quote:Nee, bigbrother Donner.
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:08 schreef pberends het volgende:
Huh heet Donner Jan Piet Hein Donner?
![]()
![]()
quote:Tis nog erger:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Nee, bigbrother Donner.
http://www.bigbrotherawards.nl/
quote:
voornamen (roepnaam)
Jan Pieter Hendrik (Piet Hein)
quote:Ja, idd, weg met die lelijke avatar!
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
En wat is er met uw avatar???
quote:LOL meesterlijk
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:19 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]Die CDA look staat iedereen....
quote:
SUIKERBELEID IN DE EU
Een kilo suiker in de winkel kost eigenlijk niet wat die echt moet kosten. De prijs wordt door de Europese Unie kunstmatig hoog gehouden om de boeren te beschermen. Op de vrije markt is de prijs bijna drie keer lager. Dat betekent dat we bijna drie keer teveel betalen voor onze suiker. Daar moet verandering in komen vindt Europees Commissaris Fischler. Hij wil de gegarandeerde minimumprijs afschaffen en naar een vrije wereldmarkt. De suikerindustrie ziet dit met lede ogen aan en de ontwikkelingsorganisaties zijn enthousiast. Een verslag.INTEGRATIE & HUWELIJK
Integratie is tegenwoordig het toverwoord waarmee problemen tussen autochtonen en allochtonen moeten worden opgelost. Toen allochtonen nog gewoon gastarbeiders heetten en nog niemand van de term integreren had gehoord, waren er al Nederlandse vrouwen die in het huwlijksbootje stapten met een Turk of een Marokkaan. Ze moesten zich aanpassen aan elkaar. Als je het huwelijk beschouwt als een soort mini-samenleving, heeft het echtpaar Yildiz uit Purmerend als 37 jaar integratie achter de rug. Een portret van dit echtpaarNAJAARSOVERLEG 2003
De werknemersorganisaties FNV, CNV en MHP zijn het in het najaarsoverleg eens geworden over de loonmatiging. De bonden zijn overeengekomen dat de komende twee jaar de loonontwikkeling op nul wordt gehouden. Wel moet het kabinet verdergaande concessies doen op geplande ingrepen in de WAO, WW, koppeling van de uitkering aan de lonen, het vroegpensioen, gezondheidszorg en arbeidsmarktbeleid. Anders krijgen we alsnog een 'hete herfst'. Een verslag van de ontwikkelingen rondom het najaarsoverleg.DIKKE KINDEREN EN DE VERLEIDING
Het aantal mensen met ernstig overgewicht neemt toe. Kinderen worden in het dagelijks leven voortdurend geconfronteerd met eten en drinken. We volgen de worsteling van twee dikke kinderen, die elkaar kennen van het dikkevriendenkamp van afgelopen zomer.
quote:
quote:Echt meesterlijk en steengoed, die bolle aardappelkop ook!
Goeieavond.
Is het al bekend dat Bomhoff niet aangeklaagd gaat worden? Wat een criminelen-softie-knuffel-beleid zeg.
quote:Eeeh Sidekick, mag je morgen terugkomen?
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:38 schreef Sidekick het volgende:
Is dit het fotosoeptopic geworden?
Goeieavond.
Is het al bekend dat Bomhoff niet aangeklaagd gaat worden? Wat een criminelen-softie-knuffel-beleid zeg.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:41 schreef Herostratos het volgende:[..]
Eeeh Sidekick, mag je morgen terugkomen?
Ik ben erg positief iig.
quote:En, gelijk gestaakt de eerste dag??
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:38 schreef Sidekick het volgende:
Is dit het fotosoeptopic geworden?
Goeieavond.
quote:Ik heb duizenden regels code moeten bekijken. k heb een 2 uur durende demo gekregen, en alle collega's ontmoet (stuk of 15). Ik heb dus weinig hoeven na te denken; alleen veel onthouden. Je kan dat staken noemen ja.
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
En, gelijk gestaakt de eerste dag??
![]()
Genomineerd voor domste post van de dag (exclusief pberends).
quote:Welke taal? C, Basic, java, php???
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:47 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik heb duizenden regels code moeten bekijken. k heb een 2 uur durende demo gekregen, en alle collega's ontmoet (stuk of 15). Ik heb dus weinig hoeven na te denken; alleen veel onthouden. Je kan dat staken noemen ja.
Vertel vertel, maar niet te snel, want ik schrijf mee!
quote:oh.. zit je bij de AIVD tegenwoordig ?
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:47 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik heb duizenden regels code moeten bekijken.
quote:Nee, dat is niet de schuld van Paars. Het begon met het centrum-rechts kabinet De Jong (1967-1971), die al gastarbeiders binnenhaalde, zonder eisen te stellen ten opzichte van de integratie. Ook het centrum-rechtse kabinet Biesheuvel (1971 - 1973) is doorgegaan op de lijn.
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:55 schreef pberends het volgende:[..]
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33486
http://nu.nl/news.jsp?n=218252&c=10
http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artikelen/algemeen/webmagazine/artikelen/2003/1298k.htmGoedzo Paars en Lubbers
Tijdens Lubbers is er eindelijk begonnen met het werken aan de integratie, en onder Paars is die lijn doorgezet.
Daarnaast is er een vrije keuze van godsdienst in ons land, een vrijheid die kenmerkend is voor een besschaafd land dat Nederland heet.
Heros, dat ik werk, betekend niet dat ik niet meer politiek correct kan reageren.
quote:Wij werken niet met knipsels.
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:51 schreef Koos Voos het volgende:[..]
oh.. zit je bij de AIVD tegenwoordig ?
quote:LOL
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:54 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nee, dat is niet de schuld van Paars. Het begon met het centrum-rechts kabinet De Jong (1967-1971), die al gastarbeiders binnenhaalde, zonder eisen te stellen ten opzichte van de integratie. Ook het centrum-rechtse kabinet Biesheuvel (1971 - 1973) is doorgegaan op de lijn.
Tijdens Lubbers is er eindelijk begonnen met het werken aan de integratie, en onder Paars is die lijn doorgezet.
Daarnaast is er een vrije keuze van godsdienst in ons land, een vrijheid die kenmerkend is voor een besschaafd land dat Nederland heet.
Heros, dat ik werk, betekend niet dat ik niet meer politiek correct kan reageren.
quote:TurboPascal.
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Welke taal? C, Basic, java, php???
quote:Ik heb nog geen geheimhoudingscontract getekend, dus ik mail het morgen wel ff.
Vertel vertel, maar niet te snel, want ik schrijf mee!
Goedzo Paars.
quote:Hahaha, das goed, turbopascal, OMG!!!
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:59 schreef Sidekick het volgende:[..]
TurboPascal.
[..]Ik heb nog geen geheimhoudingscontract getekend, dus ik mail het morgen wel ff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |