Vanochtend ging ze weer recht tegenover me zitten en ik wist gelijk niet meer waar ik kijken moest en wat ik moest doen. Het boek dat ik aan het lezen was heb ik gelijk maar weg gedaan, want de vorige keer heb ik ook al 5 bladzijden opnieuw moeten lezen omdat ik me niet kon concentreren op het verhaal.
Geen probleem allemaal natuurlijk, mits ik niet al meer dan 6 jaar een hele lieve vriendin heb. Nou wil ik mijn vriendinnetje nooit meer kwijt, maar vanochtend gingen er toch wel even een heleboel dingen door mijn hoofd heen.
De vraag is wat doe ik de volgende keer dat ze tegenover me gaat zitten? Haar aanspreken is waarschijnlijk geen goed idee, maar haar continu aanstaren is ook een beetje vreemd. Misschien kijkt ze me trouwens alleen maar aan omdat ik de hele tijd naar haar kijk
Sorry voor dit onsamenhangende verhaal waar ik het antwoord eigenlijk toch al op weet, maar ik moest het even kwijt.
daar zou ik het bij houden...
je kent haar niet eens...
als je hierdoor al over je relatie begint te twijfelen, is er iets mis lijkt me...
[dubbelfris]
NUECKEN MAN, zeg wat tegen d'r. Goeiemorgen Wat zie je er vandaag leuk uit
Waar ga je heen.... en hopsa.
2 min. leg je d'r over de bank in de trein.
6 weken, 6 jaar, 60 jaar een vrindin. Who cares. Neucken die hap.
[/dubbelfris]
knoop gewoon gezellig gesprek met der aan, leuke flirt is nooit weg
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:28 schreef Viper_74 het volgende:
[vrindin mode]
Gewoon negeren, ga je boek lezen zet muziek op. Als jij niet geïntresseerd kijkt zal ze niet zovaak terugkijken
[/vrindin mode][dubbelfris]
NUECKEN MAN, zeg wat tegen d'r. GoeiemorgenWat zie je er vandaag leuk uit
Waar ga je heen.... en hopsa.
2 min. leg je d'r over de bank in de trein.
6 weken, 6 jaar, 60 jaar een vrindin. Who cares. Neucken die hap.
[/dubbelfris]
quote:Gewoon opstaan. Je broek laten zakken en afwachten. Wil ze wat met je ben je al voorbereid. Wil ze niks met je gaat ze vanzelf weg (of gaat hartelijk zitten lachen).
Op woensdag 15 oktober 2003 10:25 schreef IM_Barney het volgende:
De vraag is wat doe ik de volgende keer dat ze tegenover me gaat zitten? Haar aanspreken is waarschijnlijk geen goed idee, maar haar continu aanstaren is ook een beetje vreemd. Misschien kijkt ze me trouwens alleen maar aan omdat ik de hele tijd naar haar kijk
[Dit bericht is gewijzigd door Brandnetel op 15-10-2003 10:38]
Als je het echt niet meer aankan kun je gewoon je boek en je tas pakken en desnoods ergens anders gaan zitten. Is wel een beetje hard maar je kent haar verder niet en je bent elkaar niks verschuldigd. Is wel een heel effectieve manier, vooral omdat het toch nergens heen gaat.
Beetje sjansen is leuk, maar als je er last van krijgt is het oppassen geblazen...
Begin daarna hard en triomfantelijk te lachen.
Het gaat er meer om dat ik me op het moment dat dat meisje tegenover me gaat zitten geen houding aan weet te nemen.
quote:Als ze weer tegenover je komt zitten dan zou ik haar toch eens aanspreken. Kan toch normaal gesprek zijn. Iets van leuk dat ik je weer zie waar ga je heen? Blablabla.
Op woensdag 15 oktober 2003 10:44 schreef IM_Barney het volgende:
Het is niet dat ik twijfel over mijn relatie, want na een relatie van meer dan 6 jaar kan ik wel zeggen dat zij degene is met wie ik de rest van mijn leven door wil brengen.Het gaat er meer om dat ik me op het moment dat dat meisje tegenover me gaat zitten geen houding aan weet te nemen.
quote:Een relatie ook
Op woensdag 15 oktober 2003 10:56 schreef Apehaar het volgende:
Vreemdgaan begint bij oogcontact en praten....
quote:Nee, als een vrouw eeen relatie heeft moet ze een burqa op en mag ze niet meer met andere mannen spreken. Dit voorkomt dat andere mannen (getrouwd/relatie/single) de fout in gaan.
Op woensdag 15 oktober 2003 10:56 schreef Apehaar het volgende:
Vreemdgaan begint bij oogcontact en praten....
Sjonge, normaal contact hoort er toch ook gewoon bij?
Probleem opgelost
quote:True! Daarom moet je zelf een grens trekken.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:01 schreef Brad het volgende:[..]
Nee, als een vrouw eeen relatie heeft moet ze een burqa op en mag ze niet meer met andere mannen spreken. Dit voorkomt dat andere mannen (getrouwd/relatie/single) de fout in gaan.
Sjonge, normaal contact hoort er toch ook gewoon bij?
quote:lamaar
Op woensdag 15 oktober 2003 11:05 schreef Apehaar het volgende:[..]
True! Daarom moet je zelf een grens trekken.
Zo van: wat ging er dan door je hoofd heen??????
quote:Ander coupe, klaar
Op woensdag 15 oktober 2003 10:25 schreef IM_Barney het volgende:
Vorige week ging er in de metro een erg aantrekkelijk meisje tegenover me zitten. Vrijwel de gehele rit richting Rotterdam heeft ze me aan zitten staren (en de manier waarop is echt onbeschrijflijk) en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook continu naar haar aan het kijken was.Vanochtend ging ze weer recht tegenover me zitten en ik wist gelijk niet meer waar ik kijken moest en wat ik moest doen. Het boek dat ik aan het lezen was heb ik gelijk maar weg gedaan, want de vorige keer heb ik ook al 5 bladzijden opnieuw moeten lezen omdat ik me niet kon concentreren op het verhaal.
Geen probleem allemaal natuurlijk, mits ik niet al meer dan 6 jaar een hele lieve vriendin heb. Nou wil ik mijn vriendinnetje nooit meer kwijt, maar vanochtend gingen er toch wel even een heleboel dingen door mijn hoofd heen.
Sorry voor dit onsamenhangende verhaal waar ik het antwoord eigenlijk toch al op weet, maar ik moest het even kwijt.
quote:Yup mee eens, ik zou liever willen dat mijn vriend bij mij is omdat hij weet dat ik de leukste ben, dan dat hij bij mij is omdat hij alles wat eventueel ook leuk is maar uit de weg gaat.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:40 schreef the_predator het volgende:
begin een gesprek, wissel tel. nummers uit en geef het een kans, maar hou het netjes
Je zult er snel genoeg achterkomen of het toekomst heeft of niet!
en zoniet dan zul je je niet op je 50e die ene mooie vrouw herinneren van de metro, terwijl je naast een verlept lijk ligt wat je de hele dag aan de kop zeurt!
quote:Ik ben het wel met je eens, maar ik vind het niet het risico waard om een goede relatie op het spel te zetten door iedereen met een leuk koppie die je lief aankijkt een kans te geven.
Op woensdag 15 oktober 2003 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:[..]
Yup mee eens, ik zou liever willen dat mijn vriend bij mij is omdat hij weet dat ik de leukste ben, dan dat hij bij mij is omdat hij alles wat eventueel ook leuk is maar uit de weg gaat.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:40 schreef the_predator het volgende:
begin een gesprek, wissel tel. nummers uit en geef het een kans, maar hou het netjes
Je zult er snel genoeg achterkomen of het toekomst heeft of niet!
en zoniet dan zul je je niet op je 50e die ene mooie vrouw herinneren van de metro, terwijl je naast een verlept lijk ligt wat je de hele dag aan de kop zeurt!
quote:Whahaha! Als ik een jongen een lolly zie eten denk ik eerder iets als: "Mijn god knul, kap met dat gelik en gekwijl. Je mag van mij gerust kindertijdfrustraties uiten, MAAR ALSJEBLIEFT NIET IN MIJN BLIKVELD!!!"
Op woensdag 15 oktober 2003 13:28 schreef StorieZnl het volgende:
Daag nog meer uit!!
Ga bijvoorbeeld een lolly eten / likken.......
Maak der gewoon een spelletje van........ En kijk hoe ver het trein-meisje gaat...
Maar let: Houd het bij het Trein-Meisje! Zorg dat het geen Bed-Achtig-meisje word!!
Dus is dat wel nuttig? Weet niet hoe de overige vrouwen hier over denken...
quote:Mwuahaha..... Sommige blikken van meidkes zijn toch nog stiekem kijken hurz!!
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:02 schreef BloodyLotte het volgende:[..]
Whahaha! Als ik een jongen een lolly zie eten denk ik eerder iets als: "Mijn god knul, kap met dat gelik en gekwijl. Je mag van mij gerust kindertijdfrustraties uiten, MAAR ALSJEBLIEFT NIET IN MIJN BLIKVELD!!!"
quote:Ja, neem een balkenende coupe!
Op woensdag 15 oktober 2003 11:46 schreef k3vil het volgende:[..]
Ander coupe, klaar
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:32 schreef Infinity123 het volgende:
als je al een vriendin hebt zou ik ff gas terug nemen, ga ergens anders zitten ofzo...
Laat je e-mailadres per ongeluk op je stoel liggen of je visitekaartje vallen... Ze pakt het echt wel als ze een beetje geinteresseerd in je is en natuurlijk ziet dat het kaartje of papiertje van jou is!
quote:Neem een coupe de J(e)an Marijnissen
Op woensdag 15 oktober 2003 11:46 schreef k3vil het volgende:[..]
Ander coupe, klaar
quote:Wat voor jongens kom jij in vredesnaam tegen zeg??
Whahaha! Als ik een jongen een lolly zie eten denk ik eerder iets als: "Mijn god knul, kap met dat gelik en gekwijl. Je mag van mij gerust kindertijdfrustraties uiten, MAAR ALSJEBLIEFT NIET IN MIJN BLIKVELD!!!"
Anyway, dat visitekaartje laten vallen is opzich echt n goed idee, zou best nog wel s kunnen werken ook!
quote:Hey ! Dont disgrace the lolly bitch! Lollies zijn goed!!!
PRAISE LOLLY PRAISE LOLLY
quote:Dan denk ik dat het tijd is de om de andere kant op te kijken, want ik kan echt niet zonder mijn vriendin.
Op zaterdag 18 oktober 2003 06:09 schreef hoppe het volgende:
Je kunt niet voorkomen dat gevoelens opkomen. Wel heb je helemaal zelf in de hand of je er wat mee gaat doen. Misschien is je relatie ingekakt en is het tijd voor iets nieuws. Misschien wil je dat niet en dan is het tijd dat je zelf de andere kant op kijkt. Je mag zèlf kiezen.
Waarschijnlijk ben ik gewoon bang dat ik misschien iets mis, omdat ik al vanaf mijn 17e met haar samen ben en daarvoor nooit een serieuze relatie heb gehad.
Maar als ik na meer dan zes jaar nog geen week zonder haar kan, dan betekent dat voor mij dat ik simpelweg in een keer de juiste gevonden heb.
en ze leefden nog lang en gelukkig
quote:Nou, zij niet hoor. Als ik haar aankijk, dan blijft ze gewoon strak terug kijken.
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:38 schreef JAMsper het volgende:
Over kijken: volgens mij kijken de meeste meisjes "stiekem".. ik kan vrij goed zien of iemand kijkt zonder diegene aan te kijken en als je dan terugkijkt dan kijken ze vaak ergens anders heen!
Kan je leuk mee kloten, als dat de hele tijd is.. ineens kijken!
quote:heeft ze een blinde-geleidingshond?
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:49 schreef IM_Barney het volgende:[..]
Nou, zij niet hoor. Als ik haar aankijk, dan blijft ze gewoon strak terug kijken.
-edit- en zou ze toevallig ook op fok! zitten?
quote:Zou wel handig zijn, dan hoef ik dit hele verhaal niet ook nog eens aan haar te vertellen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:57 schreef sigma4 het volgende:[..]
-edit- en zou ze toevallig ook op fok! zitten?
quote:Klinkt als een nogal zelfverzekerd meisje.
Nou, zij niet hoor. Als ik haar aankijk, dan blijft ze gewoon strak terug kijken.
quote:Oooeeehhhh... Da had ik vanmorge in de bus dus ook.. Zon superrr lekker ding.. (Ik had het ook als enigste warm in de bus!!
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:41 schreef Misanthroopia het volgende:
Wanneer ze weer tegenover je zit zou ik het volgende doen. Haal langzaam je ene been omhoog en leg hem over je nek. Glimlach geheimzinnig en leg daarna je andere been in je nek. Pak daarna een aansteker, houdt hem voor je reet, steek hem aan en laat een enorme ruft!Begin daarna hard en triomfantelijk te lachen.
quote:Dan dus gewoon ergens anders gaan zitten, muziek opzetten, en verder doorgaan met waar je mee bezig bent. Als het alleen gaat om dat je je geen houding weet te geven, lijkt me dit een praktisch oplosbaar probleem.
Op woensdag 15 oktober 2003 10:44 schreef IM_Barney het volgende:
Het is niet dat ik twijfel over mijn relatie, want na een relatie van meer dan 6 jaar kan ik wel zeggen dat zij degene is met wie ik de rest van mijn leven door wil brengen.Het gaat er meer om dat ik me op het moment dat dat meisje tegenover me gaat zitten geen houding aan weet te nemen.
quote:De tactiek van de plotselinge, indringende aanblik
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:38 schreef JAMsper het volgende:
Over kijken: volgens mij kijken de meeste meisjes "stiekem".. ik kan vrij goed zien of iemand kijkt zonder diegene aan te kijken en als je dan terugkijkt dan kijken ze vaak ergens anders heen!
Kan je leuk mee kloten, als dat de hele tijd is.. ineens kijken!
koppeling geslaagd? probleem opgelost.
mocht je zo snel geen single vriend weten, mep dan mijn mailadres maar in haar schoot
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 23:00 schreef Phate het volgende:
mocht je zo snel geen single vriend weten, mep dan mijn mailadres maar in haar schoot
Als ik haar niet kan (mag) krijgen, dan niemand!
Nou vind gewoon als je met iemand anders zoent, en je hebt al 5 jaar dan ben gewoon een slet......quote:Op woensdag 28 september 2005 14:21 schreef Ivatje het volgende:
Beetje met dat meisje zoenen kan geen kwaad toch ?![]()
Ik heb ook een gave vriend en wij zijn al 5 jaar samen, maar af en toe met iemand anders zoenen of gewoon flirten is leuk en spannend!![]()
Maar, geniet er van, maar wordt niet verliefd!!
Het is de schuld van Ivatje dat ik 2 pagina's uit 2003 aan het teruglezen benquote:Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef zwaaibaai het volgende:
Waarom deze zinloze doch enorme topic kick???!!!
Ja, daar dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 24 januari 2004 00:23 schreef Westlife-fan het volgende:
Ah leuk verhaal... Misschien moet je maar eens naar het "I knew I loved you"-clipje van Savage Garden kijken
Inderdaad dat geeft een leuk gevoel ...quote:Op woensdag 15 oktober 2003 10:28 schreef realist_ik het volgende:
ach, een beetje flirterig oogcontact is leuk...
Nee dat is dat nummer niet nee!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan.
Kwam/kom er niet meer op.
Is dat dat nummer met die man die zichzelf telkens een stukje uitkleedt en op het eind in het water springt. Want in het begin van het nr. zingt hij dan over een meisje die hij had gezien in de metro. Oh ja, you're beautiful ofzo.
Mooi nr![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2003 10:41 schreef Misanthroopia het volgende:
Wanneer ze weer tegenover je zit zou ik het volgende doen. Haal langzaam je ene been omhoog en leg hem over je nek. Glimlach geheimzinnig en leg daarna je andere been in je nek. Pak daarna een aansteker, houdt hem voor je reet, steek hem aan en laat een enorme ruft!
Begin daarna hard en triomfantelijk te lachen.
Ja, daar was ik ook al achtergekomenquote:
Had dat laatst met een niet zo heel knap meisje... dan weet je ook niet waar je kijken moet...quote:Op zaterdag 18 oktober 2003 14:49 schreef IM_Barney het volgende:
[..]
Ik heb diezelfde NACHT zelfs me vriendin toen des tijds opgebeld om het haar te vertellen.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:28 schreef Breukink het volgende:
en was je zo stoer om het tegen je vriendin te zeggen? nee zeker, het zal nu ook wel weer uit zijn met dat meisje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |