Ben je toevallig een billendoekjesdoos kwijt?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:21 schreef Noli. het volgende:
Mooi Ingrid!
Vol blijven houden he!![]()
(Hebben jullie de zijkant van het bedje er nog weer in gezet of niet?)
En ook voor Sugar en Vamp!![]()
... en daar ging de regelmaat die de wvp zo benadrukte...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, dezelfde dag nog.
Ohja, Kim op 20.00 uur op bed gelegd, waar ze gelijk in slaap viel. Ze schrok echter om 20.45 uur weer wakker, met een hysterisch gehuil tot gevolg. Ze had ook niks gegeten vanavond, dus haalden we haar beneden voor een fles. De fles van 200 cc gung bijna in een teug leeg. Nu ligt ze sinds half tien weer op bed, maar ze krijst al bijna een kwartier alles bij elkaar. Dit is gewoon het aandachttrekhuiltje, dus we laten haar mooi liggen.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
... en daar ging de regelmaat die de wvp zo benadrukte...![]()
Tenzij je het morgen ook weer zo gaat doen natuurlijk..
Zeker...Het begin is er (weerquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef Noli. het volgende:
Oef Vamp. Wat lijkt me dat zwaar.
Hanne kan dat ook zo lekker. Die gooit er ook een zwaar irritante hoest tegen aan of wat ze tegenwoordig doet als ze haar zin niet krijgt (slapen gaat hier nog altijd aardig goed *afklopt*) hysterisch krijsen!![]()
Maar gelukkig geeft je mini-monster zich uit-ein-de-lijk wel over aan zijn slaap.![]()
Da's een goed begin toch?
Gemeen zijn ze...Die op je gevoel inspelende monsters!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:56 schreef Vivi het volgende:
Ik ben vandaag ook weer begonnen met de slaaptraining, Dean slaapt al weer een aantal dagen ontzettend licht en wordt elke paar uur wakker 's nachts. Echt slopend en vooral omdat ie inmiddels een aardig volume heeft en ook echt driftig wordt
De benedenbuurvrouw (die wij voortdurend respectievelijk horen krikken dan wel elkaars hersens inslaan met wisselende "lovers") maakte er al een opmerking over toen ik haar tegenkwam bij de brievenbusjes "Ahhh droppie toch, moest je vannacht zo huilen??? Breng hem anders maar naar mij hoor, IK vind het alleen maar leuk!"
Ja tuurlijk, kijken of je het nog zo leuk vind als ik 's nachts om 3 uur bij je aanbel met een krijsend kind![]()
![]()
![]()
Maar goed, ik hoor nu wat weg-ebbend gemekker, hopen dat dit de laatste "stuiptrekkingen"zijn voor vandaag..
Ik vind het echt vreselijk en het zweet staat in mijn handen als ie zich zo overstuur maakt.
Maar zoals Moonah hier al ergens zei; ik heb géén zin in een strontverwend kind en ik heb die paar uur 's avonds (en mijn nachtrust) voor mezelf echt nodig en ik ben niet bereid die op te geven. (tenzij er natuurlijk écht iets aan de hand is met mijn mannetje).
Oh nee, dat zeg ik ook, ik laat Dean NOOIT huilen, als hij écht huilt zeg maar. Dat ben ik helemaal met je eens!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:38 schreef Ladybos het volgende:
Maar waarom zou je meteen een strontverwend kind hebben als je ze niet wil laten huilen? (en dan heb ik het over echt huilen he, geen aandachttrekhuil want die kan ik ook wel negeren). Ik denk niet dat Myrthe strontverwend is omdat we haar nooit onnodig hebben laten huilen.
Dat voorop natuurlijk, ik heb er maar 1 en da's een bijzonderequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:09 schreef Leah het volgende:
Je doet waar je je goed bij voelt, maar je moet ook het betreffende kind en jezelf niet uit het oog verliezen.
Niet vervelend bedoeld hoor, maar in het geval wat jij beschrijft ligt het ook wel anders denk ik, dan dat je echt wanhopig bent, en uitgeput omdat je kind je continu uit je slaap houdt en gewoon stelselmatig niet wil slapen..extreme gevallen laten je gewoon op een gegeven moment naar extremere "oplossingen" grijpen, of iig proberen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef Igraine het volgende:
Ik heb gewoon rustige avonden en soms wordt ze ´s nachts wel wakker en dan mag ze bij ons liggen. Zo heeft iedereen gewoon zijn nachtrust.
Dat bedoel ik dus, het is geen kwestie van "die manier willen volgen".quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:01 schreef Igraine het volgende:
Ja, dat geloof ik ook wel dat ze weten waar ze het over hebben. Als je die manier wilt volgen in ieder geval.
Dat zou kunnen. Daarom keur ik het ook niet af, maar zeg ik alleen dat ik me erover verbaas. Dat kan een stukje onwetendheid van mijn kant zijn. Kan ook zijn dat ik er gemakkelijker mee omga. Ik ben nooit echt wanhopig geweest in ieder geval, dus in dat opzicht heb je waarschijnlijk gelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld hoor, maar in het geval wat jij beschrijft ligt het ook wel anders denk ik, dan dat je echt wanhopig bent, en uitgeput omdat je kind je continu uit je slaap houdt en gewoon stelselmatig niet wil slapen..extreme gevallen laten je gewoon op een gegeven moment naar extremere "oplossingen" grijpen, of iig proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |