Dat was ik. En hell, het was drie uur 's nachtsquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Iemand anders zei hier al dat ze gestressed in de tuin een sigaret stond te roken,

Daar twijfel ik niet aan hoor. Ik had je zelfs genomineerd voor de -die zou ik wel als mijn moeder willen-award.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:09 schreef Leah het volgende:
Verder ben ik best een leuke moeder hoor. Sterker nog, een stuk leuker nu ik niet meer zo moe ben.

Oh ja, da's waar ook! Leuk vond ik dat, dat die van jou kwam!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:13 schreef Igraine het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan hoor. Ik had je zelfs genomineerd voor de -die zou ik wel als mijn moeder willen-award.

Wat fijn Ingrid!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
We hebben Kim dag 1 45 minuten laten huilen. Vond ik wel heel moeilijk. En dag 2 was het 30 minuten.
En toen was het ineens weer goed. Nu slaapt ze gelukkig weer goed. Misschien toch een fase geweest.

Ja, dat is zo. Als er echt wat is, dan hoor je dat wel aan de huil zeg maar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat fijn Ingrid!
Het is ook vreselijk moeilijk je kind zo te laten huilen, maar als je weet dat het dramhuilen is, dan is het beter te doen, toch?

Och, zulke buren heb ik ook gehad. Na een aantal weken slaaptekort was ik er zo zat van dat ik midden in de nacht (in slaaptenue en op blote voetenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:13 schreef milagro het volgende:
mijn vroegere buren lieten hun kindje echt uuuuuuuuuuuuuuuren huilen, de moeder deed oordopjes in, pa kwam zo rond 0400 eens kijken "is het nou stil???!!!!!!!!!" ....... lag dat kind half kotsend van overstuurheid in bed, hè, naar ademhappend en tussendoor de haperende "ma...maaaa. .... kkkkkom nnnnnnnn....ou..."
ja, dat waren pittige tijden
dat wij er last van hadden boeiden ze niet, ze wilden geen verwend kind en zij hadden hun slaap hard nodig... let wel, mama werkte niet, hè....

quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Och, zulke buren heb ik ook gehad. Na een aantal weken slaaptekort was ik er zo zat van dat ik midden in de nacht (in slaaptenue en op blote voeten. ) ben gaan aanbellen om haar te vertellen dat haar kind jankte. Dat ik het idee had dat ze dat niet in de gaten had, omdat ik het al wekenlang elke nacht van 12 uur 's avonds tot 4 uur 's ochtends hoorde krijsen. Ik geloof dat ik nog net niet schuimbekte
.
Gek genoeg was het de nacht erna heerlijk rustig, en het kind hebben ze nog steeds, dus wellicht hebben ze er toch ineens een goede oplossing voor kunnen verzinnen.
Ik ben zo benieuwd of ik over een half jaar ook dit soort taferelen krijg.

Kut, volgens mijn ouders. Ze was uit logeren bij mijn ouders.quote:Op maandag 31 december 2007 07:44 schreef vamperotica het volgende:
Hoe ging het vannacht Ingrid??
Hier prima... Gisteravond was ie weer even wakker, maar meteen stil toen ik znspeentje gaf!!
(ik geloof alleen wel dat we wat reserve bumbaknuffels in moeten gaan slaan...)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |