het niet"3 jaar zonder: nu 3x nodig in 20 minuten
Probleem met dit soort series is dat ze zo 3x in een jaar alle seizoenen uitzenden en het zo weer 5-10 van het scherm halen, terwijl eens in de 2/3 jaar alle seizoenen op een dood tijdstip toch makkelijk moet kunnen.
Wat ook erg is, is dat alleen maar Knightrider, A-team, Airwolf, the Dukes of Hazard worden herhaald. What about Transformers, GI Joe, He-man, Highwayman etc
quote:issie al in amerika dan?
Op maandag 01 april 2002 13:44 schreef RAiDEN het volgende:
Iemadn trouwens een idee wanneer Knight Rider 2000 bij ons op de buis komt
quote:(The turboboost just saved the day once again)
Op vrijdag 08 juni 2001 12:37 schreef Kipman het volgende:
Damn, Knight Rider is echt tof!. Die conversatie's tussen Michael & KITT zijn echt lachen!
Michael: Vertel, wat is je plan.
KITT: Ik dacht dat jij dit keer iets verzint, zodat jij eens een keertje wat slimmer lijkt dan ik.
Michael: How did Shakespear put it...? I believe it was "How do I love thee? Let me count the ways"...
KITT: Let's not get sentimental, Michael.
quote:hallo ik ga het namelijk wel doen dus en het hoeft niet duur te zijn hoor
Op dinsdag 5 juni 2001 21:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Zo'n auto is tegenwoordig niet duur om aan te schaffen. Ik heb gehoord dat de prijzen rond de 10.000,- liggen, maar vanwege het gewicht van zo'n auto ben je enorm veel geld kwijt aan brandstofverbruik en wegenbelasting.
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 00:06 schreef Pushit het volgende:
Ein auto, ein computer, ein mann.Michael Knight ist Knight Rider....
Duits nagesyncd roeleert pas
quote:tja als het goed is in 2004. hoop ik wel al in mijn kitt te rijden.
Op maandag 1 april 2002 13:44 schreef RAiDEN het volgende:
Iemadn trouwens een idee wanneer Knight Rider 2000 bij ons op de buis komt
quote:en jij heb jij al wat
Op dinsdag 11 maart 2003 08:20 schreef MikeyMo het volgende:
In den helder rijdt er een, weliswaar zonder lampje e.d. maar het is een compleet zwarte geblindeerde Pontiac Firebird
quote:Ik heb er geeneen, te weinig tech know how...
Op dinsdag 11 maart 2003 17:57 schreef ninjakvd het volgende:[..]
en jij heb jij al wat
ik ben aan het bouwen div. dingen rond/op/in de auto
heeft die auto in denhelder ook de bumper van kitt.
die in den helder is een standaard firebird met zo'n snavelbumper, volgens mij heeft dat model firebird ook niet die ophoging op de motorkap aan de rechterkant.
dat wil ik echt graag kopieren dan
quote:ik op een aflevering na ofzo... maareh, je kan ook de DVD's goedkoop bestelen bij Play.com, die heb ik ook
Op vrijdag 11 juli 2003 00:26 schreef kootje het volgende:
heeft iemand toevallig alles opgenomen? of een hele serie compleet?dat wil ik echt graag kopieren dan
1:36
Nieuwe DVD: Best Of
Episode list:
Trust Doesn't Rust
Knight of the Phoenix Part 1
Knight of the Phoenix Part 2
Soul Survivor
Knightmares
A Good Knight's Work
Nou ja, re-release van de VHS boxen, maar goed.
quote:even wachten totdat die ook in prijs weer omlaag is gegaan...
Op zondag 9 november 2003 12:56 schreef nostra het volgende:
[afbeelding]Nieuwe DVD: Best Of
Episode list:
Trust Doesn't Rust
Knight of the Phoenix Part 1
Knight of the Phoenix Part 2
Soul Survivor
Knightmares
A Good Knight's WorkNou ja, re-release van de VHS boxen, maar goed.
14 Pond in de pre-order bij Play
overigens een leuk artikel over Knight Rider:
19,99
de goochelaar heeft het gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik hoorde dat er een (eindelijk) een film aankomt van Knightrider, maar omdat David Hasselhoff een motorongeluk gehad heeft en ook te oud is gaat Ben Pisfleck de hoofdrol doen
Kickuh serie trouwens, ik ben as we speak de oude videobanden weer aan het afdraaien, ben nu bij Deadly Knight Shade, met die goochelaar....
Ja, dacht ik eindelijk de trucjes te horen, zag KITT hem ook niet meerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de goochelaar heeft het gedaan
wel grappig, die goochelaar verdween toch ook van Kitt scanner oid?
oh oh oh it's magicquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:50 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja, dacht ik eindelijk de trucjes te horen, zag KITT hem ook niet meer![]()
beter, het gaat nu per seizoen. Op die oude DVD's stonden maar 5 afleveringen ofzo, dat schoot echt niet op. Beetje duur trouwens...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:02 schreef MikeyMo het volgende:
er komen complete dvd boxen na de al eerder gereleasde dvd's met losse afleveringen:
http://www.amazon.com/exe(...)07160?v=glance&s=dvd
wordt vanzelf goedkoperquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:33 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
beter, het gaat nu per seizoen. Op die oude DVD's stonden maar 5 afleveringen ofzo, dat schoot echt niet op. Beetje duur trouwens...
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:06 schreef MikeyMo het volgende:
HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE!
Beetje vreemd inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Nouja kon nergens een goede topic er over vinden dus hier maar even vermelden.
De film van Knight Rider gaat niet door. Dit door de filmmaatschappij die wil dat de auto niet praat in de film.
Behoorlijke bullshit want daar draaide het allemaal om.
Bron: Essent InfoTV Woensdag 21-07-2004
Super Knight Rider 3000(oftewel Knight Rider film)quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:07 schreef Dichterbijer het volgende:
De film van Knight Rider gaat niet door. Dit door de filmmaatschappij die wil dat de auto niet praat in de film.
Aha daar moet ie,quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Super Knight Rider 3000(oftewel Knight Rider film)
Ik weet het niet .. maar laatst was David Hasselhof geinterviewd voor zijn Theater gedoe in London en toen was uiteraard de vraag over Knight rider ... en toen zei hij dat men met nwe script bezig is.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Yes!quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:06 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
1.33:1 Full Frame
English DD2.0 Mono
English, French and Spanish subtitles
"Knight of the Phoenix" Commentary with David Hasselhoff and Writer/Creator Glen Larson
Knight Moves
Knight Sounds
Knight Rider 2000 (1991 TV Movie)
Knight Rider: Under the Hood
Photo Gallery
Blueprints Gallery
K.I.T.T. Owner's Manual
HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE!
Ik heb hem al een tijdje binnen en het is zeker goed om de serie in volle digitale glorie te mogen aanschouwen. De commentaartrack is helaas een van de slechtste die ik gehoord heb en is alleen nog te doen als doorgewinterde fan. Maar dat de dvd's er eindelijk zijn is het belangrijkste en wat dat betreft hoor je mij verder niet klagen... er zitten tenminste extra's bij en het is ook nog een nette en strakke verpakking. En voor een keer vond ik de aankondigingen (welke zijn te skippen) ook niet onaardig.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb hem reeds besteld, er komt ooke en Uk release, deze is wel (veel) duurder dan de r1 bij DVDsoon.com. Of ze alle extra's hebben overgenomen is ook niet zeker nog...
nee, ik heb hem gekocht bij dvdsoon.comquote:Op maandag 6 september 2004 14:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
Is-sie in Nederland al ergens te krijgen?
Hoeveel was je in totaal kwijt in euro's?quote:Op maandag 6 september 2004 21:41 schreef MikeyMo het volgende:
mwoah, ik vind 29,- voor 3 dvd's met 16 afleveringen, een paar kleine docu's en een complete film (Knight Rider 2000) geen geld. Het is wel dik 10 uur minimaal wat je aan troep krijgt in een gelikte verpakking
Ik moest wel invoerrechten betalen deze keer, dus er kwam 5,51 bij Maar dik denk dat zo'n box in Nederland duurder wordt hoor. Zal wel weer rond de 50,- minimaal komen te liggen
28,66 schreef DVDsoon dus van mijn rekening af, de douane heeft in dit gevalk dus zowaar 5,51 aan invoerrechten er over geheven dus ik kwam nu uit op ongeveer 34-35 euroquote:Op maandag 6 september 2004 23:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hoeveel was je in totaal kwijt in euro's?
Want het was geloof ik 35 dollar ofzo?
En verzendkosten e.d..
Hoe moest je betalen?
*toch wel interesse krijgt...
Hij is minder goed dan de series, Devon gaat dood.. tis gelijk heel anders... maar ik ga m zo ook nog een keer kijken...quote:Op zondag 26 september 2004 03:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
Vanavond Knightider 2000 op Veronica om 18:40.
Ik ben benieuwd, heb hem nog nooit gezien, zag het net toevallig in de tv-gids.
Ben nu ook aan het kijken. WTF, waar is die zwarte Trans Am?quote:Op zondag 26 september 2004 18:38 schreef komrad het volgende:
bijna begonnen, echt jeugdsentinent. Film is idd niet goed maar ga wel kijken voor het jeugdsentiment, had eigenlijk wat vrienden van vroeger moeten uitnodigen met wat biertjes
Jammer, die Trans Am vond ik altijd erg cool.quote:Op zondag 26 september 2004 19:50 schreef MikeyMo het volgende:
die komt niet, kitt is strx een rode bolide die kan varen
Die doundtrack is het ergst, zelfs de meest spannende achtervolgingen hebben dat pianodeuntje
dubbel stereo = bijna surroundquote:Op zondag 26 september 2004 19:57 schreef komrad het volgende:
de soundtrack kan ik oopk mooi op mijn motebook luisteren, dubbelop stereo
meerdere zelfs eigenlijk...quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:16 schreef komrad het volgende:
Is er al een dvd van de serie trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |