quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:39 schreef pberends het volgende:[..]
Ik ga erop vooruit. Of jullie acheruit
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:11 schreef sizzler het volgende:[..]
![]()
![]()
LOL @ pberends
Ik vond mijn imitatie een tijdje geleden wat beter, maar deze imitatie is wel beter dan die van Kozzmic.
Als ik morgenavond (door de treinreis zal ik waarschijnlijk smiddags niet meer kunnen FOK!ken) er niet ben, bellen jullie dan 112? Of als je het telfoonnummer daarvan niet meer weet, bel dan 06-11.
quote:Succes mijn zoon!
Op maandag 13 oktober 2003 22:01 schreef Sidekick het volgende:
Morgen 1ste dag....Als ik morgenavond (door de treinreis zal ik waarschijnlijk smiddags niet meer kunnen FOK!ken) er niet ben, bellen jullie dan 112? Of als je het telfoonnummer daarvan niet meer weet, bel dan 06-11.
quote:Dank u.
Op maandag 13 oktober 2003 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Succes mijn zoon!
quote:Die was echt goed idd
Op maandag 13 oktober 2003 21:14 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik vond mijn imitatie een tijdje geleden wat beter, maar deze imitatie is wel beter dan die van Kozzmic.
quote:Succes morgen. Laat ze maar zien dat je er zin in hebt, dat wordt altijd gewaardeerd!
Morgen 1ste dag....Als ik morgenavond (door de treinreis zal ik waarschijnlijk smiddags niet meer kunnen FOK!ken) er niet ben, bellen jullie dan 112? Of als je het telfoonnummer daarvan niet meer weet, bel dan 06-11.
quote:Niet te laat komen he?
Succes!
quote:Volledig geschift die lui!
Op maandag 13 oktober 2003 22:22 schreef pberends het volgende:
NOVA begint met het 2e deel over Noord-Korea. Dit keer meer over kernwapens.
quote:Over volledig geschift gesproken, die Marc-Marie bij BVD heeft ook het IQ van een pantoffeldiertje...
Op maandag 13 oktober 2003 22:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:Volledig geschift die lui!
quote:Erg verwijfde gast, maar ik kan wel met die gast lachen!
Op maandag 13 oktober 2003 22:44 schreef Herostratos het volgende:[..]
Over volledig geschift gesproken, die Marc-Marie bij BVD heeft ook het IQ van een pantoffeldiertje...
quote:Werk ... hehehehehehe. Succes.
quote:Ik heb het al nagetrokken: geen kloon. Maar wel irritant.
Op maandag 13 oktober 2003 23:08 schreef Herostratos het volgende:
Is al bekend van wie HenkWasbever een kloon? Volgens mij zit die man aan de [afbeelding]DE oplossing voor de mabel ellende
quote:Eigenlijk is dit gewoon spam he?! Nu ben ik zo nieuwsgierig dat ik toch dat topic eens ga lezen!
Op maandag 13 oktober 2003 23:12 schreef sizzler het volgende:[..]
Ik heb het al nagetrokken: geen kloon. Maar wel irritant.
quote:Nouja, niet echt spam in de zin van linken naar een andere site. Eerder gewoon bagger.
Op maandag 13 oktober 2003 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Eigenlijk is dit gewoon spam he?! Nu ben ik zo nieuwsgierig dat ik toch dat topic eens ga lezen!
quote:'t was wel kort hoor!
Op maandag 13 oktober 2003 23:18 schreef sizzler het volgende:[..]
Nouja, niet echt spam in de zin van linken naar een andere site. Eerder gewoon bagger.
quote:Je hebt er anders lang genoeg over het lezen ervan gedaan...
Op maandag 13 oktober 2003 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:'t was wel kort hoor!
![]()
* Geplaatst door Aaahikwordgek op maandag 13 oktober 2003 23:13 *
* Geplaatst door Aaahikwordgek op maandag 13 oktober 2003 23:21 *
quote:En dan nog de bloemkool over het hoofd zien!
Een roeispaan, een slag en er zat een slot op!
quote:Werkt men dan wel in de ochtend?
Haagse ambtenaren leggen werk neerDEN HAAG Ongeveer 2000 ambtenaren van diverse ministeries en de gemeenten Den Haag en Leidschendam/Voorburg leggen morgen het werk neer. Tussen 13.00 en 17.00 uur is er een werkonderbreking om een demonstratie van de FNV tegen het kabinetsbeleid te kunnen bijwonen.
De demonstratie is bedoeld als signaal aan het kabinet, dat morgen in het najaarsoverleg praat met werknemers- en werkgeversorganisaties.
Tot 10.00 uur rijden er naar Den Haag geen treinen. NS wil voorkomen dat door de FNV-acties het treinverkeer tot in de middag ontregeld is. Zo'n 20.000 tot 30.000 reizigers krijgen er last van.
quote:Ik zit nog op 300 andere sites!
Op maandag 13 oktober 2003 23:24 schreef Herostratos het volgende:[..]
Je hebt er anders lang genoeg over het lezen ervan gedaan...
* Geplaatst door Aaahikwordgek op maandag 13 oktober 2003 23:13 *
* Geplaatst door Aaahikwordgek op maandag 13 oktober 2003 23:21 *
[..]En dan nog de bloemkool over het hoofd zien!
quote:Dat is waar ook jij hebt een SEX ban! Ok dan.
Op maandag 13 oktober 2003 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:Ik zit nog op 300 andere sites!
quote:Ik ben blij dat ik morgen vrij ben.
Op maandag 13 oktober 2003 23:34 schreef zakjapannertje het volgende:
NOS teletekst
p112
[..]Werkt men dan wel in de ochtend?
Quote by...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |