quote:Ik finnem wel lekker rijmen
Op donderdag 9 oktober 2003 17:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een walgelijke topictitel trouwens...
quote:Er was een keer een item over in Tweevandaag:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:26 schreef Parabola het volgende:[..]
Stengedrag onder allochtonen links? Ik vraag het mij af. bron?
Peiling: links populair onder allochtonen
In Twee Vandaag de uitslag van de eerste enquête van het NIPO over het stemgedrag van Allochtonen in Nederland. In de studio spreken we met Lucia Lameiro Garcia, direkteur van het Landelijk Overleg Minderheden, medeopdrachtgever van deze allereerste NIPO-enquete onder allochtonen

quote:http://verkiezingen.tros.support.nl/redactie/peilingallochtonen.html
Op donderdag 9 oktober 2003 17:26 schreef Parabola het volgende:Stemgedrag onder allochtonen links? Ik vraag het mij af. bron?
quote:duidelijk en overtuigend. Hoef ik me dat niet meer af te vragen.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:30 schreef Herostratos het volgende:[..]
http://verkiezingen.tros.support.nl/redactie/peilingallochtonen.html
quote:Ik zie geen afwachtendheid. Er wordt gewoon niet gesproken over verboden of iets in die geest.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:22 schreef Herostratos het volgende:[..]
Bedankt voor deze prachtige voorzet Sidekick. Dit geeft mij direct mijn eerste inkoppertje: links wacht af.
An sich niets mis mee, maar deze afwachtende houding is enkel om inzicht in problematiek te krijgen, hij lost niets op.
Rechts draaft door
Bij de constatering van het probleem van de integratie en immigratie worden er vorrstellen gedaan die als een kogel op een mug werken. De goeden worden over 1 kam gescheert als de kwaden. Dit soort stigmatisering zorgt juist voor een diepere polarisatie tussen bevolkingsgroepen, terwijl de integratie moet zijn gericht op het samenbrengen van de mensen. De maatregelen zijn kort om de bocht conclusies die worden gevormt om maar electoraat achter zich te krijgen.
quote:Links wil geen verdere schade toebrengen. Een grote groep gewoon Nederlands pratend en werkend allochtoon Nederland zit niet te wachten om te worden gedeporteerd.
Mijn tweede standpuntje links ontkent de problematiek omwille van de pais ende vrede, en ook belangrijk; allochtoon NL stemt voornamelijk links (lees: Pvda) en die stellen zich dan ook veel te afwachtend en behoudend op...
quote:Ik ben tegen een verbod.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:25 schreef Herostratos het volgende:[..]
Uitgaande van deze gepolariseerde stelling; Sidekick jij bent voor de chador...? (mijn handen jeuken, mijn handen jeuken...)
jeukaanmenaat, jeukaanmenaat... ![]()
quote:Ik ben lui en wil weinig typen.
En je mag me best Hero noemen, al is dat te veel eer voor de echte Herostratos...
quote:Ik zag vanochtend Bassie in de trein (die trouwens ook zonder de FNV vertraagd was
Op donderdag 9 oktober 2003 17:33 schreef pberends het volgende:
Mooi FNV-titelEcht heerlijk die mislukte actie met die mislukte vrachtwagens
![]()
![]()
quote:Links populair onder allochtonen, dat is niet integreren! Overig vreemd dat ze SP stemmen, die hameren vaker op integratie dan de VVD bij wijze van spreken. Zal wel om de uitkeringen gaan
Op donderdag 9 oktober 2003 17:30 schreef sizzler het volgende:[..]
Er was een keer een item over in Tweevandaag:
In Twee Vandaag de uitslag van de eerste enquête van het NIPO over het stemgedrag van Allochtonen in Nederland. In de studio spreken we met Lucia Lameiro Garcia, direkteur van het Landelijk Overleg Minderheden, medeopdrachtgever van deze allereerste NIPO-enquete onder allochtonen
quote:Waarom? Vind je het mooi, vind je het een cultuuruiting?
Op donderdag 9 oktober 2003 17:34 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik ben tegen een verbod.
quote:Zei ik toch, ontkenning.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:32 schreef Sidekick het volgende:
Ik zie geen afwachtendheid. Er wordt gewoon niet gesproken over verboden of iets in die geest.
quote:Ik heb het over rechts, niet over de NSDAP...
Rechts draaft door
Bij de constatering van het probleem van de integratie en immigratie worden er vorrstellen gedaan die als een kogel op een mug werken. De goeden worden over 1 kam gescheert als de kwaden. Dit soort stigmatisering zorgt juist voor een diepere polarisatie tussen bevolkingsgroepen, terwijl de integratie moet zijn gericht op het samenbrengen van de mensen. De maatregelen zijn kort om de bocht conclusies die worden gevormt om maar electoraat achter zich te krijgen.
Links wil geen verdere schade toebrengen. Een grote groep gewoon Nederlands pratend en werkend allochtoon Nederland zit niet te wachten om te worden gedeporteerd.
quote:Vreemd eigenlijk dat GL toch weinig aanhang heeft dan. En de VVD die ook goed scoort.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:30 schreef sizzler het volgende:[..]
Er was een keer een item over in Tweevandaag:
quote:Misschien vinden heel veel allochtonen integreren ook belangrijk.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:35 schreef pberends het volgende:[..]
Links populair onder allochtonen, dat is niet integreren! Overig vreemd dat ze SP stemmen, die hameren vaker op integratie dan de VVD bij wijze van spreken. Zal wel om de uitkeringen gaan
quote:Ja echt, of lul je maar
Op donderdag 9 oktober 2003 17:35 schreef Parabola het volgende:[..]
Ik zag vanochtend Bassie in de trein (die trouwens ook zonder de FNV vertraagd was
)
quote:Allochtonen en milieu?
Op donderdag 9 oktober 2003 17:36 schreef Sidekick het volgende:[..]
Vreemd eigenlijk dat GL toch weinig aanhang heeft dan. En de VVD die ook goed scoort.
quote:Gaan je oogjes open?
Vreemd eigenlijk dat GL toch weinig aanhang heeft dan. En de VVD die ook goed scoort.
quote:Misschien is ie liberaal en gunt ie mensen de vrijheid om te dragen wat ze willen?
Op donderdag 9 oktober 2003 17:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Waarom? Vind je het mooi, vind je het een cultuuruiting?
Onderbouw eens wat man!
quote:Hahahaha, die vind ik wel sterk!
Op donderdag 9 oktober 2003 17:37 schreef pberends het volgende:[..]
Allochtonen en milieu?
quote:Waarom vreemd? GL is een intellectuele elite-partij. En de VVD een volkspartij. Dus dat klopt vrij aardig met de sociaal economische klassen van veel allochtonen.
quote:Ik weet het niet, hij zegt zelf niet veel...
Op donderdag 9 oktober 2003 17:38 schreef Parabola het volgende:[..]
Misschien is ie liberaal en gunt ie mensen de vrijheid om te dragen wat ze willen?
quote:Tis toch zo, kep nog nooit een allochtoon gezien die zich ook maar iets om het milieu bekommerd
Op donderdag 9 oktober 2003 17:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Hahahaha, die vind ik wel sterk!
quote:Mee eens.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:Waarom? Vind je het mooi, vind je het een cultuuruiting?
Onderbouw eens wat man!
Sidekick, vind jij dat bv. een lerares les mag geven op een school gekleed in een volledige burqa (dus alleen balkje bij de ogen) ?
quote:Veel shoarmatenten stemmen VVD
Op donderdag 9 oktober 2003 17:39 schreef Parabola het volgende:[..]
Waarom vreemd? GL is een intellectuele elite-partij. En de VVD een volkspartij. Dus dat klopt vrij aardig met de sociaal economische klassen van veel allochtonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |