abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13892688
Vorige week ging er in de metro een erg aantrekkelijk meisje tegenover me zitten. Vrijwel de gehele rit richting Rotterdam heeft ze me aan zitten staren (en de manier waarop is echt onbeschrijflijk) en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook continu naar haar aan het kijken was.

Vanochtend ging ze weer recht tegenover me zitten en ik wist gelijk niet meer waar ik kijken moest en wat ik moest doen. Het boek dat ik aan het lezen was heb ik gelijk maar weg gedaan, want de vorige keer heb ik ook al 5 bladzijden opnieuw moeten lezen omdat ik me niet kon concentreren op het verhaal.

Geen probleem allemaal natuurlijk, mits ik niet al meer dan 6 jaar een hele lieve vriendin heb. Nou wil ik mijn vriendinnetje nooit meer kwijt, maar vanochtend gingen er toch wel even een heleboel dingen door mijn hoofd heen.

De vraag is wat doe ik de volgende keer dat ze tegenover me gaat zitten? Haar aanspreken is waarschijnlijk geen goed idee, maar haar continu aanstaren is ook een beetje vreemd. Misschien kijkt ze me trouwens alleen maar aan omdat ik de hele tijd naar haar kijk

Sorry voor dit onsamenhangende verhaal waar ik het antwoord eigenlijk toch al op weet, maar ik moest het even kwijt.

Experimenting technological differences
pi_13892725
ach, een beetje flirterig oogcontact is leuk...

daar zou ik het bij houden...

je kent haar niet eens...
als je hierdoor al over je relatie begint te twijfelen, is er iets mis lijkt me...

pi_13892737
[vrindin mode]
Gewoon negeren, ga je boek lezen zet muziek op. Als jij niet geïntresseerd kijkt zal ze niet zovaak terugkijken
[/vrindin mode]

[dubbelfris]
NUECKEN MAN, zeg wat tegen d'r. Goeiemorgen Wat zie je er vandaag leuk uit Waar ga je heen.... en hopsa.
2 min. leg je d'r over de bank in de trein.
6 weken, 6 jaar, 60 jaar een vrindin. Who cares. Neucken die hap.
[/dubbelfris]

M'n signature, wat doe je :{
pi_13892761
Beetje praten kan nooit kwaad
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 15 oktober 2003 @ 10:31:03 #5
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_13892780
het gras is altijd groener bij de buren......

knoop gewoon gezellig gesprek met der aan, leuke flirt is nooit weg

pi_13892806
Ja ! Ze keek naar je dus ze wilt je !

Man grow up

pi_13892809
als je al een vriendin hebt zou ik ff gas terug nemen, ga ergens anders zitten ofzo...
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_13892816
Gewoon wat mee praten, kan nooit mis zijn toch? Als je relatie echt goed is zal je best met haar kunnen praten zonder gevoelens voor haar te kunnen krijgen.
Als 2 echtparen echt paren, hebben 4 echtgenoten echt genoten
  woensdag 15 oktober 2003 @ 10:37:02 #9
25162 LLCoolR
This is a love song...
pi_13892882
Ze keer naar je en dacht: 'zie je wel, hij heeft WEER z'n tanden niet gepoetst!'
I believe in Heaven, I hope you understand...
pi_13892891
Praten kan gewoon toch, kun je gelijk vertellen dat je een vriendin hebt
pi_13892896
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:28 schreef Viper_74 het volgende:
[vrindin mode]
Gewoon negeren, ga je boek lezen zet muziek op. Als jij niet geïntresseerd kijkt zal ze niet zovaak terugkijken
[/vrindin mode]

[dubbelfris]
NUECKEN MAN, zeg wat tegen d'r. Goeiemorgen Wat zie je er vandaag leuk uit Waar ga je heen.... en hopsa.
2 min. leg je d'r over de bank in de trein.
6 weken, 6 jaar, 60 jaar een vrindin. Who cares. Neucken die hap.
[/dubbelfris]

hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_13892903
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:25 schreef IM_Barney het volgende:
De vraag is wat doe ik de volgende keer dat ze tegenover me gaat zitten? Haar aanspreken is waarschijnlijk geen goed idee, maar haar continu aanstaren is ook een beetje vreemd. Misschien kijkt ze me trouwens alleen maar aan omdat ik de hele tijd naar haar kijk
Gewoon opstaan. Je broek laten zakken en afwachten. Wil ze wat met je ben je al voorbereid. Wil ze niks met je gaat ze vanzelf weg (of gaat hartelijk zitten lachen).

[Dit bericht is gewijzigd door Brandnetel op 15-10-2003 10:38]

Dare to be different, dare to be you!
pi_13892918
Als je je nou iig voorstelt ga je niet vreemd
Ik haat de belastingdienst
pi_13892977
Ik zou ergens gaan zitten waar ze niet tegenover je kan zitten. Dus dat je tegen een muur aankijkt ofzo? Ik zou haar niet aanspreken. Wat ik dan doe is mijn vriend bellen, of een vriendin en dan zeg ik hardop dat het erg goed gaat (de verkering)

Als je het echt niet meer aankan kun je gewoon je boek en je tas pakken en desnoods ergens anders gaan zitten. Is wel een beetje hard maar je kent haar verder niet en je bent elkaar niks verschuldigd. Is wel een heel effectieve manier, vooral omdat het toch nergens heen gaat.

Beetje sjansen is leuk, maar als je er last van krijgt is het oppassen geblazen...

woensdag 15 oktober 2003 @ 10:41:57 #15
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_13892983
Wanneer ze weer tegenover je zit zou ik het volgende doen. Haal langzaam je ene been omhoog en leg hem over je nek. Glimlach geheimzinnig en leg daarna je andere been in je nek. Pak daarna een aansteker, houdt hem voor je reet, steek hem aan en laat een enorme ruft!

Begin daarna hard en triomfantelijk te lachen.

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_13893034
Het is niet dat ik twijfel over mijn relatie, want na een relatie van meer dan 6 jaar kan ik wel zeggen dat zij degene is met wie ik de rest van mijn leven door wil brengen.

Het gaat er meer om dat ik me op het moment dat dat meisje tegenover me gaat zitten geen houding aan weet te nemen.

pi_13893063
Gewoon een beetje blijven kijken. Altijd leuk toch, iets moois om tegen aan te kijken?
Als ze iets van je wil, kun je gewoon vermelden dat je al bezet bent. Ik ga er wel even vanuit dat je relatie sterk genoeg hiervoor is, anders moet je sowieso daar over na gaan denken.
pi_13893202
leuk toch, beetje mee gaan praten, altijd leuk, ook al heb je een vriendin, ik bedoel, is toch niet erg ofzo. misschien heeft ze ook wel een vriend, nou en. het is toch niet direct vreemdgaan als je met een ander meisje praat?
pi_13893246
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:44 schreef IM_Barney het volgende:
Het is niet dat ik twijfel over mijn relatie, want na een relatie van meer dan 6 jaar kan ik wel zeggen dat zij degene is met wie ik de rest van mijn leven door wil brengen.

Het gaat er meer om dat ik me op het moment dat dat meisje tegenover me gaat zitten geen houding aan weet te nemen.

Als ze weer tegenover je komt zitten dan zou ik haar toch eens aanspreken. Kan toch normaal gesprek zijn. Iets van leuk dat ik je weer zie waar ga je heen? Blablabla.
Volgende keer zit je dan stuk gemakkelijker.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 10:56:06 #20
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_13893265
Vreemdgaan begint bij oogcontact en praten....
Tester
pi_13893293
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:56 schreef Apehaar het volgende:
Een relatie ook
slettebak [@] gmail.com
pi_13893381
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:56 schreef Apehaar het volgende:
Nee, als een vrouw eeen relatie heeft moet ze een burqa op en mag ze niet meer met andere mannen spreken. Dit voorkomt dat andere mannen (getrouwd/relatie/single) de fout in gaan.

Sjonge, normaal contact hoort er toch ook gewoon bij?

woensdag 15 oktober 2003 @ 11:04:58 #23
50662 sigterm
demon to some, angel to others
pi_13893421
Mischien wil ze wel gewoon geld van je
Vraag haar simpelweg eens "hoe duur?"....

Probleem opgelost

I am an explorer in the further regions of experience, demon to some, angel to others....
  woensdag 15 oktober 2003 @ 11:05:18 #24
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_13893426
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:01 schreef Brad het volgende:

[..]

Nee, als een vrouw eeen relatie heeft moet ze een burqa op en mag ze niet meer met andere mannen spreken. Dit voorkomt dat andere mannen (getrouwd/relatie/single) de fout in gaan.

Sjonge, normaal contact hoort er toch ook gewoon bij?

True! Daarom moet je zelf een grens trekken.
Tester
pi_13894000
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:05 schreef Apehaar het volgende:

[..]

True! Daarom moet je zelf een grens trekken.

lamaar
pi_13894090
Weet jouw huidige vriendin hoe fok werkt, anders krijg je dadelijk van die lastige vragen!

Zo van: wat ging er dan door je hoofd heen??????

pi_13894118
Naast anderen gaan zitten in de metro
  woensdag 15 oktober 2003 @ 11:40:17 #28
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_13894220
begin een gesprek, wissel tel. nummers uit en geef het een kans, maar hou het netjes
Je zult er snel genoeg achterkomen of het toekomst heeft of niet!
en zoniet dan zul je je niet op je 50e die ene mooie vrouw herinneren van de metro, terwijl je naast een verlept lijk ligt wat je de hele dag aan de kop zeurt!
kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezig!!
pi_13894301
Je kan er toch gewoon een keer wat tegen zeggen, dan ben je meteen van dat mysterieuze gestaar af.
pi_13894360
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:25 schreef IM_Barney het volgende:
Vorige week ging er in de metro een erg aantrekkelijk meisje tegenover me zitten. Vrijwel de gehele rit richting Rotterdam heeft ze me aan zitten staren (en de manier waarop is echt onbeschrijflijk) en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook continu naar haar aan het kijken was.

Vanochtend ging ze weer recht tegenover me zitten en ik wist gelijk niet meer waar ik kijken moest en wat ik moest doen. Het boek dat ik aan het lezen was heb ik gelijk maar weg gedaan, want de vorige keer heb ik ook al 5 bladzijden opnieuw moeten lezen omdat ik me niet kon concentreren op het verhaal.

Geen probleem allemaal natuurlijk, mits ik niet al meer dan 6 jaar een hele lieve vriendin heb. Nou wil ik mijn vriendinnetje nooit meer kwijt, maar vanochtend gingen er toch wel even een heleboel dingen door mijn hoofd heen.

Sorry voor dit onsamenhangende verhaal waar ik het antwoord eigenlijk toch al op weet, maar ik moest het even kwijt.

Ander coupe, klaar
pi_13895499
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:40 schreef the_predator het volgende:
begin een gesprek, wissel tel. nummers uit en geef het een kans, maar hou het netjes
en zoniet dan zul je je niet op je 50e die ene mooie vrouw herinneren van de metro, terwijl je naast een verlept lijk ligt wat je de hele dag aan de kop zeurt!
Yup mee eens, ik zou liever willen dat mijn vriend bij mij is omdat hij weet dat ik de leukste ben, dan dat hij bij mij is omdat hij alles wat eventueel ook leuk is maar uit de weg gaat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_13896345
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Yup mee eens, ik zou liever willen dat mijn vriend bij mij is omdat hij weet dat ik de leukste ben, dan dat hij bij mij is omdat hij alles wat eventueel ook leuk is maar uit de weg gaat.

Ik ben het wel met je eens, maar ik vind het niet het risico waard om een goede relatie op het spel te zetten door iedereen met een leuk koppie die je lief aankijkt een kans te geven.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 13:21:04 #33
65548 metalhead-v
koen is mn geile mopie
pi_13896479
ergens anders gaan zitten , of wil je het zover laten komen dat je daarlijk je vriendin kwijt raak
pi_13896632
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:40 schreef the_predator het volgende:
When I am dead, my dearest; Sing no sad songs for me; Plant thou no roses at my head; Nor shady cypress tree; Be the green grass above me; With showers and dewdrops wet; And if thou wilt, remember; And if thou wilt, forget.
pi_13896651
Daag nog meer uit!!
Ga bijvoorbeeld een lolly eten / likken.......
Maak der gewoon een spelletje van........ En kijk hoe ver het trein-meisje gaat...
Maar let: Houd het bij het Trein-Meisje! Zorg dat het geen Bed-Achtig-meisje word!!
En hier heb ik écht over nagedacht!
pi_13949930
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:28 schreef StorieZnl het volgende:
Daag nog meer uit!!
Ga bijvoorbeeld een lolly eten / likken.......
Maak der gewoon een spelletje van........ En kijk hoe ver het trein-meisje gaat...
Maar let: Houd het bij het Trein-Meisje! Zorg dat het geen Bed-Achtig-meisje word!!
Whahaha! Als ik een jongen een lolly zie eten denk ik eerder iets als: "Mijn god knul, kap met dat gelik en gekwijl. Je mag van mij gerust kindertijdfrustraties uiten, MAAR ALSJEBLIEFT NIET IN MIJN BLIKVELD!!!"

Dus is dat wel nuttig? Weet niet hoe de overige vrouwen hier over denken...

pi_13950619
Ik wissel zo vaak blikken met meisjes, als ik daar nou iedere keer wat van moet denken....?
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:14:01 #38
39650 StorieZnl
KarateHamster
pi_13956420
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:02 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Whahaha! Als ik een jongen een lolly zie eten denk ik eerder iets als: "Mijn god knul, kap met dat gelik en gekwijl. Je mag van mij gerust kindertijdfrustraties uiten, MAAR ALSJEBLIEFT NIET IN MIJN BLIKVELD!!!"

Mwuahaha..... Sommige blikken van meidkes zijn toch nog stiekem kijken hurz!!
pi_13956505
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:46 schreef k3vil het volgende:

[..]

Ander coupe, klaar

Ja, neem een balkenende coupe!
pi_13959971
Je kunt niet voorkomen dat gevoelens opkomen. Wel heb je helemaal zelf in de hand of je er wat mee gaat doen. Misschien is je relatie ingekakt en is het tijd voor iets nieuws. Misschien wil je dat niet en dan is het tijd dat je zelf de andere kant op kijkt. Je mag zèlf kiezen.
salva cum reverentia
pi_13961151
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:32 schreef Infinity123 het volgende:
als je al een vriendin hebt zou ik ff gas terug nemen, ga ergens anders zitten ofzo...
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_13961261
Wie stapt er eerder uit, jij of zij?

Laat je e-mailadres per ongeluk op je stoel liggen of je visitekaartje vallen... Ze pakt het echt wel als ze een beetje geinteresseerd in je is en natuurlijk ziet dat het kaartje of papiertje van jou is!

een blauwe wilde mij hekken, nou mooi niet!!! ik doe mijn internet telkens aan en uit! jammer hekkers -> [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/493361[/url]
pi_13961277
Bevruchtuhh bevruchtuhh, maak haar zwanguurrrr!
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 10:56:22 #44
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13961294
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:46 schreef k3vil het volgende:

[..]

Ander coupe, klaar

Neem een coupe de J(e)an Marijnissen
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_13961328
Neem de auto!
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 11:00:13 #46
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_13961335
quote:

[..]

Wat voor jongens kom jij in vredesnaam tegen zeg??
Je stopt zon lollie toch gewoon in je mond en klaar?

Anyway, dat visitekaartje laten vallen is opzich echt n goed idee, zou best nog wel s kunnen werken ook!

pi_13961353
quote:

[..]

Hey ! Dont disgrace the lolly bitch! Lollies zijn goed!!!

PRAISE LOLLY PRAISE LOLLY

pi_13961843
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 06:09 schreef hoppe het volgende:
Je kunt niet voorkomen dat gevoelens opkomen. Wel heb je helemaal zelf in de hand of je er wat mee gaat doen. Misschien is je relatie ingekakt en is het tijd voor iets nieuws. Misschien wil je dat niet en dan is het tijd dat je zelf de andere kant op kijkt. Je mag zèlf kiezen.

Dan denk ik dat het tijd is de om de andere kant op te kijken, want ik kan echt niet zonder mijn vriendin.
Ik heb Ilse nu een week niet gezien, omdat ze als begeleidster mee moest voor een uitje van haar werk en ik merk nu al dat ik haar ontzettend mis.

Waarschijnlijk ben ik gewoon bang dat ik misschien iets mis, omdat ik al vanaf mijn 17e met haar samen ben en daarvoor nooit een serieuze relatie heb gehad.
Maar als ik na meer dan zes jaar nog geen week zonder haar kan, dan betekent dat voor mij dat ik simpelweg in een keer de juiste gevonden heb.

en ze leefden nog lang en gelukkig

pi_13964680
Over kijken: volgens mij kijken de meeste meisjes "stiekem".. ik kan vrij goed zien of iemand kijkt zonder diegene aan te kijken en als je dan terugkijkt dan kijken ze vaak ergens anders heen!
Kan je leuk mee kloten, als dat de hele tijd is.. ineens kijken!
pi_13964853
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:38 schreef JAMsper het volgende:
Over kijken: volgens mij kijken de meeste meisjes "stiekem".. ik kan vrij goed zien of iemand kijkt zonder diegene aan te kijken en als je dan terugkijkt dan kijken ze vaak ergens anders heen!
Nou, zij niet hoor. Als ik haar aankijk, dan blijft ze gewoon strak terug kijken.
pi_13965003
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:49 schreef IM_Barney het volgende:

[..]

Nou, zij niet hoor. Als ik haar aankijk, dan blijft ze gewoon strak terug kijken.

heeft ze een blinde-geleidingshond?

-edit- en zou ze toevallig ook op fok! zitten?

Bedenk goed wat je doet....en doe het dan beter!
pi_13966122
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:57 schreef sigma4 het volgende:

[..]

-edit- en zou ze toevallig ook op fok! zitten?

Zou wel handig zijn, dan hoef ik dit hele verhaal niet ook nog eens aan haar te vertellen.
pi_14044393
quote:

[..]

Klinkt als een nogal zelfverzekerd meisje.
pi_14045990
quote:

[..]

Oooeeehhhh... Da had ik vanmorge in de bus dus ook.. Zon superrr lekker ding.. (Ik had het ook als enigste warm in de bus!! ) en zuh keek hele tijd!! Om verlegen van te worden! Werd ik dus ook, maar jah!!
Halverwege rit kome der tuh veel mense in de bus!! Weg Contact!
  woensdag 22 oktober 2003 @ 10:09:57 #55
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14046257
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:41 schreef Misanthroopia het volgende:
Wanneer ze weer tegenover je zit zou ik het volgende doen. Haal langzaam je ene been omhoog en leg hem over je nek. Glimlach geheimzinnig en leg daarna je andere been in je nek. Pak daarna een aansteker, houdt hem voor je reet, steek hem aan en laat een enorme ruft!

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_14069132
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:44 schreef IM_Barney het volgende:

Dan dus gewoon ergens anders gaan zitten, muziek opzetten, en verder doorgaan met waar je mee bezig bent. Als het alleen gaat om dat je je geen houding weet te geven, lijkt me dit een praktisch oplosbaar probleem.
pi_14074410
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:38 schreef JAMsper het volgende:
De tactiek van de plotselinge, indringende aanblik
pi_14078077
Heb ik ook weleens gedaan..
Beetje flirten is niet erg hoor..
Geniet er van, maar wordt niet verliefd. Het is eigenlijk maar een illusie, verliefd zijn op iemand is 1 ding, houden van je vriendin iets anders..
En als je het gevoel hebt dat je verliefd word ga je voortaan ergens anders zitten (heb je de wilskracht toch wel voor?)
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 23:00:12 #59
38509 Phate
But Seriously
pi_14092867
actiepunten voor de volgende keer in de trein:
  • neem single vriend van je mee
  • breng hun in contact
  • BAIL OUT!
  • koppeling geslaagd? probleem opgelost.

mocht je zo snel geen single vriend weten, mep dan mijn mailadres maar in haar schoot

Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
    "Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
    pi_14101847
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2003 23:00 schreef Phate het volgende:
    mocht je zo snel geen single vriend weten, mep dan mijn mailadres maar in haar schoot
    You wish!!

Als ik haar niet kan (mag) krijgen, dan niemand!

pi_16534959
    Ah leuk verhaal... Misschien moet je maar eens naar het "I knew I loved you"-clipje van Savage Garden kijken
      woensdag 28 september 2005 @ 14:21:28 #62
    130077 Ivatje
    miuw, miauw...
    pi_30999105
    Beetje met dat meisje zoenen kan geen kwaad toch ?
    Ik heb ook een gave vriend en wij zijn al 5 jaar samen, maar af en toe met iemand anders zoenen of gewoon flirten is leuk en spannend!
    Maar, geniet er van, maar wordt niet verliefd!!
    ha ha ha ha ha
    pi_30999428
    Net als de reclame van monsterboard:

Denk jij dat je een leuke baan hebt?? ECHT NIET!!! LOSERRRRRR
    Er is altijd iets beters! Dus GO GO GO

Daarbij komt het dat je al 7.5 jaar! een relatie hebt. Je hebt dus nooit een echte jeugd gehad. Altijd maar het zelfde mokkel moeten douwen. je bent nog jong heb tijd zat om later serieus te doen.

LEEF.

(dat ze naar je kijkt zegt natuurlijk helemaal niks! misschien heeft ze alleen last van staar.)

the p.i.m.p. heeft gesproken
    copyright 2006
    pi_30999777
    quote:
    Op woensdag 28 september 2005 14:21 schreef Ivatje het volgende:
    Beetje met dat meisje zoenen kan geen kwaad toch ?
    Ik heb ook een gave vriend en wij zijn al 5 jaar samen, maar af en toe met iemand anders zoenen of gewoon flirten is leuk en spannend!
    Maar, geniet er van, maar wordt niet verliefd!!
    Nou vind gewoon als je met iemand anders zoent, en je hebt al 5 jaar dan ben gewoon een slet......

dat je vriend nog bij je blijft
    pi_30999903
    Dit is weer 'nieuw': een nieuw gezicht, spannend! Bij je vriendin is het allemaal wat minder spannend, want je houdt van haar en kent haar door en door. Het zou een beetje zonde zijn als je je laat leiden door iets wat eventjes spannend is, even kriebeltjes geeft, maar verder alleen maar voor een hoop ellende kan zorgen en misschien wel helemaal geen kans van slagen heeft.
      woensdag 28 september 2005 @ 14:55:52 #66
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_30999914
    Volgende keer gewoon met je rits open gaan zitten. Als ze tegenover je gaat zitten trek je je leuter eruit en gaat gewoon verder met lezen....
    - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
    pi_30999957
    Mensen, dit topic is van 2003!
    Don't hurry, be crappy!
      woensdag 28 september 2005 @ 14:58:18 #68
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_30999987
    wtf
    - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
    pi_31000103
    Waarom deze zinloze doch enorme topic kick???!!!
    burgerweeshuis
    "de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
    woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
    pi_31000132
    wtf! Ik had het nieteens door!

Liefde is van alle tijden...
    pi_31000199
    Blijft toch leuk om dit soort verhalen te lezen en bespreken.
    pi_31000304
    quote:
    Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef zwaaibaai het volgende:
    Waarom deze zinloze doch enorme topic kick???!!!
    Het is de schuld van Ivatje dat ik 2 pagina's uit 2003 aan het teruglezen ben
    pi_31000325
    ik had iets door moeten hebben toen hij in de OP het over een relatie van 6 jaar had , maar in zijn fotoboek staat 7.5 jaar
    pi_31000533
    quote:
    Op zaterdag 24 januari 2004 00:23 schreef Westlife-fan het volgende:
    Ah leuk verhaal... Misschien moet je maar eens naar het "I knew I loved you"-clipje van Savage Garden kijken
    Ja, daar dacht ik ook al aan.
    Kwam/kom er niet meer op.

Is dat dat nummer met die man die zichzelf telkens een stukje uitkleedt en op het eind in het water springt. Want in het begin van het nr. zingt hij dan over een meisje die hij had gezien in de metro. Oh ja, you're beautiful ofzo.

Mooi nr
    pi_31000587
    Mén dit topic komt idd uit 2003, toen bestond dat nr nog niet eens
    pi_31000606
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 10:28 schreef realist_ik het volgende:
    ach, een beetje flirterig oogcontact is leuk...
    Inderdaad dat geeft een leuk gevoel ...
    only two things are infinite, the universe and human stupidity
    and I'm not sure about the former
    pi_31000608
    quote:
    Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja, daar dacht ik ook al aan.
    Kwam/kom er niet meer op.

Is dat dat nummer met die man die zichzelf telkens een stukje uitkleedt en op het eind in het water springt. Want in het begin van het nr. zingt hij dan over een meisje die hij had gezien in de metro. Oh ja, you're beautiful ofzo.

Mooi nr
    Nee dat is dat nummer niet nee!
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
    pi_31000627
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 10:41 schreef Misanthroopia het volgende:

sjees man ik zie et helemaal voor me
    en blijve lache he
    pies on joe toe
    pi_31000666
    quote:
    Op woensdag 28 september 2005 15:21 schreef partyyboyy het volgende:

Nee dat is dat nummer niet nee!
    Ja, daar was ik ook al achtergekomen

hoe heet dat ene nr dan, dan download ik hem gelijk even
    heb hem al.. James Blunt it was/is, a/h downloaden is nu

[ Bericht 7% gewijzigd door sweetgirly op 28-09-2005 15:28:14 ]
      woensdag 28 september 2005 @ 18:57:05 #80
    21089 VaLkyRie
    tot de schijt ons doodt!
    pi_31005612
    quote:

[..]

Had dat laatst met een niet zo heel knap meisje... dan weet je ook niet waar je kijken moet...
    Rar iets dat oogcontact gedoe, ook meerdere manieren interpreteerbaar.
    Zou er niet teveel achter zoeken en fijn wachten op Ilse!

Maar dit advies is inmiddels hopeloos achterhaalt..

[ Bericht 5% gewijzigd door VaLkyRie op 28-09-2005 19:00:32 (mosterd na maaltijd) ]
    Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
    pi_31011727
    Gaat hij nog vertellen of hij ooit nog iets tegen dr heeft gezegd
      donderdag 29 september 2005 @ 08:10:27 #82
    64326 beestjuh
    stupid little dreamer
    pi_31018107
    Ik neem aan dat hij geen actie heeft ondernomen, of hij heeft zich er knap uitgeluld, TS heeft inmiddels 7,5 jaar een relatie
    power to the people
    pi_31030594
    Wat een topickick, volgens mij is het niks meer met dat meisje geworden want in zn fotoboek staat idd 7,5 jaar relatie.
      donderdag 29 september 2005 @ 16:48:13 #84
    109687 -Angel-
    Play that funky music.
    pi_31030796
    Maak een foto met je telefoon, dan kun je thuis de hand aan je eigen slaan. Vanzelfsprekend gebruikmakend van de foto die je enkele uren daarvoor had genomen.

Loop daarna de trap en zeg tegen je vriendin ... ik voel me zeer relaxed.
    pi_31031595
    Ach ja, edit dus.

[ Bericht 91% gewijzigd door Maeghan op 29-09-2005 17:37:54 ]
    Sanity is (not) statistical
    pi_31031763
    Voor de mensen die het nog niet door hadden..

Dit topic is 2 jaar oud hoor!
    pi_31032106
    Zet gewoon je pranga pata's naast d'r op de stoel. Gaat ze zeker wel diggen.
    Unspoken words were understood
    pi_31032659
    Als je op dieet bent mag je natuurlijk nog wel op de menukaart kijken...
    pi_31033003
    Ah, dit heb ik ook ervaren!

Ik moest vorig jaar elke dag op en neer van Leeuwarden naar Groningen. Volgens mij pakt iedereen na een tijdje dezelfde wagon en kom je zo dus elke dag wel dezelfde mensen tegen in de trein. Eén van die mensen was dus ook een meisje en tsja, ik moet zeggen, ik zag haar wel zitten.

Op zulke momenten in de trein ga ik haar niet aanspreken, maar wel in een drukke discotheek als ze ineens naast je staat als haar vriendin met een vriend van mij spreekt en wij beide verveeld om ons heen keken. Wel een vrij orginele openingszin "heej ik zit dus elke dag bij jou in de trein he, biertje?" (neej zo ging het niet).

Maar in ieder geval, die avond zoende ik nog met dat meisje, zat sindsdien elke dag gezellig met haar in de trein, zijn naar concertje geweest etc etc...

Alleeeen...ik had die ene avond dat ik met haar zoende al iets gaande (slechts een maandje) dus mja, ik ging wel vreemd...

Maar ehm, okeej, dat was mijn verhaal...
    pi_31033576
    en was je zo stoer om het tegen je vriendin te zeggen? nee zeker, het zal nu ook wel weer uit zijn met dat meisje...
    pi_31034004
    Breuknik, in zn Fotoboek staat dat hij nog steeds n vriendin heeft hoor.

Enne, Stevie hoe is het afgelopen dan? Met welke v/d twee ging je verder? Of met geen van beide?
    pi_31037211
    quote:
    Op donderdag 29 september 2005 18:28 schreef Breukink het volgende:
    en was je zo stoer om het tegen je vriendin te zeggen? nee zeker, het zal nu ook wel weer uit zijn met dat meisje...
    Ik heb diezelfde NACHT zelfs me vriendin toen des tijds opgebeld om het haar te vertellen.
    Zij heeft toen de volgende dag gezegd dat ik geen contact meer met haar hoefde op te nemen.

Ik leerde dat 'trein-meisje' vanzelfsprekend beter kennen aangezien ik elke dag bij haar in de trein zat...we hebben nog ietswat gescharreld maar ook dat was toch wel snel over.

Een maand later woonde ik zelf in Groningen en mailde ik al wat heen en weer met me exje.
    Uiteindelijk is het weer helemaal goed gekomen tussen ons, zijn we net terug van 2 weken dikke vakantie in Turkije en zijn we nu alweer 9 maandjes erg happy met elkaar.

Het eerste verhaal is dus maar het is uiteindelijk toch nog dikke
    pi_31037718
    Haha cool! Eerste deel is idd minder maar leuk dat het nog goedkwam.
    pi_31038045
    Tsja, het zou zo een GTST aflevering kunnen zijn!!!
      donderdag 29 september 2005 @ 20:54:20 #95
    109065 sungaMsunitraM
    Fancybox is not a function
    pi_31038750
    Drop je telefoonnummer, ze zal je SMS'en, jullie spreken af in een café alwaar zij je samen met haar vriend opwacht voor een trio

edit: oeps, ik post ff in een oud topic
    Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
    :9~
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')