quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:39 schreef Koos Voos het volgende:
Wouter Bos stelt zich niet herkiesbaar ?
Interview nieuwe revu... meer tijd gezin blabla (ik ga dat kratje bier winnen)
Heb je een digitale bron?
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:42 schreef pberends het volgende:Jeltje
Weer een vrij recente peiling. Weinig veranderingen verder.
edit: oh nee de LPF is verdubbeld
quote:nee.. zag het net op het rtl4 nieuws.
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
Jeltje
Heb je een digitale bron?
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:43 schreef pberends het volgende:
http://www.politiekebarometer.nl/Weer een vrij recente peiling. Weinig veranderingen verder.
edit: oh nee de LPF is verdubbeld
![]()
![]()
quote:Wat een stemmingmakerij. Ik denk dat de aanhang het nut van de bezuinigingen wel inziet, maar dat ze de keuzes van het kabinet niet steunt.
Balkenende heeft zijn achterhang nog niet weten te overtuigen van het nut van de ingrijpende bezuinigingen en verliest 12 zetels.
De LPF krijgt de zetels van CU erbij.
quote:Klopt geen reet van maar goed
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:47 schreef Sidekick het volgende:[..]
[..]Wat een stemmingmakerij. Ik denk dat de aanhang het nut van de bezuinigingen wel inziet, maar dat ze de keuzes van het kabinet niet steunt.
De LPF krijgt de zetels van CU erbij.
Net of de CU opeens van standpunten is veranderd ofzo
vet onzin
Het is inderdaad wat stemmingmakerij alsof de peilingen op dit moment ergens aanleiding tot zijn
quote:Bos heeft zich voor 4 jaar verkiesbaar gesteld, en heeft alle recht om bij de volgende verkiezingen zich niet verkiesbaar te stellen.
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:45 schreef Koos Voos het volgende:[..]
nee.. zag het net op het rtl4 nieuws.
Daar herken je de echte politicus aan.. doorzettingsvermogen.
Bos dacht het te gaan maken en heeft nu geen zin meer.... doei Wouter.
Als iemand nog een vermakelijke discussie zoekt: http://www.leefbaarrotterdam.nl/vb/showthread.php?s=1ea4c070000b110dd6bd55ab3af3c3d2&threadid=2953
Het is vrij amusant. ![]()
Enkele spoilers:
spoiler:
[...]
de grenzen dicht???? heeft toch geen enkele zin meer,op deze manier. er zijn er nu toch al zoveel we moeten dan iets verder gaan . grenzen dicht ,en een werp verbod bij 2 kinderen voor de allochtonen. dan heeft het nog wat effect
[...]
mensen konden en durfden vroeger absoluut niet rechts te stemmen.was een verschrikkelijk taboe
[...]
MAAR DE PVDA WAS ZO MACHTIG JOZEF.DAT ER VAN RECHTS NIETS MEER OVERBLEEF !!
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:00 schreef Sidekick het volgende:[..]
Bos heeft zich voor 4 jaar verkiesbaar gesteld, en heeft alle recht om bij de volgende verkiezingen zich niet verkiesbaar te stellen.
Als iemand nog een vermakelijke discussie zoekt: http://www.leefbaarrotterdam.nl/vb/showthread.php?s=1ea4c070000b110dd6bd55ab3af3c3d2&threadid=2953
Het is vrij amusant.
Enkele spoilers:
allochtonen in de politiek??ABSOLUUT NIET MOET ECHT VERBODEN WORDEN!!IN GEEN ENKEL ISLAMITISCH LAND ZOU EEN BUITENLANDER IN DE POLITIEK KUNNEN TOE TREDEN!!!LAAT STAAN DAT JE JOUW GELOOF ZOU MOGEN BELIJDEN LATEN WE KAPPEN OM ONS LANDJE WEG TE GEVEN. cor taxi IS ONZE LINKSE SECTE MEER DAN ZAT.
[...]
de grenzen dicht???? heeft toch geen enkele zin meer,op deze manier. er zijn er nu toch al zoveel we moeten dan iets verder gaan . grenzen dicht ,en een werp verbod bij 2 kinderen voor de allochtonen. dan heeft het nog wat effect
[...]
mensen konden en durfden vroeger absoluut niet rechts te stemmen.was een verschrikkelijk taboe
[...]
MAAR DE PVDA WAS ZO MACHTIG JOZEF.DAT ER VAN RECHTS NIETS MEER OVERBLEEF !!
quote:(S)lynxe discussie:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
quote:Geweldig hoe die rechtse fundamentalisten de andere rechtse users daar zitten af te branden.
fijn zeg .dat je in NEDERLAND tien jaar lang beroeps militair kan zijn als geestelijk gestoord mietje!! en ga eens een hersenscan laten maken ma&kees!!je bent niet goed bij je plaat en trouwens ik ben inderdaad 2 jaar geleden wel eens bij het RIAGG geweest. om dat ik niet kon begrijpen dat er zulke imbe&ielen en psychopatische figuren zoals jij, vrij door de stad mogen wandelen.conclusie van het RIAGG was, dat 1 bezoekje voldoende was voor mij.en dat ik niets mankeerde .hij begreep het probleem .hij zei trouwens ook nog dat zijn leden bestand voor het merendeel bestond uit pvda, gl en verdere geitenwollen sokken figuren!!toen wist ik genoeg en ging opgelucht naar buiten dus TIJGERTJE dit is waarschijnlijk de oplossing voor jou.
Altijd leuk dat forum.
quote:TIJGERTJE
fijn zeg .dat je in NEDERLAND tien jaar lang beroeps militair kan zijn als geestelijk gestoord mietje!! en ga eens een hersenscan laten maken ma&kees!!je bent niet goed bij je plaat en trouwens ik ben inderdaad 2 jaar geleden wel eens bij het RIAGG geweest. om dat ik niet kon begrijpen dat er zulke imbe&ielen en psychopatische figuren zoals jij, vrij door de stad mogen wandelen.conclusie van het RIAGG was, dat 1 bezoekje voldoende was voor mij.en dat ik niets mankeerde .hij begreep het probleem .hij zei trouwens ook nog dat zijn leden bestand voor het merendeel bestond uit pvda, gl en verdere geitenwollen sokken figuren!!toen wist ik genoeg en ging opgelucht naar buiten dus TIJGERTJE dit is waarschijnlijk de oplossing voor jou.
Meldde Tijger_m vandaag op Fok! niet dat-ie beroeps is geweest??
quote:Ik moest ook aan hem denken, alleen zijn er ook wat uitspraken die ik niet echt bij hem kan plaatsen.
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:17 schreef Kozzmic het volgende:[..]
TIJGERTJE
![]()
![]()
Meldde Tijger_m vandaag op Fok! niet dat-ie beroeps is geweest??
....
quote:Een maximum. Klinkt erg SP-achtig.
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:36 schreef Koos Voos het volgende:
Verder wil de LPF een maximum voor inkomens in de semi-publieke sector wettelijk vast leggen. Het is immers niet te rijmen dat de ambtenarensalarissen bevroren worden, terwijl 'de bestverdienende overheidsmanager D66'er Gerlach Cerfontaine van Schiphol jaarlijks 663.000 euro uit de publieke middelen op zijn rekening krijgt gestort', zo redeneert Eerdmans.....
Ik zie het verband tussen "bevroren ambtenaarsalarissen" en "maximum inkomen" niet echt.
Hoeveel loonsverhoging krijgt die gast van Schiphol ieder jaar?
En hoe hoog wil de LPF dat maximum hebben?
quote:En dan ook gelijk de wachtgeldregelingen voor ex-bewindslieden versomberen
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:36 schreef Koos Voos het volgende:
Verder wil de LPF een maximum voor inkomens in de semi-publieke sector wettelijk vast leggen. Het is immers niet te rijmen dat de ambtenarensalarissen bevroren worden, terwijl 'de bestverdienende overheidsmanager D66'er Gerlach Cerfontaine van Schiphol jaarlijks 663.000 euro uit de publieke middelen op zijn rekening krijgt gestort', zo redeneert Eerdmans.....
quote:Die is toch al versomberd?
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:42 schreef du_ke het volgende:[..]
En dan ook gelijk de wachtgeldregelingen voor ex-bewindslieden versomberen
.
... doorgeslagen privatisering
quote:.. je lijkt zo net een echte VVD'er
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:40 schreef Sidekick het volgende:[..]
Een maximum. Klinkt erg SP-achtig.
Ik zie het verband tussen "bevroren ambtenaarsalarissen" en "maximum inkomen" niet echt.
quote:Binnenkort een fusie tussen de SP en de LPF
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:40 schreef Sidekick het volgende:[..]
Een maximum. Klinkt erg SP-achtig.
quote:Het zag er wel echt uit. Vreemde uitspraken deed ie trouwens over indonesie! Excuses aanbieden was helemaal niet nodig volgens hem, omdat Nederland niet de enige was die weleens wat fout had gedaan daar, maar de rest van de wereld ook
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:44 schreef pberends het volgende:
Geweldig die kapsel van Wilders in Netwerk. Ik kan nog steeds niet goed zien of het nou echt of nep was.
quote:Nee, globaisering.
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:43 schreef Koos Voos het volgende:
Nuon wordt 1 november beheerder van de openbare verlichting in Berlijn. Het Nederlandse energieconcern onderhoudt vanaf die datum in de Duitse hoofdstad 186.000 elektrische en 43.800 gasgestookte lantaarnpalen en 3000 lampen die gebouwen, pleinen, kerken en verkeersborden verlichten.... doorgeslagen privatisering
Op zich is er niets mis mee (behalve wanneer een buitenlands bedrijf hier komt.
).
Zo, das niet slecht voor een land met nog geen 5 miljoen inwoners een een oppervlakte van texel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |