De voorgaande delen:
Het POL slowchat topic. Politiek café deel I !
[POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II)
[POL] Het derde Slowchat Café
[Slowchat] POL Café numeros quatro
[Slowchat] Politieke borrelpraat -deel 5
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 6
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 7
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 8
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 9
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 10
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 11
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 12
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 13
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 14
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 15
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 16
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 17
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 18-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 19-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 20-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 21-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 22-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 23-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 24-
[Slowchat] W.v.t.p.t.k. - deel 26
[Slowchat] n.h.t.t.m.g.l.o.p.o.d.n.a.p. - deel 27
[Slowchat] b.h.d.l.p.o.o.e.l.m.w.e.h.v.i.v.d.i. 28
[Slowchat] i.p.s. -29-
[Slowchat] k.i.e.l. -30-
[Slowchat] p.h.o.p. -31-
[Slowchat] De Fok! Nostra -32-
[Slowchat] De Fok! Nostra -33-
[Slowchat] De Fok! Nostra -34-
[Slowchat] De Fok! Nostra -35-
[POLchat] De puinhopen van 150 jaar politiek -36-
[POLchat] Anders en beter (37)
[PolSlowChat] 1 jaar POL, 200.000 posts -38-
[POL-cafe] Op naar prinsjesdag -39-
[POL-cafe] Op naar prinsjesdag -40-
[POLslowchat] Nog maar 2 nachtjes slapen -41-
[POL-chat] Dinsdag Decisionday -42-
[POL-chat] Nu Nog Zonder Maartje -43-
[POLslowchat] Links, rechts, in de maat... -44-
[POLslowchat] Voorwaarts, kin omhoog! -45-
[POLslowchat] Wie wordt de nieuwe mod? -46-
[POLslowchat] The Great Dictator -47-
[POLslowchat] Wachten op de PvdA-begroting... -48-
[POLslowchat] Vergeet Bassie (SGP) niet! -49-
[POLslowchat] Wordt nu ook burgemeester! -50-
[POLslowchat] Wie zal het gaan worden....?? -51-
[POLslowchat] ingeburgerde fokkers! 52
[POLslowchat] "koffie met gebak" deel 53
[POLslowchat] Democratie is slecht -54-
[POLslowchat] "Middle of the road"-topic -55-
[POLslowchat] "Op naar een kenniseconomie" -56-
[POLslowchat] Verhuis nu naar SGP-Staphorst! -57-
Drink on
Edit on request
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 06-10-2003 23:40]
quote:Wat een fipo...
Op maandag 6 oktober 2003 23:37 schreef pberends het volgende:
asdf
quote:Joh. Ik kan niet 2 dingen tegelijk
Op maandag 6 oktober 2003 23:37 schreef Herostratos het volgende:[..]
Wat een fipo...
Arme Sidekick en hij is al zo zenuwachtig morgen!
ps: wat een geslijm in BvD naar het rtl-nieuws!
262 posts. Het was zeker weer zo'n oudewets heerlijke pberends topic
quote:de volgend motie of termijn?
Op maandag 6 oktober 2003 23:39 schreef Herostratos het volgende:
Vraagje dat 'game on' is toch een term van Sunchaser? Kunnen wij als quasi-intellectuele-POL-slowchatters niet iets originelers bedenken?
quote:zo goed
Op maandag 6 oktober 2003 23:39 schreef Herostratos het volgende:
Vraagje dat 'game on' is toch een term van Sunchaser? Kunnen wij als quasi-intellectuele-POL-slowchatters niet iets originelers bedenken?
quote:Yvonne post gemiddeld 57 postjes per dag!
Op maandag 6 oktober 2003 23:39 schreef pberends het volgende:
[POLslowchat] Verhuis nu naar SGP-Staphorst! -57-262 posts. Het was zeker weer zo'n oudewets heerlijke pberends topic
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 23:40 schreef pberends het volgende:zo goed
quote:Well done!
Op maandag 6 oktober 2003 23:40 schreef pberends het volgende:[..]
zo goed
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 23:50 schreef pberends het volgende:
Weltrusten
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 23:50 schreef pberends het volgende:
Weltrusten
quote:Kom je nu pas mee?!
Op maandag 6 oktober 2003 23:53 schreef du_ke het volgende:
Wat was het vorige topic negatief over het mooie staphorst. Mijn mooie buurgemeente (en heel misschien toekomstig werkgever
).
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:56 schreef Sidekick het volgende:[..]
Een goed plan. Je moet niet dezelfde fout maken als du_ke die me al feliciteerde met mijn moderator-schap.
Maar dan maar veel succes met het krijgen van die mogelijke nieuwe baan!
quote:Ik ben verdomme ook niet altijd online
Op maandag 6 oktober 2003 23:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Kom je nu pas mee?!
Ik heb het soms gewoon druk enzo. Zoals volgende week dan ben ik wsl. ook maar erg weinig online.
Ik krijg zojuist bericht van hem dat hij nu waarschijnlijk niet eerder dan aanstaande vrijdag mee kan doen.
quote:Ik ben morgen benieuwd naar het Vragenuurtje! Op ned 2, 14u!
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:07 schreef Kozzmic het volgende:
Joost Eerdmans had vandaag problemen met replyen en helaas zag ik zijn mailtje naar mijn privé-mail met het verzoek even contact met hem op te nemen te laat.Ik krijg zojuist bericht van hem dat hij nu waarschijnlijk niet eerder dan aanstaande vrijdag mee kan doen.
Vrijdag? Dat is weer bijna volgende week... Forget it!
quote:Loop je iedereen uit te leggen dat modjes geen bans uitdelen gaan ze zelf het tegenovergestelde beweren
sizzlerNaast de normale ban-policy van Fok! kunnen we ook een POL-specifieke ban uitdelen, wanneer je je binnen dit forum herhaaldelijk niet aan de normale gedragsregels houdt. Deze specifieke bans worden, net als de reguliere forum-brede bans, medegedeeld in het mededelingenforum.
En je hebt een link geplaatst naar het FB topic maar ide wisselt natuurlijk nog wel eens.
quote:Van uitstel komt afstel
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:07 schreef Kozzmic het volgende:
Joost Eerdmans had vandaag problemen met replyen en helaas zag ik zijn mailtje naar mijn privé-mail met het verzoek even contact met hem op te nemen te laat.Ik krijg zojuist bericht van hem dat hij nu waarschijnlijk niet eerder dan aanstaande vrijdag mee kan doen.
quote:Juist, ik zei het ook al eens!!!
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:17 schreef du_ke het volgende:[..]
Van uitstel komt afstel
.
PUSHEN DIE EERDMANS EN ANDERS OPR... (ik censureer zelf even)
quote:Bron: http://frontpage.fok.nl
Indonesische minister haat Hollanders
Gepost door Rob (R@b) - dinsdag 7 oktober 2003 @ 03:17 - Bron: NOS Journaal
joegain had ons via de newssubmit het volgende te melden:De Indonesische minister van Justitie dr. Yusril Ihza Mahendra, die bezig is het wetboek te herschrijven naar de sharia, haat Hollanders. In een vraaggesprek over die wetswijzigingen, met het NOS-journaal, zei de minister dat hij Hollanders haat vanwege het feit dat Indonesië tot 1949 een kolonie van Nederland was: ''Ik ben niet tegen de Nederlanders, ik ben tegen onrechtvaardigheid. Omdat de Nederlanders onrechtvaardig zijn, haat ik ze''.
Mahendra is totaal niet te spreken over de houding die Nederland aanneemt ten aanzien van zijn land: ''"Nederland kritiseert ons over de mensenrechten, maar hoeveel mensen zijn gedood door de Nederlanders?". Hij verwees daarbij naar de terreur die kapitein Westerling in 1946 op het eiland Celebes toepaste. "De Nederlanders hebben in Zuid-Celebes 40.000 mensen gedood. Daar is geen enkel onderzoek naar gedaan''.
Mahendra is bezig een groot aantal wetten, waaronder zedenwetten, aan te passen in het wetboek van strafrecht. Dat wetboek is nu nog geheel gebaseerd op hoe de Nederlanders het in de koloniale tijd hebben samengesteld.
Zo wil Mahendra seks voor het huwelijk en ongehuwd samenwonen strafbaar stellen. Ook orale en homoseks worden als het aan hem ligt bestraft met gevangenisstraf. Overigens zullen die wetswijzigingen nog voor veel discussie zorgen: in de grote steden heeft 80% van de jongeren seks voor het huwelijk.
Dat Mahendra Nederlanders niet moet, blijkt ook uit het feit dat hij van plan is om Nederlanders binnenkort hun visum voor Indonesië bij de ambassade in Den Haag te laten gaan halen. Andere Europeanen kunnen het gewoon op het vliegveld kopen.
Zou het niet gewoon een afleidingsmanouvre zijn om ongestoord de sharia te kunnen invoeren?
Goedemorgen trouwens
quote:bron: frontpage
Brussel: "begrotingstekort Frankrijk tè hoog"
Gepost door Bart (veekeend) - dinsdag 7 oktober 2003 @ 07:15 - Bron: De telegraaf
De Europese Commissaris van Monetaire Zaken Solbes is van mening dat het geplande begrontingstekort van Frankrijk tè hoog blijft. Frankrijk maakte afgelopen nacht bekend dat ze van plan is om het begrotingstekort te verlagen naar 3,6 procent. In 2003 zal Frankrijk op een tekort uitkomen van vier procent. Voor zowel 2003 als 2004 voldoet Frankrijk niet aan de eisen van het stabiliteitspact. Daarin staat dat een land een begrotingstekort van maximaal drie procent van het Bruto Nationaal Product mag hebben. Met deze richtlijn probeert de Europese Unie de munt stabiel te houden."Het is een grote stap voorwaarts, beter dan we begin september in Stresa hadden verwacht, maar het is nog niet compleet", zei Solbes na afloop van een vergadering met ministers van Financiën van de twaalf eurolanden. Hij zei dat zijn visie "breed werd gedeeld" en dat Frankrijk meer er aan moet doen.
Volgende week zal de Europese Commissie bekend bekend maken welk dringend advies ze wil geven aan Parijs. Eerder kreeg Frankrijk al in juni de opdracht het tekort volgend jaar onder de drie procent te brengen, conform de eisen. Het is nog niet duidelijk of dat deze keer ook de intentie van Brussel is. "Het is waar dat de economische verwachtingen anders zijn dan in juni, daar moeten we rekening mee houden" , zei Solbes.
Laat ze eens wat ondernemen ipv alleen maar lullen, dat stabiliteitspact is er toch niet voor niks?
Edit:typo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |