De dochter van mijn vriend ( Aurora) heeft precies hetzelfde. Met pijn en moeite moeten we haar een keer of 10 s'avonds opnieuw naar bed brengen. Huilen, schreeuwen, bleren, hartverscheurend is het, want ze wil gewoon bij ons slapen, ze loopt vanuit haar kamer, direct naar die van ons.! Vreselijk vermoeiend is het, en ze komt er 's nacht ook nog een aantal keer uit, met haar kussen meeslepend, om tussen ons in te gaan liggen. Mijn vriend brengt haar dan meteen weer naar bed, en ze is meestal om 6 uur alweer klaar wakker, en gaat dan niet meer slapen. Terwijl voor ze eenmaal slaapt het wel een uur of elf is, waardoor ze dan overdag niet te genieten is.quote:Op woensdag 1 oktober 2003 20:41 schreef Nausicaa het volgende:
Onze zoon (ruim 2) is een slechte slaper. We zijn uren (letterlijk) bezig om hem in bed te krijgen, hij wil alleen tezamen met een van ons slaap vallen, en loopt 's nachts om de haverklap naar onze kamer om tussen ons in te slapen.
Ja, ze heeft precies hetzelfde bij haar moeder ..quote:Op maandag 28 juni 2004 13:50 schreef moralia het volgende:
Bolletje, heeft ze dat ook als ze bij haar moeder is? Of alleen bij jullie?
Knor ik hoop dat het allemaal helpt.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:43 schreef Knorretje het volgende:
schopje omhoog.
Ondanks dat het cb aangaf gewoon toetegeven aan alcia's slaapnukken die er morgen sinds een week zijn. besloten dat niet te doen. Ik kan dat niet opbrengen en zie het gewoon niet zitten. Dus gedeeltelijk dit topic in de arm genomen en aan de slag gegaan.
Danny brengt haar normaal naar bed, maar hij kwam nog niet bij de trap, zonder paniek, dus het overgenomen. Veel later dan normaal haar bed bereikt, haar matras op de grond gelegd (het enorm knus gemaakt, speciale knuffel erbij, etc etc. lampje aangelaten). Weltrusten gewenst en gezegd dat ik strakkies nog even kwam kijken. Zo gezegd zogedaan, niets gehoord van d'r, geen gesputter, geen gehuil. 10 minuten later wezen kijken en ze begon even te mekkeren, maar niet te panieken. Gezegd dat ik nog een best veel wasgoed moest wegwerken en zij beter in haar bed kon blijven dan had ze het niet zo fris en ik straks nog wel een keer kwam kijken. 15 minuten later papa met een stapel nepwas naar boven laten lopen en ze sliep.
Nou wil ik nog niet uitzinnig gaan doen, want in de week met problemen is ze eerder ingeslapen maar paniekte ze halverwege de nacht. Ben dus benieuwd of ik haar dan weer terug in bed krijg iedere keer.
precies. Ben er ook best blij om (al hoop ik dat ze het snel opgeeft, want het is al ver na mam's bed/rusttijd. Maar goed die schade haal ik volgende week anders wel in)quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:50 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Dat ze nu wakker is is natuurlijk niet zo leuk. Maar wel lekker dat ze vannacht heeft doorgeslapen Knor.
Dank je wel! Leuk om te horenquote:Op zondag 3 april 2005 19:57 schreef Sugar het volgende:
Leah, ik vind dat alles wat jij schrijft erg prettig en herkenbaar overkomt. Doe ermee wat je wilt!![]()
Het viel me nu weer zó op, dat ik 't even wilde zeggen.
Als ze hem nou bij de bieb niet hebben, dan PM me je adres maar even, dan mag je die van mij lenen.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:15 schreef Fuente het volgende:
Wat gaan we doen deze week? CB bellen voor tips en adviezen, het boekje dat Moonah aangaf halen bij de bieb en anders bestellen!
Ben stiekem blij dat we niet de enigen zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 15:21 schreef Igraine het volgende:
Hier ook een lastig slapertje. Maar ook een lang-uitslapertje dus geen vermoeidheidsproblemen. Wat Renzell aankaart over het veranderen van de 'vibe' van het kamertje, kan heel goed werken zelfs. Ik heb als kind ook veel slaapproblemen gehad die van mij is dus ook erfelijk belast als het wareEn mijn ouders hebben mij ook vaak gewisseld van kamer, zowel qua inrichting als daadwerkelijk een andere kamer van het huis. En dat hielp vaak wel voor een tijdje.
Wat doet ze als je haar in jullie bed laat slapen? Slaapt ze dan wel, of ook niet? En als je haar eruit haalt? Gaat ze dan daarna wel weer slapen? En hoe gaat het 's middags, slaapt ze dan wel of niet?
Ik probeer altijd maar om me er niet te druk over te maken en dat werkt wel moet ik zeggen, maar ik kan me ook voorstellen dat dat iets lastiger is als je zelf ook heel moe bent.
Nee, we laten haar ook niet opblijven hoor! Maar niet langer slapen dan 2 uur. We merken wel dat als ze overdag 3 a 4 uur slaapt (wat ze dus zat haalt vaak) ze dan 's nachts nog slechter slaapt, omdat ze d'r ritme dan omgooit.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef renzell het volgende:
En werkt dat inderdaad zo? Slaapt ze beter als je haar overdag op laat blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |