Joshua sliep goed tot nu weer een paar nachten geleden. Eigenlijk begon het gezeur al toen ik bij mijn tante en oom was. Ik heb hem toen s'nachts een fles gegeven want wat ik ook deed hij schreeuwde de hele familie bij elkaar. Nou zou je zeggen softie, maar ja zie je het zitten om te logeren bij je familie en als je dan weggaat zij de wallen onder hun ogen hebben. Nou ik dus niet.
Dus dan maar zo. Nou was ie ook duidelijk weer met tandjes bezig. Toen ging het weer een paar nachten goed, en nu begint het gesodemieter weer, vannacht was het half 3 en we hebben sindsdien niet meer geslapen.
En met mijnheer is niks aan de hand, want hij zit vrolijk tegen ons aan te kletsen in ons bed. Dit is trouwens ook al weer een paar nachten zo, maar vannacht heeft ie het toch echt te bond gemaakt.
Zijn slaapritme is weer totaal in de war geschopt. Ik wist net dat ie moe was maar hij zette het op een bleren toen ik hem alleen liet in zijn slaapkamer. Dit heeft even zo'n 5 a 10 minuten geduurd, en nu ligt ie te slapen. Ik durf te wedden dat ie wel een aantal uurtjes zal slapen, want hij moet wel ontzettend moe zijn van vannacht.
Vanavond maar weer beginnen met de slaaptraining
![]()
Gatver wat haat ik dat toch. Dat gehuil gaat gewoon door merg en been heen. Nou kan ik het wel aardig hebben, maar manlief gaat gewoon weer door de knieen ben ik bang als ik hem niet even ernstig toespreek, want het is zo zielig. Maar hij ligt wel beneden te slapen, eerder terug gekomen van het werk omdat ie zijn ogen niet meer open kon houden.
Zo moest het effe van me afschrijven hoor. Ik vindt dit toch echt wel 1 van de moeilijkste dingen, en Joshua is er ook zekers niet gemakkelijk in. Hij stelt ons constant op de proef op die manier.