quote:heeft ze een blinde-geleidingshond?
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:49 schreef IM_Barney het volgende:[..]
Nou, zij niet hoor. Als ik haar aankijk, dan blijft ze gewoon strak terug kijken.
-edit- en zou ze toevallig ook op fok! zitten?
quote:Zou wel handig zijn, dan hoef ik dit hele verhaal niet ook nog eens aan haar te vertellen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:57 schreef sigma4 het volgende:[..]
-edit- en zou ze toevallig ook op fok! zitten?
quote:Klinkt als een nogal zelfverzekerd meisje.
Nou, zij niet hoor. Als ik haar aankijk, dan blijft ze gewoon strak terug kijken.
quote:Oooeeehhhh... Da had ik vanmorge in de bus dus ook.. Zon superrr lekker ding.. (Ik had het ook als enigste warm in de bus!!
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:41 schreef Misanthroopia het volgende:
Wanneer ze weer tegenover je zit zou ik het volgende doen. Haal langzaam je ene been omhoog en leg hem over je nek. Glimlach geheimzinnig en leg daarna je andere been in je nek. Pak daarna een aansteker, houdt hem voor je reet, steek hem aan en laat een enorme ruft!Begin daarna hard en triomfantelijk te lachen.
quote:Dan dus gewoon ergens anders gaan zitten, muziek opzetten, en verder doorgaan met waar je mee bezig bent. Als het alleen gaat om dat je je geen houding weet te geven, lijkt me dit een praktisch oplosbaar probleem.
Op woensdag 15 oktober 2003 10:44 schreef IM_Barney het volgende:
Het is niet dat ik twijfel over mijn relatie, want na een relatie van meer dan 6 jaar kan ik wel zeggen dat zij degene is met wie ik de rest van mijn leven door wil brengen.Het gaat er meer om dat ik me op het moment dat dat meisje tegenover me gaat zitten geen houding aan weet te nemen.
quote:De tactiek van de plotselinge, indringende aanblik
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:38 schreef JAMsper het volgende:
Over kijken: volgens mij kijken de meeste meisjes "stiekem".. ik kan vrij goed zien of iemand kijkt zonder diegene aan te kijken en als je dan terugkijkt dan kijken ze vaak ergens anders heen!
Kan je leuk mee kloten, als dat de hele tijd is.. ineens kijken!
koppeling geslaagd? probleem opgelost.
mocht je zo snel geen single vriend weten, mep dan mijn mailadres maar in haar schoot
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 23:00 schreef Phate het volgende:
mocht je zo snel geen single vriend weten, mep dan mijn mailadres maar in haar schoot
Als ik haar niet kan (mag) krijgen, dan niemand!
Nou vind gewoon als je met iemand anders zoent, en je hebt al 5 jaar dan ben gewoon een slet......quote:Op woensdag 28 september 2005 14:21 schreef Ivatje het volgende:
Beetje met dat meisje zoenen kan geen kwaad toch ?![]()
Ik heb ook een gave vriend en wij zijn al 5 jaar samen, maar af en toe met iemand anders zoenen of gewoon flirten is leuk en spannend!![]()
Maar, geniet er van, maar wordt niet verliefd!!
Het is de schuld van Ivatje dat ik 2 pagina's uit 2003 aan het teruglezen benquote:Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef zwaaibaai het volgende:
Waarom deze zinloze doch enorme topic kick???!!!
Ja, daar dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 24 januari 2004 00:23 schreef Westlife-fan het volgende:
Ah leuk verhaal... Misschien moet je maar eens naar het "I knew I loved you"-clipje van Savage Garden kijken
Inderdaad dat geeft een leuk gevoel ...quote:Op woensdag 15 oktober 2003 10:28 schreef realist_ik het volgende:
ach, een beetje flirterig oogcontact is leuk...
Nee dat is dat nummer niet nee!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan.
Kwam/kom er niet meer op.
Is dat dat nummer met die man die zichzelf telkens een stukje uitkleedt en op het eind in het water springt. Want in het begin van het nr. zingt hij dan over een meisje die hij had gezien in de metro. Oh ja, you're beautiful ofzo.
Mooi nr![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2003 10:41 schreef Misanthroopia het volgende:
Wanneer ze weer tegenover je zit zou ik het volgende doen. Haal langzaam je ene been omhoog en leg hem over je nek. Glimlach geheimzinnig en leg daarna je andere been in je nek. Pak daarna een aansteker, houdt hem voor je reet, steek hem aan en laat een enorme ruft!
Begin daarna hard en triomfantelijk te lachen.
Ja, daar was ik ook al achtergekomenquote:
Had dat laatst met een niet zo heel knap meisje... dan weet je ook niet waar je kijken moet...quote:Op zaterdag 18 oktober 2003 14:49 schreef IM_Barney het volgende:
[..]
Ik heb diezelfde NACHT zelfs me vriendin toen des tijds opgebeld om het haar te vertellen.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:28 schreef Breukink het volgende:
en was je zo stoer om het tegen je vriendin te zeggen? nee zeker, het zal nu ook wel weer uit zijn met dat meisje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |