Het was een mannenstem, het nummer begon eerst zonder tekst, alleen de muziek dus. Ff later begon het volgens mij met " I said go on" of zoiets. Het klonkt me wel bekend in de oren, dus het is geen onbekend nummer. Iemand een tip of het nummer zelf?
bedankt
quote:De enige clip die ik me herinner uit die tijd (waarin de politie langskomt) is Poppin That Fly van Oran Juice Jones ...
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:30 schreef Mannekino het volgende:
Nummer gezocht:Ik weet helaas niets meer van het nummer zelf text o.i.d. ik kan me alleen nog de clip herinneren en in welke periode het was. Het gaat om een R&B nummer dat destijds op nummer 1 stond in de R&B Top 20 van Sylvana's Soul (das dus al een hele tijd geleden) het stond ongeveer tegelijk in de lijst met een nummer van Jay Z - Sunshine.
De clip ging ongeveer als volgt, waren twee mannen die in een appartement zaten, in slaap kleding, muts en alles op. En die gingen een feest houden. Ergens in het midden kwam de politie lang vanwege geluids overlast maar toen was het weer rustig, nadat ze weg waren gingen ze uiteraard weer verder. Tis lame concept voor clip geef ik toe, maar het was een zeer lekker nummer. De ene man in de clip was een beetje wannabee rijke kerel met sigaar e.d. de andere een dikke kerel.
Wie o wie weet waar ik het over heb?
quote:Welk radiostation?
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:57 schreef DerbiMan het volgende:
ik zoek een nummer, vanochtend op de radio gehoord op me werk, net toen het nummer begon, begon het te hagelen op het platte dak. Meer hoorde ik dus niet, het moet een '80 of ''90 hit geweest zijn want die draaien ze daar alleen maar.Het was een mannenstem, het nummer begon eerst zonder tekst, alleen de muziek dus. Ff later begon het volgens mij met " I said go on" of zoiets. Het klonkt me wel bekend in de oren, dus het is geen onbekend nummer. Iemand een tip of het nummer zelf?
bedankt
quote:Veronica, 103.00 Mhz in de randstad, en nee, helaas hebben die geen playlist zoals Skyradio.. Het nummer hoorde ik rond 9.03.
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:07 schreef --MadCaT-- het volgende:[..]
Welk radiostation?
Iemand?
ik zoek een nummer, vanochtend op de radio gehoord op me werk, net toen het nummer begon, begon het te hagelen op het platte dak. Meer hoorde ik dus niet, het moet een '80 of ''90 hit geweest zijn want die draaien ze daar alleen maar.
Het was een mannenstem, het nummer begon eerst zonder tekst, alleen de muziek dus. Ff later begon het volgens mij met " I said go on" of zoiets. Het klonkt me wel bekend in de oren, dus het is geen onbekend nummer. Iemand een tip of het nummer zelf?
bedankt
quote:In wat voor genre moeten we dit zoeken? Dance, metal?
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:09 schreef DerbiMan het volgende:[..]
Veronica, 103.00 Mhz in de randstad, en nee, helaas hebben die geen playlist zoals Skyradio.. Het nummer hoorde ik rond 9.03.
Iemand?
ik zoek een nummer, vanochtend op de radio gehoord op me werk, net toen het nummer begon, begon het te hagelen op het platte dak. Meer hoorde ik dus niet, het moet een '80 of ''90 hit geweest zijn want die draaien ze daar alleen maar.
bedankt
quote:uhm denk een beetje pop/dance/rock achtig, maar ik kan me het deuntje niet meer herinneren dus weet niet meer welk genre het beste erbij past..
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:17 schreef Againzender het volgende:[..]
In wat voor genre moeten we dit zoeken? Dance, metal?
Een dance nummer, vaak op idt te horen met herhaaldelijk de tekst
"don't you know what they are saying about you"
Anyone??
quote:Hij ligt momenteel in de discotheek waar ik draai, maar ik heb hem ondertussen digitaal voor je.
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:56 schreef Ruby1975 het volgende:
T.O.T.T.P. - Get Up
vraag me niet wat het betekend maar dit is de uitvoerende
Dank je wel!Ik kan alleen nergens op internet de lyrics vinden of het nummer downloaden...;(
quote:Bedoel je soms Technocat van Tom Wilson?
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:29 schreef Skylar het volgende:
Kent iemand misschien de titel van een dancenummer van ongeveer 8 jaar geleden? Het werd in die tijd veel in discotheken gedraaid en begon altijd heel langzaam werd dan steeds sneller. Er werd niet in gezongen. Beetje vage omschrijving, maar misschien dat iemand het toch kent.
1: Ik zoek het originele nummer van wat 'Ladytron' heeft gecoverd genaamd: Playgirl
2: En ik zoek een nummer waarin iemand de hele tijd lacht, het is geloof ik een best wel oud nummer (Techno ook ofzo) het is best wel hard, qua bass, ik denk dus aan oude Techno, met een soort clown die de hele tijd lacht en steeds harder en langer.
Miss Kittin heeft dit nummer ook in haar live set gedraaid op Lowlands op zondag!
Dat was het
nog zo'n mooi reclame-liedje: always a woman to me van billy joel.
in de reclame gebruiken ze een net iets andere versie. weet iemand van wie deze cover is?
alvast bedankt!
quote:Das hem, alleen ik herinnerde hem me langer.......
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Winx - Don't Laugh is de enige die me zo te binnen skiet..
thx!
quote:http://www.ster.nl misschien?
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:55 schreef jwvink het volgende:
ik zoek het nummer wat ze op de reclame draaien van de nationale vacaturebank.nl
het is een vrolijk deuntje....weet iemand het?
Deze?
Adverteerder/merk: Nat.Vacaturebank
Product: Personeelswerving
Titel commercial: Zwaardvechten
Reclamebureau: XXS Communicatie Advies
Eerste uitzending: 28 juli 2003
Afkomst muziek: Stockmuziek
Oorspronkelijke titel: Cheeky Monkey
Componist: Trevor Duncan
Uitvoerende(n): Trevor Duncan
quote:Net te laat, zie post hierboven.
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:55 schreef jwvink het volgende:
ik zoek het nummer wat ze op de reclame draaien van de nationale vacaturebank.nl
het is een vrolijk deuntje....weet iemand het?
quote:Was dat niet van Oran Juice Jones? Misschien was het "Poppin' That Fly", zoniet zoek dan de tracklisting van het album "Player's call" eens na.
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:30 schreef Mannekino het volgende:
Nummer gezocht:Ik weet helaas niets meer van het nummer zelf text o.i.d. ik kan me alleen nog de clip herinneren en in welke periode het was. Het gaat om een R&B nummer dat destijds op nummer 1 stond in de R&B Top 20 van Sylvana's Soul (das dus al een hele tijd geleden) het stond ongeveer tegelijk in de lijst met een nummer van Jay Z - Sunshine.
De clip ging ongeveer als volgt, waren twee mannen die in een appartement zaten, in slaap kleding, muts en alles op. En die gingen een feest houden. Ergens in het midden kwam de politie lang vanwege geluids overlast maar toen was het weer rustig, nadat ze weg waren gingen ze uiteraard weer verder. Tis lame concept voor clip geef ik toe, maar het was een zeer lekker nummer. De ene man in de clip was een beetje wannabee rijke kerel met sigaar e.d. de andere een dikke kerel.
Wie o wie weet waar ik het over heb?
[Dit bericht is gewijzigd door DexSuperior op 07-10-2003 22:14]
[edit]
laat maar
is junkie xl
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door raphidae op 08-10-2003 00:00]
quote:ehm, waarom denk je dat dat een cover is?
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:06 schreef s00z het volgende:
2 Nummers:1: Ik zoek het originele nummer van wat 'Ladytron' heeft gecoverd genaamd: Playgirl
Met dat logo en allemaal stukje uit clips o.a. Music van Madonna.
quote:Of ik heb het al eens gehoord... (Wel op lowlands!) Maar voor de rest... toen ik het voor het eerst hoorde (bijna halfjaar geleden alweer) toen kende ik de tekst al... op miraculeuze wijze...
Op woensdag 8 oktober 2003 00:03 schreef ranja het volgende:[..]
ehm, waarom denk je dat dat een cover is?
Zodoende, en nou ken ik verschrikkelijk veel 80's muziek en laat ik er nou toevallig zooooveel kennen dat ik niet meer alles bij kan houden ![]()
Ideetje? of was het een HINT**
quote:Ze hebben een tijd Chemical Brothers gebruikt, met Block Rockin' Beats, maarre die bedoel je zeker niet..
Op woensdag 8 oktober 2003 00:07 schreef NorthernStar het volgende:
Ik zoek nog steeds dat trance-achtige nummer uit die promo van TMF.Met dat logo en allemaal stukje uit clips o.a. Music van Madonna.
quote:Volgens mij: Cafe del Mar van Energy 52?
Op woensdag 8 oktober 2003 00:07 schreef NorthernStar het volgende:
Ik zoek nog steeds dat trance-achtige nummer uit die promo van TMF.Met dat logo en allemaal stukje uit clips o.a. Music van Madonna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |