abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2003 @ 23:40:34 #126
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_13864251
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:39 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Dat is waar ook jij hebt een SEX ban! Ok dan.

En ik heb nog steeds geen status erover...
Sizzler, kun jij eens navraag doen? Please!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2003 @ 23:41:50 #127
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_13864279
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:40 schreef pberends het volgende:
"buitengewoon teleurstellend..."

Quote by...

CNV en FNV en andere huilmutsen!
pi_13864295
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

CNV en FNV en andere huilmutsen!

U gaat door voor de huismuts!
pi_13864549
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En ik heb nog steeds geen status erover...
Sizzler, kun jij eens navraag doen? Please!

Hoef nieteens. Je hebt een subforumban en die duren een week. Je bent de 10e gebanned dus mag je er de 17e weer posten. Voor de zekerheid kan je een mail naar forum@fok.nl sturen als je week voorbij is. Soms willen ze nog wel eens iemand vergeten te unbannen. Nog even geduld dus.

Maar wat heb je nou aan SEX als je nog in POL kan posten?

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_13864579
Is er iemand die dit logo snapt??

Wat stelt het voor, 2 zoenende mannen??

† In Memoriam † maandag 13 oktober 2003 @ 23:55:35 #131
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_13864630
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:52 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hoef nieteens. Je hebt een subforumban en die duren een week. Je bent de 10e gebanned dus mag je er de 17e weer posten. Voor de zekerheid kan je een mail naar forum@fok.nl sturen als je week voorbij is. Soms willen ze nog wel eens iemand vergeten te unbannen. Nog even geduld dus.

Maar wat heb je nou aan SEX als je nog in POL kan posten?

Dank je, ik kreeg nl. helemaal geen reaktie. Niet dat ik er nog vaak ga komen... (dubbelzinnige zin trouwens hahaha).
pi_13864636
Deze citaten horen bij dat logo....

"Het vertrouwen van de mensen sijpelt weg: het vertrouwen in de overheid, in de rechterlijke macht, in de democratie, in de politiek. En daarmee verdwijnt ook de hoop dat het morgen beter wordt. De ziel verdwijnt uit de samenleving. Dát neem ik de regering kwalijk. Waar kunnen we nog trots op zijn?"

"We werden bijna honderd procent rijker in de afgelopen twintig jaar, maar we lijken wel armer geworden. We kachelen op alle terreinen achteruit. De sociale zekerheid wordt afgebroken, witte en zwarte wijken illustreren de feitelijke apartheid, de woningnood is weer terug, natuur en milieu krijgen een stiefmoederlijke behandeling, de openbare ruimte verloedert, de rechterlijke macht en de politie kunnen het niet meer aan, onderwijs kan niet meer vijf dagen per week, in de verpleeghuizen komen steeds meer wantoestanden voor. En ga maar door."

Jaja, het gaat slecht in Nederland...

† In Memoriam † maandag 13 oktober 2003 @ 23:56:21 #133
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_13864649
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:53 schreef Kozzmic het volgende:

[afbeelding]

2 zoenende witte mannen...
pi_13864745
quote:

[afbeelding]

Snappen wel, maar hij is wel erg lelijk! Ik zou die hoofden niet in elkaar over laten lopen iig.
pi_13864872
quote:

[afbeelding]

ow ik dacht die siamese tweeling maar ik ga slapen
pi_13864909
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:04 schreef pberends het volgende:

[..]

ow ik dacht die siamese tweeling

Aaaah, da-zal-'t-zijn !!!
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:07:09 #137
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_13864931
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:06 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Aaaah, da-zal-'t-zijn !!!

Kozzmic, je riep me?!
pi_13865320
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:08 schreef Herostratos het volgende:
Is al bekend van wie HenkWasbever een kloon? Volgens mij zit die man aan de [afbeelding]

DE oplossing voor de mabel ellende

quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:02 schreef Cynix ® het volgende:
HenkWasbever, gebagger in serieuze fora, afkoelban 48 uur. Username doet trouwens weinig goeds vermoeden.
pi_13865545
Enkele ondernemers sturen hun spam door naar VNO-NCW, omdat zij het niet eens zijn met het spamstandpunt van de ondernemingsorganisatie.

In tegenstelling tot wat de belangenorganisatie VNO-NCW denkt, zijn veel bedrijven het zat om dagelijks honderden spamberichten te ontvangen, stelt Seth van der Meer, initiatiefnemer van de actie.
Diverse andere bedrijven hebben zich inmiddels bij de actie aangesloten. "Volgens het zwaan-kleef-aan-principe staat het elke onderneming vrij mee te doen aan deze actie", aldus Van der Meer. "Ik hoop dat VNO-NCW op deze actie reageert en zijn standpunt heroverweegt." ( info@vno-ncw.nl )

dinsdag 14 oktober 2003 @ 10:20:03 #140
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_13868827
quote:

[afbeelding]

Tsssk, ik zie gewoon twee mensen waarvan er één een arm om de ander slaat.. waar halen jullie dat zoenen vandaan???

Mannen...

Fok!hokker... en NietKlieker.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 10:22:14 #141
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_13868880
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:55 schreef Kozzmic het volgende:
Deze citaten horen bij dat logo....

"Het vertrouwen van de mensen sijpelt weg: het vertrouwen in de overheid, in de rechterlijke macht, in de democratie, in de politiek. En daarmee verdwijnt ook de hoop dat het morgen beter wordt. De ziel verdwijnt uit de samenleving. Dát neem ik de regering kwalijk. Waar kunnen we nog trots op zijn?"

"We werden bijna honderd procent rijker in de afgelopen twintig jaar, maar we lijken wel armer geworden. We kachelen op alle terreinen achteruit. De sociale zekerheid wordt afgebroken, witte en zwarte wijken illustreren de feitelijke apartheid, de woningnood is weer terug, natuur en milieu krijgen een stiefmoederlijke behandeling, de openbare ruimte verloedert, de rechterlijke macht en de politie kunnen het niet meer aan, onderwijs kan niet meer vijf dagen per week, in de verpleeghuizen komen steeds meer wantoestanden voor. En ga maar door."

Bah! Wat een walgelijk tendentieus en onwaar stukje, als er mensen zijn die of zo weinig kennis van zaken hebben of zo dom zijn (of zo geindoctrineerd?), dan mogen die van mij een enkeltje Timboektoe krijgen...

ook goedemorgen!

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_13869398
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Brinkie brinkie, hoe is het met de antenne en de paal?

mooi, mooi, het dakterras ligt erin .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_13869630
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:20 schreef No Nick het volgende:

[..]

Tsssk, ik zie gewoon twee mensen waarvan er één een arm om de ander slaat.. waar halen jullie dat zoenen vandaan???

Mannen...

Dat zoenen had ik er ook weer niet uitgehaald nee...
pi_13869813
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:32 schreef Koos Voos het volgende:
Enkele ondernemers sturen hun spam door naar VNO-NCW, omdat zij het niet eens zijn met het spamstandpunt van de ondernemingsorganisatie.

In tegenstelling tot wat de belangenorganisatie VNO-NCW denkt, zijn veel bedrijven het zat om dagelijks honderden spamberichten te ontvangen, stelt Seth van der Meer, initiatiefnemer van de actie.
Diverse andere bedrijven hebben zich inmiddels bij de actie aangesloten. "Volgens het zwaan-kleef-aan-principe staat het elke onderneming vrij mee te doen aan deze actie", aldus Van der Meer. "Ik hoop dat VNO-NCW op deze actie reageert en zijn standpunt heroverweegt." ( info@vno-ncw.nl )

zie ook: VNO-NCW vindt spam geen probleem
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:15:48 #145
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_13870052
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:56 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Dat zoenen had ik er ook weer niet uitgehaald nee...

Eeen innige omhelzing dan maar, omdat het zoenen niet zuiver wetenschappelijk aangetoond kan worden?
pi_13870163
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Eeen innige omhelzing dan maar, omdat het zoenen niet zuiver wetenschappelijk aangetoond kan worden?

Dit doet me nogal denken aan die 'psychologische' plaatjes... wat je eruithaalt, zegt iets over jou

Ben trouwens blij dat niet alle werkgevers het met het standpunt van VNO-NCW eens zijn zeg... eens kijken hoe snel die organisatie van standpunt verandert nu ze alle spam krijgen

† In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:24:25 #147
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_13870275
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:20 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Dit doet me nogal denken aan die 'psychologische' plaatjes... wat je eruithaalt, zegt iets over jou

Ben trouwens blij dat niet alle werkgevers het met het standpunt van VNO-NCW eens zijn zeg... eens kijken hoe snel die organisatie van standpunt verandert nu ze alle spam krijgen

Ik ben niet vies van zoenen hoor, kijk maar

Ik snap zo'n VNO-NCW inderdaad echt niet, dat vind ik zwaar naief.
Helemaal gekspammen met viagria-pillen en andere onzin, uiteraard allemaal in het belang van het bedrijf!

dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:24:33 #148
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_13870277
quote:

Ach ja, waar het hart van vol is

quote:
Was dat nou het officiele standpunt of hadden enkele medewerkers voor hun beurt gesproken?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_13870315
quote:

[..]

Vast neit zo snel, ze schaffen gewoon een goede filter aan. De ontwerpers daarvan moeten ook werk houden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_13870381
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:24 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Was dat nou het officiele standpunt of hadden enkele medewerkers voor hun beurt gesproken?

Het officiele standpunt. Er is zelfs een brief met die stekking naar de Kamercommissie voor Economische Zaken gestuurd. (zie: http://www.remcokouwenhoven.nl/index.php?p=444&c=1#comments)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')