abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13842167
Oftewel ... Mooie plaatjes van mooie motorblokken (of delen ervan)


W18!!





[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 13-10-2003 04:16]

Calm down, please!
pi_13842181
pi_13842193
Subaru Impraza WRX Sti - 2.0 liter viercilinder turbo boxer

De bekende Subaru boxermotor met het prachtige geluid.

Nissan Skyline R33 GTR - (RB26DETT) 2.6 liter zescilinder-in-lijn twin turbo


Check de immense intercooler!

Zoals de kenners al gezien hadden is dit de GTR-700 van exvitermini.com;
deze motor levert meer dan 1 Megawatt!!! (>1350pk)!!!

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  maandag 13 oktober 2003 @ 04:45:14 #4
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_13842205
Beautifull

Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_13842272
Ik heb ze al een keer in een ander topic geplaatst.. maar daar gaan we nog een keer

Hier staat de rest

Free people own guns! Slaves do not!
pi_13842277
Jep, ik had ze al eerder gezien, maar die dikke hotrod V8's blijven cool.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_13842312
ik heb nog het genoegen gehad om in 1 van die bakken te zitten
Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 13 oktober 2003 @ 06:48:47 #8
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13842326

Iiiiiieeeeet!!!!! *vroem!!!!!*

Sorry

pi_13842331
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 06:48 schreef Slarioux het volgende:
[afbeelding]

Iiiiiieeeeet!!!!! *vroem!!!!!*

Sorry


Whehe, is dat een Trabantje?
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_13842417
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 06:52 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Whehe, is dat een Trabantje?


ff naar de link van de image kijken he smartass
RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
pi_13842433
Porsche 959 2.8l Bi-turbo boxer moter ..

* 4 kleppen per cylinder
* Dry sump smering
* Water/lucht gekoeld
* Titanium drijfstangen

  maandag 13 oktober 2003 @ 10:51:57 #12
14876 Weurst
want worst is al bezet
pi_13844306
Een door Jack Knight onerhanden genomen blokje van een Mini. Van 8v naar 16v met 4 carbs, 8 poorter dus 160 bhp @ 7,000 rpm.


KAD (conversies verglijkbaar met JK) haalt tot zo'n 180 pk uit een opgeboord 1275cc tje maar die van Jack Knight zien er mooier uit en aangezien dit topic om pics gaat

[Dit bericht is gewijzigd door Weurst op 13-10-2003 12:20]

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst - pe[per]worst
  maandag 13 oktober 2003 @ 11:25:26 #13
27988 phuck
Chasing rabbits
pi_13844915
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 10:51 schreef Weurst het volgende:
Een door Jack Knight onerhanden genomen blokje van een Mini. Van 8v naar 16v met 4 carbs, 8 poorter dus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

KAD (conversies verglijkbaar met JK) haalt tot zo'n 180 pk uit een opgeboord 1275cc tje maar die van Jack Knight zien er mooier uit en aangezien dit topic om pics gaat


gaaf
Wat kost zoiest wel niet?
Feed your head
pi_13844998
Euro's
You laugh at me because I'm different. I laugh at you because you're all the same.
  maandag 13 oktober 2003 @ 11:32:24 #15
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_13845046
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 10:51 schreef Weurst het volgende:
Een door Jack Knight onerhanden genomen blokje van een Mini. Van 8v naar 16v met 4 carbs, 8 poorter dus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

KAD (conversies verglijkbaar met JK) haalt tot zo'n 180 pk uit een opgeboord 1275cc tje maar die van Jack Knight zien er mooier uit en aangezien dit topic om pics gaat


Wauw, jij weet wat mooie motor-techniek is!

Ik ga straks ook wel even zoeken...

You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
pi_13845410
  maandag 13 oktober 2003 @ 12:16:42 #17
14876 Weurst
want worst is al bezet
pi_13846209
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 11:25 schreef phuck het volgende:
[..]
gaaf
Wat kost zoiest wel niet?
Jack Knight prijzen weet ik niet, wel de KAD prijzen.
Blok met alles er op en er aan (opboren naar 1380cc met zuigers etc, dubbele webers, 16v kop, spruitstukken, dyno afstel sessie en de hele handel)
£6,813 incl vat(btw) = kleine 10.000 euro voor stage 1 met 120 pk
£10,000 incl vat = zo'n 14.000 euro voor stage 4 met 180 pk
verder nog wat stages met prijzen er tussen in.

Dan heb je zoiets onder je kap:

Vrij prijzig dus, maar ik ken mensen die voor meer hun Mini motor opgewaardeerd hebben. De gast waar ik mijn onderdelen haal heeft een motortje in zijn race Mini die zo'n kleine 40.000 gulden gekost heeft.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst - pe[per]worst
pi_13847762
3L inlijn 6 cylinder

Dit blok is een van de weinige dingen die WO3 zullen overleven

Onverwoestbaar en tot 800pk met de stock internals... dat doet de RB26DETT niet na hoor

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 13 oktober 2003 @ 13:36:42 #19
20141 pleymo
People = shit
pi_13848216
pi_13853928
McLaren F1 open


en McLaren F1 charged

Calm down, please!
  maandag 13 oktober 2003 @ 18:02:07 #21
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13855677
Titel aangepast, het is beautiful ipv beutiful
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  maandag 13 oktober 2003 @ 18:19:12 #22
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13856008
En dan even mijn bijdrage van Toda Racing:

TODA MUGEN Formula 3 Engine
TODA FERRARI MODENA F360GT Engine
TODA HONDA B18C Engine
TODA NISSAN SR20 N2 Race Spec
TODA NISSAN SR20DET GT300 Engine
TODA TOYOTA Altezza 3SG Engine
TODA MIATA BP 1.9 Liter Engine

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_13856253
Nissan 200sx 1.8 Liter Turbo DOHC 170pk motor. (met blow-off valve)

en een beetje vuil

If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_13856297
Maybach W24


En verder nog een leuk gegeven waar ik een mooi plaatje van probeer te zoeken (wie helpt):
Pierce-Arrow 6-66 Raceabout (1916) had de grootste motor.
Type S-6
12 valves total
2 valves per cylinder
Bore × stroke 127.00mm × 177.80mm
5 in × 7 in
Bore/Stroke ratio 0.71
Displacement 13516 cc
(824.797 cu in)

Unitary capacity 2252.67 cc/cylinder
Catalytic Converter N
Max. output 60.8 PS (60.0 bhp) (44.7 kW)

[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 13-10-2003 23:27]

Calm down, please!
pi_13856299
Even een vraagje tussendoor,

Wat is het verschil tussen W12 en V12

pi_13856366
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 18:34 schreef hielkej het volgende:
Even een vraagje tussendoor,

Wat is het verschil tussen W12 en V12


Bij een W12 hebben ze 2 V6-en aan elkaar geplakt in een dubbele V-vorm... VV = W

W12 = 4 rijtjes van 3 cylinders
V12 = 2 rijtjes van 6 cylinders

Calm down, please!
pi_13856812
Goed topic idee trouwens!

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 13 oktober 2003 @ 20:51:34 #28
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_13859501
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 18:19 schreef jacco het volgende:
En dan even mijn bijdrage van Toda Racing:

TODA MUGEN Formula 3 Engine [afbeelding]
TODA FERRARI MODENA F360GT Engine [afbeelding]
TODA HONDA B18C Engine [afbeelding]
TODA NISSAN SR20 N2 Race Spec [afbeelding]
TODA NISSAN SR20DET GT300 Engine [afbeelding]
TODA TOYOTA Altezza 3SG Engine [afbeelding]
TODA MIATA BP 1.9 Liter Engine [afbeelding]


Supermooie foto's, Jacco! Vooral die throttle bodies met open kelken erop vind ik erg gaaf. Dat zal vast een lekker aanzuiggeluid maken!
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
  maandag 13 oktober 2003 @ 21:02:43 #29
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13859826
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:51 schreef Svensson het volgende:

[..]

Supermooie foto's, Jacco! Vooral die throttle bodies met open kelken erop vind ik erg gaaf. Dat zal vast een lekker aanzuiggeluid maken!


Thanx, en daar ga ik wel van uit. Het enige minpunt aan deze motoren is dat ze allen racespec zijn. En dus niet op de openbare weg mogen worden gebruikt. Maar die kelken zien er idd indrukwekkend uit
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  maandag 13 oktober 2003 @ 21:14:21 #30
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_13860126
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:02 schreef jacco het volgende:

[..]

Thanx, en daar ga ik wel van uit. Het enige minpunt aan deze motoren is dat ze allen racespec zijn. En dus niet op de openbare weg mogen worden gebruikt. Maar die kelken zien er idd indrukwekkend uit


Heb net ff op hun site gekeken en ze concentreren zich inderdaad voornamelijk op racemotoren, maar ze leveren ook producten voor road-going auto's als ik het goed begrijp...
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
  maandag 13 oktober 2003 @ 21:19:30 #31
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13860250
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:14 schreef Svensson het volgende:

[..]

Heb net ff op hun site gekeken en ze concentreren zich inderdaad voornamelijk op racemotoren, maar ze leveren ook producten voor road-going auto's als ik het goed begrijp...


Ja klopt ze produceren alles om je auto sneller te laten lopen eigenlijk. en dat gaat dan van snellere nokkenassen tot aan zuigers en alles wat daar tussen inzit.

Het voordeel bij zulke bedrijven is dat ze heel veel leren uit de racerij en dat dan natuurlijk in hun producten door voeren. Waar wij alleen maar profijt van hebben want je krijgt zo het beste van het beste.

Moet je gewoon eens kijken wat een juweeltje van uitlaat spruitstuk dit is voor een Honda B16A motor kost dan wel even 980 dollar.

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  maandag 13 oktober 2003 @ 21:22:34 #32
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13860333
Hier nog een WP van een Integra DC-5 motor met een volledige custom uitlaatspruitstuk.

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  maandag 13 oktober 2003 @ 21:26:45 #33
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_13860452
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:19 schreef jacco het volgende:

[..]

Moet je gewoon eens kijken wat een juweeltje van uitlaat spruitstuk dit is voor een Honda B16A motor kost dan wel even 980 dollar.

[afbeelding]


Mooi ding hoor. Uitlaatspruitstukken zijn sowieso behoorlijk aan de prijs, meestal het duurste onderdeel van het hele uitlaatsysteem.

Dit is trouwens de motor van mijn eigen auto, een Peugeot 205 Rallye 1.3 met 2 dubbele Weber DCOE40 carburateurs:

You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
  maandag 13 oktober 2003 @ 22:09:19 #34
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_13861672

You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
pi_13862999
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 18:34 schreef hielkej het volgende:
Even een vraagje tussendoor,

Wat is het verschil tussen W12 en V12


Een W12 zijn eigenlijk twee VR6 blokken in V-vorm aan elkaar met 1 krukas.

Een VR blok is een motor in V-opstelling met een extreem smalle blokhoek; de VR6 van volkswagen is volgens mij iets van 15°. Je zou het eigenlijk beter een lijn-motor kunnen noemen waarvan de cylinders t.o.v. elkaar licht verkant zijn.

Dat is primair gedaan om ruimte te besparen; door de cylinders iets verkant t.o.v. elkaar te plaatsen kunnen de cylinders dichter bij elkaar staan waardoor de motor korter wordt.

Heeft ook nadelen btw, zoals vibraties, dunne cylinderwanden en een complexe krukas.

pi_13863531
pi_13863718
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 18:34 schreef hielkej het volgende:
Even een vraagje tussendoor,

Wat is het verschil tussen W12 en V12


Er is ook een W16 btw, in de Bugatti Veyron (ook van VAG, geen foto overigens, maar CG)

[Dit bericht is gewijzigd door mbvt op 13-10-2003 23:36]

pi_13863980
oei ... zie ik daar 2 van 4 uitlaatturbo's? wreed!
Calm down, please!
pi_13864018
Honda´s VTEC-E camshaft actuation (ok, geen foto van de hele motor, maar wel van een interessant onderdeel )

BMW´s VANOS

pi_13864052
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:30 schreef Googolplexian het volgende:
oei ... zie ik daar 2 van 4 uitlaatturbo's? wreed!
Yep, 4 turbos. 8 liter, est. 1250 Nm en < 1000 pk :-)
pi_13875087

Ferrari V12

Calm down, please!
pi_13875397

Een Type Honda V-TEC Nokkenas

Calm down, please!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:42:38 #43
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_13875691
ik blijf de Hennessey Viper motoren mooi vinden

Venom Twin Turbo polished inlet tubes with optional HKS blow-off valves and NOS system.

Een gewone Viper motor kan dr ook wel mee door hoor

Een gewone Viper srt-10 motor


Nog een gewone


Van de Viper Competition Coupé

pi_13875933
Ultima:



500+ HP 6300cc dry sumped Chevy engine


American engine ... ready to fit


New Ultima GTR Engine bay

bron: http://www.ultimasports.co.uk

Calm down, please!
pi_13877632

Engine:
3000 Ferrari (Type 052), V10
Total Displacement:
2,997 cm3
Timing Gear:
40 valves
meer

Krachtbron van de Ferrari F1 2003 GA

pi_13878511
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:57 schreef sebaz het volgende:
[afbeelding]

Engine:
3000 Ferrari (Type 052), V10
Total Displacement:
2,997 cm3
Timing Gear:
40 valves
meer

Krachtbron van de Ferrari F1 2003 GA


Tsja ... en die moet je nou in je Civicje hangen.
Calm down, please!
pi_13881268
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:29 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Tsja ... en die moet je nou in je Civicje hangen.


Zou ie passen denk je?
pi_13881400
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:50 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

Zou ie passen denk je?


Dat MAKEN we passend
Civic van 5 meter... lol
Calm down, please!
pi_13881559
Wen er maar alvast aan:

Weg mooie verchroomde techniek: Hello fuel-cell!

Calm down, please!
pi_13889752
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:07 schreef Googolplexian het volgende:
Wen er maar alvast aan:

[afbeelding]

Weg mooie verchroomde techniek: Hello fuel-cell!


Indeed, en ze zullen dan ook wel iets vinden om ze te tunen hè
pi_13890373
Tsja ... dadelijk hebben we het niet meer over een V8 - 5 liter maar over een 36 Volt - 40 Ampère (ik noem maar wat)

Klinkt (nu nog) toch minder stoer...

Calm down, please!
  woensdag 15 oktober 2003 @ 02:04:04 #52
3780 -SpaceMaker-
Think Progressive
pi_13890594

GM XV16 Specifications

Configuration:
13.6L V-16

Installation:
longitudinal RWD

Displacement:
13,600cc

Valvetrain:
OHV 2 valves-per-cylinder

Bore x Stroke:
105 mm x 98 mm

Horsepower:
1000 (746 kW) @ 6000 rpm

Torque:
1000 lbs.-ft. (1356 Nm) @ 4300 rpm

Compression ratio:
10.6:1

Firing order:
1-12-8-11-7-14-5-16-4-15-3-10-6-9-2-13

Fuel system:
sequential multipoint fuel injection

Recommended fuel:
unleaded regular

"When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car"
pi_13890695
WOW
Calm down, please!
pi_13890716

4000 pk.

Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_13897262
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 02:40 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

4000 pk.


Die krijgen we zeker niet in ons Civicje passend
pi_13898518
En deze ook niet.. een kenner herkent 'm (ik dacht... als we vliegtuig motoren gaan doen dan hoort deze er zeker tussen):

Rolls-Royce Pegasus F-402-RR-404 vectored thrust turbofan engine uit de Harrier:

Calm down, please!
pi_13898613
LOL.

Maar dat andere was nog een zuigermotor

En wacht maar totdat iemand hier die mammoettanker dieselmotoren heeft ontdekt van 25.000 Pk ofzo. Goh, kheb nu een zuigermotor gevonden van 80 meter lang.

Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_13898751
Da's dan toch juist een mooi stuk techniek... Lekker op de zuiger staan tijdens onderhoud. Je lekker in de cylinder laten zakken en de oliegaten controleren. Kewl, man.


Effe iets anders...


zoooo...... Hebben we dat gehad.

Calm down, please!
pi_13898791
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:10 schreef Googolplexian het volgende:
Da's dan toch juist een mooi stuk techniek... Lekker op de zuiger staan tijdens onderhoud. Je lekker in de cylinder laten zakken en de oliegaten controleren. Kewl, man.


Effe iets anders...
[afbeelding]


zoooo...... Hebben we dat gehad.


Daar heb ik ook onder gestaan, en hij is echt huge .
Nog groter dan je zou denken als je zo die foto ziet.
pi_13911530
Calm down, please!
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 18:54:11 #61
44978 Torretje
BMW Alpina B6 2.8 E21
pi_13969666

Alpina B10 Bi-Turbo 360pk@6000rpm, 520Nm@4000rpm
pi_13970841
4 toppunten :

Rolls Royce Merlin V12 - 1700pk:

BRM V16 -1.5 liter supercharged- 450pk@11000rpm :

sound (oppassen voor je buren!) http://gpladdicts.speedgeezers.com/mpreplays/brm.zip

Chevy V8:


En de klapper aller tijden:

800 ton stuwkracht per stuk....jezus....

Volvo S60R : Prestanda på begäran
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 20:15:34 #63
24889 LiQuiD_007
Seat mag natuurlijk ook :)
pi_13971455
Ubergeil blokkie

Biturbo (dat geluid.........)

De motor die 3x le mans overleeft & wint

De v.a.g. 5 cilinder

Jullie raden vast wel welk merk bij mij een warm plekje heeft

word ook lid van het front tegen wokschotels ! PTA'ers verenigt U!
pi_13971959
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:15 schreef LiQuiD_007 het volgende:
Ubergeil blokkie
[afbeelding]

[afbeelding]

Biturbo (dat geluid.........)
[afbeelding]

De motor die 3x le mans overleeft & wint
[afbeelding]

De v.a.g. 5 cilinder
[afbeelding]

Jullie raden vast wel welk merk bij mij een warm plekje heeft


BMW?
pi_13980176
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:15 schreef LiQuiD_007 het volgende:
Ubergeil blokkie
[afbeelding]

Jullie raden vast wel welk merk bij mij een warm plekje heeft


Wel raar dat ze bij bmw uit een 3 liter 6 cilinder in de bmw M3 net zoveel pk's uit een audi 8 cilinder 4,2 liter...
pi_13980195
1.6 16v 120pk motor uit de Saxo 16v 2003
jaja ben er trots op
Wat zeg ie?
pi_13980383
Powerboatjes hebben ook vaak mooi spul:



pi_13980395
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 11:36 schreef FLipKick het volgende:

[..]

Wel raar dat ze bij bmw uit een 3 liter 6 cilinder in de bmw M3 net zoveel pk's uit een audi 8 cilinder 4,2 liter...


sommige mensen snappen ut ook helemaal niet....:N niet erg...dat niet... maar geef dan geen commentaar, of vraag gewoon waarom het zo is...
  zondag 19 oktober 2003 @ 11:51:34 #69
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_13980418
"Beautiful Engine" klinkt een beetje als een titel van een Manga film
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zondag 19 oktober 2003 @ 11:53:07 #70
71422 beeblebrox
the answer to everything
pi_13980437
damn die zou ik wel op me hovercraft willen hebben
Marvin go away!
pi_14002164
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 11:49 schreef TriumphGT6 het volgende:

[..]

sommige mensen snappen ut ook helemaal niet....:N niet erg...dat niet... maar geef dan geen commentaar, of vraag gewoon waarom het zo is...


Waarom is dat zo?
pi_14004211
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:42 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

BMW?


Ik denk toch meer aan de Audi/VW groep alias VAG-concern.
pi_14023777
Iemand geinteresseerd in een diesel?

De afbeelding toont de 10 cylinder foto...hierbij wat feiten over de 14 cylinder versie:

Total engine weight: 2300 tons (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
Length: 89 feet
Height: 44 feet
Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm

Nou dat is nog eens een koppel (torque).

5.608.312 lb/ft = 633.231 N/m als ik het goed heb

pi_14024374
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:19 schreef Starfish het volgende:
Iemand geinteresseerd in een diesel?

[afbeelding]

De afbeelding toont de 10 cylinder foto...hierbij wat feiten over de 14 cylinder versie:

Total engine weight: 2300 tons (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
Length: 89 feet
Height: 44 feet
Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm

Nou dat is nog eens een koppel (torque).

5.608.312 lb/ft = 633.231 N/m als ik het goed heb


leuke uitdaging voor die gasten die die motor hebben gemaakt met dat viper blokje???
pi_14025584

pi_14027024
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:19 schreef Starfish het volgende:
Iemand geinteresseerd in een diesel?

[afbeelding]

De afbeelding toont de 10 cylinder foto...hierbij wat feiten over de 14 cylinder versie:

Total engine weight: 2300 tons (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
Length: 89 feet
Height: 44 feet
Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm

Nou dat is nog eens een koppel (torque).

5.608.312 lb/ft = 633.231 N/m als ik het goed heb


Wat ik me nou afvraag, hoe start je zo'n ding? Gewoon met een startmotortje?

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 11:42:48 #77
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_14027065
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
pi_14036023
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:41 schreef mbvt het volgende:

[..]

Wat ik me nou afvraag, hoe start je zo'n ding? Gewoon met een startmotortje?


Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat er 2 opgevoerde V8 blokken als startmotor gebruikt werden.. kan het alleen nergens meer vinden
pi_14036318
Unbanned :)
pi_14036356
Ik heb zo'n motor als deze in mijn speedboot zitten, v6 uit een renult alpine
Unbanned :)
pi_14036598
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:42 schreef rollator_GSI het volgende:
[afbeelding]


is mijn beestje

Member off "The lords of the Ring" says : Wie later remt, rijd langer snel !
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 18:40:01 #82
37540 Gerako
Mille, er is geen betere!
pi_14036691
pi_14041154
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:50 schreef Starfish het volgende:

[..]

Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat er 2 opgevoerde V8 blokken als startmotor gebruikt werden.. kan het alleen nergens meer vinden


Aanzwemmen.
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 22:23:58 #84
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_14041250
Ik heb ooit eens schadefoto's moeten maken van zo'n soort blok aan de binnenkant.
In het dock ~ Rotterdam.Schip stond daar opgehoogd afwachtend op de verzekering. (en mijn opnamen)

Jammer heb ik er zelf niets meer van .. negatieven afgestaan toen.

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:00:11 #85
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_14042101
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:34 schreef AsconaB-16V het volgende:

[..]


[afbeelding]

is mijn beestje


Hey cool man, dat ziet er goed uit! Dubbele Webers zie ik.

Kun je me misschien meer vertellen over het motorblok? Dan bedoel ik vooral: cilinderinhoud en typenummer. En uit welke auto komt het blok origineel vandaan?

Ben namelijk van plan om ooit eens een Kadett C Coupe te restaureren en deze uit te rusten met een gereviseerd en getuned motorblok.

Alleen heb ik niet zo veel verstand van wat in een C Coupe past en wat niet. Zat zelf te denken aan een 2 liter 16 klepper, natuurlijk ook met 2 dubbele Webers...

Meer info is dus zeer welkom!

You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
pi_14086423
Uit een ander topic, maar hoort hier zeker ook thuis:
Calm down, please!
pi_14086989

Renault C1J (R5 GT Turbo) by K-Tec Racing

KTR built 1397cc, lightened and balanced bottom end, ceramically coated internals, wire ringed liners, triple doweled block, KTR Level 3 gasflowed head with modified valves and seats, gas flowed inlet manifold, KTR tubular stainless steel exhaust manifold, KTR uprated head gasket, KTR uprated head bolts, KTR camshaft, modified crank, KTR in car boost control kit, KTR maximum boost adjuster, KTR Group A carb, KTR big bore turbo elbow, KTR 2 ½" bore s/s turbo pipe, KTR 2 ½" bore s/s side exit exhaust system, KTR350 rollerbearing turbo, KTR Alloy T3 actuator kit, KTR front mount intercooler with stainless steel boost pipes, KTR induction kit, KTR alloy tanks, oil cap, carb top, Alloy breather tank, KTR/Samco silicone hoses, KTR uprated fuel pump, Mocal oil cooler with braided pipes, lightweight high output starter motor, Monster blow off valve, copper radiator, uprated engine mounts, polished alternator, chromed sump, engine mounts and all brackets.

Signature?
pi_14094054
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 19:40 schreef DaMadKow het volgende:
[afbeelding]

Renault C1J (R5 GT Turbo) by K-Tec Racing

- knip -


Beautiful!
Calm down, please!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 23:43:35 #89
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14094216
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 19:40 schreef DaMadKow het volgende:

Renault C1J (R5 GT Turbo) by K-Tec Racing

...blablabla..., Monster blow off valve, ...blablabla...


Monster Blow-Off valve, ik ben benieuwd hoe dat klinkt
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_14103035
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:00 schreef Svensson het volgende:

[..]

Hey cool man, dat ziet er goed uit! Dubbele Webers zie ik.

Kun je me misschien meer vertellen over het motorblok? Dan bedoel ik vooral: cilinderinhoud en typenummer. En uit welke auto komt het blok origineel vandaan?

Ben namelijk van plan om ooit eens een Kadett C Coupe te restaureren en deze uit te rusten met een gereviseerd en getuned motorblok.

Alleen heb ik niet zo veel verstand van wat in een C Coupe past en wat niet. Zat zelf te denken aan een 2 liter 16 klepper, natuurlijk ook met 2 dubbele Webers...

Meer info is dus zeer welkom!


Zeer veel info over mijn Ascona staat op http://www.bremo.nl check maar ff, want anders kan ik hier zo'n verhaal schrijven.

De motor is een 2.0 16V c20xe uit een calibra.

alle specs op mij site zoals gezegd.

Member off "The lords of the Ring" says : Wie later remt, rijd langer snel !
pi_14156100
Ferrari F1

en de 2003 versie:

Calm down, please!
pi_14496459

nice V16...

Calm down, please!
pi_14737629

Blink,Blink...
M'n Renault 5 GT Turbo Phase 1...Nieuwe Ph 1 C1JS7881 motor er in gelepeld.

  dinsdag 18 november 2003 @ 21:35:18 #94
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14741113
Wie wil er nog een turbo?

Bij 9,500 RPM heeft hij 2,105 PK en 1,164 N aan trekkracht. En dat bij 25 Psi.

Moet ik het nog een keer herhalen? Dit blok heeft dus 2105 PK

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:14:08 #95
37248 BertV
Klei indiaan
pi_14742146

200pk per liter... 15500tpm ( en een treurige 67,1 Nm )

Handgemaakt
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:23:42 #96
51388 audi80
Rijd een A4 allroad 2.0 TFSI
pi_14742443
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:15 schreef LiQuiD_007 het volgende:
Ubergeil blokkie
[afbeelding]

[afbeelding]

Biturbo (dat geluid.........)
[afbeelding]

De motor die 3x le mans overleeft & wint
[afbeelding]

De v.a.g. 5 cilinder
[afbeelding]

Jullie raden vast wel welk merk bij mij een warm plekje heeft


Kijk dat is het betere werk
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
pi_15340074
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_15340174
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:14 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]

200pk per liter... 15500tpm ( en een treurige 67,1 Nm )


Een R6 blok?
Maar jij zegt 200pk per liter.. het is toch geen 1000CC (liter)
En R6 heeft 120pk.. of bedoel je dat als hij 1000cc was geweest dat ie 200pk zou kunnen produceren?
pi_15340338
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 21:35 schreef jacco het volgende:
Wie wil er nog een turbo?

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Bij 9,500 RPM heeft hij 2,105 PK en 1,164 N aan trekkracht. En dat bij 25 Psi.

Moet ik het nog een keer herhalen? Dit blok heeft dus 2105 PK


holy fuck

is die streetlegal? lijkt me echt onmogelijk...
dan trek je echt letterlijk de straattegels uit de grond...

"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  donderdag 11 december 2003 @ 22:11:11 #100
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_15342235
quote:
Op donderdag 11 december 2003 21:05 schreef Pharell het volgende:

[..]

holy fuck

is die streetlegal? lijkt me echt onmogelijk...
dan trek je echt letterlijk de straattegels uit de grond...


Dragracer
Alleen die open wagentjes hebben 4.000 Pk zelfs.
Maar dat lijkt eigenlijk niet meer op een auto qua model.
  dinsdag 16 december 2003 @ 15:45:57 #101
58940 TTF
23/7 t/m 03/7 @ blanes.. :D
pi_15457341
pi_15459372
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:40 schreef Gerako het volgende:
[afbeelding]
aprilia?
pi_15460632
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 16:53 schreef -Muse- het volgende:

[..]

aprilia?


aprilia.com/models03/road/dati//foto_mod_pg_344_1060014623.jpg
  dinsdag 16 december 2003 @ 18:27:19 #104
51388 audi80
Rijd een A4 allroad 2.0 TFSI
pi_15461596

Dikke V8 in een 80

Hetzelfde soort blok in een Polo

voor meer info www.polov8.com

Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
pi_15462311
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:27 schreef audi80 het volgende:
[afbeelding]
Dikke V8 in een 80

Hetzelfde soort blok in een Polo
[afbeelding]
voor meer info www.polov8.com


WOW das echt ziek zal wel herrie maken... motor achter je... wel erg gaaf om dat in zo'n onopvallende polo te bouwen
pi_15480563
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 16:53 schreef -Muse- het volgende:

[..]

aprilia?


ik dacht aan een BMW motorsport blok..
Yeah baby Yeah!
  zondag 11 januari 2004 @ 21:55:47 #107
46960 StefanP
polemicist
pi_16167525
Hier heb je de motor die ze gebouwd hebben voor die 1000+ pk supra (de bijbehorende filmpjes kun je vinden in het filmpjes topic):

op twinsturbo.com kun je de prijzen van een aantal onderdelen vinden... daar koop je dus zowat 2 stock supra's voor, en dan heb je alleen maar een motor met turbo's

2JZ-GTE

[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 11-01-2004 22:06]

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_16169364
Tsja. wat een leuke motoren staan hier.

Maar dit is toch wel de mooiste

Hier gaat ie in . Een diablo replica. Echt supermooi gewoon

Meer foto;s en info vind je hier. http://diablo.newmedialabs.net/SCE/

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  zondag 11 januari 2004 @ 22:55:51 #109
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_16169835
"Blokje" uit m'n G
'99 MB E320 CDI T-model
  zondag 11 januari 2004 @ 23:03:39 #110
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_16170098
GMC Sierra V8 5.7 liter van familie van mij



Ferrari

Lamborgini


Amerikanen





[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 11-01-2004 23:13]

Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_16174763
Mooie plaatjes maar de Impreza bij de Amerikanen vat ik niet helemaal
Calm down, please!
  maandag 12 januari 2004 @ 08:33:02 #112
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_16176489
quote:
Op maandag 12 januari 2004 02:55 schreef Googolplexian het volgende:
Mooie plaatjes maar de Impreza bij de Amerikanen vat ik niet helemaal
Haha, ik bedoelde dat deze meeting in Amerika was en die auto door Amerikanen getuned is
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
  maandag 12 januari 2004 @ 18:40:53 #113
51388 audi80
Rijd een A4 allroad 2.0 TFSI
pi_16192824

Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
  maandag 31 mei 2004 @ 01:52:14 #114
46960 StefanP
polemicist
pi_19527445
Niet bijzonder mooi, wel imposant!



2JZ-GTE met transmissie

[ Bericht 15% gewijzigd door StefanP op 31-05-2004 02:04:31 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 31 mei 2004 @ 02:47:13 #115
73209 dnzl
Minimalist.
pi_19528013
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 18:19 schreef jacco het volgende:
En dan even mijn bijdrage van Toda Racing:

TODA MUGEN Formula 3 Engine [afbeelding]
Ja wat is dat gekke ding toch aan de zijkant van die bakkies
pi_19531697
oeps

[ Bericht 57% gewijzigd door mx_player op 31-05-2004 12:55:09 ]
had je niet verwacht!
pi_21804479
Calm down, please!
pi_21804905
Een hele mooie motor die zelfs de gemiddelde harry in een doorzonbuurt nog wel kan aanschaffen als ie ff doorspaart...

pi_21804985
Uit de 959

  dinsdag 7 september 2004 @ 16:29:38 #120
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_21805686
Cadillac Sixteen V16 @ 1000 pk









[ Bericht 5% gewijzigd door Hugster op 07-09-2004 16:35:43 ]
pi_21805856


50KWatt electro motor.
  dinsdag 7 september 2004 @ 16:38:34 #122
73209 dnzl
Minimalist.
pi_21805870
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 15:52 schreef Scheepschroef het volgende:
Een hele mooie motor die zelfs de gemiddelde harry in een doorzonbuurt nog wel kan aanschaffen als ie ff doorspaart...

[afbeelding]
Veel plezier met je distributieriem vervangen
pi_21806350
quote:
Op maandag 31 mei 2004 02:47 schreef dnzl het volgende:

[..]

Ja wat is dat gekke ding toch aan de zijkant van die bakkies
dat is een airrestrictor, De teams mogen een bepaald oppervlak open hebben waar de lucht naar binnen gezogen wordt, dit is om de snelheid terug te dringen en de sport veiliger te maken.
Het is dus gewoon een luchtfilter met een beperkt gat voorin
pi_21807038
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 15:52 schreef Scheepschroef het volgende:
Een hele mooie motor die zelfs de gemiddelde harry in een doorzonbuurt nog wel kan aanschaffen als ie ff doorspaart...

[afbeelding]

Blok in volle glorie:

pi_21807352


Dodge RAM engine test
Calm down, please!
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:50:56 #126
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_21807706
quote:
Op maandag 31 mei 2004 02:47 schreef dnzl het volgende:

[..]

Ja wat is dat gekke ding toch aan de zijkant van die bakkies
Dat is de luchtinlaat. Dit blok word namelijk gebruikt in de formule 3
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_21808169




jammer van al dat plastic

-edit-

voor de mensen die t niet door hadden.. dit is de 4,4L V8 uit de 645Ci
Hopeloos benzine verslaafd
pi_21809984
Mijn SR20DET Engine



2L 4cillinder Turbo uit een Nissan 200SX
  dinsdag 7 september 2004 @ 19:48:08 #129
69994 seto
-|||--------|||-
pi_21810061
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:44 schreef Estolan het volgende:
Mijn SR20DET Engine

[afbeelding]

2L 4cillinder Turbo uit een Nissan 200SX
sr20det
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_21810104
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:48 schreef seto het volgende:

[..]

sr20det
pi_21810990
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_21811436
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:27 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
honda
Calm down, please!
pi_21813126
celica
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_21813319
Ik zal dit topic eens vervuilen met wat supra engine bays


(Mike Carlin's auto)


(Chris Musngi's auto)


(de auto van Hulk Hogan's zoontje)














OMFG























?dc=4675484296998537462



.html






HKS twins










Weg met al die plastic kap rommel van tegenwoordig!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_21814542
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:50 schreef jacco het volgende:

[..]

Dat is de luchtinlaat. Dit blok word namelijk gebruikt in de formule 3
idd, zoals 3 posts hierboven ook gezegd werd
pi_21815493
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:00 schreef StefanP het volgende:
Ik zal dit topic eens vervuilen met wat supra engine bays

-knip-

Weg met al die plastic kap rommel van tegenwoordig!
van plastic kap naar plastic uitbouw

wel vette techniek altijd!
Hopeloos benzine verslaafd
pi_21817942
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:00 schreef StefanP het volgende:
Ik zal dit topic eens vervuilen met wat supra engine bays

knip

Weg met al die plastic kap rommel van tegenwoordig!
waw!! nice and very beautiful indeed!
Calm down, please!
pi_21817971
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 21:52 schreef ThaFreak het volgende:
celica
[afbeelding]
:| weet je zeker dat je dit niet hebt gedroomd. Ziet er tè strak uit voor woorden :|
Calm down, please!
  woensdag 8 september 2004 @ 10:47:51 #139
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_21820398
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:46 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]

is idd mooi plastic jah... :/

/edit

kwijl zeg die supra's, zoveel dikke turbo's in je post

[ Bericht 17% gewijzigd door beschuit op 08-09-2004 10:57:27 ]
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_21822653



Carrera GT
Calm down, please!
  donderdag 9 september 2004 @ 15:29:12 #141
75976 Stuiterbal.nl
I hope I won't forget you
pi_21840006

mooi Opel Calibra 2.0 16V blok met 150 PKtjes.
ACWW friendcode 3307-7774-7436
Town: vdaal name: jasper
pi_21841604
pi_21844936
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:00 schreef StefanP het volgende:
Ik zal dit topic eens vervuilen opgeilen!!! met wat supra engine bays

HKS twins

Fuck, ik krijg een stijve .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_21848756
quote:
Op donderdag 9 september 2004 19:54 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Fuck, ik krijg een stijve .
leuk.. maar niet overdrijven
Hopeloos benzine verslaafd
pi_21849740
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:29 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[afbeelding]
mooi Opel Calibra 2.0 16V blok met 150 PKtjes.

mooi Toyota 2.0 16v blok met 200 PKtjes

(het is een 3S-GE met VVT-i zijn er niet veel van gemaakt, de non-VVT-i versies zitten op 175 PK, of 156 voor de vroegere exemplaren)


Toyota 2.0 turbo blok (3S-GTE) met nu nog een kleine 210 PK; de mijne
pi_21896437
gewoon... effe checke


slice VTEC


hey man... just CHARGE it!


... wow ...


beetje bi



700pk SkylineGTR


Westfield XTR4 (zo'n road-legal top gear ding)
Calm down, please!
  zondag 12 september 2004 @ 10:35:05 #147
83361 SIGMA-X10
When come back, bring pie....
pi_21897319
Ik mis deze nog in jullie rijtje "famous engines"


2.0 Cosworth turbo
I'm not a racist; I hate everybody equally
pi_21969319
quote:
Op zondag 12 september 2004 06:21 schreef Googolplexian het volgende:

... wow ...
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  woensdag 15 september 2004 @ 16:18:59 #149
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_21971384
BRM H16



Zover ik weet; idiote racemotor. Eind jaren 60. Maar wel een BRM! Technische superioriteit, maar ook rariteit. Te complex voor de monteurs in de pitsstraat; handig!
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_21971570
gewone viper blokjes...



getunede viper blokjes

SVS SC stage 3 (supercharger)




helaas geen foto's gevonden van de SVS TT stage 3 (twinturbo)

SVS Stryker TT stage 3!!!
helaas niet veel te zien maarja..


[ Bericht 19% gewijzigd door Youp op 15-09-2004 16:51:54 ]
Hopeloos benzine verslaafd
pi_21982425
quote:
Op donderdag 9 september 2004 23:34 schreef johnwoo het volgende:

[..]

knip

[afbeelding]
Toyota 2.0 turbo blok (3S-GTE) met nu nog een kleine 210 PK; de mijne
wat zijn dat voor een geïmproviseerde stabilisatorstangen? Tegen het schutboord?
Calm down, please!
  woensdag 15 september 2004 @ 23:18:27 #152
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21983156
De 7M-GTE motor uit mijn Toyota Supra MKIII
3.0i 6 cilinder lijnmotor met turbo.




Lekker groot, niet?
  woensdag 15 september 2004 @ 23:47:29 #153
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_21983958
Wow. You must feel proud!
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_21987598
Dis ook wel Fun:

Before: (2JZ-GE, 5-speed)


After: (JDM 2JZ-GTE, 6-speed)
pi_21987933
quote:
Op woensdag 15 september 2004 23:18 schreef Tjabbo het volgende:
De 7M-GTE motor uit mijn Toyota Supra MKIII
3.0i 6 cilinder lijnmotor met turbo.

[afbeelding]


Lekker groot, niet?
WTF heb jij tegenqwoordig ook een Supra?
2825cc Single Turbo Beast
  donderdag 16 september 2004 @ 14:15:54 #156
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21993130
quote:
Op donderdag 16 september 2004 10:04 schreef Ultimora het volgende:

[..]

WTF heb jij tegenqwoordig ook een Supra?
Ja man. Ik heb trouwens je karbo account geactiveerd. daar staan de foto's van de supra, en het verhaal erbij.
pi_22004048
BMW F1:

1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
pi_22006998
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

wat zijn dat voor een geïmproviseerde stabilisatorstangen? Tegen het schutboord?
Is gewoon het standaard Toyota kruis voor zover ik weet. Enne, schutbord? Dit is achter het passagierscompartiment he
pi_22007037
en hoe noem je zo'n afscheiding dan?
Calm down, please!
pi_22008012
Zal best ook schutbord genoemd mogen worden maar het plaatje met chassisnummer enz zit op "het" schutbord volgens het kentekenbewijs, en daarmee wordt de afscheiding tussen passagiers- en voorste compartiment bedoeld
  vrijdag 17 september 2004 @ 00:20:34 #161
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_22008367
omfg... er staan me hier toch een partij geile foto's tussen...
Dank allen voor dit moois!!
&gt; BTi &lt;
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_22009766
Mag niet ontbreken: Volkswagen Kever (oude type) respect







Pagani Zonda:


je onderbroeken lekker warm:



Bugatti EB110


en (amazing) een Bugatti INLINE 16




Honda Integra TypeR desktop:
Calm down, please!
pi_22010026
Maybach cutaway:


Cayenne cutaway:

1) Intake Manifold
2) Air-injection pumps
3) VarioCam
4) Duplex timing chain
5) Intake camshaft
6) Exhaust camshaft
7) Valve
8) Piston
9) Spark plug
10) Exhaust manifold
11) Turbocharger
12) Oil collector on turbocharger
13) Oil filter
14) Oil/collant heat exchanger
15) Air-conditioning compressor
16) Oil pump pick-up pipe
17) Water pump (obscured)
18) Ancillary drive belt
19) Throttle-valve tract (electronic throttle)

NSX cutaway:


RX-8 RENESIS wankel:


[ Bericht 41% gewijzigd door Googolplexian op 17-09-2004 02:29:22 ]
Calm down, please!
pi_22010169
LOL! s2k blok in een BMW 325i


Calm down, please!
pi_22034097
Toyota MR2: 3S-GE Optimaal schitterend:













pi_22036524
Zal mijn blokje er ook tussen zetten.
Toyo MR2 3S-GE



  woensdag 22 september 2004 @ 19:40:01 #168
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_22135594
And now for something completely different:

1931, Alfa tipo A,
2 maal 6C1750 motoren met compressor; totaal 230 PK

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_22137493
ZO DAN!

230 pk in 1931?
Calm down, please!
pi_22138633
quote:
Op woensdag 15 september 2004 16:18 schreef Taxi het volgende:
BRM H16

[afbeelding]

Zover ik weet; idiote racemotor. Eind jaren 60. Maar wel een BRM! Technische superioriteit, maar ook rariteit. Te complex voor de monteurs in de pitsstraat; handig!
is dat niet die H motor, 2 motoren aanelkaar gekoppeld.. echt een GEWELDIGE motor is dat
pi_22149352
Porsche 968 Turbo S blok.
3 Liter 4 cylinder in lijn, turbo intercooler.



pi_22355849
Calm down, please!
  maandag 4 oktober 2004 @ 13:01:26 #173
30081 Millencolin
Foo Fighters Rules
pi_22393668

pi_22435260
Ff zoeken op google op images levert leuke plaatjes op:

http://www.popularhotrodd(...)lock/0402phr_sarver/
http://www.t5net.de/tips/motorumbau/bigBlock_big.jpg
http://www.stainlessmarine.com/bigblock2b.jpg
http://www.hogli.org/dreamcruise/DSCF2937.jpg
http://www.good-guys.com/news/images/gm_bigblock_image.jpg
http://www.stainlessmarine.com/bigblock2b.jpg

Ooit eens op excursie geweest bij de marine. Allemachtig wat een enorme motoren hadden ze daar. Allemaal modellen uit hun fregatten, en wat kleinere uit de lichtere voertuigen. Stonden in een theorielokaal. Met name de grote dieselmotoren waren machtig om te zien!
Zuipen doen we allemaal....
pi_22471481
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 17:52 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
Dit begint erop te lijken!
pi_22485911


En dit is dan de nieuwe Honda F1 - 960 pk - die dit weekend ingezet zal worden in Suzuka (als het weer het toelaat)
Calm down, please!
pi_22488299
Zitten op dit soort dingen eik ook VTEC?
pi_22488435
Ik geloof sinds 1990 wel, ja

VTEC komt tenslotte uit de F1
Calm down, please!
pi_22490051
OMG, en dat vraagt 'n honda rijder...
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 15:03:40 #180
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_22490504


clean
Life is too short don't stress every day
pi_22490581
Bootmotor, Kolkie?
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 18:21:44 #182
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_22494824
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:43 schreef Googolplexian het volgende:

Honda Integra TypeR desktop:
[afbeelding]
Geweldig! Thx!
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 18:51:25 #183
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22495313
Niet de mooiste motor, maar wel bijzonder om deze auto waar normaal een 6 cylinder achterin zit:


Zelf als partikulier er deze V8 motor in te bouwen:


En achterin ..


Is behoorlijk weinig ruimte!
pi_22496951
let even op deze motor en vooral op de loopbruggen. lekkere tweetakter
Als je laat remt, rij je langer hard.
pi_22497561


* mistermaniac loves rotary
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 21:05:48 #186
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_22518452
@ tOn: nee, ik weet niet zoveel van het blok maar volgens mij is het een vliegtuigmotor uit de jaren 20 van de vorige eeuw ofzo... hispano suiza. Vooral erg bijzonder dat men gewoon 80 jaar geleden een blok er al zo uit kon laten zien!
Life is too short don't stress every day
pi_22521987
Hoort denk ik ook wel thuis in dit topic:







Ook een optie
pi_22546724
Lambo Murcielago:


zomaar:


Ford Mustang 2005:


Ford Mustang Fastback Cammer:
Calm down, please!
pi_22547220


Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_22547274
MR2:





Calm down, please!
pi_22547522
en effe dyno...

Calm down, please!
pi_22549618
Zijn geen lullig MR2 moteren kerel...
  maandag 11 oktober 2004 @ 16:00:29 #194
13077 JoeKurr
DFDT Flight Lead
pi_22555219


General Electric GE-90 turbofan straalmotor uit een Boeing 777.
Past niet in een MiG-21, maar wél in een MiG-29
Tweede overall bij het Europees Kampioenschap Lock On: Flaming Cliffs
pi_22560586


[ Bericht 16% gewijzigd door flippie_flink op 11-10-2004 20:29:56 ]
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 18:28:56 #197
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22579305
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 01:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..knip..]
zomaar:
[afbeelding]
[..knip..]
Je mag wel zeggen dat het een bepaald merk motorfietsblok is hoor.
Daar krijg je echt geen ban voor in dit topic.
pi_22579969
Check dit bakbeest





SC300 met 2JZ-GTE
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22582096
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 18:28 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Je mag wel zeggen dat het een bepaald merk motorfietsblok is hoor.
Daar krijg je echt geen ban voor in dit topic.
ow vast ... maar ik kon het zelf ook niet terugvinden.
Calm down, please!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 15:20:28 #200
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 15:30:00 #201
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_22598177
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
Suzuki Alto.
[afbeelding]
Bron: Alto tuning.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_22619303
Ferrari Modena:


En deze doe ik hier gewoon bij ... 2002 BAR


[ Bericht 36% gewijzigd door Googolplexian op 14-10-2004 13:37:10 ]
Calm down, please!
  donderdag 14 oktober 2004 @ 18:56:48 #203
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22625175
Mooi plaatje van die modena
pi_23327737
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_23359182
fuck!
wat voor motor is dat Stefan?
pi_23359345
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 19:25 schreef t0n het volgende:
fuck!
wat voor motor is dat Stefan?
zal wel wat uit azie zijn .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_23360283
ik gok een xr6 turbo 1163 pk
kaasz
pi_23360423
Het is een 4 liter Ford motor met 1163pk. Zie hier het filmpje! http://www.uwhost4.net/~hachi/fullBOOST_nizpro_1163hp.avi
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_23361627
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:04 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
.
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 02:19 schreef MrSkyline het volgende:
[afbeelding]

pi_23652571
Nog een 2JZ-GTE





"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 1 december 2004 @ 14:53:48 #211
63779 tharkun
schuiftoeter
pi_23694509
Bentley stermotor


Rolls-Royce Griffon (opvolger van de Merlin die in spitfires zat)


opengewerkte mazda wankelmotor
Rare jongens, die computer
Voor grote problemen hebben we een computer
  donderdag 9 december 2004 @ 22:41:38 #212
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_23866157
&gt; BTi &lt;
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_23867866
BMW 801 uit de Focke Wulfe 190A series, 14 cilinders, 42 Liter, Max 1700 PK bij 2700 tpm (War Emergency Power), mechanische injectie met Kommandogerät (automatische regeling van mengsel, ontstekingstijdstip en stand propellorbladen) en tweeversnellings compressor.


Shvetsov Ash 82FN uit de Lavochkin LA5FN, LA7 en LA9, 14 cilinders, 41 Liter, 1850 PK bij 2600 tpm (War Emergency Power), mechanische injectie met tweeversnellingscompressor.


De ironie is dat de FW190A8 tegenwoordig als replica in Duitsland wordt geproduceerd door Flug Werke, maar dan ipv met de BMW 801 motor met de Ash 82 FN, de motor uit z'n vroegere aartsvijand.
  maandag 20 december 2004 @ 00:33:52 #214
60383 Furb
Project Rotary
pi_24094223
Rotary power!!!

hier het grote broertje van de 13B motor uit de RX-7: 20B (triple turbo)



commentaar van de bouwers:

"it's a 20b mazda rotary power should be about 1000 bhp
but we are expecting 1500 bhp
it will use achohal (spell check)
not gas
and will never see a day on the city streets
at 32psi per turbo
so you could say 96psi boost total
top rpm will be about 12,000k rpm
and it will have a two speed transmission
1st gear is FAST
2nd gear = black out , wake up at end of track
hope you didnt crash"


Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
  maandag 20 december 2004 @ 07:21:16 #215
70795 GiSH
waiting for sun
pi_24096059

de V10 Diesel Powwwwwwwwwwwer!!!!

en de 3,2 V6 in de New Beetle RSI
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_24141851
quote:
Op maandag 20 december 2004 00:33 schreef Furb het volgende:
Rotary power!!!

hier het grote broertje van de 13B motor uit de RX-7: 20B (triple turbo)

[afbeelding]

commentaar van de bouwers:

"it's a 20b mazda rotary power should be about 1000 bhp
but we are expecting 1500 bhp
it will use achohal (spell check)
not gas
and will never see a day on the city streets
at 32psi per turbo
so you could say 96psi boost total
top rpm will be about 12,000k rpm
and it will have a two speed transmission
1st gear is FAST
2nd gear = black out , wake up at end of track
hope you didnt crash"


Now thats some serious sh*t.........
pi_24142300
best wel ja...12 miljoen rpm holy shit
kaasz
  woensdag 22 december 2004 @ 19:22:28 #218
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24143542
1000pk monster van Top Secret

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  woensdag 22 december 2004 @ 20:08:40 #219
27988 phuck
Chasing rabbits
pi_24144587


1.6 16v uit een Polo 6N met Mikuni kompressor.
222pk en 314nm koppel, auto weegt rond de 700kg (Polo 1)

http://www.lowdub.com/115_1561.AVI

Erg gaaf
Feed your head
pi_24150205
2JZ-GTE T88 Big Single + Merc-Benz Compressor!!


pi_24150933
heej, de bak van Arnout Ben benieuwd hoe de performance is als de auto klaar is.
pi_24154540
Hoe krijgen mensen hun motorruimte toch zo "leeg" ...

Bij mij is het altijd een puinhoop
pi_24154866
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:32 schreef -Muse- het volgende:
Hoe krijgen mensen hun motorruimte toch zo "leeg" ...

Bij mij is het altijd een puinhoop
[afbeelding]
vaak zijn dat mensen die de auto helemaal strippen en daarna zelf de motor erin leggen.
ziet er altijd erg mooi uit moet ik zeggen
Wat zeg ie?
pi_24154877
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:08 schreef phuck het volgende:
[afbeelding]

1.6 16v uit een Polo 6N met Mikuni kompressor.
222pk en 314nm koppel, auto weegt rond de 700kg (Polo 1)

http://www.lowdub.com/115_1561.AVI

Erg gaaf
Heel gaaf maar ik mis nog een filmpje van de acceleratie
rollerbank zegt zo weinig
Wat zeg ie?
pi_24155152
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:52 schreef Joostve het volgende:

[..]

vaak zijn dat mensen die de auto helemaal strippen en daarna zelf de motor erin leggen.
ziet er altijd erg mooi uit moet ik zeggen
lol, zover kwam ik ook wel
Maar dan moet je bv de accu achterin leggen en meer van dat soort acties uithalen, veeeeel werk
  maandag 14 februari 2005 @ 17:54:09 #226
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_25087945
Meer dan 2000 pk




FOR SALE

445 CID Custom Turbo Racing Engine - Donovan alum. block, Dart 14 degree Olds CFE Pro Stock heads, Hogans sheet metal tunnel RAM w/twin throttle body and EFI, billet Crower crank, Manley top fuel rods, JE custom turbo pistons, C&A rings & HP bearings, Jesel rockers & belt drive, Comp cams custom cam shaft, Comp cams extra HD roller lifters, titanium vlaves, retainers & keepers, LSM springs & Moroso billit valve covers. Stef's oil system, ATI blancer, Burns stainless turbo headers w/merge collectors, twin 76mm ceramic ball bearing, Turbonetics turbos. Spearco intercooler for twin turbo, all plumbing & intake tubes. MSD distributor & ignition 7AL2. Bosch race fuel injectors,Welden fuel pump 2035A.

2000+ HP w/76 mm turbos
2500+ HP w/larger turbos

$44,900 - complete

Additional parts for drive line available at additional cost, i.e. Trick titanium bellhousing, 10" dual disk clutch, Auto Meter data recorder, Strange center sections. Transmissions as well. E-mail me for more info.



Big Block Chevy Parts Available

Big Block Chevy 4 bolt main, standard bore, perfect condition - $500

(3) Big Block Chevy roller cams - $150-$300 each, e-mail your specs, I can get any size cam

Big Block Chevy Dart intake manifold fully ported, 9.800 deck, 4150 carb - $275

Big Block Chevy Dart Big Chief 18 degree cast tunnelram 9.800 deck with EFI Boss's installed drilled for fogger - $600

Big Block Chevy Holley strip dominator intake manifold, fully ported w/nitrous plate - $275

Big Block Chevy Arias pistons, 4.500 bore 1.395 CH like new - $200

(2) Big Block Chevy 454 steel crank shaft 5140 standard rods/standard mains, very good condition - $400 each

Big Block Chevy aluminum rods, new, +250 long - $675

(2) Big Block Chevy stainless steel roller rockers 1.7 ratio - $250 a set

Magniflo electric fuel pump, very good condition - $200

(2) Big Block or Small Block 168 tooth automatic Reactor fly wheel, neutral balance - $100 each

(4) New and used roller lifter sets, Crower and Comp Cams - New $300; Used $75 Good Condition

Miscellaneous nitrous plates and parts; NOS nitrous bottles (20 available) - $125 each w/high flow valves

Jacobs electronics part #510064

Turbo Action shifter, for turbo 400 and power glide - $175 like new

Koni double adjustable rear shocks, 7" travel, dyno tested - $600 like new

MSD 7AL2 - $300 each

MSD pro coils - $75 each

MSD 2 step and 3 step - $50 each

Weldon fuel pump 2035A - $700 each

Small Block Parts

Small Block Chevy bow tie block; ready to run, billet main caps on all 5, line honed and new 4155 finish bore - $1,200

Small Block Chevy bow tie 18 degree CNC ported, new - $3,500 bare

Small Block Chevy bow tie 18 degree intake manifold, fully ported, dyno time only - $600

(2) Small Block Chevy Jesel belt drive - $450 each, used very good condition

Small Block Chevy Jesel rocker assembly for 18 degree CNC cylinder head - $900 new

(2) Vortec YS trim race, blower only, new - $900 each

(2) Fel-Pro EFI wiring harness, used very good condition - $500 each
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_25095374
Motor van een Leopard 2A6







Motor is een MTU MB 873
V 12 47,6 L 4 takt voorkamer injectie
twin-turbo en intercooler.

Motor rijdt trouwens ook (tijdelijk) op andere vloeibare brandstof indien nodig.
(MTU = dochter onderneming van Mercedes)

max vermogen 1500 PK @ 2600 TPM (onbegrenst 3000+ PK)
max koppel 4700 Nm. @ 1600 TPM
copressie 22:1
boring x slag: 170mm x 175mm

Gewicht van de motor compleet met vulling: 6120 kg.
langste lengte: 2141 mm.
Breedste breedte: 1801 mm.
Hoogtste hoogte: 1121 mm
110 liter olie
160 liter koel vloeistof
dynamo levert 20 kW.
Voltage 24 v.

De krachtbron is compleet met motor, transmissie, eindaandrijving en koelsysteem. Deze kan binnen 30 min. vervangen worden in een Leopard 2.
Ook kan de motor buiten de tank gewoon draaien, indien er brandstof toevoeer is en bediending.

Verbruik:
Kouwde start,............................... iets van 40 liter Diesel
op de weg, constante snelheid,... 3 liter op 1 km
in zwaar terrein,........................... 8+ liter op 1 km
stationair,.......................................12,5 liter per uur
tank inhoud,....................................+/- 1500 liter Diesel
















En dit ben ikke dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door -calimero- op 15-02-2005 13:37:38 ]
Save a mouse, eat a pussy.
pi_25097916
Die turbo's .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_25099643
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:30 schreef D-Devil het volgende:
Die turbo's .
De turbo's (zilverkleurig) zitten in het midden van de motor aan de zijkant, net na de luchtfilterbakken onder de rode rubber balg en voor de transmissie.

Wat jij bedoeld zijn denk ik de ringradiateurs aan de achterkant. Hierin zit ook nog een olie koeler. De ventilatoren van de radiateurs trekken 150 pk per stuk.

[ Bericht 3% gewijzigd door -calimero- op 15-02-2005 13:40:52 ]
Save a mouse, eat a pussy.
pi_25101592
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 13:33 schreef -calimero- het volgende:

[..]

De turbo's (zilverkleurig) zitten in het midden van de motor aan de zijkant, net na de luchtfilterbakken onder de rode rubber balg en voor de transmissie.

Wat jij bedoeld zijn denk ik de ringradiateurs aan de achterkant. Hierin zit ook nog een olie koeler. De ventilatoren van de radiateurs trekken 150 pk per stuk.
Nee, ik bedoel echt de turbo's ik zag ze zitten, en ze zijn erg groot om te zien . 1 zo'n radiator maakt mijn auto al "powerloos"
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_25169615
weet niet of hij al langs is geweest... maar misschien wel een van BMW's geilste motoren... de NA 6,1liter 12cilinder in V van de McLaren F1
quote:
The McLaren is powered by a BMW 6.1 Liter V12 engine producing 627 hp with a 0-60 mph time of 3.1 seconds and a top speed of 230-240 mph
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25175055


Winnaar show'n'shine TX2K4
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 18 maart 2005 @ 00:42:35 #233
98036 -calimero-
Zonder ei...
pi_25557132
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 02:43 schreef -calimero- het volgende:
Motor van een Leopard 2A6

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Motor is een MTU MB 873
V 12 47,6 L 4 takt voorkamer injectie
twin-turbo en intercooler.

Motor rijdt trouwens ook (tijdelijk) op andere vloeibare brandstof indien nodig.
(MTU = dochter onderneming van Mercedes)

max vermogen 1500 PK @ 2600 TPM (onbegrenst 3000+ PK)
max koppel 4700 Nm. @ 1600 TPM
copressie 22:1
boring x slag: 170mm x 175mm

Gewicht van de motor compleet met vulling: 6120 kg.
langste lengte: 2141 mm.
Breedste breedte: 1801 mm.
Hoogtste hoogte: 1121 mm
110 liter olie
160 liter koel vloeistof
dynamo levert 20 kW.
Voltage 24 v.

De krachtbron is compleet met motor, transmissie, eindaandrijving en koelsysteem. Deze kan binnen 30 min. vervangen worden in een Leopard 2.
Ook kan de motor buiten de tank gewoon draaien, indien er brandstof toevoeer is en bediending.

Verbruik:
Kouwde start,............................... iets van 40 liter Diesel
op de weg, constante snelheid,... 3 liter op 1 km
in zwaar terrein,........................... 8+ liter op 1 km
stationair,.......................................12,5 liter per uur
tank inhoud,....................................+/- 1500 liter Diesel

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
En dit ben ikke dus.
na de eerste paar foto's van de krachtbron van een Leopard 2A6 hier nog een paar tijdens werkzaamheden aan de krachtbron:


Koppeling van de motor naar de transmissie. Let op de turbo's links en rechts boven.


De motor zelf. De V 12 Let op de turbo rechts op de foto. De luchtfilterkasten zijn hier ook verwijderd.


De koppeling van de transmissie en links en rechts boven de uitlaat boosters.


Onder de eindaandrijving (om te sturen) en boven de 2 koppelingen waarop de ventilatoren voor de ringradiateurs op bevestigd worden.






De 3 foto's hierboven staat de krachtbron op de scheidingsbok. Zo kan er makkelijk rondom de hele motor gewerkt worden en kan je bij de urenstand meters van zowel de motor als de transmissie.
Save a mouse, eat a pussy.
pi_25562961
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 00:42 schreef -calimero- het volgende:

[..]

na de eerste paar foto's van de krachtbron van een Leopard 2A6 hier nog een paar tijdens werkzaamheden aan de krachtbron:

[afbeelding]
Koppeling van de motor naar de transmissie. Let op de turbo's links en rechts boven.

[afbeelding]
De motor zelf. De V 12 Let op de turbo rechts op de foto. De luchtfilterkasten zijn hier ook verwijderd.

[afbeelding]
De koppeling van de transmissie en links en rechts boven de uitlaat boosters.

[afbeelding]
Onder de eindaandrijving (om te sturen) en boven de 2 koppelingen waarop de ventilatoren voor de ringradiateurs op bevestigd worden.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
De 3 foto's hierboven staat de krachtbron op de scheidingsbok. Zo kan er makkelijk rondom de hele motor gewerkt worden en kan je bij de urenstand meters van zowel de motor als de transmissie.
Thnx man
echt geweldig

Ik heb die motoren gezien op de opendag in Oirschot, erg indrukwekkend
  zondag 20 maart 2005 @ 21:47:46 #235
46960 StefanP
polemicist
pi_25620788
2005 BMW M5 motor:

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_25624099






pi_25624220
pi_25624316

SL65



  zondag 20 maart 2005 @ 23:59:20 #239
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25624488
BMW Alpina 3.6L B10 biturbo blok:

RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  maandag 21 maart 2005 @ 00:04:40 #240
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_25624642
Eigenlijk een filmpje maar dit topic kan niet zonder deze beelden. (Thanx Kaj_A!!!)

www.wacha.nl/temp/f1fireup.mpg
Calm down, please!
  maandag 21 maart 2005 @ 00:08:51 #241
46960 StefanP
polemicist
pi_25624743
quote:
Op zondag 20 maart 2005 23:52 schreef Drifter__ het volgende:

SL65

[afbeelding]

Ik zie niks, alleen plastic kappen...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 21 maart 2005 @ 00:11:30 #242
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_25624816
carbon is geen plastic

maar geef mij idd maar mooie open techniek i.p.v. "ik wordt liever door een erkende dealer aangeraakt"-kappen
Calm down, please!
  maandag 21 maart 2005 @ 18:37:15 #243
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_25640948

Ferrari 550 Maranello
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 01:57:36 #244
77352 Hugster
Mandarijntje
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:13:40 #245
67347 Rancid
Life Won't Wait
pi_25693562




  donderdag 31 maart 2005 @ 14:29:42 #246
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_25880957
Cosworth:


Porsche Carrera GT:




Toda race engines:
TODA MUGEN Formula 3 Engine


TODA MUGEN Formula 4 B18C Engine


TODA HONDA B18C Engine


TODA FERRARI MODENA F360GT Engine


TODA NISSAN SR20 N2 Race Spec


TODA NISSAN SR20DET GT300 Engine


TODA MIATA BP 1.9 Liter Engine


TODA TOYOTA Altezza 3SG Engine


TODA TOYOTA 4AG Engine


TODA HONDA NSX GT300 Engine
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 01:27:05 #247
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28036441
Cadillac CIEN


Cadillac SIXTEEN


Chevvy 383 nieuw uit de doos


Mazda Miata Race uitvoering


Ferrari (type ?) nieuw uit de doos
Calm down, please!
pi_28150890
holy shit daar kan mijn grasmaaierblok niet tegen op
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
pi_28161152
die vindt ik niet echt mooi moet ik zeggen...
pi_28162699
More Rotary
pi_28204382
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:25 schreef mistermaniac het volgende:
More Rotary




Zoiets??
pi_28204776
Just like that.
Valt niet echt onder pics, maar het is wel leuk
Big Time Rotary Style
BMW e36 met een 4-rotor
http://video.racing.hu/files/1057/barbie_video.racing.hu.mpg

[ Bericht 70% gewijzigd door mistermaniac op 24-06-2005 21:05:15 ]
  zondag 17 juli 2005 @ 02:53:03 #253
46960 StefanP
polemicist
pi_28875106
edit: linken mag niet dus klik zelf maar op de pics.

http://www.canadiandriver.com/news/05images/amgv8_1.jpg
In parallel with the road and racetrack trials in various test vehicles, the new AMG 6.3-litre V8 engine was subjected to rigorous tests on the ultra-modern dynamic test benches at AMG; these can accommodate engines with an output of more than 735 kW/1000 hp.

http://www.canadiandriver.com/news/05images/amgv8_2.jpg
AMG V8 power unit with 375 kW/510 hp: It is a tradition at Mercedes-AMG that every engine is built by hand according to the 'one man, one engine' philosophy. This means that one technician assembles the entire engine. Photos: DaimlerChrysler. Click images to enlarge


Mercedes-Benz AMG introduces world's most powerful naturally aspirated V8


Stuttgart, Germany - Mercedes-Benz AMG division unveiled a new 6.3-litre V8 engine that is claimed to be the world's most powerful naturally aspirated eight-cylinder production engine. It combines high-revving performance with a large displacement. Developed entirely by AMG, it generates an output of 510 hp at 6800 rpm. Thanks to its large displacement, the V8 by AMG develops around 20 percent more torque than comparable naturally aspirated engines in this performance class.

Made completely from high-strength aluminum, this naturally aspirated V8 engine has features derived from motorsport. Together with a variable intake manifold featuring two integral throttle flaps, the vertical arrangement of the intake and exhaust ducts ensures perfect cylinder charging. Bucket tappets in the cylinder heads allow a stiff valve train and therefore high engine speeds. Variable camshaft adjustment, a particularly rigid closed-deck crankcase and cylinder walls with a new, revolutionary LDS coating are further attributes of this V8 engine.

The new AMG 6.3-litre V8 engine will soon be available in a new high-performance AMG car.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_29819616


Honda S2000 Racing Engine-Compartment ... al voorbij gekomen?
Calm down, please!
pi_29820664
Supra met dual throttle bodies.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_29820875
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:11 schreef StefanP het volgende:
Supra met dual throttle bodies.

[afbeelding]
crap! geil!
Calm down, please!
  zondag 21 augustus 2005 @ 12:58:31 #257
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_29836176
5000 Pk per stuk, en er liggen er 4 in





Maken met zijn 4en rond de 160 Db, op een metertje of 10 afstand krijg je al de neiging om je vingertjes erg ver in je oren te prakken

Heb ook nog leuke filmpies van wat ze ermee kunnen word je gewoon bang van
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_29839199
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 01:27 schreef Googolplexian het volgende:


Ferrari (type ?) nieuw uit de doos
[afbeelding]
dit is de V12 die oa in de testarossa zat, mooi en uniek met een blokhoek van 180 graden. (en nee tis geen boxer)
2825cc Single Turbo Beast
pi_29840172
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
5000 Pk per stuk, en er liggen er 4 in

[afbeelding]

[afbeelding]

Maken met zijn 4en rond de 160 Db, op een metertje of 10 afstand krijg je al de neiging om je vingertjes erg ver in je oren te prakken

Heb ook nog leuke filmpies van wat ze ermee kunnen word je gewoon bang van
En waar staan die? wat is hun functie? (nood)stroom voorziening?
Save a mouse, eat a pussy.
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:36:36 #260
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_29843782
Liggen in een nieuw gebouwde cutterzuiger, 2 stuks voor de aandrijving, en 2 stuks om de pompen aan te drijven, als hij ligt te werken kunnen er 3 pompen worden aangedreven, en daarmee spuit het lievertje een straaltje opgezogen zand, van een meter doorsnee, met een druk van 32 bar, ongeveer 1100 meter weg.....

Goed opletten dus als je op het strand ligt

En voor de stroomvoorziening hebben ze nog een paar andere motortjes liggen, die zijn wel wat kleiner....
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:42:19 #261
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29843969
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:50 schreef Ultimora het volgende:

[..]

dit is de V12 die oa in de testarossa zat, mooi en uniek met een blokhoek van 180 graden. (en nee tis geen boxer)
Dat houdt in? Dat hij 2 krukassen heeft?
Vampire Romance O+
pi_29844346
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 17:42 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dat houdt in? Dat hij 2 krukassen heeft?
nee maar een boxer duwt of trekt 2 cilinders tegelijkertijd weg terug. een V motor niet. dus hij is wel lekker compact... (nouja laag) maar heeft een andere loop.
2825cc Single Turbo Beast
pi_32064182
*kick

Veyron:



Calm down, please!
pi_32064386
Foto gemaakt in de Scania-fabriek in Södertälje


V8
pi_32065714
3S-GTE power:









  maandag 7 november 2005 @ 19:40:45 #266
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32065874
Wartsila-Sulzer RTA96-C turbocharged two-stroke diesel engine


10 Cilinder versie


12 Cilinder versie


It is available in 6 through 14 cylinder versions, all are inline engines. These engines were designed primarily for very large container ships. Ship owners like a single engine/single propeller design and the new generation of larger container ships needed a bigger engine to propel them.

The cylinder bore is just under 38" and the stroke is just over 98". Each cylinder displaces 111,143 cubic inches (1820 liters) and produces 7780 horsepower. Total displacement comes out to 1,556,002 cubic inches (25,480 liters) for the fourteen cylinder version.

Some facts on the 14 cylinder version:
Total engine weight: 2300 tons (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
Length: 89 feet
Height: 44 feet
Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm

Fuel consumption at maximum power is 0.278 lbs per hp per hour (Brake Specific Fuel Consumption). Fuel consumption at maximum economy is 0.260 lbs/hp/hour. At maximum economy the engine exceeds 50% thermal efficiency. That is, more than 50% of the energy in the fuel in converted to motion.
For comparison, most automotive and small aircraft engines have BSFC figures in the 0.40-0.60 lbs/hp/hr range and 25-30% thermal efficiency range.

Even at it's most efficient power setting, the big 14 consumes 1,660 gallons of heavy fuel oil per hour.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_32066858
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Knarf het volgende:
Wartsila-Sulzer RTA96-C turbocharged two-stroke diesel engine

...

Some facts on the 14 cylinder version:
Total engine weight: 2300 tons (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm

...
vtec op gooien haal je makkelijk 120 rpm
Calm down, please!
  maandag 7 november 2005 @ 20:54:41 #268
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_32068324
Blok van de nieuwe Yamaha YZF-R6




Vermogen
127 Pk @ 14.500 tpm

Vermogen (inclusief ram-air)
133 Pk @ 14.500 tpm

En dat op 599 cc maakt ruim 222 pk per liter

Redline bij 17.500 tpm. Formule 1 cijfers. En dat op een standaard productiefiets die rond de 12000 euro gaat kosten inclusief BPM
Down[br]Under
pi_32068763
probeer dan nog maar eens het voorwiel op de grond te houden.
mijn 'engine' is bijna beautiful, 'k mis nog een buisje (van 't luchtfilterhuis naar de warmeluchtmantel), daarna zal 'k een foto maken. hij was flink smerig en zweette nogal allemaal verholpen, hij is nu brandschoon.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 9 november 2005 @ 22:16:11 #270
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_32130844
BMW 1200 Boxer
Down[br]Under
pi_32131315
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef MacBeth het volgende:
Blok van de nieuwe Yamaha YZF-R6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Vermogen
127 Pk @ 14.500 tpm

Vermogen (inclusief ram-air)
133 Pk @ 14.500 tpm

En dat op 599 cc maakt ruim 222 pk per liter

Redline bij 17.500 tpm. Formule 1 cijfers. En dat op een standaard productiefiets die rond de 12000 euro gaat kosten inclusief BPM
Ja, leuk. Maar welke OETLUL heeft die uitlaat zo verzonnen?
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:05:14 #272
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_32132812
Alles wat nu is gepost, is niks vergeleken mijn motorblok





Echt een geweldig koffie-molen geluid

Specs:
1600cc Diesel
55PK
5 Versnellingen (incl achteruit )
Verbruik 1:16 is haalbaar..

Mijn specs:
Aan de pomp:
Lachen naar mensen met een snelle benzine motor

Op de snelweg:
Just cruisin'

Zijn wel oude foto's, motor is er al uit geweest namelijk. Motorruimte wat opgeknapt, veel dingen opnieuw gespoten. Te veel vervangen, maar ooit komt het goed Bijna oldtimer én diesel
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
pi_32137147
3S-FE Power



Info:
Toyota 3S-FE 2.0 liter 16 klepper in Toyota Carina II 2.0 Gli uit 1990.

Aan de pomp:
Uitgelachen worden door mensen met diesel motor

Op de snelweg:
1:13/1:12 met veel moeite
Toyota Carina II 2.0 GLi
pi_32138168


1 op 2 daalijk met gas open zonder moeite.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_32140257
Jij denkt dat 't verbruik van 'n turbo auto hoger wordt?
pi_32143832
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:40 schreef t0n het volgende:
Jij denkt dat 't verbruik van 'n turbo auto hoger wordt?
Licht aan te rechtervoet/hand
pi_32151075
TOn, als je het meervermogen van een turbo motor aanspreekt, voel je dat in je portefeuille.
PK's eisen brandstof.
Rijd je met een ei odner het gaspedaal valt dat al bij al nog goed mee.
Maar toch, de meeste benzine turbo wagens zijn bedoeld om sportief te rijden, en dan komt het verbruik vanzelf wel mee.
Love, nothing more than sugarcoated hate
  donderdag 10 november 2005 @ 16:58:09 #278
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_32152439
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:28 schreef Toxic_nl het volgende:

[..]

Ja, leuk. Maar welke OETLUL heeft die uitlaat zo verzonnen?
Smaken verschillen. Ik vind 'm gaaf.
Down[br]Under
pi_32168455
staat deze er al bij, die hoort hier wel

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:57:59 #280
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_36119948
wel heel subtiel kickje


F1 - †2005 - V10




F1 - *2006 - V8
Calm down, please!
  zaterdag 18 maart 2006 @ 02:52:25 #281
46960 StefanP
polemicist
pi_36135330


"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_36263119
Rolls Royce Merlin, V12, watergekoeld, 48 kleppen (toen al!) en in de standaarduitvoering 1300-1850 pk. In racetuning (Reno ) tot 4500 pk gaan de geruchten.




Bij het testen van deze,


heb ik er zelf een keer naast gestaan, dat heeft wel wat. Letterlijk loskomen van de grond (!) tijdens spin-up, puur van het lawaai. Steekvlammen van 10/15 meter en een oliecomsumptie van >800 liter/uur. (Olie dus, geen brandstof )

Ik heb er nog ergens foto's van liggen, zal vanavond eens kijken.
Ook van de R-2800 heb ik nog ergens pics liggen (getuned , rond de 4000 pk) zal ook ff zoeken.

AR houdt het op echte motoren

[ Bericht 12% gewijzigd door Autoreply op 22-03-2006 14:25:52 ]
pi_36263932
S60R Evolve:
pi_36264852
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:28 schreef Toxic_nl het volgende:

[..]

Ja, leuk. Maar welke OETLUL heeft die uitlaat zo verzonnen?
de technische mensen van de MotoGP, en ik vind het ook wel gaaf alleen de demper opzich ziet niet uit, heb je gelukkig wel mooie varianten voor
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:33:49 #285
98036 -calimero-
Zonder ei...
pi_36268559
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:03 schreef Autoreply het volgende:
Rolls Royce Merlin, V12, watergekoeld, 48 kleppen (toen al!) en in de standaarduitvoering 1300-1850 pk. In racetuning (Reno ) tot 4500 pk gaan de geruchten.

[afbeelding]
Op mijn vorige werk hadden ze ook zo'n motor, uit een Centurion tank.
Ze werden op de proefstand gezet zonder uitlaat spruitstuk, en afgesteld door naar de kleur van de vlam te kijken Dàt waren nog eens tijden, heb 't zelf helaas niet mee gemaakt.
Save a mouse, eat a pussy.
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:10:10 #286
101852 kokos
mividaloca
pi_36308831
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:00 schreef StefanP het volgende:
Ik zal dit topic eens vervuilen met wat supra engine bays


...KNIP...


Weg met al die plastic kap rommel van tegenwoordig!
Viva los Vatos Locos
  donderdag 23 maart 2006 @ 22:29:47 #287
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_36311666


V8 uit de rs6
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_37462730


Voor Googol de foto van het omhulsel van dit stukje techniek


[ Bericht 31% gewijzigd door Virus.NL op 01-05-2006 19:28:43 ]
  maandag 1 mei 2006 @ 19:22:04 #289
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_37462845
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:18 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
RX-7 efini?
Calm down, please!
pi_37464792
Audi 90 20V
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_37465905
Audi R10 V12 TDI


Audi S8



Audi RS4

V10
pi_37467111
Audi Quattro 20V Turbo
5 cylinder
200q20v



[ Bericht 21% gewijzigd door spectrumanalyser op 01-05-2006 21:29:39 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_37467163
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Audi 20V Turbo
5 kleppen per cylinder
[..]

[afbeelding]
4 kleppen per cilinder.. 5 cilinders.
V10
pi_37467254
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_37467343
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
M5: vijf kleppen per cylinder!
zie: http://members.aol.com/c1j1miller/index.html
leer eens tellen:

"Audi 200 Quattro with the 20-valve turbo 5-cylinder"
20 gedeeld door 5 is 4.
V10
pi_37467426
Audi A4 heeft wel een 4 cylinder 20V, ik had 'm net wel in beeld ...
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_37467455
een cosworth formule 1 turbo motor uit de eind jaren 80..

1000pk uit 1.5liter 6 cylinder...
  maandag 1 mei 2006 @ 21:42:05 #298
44101 kirpeknots
Ignorance is bliss
pi_37467746


MG ZT V8. So-Cal uitvoering.. Haalde uiteindelijk 362km/h in de woestijn.
6.0 V8, 765pk NASP!

Was laatst voor weinig te koop op de veiling van MG-Rover sports and Racing Limited.
Het leven is als een neus. Je haalt eruit wat erin zit. (en niet meer dan dat)
pi_37469151


pi_37487817
hehehe...de eigenaar vd rode escort cossie is een vriend van me...dat ding heeft 340pk..
pi_37525015
V10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')