quote:Ik zie eigenlijk geen invasie in de toekomst. Dat wordt zo'n rotzooi! het kan slechts indien Noord-Korea ergens wat raketten naar toe stuurt.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Feit is dat het een enorm moeilijke beslissing wordt. Voor de presidentsverkiezingen in de VS zal er niks meer besloten worden of ondernomen worden. Wat daarna gebeurt hangt af of Bush herkozen wordt denk ik.
quote:Ik denk als er een oorlog komt, dat de aanleiding een aanval van Noord-Korea zelf zou zijn. En dan wordt het geen inval van de VS maar een bombardement op massa-niveau.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:09 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ik zie eigenlijk geen invasie in de toekomst. Dat wordt zo'n rotzooi! het kan slechts indien Noord-Korea ergens wat raketten naar toe stuurt.
quote:Ja, en dat wordt, vrees ik, geen precisie-oorlog, omdat het land niet zo is als, bijvoorbeeld, Irak.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:11 schreef pberends het volgende:[..]
Ik denk als er een oorlog komt, dat de aanleiding een aanval van Noord-Korea zelf zou zijn. En dan wordt het geen inval van de VS maar een bombardement op massa-niveau.
quote:Als ik dat zo hoor van die kinderen lijkt dat wel het geval te worden als de VS (of Zuid Korea) een verdachte beweging maakt. Maar ja, alles is en kan grootspraak zijn.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:09 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ik zie eigenlijk geen invasie in de toekomst. Dat wordt zo'n rotzooi! het kan slechts indien Noord-Korea ergens wat raketten naar toe stuurt.
Ik verwacht trouwens ook niks van de VN als het om de mensenrechten gaan of als er humantaire ramp zou voltrekken. Ik zie het vrij somber in. Je hoopt eigenlijk op verzet van binnenuit.
quote:Democraten kunnen ook oorlog voeren.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Feit is dat het een enorm moeilijke beslissing wordt. Voor de presidentsverkiezingen in de VS zal er niks meer besloten worden of ondernomen worden. Wat daarna gebeurt hangt af of Bush herkozen wordt denk ik.
quote:Dat is het grootste probleem; de bevolking. Je hebt weinig aan de bevolking aangezien maar een klein gedeelte 'bevrijd' wilt worden. De meeste zullen zich tegen buitenlandse bevrijders keren, omdat ze zo geindoctrineerd zijn. Je hebt dus niks aan de burgerbevolking dus de VS en hun bondgenoten zullen niet aan precisie doen in dit geval.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:12 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ja, en dat wordt, vrees ik, geen precisie-oorlog, omdat het land niet zo is als, bijvoorbeeld, Irak.
quote:Die kinderen wisten noch dachten iets! Ze waren allen bang en ik wed er om, dat ze een regime chance willen, als ze daar over nou kunnen denken.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Als ik dat zo hoor van die kinderen lijkt dat wel het geval te worden als de VS (of Zuid Korea) een verdachte beweging maakt. Maar ja, alles is en kan grootspraak zijn.
quote:Geliefde Generaal
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:14 schreef Pretslet het volgende:
Heb er net met een bedenkelijke blik naar zitten kijkenonze grote leider pyong pang wang song II
quote:Na 50 jaar brainwashing zie ik dat ook somber in.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik zie het vrij somber in. Je hoopt eigenlijk op verzet van binnenuit.
quote:Ik weet het niet. Die kinderen wérden geïndoctrineerd, maar leken absoluut niet zeker van de Waarheid. Ik verwacht, dat de steun onder de bevolking voor het regime niet groot is.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:14 schreef pberends het volgende:[..]
Dat is het grootste probleem; de bevolking. Je hebt weinig aan de bevolking aangezien maar een klein gedeelte 'bevrijd' wilt worden. De meeste zullen zich tegen buitenlandse bevrijders keren, omdat ze zo geindoctrineerd zijn. Je hebt dus niks aan de burgerbevolking dus de VS en hun bondgenoten zullen niet aan precisie doen in dit geval.
quote:Dan onderschat je toch het gecontroleerde onderwijs en opvoeding. Dat heeft echt enorme invloed.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:15 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ik weet het niet. Die kinderen wérden geïndoctrineerd, maar leken absoluut niet zeker van de Waarheid. Ik verwacht, dat de steun onder de bevolking voor het regime niet groot is.
quote:Owhja, dat fluisterde de juf me net ook in
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:14 schreef pberends het volgende:[..]
Geliefde Generaal
quote:ja, maar wel op een erg terughoudende manier. Zoals Bush in Afghanistan deed, dat was oorlogvoeren op z'n Clintons.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:13 schreef Dodec het volgende:[..]
Democraten kunnen ook oorlog voeren.
quote:Het is allemaal zo strak geregisseerd dat verzet mij onmogelijk lijkt.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Ik verwacht trouwens ook niks van de VN als het om de mensenrechten gaan of als er humantaire ramp zou voltrekken. Ik zie het vrij somber in. Je hoopt eigenlijk op verzet van binnenuit.
En een land als China vind het ook allemaal wel best wat in hun achtertuin gebeurt.
Het is dieptriest .
quote:Neen!
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:18 schreef schatje het volgende:
En een land als China vind het ook allemaal wel best wat in hun achtertuin gebeurt.
Die tweehonderdduizend, of wat het ook moge zijn, vluchtelingen in Mantsjoerijë geven de locale economie niet echt 'n impuls.
quote:Of ze waren bang om iets verkeerd te zeggen.Vooral dus angst in combinatie met niet zeker te zijn van de Waarheid.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:15 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ik weet het niet. Die kinderen wérden geïndoctrineerd, maar leken absoluut niet zeker van de Waarheid. Ik verwacht, dat de steun onder de bevolking voor het regime niet groot is.
quote:China zou inderdaad een grotere rol moeten spelen. Probleem is dat China 'officieel' eigenlijk dezelfde ideologie als Noord-Korea heeft.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:18 schreef schatje het volgende:[..]
Het is allemaal zo strak geregisseerd dat verzet mij onmogelijk lijkt.
Het is dieptriest
.
quote:Noord-Korea kijkt op naar grote broer China, dat is altijd al zo geweest.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:21 schreef pberends het volgende:[..]
China zou inderdaad een grotere rol moeten spelen. Probleem is dat China 'officieel' eigenlijk dezelfde ideologie als Noord-Korea heeft.
quote:Ik ben inderdaad benieuwd naar de samenwerking van de VS en China als ze Noord-Korea gaan aanpakken.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:22 schreef tvlxd het volgende:
Mijn voorspelling: China gaat dit oplossen. Het geeft haar steun aan het regime op en stuurt vredestroepen het land in. Dit uiteraard gecoördineerd met de V.S.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |