David Hasselhoff heeft aangegeven de rol van Michael Knight te willen spelen omdat James Bond ook een man van zijn leeftijd is.
David: James Bond wordt gespeeld door goede acteurs. Laat een gast als Colin Farrell of Tom Cruise de rol van Michael Knight op zich nemen. Die hebben die frisse actieheld uistraling nog.
En ik hoop dat als deze film in productie gaat ze een goed designteam op KITT zetten. Zolang ze hem maar zwart houden, een rood lampje geven en de stem van Daniels gebruiken
Oh en David, verander alstjeblieft die vreselijke titel!
En inderdaad die titel is nix, ondanx dat KITT dan wel z'n naam kan behouden.
En die stem MOET inderdaad dezelfde zijn als die in de serie! Jammer dat "Devon" niet meer mee kan spelen.
quote:Ja, iemand anders "Whoooo hooo" horen zeggen na een turbo boost, da kan toch niemand zoals David.
Op dinsdag 6 mei 2003 09:06 schreef Poepoog het volgende:
Tom Cruise als Michael Knight ipv David Hasselhoff
Die foute Hasselhoff is toch wel onvervangbaar
quote:Als Hasselhoff de rol weer op zich neemt dan wordt het zeker een crappy tv-film, ik wil big-budget vette special effects.
Op dinsdag 6 mei 2003 09:06 schreef Poepoog het volgende:
Tom Cruise als Michael Knight ipv David Hasselhoff
Die foute Hasselhoff is toch wel onvervangbaar
Stel je voor dat de oorspronkelijke Angels ipv Drew, Lucy en Cameron in de film in 2000 hadden gespeeld. dan hadden heel wat scenes er minder goed uitgezien
quote:Tja ok... Maar bij vrouwen is nu eenmaal de "houdbaarheidsdatum" eerder verlopen, plus Hasselhoff was al een oudbollige kneus toen ie begon met Knightrider... En je moet toch iets van de tachtiger jaren behouden... Anders pleur je hem erin als Devon
Op dinsdag 6 mei 2003 09:11 schreef MikeyMo het volgende:
Stel je voor dat de oorspronkelijke Angels ipv Drew, Lucy en Cameron in de film in 2000 hadden gespeeld. dan hadden heel wat scenes er minder goed uitgezien
quote:Volgens mij was dat ook de bedoeling ja... Maar ja, devon had wel iets unieks natuurlijks.
Op dinsdag 6 mei 2003 09:14 schreef Poepoog het volgende:[..]
Tja ok... Maar bij vrouwen is nu eenmaal de "houdbaarheidsdatum" eerder verlopen, plus Hasselhoff was al een oudbollige kneus toen ie begon met Knightrider... En je moet toch iets van de tachtiger jaren behouden... Anders pleur je hem erin als Devon
Overigens kun je leuke jaren 80 verwijzingen ind e film aanbrengen door bijvoorbeeld op de achtergrond in een scene het busje van de A-team ofzo zetten
quote:Ja, da's Cool! En dat hij ook wel Michael Knight speelt, maar dan dat hij opgeklommen is tot nieuwe Devon en dat bijv. Tom Cruise de nieuwe MK speelt. En op het eind van de film gebeurt er iets met TC, waardoor DH toch in KITT moet springen om zo de wereld te redden!
Op dinsdag 6 mei 2003 09:14 schreef Poepoog het volgende:[..]
Tja ok... Maar bij vrouwen is nu eenmaal de "houdbaarheidsdatum" eerder verlopen, plus Hasselhoff was al een oudbollige kneus toen ie begon met Knightrider... En je moet toch iets van de tachtiger jaren behouden... Anders pleur je hem erin als Devon
quote:Of iets met Miami Vice... Don Johnson als Bad Guy of zo...
Op dinsdag 6 mei 2003 09:18 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens kun je leuke jaren 80 verwijzingen ind e film aanbrengen door bijvoorbeeld op de achtergrond in een scene het busje van de A-team ofzo zetten
david, laat alstjeblieft Bonny en April in het bejaardentehuis zitten.
Denk overigens niet dat we bang hoeven te zijn dat er geen lekkere wijven inkomen, als er iets is waar David heeft bewezen oog voor te hebben, de strandrakker
david moet gewoon weer michael knight spelen, zo oud ziet ie er niet uit.
en die naam...tjee.
quote:Wauw, dat wist ik niet. Ken "Feeny" ui boy meets world wel. Geweldig om te weten wie KITT spreekt. Alhoewel... misschien haalt dat ook wel iets uit de magie weg.
Op dinsdag 6 mei 2003 09:21 schreef kootje het volgende:
gewoon zelfde kitt gebruiken! das de beste! niet die lelijke rode ofzo..gewoon de zwarte pontiac...met uiteraard stem van daniels...(boy meets world speelt daniels trouwens ook in, kan je em in levende lijve zien, en niet alleen zijn stem horen)david moet gewoon weer michael knight spelen, zo oud ziet ie er niet uit.
en die naam...tjee.
Kijk maar even op:
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 09:25 schreef dahei het volgende:
Volgens mij is al bekend wie er mee gaan spelen.Kijk maar even op:
http://www.videoeta.com/movie/52157
Na 20 jaar kunnen ze echt niet met Super Pursuit Mode aankomen hoor...
quote:Die neger doet ook mee!
Op dinsdag 6 mei 2003 09:25 schreef dahei het volgende:
Volgens mij is al bekend wie er mee gaan spelen.Kijk maar even op:
http://www.videoeta.com/movie/52157
(Peter Parros)
quote:Super Pursuit Mode, dat was zoooooo gaaf!
Op dinsdag 6 mei 2003 09:27 schreef MikeyMo het volgende:
Hoe gelikt een Pontiac Firebird er tegenwoordig nog uit ziet terzijde. Ze moeten gewoon een zwarte Lamborghini Murceliago of zoiets dergelijks ombouwen...Na 20 jaar kunnen ze echt niet met Super Pursuit Mode aankomen hoor...
quote:WAS inderdaad... Opa!
Op dinsdag 6 mei 2003 09:30 schreef whisko het volgende:[..]
Super Pursuit Mode, dat was zoooooo gaaf!
quote:ja totdat je het ziet als 20 jarige
die auto ziet er zo gaar uit als alles uitgeschoven is...
Gelukkig, het gaat wellicht Knight Rider: The movie heten
quote:
*hoopt dat het plaatje werkt*
quote:En dan de speedometer he die naar de 200+ MPH schiet
Op dinsdag 6 mei 2003 09:35 schreef MikeyMo het volgende:[..]
*hoopt dat het plaatje werkt*
Whoohooo!
quote:Ja, ik ben ook heel boos dat Spider-man en de Hulk er niet zo retro uitzien als hun 70/80's equivalenten... NOT!
Op dinsdag 6 mei 2003 09:33 schreef Tijn het volgende:
Van mij hoeven ze helemaal niet van de auto af te stappen. Tuurlijk ziet het er een btje lame uit als alles uitschuift, maar dat geeft nou juist die 80ies vibe aan het geheel mee wat het zo cool maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |