abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13718319
ik zoek een nummer, vanochtend op de radio gehoord op me werk, net toen het nummer begon, begon het te hagelen op het platte dak. Meer hoorde ik dus niet, het moet een '80 of ''90 hit geweest zijn want die draaien ze daar alleen maar.

Het was een mannenstem, het nummer begon eerst zonder tekst, alleen de muziek dus. Ff later begon het volgens mij met " I said go on" of zoiets. Het klonkt me wel bekend in de oren, dus het is geen onbekend nummer. Iemand een tip of het nummer zelf?

bedankt

pi_13718587
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:30 schreef Mannekino het volgende:
Nummer gezocht:

Ik weet helaas niets meer van het nummer zelf text o.i.d. ik kan me alleen nog de clip herinneren en in welke periode het was. Het gaat om een R&B nummer dat destijds op nummer 1 stond in de R&B Top 20 van Sylvana's Soul (das dus al een hele tijd geleden) het stond ongeveer tegelijk in de lijst met een nummer van Jay Z - Sunshine.

De clip ging ongeveer als volgt, waren twee mannen die in een appartement zaten, in slaap kleding, muts en alles op. En die gingen een feest houden. Ergens in het midden kwam de politie lang vanwege geluids overlast maar toen was het weer rustig, nadat ze weg waren gingen ze uiteraard weer verder. Tis lame concept voor clip geef ik toe, maar het was een zeer lekker nummer. De ene man in de clip was een beetje wannabee rijke kerel met sigaar e.d. de andere een dikke kerel.

Wie o wie weet waar ik het over heb?

De enige clip die ik me herinner uit die tijd (waarin de politie langskomt) is Poppin That Fly van Oran Juice Jones ...
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_13718604
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:57 schreef DerbiMan het volgende:
ik zoek een nummer, vanochtend op de radio gehoord op me werk, net toen het nummer begon, begon het te hagelen op het platte dak. Meer hoorde ik dus niet, het moet een '80 of ''90 hit geweest zijn want die draaien ze daar alleen maar.

Het was een mannenstem, het nummer begon eerst zonder tekst, alleen de muziek dus. Ff later begon het volgens mij met " I said go on" of zoiets. Het klonkt me wel bekend in de oren, dus het is geen onbekend nummer. Iemand een tip of het nummer zelf?

bedankt

Welk radiostation?
Miauwwwww.... Prrrrrrrr..... Prrrrrrrrrrr
pi_13718657
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:07 schreef --MadCaT-- het volgende:

[..]

Welk radiostation?

Veronica, 103.00 Mhz in de randstad, en nee, helaas hebben die geen playlist zoals Skyradio.. Het nummer hoorde ik rond 9.03.

Iemand?

bedankt

dinsdag 7 oktober 2003 @ 18:17:48 #180
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_13720365
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:09 schreef DerbiMan het volgende:

[..]

Veronica, 103.00 Mhz in de randstad, en nee, helaas hebben die geen playlist zoals Skyradio.. Het nummer hoorde ik rond 9.03.

Iemand?

bedankt

In wat voor genre moeten we dit zoeken? Dance, metal?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_13720961
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:17 schreef Againzender het volgende:

[..]

In wat voor genre moeten we dit zoeken? Dance, metal?

uhm denk een beetje pop/dance/rock achtig, maar ik kan me het deuntje niet meer herinneren dus weet niet meer welk genre het beste erbij past..
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 18:40:24 #182
68917 Keyser
Nooit vies van een discussie..
pi_13721001
In de categorie help ik zoek een nummer....

Een dance nummer, vaak op idt te horen met herhaaldelijk de tekst

"don't you know what they are saying about you"

Anyone??

Have a Coke and a smile and shut the fuck up...
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 19:03:32 #183
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_13721769
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:56 schreef Ruby1975 het volgende:
T.O.T.T.P. - Get Up
vraag me niet wat het betekend maar dit is de uitvoerende

Dank je wel!

Ik kan alleen nergens op internet de lyrics vinden of het nummer downloaden...;(

Hij ligt momenteel in de discotheek waar ik draai, maar ik heb hem ondertussen digitaal voor je.
pi_13722752
Ik zoek een paar leuke liedjes die lijke op het intro stukje (de eerste 5 seconden) van wat zullen we drinken? 7 dagen lang.
pi_13722954
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:29 schreef Skylar het volgende:
Kent iemand misschien de titel van een dancenummer van ongeveer 8 jaar geleden? Het werd in die tijd veel in discotheken gedraaid en begon altijd heel langzaam werd dan steeds sneller. Er werd niet in gezongen. Beetje vage omschrijving, maar misschien dat iemand het toch kent.
Bedoel je soms Technocat van Tom Wilson?
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:06:55 #186
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_13723537
2 Nummers:

1: Ik zoek het originele nummer van wat 'Ladytron' heeft gecoverd genaamd: Playgirl

2: En ik zoek een nummer waarin iemand de hele tijd lacht, het is geloof ik een best wel oud nummer (Techno ook ofzo) het is best wel hard, qua bass, ik denk dus aan oude Techno, met een soort clown die de hele tijd lacht en steeds harder en langer.
Miss Kittin heeft dit nummer ook in haar live set gedraaid op Lowlands op zondag!

Dat was het

pi_13723601
Winx - Don't Laugh is de enige die me zo te binnen skiet..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_13723671
ik zoek dat liedje dat ze onder die nieuwe nivea-reclame hebben gezet (iets van "i turn the pages of the book of my life") en het is niet die van sting (heb ik gedownload en is volgens mij niet hetzelfde)

nog zo'n mooi reclame-liedje: always a woman to me van billy joel.
in de reclame gebruiken ze een net iets andere versie. weet iemand van wie deze cover is?

alvast bedankt!

voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_13726444
ik zoek het nummer wat ze op de reclame draaien van de nationale vacaturebank.nl
het is een vrolijk deuntje....weet iemand het?
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 21:57:04 #190
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_13726477
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Winx - Don't Laugh is de enige die me zo te binnen skiet..
Das hem, alleen ik herinnerde hem me langer.......

thx!

pi_13726509
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:55 schreef jwvink het volgende:
ik zoek het nummer wat ze op de reclame draaien van de nationale vacaturebank.nl
http://www.ster.nl misschien?

Deze?

Adverteerder/merk: Nat.Vacaturebank
Product: Personeelswerving
Titel commercial: Zwaardvechten
Reclamebureau: XXS Communicatie Advies
Eerste uitzending: 28 juli 2003
Afkomst muziek: Stockmuziek
Oorspronkelijke titel: Cheeky Monkey
Componist: Trevor Duncan
Uitvoerende(n): Trevor Duncan

Miauwwwww.... Prrrrrrrr..... Prrrrrrrrrrr
pi_13726589
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:55 schreef jwvink het volgende:
Net te laat, zie post hierboven.
Ik ben vandaag zo vrolijk
pi_13726746
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:30 schreef Mannekino het volgende:
Nummer gezocht:

Ik weet helaas niets meer van het nummer zelf text o.i.d. ik kan me alleen nog de clip herinneren en in welke periode het was. Het gaat om een R&B nummer dat destijds op nummer 1 stond in de R&B Top 20 van Sylvana's Soul (das dus al een hele tijd geleden) het stond ongeveer tegelijk in de lijst met een nummer van Jay Z - Sunshine.

De clip ging ongeveer als volgt, waren twee mannen die in een appartement zaten, in slaap kleding, muts en alles op. En die gingen een feest houden. Ergens in het midden kwam de politie lang vanwege geluids overlast maar toen was het weer rustig, nadat ze weg waren gingen ze uiteraard weer verder. Tis lame concept voor clip geef ik toe, maar het was een zeer lekker nummer. De ene man in de clip was een beetje wannabee rijke kerel met sigaar e.d. de andere een dikke kerel.

Wie o wie weet waar ik het over heb?

Was dat niet van Oran Juice Jones? Misschien was het "Poppin' That Fly", zoniet zoek dan de tracklisting van het album "Player's call" eens na.

[Dit bericht is gewijzigd door DexSuperior op 07-10-2003 22:14]

dinsdag 7 oktober 2003 @ 23:52:41 #194
26467 raphidae
...antichrist...
pi_13729830
Ik zoek een nummer met een text als 'don't wake up policemen'. Een beetje een dance nummer.

[edit]

laat maar is junkie xl

[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door raphidae op 08-10-2003 00:00]

GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
  woensdag 8 oktober 2003 @ 00:03:16 #195
13973 ranja
image means nothing
pi_13730110
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:06 schreef s00z het volgende:
2 Nummers:

1: Ik zoek het originele nummer van wat 'Ladytron' heeft gecoverd genaamd: Playgirl

ehm, waarom denk je dat dat een cover is?
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2003 @ 00:07:54 #196
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_13730227
Ik zoek nog steeds dat trance-achtige nummer uit die promo van TMF.

Met dat logo en allemaal stukje uit clips o.a. Music van Madonna.

woensdag 8 oktober 2003 @ 00:22:12 #197
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_13730552
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:03 schreef ranja het volgende:

[..]

ehm, waarom denk je dat dat een cover is?

Of ik heb het al eens gehoord... (Wel op lowlands!) Maar voor de rest... toen ik het voor het eerst hoorde (bijna halfjaar geleden alweer) toen kende ik de tekst al... op miraculeuze wijze...

Zodoende, en nou ken ik verschrikkelijk veel 80's muziek en laat ik er nou toevallig zooooveel kennen dat ik niet meer alles bij kan houden

Ideetje? of was het een HINT**

woensdag 8 oktober 2003 @ 08:32:29 #198
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_13732680
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:07 schreef NorthernStar het volgende:

Ze hebben een tijd Chemical Brothers gebruikt, met Block Rockin' Beats, maarre die bedoel je zeker niet..
  woensdag 8 oktober 2003 @ 09:31:39 #199
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_13733209
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:07 schreef NorthernStar het volgende:

Volgens mij: Cafe del Mar van Energy 52?
  woensdag 8 oktober 2003 @ 09:46:12 #200
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_13733432
Dinsdag 7 oktober, Radio 4, NCRV/A4 - De Huilzuil

Heeft iemand opgevangen welk stuk hier gespeeld werd? Heb dat helaas gemist en zou het graag willen weten

Van de website wordt ik helaas niet wijzer...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')