Hoezo... graaien ?
[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 14-10-2003 13:10]
quote:Ach, hadden we de mensen niet of voelden mensen zich te goed en was een uitkering krijgen gemakkelijk?
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:05 schreef pberends het volgende:[..]
Een 'beetje' is niet erg, we wilden het werk immers zelf niet doen.
quote:Witte boordencriminaliteit!
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:07 schreef Koos Voos het volgende:
Alle 626 EU parlementariers verdienen 8671,- euro per maand (ex. div.toeslagen) - nu gaan er in de wandelgangen voorstellen om de maximale belastingdruk voor hun slechts 25% te maken.Hoezo... graaien ?
quote:pberends je krijgt van mij 4 konijntjes; 2 mannetjes en 2 vrouwtjes en ze moeten bijelkaar in een groot hok en je mag ze niet slachten (wel goed verzorgen). Dan kom ik achter 10 jaar eens kijken hoe het met "het beetje" konijntjes is.
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:05 schreef pberends het volgende:Een 'beetje' is niet erg, we wilden het werk immers zelf niet doen.
N.B. Elke verwijzing naar een bestaande situatie is onbedoeld. Deze casus is compleet fictief en niet maatschappelijk toepasbaar.
quote:Cancel topambtenaar, ik word euro-parlementarier!
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:Witte boordencriminaliteit!
quote:Het blijft natuurlijk wel het Europarlement he? Dan hoort dat. Geweldige krantenkop trouwens.
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:07 schreef Koos Voos het volgende:
Alle 626 EU parlementariers verdienen 8671,- euro per maand (ex. div.toeslagen) - nu gaan er in de wandelgangen voorstellen om de maximale belastingdruk voor hun slechts 25% te maken.
quote:Leg dat maar aan Jan M. uit
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:10 schreef Herostratos het volgende:[..]
pberends je krijgt van mij 4 konijntjes; 2 mannetjes en 2 vrouwtjes en ze moeten bijelkaar in een groot hok en je mag ze niet slachten (wel goed verzorgen). Dan kom ik achter 10 jaar eens kijken hoe het met "het beetje" konijntjes is.
N.B. Elke verwijzing naar een bestaande situatie is onbedoeld. Deze casus is compleet fictief en niet maatschappelijk toepasbaar.
quote:pberends compromis
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:13 schreef pberends het volgende:
Streng asielbeleid = sociaal
quote:hehe, het zijn toch feiten
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:15 schreef Herostratos het volgende:[..]
pberends compromis
quote:En dan schoppen we daar ook 50% weg, nog meer centjes over!!!
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:12 schreef Herostratos het volgende:[..]
Cancel topambtenaar, ik word euro-parlementarier!
Vet topic!!
quote:Dit wordt een stormlooptopic! Ik heb mijn eerste flame al gepost!
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:13 schreef pberends het volgende:
Streng asielbeleid = sociaal
In tegenstelling tot AIVD moet onderdeel worden van OM? Kan niemand iets liefs plaatsen voor sizzler. Anders is het zo zonde van de moeite...
quote:Hehe, ik hou van heerlijke flametopics
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:24 schreef Herostratos het volgende:[..]
Dit wordt een stormlooptopic! Ik heb mijn eerste flame al gepost!
In tegenstelling tot AIVD moet onderdeel worden van OM? Kan niemand iets liefs plaatsen voor sizzler. Anders is het zo zonde van de moeite...
Hmm ik zal dat topic eens bestuderen van sizzler, tis wel veel zeg
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:24 schreef Herostratos het volgende:[..]
Kan niemand iets liefs plaatsen voor sizzler. Anders is het zo zonde van de moeite...
Tja, het was gisteren best rustig, volgende keer open ik een topic als het drukker is.
quote:Stormtopic hehe.
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:43 schreef sizzler het volgende:[..]
![]()
![]()
Tja, het was gisteren best rustig, volgende keer open ik een topic als het drukker is.
pberends-fans
quote:Als ik het goed zie, is per slowchat-topic aan degene met de meeste posts een gouden medaille, aan de twee een zilveren en aan de derde een bronzen medaille "uitgereikt". Door vervolgens de medailles per user op te tellen krijg je een medaillespiegel.
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:52 schreef SilverMane het volgende:
[binnenvalt]
Waar slaat een medaillespiegel op?
[hee groeten]
quote:Das al de 2e keer dat je dat hier spamt!
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:12 schreef pberends het volgende:
Vetaccijnzenpberends-fans
quote:* pberends is playing Michael Jackson feat. Rick Astley - Smooth Criminal [Remix] .mp3
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Das al de 2e keer dat je dat hier spamt!
quote:Dat zegt genoeg, wat een smaak!
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:13 schreef pberends het volgende:[..]
* pberends is playing Michael Jackson feat. Rick Astley - Smooth Criminal [Remix] .mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |